Lediga jobb i Partille

Sök totalt 120 lediga jobb i Partille

Lärare trä och metallslöjd/ stödtjänst åk 3-6 Björndammens skola

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER På Björndammens skola har vi under flera år arbetat systematiskt med att utveckla vår undervisning. Alla medarbetare på Björndammens skola deltar i skolans utvecklingsarbete, som bygger på skolans resultat. Ditt uppdrag kommer dels att bestå av 60% undervisning i trä och metallslöjd i åk 3-6. Den andra delen är som stöd i matematik, svenska och engelska för årskurs 4-6. Du har nära kollegor i båda uppdragen och på vår skola är det viktigt att arbeta tillsammans för att eleverna ska nå så långt som möjligt. Du kommer att tillhöra arbetslag 4-6 och läraruppdraget handlar om att organiserar lärprocessen från planering och genomförande till systematisk uppföljning. Det är viktigt att du tror på kollegialt lärande och ett arbetssätt där man delar erfarenheter och tillsammans reflekterar över vardagshändelser i klassrummet, allt med en öppen inställning till vad andra tänker och tycker. Vi vill därför träffa dig som är lika intresserad av att utveckla och utvecklas i ditt arbete som vi är! Ditt läraruppdrag ser ut som de flesta andra men det är upp till dig och dina kollegor hur ni skapar inlärning, engagemang och utveckling hos våra elever. Du är viktig! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet i slöjdämnet. Vi ser gärna att du även är behörig att undervisa i matematik, svenska och engelska åk 4-6. Du är en person som bidrar till ett positivt arbetsklimat och har lätt att samarbeta med såväl elever och vårdnadshavare som lärare och personal. Du har en förmåga att se det positiva i förändringar och engagerar dig gärna i skolans utveckling. Låter det som rätt uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 juli 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Skolpsykolog

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. Som psykolog inom utbildningsförvaltningen har du din anställning i den centralt organiserade elevhälsan, som är en del av avdelningen kvalitet, stöd och utveckling. Elevhälsan utgörs av kuratorer, psykologer, skolsköterskor, specialpedagoger och skolläkare. Vid vissa skolor ingår också studie- och yrkesvägledare. Elevhälsoteamets arbete leds av rektor. Psykologgruppen, som består av sex psykologer, delar gemensamma kontorslokaler där det också finns tillgång till testrum och konferensrum. Gruppen har regelbundna möten för professionsutveckling och tillgång till extern handledning. ARBETSUPPGIFTER Psykologerna inom utbildningsförvaltningen arbetar inom grundskola, gymnasium, grundsärskola och gymnasiesärskola. Arbetet sker både lokalt på skolenheterna. På den lokala skolenheten utgår psykologens arbete från skolornas tvärprofessionella elevhälsoteam. Teamen arbetar åtgärdande, hälsofrämjande och förebyggande, på individ-, grupp- och organisationsnivå. Varje profession har därmed ett särskilt ansvar att bidra med sin specifika kompetens och att samverka med övriga professioner inom elevhälsan, skolans personal och med aktörer utanför skolan för att eleverna ska nå utbildningens mål. Inom uppdraget i skolans elevhälsoteam bidrar du bl.a. med: • Psykologisk kompetens vid tvärprofessionella diskussioner och bedömningar • Konsultation till personal och skolledning • Utvecklings- och kvalitetsarbete inom den lokala organisationen • Utredning och bedömning av barns behov vid skolrelaterade svårigheter • Rådgivning och stöd till elever och vårdnadshavare utifrån skolrelaterade svårigheter • Krishantering I rollen som skolpsykolog bidrar du bl.a. med psykologisk handledning och konsultation samt kompetensutveckling och utvecklingsarbete på olika nivåer inom organisationen. Denna rekrytering avser en tillsvidaretjänst med 100% sysselsättningsgrad. Vi kommer att tillämpa löpande urval under ansökningstiden så skicka gärna in din ansökan redan idag! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har stort engagemang för elevers lärande, hälsa och utveckling och är legitimerad psykolog alternativt har psykologexamen vid tidpunkten för tjänstens tillträde. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom elevhälsan och erfarenhet av att arbeta med barn och unga samt vana av att samarbeta med andra myndigheter och ingå i olika nätverk. Det är ett plus om du har god kännedom om skolans uppdrag och styrdokument. Du har ett kontextuellt perspektiv och uppskattar att arbeta i team. Du trivs med att arbeta på individ-, grupp och organisationsnivå samt har en god förmåga att strukturera och planera ditt eget arbete. Du har en god förmåga att skapa relationer och att samarbeta med andra professioner samt med externa aktörer inom sjukvård och socialtjänst. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 juli 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Personlig assistent till kvinna i Sävedalen (Göteborg)

2U Assistans är en privat assistansanordnare för personer med olika typer av funktionsvariationer där det finns ett behov av extra stöd och service i vardagen. Vårt motto är ”Vi vill och kan bättre”, något vi tillsammans med våra kunder och medarbetare arbetar mot dagligen. En viktig del i detta arbete är en god kontakt mellan administrativ personal, de personliga assistenterna och våra kunder där snabb och kvalitativ service är grunden. Som medarbetare hos oss omfattas du av kollektivavtal och har rätt till friskvårdsbidrag. Om dig Vi söker en kvinna/tjej i 20-40 års åldern som vill arbeta som personlig assistent till en kvinna i Sävedalen. Bor på förstaplan i radparhus med trevlig uteplats. Du som assistent ska kunna vara framåt och ta egna initiativ men samtidigt vara lyhörd och öppen. Tidigare arbetslivserfarenheter inom personlig assistans/annan vårderfarenhet är meriterande men inget måste om personkemin är den rätta. Det är av stor vikt att du är rökfri och parfymfri under dina arbetspass samt undviker andra starka dofter som hårspray etc. Ett annat krav är att du kan svenska i tal och skrift. Du måste ha ett tydligt tal för att kommunicering ska fungera då kunden har en grav hörselnedsättning. Din profil Kvinna/tjej i 20-40 års åldern Arbetslivserfarenhet meriterande Trygg, lugn och ansvarsfull Rök- och parfymfri Svenska krav i tal, skrift och att läsa B-körtkort Om tjänsten Söker en assistent till en assistansgrupp om totalt 6 personer. Det finns idag ett utpräglad schema där man ofta arbetar dygnspass. I denna tjänst avser det i snitt om två pass i veckan, som både kan vara vardag som helg. Tjänsten är en heltidsanställning men ger utrymme för många lediga dagar i veckan. Dina arbetsuppgifter är allt från personlig omvårdnad, till att sköta ett hem, matlagning, inköp m.m. Du ska ha B-körkort då det ingår körningar i tjänsten. Intervjuer kommer ske löpande så skicka in CV och personligt brev snarast. Märk din ansökan med "Annons ID" eller "Säveldalen". Hör gärna av dig så träffas vi och berättar mer! Tjänsten En heltidsanställning, börjar som provanställning I snitt två dygnspass i veckan, ofta 10:00-10:00

11 juli 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Eventpersonal till Svenska Mässan 2024

Om tjänsten Vi söker just nu dig som vill jobba på Bokmässan som äger rum mellan den 26:e till 29:e September på Svenska Mässan. Bokmässan är en av Nordens största bokmässor och lockar tusentals besökare från hela landet. I tjänsten som eventpersonal är du ansiktet utåt mot besökarna som kommer till Svenska Mässan. Du kommer bli tilldelad ett huvudområde som entrévärd, sal- och scenvärd, garderobiär eller kassapersonal. Arbetstiden varierar och är förlagd på förmiddagar, eftermiddagar, kvällar samt helger.    Viktigt för tjänsten är: Vi ser gärna att du är serviceminded, utåtriktad och kundfokuserad. Kontakt med andra människor faller dig naturligt och du tycker om att ta hand om besökarna för att säkerställa en bra upplevelse. Du kommunicerar obehindrat på svenska och till viss del på engelska.  Meriterande är om du har ett flexibelt schema och kan hoppa in på kort varsel.  För rätt person finns det även goda möjligheter att arbeta på flera event som anordnas under året. Observera att du måste vara studerande, pensionär eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för anställning. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig för tjänsten via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

11 juli 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Personliga assistenter till 7-årig flicka

Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. En 7-årig multifunktionsnedsatt flicka är på jakt efter hjärtliga, busiga och uthålliga personliga assistenter som vill följa med på nya äventyr. Flickan har behov av assistans dygnet runt (vaket) och behöver hjälp med det mesta såsom blöjbytan, matsituationer (manuell sondmatning), tillsyn p.g.a. epilepsi och kräkproblematik m.m Behovet just nu är kvällar (måndag - fredag), någon helg samt vid behov natt, fast tjänst om c:a 80%. Då flickan är i behov av hämtning och lämning av assistent på förskola är det ett krav på att du har körkort. Arbetsuppgifterna är sedvanliga uppgifter inom personlig assistans: *  Hjälp med matsituationer *  Ledsagning *  Personlig hygien *  Bus och lek *  Följa med på aktiviteter Du bör vara rökfri! Du som söker bör vara en glad och humoristisk person med glimten i ögat. Tidigare erfarenhet av personlig assistans eller andra vård- och omsorgsyrken är meriterande, men inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt personlighet och attityd för att fungera bra tillsammans med kunderna. Du bör vara lyhörd, flexibel och ansvarstagande som person.

10 juli 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Hemstädare/ Home cleaner - Hemfrid Partille

We are looking for new home cleaners to join our team in Partille. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Partille.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

10 juli 2024
Sista ansökan:
29 juli 2024
Montör till spännande företag

Är du en noggrann person som har erfarenhet av montering? Vill du arbeta på ett familjärt företag med utvecklingsmöjligheter och med entusiastiska kollegor? Då ska du läsa vidare! Vi söker nu nästa stjärna till vår samarbetspartner i Göteborg. Företaget är verksamma inom mekanik där de på plats tillverkar bland annat presslås och stållinor till kunder inom olika områden. Företaget genomsyrar kvalitet, design och produktutveckling, därav ligger de i framkant för sin bransch. Rollen som montör innebär att bygga styrskåp till egen tillverkning av maskiner, vilket innefattar ritningsläsning, montering och inkoppling av komponenter som sedan strömsätts. Arbetet ställer krav på högt kvalitetstänk och noggrannhet. Du bygger dina skåp självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. Start: Omgående – ansök redan idag då urval sker löpande Ort: Göteborg Omfattning: Mån-fre, dagtid Anställningsform: Detta är initialt ett konsultuppdrag. För rätt person finns det möjlighet att gå över till vår samarbetspartner under förutsättning att allt fungerar bra. Din profil Krav: • Flytande svenska i tal och skrift • Vana av ritningsläsning • Noggrann och kvalitetsmedveten Meriterande: • Erfarenhet av att arbeta med elskåp/styrskåp För att vara aktuell för denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av någon form av montering. Har du teknisk gymnasieutbildning inom el, eller motsvarande kompetens samt erfarenhet av skåpsbyggnation är det ett stort plus. Vidare är du duktig på ritningsläsning och van vid att använda verktyg. Som person är du driven, nyfiken och självgående. Slutligen har du god förmåga att samverka med kollegor och ansvarar för att ditt arbete utförs med stor noggrannhet. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

10 juli 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Butikssäljare deltid ca. 77%, Volt Partille Allum - vikariat

Hos oss på Volt får du möjligheten att bli en del av branschens mest trendmedvetna kedja. Vi erbjuder flera kända varumärken som bl.a Filippa K, Tiger of Sweden, These Glory Days, Oscar Jacobson, Eton och Samsoe Samsoe. På Volt arbetar vi tillsammans för att ge våra kunder förstklassig service och för att uppnå vår vision om att vara ett naturligt förstahandsval inom herrmode. För att lyckas i jobbet kommer din motivation, passion och kunskap att vara helt avgörande. Tjänsten är ett vikariat på ca. 12 månader. Planlagt startdatum: 2024.09.02 Planlagt slutdatum: 2025.08.31 Dina egenskaper och drivkraft: - Du är alltid närvarande för kunden och brinner för försäljning och kundbemötande - precis som oss! - Du är utåtriktad, samarbetsvillig och älskar att arbeta med människor - Du är effektiv, strukturerad och konkurrenskraftig - Du är flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider - Du har ett stort intresse för mode, det tar vi som en självklarhet! Vad vi kan erbjuda: - En varierande och rolig arbetsdag tillsammans med härliga kollegor - Värdefull erfarenhet av kundbemötande, försäljning och teamarbete som du kan dra nytta av under hela din karriär - Goda utvecklings- och kärriärmöjligheter, många av oss har tagit stegen från säljare till butikschef - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker På Volt är vi ett team - vi arbetar tillsammans, vinner tillsammans och firar tillsammans. Om du vill vara en del av detta hoppas vi att du skickar din ansökan till oss idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Med drömmen om att skapa Nordens bästa multibrand koncept för män, startades Volt med 8 butiker i Oslo, våren 2006. Planen var enkel; Att presentera världens bästa brands i en inspirerande miljö med passionerade och kunskapsrika medarbetare. Idag har Volt över 90 butiker i Norge, Sverige och Finland. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra, utveckla och förnya vårt universum av premium brands. ​ De senaste åren har vi lanserat vårt utvidgade universum på voltfashion.com – Här finner du samma premium märkesvaror, i tillägg till en mängd web-exklusiva brands. Vi skapar Nordens bästa multibrand koncept – vill du vara med? ​ Volt är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.​

9 juli 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
myNanny barnvakt Partille, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 3 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

9 juli 2024
Sista ansökan:
23 juli 2024
Elgiganten Partille söker Lager / Aftersales medarbetare

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations  Tjänsten avser 50% Är du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda. Arbetsuppgifter: • Kundbemötande • Rutiner kring betalning • Stötta kunderna innan, under och efter köpet • Garantier/försäkringar • Produktlogistik • Säkerställa att dagliga arbetet är förenligt med företagets värderingar och kultur Profil & Bakgrund Som anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag, perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har: Lager och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar, din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt. Du kommer även hantera reklamationer och garantier som är en avgörande del av att upprätthålla kundnöjdhet och förtroende. Utveckling på Elgiganten Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre. Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Ilya Arlov på [email protected]. Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss! Varmt välkommen med din ansökan. Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

9 juli 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024