Konsultuppdrag. 3 veckor V28-V30 med möjlighet till förlängning. Är du flexible farmaceut och Intresserad av konsultuppdrag? Vi kan stå för boende vid behov. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Jobfind söker Handledare med erfarenhet av att stötta personer med synnedsättning Vår vision är att vara en ledande aktör som erbjuder tjänster till människor för att stödja, stärka och motivera dem att komma ut i arbete eller studier. Som en del av Angus Knight Group är Jobfind i en spännande utvecklingsfas och efter att ha vunnit upphandlingen Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning söker vi nu medarbetare som har kompetens, drivkraft och nyfikenhet att leverera denna fina tjänst tillsammans med oss! Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning består av olika förberedande insatser, uppdelade i fyra steg under ungefär 1-1,5 år. Under denna tid ska våra deltagare få del av individuellt lämpliga aktiviteter som gör att de når sitt mål om att få ett arbete eller att delta i en utbildning som leder till arbete. Din profil Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor. Målgruppen är mycket bred vilket ställer stora krav på dig och dina kollegor att kunna anpassa innehåll och upplägg i våra aktiviteter på individnivå. Mycket av ditt arbete kommer handla om att stärka våra deltagares självkänsla, självförtroende och motivation varför vi ser det som självklart att du dels har erfarenhet av att interagera med människor som har en synnedsättning men även att du drivs av att engagera och få andra människor att växa - utan att bli övertagande av ansvar. En viktig balans enligt oss på Jobfind! Du är därtill i grunden positiv och prestigelös med god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete. Du utmanas av att testa olika vägar och metoder, och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Rollen som Handledare Utöver att utbilda, stötta, coacha och motivera våra deltagare har du hela tiden målet i sikte- och ett tydligt uppdrag att finna en lämplig väg för individen som leder mot arbete eller studier. Detta ställer stora krav på ett individanpassat arbetssätt. Rollen innebär därtill en del administration och dokumentation i våra egna och kundens system. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Handledare ansvarar du tillsammans med Synpedagog och lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Utbildning och erfarenhet • Minst två (2) års erfarenhet av att arbeta med målgruppen personer med synnedsättning • Minst två (2) års praktisk erfarenhet av att arbeta med orientering och förflyttning av personer med synnedsättning • Dokumenterade kunskaper kring synnedsättningar och dess konsekvenser, samt om kompensatoriska metoder och hjälpmedel för personer med synnedsättningar • Dokumenterad kunskap i att kunna utbilda personer i förstorings- och skärmuppläsningsprogram kopplat till Officepaketet Är DU den vi söker? Inkom med din ansökan snarast möjligt då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder ett flexibelt och stimulerande arbete i en nytänkande organisation där både tempot och taket är högt. Anställningens omfattning: Heltid/deltid efter överenskommelse. Tillträde: Vi planerar att tillsätta denna roll under juni-juli månad. Varmt välkommen med din ansökan!
Schindler förflyttar mer än 1 miljard människor varje dag världen över - med hissar, rulltrappor och innovativa mobila lösningar. Över 60 000 anställda i mer än 100 länder över samtliga kontinenter ligger bakom denna framgång. Schindler Hiss AB är det svenska dotterbolaget till Schindler AG i Schweiz, världens näst största koncern inom hissar och rulltrappor. Vi är rikstäckande med ca 250 anställda och har en omsättning på närmare 500 Mkr. För mer information se vår hemsida, www.schindler.se. Till vårt affärsområde Eftermarknad, Örebro söker vi en Servicetekniker. Ditt nya jobb innebär service och reparation av hissar, portar och rulltrappor främst i verksamhetsområdet med omnejd. Du erbjuds ett tekniskt utmanande och självständigt arbete i en miljö med internationell prägel och goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Arbetet innebär en hel del kundkontakt. Vi söker dig som är gediget tekniskt intresserad och kunnig och som förstår att våra kunder är vår viktigaste tillgång. Du är kommunikativ och duktig på att prioritera och planera ditt arbete. Du har en god förmåga och vana vid att arbeta självständigt, där du tar egna initiativ och på egen hand skapar struktur bland flera arbetsuppgifter. Du har även en förmåga att snabbt ändra inriktning när arbetsuppgifterna så kräver men utan att tappa fokus på slutresultatet. Du trivs med kundkontakt och är en social och säljande person som gillar när det är mycket ”på gång” samtidigt. Kvalifikationer Utbildning från gymnasieprogram med teknisk, gärna el- och/eller byggteknisk, inriktning eller motsvarande Behärska svenska och engelska i såväl tal som skrift Körkort för personbil Några års erfarenhet av hiss, elektromekanik eller liknande, vana att möta kunder och grundläggande datorvana med PC och handdator är meriterande. Kontaktperson och ansökan För mer information och frågor om tjänsten kontakta T.F distriktschef Jonas Högdahl, [email protected] alternativt HR Support, [email protected]. Din ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor. Ansökningar tas enbart emot via vårat rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande.
Schindler förflyttar mer än 1 miljard människor varje dag världen över - med hissar, rulltrappor och innovativa mobila lösningar. Över 60 000 anställda i mer än 100 länder över samtliga kontinenter ligger bakom denna framgång. Schindler Hiss AB är det svenska dotterbolaget till Schindler AG i Schweiz, världens näst största koncern inom hissar och rulltrappor. Vi är rikstäckande med ca 250 anställda och har en omsättning på närmare 500 Mkr. För mer information se vår hemsida, www.schindler.se. Till vårt affärsområde Eftermarknad, Linköping söker vi Servicetekniker. Ditt nya jobb innebär service och reparation av hissar, portar och rulltrappor främst i verksamhetsområdet med omnejd. Du erbjuds ett tekniskt utmanande och självständigt arbete i en miljö med internationell prägel och goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Arbetet innebär en hel del kundkontakt. Vi söker dig som är gediget tekniskt intresserad och kunnig och som förstår att våra kunder är vår viktigaste tillgång. Du är kommunikativ och duktig på att prioritera och planera ditt arbete. Du har en god förmåga och vana vid att arbeta självständigt, där du tar egna initiativ och på egen hand skapar struktur bland flera arbetsuppgifter. Du har även en förmåga att snabbt ändra inriktning när arbetsuppgifterna så kräver men utan att tappa fokus på slutresultatet. Du trivs med kundkontakt och är en social och säljande person som gillar när det är mycket ”på gång” samtidigt. Kvalifikationer Utbildning från gymnasieprogram med teknisk, gärna el- och/eller byggteknisk, inriktning eller motsvarande Behärska svenska och engelska i såväl tal som skrift Körkort för personbil Några års erfarenhet av hiss, elektromekanik eller liknande, vana att möta kunder och grundläggande datorvana med PC och handdator är meriterande. Kontaktperson och ansökan För mer information och frågor om tjänsten kontakta T.F distriktschef Jonas Högdahl, [email protected] alternativt HR Support, [email protected]. Din ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor. Ansökningar tas enbart emot via vårat rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande.
Är du en skicklig CNC-operatör med erfarenhet av att arbeta med maskinbearbetning? Vill du bli en del av ett växande företag där precision och kvalitet står i fokus? Då kan det vara just dig vi söker! Dina arbetsuppgifter: Ställa in, övervaka och driva CNC-maskiner (främst svarv och fräs). Utföra programmering, justeringar och efterbearbetning. Säkerställa att produktionen håller högsta kvalitet och uppfyller alla tekniska krav. Arbeta med mätutrustning för att verifiera toleranser och mått. Löpande underhåll av maskiner och utrustning. Arbeta i nära samarbete med andra avdelningar för att optimera produktionsflödet. Vem du är Tidigare arbetslivserfarenhet som CNC-operatör, med inriktning svarv och fräs Har goda kunskaper i CNC-programmering Har erfarenhet av att arbeta med mätinstrument och kan läsa tekniska ritningar Arbetstider: 2-skift Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu engagerade personliga assistenter till en kund i 23-års åldern, bosatt i Örebro. Kunden har en autismdiagnos och har ett mycket omfattande omsorgsbehov. Kunden behöver hjälp med allt i sitt vardagliga liv, såsom personlig hygien, på och av-klädning, aktiviteter, hushållssysslor, träning och kommunikation. Vi söker dig som är lugn och lyhörd, tycker om barn, är positiv, är ansvarstagande och pålitlig. Du är även flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya situationer/arbetsmetoder utifrån brukarens och verksamhetens behov. Du ska ha god fysisk form och vara aktiv eftersom arbetet innefattar aktiviteter då vår kund tycker om att simma, åka inlines, åka skridskor samt tar långa promenader. Arbetet utförs under dagtid och kvällstid, både vardag och helg. Skriv gärna i din ansökan vilka tider du är intresserad av att arbeta. Erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande, men främst vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper, då det är personkemin mellan dig och kunden som kommer att vara nyckeln till en god assistans. Det är även meriterande om du har körkort. Skicka CV och personligt brev där du berättar om dig själv och beskriver varför du skulle passa för tjänsten.
Nu söker vi legitimerade barnmorskor med såväl lång som kort erfarenhet. Hos oss får du arbeta i en verksamhet där utveckling och förbättring sker med patienten i fokus och utifrån processområden. Vi har en lärande och tillåtande atmosfär och ser gärna att du har ett intresse för forskning. Vi kan erbjuda arbete inom förlossningsvård, Eftervård och gynekologi och utifrån erfarenhet och kompetens finns möjlighet till rotation mellan klinikens olika enheter. Våra förlösta patienter vårdas både på avd 23 och 25 och vi arbetar tätt tillsammans vilket innebär att du som barnmorska kan vårda eftervårdspatienter på båda avdelningarna. Verksamhetsområde obstetrik och gynekologi bedriver verksamhet vid Universitetssjukhuset Örebro, Lindesbergs och Karlskoga lasarett. Vi arbetar aktivt för att utveckla forskningen inom kvinnosjukvård. På Universitetssjukhuset i Örebro finns en obstetrisk sektion med specialistmödravård och fosterdiagnostik, förlossningsavdelning och BB/eftervård. Den gynekologiska sektionen har öppen, sluten och akut gynekologisk vård. Här finns också en fertilitetsenhet och en operationsavdelning. Universitetssjukhuset Örebro (USÖ) är ett av länets tre akutsjukhus där vi bedriver avancerad sjukvård, forskning och utbildning. Både 2020 och 2019 mottog USÖ tidningen Dagens Medicins prestigefyllda utmärkelse Bästa universitetssjukhus. USÖ vann den tyngsta kategorin medicinsk kvalitet, hade bästa resultat i kategorin tillgänglighet, ekonomi, samt kategorin att undvika trycksår och överbeläggningar. USÖ toppar också resultatet i områdena hjärta, njursvikt och kärlkirurgi. USÖ har cirka 3500 anställda. Vi som arbetar här är mycket stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på samarbete, utveckling och professionalism. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Barnmorskor Verksamhetsområde obstetrik och gynekologi, USÖ Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innefattar bland annat patientarbete, läkemedelshantering, rådgivning och kontakter med anhöriga. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Legitimerad barnmorska. Vi kommer att fästa stor vikt vid egenskaper såsom ett gott bemötande, samarbets- och initiativförmåga samt ansvarstagande. Ansökan Urval och intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden. Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Enstaka dagar Plats: Örebro Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.
Vi söker en positiv och engagerad undersköterska med intresse för omväxlande arbete, du kan ha såväl lång som kort erfarenhet. Verksamhetsområde obstetrik och gynekologi bedriver verksamhet vid två av regionens sjukhus, Universitetssjukhuset Örebro och Karlskoga lasarett. Vi arbetar aktivt för att utveckla forskningen inom kvinnosjukvård. På Universitetssjukhuset i Örebro finns en obstetrisk sektion med specialistmödravård och fosterdiagnostik, förlossningsavdelning och BB/eftervård. Den gynekologiska sektionen har öppen, sluten och akut gynekologisk vård. Här finns också en fertilitetsenhet och en operationsavdelning. Universitetssjukhuset Örebro (USÖ) är ett av länets tre akutsjukhus där vi bedriver avancerad sjukvård, forskning och utbildning. Både 2020 och 2019 mottog USÖ tidningen Dagens Medicins prestigefyllda utmärkelse Bästa universitetssjukhus. USÖ vann den tyngsta kategorin medicinsk kvalitet, hade bästa resultat i kategorin tillgänglighet, ekonomi, samt kategorin att undvika trycksår och överbeläggningar. USÖ toppar också resultatet i områdena hjärta, njursvikt och kärlkirurgi. USÖ har cirka 3500 anställda. Vi som arbetar här är mycket stolta över vårt sjukhus och bygger vårt arbete på samarbete, utveckling och professionalism. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Undersköterska avd 25 Eftervård, Obstetrik och gynekologi, USÖ Arbetsuppgifter Avd 25 är en vårdavdelning. Vi har även en Amnings/Eftervårdsmottagning. På avdelning 25 vårdas antenatalpatienter och eftervårdspatienter. Hos oss får du arbeta i spännande verksamhet där utveckling och förbättring sker med patienten i fokus och utifrån processområden. Vi har en lärande och tillåtande atmosfär. Som undersköterska ingår du i ett arbetsteam där engagemang, ansvar och laganda värdesätts. Vi arbetar familjefokuserat kring patient närstående och det nyfödda barnet. Beroende på kompetens och intresse kommer du även att erbjudas individuella uppdrag. Vi arbetar tillsammans med avd 23 som också vårdar eftervårdspatienter, som undersköterska kommer du att kunna arbeta med eftervårdspatienter även där. På avdelningarna arbetar barnmorskor, sjuksköterskor, undersköterskor och läkare. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har Omvårdnadsutbildning med inriktning mot Hälso- och sjukvård. Kurserna Akutsjukvård 200 p (tidigare sjukvård 200 p) och Medicin2 100 p (tidigare Medicinsk grundkurs 100 p och Omvårdnad 150 p) är önskvärt. Alternativt motsvarande äldre utbildning eller omvårdnadsprogrammet med examen efter 2022. Vi väger även in relevant arbetslivserfarenhet i bedömningen av dina kvalifikationer. För att kunna bedöma anställningsbarheten måste betyg på din vårdutbildning bifogas i din ansökan. Ansökan Urval och intervjuer kommer att ske fortlöpande under ansökningstiden. Ansökan ska innehålla CV, personligt brev och betyg på lästa vårdkurser samt eventuellt bevis från Socialstyrelsen om skyddad yrkestitel. Övriga intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig
Är du redo för att testa något nytt eller utveckla dina färdigheter inom försäljning? Då är vi rätt plats för dig! Vi söker fler personer med rätt inställning till vårt nya team! Här får du chansen att lära dig mer kring försäljning och utmana dig själv. Dina arbetsuppgifter I vårt team jobbar vi tillsammans och tar kontakt med nya kunder i Örebro. Det innebär att du kommer ansvara för att boka och genomföra kundbesök där du tillsammans med kunden går igenom våra tjänster och produkter samt deras specifika behov. Dessutom är du med och bidrar till att familjer får ett säkrare och tryggare hem! Vårt team består av ett härligt gäng där vi alla är målmedvetna, drivna och strävar varje dag efter att bli bättre på vårt jobb. Vad vi erbjuder dig! Sector Way Academy och daglig säljträning av vår erfarna säljchef. Du får möjligheten att gå en 5-stegs utbildning inom kundrelationer och försäljning. Dessutom får du personlig säljträning av säljchefen. Möjlighet till karriär och utveckling via Future Sales Manager Program. Här får du chansen att växa inom Sector Alarms attraktiva karriärstege. Vare sig om du är mer intresserad av att göra en storslagen säljkarriär eller vill inspirera och leda ett säljteam så har vi alla redskap för att få dig att lyckas! Tävlingar och kul på jobbet! Vi tycker att en positiv teamkänsla och trivsel är grunden till att göra ett riktigt bra jobb. Därför har vi ett stort fokus på tävlingar och aktiviteter som sammanför teamet, så vi kan fira varandras framgångar! Vem får jobbet? Har du tidigare erfarenhet av försäljning? Toppen! Om inte, är din attityd, egenskaper och vilja att lära viktigast i denna process. Vi söker dig som kan jobba heltid och kväll Vi kräver att du både skriver och talar flytande svenska samt att du är prickfri i polisens belastningsregister. Ansök idag! Vill du bli en del av ett engagerat och framgångsrikt säljteam? Då är det dags att ta steget! Nu är jag nyfiken på dig! Jag ser fram emot att prata mer med dig och vem vet det kanske är du som får chansen att jobba i vårt härliga team. Om Sector Alarm Sector Alarm är en av Europas ledande leverantörer av säkerhetslösningar med mer än 650,000 nöjda och trygga kunder runt om i Europa. Vi har varit verksamma i branschen i över 25 år och levererar trygghet till hem och företag genom ledande säkerhetslösningar och en prisbelönt kundservice, med hela 95% kundnöjdhet. Här finns spännande karriärmöjligheter i ett företag med stora tillväxtambitioner och fantastiska kollegor! Delar du vår passion för innovativa och ledande produkter som skapar trygghet och säkerhet i människors hem och företag? Är du 100% kundorienterad och målfokuserad? Söker du en roll där du får kontinuerlig utveckling och samtidigt får jobba med fantastiska kollegor i en rolig och snabbfotad miljö? Då vill vi mer än gärna höra från dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer