Därför är detta jobb för dig Produktutveckling är vår passion och vi erbjuder dig möjligheten att förverkliga dina ambitioner och intressen. Vi söker dig som vill vara med och etablera samt vidareutveckla ett av våra in-house-team. Vi ger dig de verktyg du behöver för att lyckas i din karriär. Vår arbetsmiljö präglas av förtroende, transparens och samarbete. Med erfarna och kompetenta kollegor som gärna bollar idéer samt delar med sig av kunskap erbjuds goda förutsättningar att snabbt komma in i rollen och gemenskapen. Du kommer att arbeta inom vårt affärsområde Hardware & Design där vi kombinerar bred ingenjörskompetens med djup specialistkunskap och ett användarcentrerat förhållningssätt – för att utveckla fysiska produkter och digitala upplevelser hela vägen från koncept till storskalig produktion. Arbetsuppgifter Tillsammans med din tekniska expertis och starka drivkraft att hjälpa våra kunder att utvecklas, skapas de bästa lösningarna som både du och vårt företag kan vara stolta över. Utveckla och arbetsleda ett team av konstruktörer Konceptualisering och nyutveckling av produkten Stärka och expandera kundrelationer genom strategisk affärsutveckling Koordinera och säkerställa samverkan mellan projekt samt fungera som en länk mellan olika expertområden Kvalifikationer Du trivs i en roll där du både bygger och vårdar relationer samtidigt som du driver affären framåt. Med erfarenhet av att leda team mot gemensamma mål, motiveras du av att utveckla både verksamheten, samarbetet och produkten. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Kandidatexamen eller magisterexamen i maskinteknik eller motsvarande områden Fem års erfarenhet av produktutveckling inom konstruktion Erfarenhet av arbetsledande roller Erfarenhet av fordonsindustrin är meriterande Flytande i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Örnsköldsvik, Magasinsallén 2E. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paola Banegas, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare. Här kommer information om ett nytt uppdrag i Sollefteå, 12-15 juni. Vår kund är en matbutik kedja och ska nu öppna en ny butik i Sollefteå. Vi behöver hjälp av serviceinriktad personal som kan assistera kunden under de första dagarna när de öppnar. Vi ser gärna att du jobbat med service och/eller event innan. Du som har mer än en timme att åka ersätts för mil och restid. Dagar, datum och tider: Torsdag-söndag, 12-15 juni, kl7.45-19.00 Lön vardag: 150kr/h Lön helg: 160kr/h (ink. semesterersättning och OB) Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken "Butiksöppning juni -25" till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom event och och service med annan relevant bakgrund 3. Bifoga CV och ett nytaget foto 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig och beskriv din tillgänglighet Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.
Anläggningsingenjör Metsä Board Sverige AB Metsä Group är en framgångsrik koncern inom skogsindustrin med rötter i de finska skogarna – vårt moderbolag är ett kooperativ av över 90 000 skogsägare. Metsä Board är börsnoterat på Nasdaq Helsingfors. Vi erbjuder ett varierande och stimulerande arbete med stora möjligheter i en unik hamn- och magasinsmiljö. Vi investerar stort i både teknik och människa, och det finns stora möjligheter till kompetensutveckling inom arbetsområdet, både internt och externt. Arbetet utförs i ett lag där vår goda sammanhållning och våra kompetenta medarbetare hjälps åt att skapa morgondagens hållbara produkter. Rollen En strategisk och utvecklande roll med fokus på hamninfrastruktur och fordonspark. I rollen som anläggningsingenjör ansvarar du för att utveckla och säkerställa att Metsä Boards hamn fungerar optimalt för nuvarande och framtida behov. Du arbetar både operativt och strategiskt med planering av hamnens anläggningar och ser till att de klarar verksamhetens krav på hållbarhet och teknik. Det finns planer på att utveckla hamnen, och du kan komma att involveras i utredningar och planering kopplat till detta. En central del av rollen är ansvaret för fordonsparken. Du har budgetansvar för inköp, underhåll och drift av fordonen samt säkerställer att de uppfyller alla legala krav och interna verksamhetskrav. Detta innebär bland annat att du arbetar med planering av investeringar, upphandling och optimering av fordonsflottan för att uppnå hög effektivitet och hållbarhet. Du kommer att vara en nyckelperson i utvecklingen av hamnens anläggningar och fordonspark samt ha en central roll i att fatta hållbara beslut som kan genomföras i praktiken och få andra att förstå deras betydelse. Rollen innebär även budgetansvar för anläggningsinvesteringar och ett visst resande inom organisationen. Vi söker dig som · Är ingenjör med inriktning mot teknik, anläggning, infrastruktur eller byggnadsteknik. · Har erfarenhet av infrastrukturarbete och anläggningar inom industri, gärna med koppling till hamnverksamhet. · Har strategisk förmåga att planera långsiktigt och se helheten i ditt arbete. · Har erfarenhet av att hantera fordonsparker, inklusive budgetansvar och lagkrav. · Är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga för att framgångsrikt arbeta i tvärfunktionella team. · Vi ser gärna att du har ett stort engagemang för ditt arbete och en vilja att växa både i rollen och inom företaget. · Har erfarenhet av hamnverksamhet eller byggprojekt (meriterande). · Har goda IT-kunskaper och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. · Har B-körkort (ytterligare behörigheter är meriterande men inget krav). Vad erbjuder Metsä Board? Vi erbjuder ett varierande och stimulerande arbete i en unik hamn- och magasinsmiljö. Vi investerar stort i både teknik och människor och ger stora möjligheter till kompetensutveckling inom arbetsområdet, både internt och externt. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget. Rollen erbjuder en unik möjlighet att kombinera teknisk kompetens med strategiskt ansvar i en dynamisk och utvecklingsinriktad miljö. Du får möjlighet att påverka framtiden för Metsä Boards hamn och bidra till långsiktiga, hållbara lösningar. Krav · Ingenjörsexamen eller motsvarande erfarenhet inom teknik, infrastruktur eller byggnadsteknik. · Erfarenhet av anläggningsutveckling och infrastrukturarbete. · Erfarenhet av att hantera och optimera fordonsparker. · Goda IT-kunskaper. · Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. · Erfarenhet från hamnverksamhet är meriterande. Rollen är på heltid med placering i Metsä Boards hamn i Husum. Har du frågor om rollen så kontakta ansvarig konsult Åsa Ludvigsson. Rekryteringen sker löpande – vänta inte, skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic Bemanning & Rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. [email protected] Om Oss: Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!
Är du en engagerad byggnadsplåtslagare som är självgående? Drömmer du om att jobba med renovering av tak i Östersundsområdet? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu en plåtslagare för att stärka vårt team under sommaren, med goda chanser till förlängning. Är du villig att resa är detta ett stort plus. Arbetsuppgifter Tillverkning och bearbetning av olika typer av plåtdetaljer Mätning och montering av plåt på byggnader Takbyten och plåtarbeten på tak Montering av skorstenar och andra detaljer Kravprofil Yrkesbevis inom plåtslageri eller dokumenterad motsvarande erfarenhet B-körkort och egen bil God samarbetsförmåga och vilja att bidra till ett gott arbetsklimat Förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat Arbetstid Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 07:00–16:00 med start omgående eller enligt överenskommelse. Är du villig att resa till andra orter så finns möjlighet till längre uppdrag. Ansökan: Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic Bemanning & Rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. [email protected] Om Oss: Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!
Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Stroke- och rehabiliteringsavdelningen tillhör Närsjukvårdsområde Norr och är en av tre medicinavdelningar vid Örnsköldsviks sjukhus. Avdelningen har inriktning mot stroke- och geriatrisk rehabilitering samt även akut medicinsk akutsjukvård. Vi söker nu 2 sjuksköterskor till vårt team! Tjänsterna avser tillsvidareanställningar på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Sjuksköterska till Stroke- och rehabiliteringsavdelningen, Örnsköldsvik Arbetsuppgifter Som sjuksköterska hos oss arbetar du i ett team med läkare, undersköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, logoped, kurator samt dietist. Du ansvarar bland annat för patienters omvårdnad, läkemedelshantering samt genomförande av beslutad behandling. Hos oss finns möjlighet till kompetensutveckling och vi tillhandahåller internutbildningar. Vi använder oss av önskeschema som ger en viss möjlighet att kunna anpassa sina arbetspass samt 2 av 5 helger gällande helgtjänstgöring. Möjlighet till friskvård finns i form av friskvårdtimme eller friskvårdsbidrag. Vi tillämpar Kompetenstrappa och eventuell möjlighet till avbetalning av studielån som vi berättar mer kring vid intervju. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Är legitimerad sjuksköterska Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Personlig mognad Flexibel Stabil Samarbetsförmåga Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Arbetsuppgifter Som medarbetare är din främsta uppgift att ge stöd, motivation och omsorg till våra boende. Vi arbetar hälsofrämjande med syftet att stärka individens egna förmågor och att alla som bor hos oss ska ha möjlighet att få leva livet, hela livet. Delaktighet, utveckling och gemenskap är nyckelord hos oss där ständiga förbättringar ger förutsättningar för att skapa god kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat personlig omvårdnad, kontaktmannaskapsuppgifter samt sociala och fysiska aktiviteter tillsammans med våra boende. Vi arbetar teambaserat vilket innebär att många olika yrkesgrupper har som gemensamt mål att skapa en god livskvalitet och en bra miljö för våra boende. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som tillräcklig. Vi ser gärna att du har vidareutbildning mot äldre och/eller demens eller har en utbildningsinriktning mot psykiatri. Erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg är meriterande. Det är viktigt att du tycker om och trivs med att arbeta med människor samt att du är flexibel och lyhörd för nya idéer och arbetssätt. Språkkrav: God svenska i tal och skrift. Giltigt körkort, behörighet B är meriterande. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Inom Region Västernorrland finns tre närsjukvårdsområden; söder, väster och norr där lokal samverkan sker inom/mellan kommun, primärvård och specialistvård. Tillsammans arbetar vi för att skapa en sammanhållen vårdkedja för de växande patientgrupperna kroniker och multisjuka. Närsjukvårdsområde Norr har ett sjukhus och sex regiondrivna hälsocentraler. I området finns en privat vårdcentral samt en kommun. Närsjukvårdsområde Norr har cirka 530 medarbetare och två verksamhetschefer. Vi söker dig som är allmänspecialist. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Klinisk placeringsort Husum med goda möjligheter till forskningsledighet. Forskande specialistläkare till Närsjukvårdsområde norr, Örnsköldsvik Arbetsuppgifter Hos oss får du som allmänspecialist ett stimulerande och utvecklande arbete med fokus på samverkan, kontinuitet och utveckling. Vi ser att du har ett engagemang för primärvården och trivs med mottagningsarbete i nära samarbete med kompetenta kollegor. I uppdraget ingår teamarbete med andra professioner. Vi söker i denna tjänst en allmänläkare med forskningsbakgrund som kan hjälpa oss i förflyttningen till en mer akademisk primärvårdsmiljö. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Är allmänspecialist Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har B-körkort Är disputerad eller antagen doktorand Det är meriterande om du Har erfarenhet av att arbeta inom primärvården För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Personlig mognad Samarbetsförmåga Flexibel Kommunikativ Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Urval och intervjuer sker löpande. Vi erbjuder möjlighet till digital intervju, då vi värdesätter miljömedvetenhet. Varmt välkommen med din ansökan!
Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års erfarenhet driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar, som förutom personliga utbildningar även inkluderar ett verklighetsförankrat, realistiskt och animerat material. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av säkerhetsrisker. Vill du kombinera din tekniska spets med en viktig roll i utbildning och branschutveckling? Nu söker Trainor en prestigelös och engagerad Kursledare/Specialist som vill vara med och höja elsäkerheten i Sverige och samtidigt bidra till framtidens kompetensförsörjning inom elbranschen. Det här är en roll för dig som vill kombinera din tekniska expertis med att utbilda, påverka och utveckla elbranschen. Hos Trainor blir du en viktig kunskapsbärare – både i klassrummet och i externa sammanhang som rådgivare, kursutvecklare och representant i branschnätverk. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leverera kurser inom elsäkerhet och högspänning Medverka i tekniska kommittéer och nätverk Bidra till utveckling av nytt kursinnehåll i både klassrums- och e-learningformat Fungera som rådgivare, bollplank och ambassadör för Trainor och elsäkerhetsfrågor Stödja kollegor i manusarbete och vara en del av Trainors kunskapsnätverk Vara delaktig i kunddialoger och bidra med expertis i sälj- och utvecklingsarbete Vem vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom el – gärna från högspänningssidan. Du kanske jobbar som linjemontör, inom industri, på nätbolag eller som konsult, men har börjat fundera på nästa steg. Du behöver inte ha arbetat som utbildare tidigare – det viktigaste är att du har en naturlig fallenhet för att dela med dig av kunskap, kommunicera tydligt och engagera andra. Kanske är du den som ofta får förklara tekniska lösningar eller arbetsmoment på jobbet, gillar att hålla ihop arbetslaget eller trivs i en roll där du får guida och stötta andra. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet inom el – gärna med fokus på högspänning Kunskap om ESA och elsäkerhetsföreskrifter (ESA-lärare är meriterande) Auktorisation (A eller AL) är meriterande Prestigelös och kommunikativ personlighet – du gillar att samarbeta Ett tekniskt djup, men också förmågan att göra det pedagogiskt och tillgängligt Erfarenhet från utbildning, deltagande i kommittéer är meriterande Vad vi erbjuder En bred, varierad och inflytelserik roll Starkt stöd från kollegor, leveransteam och administration Möjlighet att påverka kursutbud och branschutveckling Fin kultur – vi är nyfikna, omtänksamma och tycker att det ska vara roligt på jobbet Du har stor frihet i hur du lägger upp ditt arbete, men rollen är på heltid och utgår med fördel från Sundsvall, Stockholmsområdet, Mälardalen eller Norrlandskusten. Tjänsten innebär resor, ca 40 dagar/år. Rekryteringen sker i samarbete med Rutinera i Sundsvall, för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Josefin Johansson [email protected] 073-041 32 55. Din ansökan registrerar du på www.rutinera.se alternativt mailar direkt till ansvarig rekryterare. OBS! Ange att du söker tjänsten: ”Kursledare till Trainor”. Urval och intervjuer sker löpande och sista ansökningsdag är 9 augusti 2025.
Vill du tillsammans med oss arbeta för säkra arbetsplatser? Vi söker nu en Trafiksäkerhetsarbetare till vår depå i Örnsköldsvik. Om tjänsten Som Trafiksäkerhetsarbetare ansvarar du för att leverera och hämta material efter beställning från våra kunder. Du transporterar material och sätter upp skyltar, barriärer, stängsel och övriga skyddsanordningar för att skapa säkra arbetsplatser. Du kommer också att köra TMA bil. Allt utifrån våra kunders önskemål. Du kommer också att utföra tillsyn på våra jobb för att kvalitetssäkra vårt arbete. När du inte är ute längs vägen är du på vår depå och tar hand om vårt material och våra kunder. Du ansvarar för in- och utlastning av material samt sorterar och förflyttar material på depån. Tjänsten är heltid med placering i Örnsköldsvik. Ordinarie arbetstid är förlagd till dagtid, men kvälls-, natt- och helgjobb förekommer. Om dig Vi söker dig som är flexibel, tycker om att ta ansvar och självständigt söker lösningar utifrån kundens behov. Har du ett gott ordningssinne och tycker om service kommer du att lyckas i rollen. Vidare vill vi att du, liksom oss, värnar om trafiksäkerhet och en trygg arbetsmiljö. Vi hanterar alla våra arbetsordrar digitalt, därför ser vi att du som söker har god systemvana. C-körkort samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Om oss På Ramudden brinner vi för att skapa säkra arbetsplatser genom anpassade lösningar och omtanke om människors trygghet. Med 90 depåer runt om i Norden erbjuder vi uthyrningsprodukter, tjänster och helhetslösningar för att säkerställa trygga arbetsplatser i trafikerade miljöer. Vårt syfte är att alla ska komma hem oskadda varje dag - oavsett om det gäller våra medarbetare, de som arbetar på plats, eller förbipasserande. Våra värdeord Nära, drivna och omtänksamma Vi jobbar nära våra kunder och är lyhörda för deras behov. Vi är drivna i vårt jobb och hittar nya smarta lösningar som bidrar till vår ledande ställning i branschen. Vi är omtänksamma och personliga i samarbetet med våra kunder. Detta erbjuder vi dig Som vår nya kollega kan du se fram emot ett framåtblickande företag med stor entreprenörsanda, en stark sammanhållning och en stabil arbetsplats. Vi vet att alla duktiga medarbetare är vår största tillgång. Därför satsar vi extra mycket på kompetensutveckling och fortbildning av alla i personalen. Vi har även en friskvårdssatsning med fokus på att må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare. Som medarbetare på Ramudden kan du ta del av många olika förmåner inom hälsa, friskvård och fritid. Läs mer om oss på Jobb & karriär | Ramudden Övrigt Vi på Ramudden arbetar för att alla ska komma hem oskadda därför ser vi det som en självklarhet att alkohol och droger inte hör hemma på våra arbetsplatser och/eller i trafiken. Vi genomför därför alkohol- och drogtester vid nyanställningar. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team! Rekryteringen sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer