Lediga jobb i Norsjö
Sök totalt 15 lediga jobb i Norsjö
Om Norr-Don AB Norr-Don AB grundades 1986 och då med tillverkning av uttagscentraler, sedan dess har vi breddat utbudet och idag är Norr-Dons tillverkning och produktion inriktad mot kundanpassningar inom elbranschens olika produktgrupper. Huvudsakligen mot automation, apparatskåp samt uttagscentraler. Även lösningar som tex. pluggindon, 24V system (SELV) och kablagetillverkning. Vi arbetar även mot gruvindustrin med drift och underhåll ute på fält. Där vi hjälper våra kunder att driva ort och schakt samt service av maskiner. Vi söker: Elektriker för arbete ovan och under jord, i området kring Guldriket. Arbetsuppgifterna innefattar, drift, underhåll och felsökning, samt ny och ombyggnation av gruvmaskiner. Arbetet kan innefatta skiftgång tex 7/7.
På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker två personer som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Norsjö. En på tillsvidaretjänst på 75% med start så snart som möjligt. En på ett långtidsvikariat på 37h/v med start 1/9-25, men vi ser gärna att du kan påbörja introduktion redan i augusti. Arbetstiderna är varierande mellan dag, kväll och natt. Vardag som helg. Detta är exempel på arbetstider Kl 07:30-21:00 Kl 09:00-17:30 Kl 13:30-22:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en man i 20-årsåldern. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har autism. intellektuell funktionsnedsättning och epilepsi. Kunden är icke-verbal men använder sig av PECs för att kommunicera. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor. Ge honom möjlighet att uttrycka sin egen vilja med omgivningen. Att ge stöd och uppmuntran till att utföra aktivitet. Kunden använder sig av PECS ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lugn och tydlig, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Goda kunskaper i svenska språket. Både i tal och skrift B körkort MERITER Erfarenhet av arbete med autism Sysselsättningsgrad: Långtidsvikariat på 37h/v + tillsvidaretjänst på 75%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
DIN NYA ARBETSPLATS Arbetsmarknadsenheten söker dig som vill ingå i ett glatt gäng bestående av arbetscoacher och arbetsmarknadshandläggare. I din roll som koordinator samverkar du även tätt med en strategisk grupp med representanter från Norsjö kommun, Arbetsförmedlingen, Region Västerbotten och Försäkringskassan samt med olika operativa funktioner inom både kommunen och myndigheterna. Tjänsten kan eventuellt kombineras med andra arbetsuppgifter/annat schema. DITT UPPDRAG Norsjö kommun söker en engagerad och strukturerad koordinator som vill leda utvecklingen kring framtagandet av ny strukturmodell för samverkan mellan parterna Norsjö kommun, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Region Västerbotten. Syftet är att individer som har behov av samordnande rehabiliteringsinsatser på ett bra sätt ska få rätt insatser. Som koordinator ska du: - Leda processen för att etablera en strategisk och operativ samverkansstruktur. - Samordna arbetet mellan olika myndigheter och kommunala verksamheter. - Skapa testarenor för samverkan kring verkliga individärenden. - Utveckla rutiner, mallar och strukturer för samverkan. - Ansvara för omvärldsbevakning och implementering av goda exempel. - Förankra arbetet internt och externt. - Följa upp och utvärdera insatsen tillsammans med samverkansparterna. DIN KOMPETENS Vi söker dig som har erfarenhet av samverkan mellan myndigheter, inom offentlig sektor eller motsvarande. Du ska vara van att leda processer och driva utvecklingsarbete och ha en god kommunikativ förmåga samt förmågan att skapa engagemang. Som person är du strukturerad, lösningsfokuserad och har ett personcentrerat synsätt. KRAV Relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet. B-körkort HÄR FÅR DU VÄRLDENS BÄSTA VARDAG Vår kommun är lugn, trygg och trivsam med natursköna vidder, storslagna norrsken och idrottsliga framgångar. Norsjöbygden innefattar mer än så. Här är det enkelt att vistas och verka. Med naturen runt ena hörnet och arbetet runt nästa är det enkelt att kombinera nöje med nytta. Med endast en timmes bilfärd till de två närmsta flygplatserna och en tågstation i kommunen är vår lilla ort lätt att nå. Men kanske är det enkelheten i själva bygden som utgör det mest unika. Här finns allt du behöver skola, barnomsorg, bibliotek, fritidsgård, sporthall, simhall, beachvollybollplan, ishall, fotbollshall, tennisplan, discgolf, fotbollsplan, bordtennishall, boule, skyttehall, multisportarena, skatepark, utegym, miniracing, pulkbacke, naturreservat, lekparker och elljusspår och mycket mera. Enkelt, vardagslyx och en del av det som utgör världens bästa vardag! Vill du vara med och bidra till att människor får en bättre vardag? Vill du känna stolthet över att kunna hjälpa människor i olika skeden av livet? Vill du ha ett meningsfullt arbete som värdesätter ditt engagemang och även erbjuder dig spännande utmaningar och möjligheter till utveckling? Då kommer du att trivas med att arbeta hos oss i Norsjö kommun. Vårt uppdrag handlar om att göra skillnad. Kom och skapa framtiden tillsammans med oss. https://www.norsjo.se/kommun-politik/flytta-till-norsjobygden/ ÄR DU INTRESSERAD? Varaktighet: 12 månader Omfattning: 50% Tillträde: Från mitten av augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Norsjö kommun utgår från din kompetens under rekryteringen och mångfald en självklarhet för oss. Vi hoppas därför att du, oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, trosuppfattning, funktionshinder, sexuell läggning eller ålder känner dig välkommen att lämna in din ansökan. Vi har tron om att personal med olika bakgrund och kompetenser skapar en ökad kreativitet och kvalitet i organisationen.
Norsjö kommun Norsjöbygden är en plats som andas framåtanda, drivkraft och utveckling mitt i Västerbottens inland, med närhet till både kust och fjäll. Här bor du familjevänligt, bra och billigt, har tillgång till en rik fritid och bra skolor. Föreningslivet bjuder på ett brett utbud av aktiviteter och här möter du mängder av engagerade eldsjälar. Att bo och verka i Norsjöbygden ger dig möjligheten att ha ett utvecklande arbete samtidigt som du har tid och resurser över till familj, vänner och intressen. Vår vision är att tillsammans skapa världens bästa vardag. Kommunens arbete genomsyras av kommunens värdegrund där positivitet, professionalitet, engagemang och respektfullhet är ledorden. Beskrivning Vi söker dig som vill bidra till att ge våra kommunala verksamheter en god inomhusmiljö genom att utföra lokalvård av hög kvalité och service. Dagliga arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är utförande av städrutiner, storstädning och beställningar i kommunens lokaler. Kvalifikationer Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet av lokalvård och maskinellt lokalvårdsarbete. Du behöver ha grundläggande datorkunskaper så att du både kan söka och ta till dig information via dator och smarttelefon. Vi arbetar även med interna IT-system som tex. lönerapportering och kommunikation. Detta bör du också kunna behärska. Det är också av stor betydelse för verksamheten at den dagliga kommunikationen fungerar väl och du behöver därför kunna förstå och göra dig väl förstådd i tal och skrift på det svenska språket. Vid storstädning kan arbetsuppgifterna upplevas som fysiskt krävande och en god grundfysik är därför en förutsättning för denna tjänst. Det är Meriterande om du har något av yrkesbevisen, SRY, PRYL eller motsvarande. Det är även meriterande om du tidigare arbetat med golvvård, fönsterputs och storstädning. Personliga egenskaper Du har en förmåga att planera och utföra ditt dagliga arbete med en hög grad av självständighet, och vi tror därför att du är en trygg person med positiv inställning. Du vill på ett engagerat sätt utveckla dig själv, din kompetens, och räds inte för att prova nya arbetssätt. Du kan visa på att du tar stort ansvar för eget arbete men du kan också se helheten och samarbeta över gränser, du är professionell och har förmåga att agera om du upptäcker brister. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Villkor Körkort B är ett krav Övrigt Tjänsten är ett vikariat. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har löpt ut. Vänta inte med din ansökan. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? OM TJÄNSTERNA Inre Kraft söker nu fler personliga assistenter till våra kunder i Bastuträsk samt Norsjö. Bastuträsk: Vi söker dig som vill arbeta på fast tillsvidare anställning 75-100 %, samt timvikarier och sommarvikarier. Hos denna kund är det varierande arbetstider samt dubbelbemanning dygnet runt. Arbetstiderna är förlagda vardagar och helger kl 07.00-15.00, 15.00-23.00, 23.00-07.00 (vaken natt), 15.00-07.00 (journatt). Kunden är en man i 30-årsåldern med stort motorintresse som tycker om att titta på film och motorsport. Han behöver din hjälp i sin vardag då han har Duchennes muskeldystrofi och tracheostomi. Fördel om du har tidigare vårderfarenhet, samt erfarenhet av trakeostomi, andningsmaskin, hostmaskin, slemsug och sond. Norsjö: Vi söker flertalet sommarvikarier under stor del av sommaren! Arbetstiderna är förlagda vardagar och helger. Under dagtid, kväll och natt. Kunden är en man i 25-årsåldern med Autism. Är aktiv och gillar bl a att träna på gymmet och bada på badhuset. Fördel om du som söker har tidigare erfarenhet av autism. Samt vara pigg, alert och duktig på att läsa av kroppspråk. Uppdraget är av övervakande och vägledande karaktär. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är ansvarstagande, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV B körkort och tillgång till egen bil MERITER Vårdutbildning Erfarenhet av trakeostomi eller liknande Erfarenhet av autism Sysselsättningsgrad: 100% + sommarvikariat. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Vi söker dig! En engagerad och kreativ individ för rollen som konferens- och receptionsansvarig. Du är en glädjespridare på ett proffsigt och avslappnat sätt med talang för att socialisera och ge service. Du är pålitlig, självgående och tar ansvar för att nå resultat tillsammans med oss. Du kommer att ha en central roll i att planera och genomföra framgångsrika och minnesvärda konferenser och evenemang, och ansvarar för den dagliga konferens verksamheten i sin helhet. Rollen som konferens- och receptionsansvarig är bred med stort eget ansvar. Trivas att arbeta i team men du ska även klara av egenarbete. Du har själv möjlighet att utveckla rollen utefter dina idéer och initiativ. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Ansvara för planering och genomförande av konferenser från början till slut. • Det inkluderar hantera förberedelser inför arrangemang, förhandla med kunder och säkerställa att allt går smidigt under evenemanget samt återkoppling och uppföljning efter avslutat evenemang. • Sedvanliga receptionsuppgifter såsom att välkomna och assistera externa besökare, samtidigt som du skapar en positiv första intryck • Säkerställa att konferensrummen håller hög standard med fungerande teknik och tillhörigheter. • Fokus på kunden genom hela evenemanget från lokal, förtäring samt logi • Vi ser att du har ett stort intresse för service och driv till att skapa mötesplatser för gäster. Du har ett naturligt försäljningsfokus och drivs av att ansvara för hela processen. • Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av planering och genomförande av konferenser samt arbeta i reception eller vid likande kundbemötande Platsbeskrivning: Hotell Källan ligger i byn Åmliden, bara 20 från både Norsjö och Malå centrum. Källan är en mötesplats som fått växa med naturens nivåskillnader och former. Mitt mellan kustlandskap och fjällvärld i Västerbottens vildmark, på ett berg med utsikt över skogar och sjöar. Här njut man av tystnaden, harmonin och den fina miljön. Källan samsas naturen sida vid sida med modern arkitektur. Denna kontrast skapar en miljö som passar allt ifrån företagets konferens till bröllopsfesten. Med 40 hotellrum och 5 olika mötesrum kan vi skräddarsy ett besök för såväl mindre sällskap som för lite större grupper både ute och inomhus. Vi tror på att kombinationen av gott värdskap, en trivsam atmosfär och riktigt god mat tillsammans med ett starkt engagemang för miljö och säkerhet, skapar det bästa förutsättningar för lyckade och stimulerande möte. Körkort och tillgång till bil är ett plus då bussförbindelse är begränsad. Helgarbete kan förekomma. Rekrytering sker löpande och kan avslutas så snart vi har hittat rätt personer. Vi tillämpar provanställning på 6 månader. HRF avtal med korrekta villkor Behärska ett av de skandinaviska språken flytande, samt engelska både muntligt och skriftligt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Källan Hotell Spa och Konferens söker en Frukostvärdinna/Städare till vår restaurang belägen 551 möh i Norsjö kommun. Om tjänsten Restaurangen är en viktig del av hotellet och serverar frukost, fika, lunch och middag av hög kvalitet. Vårt team är diversifierat och öppet, och vårt mål är att tillsammans fylla vår vardag med skratt och glädje. Arbetsuppgifter Som Frukostvärdinna kommer du att: Ansvara för planeringen och förberedelserna av frukostbuffén. Förbereda fika för konferenser samt lunchservering. Utföra bakning och städning av köket och restaurangen. Arbeta tillsammans med kökschefen för att sätta upp menyer och planera beställningar. Säkerställa att arbetsplatsen hålls ren och organiserad. Kvalifikationer Vi söker dig som: Trivs med att arbeta i köket och kan planera en attraktiv frukost för våra gäster. Är organiserad och kan hantera både större och mindre grupper. Har ett öga för detaljer och kan arbeta noggrant. Har god fysisk kondition, är flexibel och har god samarbetsförmåga. Sprider god energi och är en omtänksam kollega. Körkort och tillgång till bil är ett plus, då bussförbindelserna är begränsade. Anställningsvillkor Vi tillämpar provanställning på 6 månader. Anställningen sker enligt HRFavtal. Helgarbete förekommer. Rekrytering sker löpande och kan avslutas så snart vi har hittat rätt person. Ansökan Är du den vi söker? Skicka din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Källan Hotell söker en kock till vår fina restaurang belälget på 551 m.ö.h med panorama vy över Lappland. Hotellet har 40 hotellrum & kan erbjuda upp till100 bäddar. Konferensgäster utgör majoriteten av logi beläggningen under året, Här erbjuder vi A la Crte middagr samt luncher Våranrelaxavdelning som ligger på våningsplan 1har bådde pool samt bastu & gym att erbjuda under visteslsen. Restaurangen serverar frukost, fika, lunch samt middagar med norlänskat tema av hög kvalite. Vi vill stärka vårt team med en kock som älskar att laga mat från grunden med bra & lokala råvaror och har ett hållbarhetstänk samt är kreativ och självgående i sitt arbete Du och dina kock kollegor ansvarar för meny planering, beställning, produktion, presentation och servering av välsmakande mat till våra gäster. Vårt team är diversifierad och öppen. Tillsammans fyller vi vår vardag med skratt och glädje. Tycker du om att laga mat och värnar om bra service? Är du social och trivs med mänskliga kontakter? Sök jobbet omgående. Maila ditt CV till [email protected] Rekrytering sker löpande och kan avslutas så snart vi har hittat rätt personer. HRF avtal med schyssta villkor
Är du våran nya Housekeeping manager på Källan Hotell? - Nu letar vi efter en person som ser vårt hus som sitt hus för att våra gäster ska få en fin, varm och ombonad känsla av vårt hotell Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en högsta standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster får en harmoniskt och avslappnad känsla när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är • Städning av hotellrum, korridor, mötes och konferens lokaler, relaxavdelning samt allmänna utrymmen på hotellet. • Du hanterar tvätt, beställningar och fyller på förråd. Självklart stöttar du upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov. • Du är ansvarig för det helhetsintrycket för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare. • Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken och ansvaret av fördelningen av arbetet som tjänsten innebär. • Du ser tillsammans med vårat teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter på effektivt så att gästerna blir nöjda. • Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. • Du ansvarar för att utbilda nya medarbetare på din avdelning på hotellet och ansvarar för administrativa arbetsuppgifter som rör housekepeeing. För att passa i rollen tror vi att du har minst två års erfarenhet av yrket samt erfarenhet av gästbemötande och serviceverksamhet. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och kan uttrycka dig väl på svenska och engelska språket. Du behöver även vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga och då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Platsbeskrivning: Hotell Källan ligger i byn Åmliden, bara 20 från både Norsjö och Malå centrum. Källan är en mötesplats som fått växa med naturens nivåskillnader och former. Mitt mellan kustlandskap och fjällvärld i Västerbottens vildmark, på ett berg med utsikt över skogar och sjöar. Här njut man av tystnaden, harmoni och den fina miljön. Källan samsas naturen sida vid sida med modern arkitektur. Denna kontrast skapar en miljö som passar allt ifrån företag, privatpersoner till fester. Med 40 hotellrum, 5 mötesrum och trevlig relax avdelning kan vi skräddarsy ett besök för såväl mindre sällskap som för lite större grupper. Vi tror på att kombinationen av gott värdskap, en trivsam atmosfär och riktigt god mat med norrländska influencer tillsammans med ett starkt engagemang för miljö och säkerhet, skapar det bästa förutsättningar för lyckade och stimulerande möten gäster emellan. Källan är en plats där våra medarbetare gör skillnad och med professionalism, stolthet och ett brinnande engagemang skapar minnesvärda upplevelser för våra gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% fram till Juni 2024 för överlämning sedan övergår tjänsten till heltid. Helgarbete förekommer. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen, Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb