Administratör inom SAK-försäkring
Po Söderberg & Partner AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

Söker du en bred administrativ tjänst i ett ledande och spännande företag? Söderberg & Partners söker en driven och engagerad administratör till Mäklardisken i Örnsköldsvik. Tjänsten innefattar administrativa arbetsuppgifter och passar dig som trivs i en nyckelroll där du får vara med och driva processer med en stor bredd av uppgifter. Det administrativa teamet ansvarar för att säkerställa kvaliteten i kontakten via mail och telefon med försäkringsbolagen och Söderberg & Partners 250 förmedlare inom Non Life som placerat sina kunder i våra upphandlade produkter. Vi har korta beslutsvägar och formar, organiserar och utvecklar våra arbetssätt kontinuerligt, vi uppmuntrar därför nya idéer och förbättringsförslag. Verksamheten växer kontinuerligt och tempot är ofta högt. Detta är ett team med en mycket hög trivsel och medarbetarnöjdhet. Vi söker dig som trivs i rollen som administratör och har lätt för att samarbeta med andra, som har ett stort ordningssinne och vill vara med och bidra till vår utveckling. Du har en god förmåga att arbeta självständigt och driver tryggt dina arbetsuppgifter framåt. Arbetsuppgifterna innefattar bl.a. - Bemanna vår Mäklardisk via inkommande telefonsamtal och mejl. - Hanterar handläggning och uppföljning av försäkringsärenden. - Vara support till våra förmedlare när de har frågor eller funderingar avseende deras kunders försäkringar. Kvalifikationer - är en driven administratör som trivs med att ha många bollar i luften - har administrativ erfarenhet och har lätt att navigera i nya IT-miljöer - ansvarsfull, noggrann och strukturerad - effektiv med sinne för detaljer - serviceinriktad, tillmötesgående och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar - goda kunskaper i svenska och engelska - har minst gymnasial utbildning Kunskap och erfarenhet inom SAK-försäkring och ekonomi är en fördel, men lika viktigt är att du är hängiven och verkligen vill lära. Goda kunskaper i Excel är meriterande. Välkommen med din ansökan! Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Placering: Hamngatan 15 A, Örnsköldsvik Tjänstgöringsgrad: Heltid Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelseSista ansökningsdag: 2025-08-17Kontaktperson: Anette Bergkvist, [email protected] Thorstrand, [email protected] Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden. Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar. Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas. Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

10 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Uppdragschef inom personlig assistans
Kura Omsorg i Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Vi söker en kollega för ett vikariat från sep 2025 till april 2026 och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg. Som uppdragschef hos oss har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl. Du är också chef och ledare för våra personliga assistenter där du är en motiverande, trygg och tydlig ledare med våra medarbetare i fokus. I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till: Kvalitetsarbetet och dokumentation Ekonomi och budget Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter Arbetsmiljöfrågor Vi söker dig som: Trivs i en ansvarsfull ledarroll Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget Kvalifikationer: Relevant utbildning inom vård-och omsorg, beteendevetenskap, HR, ekonomi eller annan utbildning/erfarenhet som vi anser är motsvarande Har tidigare chefs och/eller ledarerfarenhet, gärna från personalintensiv verksamhet Van att jobba arbeta administrativt i olika system Har B-körkort Gärna har erfarenhet av en liknande roll, eller erfarenhet av arbete inom LSS / Personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsvariationer, det ser vi som meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss. Mer om tjänsten: Tjänsten utgår från vårt kontor i Örnsköldsvik. Tjänsten är heltid och ett vikariat från sep 2025 till april 2026. Arbetet är förlagt måndag till fredag, där det även kan tillkomma arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Tillträde: September 2025, enligt överenskommelse. Vid frågor och mer om rekryteringen Sista ansökningsdag är den 17 juli 2025. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Med hä Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Susan Parling; [email protected]. Med hänsyn till semestertider kan svar på din ansökan dröja, men vi återkopplar som senast när rekryteringen är avslutad. Personlighetstester under rekryteringen Under rekryteringen kan vi genomföra personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester. Om oss Kura Omsorg har fyra assistanskontor i Örebro, Trollhättan, Örnsköldsvik och Lidköping. På våra kontor arbetar uppdragschefer, jurister, ekonomi- och löneansvariga, administratörer samt chefer. De tillsammans med våra personliga assistenter, ca 1100 anställda som finns utspridda över hela landet, verkar varje dag för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar för våra 250 kunder. Läs mer om oss här: www.kuraomsorg.se En del av Team Olivia Vi ingår i koncernen Team Olivia som har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med etablerade bolag under lokala varumärken. Vi har verksamheter i Sverige och Danmark där vi inom Team Olivia är meningsfullt olika, men vi alla delar samma ambition att få möjligheten att hjälpa fler till en meningsfull vardag på sina villkor.  Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

10 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Biträdande rektor till Ängetskolan
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

