Lediga jobb i Säffle
Sök totalt 34 lediga jobb i Säffle
Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Beskrivning Du kommer arbeta på kommunens centrala ekonomienhet som ingår i kommunledningskontoret. På ekonomienheten arbetar totalt 9 personer. Enhetens grunduppdrag är att ge stöd åt politiken, förvaltningar och kommunala bolag i ekonomi- och kvalitetsfrågor. Enheten har ett övergripande ansvar för hela kommunkoncernens ekonomi- och målstyrning som innefattar budget, mål, prognos, analys, uppföljning, redovisning, investeringar och finansiering. Arbetsuppgifter I denna roll stöttar du chefer och medarbetare i budgetarbete, uppföljning, analys, prognoser, investeringsuppföljning och kalkylering. Du bidrar till att säkerställa en hållbar ekonomi genom att bistå i både strategiska beslut och administrativa processer. En viktig del av ditt arbete är också att sammanställa nämndrapporter i nära samarbete med förvaltningens representanter. Det kommer i din roll även ingå att vid behov stötta upp i det interna arbetet inom ekonomienheten. I det interna arbetet ingår löpande bokföring och kontoavstämningar, systemförvaltning, kravhantering och att bidra till att effektivisera redovisningsrutiner och processer. Beroende på din tidigare arbetslivserfarenhet kan dina arbetsuppgifter komma att variera. Jobbet innebär nära samarbete med såväl medarbetarna på ekonomienheten som med ekonomerna på de större förvaltningarna. Servicefunktionen gentemot kommunens förvaltningar och bolag är viktig. Kvalifikationer För att kunna bli en i teamet krävs god initiativkraft, god analytisk förmåga och servicekänsla. Du ska ha goda IT-kunskaper, administrativ förmåga och ha lätt att samarbeta då mycket av arbetet sker tillsammans med personer såväl inom den egna enheten som med förvaltningarna. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du lyfter gärna fram det som är bra och kommer med förslag på saker som kan förbättras. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Vi tror att Du har ekonomiutbildning på högskolenivå eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Meriterande om Du har minst två års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete. Du är utvecklingsorienterad och tillämpar ett mål- och resultatinriktat arbetssätt. Erfarenhet av ekonomisystemet UNIT4 ERP är meriterande. Villkor Anställningen är ett vikariat på 18 månader med möjlighet till en eventuell förlängning. Intervjuer sker först efter annonsens slutdatum. För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/ Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Ansökan ska skickas via brev till ansvarig chef. Vänd dig direkt till rekryterande chef enligt ovan kontaktuppgifter. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning 🚀 Vi ser fram emot din ansökan!
Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner - Bästa marginal när du fakturerar - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!
Om tjänsten Vi söker en produktionsledare till en ledande aktör inom industriellt byggande. I denna roll har du ett övergripande ansvar för att säkerställa en effektiv och kvalitetssäkrad produktion inom en av våra nyckelavdelningar. Du leder det dagliga operativa arbetet tillsammans med arbetsledare och ansvarar för att produktionsmålen uppfylls i rätt tid och enligt plan. Du har personalansvar för 2–3 arbetsledare och ett indirekt ansvar för cirka 60 medarbetare inklusive montörer, inredesmontörer, mattläggare och emballerare. Det dagliga personalansvaret hanteras av arbetsledarna, medan större personalfrågor hanteras av dig. Tjänsten är placerad i södra värmland och är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde under hösten 2025. Du arbetar dagtid måndag till fredag och ingår i en produktionsledningsgrupp som rapporterar till fabrikschefen. Arbetsuppgifter Leda, samordna och följa upp den operativa produktionen inom avdelningen Personalärenden så som uppföljning av frånvaro och rehabilitering Ansvara för att uppsatta mål för kvalitet, kvantitet och tidsramar nås Planera produktion och bemanning både långsiktigt och kortsiktigt Skapa goda förutsättningar för en säker och trivsam arbetsmiljö Driva förbättringsarbete och utveckla effektiva arbetsmetoder Följa upp resultat och vidta åtgärder vid avvikelser Ha tät dialog med arbetsledare, projektering, inköp och montage Delta i pulsmöten och samverka med andra produktionsenheter Om dig Vi söker dig som har Krav Gymnasial utbildning inom bygg eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av produktionsledning inom industri, bygg eller tillverkning Tidigare ledarroll, gärna med personalledning God datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärs- och planeringssystem Flytande svenska i tal och skrift B-körkort och möjlighet att arbeta på plats dagligen Meriterande Kunskap i MES-system Erfarenhet från industriellt byggande eller liknande flödesstyrd produktion Projektledarerfarenhet inom produktion Personliga egenskaper Kommunikativ, närvarande och tydlig i din ledarstil vilket resulterar i att du får med dig andra Strukturerad och organiserad med stor förståelse och intresse för planering och uppföljning Har ett helhetstänk och god förmåga att genom analys fatta välgrundade beslut och effektivisera processer Uthållig och lösningsorienterad med stark drivkraft att jobba mot satta mål Om oss Företaget är en väletablerad aktör inom byggprodukter och relaterade tjänster, med verksamhet i både Sverige och Norge. Organisationen omfattar ett stort antal produktionsenheter samt kontor inom försäljning, service och montering. Totalt arbetar över 3 000 personer inom koncernen, som har en årsomsättning i miljardklassen. Företaget satsar aktivt på utvecklande medarbetarskap, hållbarhet och innovationskraft, och erbjuder en arbetsmiljö där både människor och idéer får växa. Om rekryteringsprocessen I den här rekryteringen samarbetar vi med Tacting där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser genomför Tacting en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076-307 10 29 eller Elin Skau på 073-529 69 67. Välkommen in med din ansökan senast 13 juli!
Om företaget Vi söker nu en erfaren och självgående ekonom till en interimstjänst på 75 % för kunds räkning, med breda och kvalificerade arbetsuppgifter inom redovisning, bokslut och ekonomisk uppföljning. Rollen kräver stor noggrannhet, struktur och vana att arbeta självständigt med hela ekonomiflödet. Tillträde omgående! Dina arbetsuppgifter Ekonomi & betalningar Momsdeklaration & arbetsgivardeklaration Tullhantering Redovisning, bokföring & bokslutsarbete Analys, rapportering & statistik Budgetarbete Systemunderhåll Kommissionshantering Övriga ekonomirelaterade arbetsuppgifter! Din profil Kvalifikationer Flerårig erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete Goda kunskaper inom moms och skattehantering Van att arbeta i affärssystem, gärna erfarenhet av AX (Microsoft Dynamics) Självständig, noggrann och lösningsorienterad God svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder: En spännande och utvecklande roll med stort eget ansvar Möjlighet att bidra i en viktig period och vara en nyckelperson i ekonomifunktionen Om Industrisupport Denna platsannons gäller en inhyrning, vilket innebär att den mest lämpade kandidaten anställs av IndustriSupport men utför sitt dagliga arbete hos kundföretaget. Kundföretaget ansvarar för arbetsledningen, medan IndustriSupport är arbetsgivare och ansvarar för personalen. Båda parterna samarbetar kontinuerligt för att säkerställa ett gemensamt arbetsmiljöansvar. Ofta leder inhyrning till en anställning hos kundföretaget. I slutskedet av rekryteringsprocessen kan urvals- och drogtester förekomma. Även kontroll i belastningsregistret kan förekomma. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter finns i annonsen.
Vi söker efter semestervikarier som kan täcka upp och arbeta extra hos oss under sommaren 2025. Det är arbete hos våra hemstädskunder och en del företagskunder. Vi söker dig som är intresserad av en timanställning och kan arbeta framför allt veckorna 26–33, samt hoppa in där behovet finns övriga veckor. Om du trivs, har viljan och vill fortsätta utvecklas med oss finns det goda möjligheter att förlänga sin anställning. Att arbeta inom hemstäd betyder att vi städar alla möjliga olika hem. Hos både äldre, unga och barnfamiljer och alla med olika behov. Vi levererar högsta kvalitet på städning och du kommer få en grundutbildning i vår städning och rutiner. Information om de olika uppdragen, checklistor mm kommer alltid finnas tillgängligt. Vi söker en härlig medarbetare som kan arbeta ensam men som också trivs att arbeta i team. Du kan se kundens behov och ge dem en härlig känsla av nystädat. Du är anpassningsbar och serviceinriktad.
Vill du vara med och leda utvecklingen inom el- och automationsområdet på en av våra svenska produktionsanläggningar? Vi söker nu en strukturerad och engagerad Elchef till vårt bruk i Säffle. Här får du en central roll i att planera, leda och utveckla elavdelningens arbete i en högteknologisk industrimiljö där säkerhet, tillförlitlighet och hållbarhet står i fokus. Om rollen Som El- och automationschef tillhör du underhållsorganisationen och rapporterar till underhållschef. Du leder det dagliga arbetet inom både el- och automationsavdelningen och har personalansvar för båda grupperna. I rollen ansvarar du också för att upprätthålla en stabil drift ur ett el- och automationsperspektiv. Du driver och medverkar aktivt i projekt och bidrar med teknisk expertis för att utveckla våra arbetssätt, utrustning och teknik med målet att öka driftsäkerheten. I rollen ingår också att upprätthålla en gemensam beredskapsorganisation för el och automation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Planera, leda och utveckla el- och automationsverksamheten med fokus på effektivitet, säkerhet och kvalitet Personalansvar för el- och automationspersonal, inklusive uppgifter som kompetensutveckling, medarbetarsamtal och introduktion Säkerställa att lagkrav och interna riktlinjer följs, exempelvis avseende elbehörigheter och arbete under spänning Ansvara för elanläggningen enligt delegering Budgetarbete, inköp och löpande ekonomisk uppföljning Uppdatering av underhållssystem efter genomfört arbete Delta i ledningsgruppsmöten för underhåll och samverka med övriga avdelningar Är du den vi söker? För att lyckas i rollen har du: Elteknisk utbildning, minst på gymnasienivå Erfarenhet från tillverkande industri och/eller ledande befattning inom el eller automation Goda kunskaper inom arbetsmiljö, lagstiftning och säkerhetsföreskrifter Det är extra positivt om du också har: Erfarenhet av att arbeta i affärs- och underhållssystem samt god datorvana Erfarenhet av att driva förändringsarbete och teknikutveckling Din personlighet är viktig för oss. Vi söker dig som: Är strukturerad och lösningsorienterad med fokus på säkerhet och effektivitet, och du tar gärna egna initiativ för att förebygga problem Är en tydlig och kommunikativ ledare som har lätt för att skapa förståelse och samarbete både inom ditt team och med andra avdelningar. Du trivs med att stötta och utveckla dina medarbetare. Har ett starkt intresse för teknik och drivs av att utveckla såväl utrustning som arbetsmetoder Vad erbjuder vi? Som anställd på Nordic Paper erbjuder vi dig kollektivavtalsförhandlade villkor, generösa pensionsavsättningar och trygga försäkringar. Du får också ta del av bonussystem, trivselpeng, förmånscykel och en rad sociala aktiviteter. Vi erbjuder självklart friskvårdsbidrag och du får fria anmälningsavgifter till ett flertal olika motionslopp. Hos oss är ingen idé för stor eller för liten och vi välkomnar egna initiativ. Vi är måna om att behålla våra medarbetare och värderar därför varje individs utveckling högt. Om Nordic Paper Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent som tillverkat högkvalitativt papper sedan slutet av 1800-talet. Vi har fem pappersbruk belägna i Bäckhammar, Åmotfors, Säffle, Greåker (Norge) och Québec (Kanada). Huvudkontoret finns i Karlstad. Vi tillverkar kraftpapper som bland annat används till bärkassar, säckar och förpackningar, samt naturligt greaseproofpapper, vilket är ett fettresistent papper vars användningsområden främst är inom livsmedelsindustrin, exempelvis som bakplåtspapper. Efterfrågan på pappersbaserade produkter ökar ständigt och vårt högkvalitativa papper är ett hållbart och miljövänligt alternativ. Som ett av de ledande bolagen i branschen levererar vi hållbara produkter till kunder i över 80 länder. Sedan hösten 2020 är vi noterade på Nasdaq Stockholm. Om anställningen Tjänsten är heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort Säffle. Resor till våra andra anläggningar kan förekomma. Vi använder Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa i rollen. Efter att du har skickat in din ansökan får du ett separat mejl med information om Alva Labs tester. Om du redan har gjort testerna i en tidigare ansökan till oss behöver du inte göra dem igen. Sista ansökningsdag är söndag 3 augusti 2025. Kontakt Vid frågor om tjänsten kontakta Mikael Jönsson, Underhållschef, via mejl [email protected] eller telefon 0738498181. Vid frågor om rekryteringen kontakta Louise Andersson, HR, via mejl [email protected] I denna rekrytering har vi gjort våra val gentemot media och annonsering. Vi undanber oss därför kontakt med media-och rekryteringsföretag.
Awilja Management AB anordnar personlig assistans både för barn och vuxna . Vi har hela Sverige som vårt arbetsområde. Vi växer och behöver nu utöka vårt team med en administratör/Planerare i verksamheten. Vill du ha en roll där ingen dag är den andra lik? Som administratör hos oss kommer du ha koll på scheman, rekryteringar vid sjukdom , ledigheter, semesterplanering, personal och kunder. Arbetsuppgifter: Planering av sjukfrånvaro och ledigheter. Semesterplanering . Daglig dokumentation i systemet. Besöka kunder och arbetsgrupper.. Schemaläggning i aiai. Distribution av förbrukningsmaterial ut till kund. På sikt delta i anställningsintervjuer av personliga assistenter. För att passa för tjänsten bör du ha sinne för ordning och reda vara kommunikativ, ha ett professionellt förhållningssätt samt ha en god samarbetsförmåga såväl som du kan arbeta självständigt utifrån givna arbetsuppgifter. Arbetet ställer höga krav på flexibilitet , ett bra bemötande, se allas lika värde, förmåga att hålla många bollar i luften och samtidigt ha förmåga att kommunicera. Du ska också kunna samarbete med olika professioner vi kommer i kontakt med i verksamheten. Tjänsten är 75 % med ev utökning. Arbetstid 07.30-14,00 inklusive 30 min lunchrast. Måndag-Fredag. Administrativ utbildning eller erfarenhet från liknande administrativa arbetsuppgifter inom personlig assistans är meriterande. Du förväntas bidra till god arbetsmiljö i verksamheten samt verksamhetens kvalité och utveckling. Du ska vara bekväm i att använda olika digitala program, kunna hantera stress och trivas med att ha många kontakter. I det dagliga arbetet krävs att du kan strukturera arbetet och hantera olika arbetsuppgifter parallellt samt prioritera bland dessa. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och lämplighet vid rekryteringen Du ska ha god kunskap i och kunna behärska det svenska språket i tal och skrift. Bil och körkort är ett krav.
Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Socialförvaltningen i Säffle ansvarar för vård och omsorg, kommunal hälso- och sjukvård, funktionsstöd samt individ- och familjeomsorg. Förvaltningen ger service, omsorg, omvårdnad och rådgivning till cirka 2000 personer under ett år. Arbetsplatsen kännetecknas av öppenhet, god stämning och engagemang. Vi har ett spännande uppdrag och medarbetare med bred erfarenhet och stor kunskap. Hos oss får du stort ansvar och kan aktivt bidra till verksamhetens utveckling. Beskrivning Vi söker nu en enhetschef till vår enhet för socialpsykiatri vid individ- och familjeomsorgen (IFO) i Säffle. Vi erbjuder ett stimulerande arbete där du är med och bidrar till att våra brukare får det stöd de behöver. Du får möjlighet att fortsätta utveckla vår verksamhet och driva förändringsarbete. Din roll som enhetschef innebär att leda kvalitets- och förändringsarbete på din enhet för att möta verksamhetens förändrade behov. Rollen innebär att aktivt arbeta för att kombinera våra resurser med en god kvalitet. Som enhetschef är du direkt underställd avdelningschef och ingår i avdelningens ledningsgrupp tillsammans med chefskollegor för barn- och ungaenheten och vuxenenheten. Socialförvaltningen har även ledarforum för samtliga ledare. Som enhetschef för socialpsykiatri har du för nuvarande ansvar för boendestöd, särskilt boende för personer med psykisk ohälsa, dagverksamhet enligt SoL samt vård- och stödsamordnare och en sysselsättningshandledare. I och med införandet av ny socialtjänstlag kan organisationen också komma att förändras framöver. Socialförvaltningen ser över hur organisationen bäst kan anpassas för att möta individens behov. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och möjlighet till fria bad i vårt nya fina badhus. Kvalifikationer Ett krav för denna tjänst är att du har en socionomexamen eller annan akademisk utbildning enligt Socialstyrelsens krav. Det är önskvärt att du som söker har erfarenhet från en tidigare ledande befattning, där budgetansvar och facklig samverkan ingått i dina arbetsuppgifter. Det är också önskvärt att du tidigare arbetat som chef inom individ- och familjeomsorgen. I din yrkesroll är du duktig på att skapa kontakter och underhålla relationer med människor samtidigt som du planerar, organiserar, följer upp resultat och mål på ett effektivt sätt. Genom ditt ledarskap skapar du ett stort engagemang och ger förutsättningar för dina medarbetare att lyckas med sina uppdrag. Du arbetar proaktivt och tillitsbaserat genom att ta vara på dina medarbetares kompetens. Genom att visa intresse och kommunicera på ett konstruktivt sätt skapar du delaktighet och samarbete inom och utom organisationen. Du uppnår resultat genom att inspirera, motivera och få andra med dig. Som enhetschef hos oss är det viktigt att du kan koppla samman verksamhet och ekonomi samt sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du har förmågan att omvandla mål till konkreta handlingar och kan med fokus på målet omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov. B-körkort erfordras. Då arbetet innefattar flertalet administrativa uppgifter behöver du ha goda datakunskaper och kunna uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Villkor Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut så vänta inte med att lämna in din ansökan. Välkommen med din ansökan! För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/ Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Ansökan ska skickas via brev till ansvarig chef. Vänd dig direkt till rekryterande chef enligt ovan kontaktuppgifter. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning 🚀 Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 34 jobb