Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Mötesbokare i centrala Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].

125 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Junior lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Vad vi erbjuder dig Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Kunna påverka och bidra med idéer Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Örebro Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

125 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Bartender, Frimis 2025

Sommaren 2025 närmar sig med stormsteg, bli en i gänget! Som bartender på Frimis & Frimis Trädgård jobbar du i en föränderlig miljö då vår målgrupp är varierande. Vi söker både dig som tidigare har jobbat som bartender eller som har ett stort intresse och vill utvecklas i rollen. VI söker dig som har tidigare erfarenhet yrket (bartender). Kurs i mixologi eller bartenderutbildning ser vi som fördel. Vi söker både dig som vill jobba heltid och dig som vill komplettera med extra jobb på helger. Jobbet är aktuellt från och med 2025-02-14. Vi ser fram emot din ansökan.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Servitris/Servitör, Mojo 2025
Frimurarholmen AB
Hovmästare och servitörer

På Stortorget I Örebro finner ni Mojo. Enheten är en del av Laweka-koncernen. Vi strävar efter att ge gästerna en helhetsupplevelse i mat, dryck och service i kombination. Vidare vill vi förmedla en ”casual fine dining” med en familjär atmosfär. Vi söker dig som har ett intresse för branschen och strävar efter att utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom yrket och en förståelse för arbetssättet. Tjänsterna vi söker nu är heltid, deltid samt extra vid behov. Jobbet är aktuellt från och med 2025-02-14. Vi ser fram emot din ansökan.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Bartender, OXYA 2025

Stans nyaste och äldsta uteställe, Strömparterren, söker bartender med passion för mat, dryck, människor! Vi söker dig som Har minst ett års arbetslivserfarenhet som bartender och servis i restaurang/bar samt har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och behärskar engelska. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Du är passionerad kring ditt arbete, är prestigelös och sätter gästernas upplevelse i första rummet. Som person är du glad, positiv och social samtidigt som du är ordentlig, självständig och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, såväl i motgång som i framgång. Du är målinriktad och gör det som krävs för att verksamheten ska gå framåt. Arbetsuppgifter Som Bartender hos oss är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Som bartender kommer du att få jobba som en del av ett team och samarbeta både med servispersonal och andra bartenders, men även med baransvarig, restaurangchef och platschef. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Jobbet är aktuellt från och med 2025-02-14. Vi ser fram emot din ansökan.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Rodd/Plock, Frimis 2025
Frimurarholmen AB
Hovmästare och servitörer

Sommaren 2025 närmar sig med stormsteg, bli en i gänget! Frimis Trädgård är Örebros i särklass största uteställe sommartid med kapacitet för över 3500 gäster samtidigt. Höst och vinter är Frimis Salonger ofta bokat för privata sittningar, bröllop, konferenser och konserter. Julbordet är också ett av Örebros mest besökta med trevlig underhållning alla julbordskvällar. I denna roll jobbar du i huvudsak under helgkvällar/nätter och är bartenderns viktigaste hjälp. Du kommer fylla på och förbereda allt som behövs för att det ska flyta på bra i baren samt hålla lokalen och borden i bra skick under de intensivaste klubbtimmarna. Arbete i disken kan även bli en arbetsuppgift. Vi ser helst att du kan arbeta minst varannan helg kväll/natt (02:30) då vi har som allra bäst beläggning på fredagar och lördagar. Jobbet är aktuellt från och med 2025-02-14. Vi ser fram emot din ansökan.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Servitris/Servitör, Frimis 2025
Frimurarholmen AB
Hovmästare och servitörer

Sommaren 2025 närmar sig med stormsteg. Frimis Trädgård är Örebros i särklass största uteställe sommartid med kapacitet för över 2500 gäster samtidigt. Höst och vinter är Frimis Salonger ofta bokat för privata sittningar, bröllop, konferenser och konserter. Julbordet är också ett av Örebros mest besökta med trevlig underhållning alla julbordskvällar. Som serveringspersonal hos oss kommer du (sommartid) få jobba i en fantastiskt vacker utemiljö med direkt kontakt mot vatten och Örebro slott som vy. Höst- och vintertid flyttar vi in i våra vackra salonger. Du som söker bör ha jobbat inom liknande verksamhet innan då tiden och våra möjligheter för att visa och lära upp grundläggande arbetssätt inte finns för tillfället.(Inget krav på tidigare erfarenhet men vi ser det som fördel). Jobbet är aktuellt från och med 2025-02-14. Vi ser fram emot din ansökan.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundansvarig inom personlig assistans i Örebro
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

Om jobbet OM OMSORGSCOMPAGNIET AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro & Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS-boende. Besök gärna vår hemsida www.oc.se DET VI SÖKER Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva ett normalt liv och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten. Tjänsten är en heltidsanställning och du kommer att utgå från kontoret i Örebro men resor i tjänsten ingår. Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga resultatet och sätter kunden i fokus. Vi söker dig som gillar att vara ute och träffa nya människor och arbeta för att få in nya till företaget. Det gäller att vara kreativ för att hitta dem och du behöver vara orädd för att ta nya kontakter och initiativ. Du behöver uppskatta att få arbeta självständigt och våga ta egna beslut inom givna ramar. ARBETSBESKRIVNING Nu söker vi en kundansvarig till Örebro! Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet. Ett krav för tjänsten är B-körkort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! MERITERANDE: -Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande. -Erfarenhet av personalledning. -Eftergymnasial utbildning HUR SKER REKRYTERINGEN Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt! OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

125 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Administratör/ Transportplanerare i Örebro
A Hub AB
Transportledare och transportsamordnare

Om Kunden Vår kund är en trygg och etablerad aktör inom logistikbranschen, känd för att skapa smidiga och effektiva transportflöden för både svenska och europeiska kunder. De erbjuder skräddarsydda lösningar som anpassas efter kundens behov, oavsett om det handlar om att boka transporter, koordinera leveranser eller hantera komplexa logistiska utmaningar. Genom att kombinera noggrann administration med ett kundnära arbetssätt säkerställer de att varje leverans sker i tid och med högsta kvalitet. På kontoret arbetar idag tre medarbetare med olika ansvarsområden, och de ser fram emot att välkomna dig som en viktig del av teamet. Här finns möjlighet att växa och utvecklas i en dynamisk och familjär miljö. I rollen som Planerare kommer du att bli en viktig del av ett litet, sammansvetsat team. Till en början fokuserar du på administrativa uppgifter för att lära känna verksamheten och växa in i rollen. Successivt kommer du att ta mer ansvar och bli en central del av företagets transportplanering. Vad kommer du göra? Sköta administration och dokumentation för inkommande och utgående leveranser Boka och koordinera transporter inom Sverige och Europa Ha daglig kontakt med chaufförer, kunder och kollegor Hantera fakturor, avstämningar och registreringar Ge information och svara på frågor via telefon och mejl Vem är du? Vi söker dig som gillar att ha struktur och ordning samtidigt som du trivs i en roll där det händer mycket. Du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ge service både internt och externt. Din bakgrund: Gymnasieutbildning är ett krav Erfarenhet från service, administration eller logistik God dator- och systemvana Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Eftergymnasial utbildning inom transport eller logistik är ett plus. Dina personliga egenskaper: Lyhörd, Strukturerad och lösningsfokuserad Självgående med förmåga att prioritera Serviceinriktad och bör trivas i en dynamisk miljö med många kontaktytor Varför välja oss? Här får du en arbetsplats med nära samarbeten och högt i tak. Du får en trygg start där vi ser till att du lär känna både företaget och rollen i din egen takt. Allteftersom du växer i rollen får du chans att ta mer ansvar och forma din egen utveckling – här finns alla möjligheter för dig att växa och trivas! Intresserad? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag via A-hub. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig ta nästa steg i din karriär.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025