På bildningsförvaltningen verkar vi för att skapa goda förutsättningar för varje barns och elevs lärande, utveckling och kreativitet. Vi vill skapa en trygg och inspirerande lärandemiljö, där lusten att lära står i fokus och där barn, elever och personal möter varandra med respekt. Vi söker en biträdande rektor till Ängetskolan som omfattar årskurserna 4-9  och en fritidsavdelning. Arbetsuppgifter I uppdraget som biträdande rektor kommer du att samarbeta med rektor i ansvar för ekonomi, personal, arbetsmiljö samt kvalitets- och skolutveckling. Tillsammans med rektor har du ansvar för att verksamheten lever upp till kommunala och nationella mål och riktlinjer samt att skolans pedagogik utvecklas så att eleverna ges bästa förutsättningar att utvecklas. Du kommer även att delta i, och bidra till, god dialog och utveckling i olika arbets- och utvecklingsgrupper. Kvalifikationer Vi söker dig med pedagogisk högskoleutbildning samt erfarenhet av arbete i skolverksamhet. Det är meriterande om du har en påbörjad eller genomförd rektorsutbildning. Som person är du strategisk, strukturerad och har förmåga att skapa goda relationer. Du är väl förtrogen med verksamheten och utvecklar kontinuerligt arbetet med att leda och samordna det långsiktiga kvalitetsarbetet. Du har förmåga att leda, samordna och att organisera det pedagogiska arbetet. Du har elevernas lärande, inflytande och delaktighet som ledstjärna i ditt vardagsarbete. Du har god samarbetsförmåga och kan i ledningsgrupper bidra till ett gemensamt lärande. Vänligen bifoga CV och personligt brev med din ansökan.  Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Vid eventuell anställning ska utdrag ur Polisens belastningsregister visas upp för arbetsgivaren. http://inspiration.ornskoldsvik.se/ Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personliga assistenter, timvikarier/sommarvikarier, till 5-årig flicka i...
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter till vår 5-åriga kund i Vännäs. Här får du ett flexibelt extrajobb där du kan arbeta vid behov under dagtid, kvällstid och vaken natt både på vardagar och helger. Med sommaren runt hörnet söker vi även dig som vill arbeta under sommarmånaderna. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. OM KUNDEN Vår kund är en glad flicka med glimten i ögat. Arbetsplatsen är förlagd till hennes hem där hon lever tillsammans med sina två mammor och syskon. Förbered dig på dagar med mycket fart och fläkt! Arbetsuppgifterna består främst av omvårdnad och övervakning av syresättning. Det finns mycket tydliga (skriftliga) rutiner och stöd både i arbetsverktyg, men också av kollegan då man alltid jobbar dubbelt under sina arbetspass. Du och dina kollegor är viktiga personer för hennes utveckling, då ni både hjälper henne med daglig träning och kommunikation. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Du som söker bör vara barnkär, lyhörd och ansvarstagande. Du har med fördel en del tidigare erfarenhet med dig in i tjänsten, både arbets- och livserfarenhet. Arbetsuppgifterna kräver att du klarar av att hålla stort fokus i de olika momenten. Du arbetar i en stor personalgrupp och samarbetsförmåga är därför av stor vikt. Vi ser vidare att du som söker är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid dina kollegors frånvaro. KRAV Ej allergisk mot pälsdjur MERITER Vårderfarenhet Trackerfarenhet Körkort Sysselsättningsgrad: Timvikarier och sommarvikarier. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Personlig assistent på 90-100% dagtid sökes till 20-årig tjej
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent på cirka 90-100% under dagtid hos vår kund i Örnsköldsvik. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 07:45-15:15 på vardagar under vistelse på daglig verksamhet. Enligt överenskommelse finns det även möjlighet att jobba efm/kväll när kunden har olika aktiviteter och kan således generera i fasta pass på schemat. Under röda dagar eller helger så sker arbete i överenskommelse utifrån kundens aktiviteter då man som assistent ej jobbar i kundens hem. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Vår kund är en kvinna i 21-årsåldern med autism och intellektuell funktionsnedsättning. Hon använder sig av kommunikationshjälpmedel för att lättare kunna kommunicera men kan uttrycka sig verbalt. Hon uppskattar att man är tålmodig och lyhörd inför hennes behov. Arbetsuppgifterna består av att man är tillsammans med kunden på daglig verksamhet måndag till fredag. Vidare tycker kunden om att simma, gunga och promenera samt att göra mindre utflykter när tillfälle ges. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vår kund söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du som person vara lugn och trygg. Vi ser positivt på om du har tidigare vårderfarenhet, och om du dessutom är utbildad undersköterska eller har erfarenhet att jobba lågaffektivt är det meriterande. KRAV Tåla klor/simkunning Vårderfarenhet eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig MERITER Vårdutbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig Tillgång till bil Erfarenhet av att jobba lågaffektivt Sysselsättningsgrad: Cirka 90-100%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Testdesigner & Automat Testare ALTEN Norr
Alten Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Just nu söker vi såväl Testdesigners som Automat Testare till ALTEN!   VI SÖKER DIG SOM 🎓   Har examen inom elektronik,mjukvara eller likvärdig 💼   Tidigare erfenheter från mjukvarutester på inbyggda system, design och dokumentation av tester 🗣    Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.  🚗   Erfarenhet från Fordonssystem är meriterande    Rollen utförs tillsammans med vår samarbetspartner som fokuserar på testutveckling och verifiering av mjukvarubaserade funktioner i fordonssystem. Detta kräver närvaro i Örnsköldsvik minst tre dagar i veckan.   Som TESTDESIGNER jobbar du med att... Analysera krav och specifikationer för mjukvarubaserade funktioner Fastställa verifiering av kraven för att säkerställa funktion och säkerhet Skapa testfall Planera vad som ska testas och när Analysera testresultat och skapa felrapporter Utföra tester på testbänkar och i fordon   AUTOMAT TESTARE jobbar du med att... Förstå signaler Ta fram beskrivning i form av signaler Scripta i testmiljön Jobbar i VTest och vTESTstudio Kunskap av Python och C är bra   VAD VI VÄRDESÄTTER HOS DIG Vi tror du är självgående, strukturerad och lösningsfokuserad. Du är den som hittar lösningar på problem och bygger goda relationer på vägen. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta hållbara lösningar. I din roll samverkar du med olika parter, i och med detta tror vi att du är kapabel till att skapa och bibehålla nätverk inom organisationen för att leda projektet framåt.   Vid frågor kan du kontakta Elin Karlsson Mångs, HR-partner, [email protected] eller Cecilia Adlén, konsultchef, [email protected].   VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! VAD ERBJUDER ALTEN? Varje medarbetare är lika viktig i ALTENs framgång! Vi tror på att växa tillsammans genom att erbjuda möjligheter, utveckling och gemenskap. ALTEN verkar inom flera olika branscher, har en stor variation av uppdrag, coachande chefer och utbildning via ALTEN Academy vilket gör att det alltid kommer vara möjligt att utvecklas hos oss. Dina önskemål styr din väg framåt.   Som konsult får du både en teamkänsla i ditt uppdrag och en riktigt härlig gemenskap på ALTEN. Genom våra interna nätverk såsom Women@ALTEN och ALTEN Sports ges du möjlighet att driva frågor och aktiviteter som just du brinner för. På ALTEN tycker vi det är viktigt med balans mellan arbete och fritid, därför erbjuder vi tre extra lediga dagar per år. Hos oss är du ansluten till kollektivavtal och erbjuds förmåner så som friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.   OM ALTEN På ALTEN-kontoret i Umeå har vi en öppen och inkluderande miljö med individen i fokus. Teamet i Umeå består av 30 medarbetare där alla individer är sig själva och tillsammans skapar en prestigelös grupp. Som ny medlem i gruppen kommer du stöttas av kollegor och chefer som ser just dig. Din chef är mån om ditt välmående och tycker det är viktigt att du känner att du har en bra balans mellan ditt arbete och din fritid. Gemenskapen bygger vi genom att vi hittar på aktiviteter så som, fredagsfrukost, kompetens AW:en, träning och festligheter.   ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultföretag med över 57 000 anställda cirka 30 länder. Våra ingenjörer utför komplexa och mycket tekniska projekt genom hela produktutvecklingskedjan hos de främsta företagen inom flera olika branscher såsom Fordon, Försvar & Säkerhet, Energi, Industriell utrustning, Public service samt Life sciences. I Sverige är vi cirka 1300 engagerade medarbetare med 9 kontor i 9 städer - från Lund i söder till Skellefteå i norr.   ALTEN har för femte året i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen, en utmärkelse för arbetsgivare som erbjuder unika karriär- och utvecklingsmöjligheter.   Välkommen in att läsa mer om oss på alten.se

10 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Köksbiträden till förskolor i Örnsköldsviks kommun
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

På konsult- och serviceförvaltningen ger vi förvaltningarna stöd och service inom våra områden fastighet, drift- och service, kost, IT samt administrativa stödtjänster. Vi söker köksbiträden till några av våra förskolekök inom Örnsköldsviks kommun. Sök våra lediga tjänster nu! Arbetsuppgifter Som köksbiträde kommer du att arbeta förberedande inför måltider, diska och göra andra sysslor som tillhör köksverksamheten. Tillsammans med andra medarbetare ingår du i en större arbetsgrupp med köksenhetschef som närmsta chef. Det ingår att kunna arbeta i andra kök inom organisationen. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeta inom kök och vana att arbeta efter egenkontroll och checklistor. Vi söker dig som har ett gott bemötande, är flexibel och serviceinriktad. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av köksarbete eller vana att arbeta efter egenkontroll och checklistor. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift för att kunna ta del av arbetsordningar, rutiner, checklistor, beställningar och kommunikation på arbetsplatsen. Tjänsterna är tillsvidareanställningar enligt nedan. Du kommer få berätta vilken/vilka av tjänsterna du helst föredrar när du gör ansökan: Köksbiträde till Höglandskolan, deltid 50%, dagtid, helgfri måndag till fredag Köksbiträde till Högland förskola, deltid 75%, dagtid, helgfri måndag till fredag Köksbiträde till Kungabacken förskola, deltid ca 81,25%, dagtid, helgfri måndag till fredag Bifoga CV och personligt brev med din ansökan http://inspiration.ornskoldsvik.se/ Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025