Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb och arbeta för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Du kommer att vara anställd och arbeta på Björntorps HVB-hem AB. Tjänsten är på 80%. Verksamheten bedriver HVB-verksamhet för vuxna. Vår målgrupp är klienter från 18 år och uppåt, kvinnor och män, med psykisk funktionsnedsättning. Vi arbetar inte med missbruksbehandling men kan stödja klienterna i upprätthållande av drogfrihet. De metoder vi använder är MI - Motiverande intervju, ESL - Ett självständigt Liv, LAB - lågaffektivt bemötande. Allt arbete anpassas individuellt för varje enskild klient och förutsätter att vi kan skapa en hållbar arbetsallians. Verksamheten ligger 3 km utanför Rimbo, i Roslagen, och utgörs av tre villor på en vacker sjötomt. Avstånd till Stockholm och Uppsala är ca 5,5 mil, avstånd till Norrtälje ca 2 mil. Vi är tacksamma om du värderar huruvida din restid till verksamheten möjliggör att du kan jobba hos oss. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter; Du kommer att arbeta tillsammans med verksamhetschef och personalgrupp för att driva verksamhetens dagliga arbete. Du kommer också vara kontaktperson åt enskilda klienter och som sådan tydliggöra och driva arbetet runt dessa klienter i samarbete med verksamhetschef och dina kollegor. En viktig del i ditt arbete kommer att vara att arbeta för en positiv och trygg miljö för klienterna och vara delaktig i arbetet för att ständigt utveckla och förbättra verksamheten. I ditt uppdrag ingår: - Att tillsammans med dina kollegor ansvara för att samtliga klienter får det stöd och insatser som verksamheten skall ge för att klienterna skall komma vidare i sin utveckling. - Regelbundna samtal med klienter inom ramen för ditt uppdrag som kontaktperson och att tillsammans med klienten upprätta, följa upp och revidera genomförandeplaner och verka för att beslutade insatser genomförs. - Dokumentation som omfattar journaler, genomförandeplaner, och återrapporteringar till placerande instans. - Läkemedelshantering på delegation av sjuksköterska. - Alla uppgifter som hör till det praktiska arbetet runt verksamhetens vardagliga fungerande och skötsel. Tjänsten innebär arbete under dag, kväll, natt och helg samt viss beredskap. Vem är du? - Socialpedagog, socionom, behandlingspedagog, beteendevetare eller annan avslutad eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du kan också vara utbildad undersköterska med påbyggnadsutbildningar och erfarenhet av arbetet. - Vi ser gärna att du har erfarenhet av behandlingsarbete - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift - God systemvana då dokumentation förekommer i hög omfattning - B-körkort för manuell växellåda Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet. Inför anställning lämnas utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Att jobba på Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Biträdande verksamhetschef, Marcelo Pereyra, tel 072/500 09 32, [email protected]
Vi på Submit söker nu efter flera däckskiftare till vår samarbetspartner i Norrtälje.Om jobbet: Vi söker dig som vill arbeta som däckskiftare under vårsäsongen. Det är ett fysiskt jobb där du hjälper kunder att byta mellan vinterdäck och sommardäck. Finns stor chans till förlängning av andra jobb inom Submit även efter säsongen! Arbetsuppgifter: Lyfta av och sätta på däck på bilar Dra åt bultarna så att däcken sitter säkert Kontrollera däckens skick och lufttryck Hjälpa till vid mottagning av bilar Profil: Är noggrann och gillar att fysiskt arbete Gilla att jobba i högt tempo Fysiskt stark Ha ett trevligt bemötande Krav: Svenska i tal och skrift Meriterande: Har erfarenhet av däckbyte B-körkort Plats: Norrtälje Start: Mars Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 07:00-16:00 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker en personlig assistent till en 35-årig man som är bosatt i Rimbo. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta personlig hygien, promenader, aktiviteter, matlagning och mathandling. Kunden har ett intresse för musik, träning och mat, och vi ser det som positivt om dessa intressen är något du delar med honom. Tjänsten är på ca. 75 % fr.o.m. omgående till den 9/3. Den fördelas på dygnets alla timmar, mån-sön. Det är dubbelassistans ungefär 5 timmar/dag och väntetid 7,5 timme/natt. Arbetstiderna ser ut som följande, dagtid 09.00-18.00 samt kvälls- och nattid 18.00-09.00. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du har: B-körkort, Erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och, Ett intresse för musik, träning och mat. Det är krav på att du har: Flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Stora Rospiggen äldreboende Som medarbetare hos oss blir du vår viktigaste resurs. Vi vet att det är våra kompetenta, ambitiösa och ansvarsfulla medarbetare som är förutsättningen för att vi ska kunna bedriva trivsamma och meningsfulla äldreboenden. Hos oss får du varje dag vara delaktig i att erbjuda ett tryggt, aktivt och meningsfullt liv för våra boende samtidigt som du har ett stort inflytande över ditt arbete. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/storarospiggen Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver ha bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare anställning Omfattning: enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2024-12-20 Varmt välkommen med din ansökan!
Vi växer och söker en lastbilschaufför. Vi söker dig som gillar att jobba med flytt & har YKB? Timanställning som kan övergå i fast anställning eller timmar vid behov, måndag till fredag, dagtid. Vi söker även dig som vill jobba extra. Om jobbet Du kommer ingå i teamet som jobbar med flytt. Ni ansvarar gemensamt för uppdragets genomförande. Vi har en skön ”vianda” och vi gillar att träffas, så fest har vi då och då. Arbetsdagarna börjar och slutar på kontoret i Norrtälje, och på fredagar samlas alla team här efter avslutade uppdrag och fikar tillsammans. Förutom den goda viandan erbjuds du bra personalvård, exempelvis subvention till naprapat & gym. Om oss - Ett serviceföretag till tjänst i norra delarna av Sthlms län Scandinavia Contractor AB marknadsför sig under sitt varumärke som är Rutstäd.se. Vi expanderar kontrollerat med ca 15%/år. Vi är nu ca 25 anställda. Vi jobbar inom 3 områden - Lokalvård, Underhåll av utemiljö samt Flytt. Vi är kända för vår kvalitet och vår hänsyn för våra kunder, våra medarbetare och för miljön. Självklart är Rutstäd kollektivavtalsanslutna, till Almega – Hemserviceföretagen och erbjuder därför avtalsenliga villkor. Vi levererar ansvar, kvalitet & flexibilitet Vi har förtroendet att flytta inventarier och bohag åt våra kunder. För att få så gott rykte som vi har, kräver detta att vi levererar kvalité, skapar goda relationer till våra kunder och att vi använder tiden de betalar för effektivt. Vi vill uppfattas som flexibla genom att vi ställer upp för våra kunder, inte minst i akuta situationer. Med den andan vår personalstyrka har, vågar vi lova att allt kommer att ordna sig. Vill du bli en av oss? Har du YKB, är du stark, uthållig och gillar att hjälpa andra? Då är du nog rätt person. Men för att helt passa in under vårat varumärke måste du även ha en personlighet som skapar goda relationer. Du behöver ha ett naturligt gott uppträdande, vara noggrann, initiativtagande, ärlig, respektfull & därav förtroendeingivande. Du måste också vara beredd att vara flexibel och ställa vilja upp, utanför det planlagda schemat, för kunder och medarbetare, då så krävs Timanställning som kan övergå i fast anställning Du erbjuds här en provanställning som kan övergå i en fast tillsvidare anställning, där arbetstiderna är måndag till fredag på dagtid. Ansökan Har vi fångat ditt intresse? Skicka då in ditt CV till oss, så hör till dig sen om intervju och provjobb.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Vi söker dig som är driven och glad i att jobba på ett lager! Vi på Submit söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba som lagermedarbetare. Arbetsuppgifter: * Hjälp med in och ut-leveranser *Skriva ut fraktsedlar. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, självständig, gillar att jobba i ett högt tempo och som vill hitta ett arbete som är på lång sikt. Du fungerar väl i grupp, bidrar med bra inställning och strävar alltid efter att lämna ifrån dig jobb med hög kvalitetsnivå. Att du är noggrann och ansvarsfull ser vi som en självklarhet. Tidigare erfarenhet av liknande jobb är självklart meriterande och även B-körkort. Krav för tjänsten är att du talar och skriver flytande svenska, samt kan göra dig förstådd på engelska. Övrig information: Plats: Norrtälje Tillträde: Omgående Lön: Lön enligt ök. Arbetstider: Måndag-fredag,
Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare/servicerådgivare till vår kund i Norrtälje.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om tjänsten: Som kundmottagare/servicerådgivare kommer du vara företagets ansikte utåt och en viktig del av verksamheten. Du kommer att möta kunder, vägleda dem genom verkstadsbesöket och svara på tekniska frågor. Att ge en professionell och högkvalitativ service är kärnan i rollen, vilket ställer krav på ett starkt kundfokus och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Boka kunder för service och reparationer Ta emot och lämna ut bilar Prissätta arbetsuppdrag och kontakta kunder med prisförslag Hantera garanti- och försäkringsärenden Bearbeta kundreklamationer Assistera vid andra uppgifter som kan dyka upp i kundmottagningen Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor för att säkerställa att verkstaden drivs effektivt och att alla processer är optimerade för bästa produktivitet. Din profil: För att trivas i rollen ser vi att du har ett intresse för teknik och ett starkt kundfokus. Du bör kunna hantera ett högt tempo och vara en problemlösare när det uppstår utmaningar. Att arbeta i team är en självklarhet för dig, och du hjälper gärna till där det behövs för att nå gemensamma mål. Krav: Körkort B (manuell växellåda) Erfarenhet av att använda telefon och dator i arbetsmiljö, inklusive MS Office Erfarenhet av system som Kobra, Automaster, WinAssist, Elsa eller liknande Erfarenhet som servicerådgivare eller i en liknande roll Meriterande med kunskaper inom CABAS, reservdelshantering eller garantifrågor Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Är du år semestervikarie som vill jobba som kock i vårt kök vid ordinarie kockars frånvaro? På Norlandia arbeta vihälsofrämjande vilket ävengenomsyrar våra kök som erbjudernäringsrik och god mat lagad av våra utbildade kockar genom vårt matkoncept MatMedSmak. All mat lagas på plats med fina råvaror och mycket kärlek. Beskrivning av tjänsten som Semestervikarie Vi söker någon som kan jobba under sommarperioden och under övriga året när våra kockar är lediga eller vid tillfälligt ökad arbetsbelastning i köket. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Tillagning och servering av förskolans och äldreboendets samtliga måltider. Städning enligt städrutiner och diskning. Tillagning av specialkoster. Bakning av matbröd och matlagning till familjetjänster. Inköp av matvaror samt planering. Dagligt arbete med egenkontroll/HACCP/Krav Kvalifikationer och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom restaurang och storkök eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning inom egenkontroll och livsmedelshygien. Vid arbete i förskola krävs aktuellt utdrag från polisens belastningsregister som visas upp vid intervju. Goda kunskaper inom tillagning av specialkost Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du har goda kunskaper som kock. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Du har också en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Om Norlandia FörskolorVi är ett familjeägt företag som driver ett 100-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Kortare anställningar vid behov Omfattning: Vid behov Arbetstid: Företrädesvis dagtid vardagar men även helger kan förekomma vid enstaka tillfällen. Tillträde: Enligt bokning vid behov Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag 2025 04 15 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Rektor Lena Augustini [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer