Lediga jobb i Nordanstig

Sök totalt 22 lediga jobb i Nordanstig

Kommunjurist/Nämndsekreterare

Beskrivning I Nordanstigs kommun vill vi arbeta med ständiga förbättringar för att kunna utföra arbete med god kvalitet. Vi erbjuder ett spännande, givande och viktigt arbete i den lilla, gripbara kommunen. Här är beslutsvägarna korta och förbättringsviljan stor. Att arbeta inom Nordanstigs kommun är att ha möjligheten att arbeta nära medborgaren och faktiskt kunna påverka människors liv till det bättre. Ditt uppdrag Det här är jobbet för dig som har ett stort intresse och engagemang för samhällets utveckling! Vi tror att du kommer trivas hos oss om du tycker om att följa den politiska processen på nära håll och vill bidra till samhällets utveckling på flera olika nivåer i den kommunala organisationen. Som kommunjurist stöttar du alla kommunens verksamheter och politiska instanser i juridiska frågor på både operativ och strategisk nivå. Du är rådgivare i den löpande verksamheten, genomför utredningar, skriver beslutsunderlag, utbildar och deltar i verksamhetsutveckling. Det förekommer även att du fattar beslut på delegation samt företräder kommunen i domstol och andra externa myndigheter. Hos oss får du hantera vitt skilda juridiska frågor under en och samma dag. Förutom kommunalrätt kommer du att arbeta med exempelvis förvaltningsrätt, offentlighet- och sekretessfrågor, upphandlingsjuridik, avtalsrätt, socialrätt och skoljuridik. Som kommunjurist är du en del av kommunchefens ledningsgrupp. Här bidrar du i det strategiska arbetet att nå kommunövergripande mål. Du bidrar också till goda samarbeten och att främja samsyn över verksamhetsgränserna. I tjänsten ingår även att vara sekreterare i ledningsutskottet. Här utgör du länken mellan verksamheternas chefer, handläggare och politik. Du ansvarar för kallelser till sammanträden och protokollföring vid dem. Du säkerställer att ärendeberedning och beslutsgång följer lagstiftning och interna styrdokument. Du ansvarar även för viss diarieföring. Du utgör stöd för handläggare i framtagandet av beslutsunderlag. Kvalifikationer Vi söker dig som har juristexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig samt minst några års erfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete. Du har en bred allmänjuridisk kompetens och goda kunskaper inom flertalet av de rättsområden som förekommer inom kommunal verksamhet. Självklart har du mycket god vana av att arbeta i Office 365. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete i kommunal eller annan offentlig verksamhet, från domstol eller advokatbyrå. Det kan vara meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som kommun- eller nämndsekreterare. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med en blandning av strategiska och operativa uppgifter. Du är trygg och anpassningsbar i din roll, vilket betyder att du är självgående, prestigelös och serviceinriktad, samt har mycket god samarbetsförmåga. Du arbetar strukturerat och analytiskt. Du har hög integritet och kan kombinera det med ett pragmatiskt förhållningssätt. Du har förmåga att leverera kvalitativa rättsutredningar snabbt och effektivt. Vidare är du trygg i dina bedömningar och kan avgöra hur omfattande utredningar som behövs i olika situationer. Du skapar lätt förtroendeingivande relationer, anpassar din kommunikation efter målgrupp och är stabil i osäkra situationer. Bredden i arbetsuppgifterna och varierande juridiska utmaningar tilltalar dig. Villkor Tjänsten kan komma att inledas med 6 månaders provanställning. I dialog med chef så finns möjlighet till distans- eller hemarbete. Våra medarbetare har 2000 kr/år i friskvårdsbidrag och möjligheten till semesterväxling. Inom våra verksamheter eftersträvar vi en jämn könsfördelning.  Vi ser fram emot att ha dig som kollega! Nordanstig Naturligtvis - Här förverkligar du dina livsdrömmar Nordanstigs kommun ligger i norra Hälsingland nära Sveriges mittpunkt mellan Hudiksvall och Sundsvall. Kommunen sträcker sig från kusten med sandstränder och natursköna öar, till inlandets stora skogar med känsla av vildmark och möjlighet till både fiske och alpin skidåkning. Vi har prisvärda boenden både på landsbygden och i våra många små samhällen. Vårt rika kultur- och föreningsliv engagerar många av våra cirka 9500 invånare. Vid rekrytering gör Nordanstigs kommun ett medvetet val gällande var vi vill exponera vår annons. Vi vill ej bli kontaktade av annonssäljare eller rekryteringsföretag.

24 juni 2024
Sista ansökan:
12 augusti 2024
Biståndshandläggare

Om oss I Nordanstigs kommun vill vi arbeta med ständiga förbättringar för att kunna utföra arbete med god kvalitet. Vi erbjuder dig ett spännande, givande och omväxlande arbete i den lilla, gripbara kommunen. Här är beslutsvägarna korta och förbättringsviljan stor. Som en mindre kommun har vi förmånen till ett nära samarbete med våra kollegor inom andra delar av verksamheten. Att arbeta inom Nordanstigs kommun är att ha möjligheten att arbeta nära medborgaren och faktiskt kunna påverka människors liv till det bättre. Bemötande, tillgänglighet och med kunden i fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra våra verksamheter. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Enheten vuxenstöd och funktionshinder söker ny medarbetare för handläggning av ärenden enligt SoL (Socialtjänstlagen) och LSS (Lag om stöd och service till vissa funktionshindrade). Enheten tillhör kommunens verksamhetsområde Stöd och omsorg och ansvarar för att ge stöd till vuxna och barn utifrån gällande lagstiftning. Ditt uppdrag Du kommer att arbeta i ett team med kollegor, samordnare och chef som stöder dig i ditt arbete. Gruppen består av 5 biståndshandläggare som handlägger ärenden mot målgruppen, äldre, socialpsykiatri och funktionshinder enligt SoL och LSS samt tre socialsekreterare som handlägger ärenden enligt SoL och LVM. Inom enheten finns även socialtjänstens öppenvård för vuxna som verkställer beslut om interna insatser. Som biståndshandläggare har du ansvar för att utreda, fatta beslut och följa upp insatser enligt SoL och LSS samt ansvara för information under pågående utredning. Arbetet innebär ett nära samarbete med andra professioner både internt och externt. Kvalifikationer Vi söker dig som har examen från sociala omsorgs/socionomprogrammet med inriktning äldre och funktionsnedsatta eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig samt har tidigare erfarenhet av handläggning. Vi vill att du har ett intresse för och god kunskap om SoL och LSS lagstiftning och rättspraxis inom området samt erfarenhet av myndighetsutövning. Datavana och B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Arbetsuppgifterna ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Vi vill också att du har god samarbetsförmåga och personlig lämplighet för yrket. Tjänstens omfattning Tjänsten avser en tillsvidareanställning på 100%.  Övrigt: Provanställning kan komma att tillämpas. Urval och kontakt kan ske löpande. Vi erbjuder 2000:- i friskvårdsbidrag och möjligheten till semesterväxling. I dialog med chef finns eventuell möjlighet till hemarbete del av arbetstiden. Vi eftersträvar en jämn könsfördelning i våra verksamheter. Varmt välkommen med din ansökan! Nordanstig Naturligtvis - Här förverkligar du dina livsdrömmar Nordanstigs kommun ligger i norra Hälsingland nära Sveriges mittpunkt mellan Hudiksvall och Sundsvall. Kommunen sträcker sig från kusten med sandstränder och natursköna öar, till inlandets stora skogar med känsla av vildmark och möjlighet till både fiske och alpin skidåkning. Vi har prisvärda boenden både på landsbygden och i våra många små samhällen. Vårt rika kultur- och föreningsliv engagerar många av våra cirka 9500 invånare. Vid rekrytering gör Nordanstigs kommun ett medvetet val gällande var vi vill exponera vår annons. Vi vill ej bli kontaktade av annonssäljare eller rekryteringsföretag.

24 juni 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Socialsekreterare

Om oss Är det dig vi söker? Ja, om du gillar att arbeta med människor och myndighetsutövningens komplexitet, då är detta jobbet för dig. Vi söker just dig som vill göra skillnad för barn och unga där du är med och skapar en trygg tillvaro för dem. Vi har ett bra samarbete med skola och polis samt att vi kan erbjuda olika insatser utifrån individens egna behov. Enheten barn och familj består av en mottagningsfunktion, en utredargrupp, en grupp för uppföljning av insatser och en grupp för familjerätt och familjehem. Vi har även två familjecentraler och ett familjeteam. Vi är en grupp som hjälper varandra och har en rak och öppen kommunikation. Vi erbjuder processhandledning, friskvårdsbidrag, semesterväxling och möjlighet att arbeta hemifrån. Ditt uppdrag Du kommer att arbeta med att följa upp insatser för barn, ungdomar och deras föräldrar. Du kommer att ha ett omväxlande och spännande jobb i din handläggning av olika typer av ärenden och vi arbetar enligt BBIC. Vårt mål är att ha hög kvalitet på vårt sociala arbete. Du kommer att ingå i en insatsgrupp på tre medarbetare och ha ett nära samarbete med övriga socialsekreterare på enheten som består av sammanlagt 17 medarbetare, två samordnare och en enhetschef. Vem söker vi? Vi söker dig som har socionomexamen och gärna tidigare erfarenhet av socialt arbete. Det är meriterande om du har utbildning eller erfarenhet av BBIC (barns behov i centrum) men det är inget krav då vi arbetar med yrkesresan, vilket är en kompetenshöjande satsning för dig som är ny i yrket. Du behöver ha goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift samt ha dokumentationsvana. Då det ingår resor och hembesök i tjänsten behöver du ha B-körkort. Som person är du bra på att sätta dig in i och förstå andras perspektiv och situation. Du är lugn och samlad i situationer som kräver det och fokuserar på rätt saker. När det behövs kan du vara flexibel och du har förmåga att ställa om och se lösningar. Du har god samarbetsförmåga och trivs även med att självständigt organisera, planera och skapa struktur i ditt arbete. Övrigt Provanställning i början av tjänsten kan komma att bli aktuellt. Vid eventuell intervju medtas utdrag från belastningsregister. I dialog med chef så finns möjlighet till hemarbete del av arbetstiden. Våra medarbetare har 2000 kr/år i friskvårdsbidrag och möjligheten till semesterväxling. Inom våra verksamheter eftersträvar vi en jämn könsfördelning. Nordanstig Naturligtvis - Här förverkligar du dina livsdrömmar Nordanstigs kommun ligger i norra Hälsingland nära Sveriges mittpunkt mellan Hudiksvall och Sundsvall. Kommunen sträcker sig från kusten med sandstränder och natursköna öar, till inlandets stora skogar med känsla av vildmark och möjlighet till både fiske och alpin skidåkning. Vi har prisvärda boenden både på landsbygden och i våra många små samhällen. Vårt rika kultur- och föreningsliv engagerar många av våra cirka 9500 invånare. Vid rekrytering gör Nordanstigs kommun ett medvetet val gällande var vi vill exponera vår annons. Vi vill ej bli kontaktade av annonssäljare eller rekryteringsföretag.

19 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

17 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Lokalvårdare

Premicare driver nio hälsocentraler på uppdrag av Region Västernorrland och Region Gävleborg. Vi har idag 50 000 patienter och en personalstyrka bestående av 220 medarbetare med olika kompetenser. Vi arbetar med både fysisk och digital vård. Genom vår vision Connected Care Anywhere! vill vi skapa stolta medarbetare och innovativa arbetssätt för en hållbar och jämlik vård där vi hjälper människor till en bättre hälsa vart än i världen man befinner sig. Vi arbetar efter vår värdegrund där omtanke, passion, kvalitet och innovation är våra ledstjärnor i vardagen och en viktig del i att skapa en positiv företagskultur. Vi söker nu en lokalvårdare till Premicare Bergsjö. Arbetsuppgifter Som lokalvårdare kommer du, tillsammans med enhetschef planera, utföra och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården på Premicare Bergsjö Hälsocentral.Viss tid i receptionen på hälsocentralen. I receptionen ingår bland annat bemötande av uppdykande patienter och administration. Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett härligt gäng som nu ser fram emot att välkomna en ny medarbetare. Vi kan erbjuda en utvecklande och trivsam arbetsmiljö där vi använder innovativa arbetssätt för en god personcentrerad vård. Introduktionen planeras utifrån dina behov och önskemål. Premicare omfattas av kollektivavtal och som anställd har du flera förmåner. Några exempel är friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och extra semesterdagar från det att du fyller 40. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad lokalvårdare. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som lokalvårdare, är van vid kundkontakt samt har viss datavana. Vi ser gärna att du har goda kunskaper gällande kemikalier, men det är inget krav. Som person är det av största vikt att du är noggrann, flexibel och kan ta eget ansvar för att se var du behöver lägga fokus. Du är positiv och serviceinriktad samt bra på att skapa en trevlig stämning med både patienter och kollegor. Vidare är du van vid och trivs med ett högt tempo där du snabbt måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera samt lösa de problem som uppstår. Du delar även Premicare Bergsjö hälsocentrals kärnvärden; Passion, Omtänksamhet, Innovation och kvalitet. Tillträde: 2024-10-01 Arbetstid/varaktighet: Särskild visstidsanställning, 50% (vi tillämpar provanställning), 2025-04-01 Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag: 2024-07-22.

14 juni 2024
Sista ansökan:
22 juli 2024
Gillar du tävling och försäljning? Sök till oss!

Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Expo Avenue erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Expo Avenue söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

14 juni 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Personlig assistent sökes till aktiv och omtänksam man!

Addera assistans AB är måna om sina kunder och sina assistenter. Vi tror på att ta hand om vår personal på bästa sätt, då det är de som finns nära kunden. För att lyckas med det har vi ett nära samarbete med varandra. Vi finns alltid till hands. Vi sätter våra värderingar högt och lever efter dessa för att ha ett sunt och öppet klimat runt varje kund och i varje personalgrupp. Addera assistans har kontor i Hudiksvall och Ljusdal. www.adderaassistans.se Är du en ansvarsfull och omtänksam person med körkort och bil? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker en personlig assistent till en man i 30-årsåldern med Autism, EP och immunbrist. • Fast tjänst på 75%. • Helg- och nattarbete förekommer. • Individuell lönesättning.

12 juni 2024
Sista ansökan:
15 juli 2024
Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Personliga assistenter till ung man i Jättendal

Jag är en man i 38 årsåldern som bor utanför Jättendal och som inom kort flyttar till eget hushåll. I samband med min flytt så utökas också omfattningen av min personliga assistans. Jag söker ett antal personer om vill vara med mig på den resan och som vill vara delaktiga i att skapa en så meningsfull och välfungerande assistans för mig som möjligt. Jag sitter i rullstol vilket gör att jag behöver hjälp med allt i min vardag. Du arbetar hemma hos mig där jag behöver stöd och hjälp med de flesta sysslor. Ditt arbete innefattar bland annat personlig omvårdnad, rehabiliterande träning och att ordna en trevlig vardag utifrån mina behov och önskemål. Det finns både hundar och katter hemma hos mig och mina anhöriga så du kan inte vara allergisk. Som person ska du vara positiv, lyhörd, pålitlig och engagerad. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent och/eller från annat vård- och omsorgsyrke. Viktigast är dock din människosyn och att du passar för jobbet, att personkemin stämmer mellan dig och mig. Du bör ha någorlunda stark fysik eftersom en del lyft förekommer. All annan utbildning som behövs i arbetet får du på plats. För att kunna ta dig till och från jobbet behöver du körkort och tillgång till egen bil. Arbetstiderna kommer att förläggas under dygnets alla timmar. Jourtjänstgöring förekommer ett antal timmar per dygn. Sök jobbet: Du söker jobbet snabbt och enkelt genom att skapa ett konto via länken nedan. I ditt konto kan du sedan ladda upp ditt CV och personliga brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Göteborg, Karlstad, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, fika på arbetet och andra förmåner.

11 juni 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Gillar du tävling och försäljning? Sök till oss!

Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Expo Avenue erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Expo Avenue söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Sundsvall med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Sundsvall. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

11 juni 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024