Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Werksta Örebro är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Vi arbetar med att leverera hög kvalitet och kundnöjdhet i allt vi gör. För att fortsätta vår framgångssaga söker vi nu en kvalificerad och engagerad Skadeberäknare/verkstadscoach till vår verkstad i Örebro. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för skadeberäkningar och säkerställa korrekta kalkyler med hjälp av CABAS, Cabplan eller liknande system. Vägleda och coacha verkstadsteamet för att optimera arbetsflöden och öka effektiviteten. Bidra till utveckling av processer för att förbättra verkstadens totala prestanda och kundtillfredsställelse. Kommunicera med kunder och försäkringsbolag för att säkerställa högsta nivå av service och förtroende. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av skadeberäkningar och erfarenhet kring skadeprocessen. Du är strukturerad, analytisk och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra. Svenska, både i tal och skrift, är ett krav, liksom god datorvana. B-körkort är ett krav. AnställningsformHeltidstjänst med start så snart som möjligt. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling och karriärmöjligheter inom företaget. Werksta som arbetsgivare Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du blir del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Du blir också en del i ett företag som erbjuder stora utvecklingsmöjligheter och som expanderar och satsar framåt – Vår vision är att ”Vi är förstahandsvalet, betrodda av våra kunder och partners och älskade av våra medarbetare. Vi leder branschens utveckling och föregår med gott exempel.”Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna platschef, Ida Lindkvist, 019-310 220. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida och läs mer om våra verkstäder på vår hemsida. Koncernen Werksta Werksta Örebro är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 39 verkstäder med ca 750 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 40 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 16 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.
Vill du vara med och utveckla framtidens truckar? Motiveras du av att hitta den bästa lösningen för varje unik kund? Vi söker nu en mekanikkonstruktör som vill vara med och utveckla tekniska lösningar till kundanpassade truckar. Har du ett stort intresse för teknikutveckling, är lösningsorienterad och vill arbeta med truckar i världsklass? Då kanske det är dig vi söker! Vi är en av Sveriges ledande aktörer på truckmarknaden. Årligen säljer vi tusentals nya och begagnade truckar och våra kunder finns huvudsakligen inom industri-, logistik- och transportnäringen. Vi har en stark tillväxtambition med lönsamheten i fokus. Vi har de senaste åren haft en positiv utveckling och vi tänker fortsätta på den resan. Dina arbetsuppgifter Som mekanikkonstruktör arbetar du med att utveckla och konstruera kundanpassade lösningar för truckar och kringutrustning inom materialhantering. Arbetsuppgifterna och projekten är mycket varierande, från enklare kundanpassningar, till mer komplexa och utmanande projekt. Som mekanikkonstruktör ansvarar du för hela processen från konceptframtagning till leverans. Tjänsten är en del av Lindes R&D avdelning, där du arbetar både självständigt och i team med andra kollegor. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Mekanikkonstruktion i 3D (Autodesk Vault/Inventor) Framtagning av tillverkningsunderlag Teknisk support mot egen Produktion samt stöd mot försäljning och eftermarknad Framtagning av dokumentation för CE-märkning Deltagande i riskanalyser Hållfasthetsberäkningar Vem är du? Vi söker dig som är Civil- eller Högskoleingenjör med intresse för problemlösning och är genuint intresserad av teknik. Du är en person som värdesätter att göra ett bra jobb och som tar ansvar för din uppgift. För att lyckas och trivas i rollen krävs att du är en tekniskt kreativ, flexibel och ansvarstagande person. Du är social och har lätt för att bygga relationer. Vi ingår i en internationell koncern och ser därför att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vårt erbjudande På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar – utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av ett av Sveriges, och världens, starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och kostnadseffektivt sätt. På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter– men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet – samtidigt som vi skapar värde för företaget och våra kunder. Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid. Mångfald är en framgångsfaktor och vi arbetar ständigt för ökad jämställdhet i en arbetsmiljö där allas bidrag räknas. Ett synsätt som vi ser att du också värdesätter och omsätter i praktiken. Välkommen till oss på Linde Material Handling där vi tillsammans arbetar för en inkluderande kultur och trivsam arbetsmiljö. Övrig information Frågor om tjänsten besvaras av Engineering Manager Customer Options, Cristoffer Lybeck på tel. 070-856 24 00. Frågor om rekryteringen besvaras av HR Business Partner, Emma Krusell på tel. 070-985 23 00. Sista ansökningsdatum är den 23 februari 2025, men vi gör löpande urval. Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi ser fram emot att höra från dig! Läs om hur det är att jobba som mekanikkonstruktör hos oss
Intresseanmälan!Nu söker vi dig som vill arbeta som nattdistributör på söndagar i någon av våra orter i Örebro län.Trivs du med fysiskt tungt arbete och att arbeta utomhus i olika väder? Är du ansvarsfull, noggrann och föredrar att arbeta på natten? Då är du kanske rätt person för oss. Som nattdistributör har du en mycket viktig roll och ansvarar för att dela ut morgontidningar, e-handelspaket och andra försändelser till mottagare i alla typer av boenden och företag inom utlovad tid. Arbetet är fysiskt krävande och vi har stora områden där distribution bland annat sker i trapphus utan hiss. Du arbetar inom ett tilldelat område den specifika natten. Schema: Söndagar, arbetstid cirka 01:00 - 05:00. Start: Detta är en öppen intresseanmälan och tillsättning sker enligt behov Fordon/hjälpmedel: Distributionen sker med våra företagsfordon: Paxster (mopedbil) eller företagsbil. EU/SV B-körkort är ett krav. Timlön enligt kollektivavtal med ingångslön på 157,17 kr/h och ett OB mellan 11-32 kr/h, tillämpad lönestege enligt kollektivavtal. Du måste även ha möjlighet att stanna vid oförutsedd händelse, som senast till 08.30 på helger Övrig information Vi på Bonway eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter sökande med skilda bakgrunder och erfarenheter. Timlön och förmåner sker enligt Svenska Transportarbetareförbundets kollektivavtal för tidningsdistribution. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka! Anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser fram emot din ansökan! Kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, kan ta ansvar för din arbetstid och trivs både i ditt eget sällskap och tillsammans med andra. Distributörsjobbet passar många. Bland våra medarbetare finns exempelvis studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst och vi hälsar gärna dig välkommen till ditt första jobb! Krav – för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Ha ett giltigt arbetstillstånd - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Ha förmåga att navigera i olika applikationer i en smartphone - Tycka om fysiskt tungt arbete i alla väderlekar och vara bekväm att jobba i ett högt tempo samt inte vara rädd för att röra dig i trappor både uppför och nerför - Ha möjlighet att arbeta helg (natt mot lördag och söndag) - Ha ett giltigt EU-körkort med B-behörighet. Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Om Rentokil Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team! Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård årlig kick-off möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Vi söker en skadedjurstekniker för tjänstgöring i , som med stort engagemang, stark drivkraft och ansvarstagande kan leverera våra tjänster. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som sanerar mot flera typer av skadedjur som snabbt kan sprida sig i fastigheter men även utför en del skadeförebyggande inspektioner. Arbetet sker oftast självständigt och ställer därför stora krav på initiativförmåga, ansvarstagande, och kommunikation. Även saneringsarbete i projektform med kollegor och andra parter kan ske och då ställs krav på flexibilitet samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid, vardagar. Tjänsten är en tillsvidareanställning men möjlighet till andra anställningsformer finns. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Du är kommunikativ, serviceinriktad och lösningsorienterad. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Du bör känna dig bekväm med svenska språket och ha kunskaper i engelska samt Microsoft Office-paketet. B-körkort för manuell växel är ett krav. Meriterande är vana av kundkontakt på olika nivåer vilket skapar god förståelse för hanteringen av våra beställare samt kontakten lokalt med den som är med vid leveranstillfället. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från servicebranschen. Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!
Är du nyfiken, lösningsorienterad och sugen på en varierad roll där du kan växa? Vi på Spintr söker en Product Manager som vill vara med och utveckla vår innovativa SaaS-plattform för internkommunikation och medarbetarupplevelse. På Spintr får du möjligheten att arbeta i en intelligent och kreativ miljö, där dina idéer bidrar till vår produktutveckling och därigenom arbetsvardagen för tusentals människor. Om rollen Som Product Manager hos Spintr är du en central del av vår produktutveckling. Du tar idéer från koncept till färdig lösning och ser till att vi bygger en produkt som skapar verkligt värde för våra kunder. Du arbetar nära vår Head of Product/VD & grundare, samt ett tight team inom design, utveckling och kundupplevelse, där du får möjlighet att påverka både strategi och genomförande. Rollen kräver en kombination av kreativitet, struktur och problemlösning. Du är den som ser möjligheter, navigerar utmaningar och driver produktutvecklingen framåt. Med en blandning av strategiskt tänkande och operativ genomförandekraft säkerställer du att våra produkter ligger i framkant och möter marknadens behov. I rollen får du snabbt ta ansvar, fatta egna beslut och omsätta kundinsikter till smarta lösningar – allt i en dynamisk, intelligent och innovativ miljö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckling av wireframes och design. Skapa och iterera lösningar för nya funktioner och förbättringar tillsammans med designbyråer. Planering och prioritering. Arbeta nära vår CTO och vårt utvecklingsteam för att hålla våra utvecklingsprojekt i fas och fokusera på rätt områden. Ett visst mått av testning. Säkerställa att funktioner är användarvänliga och fungerar enligt din tanke och plan innan lansering. Kommunikation. Dela information om nya lösningar både internt och externt, så att alla förstår värdet av förändringarna. Omsätta insikter från kunder. Arbeta med kundfeedback för att identifiera behov och utvecklingsmöjligheter. Du kommer att samarbeta med: Vårt utvecklingsteam - Dagliga och veckovisa avstämningar för att följa upp projekt och lösa problem och frågor i utvecklingen. Vårt CX-team - För att förstå kundernas och användarnas behov och feedback. Våra designbyråer - För att skapa färdiga koncept och designlösningar baserade på wireframes. Direkt med kunder - Genom dialog och insikter utvecklar du produkten för att skapa verkligt värde för kunden och medarbetaren. Vem vi söker För att lyckas i rollen är det viktigt att du är: Snabbtänkt och kreativ - Du gillar att lösa problem och tar initiativ till nya idéer. Kommunikativ - Du samarbetar effektivt med team och kan tydligt förklara lösningar till kunder och kollegor. Lösningsorienterad - Du är van att navigera i utmaningar och hitta vägar framåt. Organiserad - Du kan hantera flera projekt samtidigt och prioritera för att leverera i tid. Vi tror att du har: Erfarenhet av Figma och Jira eller liknande utvecklingsverktyg. Förmåga att förstå systemutveckling på en grundläggande nivå och tekniska lösningar för att kunna samarbeta med vårt utvecklingsteam. Erfarenhet av att kommunicera effektivt med både utvecklingsteam och kundnära medarbetare. Erfarenhet av att hantera projekt eller samarbeta i team är önskvärt. En typisk vecka för dig: Du kommer att arbeta med utveckling av nya idéer, delta i dagliga avstämningar med utvecklingsteamet och samarbeta med våra designbyråer. Utöver detta förväntas du samla in och omsätta feedback från kunder och arbeta nära andra team för att driva produktens utveckling framåt. En viss del testning av det som är nyutvecklat är en del av din vardag också. Vad Spintr erbjuder dig Utvecklingsmöjligheter - Vi investerar i din kompetens och utveckling med utbildningar och coaching. Flexibilitet - Hybridarbete där du kan kombinera kontorsarbete i Örebro med arbete på distans. Engagerande kultur - Vi är ett litet och tajt team som värdesätter samarbete, innovation och att ha kul på jobbet. Hälsa och välmående - Generöst friskvårdsbidrag och möjlighet att träna via vår träningspartner och kund ACTIC. Om Spintr Spintr är en innovativ svensk SaaS-plattform som hjälper organisationer att skapa starkare engagemang, medarbetare att representera sitt varumärke, förbättra kommunikationen och minska personalomsättningen. Sedan 2015 har vi samarbetat med några av Skandinaviens mest välkända varumärken och hjälpt dem att skapa en mer inspirerande och starkare arbetsplats. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan senast den 21 februari. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte! Frågor om rollen? Mejla till Daniel Hagenfeldt, VD och rekryteringsansvarig för den här tjänsten, på [email protected]. Bli en del av vårt team och skapa framtidens digitala arbetsplats med oss på Spintr!
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Vad vi erbjuder dig Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Kunna påverka och bidra med idéer Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Örebro Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].
Dina Arbetsuppgifter och profil Skulle du beskriva dig som en ansvarsfull och driven person med stort intresse för att jobba inom lager och logistik. Har du tidigare erfarenhet av att köra skjutstativs truck? Då är det dig vi söker! Just nu letar vi efter lagermedarbetare till vår kund i Kumla på dagtid. Dina arbetsuppgifter kommer vara sedvanliga lageruppgifter då främst med skjutstativ och motviktstruck. Vi söker dig som är noggrann och en lagspelare som gillar att arbeta i ett team. Ditt naturliga driv och engagemang gör att du ser möjligheter och tar tag i de utmaningar som du möter på vägen. Det kommer att förekomma tunga lyft i det dagliga arbetet och vi ser därför att du är en fysisk lagd person som gillar att arbeta med kroppen. Arbetet kommer att utföras i ett fryslager där temperaturen ligger på -4 grader Anställningen kommer att vara under kundens högsäsong och tillsättas löpande Arbetstid 07:00-16:00 Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Truckkort A+B är ett krav. Ditt arbete kommer främst att utföras med skjutstativ och motviktstruck. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Erfarenhet av Skjutstativ Vi tar inte emot ansökningar via mail, endast via denna annons. Insitepart tillämpar utdrag ur belastningsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en driven och kreativ person för rollen som säljare med visuellt fokus på Gina Tricot. Om du har en passion för mode och ett öga för visuell presentation så är detta en spännande möjlighet för dig! OM ROLLEN Som säljare med visuellt fokus blir du drivande för att Gina Tricots koncept visualiseras och optimeras i butik. Din passion för mode väl till hands när du samarbetar nära med butikschef för att utveckla butiken och stärka Gina Tricot som varumärke. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder. Tillsammans med ditt visuella ansvar har du självklart också rollen som säljare där du alltid sätter kunden i fokus. VEM ÄR DU? Du är en passionerad kreatör med en genuin känsla för färg, form och mode. Din drivkraft ligger i att förstå hur Gina Tricots koncept bäst kan visualiseras och optimeras i butiken för att maximera försäljningen. Utöver detta är du en skicklig kommunikatör som trivs i en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Din kunskap inom mekanisk försäljning använder du för att stötta teamet inom produktkunskap. Kvalifikationer: • Erfarenhet av en liknande roll som Visual Merchandiser/säljare. • Intresse att arbeta med snabbrörliga modeprodukter, deadlines och problemlösning. • Erfarenhet av att mäta försäljning genom produktanalysering och nyckeltal. • Flexibel gällande arbetstider och har möjlighet att jobba både helger och kvällar. VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är ett vikariat på 30h/v med start 1/4. Vikariatet pågår t.o.m. 31/8 med goda chanser till förlängning. Sista ansökningsdag 21/2 Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer