Nu söker Libera dig med C och/eller CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag runtom i Örebro! Uppdraget Som C/CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 15-25 stopp per arbetspass. Vi har ett urval av olika tjänster och körningar, därför kan arbetsbeskrivning variera beroende på vilken tjänst du kan bli aktuell för efter din erfarenhet. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna! Tjänsten är placerad med utgångsläge Örebro. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom C/CE körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar C och/eller CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken tjänst du blir anställd för. Vanligtvis dagtid 7-16 mån-fre. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor? Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om Preem Preem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som Säljare Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärke För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste roller är Preems ansikte utåt och du kommer att vara en viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas? Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas. Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer. Det är dock meriterande om du arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för alla På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre. Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. Anställningsvillkor Lön: Enligt kollektivavtal Startdatum: omgående Anställningsform: provanställning Sysselsättningsgrad(Tas bort vid Behovsanställning): 50% Stationens öppettider: 05:30-22:00 (Helg 08:00-22:00) Arbetstider: Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer! Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Om du har ytterligare funderingar om rollen så kan du nå ut till Stationschef NAMN här nedan; Mail: [email protected] Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Du ansvarar även för att köra ut produkterna till kunderna. Arbetstiden är förlagd till måndag–torsdag, vilket innebär lediga fredagar. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter Vi söker dig som har: Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav) Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder Har B-körkort och kan resa inom distriktet Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet En roll där du får stor frihet under ansvar Konkurrenskraftig lön och förmåner En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö Möjlighet till att vara med på en expansiv resa Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan. Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer. Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM HEMSTÄDARE I ÖREBRO Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS På Hemfrid arbetar vi utifrån våra värdeord We act Profesionally, We strive for Simplicity och We take Responsibility. Detta har bidragit till vår kvalitets - och servicekultur i världsklass! Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A HOUSE CLEANER IN ÖREBRO Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING At Hemfrid, we work according to our core values: We act Professionally, We strive for Simplicity, and We take Responsibility. This has contributed to our world-class quality and service culture! Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in home cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].
Gillar du att leda, driva, skapa möjligheter och få uppskattning för din prestation? Vi på Spintr söker en Account Executive som vill vara med och driva vår tillväxt genom strategisk och konsultativ försäljning. På Spintr får du möjligheten att arbeta i en intelligent och kreativ miljö, där dina insatser bidrar till vår framgång och hjälper våra kunder att skapa arbetsplatser där det är lite roligare att gå till jobbet! Rollen Som Account Executive hos Spintr är du en central del av vårt säljteam. Du identifierar affärsmöjligheter, presenterar och säljer in vår snygga och uppskattade produkt, driver försäljningsprocesser från första kontakt till signerat avtal och ser till att vi skapar verkligt värde för våra kunder. Du arbetar nära vår CRO, våra sälj- och marknadsteam samt CS-team, där du får möjlighet att påverka både strategi och genomförande. Rollen kräver en kombination av affärsförståelse, relationsbyggande och drivkraft. Du är den som ser möjligheter, omfamnar utmaningar och skapar långsiktiga kundrelationer. Med en blandning av strategiskt tänkande och operativ genomförandekraft säkerställer du att Spintrs kundbas växer och att våra kunder får en plattform som verkligen gör skillnad. I rollen får du snabbt ta ansvar, fatta egna beslut och omsätta kundinsikter till smarta lösningar – allt i en dynamisk, intelligent och innovativ miljö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Upptäcka nya affärsmöjligheter och skapa värde från start genom att proaktivt hitta rätt kunder, bygga relationer och visa hur Spintr lyfter deras internkommunikation. Ta affären från första kontakt till signerat avtal genom strategisk rådgivning, relationsbyggande och skarpa avslut. Engagera och inspirera genom produktdemonstrationer som visar hur Spintr fina produkt förenklar kommunikation, stärker teamkänslan och skapar ett mer engagerat arbetsliv. Förhandla och skräddarsy lösningar som skapar resultat genom att anpassa våra erbjudanden efter kundens behov och Spintrs affärsmål. Jobba nära marknad och CS för en sömlös kundresa där ni tillsammans säkerställer en smidig och värdeskapande upplevelse från första mötet till lyckad implementering. Du kommer att samarbeta med: Vårt säljteam samarbetar dagligen och veckovis för att optimera processer och fira framgångar. Vårt marknadsteam genererar leads och driver marknadsinsatser som stärker försäljningen. Vårt CS-team säkerställer en smidig onboarding och en förstklassig kundupplevelse Direkt med kunder för att bygga starka, förtroendefulla och långsiktiga relationer. Vem vi söker För att lyckas i rollen är det viktigt att du är... Snabbtänkt och initiativrik – Du identifierar affärsmöjligheter och tar action. Kommunikativ – Du bygger relationer och kan tydligt förklara vårt värde för kunder. Affärsdriven – Du förstår kundens behov och hittar lösningar som skapar verkligt värde. Självgående – Du driver egna affärer och får saker att hända. Vi tror att du har... Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom SaaS. En förmåga att skapa och hantera affärsrelationer på olika nivåer. Erfarenhet av förhandling och avtalsdiskussioner. Erfarenhet av att arbeta med CRM-system för att strukturera och optimera säljprocesser. En typisk vecka Du kommer att arbeta med att identifiera nya affärsmöjligheter, hålla produktdemonstrationer, skapa och förhandla affärer och samarbeta med marknads- och kundframgångsteamet för att driva vår tillväxt. Vad Spintr erbjuder dig Ett lönsamt jobb med möjlighet att nå höga månadslöner Utvecklingsmöjligheter eftersom vi investerar i din kompetens och utveckling med utbildningar och coaching. Flexibelt hybridarbete där du kan kombinera kontorsarbete i Örebro med arbete på distans. Engagerande och härlig kultur då vi är ett litet och tajt team som värdesätter samarbete, innovation och att ha kul på jobbet. Hälsa och välmående – Generöst friskvårdsbidrag och möjlighet att träna via vår träningspartner och kund ACTIC. Om Spintr Spintr är en innovativ svensk SaaS-plattform som hjälper organisationer att skapa starkare engagemang, medarbetare att representera sitt varumärke, förbättra kommunikationen och minska personalomsättningen. Sedan 2015 har vi samarbetat med några av Skandinaviens mest välkända varumärken och hjälpt dem att skapa en mer inspirerande och starkare arbetsplats. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan senast den 15 maj. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte! Frågor om rollen? Mejla till Kim Sörén, CRO och rekryteringsansvarig för den här tjänsten, på [email protected]. Bli en del av vårt team och skapa framtidens digitala arbetsplats med oss på Spintr!
Med kunskap som grund, gemenskap som styrka! Är du redo att ta klivet in i en värld där siffror möter gemenskap, och där revision blir både spännande och meningsfullt? På BoRevision letar vi efter dig som vill skapa trygghet och långsiktig hållbarhet för bostadsrättsföreningar – samtidigt som du blir en del av ett härligt gäng som alltid har nära till skratt. Din nya roll – en resa mot expertis! Oavsett om du är nyexaminerad eller redan har erfarenhet inom redovisning och revision, så har vi plats för dig! Vi är sex kollegor i Örebro som från september sitter centralt i nya härliga lokaler på Drottninggatan 22-24 förgyllt med sällskapet av våra två trogna kontorshundar. Nu vill vi utöka vårt team med fler skarpa hjärnor och härliga personligheter. Hos oss blir du en specialist inom revision med fokus på vår nisch inom bostadsrättsföreningar vilket gör oss unika. Men framför allt blir du en del av ett team där vi lyfter varandra och vågar utmana oss själva. Vi börjar din resa med en gedigen introduktion där du får jobba nära våra erfarna kollegor. På sikt utvecklas du till en kundansvarig revisor – och får vara den som guidar och ger trygghet till våra kunder. Älskar du att förklara ekonomi så att alla förstår? Perfekt! Här behöver du vara en kommunikativ stjärna som kan göra komplexa siffror enkla och tydliga för våra kunder – och samtidigt sprida engagemang och förtroende. Är det dig vi söker? Du har en relevant universitetsutbildning inom ekonomi, gärna med inriktning mot revision. Har du några års erfarenhet inom ekonomi, redovisning eller revision? Då blir vi extra nyfikna! Du är social, prestigelös och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du är flexibel, lösningsorienterad och har en vass analytisk förmåga. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Kunskap om fastigheter? Det är ett plus! Kanske har du redan erfarenhet från en bostadsrättsförening som ekonom eller revisor? Du gillar både självständigt arbete och att vara en del av ett tight team. Vilka är vi? BoRevision har funnits i 90 år och vi har under tiden byggt upp en unik expertis inom revision och rådgivning för bostadsrättsföreningar. Vi är cirka 40 medarbetare utspridda över Göteborg, Malmö, Sundsvall, Uppsala och Örebro – men trots avstånden är vi ett tajt team som alltid stöttar varandra över hela bolaget under parollen @borevision. Hos oss får du växa i en bransch som är både aktuell och viktig där vi tillsammans genom mod, innovation och kunskapstörst driver branschen framåt. Vi tror på kontinuerlig utveckling och arrangerar regelbundet träffar där vi inspireras, lär oss av varandra och har riktigt kul tillsammans. För vi vet att med gemenskap och entusiasm finns inga gränser för vad vi kan uppnå! Start: September Plats: Örebro Omfattning: Heltid Lön: Fast månadslön + rörlig ersättning enligt företagets resultatersättningsmodell samt förmånlig uppräkning av tid under vårsäsongen. Kontakt: Head of Recruitment Delivery, Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) Sista ansökningsdag: Urval sker löpande Är du redo att kombinera expertis med gemenskap och ha riktigt kul på vägen? Sök idag – vi ser fram emot att lära känna dig! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du göra karriär inom försäljning och samtidigt hjälpa människor att förbättra sin ekonomi? På Reducero söker vi nu engagerade lånehandläggare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder! Om rollen Som lånehandläggare hos oss är du kundens första kontakt. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen och boka in möten med våra rådgivare. Du arbetar i en positiv och resultatorienterad miljö där vi stöttar varandra och firar framgångar! Varför Reducero? Utvecklingsmöjligheter: Vi satsar på din karriär! Med våra utbildningar inom försäljning, låneförmedling och ekonomi har du stora chanser att växa inom företaget. Attraktiv lönemodell: Trygg grundlön i kombination med en provision utan tak – du bestämmer hur mycket du vill tjäna! Starkt team: Vi är en sammansvetsad grupp som motiverar och lyfter varandra. Kul på jobbet: Tävlingar, afterworks och gemensamma aktiviteter skapar en härlig arbetsmiljö. Vi söker dig som: Är social, driven och älskar att bygga relationer Motiveras av mål och har en vilja att lyckas Vill utvecklas inom försäljning och ekonomi Har ett positivt mindset och trivs i en snabbföränderlig miljö Har erfarenhet av kundkontakt (meriterande men inget krav) Vad erbjuder vi? Gedigen utbildning inom försäljning och låneförmedling Trygg anställning med garantilön och förmånlig provisionsmodell Centralt beläget kontor i Örebro Möjlighet att växa internt och klättra på karriärstegen Ansök idag! Vi anställer löpande – så vänta inte! Klicka på ansökningsknappen nedan och bli en del av Reducero. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på [email protected] Låter detta som något för dig? Sök nu och starta din resa med oss!
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].
Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer