Vi söker massörer till Partille! Just nu söker vi endast redan utbildade massörer som vill fortsätta utvecklas i vårt framgångsrika koncept och bli en del av teamet i Partille. Är du inte utbildad finns det en annan tjänst du kan söka där du får utbildning till massör! Våra tjänster är på 75-80% vilket innefattar dagtid, kväll och varannan helg. Är du utbildad massör sedan tidigare så erbjuder vi även en lägre tjänstegrad mellan 25-75%, men då är det endast arbetspass på kvällar och helger. Är du den vi söker? Vi söker personer som delar våra värderingar och engagemang för hälsa. Dessa människor erbjuder vi sedan att utbilda från grunden. Vi är säkra på att det finns många personer som skulle passa hos oss och arbeta med massage och få människor att må bättre, men att det kan vara utmanade att först utbilda sig utan att veta att man har ett nytt arbete som väntar. Vi söker självklart dig som redan är utbildad massör, men även dig som vill utbilda dig och som vill vara med och göra skillnad för våra kunder. För att trivas som massör hos oss behöver du, förutom att tycka om att hjälpa människor med olika typ av smärta, även vara flexibel, utåtriktad och självständig. Du tycker om att arbeta både i team och individuellt. Vi söker dig som känner dig trygg att bygga relationer och skapa ett förtroende hos dina kunder som gör att de vill komma tillbaka. Din arbetsuppgift som massör är att ge massage i form av djup klassisk massage, gravidmassage och bindvävsmassage samt hantera kassan och ta hand om mottagningen. Ett service arbete som passar dig som tycker om att ta hand om andra människor och få dem att må bättre! Hur vi går till väga för att hitta rätt personer? Du gör en ansökan för tjänsten. De som är av intresse kallas sedan till intervju. Rätt person är en person som passar in i vår beskrivning. Vad vi erbjuder dig? Korta arbetsdagar (6 - 6,5 tim.) En härlig gemenskap med kollegor som är omtänksamma. Ett fysiskt arbete med god ergonomi och noggrann utbildning. Kontinuerlig vidareutveckling. Ett lugnt och harmoniskt arbete där du hjälper en kund i taget. En arbetsplats som är mån om sina anställda. Bara trevliga och tacksamma kunder. Utöver detta erbjuder vi även: Friskvårdsbidrag En massage i månaden i utbildning och friskvårdssyfte. Engagerade kollegor och ledare. Intern hälsostrategi för all personal. Fina och fräscha miljöer. Möjlighet att vidareutvecklas och arbeta med support, utbildningar inom massage eller i en ledande roll inom kedjan. Vår rekrytering: Att vara massör handlar till största delen om personlighet, engagemang, intresse och service. Att lära sig massera är inte svårt om man har intresse och uppfyller allt ovan och verkligen vill lära sig. Kika gärna runt på vår rekryteringssida för att läsa mer om hur det är att arbeta hos oss. Ett av våra viktigaste värdeord är Flexibilitet! Vi har under de senaste åren framgångsrikt anställt över 120 massörer den här vägen. Att först ha intervju, anställa och sedan utbilda till massör från grunden. Det är ett vinnande koncept där vi fått många väldigt nöjda kunder samt nya medarbetare. Något vi är glada för är att våra massörer kan ha långa anställningar och att vårt koncept har gjort att det är hållbart att arbeta som massör så länge man vill, inte så länge kroppen orkar! Anställningsform/villkor Vi har seriösa avtal på 75-80% med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är på minst 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Grundlönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning: Lönen kan variera och vara som lägst 22000kr men också som högst 29000kr. Variationen beror på ingångslönen, men även på hur många pass du har per månad - februari är t.ex. en kortare månad medan mars är längre så du har 21-24 arbetspass (á 6-6,5tim) per månad med ett rullande 2 eller 3 veckors schema. Du får även en bonus utifrån hur mycket bokad du är. Den högsta bonusen är på 4500kr och är i stor grad påverkningsbar genom att du bygger upp relationer med dina kunder som är återkommande. För att vi skall kunna ge dig en kostnadsfri utbildning så behöver du så behöver du ha en långsiktig målbild med arbetet hos oss. Vi lägger ner mycket tid och engagemang för att göra dig till en fantastisk massör så självklart är målsättningen för oss att det skall bli en lång anställning! Varaktighet Tjänsten startar efter utbildning i Flexmassage koncept som är 3-5 dagar beroende på hur snabbt du tar till dig alla delar inom konceptet. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Under utbildningsperioden ska du göra praktik på vänner och familj, antingen hemma om du kan låna en bänk, men helst på den mottagning du ska arbete på så får du in rutiner och en känsla för arbetsplatsen samtidigt. Du kommer även att få utbildning i våra administrativa verktyg lokalt på din mottagning samt gå bredvid erfarna massörer (om det finns behov av det) och se hur de bemöter kunder, är med i behandlingsrummet hos några kunder för att se upplägg och anpassning, förstå rutiner samt att ta betalt. Allt för att du ska bli så redo som möjligt för ditt arbete som massör hos oss! Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan och du arbetar på ett "rullande schema". Vi ser fram emot din ansökan!
Vi erbjuder Som service- & installationstekniker får du en bred och självständig roll där du både installerar nya anläggningar och utför service på befintliga system. Arbetet innebär resor, främst inom Sverige men även internationellt kan förekomma. Här får du möjlighet att arbeta med styrsystem, mekanik och el i en dynamisk miljö där du planerar och sköter kundkontakt på egen hand. Vi erbjuder vidare en omväxlande och kreativ arbetsmiljö där våra medarbetare ges stort eget ansvar, har stor möjlighet att påverka och erbjuds goda möjligheter att utvecklas tillsammans med bolaget.Vi värdesätter lagarbete för att driva på innovativa lösningar utan att kompromissa med kvalitet, säkerhet och etik. Dina arbetsuppgifter I denna roll får du en varierande vardag där du ena veckan installerar en ny anläggning och nästa vecka utför service på befintliga anläggningar. Du jobbar med att: Installera och driftsätta automatiserade system, inklusive tester och finjustering Utföra service och underhåll av automationsutrustning Felsöka och optimera system för att minimera driftstopp Dokumentera utförda arbetsmoment och systemförändringar Säkerställa att systemen följer säkerhetsföreskrifter och branschstandarder Ha daglig kundkontakt och, vid behov, identifiera möjligheter till merförsäljning Vi söker en tekniskt kunnig person med minst 5 års erfarenhet som automationstekniker, gärna inom tillverkande industri, fastighetsautomation eller ventilationsstyrning. Alternativt har du en YH-utbildning inom automation och minst 3 års relevant erfarenhet. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av automation, styrsystem och mekaniskt arbete Kunskap inom PLC-programmering Förståelse för elinstallationer (meriterande) God svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Som person är du självgående, strukturerad och serviceinriktad. Du har lätt för att skapa relationer, trivs med kundkontakt och har ett driv att lösa problem på egen hand. Om Centriair Centriair är ett svenskt företag grundat 2007 som designar, utvecklar och levererar ledande lösningar för minskning av luftburna industriella utsläpp. Våra lösningar minskar utsläppen av skadliga organiska gaser och aerosoler såsom flyktiga organiska föreningar (VOC) såväl som lukter. Vi riktar oss framförallt mot segmenten industriell matproduktion, avfallsanläggningar, avloppsnätverk och biogasproduktion där direktiv och förordningar sätter stringenta krav. Vi differentierar oss på marknaden med teknologi och lösningar som ger högre reduktionseffektivitet, överlägsen kontinuerlig prestanda, lägre energiförbrukning, lägre total driftskostnad och minskat utrymmesbehov tillsammans med oöverträffad expertis inom vårt område. Detta har givit en stark tillväxt där vi nu gått in i nästa tillväxtfas. Företaget arbetar internationellt där huvudkontoret ligger i Sverige med dotterbolag i Tyskland och ett nätverk av agenter samt återförsäljare i Europa och Nordamerika.
Dina arbetsuppgifter Som montör hos Heda Security kommer du självständigt arbeta med följande moment: montera de vanligaste förekommande staketbyggnationerna montera flätverksstängsel i olika höjder montera svetsade panelstaket montera grindar genomföra enklare betongarbeten Arbetet sker utomhus året runt och resor förekommer utanför Göteborgsområdet och du behöver därmed vara flexibel att ta andra uppdrag med övernattning. Vem är du? Du har några års erfarenhet ifrån att arbeta som montör samt erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter. Du har genomförd gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska. B-körkort är en förutsättning för tjänsten. Som person är du serviceinriktad, ordningsam, kommunikativ, har en hög ansvarskänsla och vilja att utvecklas i det du gör. Det är viktigt att du är lyhörd för kundernas och medarbetarnas önskemål eftersom det är servicenivån och engagemanget till våra kunder och medarbetare som utgör grunden till fortsatt framgång. Eftersom vi arbetar inom säkerhetsbranschen kommer vi att göra ett utdrag ur belastningsregistret som en del av rekryteringsprocessen. Ansökan och kontaktuppgifter Tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval och ser därför din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mats Kinberg på följande telefonnummer: 070-2313285.
Parkarbetare och trädgårdsanläggare arbetar med att sköta och anlägga utemiljöer såsom parker eller lekplatser. Arbetet handlar om att skapa vackra miljöer för människor att vistas i. Arbetet utförs oftast utomhus men innehållet kan variera med årstiderna. Under sommaren planterar man och sköter växter och gräsmattor, under vintern röjer man snö och sköter underhåll.
Om tjänsten Som automationstekniker får du en bred och självständig roll där du både installerar nya anläggningar och utför service på befintliga system. Arbetet innebär resor, främst inom Sverige, men även internationellt kan förekomma. Här får du möjlighet att arbeta med styrsystem, mekanik och el i en dynamisk miljö där du planerar och sköter kundkontakt på egen hand. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll får du en varierande vardag där du ena veckan installerar en ny anläggning och nästa vecka utför service. Installera och driftsätta automatiserade system, inklusive tester och finjustering Utföra service och underhåll av automationsutrustning Felsöka och optimera system för att minimera driftstopp Dokumentera utförda arbetsmoment och systemförändringar Säkerställa att systemen följer säkerhetsföreskrifter och branschstandarder Ha daglig kundkontakt och, vid behov, identifiera merförsäljningsmöjligheter Vi söker dig som Vi söker en tekniskt kunnig person med minst 5 års erfarenhet som automationstekniker, gärna inom tillverkande industri, fastighetsautomation eller ventilationsstyrning. Alternativt har du en YH-utbildning inom automation och minst 3 års relevant erfarenhet. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av automation, styrsystem och mekaniskt arbete Kunskap inom PLC-programmering Förståelse för elinstallationer (meriterande) God svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Som person är du självgående, strukturerad och serviceinriktad. Du har lätt för att skapa relationer, trivs med kundkontakt och har ett driv att lösa problem på egen hand. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt Plats: Utgår från Göteborgsområdet, med resor inom Sverige och Europa Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är ett växande företag med en platt organisation och familjär företagskultur. Med kontor i Partille arbetar de med installation och service av automationslösningar för industrier inom bland annat biogas, livsmedel och reningsanläggningar. Här erbjuds du en roll med stor frihet och möjlighet till utveckling inom både automation och projektledning. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Som processingenjör hos oss blir du en del av ett ledande och snabb–växande miljöteknikföretag med fokus på avancerad processteknik för rening av luftburna föroreningar och odörkontroll. Våra produkter och anläggningar ligger i teknikens framkant och våra kunder finns inom många olika industrier, exempelvis livsmedel, biogas, avlopp och avfall. Vi erbjuder Som Processingenjör hos Centriair får du arbeta med intressanta och utvecklande uppgifter i spännande och innovativa kundspecifika projekt. Vi värdesätter lagarbete för att driva på innovativa lösningar utan att kompromissa med kvalitet, säkerhet och etik. Som processingenjör är du med och bidrar till vår fortsatta framgång med hög tillväxt och fortsatt teknikutveckling. Vi erbjuder vidare en omväxlande och kreativ arbetsmiljö där våra medarbetare ges stort eget ansvar, har stor möjlighet att påverka och erbjuds goda möjligheter att utvecklas tillsammans med bolaget. Om tjänsten Som processingenjör hos oss ingår du i ett dynamiskt team, där vi arbetar i projektform och i nära samarbete med andra ingenjörsdiscipliner. Som processingenjör arbetar du med utveckling, förbättring och anpassning av våra system för industriell processgas–rening. Du ges möjlighet att konstruera hela system där det är viktigt att tänka på helheten och att det ska fungera i praktiken. Tjänsten är en nyckelroll för att grundlägga lyckad leverans. Exempel på arbetsuppgifter är framtagande av flödesscheman, utarbetande av specifikationer på offererade lösningar, samt dimensionering av flödeskapacitet och reningseffekt. I rollen ingår både att vara tekniskt säljstöd vid behov och att processdesigna sålda projekt hela vägen fram till genomförande och idrifttagning. För en lyckad totallösning är det viktigt med ett nära samarbete med projektledning, konstruktion och automation. Vi söker dig som har Utbildning inom kemiteknik eller motsvarande Relevant arbetslivserfarenhet Kunskap och förståelse av flödesscheman (P&ID) Beräkna flöden och tryckfall för att dimensionera rör, fläktar mm Erfarenhet av att omsätta kundspecifikation till lösning Goda kunskaper i Office och kalkylprogram inkl. Visio Professional Vi ser att du är en framåt person som vill vara med där det händer och som uppskattar att vara med i hela projektet. Vi ser gärna att du har ett stort tekniskt intresse och gillar att hitta lösningar. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta både internt som externt med kunder och leverantörer. Du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. Det är viktigt att du är noggrann och strukturerad med sinne för de viktiga detaljerna och helhetsfunktionen. Om Centriair Centriair är ett svenskt företag grundat 2007 som designar, utvecklar och levererar ledande lösningar för minskning av luftburna industriella utsläpp. Våra lösningar minskar utsläppen av skadliga organiska gaser och aerosoler såsom flyktiga organiska föreningar (VOC) såväl som lukter. Vi riktar oss framförallt mot segmenten industriell matproduktion, avfallsanläggningar, avloppsnätverk och biogasproduktion där direktiv och förordningar sätter stringenta krav. Vi differentierar oss på marknaden med teknologi och lösningar som ger högre reduktionseffektivitet, överlägsen kontinuerlig prestanda, lägre energiförbrukning, lägre total driftskostnad och minskat utrymmesbehov tillsammans med oöverträffad expertis inom vårt område. Detta har givit en stark tillväxt där vi nu gått in i nästa tillväxtfas. Företaget arbetar internationellt där huvudkontoret ligger i Sverige med dotterbolag i Tyskland och ett nätverk av agenter samt återförsäljare i Europa och Nordamerika.
Nu söker vi en Billackerare till vår kund Mechanum i Partille. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Mechanum Om tjänsten I rollen som fordonslackerare utför du alla förekommande uppgifter, som förarbete, lackering och justering. Det innebär att du utför slipning, maskering, spackling och lackering. Tillsammans utvecklar ni Mechanum som företag och arbetar som ett lag. Mechanum erbjuder dig Kvalificerande utbildning, både internt och externt Friskvårdsbidrag En arbetsplats där god kamratskap är en viktig del Kvalifikationer Har gått en utbildning för yrket eller besitter motsvarande förkunskaper Är kvalitets- och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet från yrket Har ett stort personligt engagemang Strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Är positiv och självgående Krav Svenska i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet från yrket Meriterande Erfarenhet av att arbeta i Automaster, TACDIS och Cabas Ansökan För frågor om tjänsten, kontakta Karwan på mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Mechanum Mechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet.
Är du en driven personbilsmekaniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: BilmekanikerSom bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Om FordonsakademinFordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Nu söker vi en Bilskadetekniker till vår kund Mechanum i Partille. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Mechanum Om tjänsten I din roll som skadereparatör ansvarar du för att göra reparationer enligt biltillverkarens anvisningar. Arbetet är varierande där alla typer av skadereparationer för bilar ingår, för att återställa kundens bil till ursprungsskick. Tillsammans utvecklar ni Mechanum som företag och arbetar som ett lag. Mechanum erbjuder dig Kvalificerande utbildning, både internt och externt Friskvårdsbidrag En arbetsplats där god kamratskap är en viktig del Kvalifikationer Har gått en utbildning för yrket eller besitter motsvarande förkunskaper Är kvalitets- och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet från yrket Har ett stort personligt engagemang Strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Är positiv och självgående Krav Svenska i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet från yrket Meriterande Erfarenhet av att arbeta i Automaster, TACDIS och Cabas Ansökan För frågor om tjänsten, kontakta Karwan på mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Mechanum Mechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet.
Välj ett jobb för att visa detaljer