Lediga jobb i Partille

Sök totalt 124 lediga jobb i Partille

Är du en stödassistent med intresse för digitalisering och välfärdsteknik?

Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. På Hyggesvägens servicebostad bor det åtta brukare i varierande åldrar med olika funktionsnedsättningar. Bostaden har en pågående samplanering med Furumossens gruppbostad där personal går mellan enheterna. Boendet är beläget i natursköna omgivningar i Furulund med promenadavstånd till Kåsjön. Det finns också bra kommunikationer till Partille centrum och köpcentret Allum. Du kommer i första hand planeras in i Hyggesvägens arbetsgrupp där två stödpedagoger, en stödassistent med samordningsansvar och ytterligare fem stödassistenter arbetar. Vi är mitt i ett pågående utvecklings- och förbättringsarbete där samplanering är i fokus. Vi är i full rulle med implementering av ett digitalt verksamhetsstöd, - Boet, som har allt i ett: ett stöd för brukaren, ett stöd för personal och även ett administrativt stöd i pågående samplanering mellan Hyggesvägen och Furumossen. Vi är först ut i kommunen med att ha fått den stora möjligheten att arbeta med Boet och driva det som ett pilotprojekt, vilket vi är otroligt stolta över. Vill du vara med på en häftig resa och ta ett kliv i arbetet inom välfärdsteknik? Då är det kanske dig vi söker! Vad erbjuder vi dig som anställd? Partille kommun vill vara en hälsofrämjande arbetsplats och därför får du som medarbetare ta del av en rad förmåner såsom olika fritids- och friskvårdsaktiviteter, friskvårdsbidrag och förmånscykel. ARBETSUPPGIFTER Välkommen som stödassistent till oss på Hyggesvägens servicebostad & Furumossens gruppbostad! I arbetsuppgifterna ingår att stötta brukaren i alla vardagliga sysslor så som till exempel matlagning, städning, handling och fritidsaktiviteter. I dessa arbetsuppgifter kommer Boet att ersätta fler analoga verktyg som vi är beroende av idag. För brukaren innebär det att hen kan vara mer delaktig i det vardagliga stödet på ett nytt sätt. Vi arbetar mot att öka brukarnas självbestämmande och inflytande för en större valfrihet och ökad känsla av delaktighet. Som stödassistent kommer du att ha en brukare som du blir kontaktpersonal till, där du driver arbetet framåt med handledning från våra två kompetenta stödpedagoger. Vi grundar arbetet ifrån brukarens genomförandeplan, där Boet på ett enklare sätt visar förändringar och möjliggör uppföljningar för att hela tiden hålla arbetet levande. Vi är i full rulle och har kommit en bra bit på vägen och är otroligt positiva för fortsatt arbete framåt med detta. Därför ser vi gärna att du är en person som har ett genuint intresse för digitalisering och allt vad välfärdsteknik innebär. Då kommer du helt klart att bli grädden på moset i vår arbetsgrupp. Vårt arbete utgår från ett tydliggörande och ett lågaffektivt bemötande hela tiden med brukaren i fokus. För oss är det viktigt att våra arbetsmetoder stärker brukarens självkänsla och tro på egen förmåga att själv få bestämma över sitt liv och hemmiljö. Hos oss kommer du att få möjlighet att utvecklas. Avdelningen satsar i år på att utbilda all personal i Studio 3 och utöver detta har ett stort omtag tagits i arbetet med AKK och även skydds- och begränsningsåtgärder. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällar, varannan helg och jour. KVALIFIKATIONER Som kollega och medarbetare hos oss behöver du ha en komplett utbildning från omvårdnadsprogrammet eller vara utbildad stödassistent, alternativt en liknande utbildning som kan bedömas likvärdig. Det är ett stort plus om du har läst kurser inom funktionshinderområdet. Du behöver även ha tidigare erfarenhet som stödassistent på grupp- eller servicebostad inom LSS med blandad målgrupp. Har du tidigare erfarenhet av demens ser vi detta som meriterande. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med AKK och lågaffektivt bemötande. För att lyckas i den här rollen behöver du ha en god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Du behöver också ha grundläggande datorkunskaper och tidigare erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av Treserva och individens behov i centrum (IBIC). Vi söker dig som är en ansvarsfull, driven och lösningsfokuserad person med stort intresse för brukarens välmående och genomförandeplan. För oss är det viktigt att du har ett gott och respektfullt bemötande mot både brukare och kollegor. Det är viktigt att du har förmågan att vara flexibel och kunna ställa om i takt med att brukarens behov förändras samt att du har en god samverkansförmåga då flera olika professioner finns kopplade till brukaren. Du är en lugn och stabil person med en hög grad av personlig mognad, som kommunicerar på ett tydligt sätt och lyssnar in andra. Du är trygg i din yrkesroll och tar initiativ, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat med kvalité. Vi har löpande urval och intervjuer under ansökningstidens gång så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll och ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas. Partille kommun är en rökfri arbetsplats. För arbete inom vård- och omsorgsförvaltningen i Partille kommun behöver du ha godkänt betyg i svenska från grundskolan, alternativt SFI-D för att kunna hantera dokumentation. För anställning i brukar- eller patientnära verksamheter är vaccination mot covid-19 viktigt för att förebygga smitta. I Partille kommun ser vi det därför som meriterande om du är fullvaccinerad.

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Administratör till Utbildningsförvaltningen

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, särskola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. ARBETSUPPGIFTER Till oss på den administrativa enheten inom Utbildningsförvaltningen söker vi nu en administratör med inriktning vikarieanskaffning och elevverktyg. Vi söker dig som motiveras av att ha en nyckelfunktion på skolan där du självständigt får driva ditt arbete och där ditt administrativa stöd både är efterfrågat och uppskattat. På skolan blir du ett administrativt nav och stödjer rektor, lärare och övrig skolpersonal i administrativa frågor. För att trivas hos oss behöver du således uppskatta att ha många sociala kontakter under din arbetsdag och ha en hög servicenivå. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innefatta: -Rekrytering av timvikarier -Personaladministration av timvikarier -Bemanningsplanering -Utveckling av processer och rutiner -Administration i verksamhetens IT system -IT-ansvar för elevverktyg Vi erbjuder dig ett varierat arbete i en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med många i organisationen. Utbildningsförvaltningen är en dynamisk organisation och är i ständig förändring därför kommer uppdraget att variera under tid. På skolan arbetsleds du av rektorer men du tillhör den administrativa enheten med egen enhetschef. Detta möjliggör att du också ingår i ett sammanhang med 25 andra administratörer på Utbildningsförvaltningen som stöttar varandra och hjälps åt att förbättra våra administrativa processer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som tidigare arbetat med rekryterings och bemanningsfrågor, gärna inom skola. Det är meriterande om du själv har arbetat på en skola och har insyn i arbetet. Du har en fullgjord gymnasieutbildning med goda kunskaper i Officepaketet. Det är meriterande om du har kunskaper i SharePoint och Teams. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat i personal- och bemanningssystem. I rollen hos oss behöver du kunna planera, organisera och prioritera i ditt arbete på ett effektivt sätt. Du tycker om att samarbeta med andra och är duktig på att skapa och underhålla relationer. Du behöver ha kontakt med vårdnadshavare om elevverktyg och gått sönder. För dig är det en självklarhet att agera serviceinriktat med vilja och förmåga att hjälpa andra och leverera lösningar samt stödja verksamheten med rutiner samt implementera dessa. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Känner du att beskrivningen stämmer in på dig så vill vi gärna att du söker. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll och ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas.

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Automation Engineer

Responsible for/works with: • Develops both large and small automation solutions in ABB, Siemens and Mitsubishi (eg projects and AO). • Together with others in the project & automation development group selection/review of automation solutions on new machines and during rebuilding/upgrading (projects and AO). • Be part of the breakdown team if necessary. • Line support in electricity and automation. • Documentation in case of change on machine, if necessary in consultation with group leader for project & automation development group or in project form. • Involved in the development of routines and instructions for the project & automation development group. • Participates in innovation forums in automation. • Participates in the project & automation development group's business development within automation. • Automation support for the maintenance department and other UTAs if necessary. • Attend meetings according to the project & automation development group's meeting routine

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Project Manager

Responsible for/works with: • Responsible for review of PLC Program and Electrical Design. • Call internal technical meetings and record meetings for Electricity & Automation. • Follow the PMFI project model and its requirements in each phase. • Coordinate preliminary inspection and final inspection of electrical & automation installations and deliveries. • Participate in the development of requirements specifications for request documents together with the project team. • Be responsible for ensuring that basic requirements, documentation requirements, component standards and the documentation requirements for electricity & automation that NKT HV Cables AB have been complied with by the selected supplier. • Participate in FAT/SAT and together with the project team and supplier. • Responsible for additions and changes within electricity & automation in the project. (Change orders). • Responsible for ensuring that applicable regulations, standards and AFS are followed and complied with. • Create the project plan for Electricity & automation in each sub-project

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Regionchef Syd/Väst

Vill du arbeta och utvecklas i ett snabbt växande företag i en internationell miljö som har fokus på att sätta barn i rörelse? Leo’s är Nordens största och mest besökta leklandskedja med närmare 70 anläggningar i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Sedan 2006 har vi möjliggjort lek, bus och äventyr för miljontals barn. När bolaget startades 2006 i Luleå, ville grundarna skapa en mötesplats för familjer med fokus på lek och rörelse, något som är mer aktuellt än någonsin då rapporter från WHO visar att barn rör sig för lite. Leo’s framgång bygger på ett starkt koncept med lek, bus och rörelse för hela familjen. Vi söker nu en regionchef som gillar att arbeta mot högt ställda mål, har en hög energinivå och som tycker om självständigt arbete med mycket ansvar. Om du brinner för att utveckla ledare, team och serviceupplevelser, då kanske det är dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för ca 7–9 lekland med främsta uppgift att säkerställa att vi når våra finansiella mål samt att alla lekland drivs med säkerhet, service och renlighet som absolut högsta prioritet. Allt vi gör ska vi göra med kvalitet och engagemang. Det är din uppgift att coacha och ge alla lokala team de absolut bästa förutsättningarna för att lyckas med detta. Du kommer vara en del av ett team med övriga regionchefer från alla fem länder där Leo´s är verksamt och du rapporterar till Head of Operations Sweden. Kvalifikationer Du har erfarenhet från en liknande roll, med fördel inom liknande bransch, Food&Beverage eller kedjekoncept. Du är bekväm med att självständigt hantera både medarbetare och gäster, du har haft personalansvar och har gärna grundläggande kunskap inom arbetsrätt. Språkkrav: Svenska och engelska i såväl tal som skrift. Körkortskrav: B Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering och de personliga egenskaper som eftersträvas i den här rekryteringen är strukturerad, självgående, samarbetsförmåga, gott omdöme och sist men inte minst personer med hög energinivå som gillar att prestera och jobba mot högt ställda mål! Utöver ovan sätter vi alltid Leos värdeord i fokus när vi söker nya medarbetare: Lojalitet: Vi visar lojalitet mot företaget och kollegor genom att agera enligt våra budord. Engagemang: Vi bryr oss om hur det går för företaget och vill själva bidra till Leos framgång. Omtanke: Vi bryr oss om och finns alltid tillhands för våra gäster och varandra. Samarbete: Vi arbetar tillsammans mot företagets mål. Leos framgång är resultatet av allas insatser. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Placering i Malmö eller i Göteborg. Det geografiska ansvarsområdet innebär vissa avstånd och därmed förekommer resor som en naturlig del av tjänsten. Du kommer att ha tillgång till bil. Lönen är individuell och består av en fast del och en rörlig prestationsbaserad del. Vi är anslutna till kollektivavtal. Intervjuer och rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan - så skicka in din ansökan redan idag!

16 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Elevassistent till Vallhamra skola åk F-3

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. Vallhamra skola ligger i den södra delen av Sävedalen, Partille kommun, i ett naturskönt område alldeles intill Vallhamra torg. Hos oss går cirka 950 elever, från förskoleklass upp till årskurs 9 På Vallhamra skola arbetar vi för elevernas lust och glädje i sitt lärande, samt för att de skall trivas, utvecklas och känna sig trygga i sin skolmiljö. Vi strävar mot en hög kvalitet i verksamheten och har ett tydligt fokus på pedagogisk utveckling. Du kommer att arbeta i ett ambitiöst kollegium med hög kompetens, som tycker att omtanke om varandra, goda skratt och trivsel är viktigt. ARBETSUPPGIFTER Är du en omhändertagande, pedagogisk och jordnära person? Här finns ett uppdrag för dig! Till Vallhamra skola söker vi nu en elevassistent. Du kommer att arbeta med elev som har särskilda behov samt utåtagerande beteenden. Som elevassistent arbetar du nära eleven och finns som ett stöd under skoldagens olika moment. Behovet omfattar 50%, framförallt förlagt till eftermiddagstid, men goda möjligheter till arbete även under andra delar av dagen finns. Arbetet präglas av lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och alternativa kommunikationsstrategier. Du arbetar för att stimulera och utmana elevens utveckling och lärande, i nära samarbete med speciallärare, lärare i fritidshem och förskollärare. Uppdraget är specifikt kopplat till en elev och du kommer ha nära samarbete med lärare, elevhälsa och skolledning samt ta del av fortbildning löpande specifikt för uppdraget. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en gymnasial utbildning från barn- och fritidsprogrammet eller som är utbildad stödassistent, socialpedagog eller har annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Det är ett krav för tjänsten att du som söker har arbetsrelaterad erfarenhet av och kunskap kring elever inom NPF, lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Du behöver kunna uttrycka dig väl i det svenska språket i både tal och skrift. Arbetet är fysiskt belastande. Det är av stor vikt att du har kunskap om skolans styrdokument, då du kommer att vara delaktig i att planera, genomföra, dokumentera och följa upp den pedagogiska verksamheten tillsammans med teamet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, särskilt vid förhållningssätt och lågaffektivt bemötande samt samarbetsförmåga. Vidare ser vi att du har en hög grad av personlig mognad, att du är trygg och stabil såväl i ditt yrkesutövande som i din person. Du är duktig på att bygga professionella och för ändamålet hållbara relationer med elever och vårdnadshavare. Tveka inte att söka tjänsten om du är nyfiken på vår verksamhet. ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vikarier till vår vikarie pool på Optimal Assistans

Du kan börja omgående med introduktion. Arbetstiden är varierande både dag, kväll, natt och helg Perfekt extra jobb om du ska studera eller vill arbeta extra Älska vardagen med oss! Söker du ett stimulerande och roligt arbete? Då är det dig vi söker! Du är intresserad av att arbeta med människor som har stora behov av hjälp för att leva sitt liv som du och jag. Du är en person med hög arbetsmoral och ser helheten i ett uppdrag. Optimal Assistans skapar möjlighet för personer med funktionsnedsättning att leva en självständig och delaktig vardag. Vi söker dig som tar dig tid att lyssna på din brukares behov och är lyhörd och ödmjuk. Du är trygg i din yrkesroll och har ett professionellt förhållningssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med personer med flerfunktionsnedsättning. Du tycker om att arbeta med givna rutiner men kan även om det behövs ta självständiga beslut utefter personens behov och önskemål. Du har ett gott humör och förmåga att känna av läget hos den personen du arbetar hos. Skriv gärna i din ansökan när du kan börja och hur mycket du önskar arbeta, då vi har mellan ca 25-100%

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Test Engineer

System verification engineer specialist Verification Engineer Qualifications: • Master’s degree in engineering (Electronics, Mechatronics, Mechanics or Physics) • Experience from development of embedded control systems within the automotive industry • Experienced in model-based development & verification process • Knowledge of SW integration & basic knowledge of HIL simulator hardware • dSPACE tool chain knowledge • Continuous integration / Continuous deployment • Experienced Python programmer • Experience of working with source control system, (e.g. GIT) • Knowledge of automation tool, e.g. Jenkins Merits: • Experience of setting up CI/CD flow in Jenkins • Matlab/Simulink/Stateflow knowledge • dSPACE ASM experience •Vehicle dynamics knowledge • Experience from working with simulations of mechatronic/pneumatic systems

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Partille kommun söker familjerådgivare

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Kommunens familjerådgivning tillhör organisatoriskt Familjeenheten. Familjeenheten består av familjehemsgrupp och familjerådgivning. Familjerådgivningen är en självständig verksamhet utan myndighetsutövning. Grundtanken är att i förebyggande syfte kunna erbjuda alla kommuninvånare lättillgänglig relationsbehandling för att motverka familjesplittring och destruktiva familjerelationer, samt att kunna bidra till goda uppväxtförhållanden för barnen. I Partille arbetar vi med ett nära ledarskap för att du som medarbetare skall få ett så bra stöd som möjligt. Familjeenheten vill vara en hälsofrämjande arbetsplats och därför får du som medarbetare ta del av en rad förmåner såsom olika sorters fritids- och friskvårdsaktiviteter, friskvårdsbidrag, förmånscykel samt längre semester genom möjlighet att växla ditt semesterdagstillägg mot fler lediga dagar. ARBETSUPPGIFTER Som familjerådgivare är du en av två familjerådgivare som huvudsakligen arbetar med samtal för att medverka till bearbetning av samlevnadsproblem och konflikter främst i par- och familjerelationer. Du kommer att ha ett självständigt behandlingsansvar och förväntas bedöma, planera och genomföra arbete utifrån klienternas behov och önskemål. Samtalen kan handla om krishantering, klargörande samtal , bearbetande samtal och separationsarbete. I arbetsuppgifterna ingår en del utåtriktat arbete i form av att till exempel medverka i föräldrautbildning, konsultation till angränsande yrkesgrupper och föreläsningar. I samband med ny kommande Socialtjänstlag kan arbetet även komma att innebära visst förebyggande arbete. Som stöd kommer du att erhålla kontinuerlig processhandledning. Tjänsten är på 75%. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av terapeutiskt arbete såsom samtal, terapi med par, enskilda och familjer. Du är utbildad socionom eller har motsvarande högskoleutbildning med beteendeinriktning. Du har också grundläggande psykoterapiutbildning med motsvarande minst steg 1. Vi kommer lägga stor vikt vid följande kompetenser: Som person är du trygg, lugn och stabil. Du har en stark integritet med väl grundade och tydliga värderingar. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande samt har god samarbetsförmåga. Du är van att jobba självständigt och tar eget ansvar över dina processer, planerar och slutför dina arbetsuppgifter. Du ser möjligheter i förändringar och är intresserad av att vidareutveckla verksamheten. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet vilket för oss innebär att du besitter ovan egenskaper samt delar våra värdeord om allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

15 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
22-årig tjej i Partille söker assistent i sommar!

Vem är jag? Jag är 22 år och bor tillsammans med min mamma i Partille. Jag gillar att vara aktiv och hitta på saker som att vara ute i skogen, promenera, gunga och åka buss. Min funktionsnedsättning är autism och det innebär att jag tolkar och förstår saker på ett annorlunda sätt. Jag pratar inte, men kommunicerar på andra sätt, och jag förstår vad du säger till mig. Ibland kommunicerar jag med bilder för att visa vad jag vill. Efter skolan behöver jag dig för att kunna åka iväg och hitta på aktiviteter, men det kan även hända att vi bara är hemma. Du behöver hjälpa mig att planera vilka aktiviteter vi ska göra när vi ses, men också vara ett stöd för mig så att jag vet när jag ska göra något annat, när det är dags att avsluta det vi gör etc.  Vem är du?  Det vore bra om du tycker att det är spännande att jobba med alternativ kompletterande kommunikation (AKK) och tydliggörande pedagogik. Du behöver inte kunna särskilt mycket idag, men det är viktigt att du är nyfiken och vill lära dig. Det är mycket viktigt. Du får gärna vara hundmänniska och gärna gilla att vara ute i naturen. Om tjänsten: Gäller för veckorna 28-31. Arbetstid: kl. 10-18 Omfattning: ca 2-3 pass/ veckan Tjänstens tillträde är omgående. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med din assistansansvarig. Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett  samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen.   Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr. 2084 Ansvarig rekryterare: David Henriksson

15 april 2024
Sista ansökan:
27 april 2024