Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning 🚀 Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet🚀
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Därför är detta jobb för dig Du vill vara i en kreativ och innovativ miljö där du får arbeta med det som du tycker är kul, att lösa tekniska problem. Detta är exakt det vi erbjuder dig. Du kommer vara involverad i många olika utvecklingsprojekt där du tillverkar helt nya, eller förbättrar, tekniskt komplicerade produkter. Du arbetar i team eller duos tillsammans med mer seniora kollegor, vilket möjliggör en brant utvecklingskurva. Tillsammans med din chef gör ni upp en utvecklingsplan för dig. Du bestämmer väg och riktning och vi hjälper dig att nå dit. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion. Arbetsuppgifter På Knightec Group kommer du alltid ha kollegor runt dig som stöttar och hjälper dig framåt. Branscher, projekt och produkter varierar, den röda tråden i allt är att du kommer vara en del av att skapa något nytt och innovativt. Som konstruktör får du möjlighet att arbeta inom olika projekt och du kan snabbt bredda dina kunskaper för att hitta vad just du vill utvecklas inom Tillverka nya och förbättra tekniskt komplicerade produkter Kvalifikationer Vi söker dig som är driven och gillar att ta för dig. Du är mån om att det ska gå bra för dina kollegor och hjälper gärna till om någon vill ha hjälp. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Ingenjörsexamen inom maskinkonstruktion, produktutveckling eller liknande I utbildningen eller på tidigare jobb har du lärt dig att arbeta med olika CAD-verktyg, kanske till och med arbetat med något av de större PDM-systemen Du kommunicerar flytande på svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Örnsköldsvik, Magasinsallén 2E. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paola Banegas, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Därför är detta jobb för dig Produktutveckling är vår passion och vi erbjuder dig möjligheten att förverkliga dina ambitioner och intressen. Vi söker dig som vill vara med och etablera samt vidareutveckla ett av våra in-house-team. Vi ger dig de verktyg du behöver för att lyckas i din karriär. Vår arbetsmiljö präglas av förtroende, transparens och samarbete. Med erfarna och kompetenta kollegor som gärna bollar idéer samt delar med sig av kunskap erbjuds goda förutsättningar att snabbt komma in i rollen och gemenskapen. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion. Arbetsuppgifter Tillsammans med din tekniska expertis och starka drivkraft att hjälpa våra kunder att utvecklas, skapas de bästa lösningarna som både du och vårt företag kan vara stolta över. Utveckla och arbetsleda ett team av konstruktörer Konceptualisering och nyutveckling av produkten Stärka och expandera kundrelationer genom strategisk affärsutveckling Koordinera och säkerställa samverkan mellan projekt samt fungera som en länk mellan olika expertområden Kvalifikationer Du trivs i en roll där du både bygger och vårdar relationer samtidigt som du driver affären framåt. Med erfarenhet av att leda team mot gemensamma mål, motiveras du av att utveckla både verksamheten, samarbetet och produkten. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Kandidatexamen eller magisterexamen i maskinteknik eller motsvarande områden Fem års erfarenhet av produktutveckling inom konstruktion Erfarenhet av arbetsledande roller Erfarenhet av fordonsindustrin är meriterande Flytande i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Örnsköldsvik, Magasinsallén 2E. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paola Banegas, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du jobba med kundanpassade rumsindelningslösningar i en teknisk och kreativ miljö? SWG – Scandinavian Wall Group söker en erfaren och engagerad resande montör! SWG – Scandinavian Wall Group är ett företag specialiserat på flexibla rumsindelningslösningar. I deras produktionsanläggning utanför Örnsköldsvik tillverkar de vikväggar, blockväggar och glasvikväggar med fokus på kvalitet, precision och hållbarhet - där varje lösning anpassas för att möta kundens behov och krav. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och satsar nu på att utöka vår personalstyrka – där du kommer in i bilden! Som montör hos SWG kommer du att vara en nyckelperson i våra installationsprojekt där du arbetar med montering och installation av våra vik- och blockväggar ute hos kund samt ansvarar för att beställningarna installeras enligt ritning, tidsplan och kvalitetskrav. Arbetet är varierat där du arbetar självständigt men i nära kontakt med både kund och kollegor. Eftersom kunderna finns på fler orter i Sverige så bör du vara beredd på att det förekommer resande samt övernattningar i arbetet. Uppdraget startar omgående och förväntas pågå så länge behov finns, med stora möjligheter till övertag av kund på sikt. DETTA SÖKER VI Vi söker dig med erfarenhet inom montagearbete som vill vara del av en verksamhet under utveckling! Du är noggrann och lösningsorienterad där du arbetar effektivt och flexibelt. Du trivs i en roll där du får kombinera praktiskt arbete med kundkontakt och ser det som en självklarhet att alltid leverera med kvalitet och professionalitet. Att arbeta på resande fot passar din livsstil, och du har inga problem med att anpassa dig till olika arbetsmiljöer och projekt. Du är också en lagspelare med god samarbetsförmåga, men kan också ta egna initiativ och fatta beslut när det krävs. Krav: • Erfarenhet inom montagearbete. • B-körkort. Erfarenhet av montering av vikväggar, blockväggar eller glasvikväggar är mycket meriterande! Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill vara del av en verksamhet som är i en spännande tillväxtfas och vill skaffa dig värdefull erfarenhet av montering med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du på jakt efter sommarjobb? Vi söker glada och engagerade produktionsarbetare till SWG i Långviksmon utanför Örnsköldsvik med omgående start! SWG – Scandinavian Wall Group, är ett företag specialiserat på flexibla rumsindelningslösningar. I deras anläggning i Långviksmon tillverkar de vikväggar, blockväggar och glasvikväggar med fokus på kvalitet, precision och hållbarhet - där varje lösning anpassas för att möta kundens behov och krav. Som produktionsmedarbetare hos SWG kommer du tillsammans med erfarna kollegor att arbeta praktiskt i tillverkningen av företagets olika väggsystem. Arbetsuppgifterna består bland annat av montering, materialhantering, paketering och kvalitetskontroller på verksamhetens olika stationer. Uppdraget har omgående start och förväntas pågå till mitten på juli. Produktionen stänger sedan under tre veckor men erbjuder goda chanser till att fortsätta uppdraget några veckor efter uppehållet igen. Eftersom verksamheten är under en spännande tillväxtfas finns även goda möjligheter till fortsatt arbete under hösten/vintern samt övertag av kund på sikt. DETTA SÖKER VI Som person tror vi att du är ambitiös, glad och trivs med att arbeta praktiskt. Du har en positiv inställning, trivs med att arbeta tillsammans med andra och bidrar gärna till en god stämning i teamet. Du gillar att ta i när det behövs och känner dig hemma i en produktionsmiljö. Tidigare erfarenhet av montering eller arbete inom produktion är meriterande, men det viktigaste är att du är engagerad, nyfiken och vill lära dig. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill skaffa värdefull erfarenhet inom produktion och tillverkning på en arbetsplats med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du på jakt efter ett kortare sommarjobb eller ett arbete som är lätt att kombinera med dina studier - samtidigt som du vill bidra till struktur, kvalitet och utveckling i en växande tillverkningsverksamhet? SWG – Scandinavian Wall Group är ett företag specialiserat på flexibla rumsindelningslösningar. I deras anläggning i Långviksmon tillverkar de vikväggar, blockväggar och glasvikväggar med fokus på kvalitet, precision och hållbarhet - där varje lösning anpassas för att möta kundens behov och krav. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och satsar nu på att ytterligare stärka våra interna arbetssätt – och här kommer du in i bilden! I rollen som dokumentationstekniker får du en viktig roll i verksamhetens utvecklingsarbete där du kommer att arbeta med att ta fram, uppdatera och strukturera företagets rutinbeskrivningar under några veckor. Du kommer att: • Utforma och dokumentera arbetsrutiner och processbeskrivningar i samverkan med verksamhetens olika avdelningar. • Kartlägga befintliga arbetsflöden och identifiera förbättringsområden. • Bidra till implementeringen av tydliga, användarvänliga dokument och rutiner. • Medverka i förbättrings- och standardiseringsarbete för hela organisationen. Uppdraget kräver att du besöker verksamheten några gånger under uppdraget men går i övrigt att utföra på distans/i en hybridroll. DETTA SÖKER VI Som person tror vi att du är noggrann, effektiv och ansvarsfull. Du har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta systematiskt för att skapa ordning och tydlighet. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dem självständigt framåt, samtidigt som du gärna samarbetar med andra i organisationen. Vi tror även att du med fördel har tidigare erfarenhet av liknande arbete, särskilt inom dokumentation, kvalitet eller processutveckling, då det ger dig en bra grund att snabbt komma in i rollen och bidra till verksamhetens utveckling. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Detta är en utmärkt möjlighet för dig som söker ett kortare uppdrag och vill skaffa värdefull erfarenhet inom dokumentation och kvalitetsutveckling på en arbetsplats med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul! Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Vara glädjefull, lekfull och engagerad Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv! Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varjeFotbollskulspass. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olikaövningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Active Academysidrottspedagoger. Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa. Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept. Vad väntar du på? Ansök direkt! Anställningsvillkor Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 15.00-16.00 i Parkskolans gymnastiksal 2. Mer info får du via eventuell videointervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 09.00-12.00 i Parkskolans gymnastiksal 2. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Därför är detta jobb för dig Du vill vara i en kreativ och innovativ miljö där du får arbeta med det som du tycker är kul, att lösa tekniska problem. Detta är exakt det vi erbjuder dig. Du kommer vara involverad i många olika utvecklingsprojekt där du tillverkar helt nya, eller förbättrar, tekniskt komplicerade produkter. Du arbetar i team eller duos tillsammans med mer seniora kollegor, vilket möjliggör en brant utvecklingskurva. Tillsammans med din chef gör ni upp en utvecklingsplan för dig. Du bestämmer väg och riktning och vi hjälper dig att nå dit. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion. Arbetsuppgifter På Knightec Group kommer du alltid ha kollegor runt dig som stöttar och hjälper dig framåt. Branscher, projekt och produkter varierar, den röda tråden i allt är att du kommer vara en del av att skapa något nytt och innovativt. Som konstruktör får du möjlighet att arbeta inom olika projekt och du kan snabbt bredda dina kunskaper för att hitta vad just du vill utvecklas inom Tillverka nya och förbättra tekniskt komplicerade produkter Kvalifikationer Vi söker dig som är driven och gillar att ta för dig. Du är mån om att det ska gå bra för dina kollegor och hjälper gärna till om någon vill ha hjälp. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Ingenjörsexamen inom maskinkonstruktion, produktutveckling eller liknande I utbildningen eller på tidigare jobb har du lärt dig att arbeta med olika CAD-verktyg, kanske till och med arbetat med något av de större PDM-systemen Du kommunicerar flytande på svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Örnsköldsvik, Magasinsallén 2E. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paola Banegas, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer