Lediga jobb i Sala
Sök totalt 57 lediga jobb i Sala
Du är på riktigt en del av ett team. Ett team som lär av varandra och gillar att utvecklas, inte bara sina mindre starka sidor, utan framförallt utvecklas i det område just DU brinner för. På Joylife har du möjligheten att bli experten på ett specifikt område eller axla rollen som ledare och få förutsättningar att hjälpa andra att nå sitt nästa steg. Hos Joylife möter du alla typer av kunder. Förutom idrottslag med elitsatsande individer, försäkringskunder och företagsuppdrag med återkommande kontorsaxlar har vi flera regionsavtal och nära samarbeten med övriga vården vilket gör att vi även möter väldigt komplexa fall. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare med de nöjdaste medarbetarna. Det är så vi skapar nöjdare kunder. Fast lön, tjänstepension och försäkring ser vi som självklarheter. För oss är du vårt NÄSTA STEG!
Vill du vara med och göra en verklig skillnad för både människor och miljö? Hos Rhino Gate AB får du möjlighet att sälja en innovativ och hållbar produkt samtidigt som du utvecklas inom säljyrket. Om Rhino Gate AB Rhino Gate AB ingår i en global organisation med verksamhet i 53 länder och över 10 000 medarbetare. Vi marknadsför det kompletta rengöringssystemet Clear Sky NTS, som används för en rad olika rengöringsområden i hemmet. Vårt system renar luften och kan anpassas för olika funktioner, från att tvätta fönster och rengöra möbler till att rekonditionera bilar och rykta hästar. Som ett företag med starkt fokus på hållbarhet och miljövänliga lösningar är vår produkt både energieffektiv och helt kemikaliefri, vilket gör den till ett självklart val för medvetna konsumenter. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att: Aktivt marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till nya och befintliga kunder. Genomföra demonstrationer och ge rådgivning om produktens funktioner och fördelar. Driva och utveckla försäljningen inom din region. Arbeta mot uppsatta mål och ha möjlighet att påverka din egen inkomst genom provision. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till bil (ett krav för att kunna genomföra kundbesöken). Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Är självgående och har en vilja att lyckas – tidigare erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, då vi utbildar dig från grunden! Är flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder: Garantilön + Provision Provision på allt du säljer, med en möjlighet till kontinuerlig ökning baserat på prestation – ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna. Trygghet i form av trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Flexibilitet: Anpassat arbetsschema och varierande arbetsuppgifter. Personlig utveckling: Löpande säljutbildningar och möjligheter att klättra inom företaget. Säljtävlingar och teambuilding-aktiviteter för att stärka samhörigheten i vårt team. Så här ansöker du: Ansök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan snabbt ta beslut om anställning. Tveka inte att ta chansen att bli en del av vårt växande team och arbeta med produkter som verkligen gör skillnad – både för människor och miljön.
Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning. Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 3h/v med 6 månaders provanställning, start 2025-07-14 Placering: Galleria Sala Torg OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift. MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska. OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd. Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer. VAD VI HAR ATT ERBJUDA • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling. • En positiv och familjär arbetsmiljö. • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 13/7 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!
Om projektet Projektet "Vägen till arbete" är ett kommunalt samverkansprojekt mellan Arbetsmarknadsenheten och enheten för ekonomiskt bistånd. Det är delfinasierat av Europeiska socialfonden. Projektet skall bidra till att 75 kvinnor och män ska göra en stegförflyttning mot arbetsmarknaden, alternativt mot studier eller annan egen försörjning. Målgruppen för projektet är personer som står långt ifrån arbetsmarknaden. Personer som har någon form av ohälsa eller annat hinder som gör att de har svårt att etablera sig på arbetsmarknaden och som har behov av parallella sammordnade insatser. Projektdeltagare är personer som uppbär ekonomiskt bistånd och är inskrivna på Arbetsmarknadsenheten. Projektet ska även utveckla nya arbetssätt och metoder som varaktigt bidrar till att förbättra etableringsarbetet i Sala kommun. Din arbetsplats blir på Arbetsmarknadsenheten som finns inom Vård- och omsorgskontoret. Arbetsuppgifter Som projektledare har du det övergripande ansvaret för projektets genomförande. Din huvuduppgift är att planera, genomföra och följa upp projektets aktiviteter och insatser. I ditt uppdrag ingår att planera projektet, delta i det dagliga arbetet med deltagarna, analysera projektdata och tillsammans med projekt- och styrgrupp bidra till att utveckla de aktiviteter och insatser som behövs inom ramen för projektbeskrivningen. Du ansvarar för att löpande dokumentera och kommunicera projektets aktiviteter, delmål och resultat. Du rapporterar till Kommunstrateg för vidare rapportering till styrgrupp. Arbete med de Horisontella principerna ingår i uppdraget. I din arbetsgrupp ingår 2 projektmedarbetare samt en administratör. Du har också tillgång till kommunstrateg, ekonom och styrgrupp. Du har ett nära samarbete med teamledare och medarbetare på arbetsmarknadsenheten samt ekonomiskt bistånd. Kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk utbildning som socionom eller beteendevetare eller utbildning som arbetsgivaren bedömmer likvärdig. Det är meriterande om du har kunskaper och praktisk erfarenhet inom utbildning samt projektledning. Vi vill att du har fler års arbetslivserfarenhet och ser gärna att du har erfarenhet från en arbetsledande funktion. Erfarenhet från ESF-finansierade projekt samt från offentlig verksamhet är meriterande. Önskvärt är också att du har kunskap om budgetarbete och ekonomiplanering samt att du har tidigare vana av att arbeta i en självständig roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har goda ledaregenskaper med förmågan att kunna engagera andra i strävan efter att nå gemensamt uppsatta mål. Vidare arbetar du strukturerat och har ett utmärkt ordningssinne och dokumentationsvana. För att bli framgångsrik i rollen krävs att du har lätt för att nätverka och kommunicera med olika aktörer. Du har förmåga att omsätta dina idéer till handling för att nå goda resultat. Vi vill att du är lyhörd i ditt samarbete med andra, samtidigt som du har en tydlighet i din kommunikation. Som projektledare behöver du ha mycket goda datorkunskaper och behärska svenska språket väl i tal och skrift. B-körkort för manuell växellåda är ett krav. Anställningsvillkor Heltidsanställning Tillträde enligt överenskommelse. Tidsbegränsad projektanställning under projektperioden. Projektperiod: 2024-09-01 till 2027-08-30 Individuell lönesättning Provanställning kan komma att tillämpas. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan snarast, dock senast 20:e juli 2025. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Ansökan sker från www.sala.se/ledigajobb. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Upplysningar Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Kommunstrateg, Christina Söderström Nilsson, 0224-74 70 12 Om Sala kommun Sala är en trivsam småstad med levande landsbygd och närhet till flera storstäder. I kommunen bor nästan 23 000 invånare varav ca 13 000 i Sala stad. Tack vare korta avstånd, avgiftsfri kollektivtrafik och bra service runtom i hela kommunen finns möjlighet till livskvalitet och en enklare vardag. I kommunen finns ett starkt näringsliv, ett rikt föreningsliv och natursköna områden som inbjuder till aktivitet och rekreation. När längtan till storstan tar över kan du med enkelhet ta tåget. Du når Västerås och Uppsala på ca 30 min och Stockholm på ca 75 min. Är du inte redo att lämna storstan för Sala än så går det naturligtvis bra att pendla, vilket flera av våra 2000 medarbetare gör. Läs mer om Sala på www.sala.se. Välkommen med din ansökan! Sala kommun söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning och ålder. Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Har du kunskap och erfarenhet av att arbeta med ungdomar med intellektuell funktionsnedsättning? Vill du arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en naturskön och lantlig miljö? - Då ska du söka tjänst som instruktör på Anpassad gymnasieskolas Nationella program. Om arbetsplatsen Ösby Anpassad gymnasieskola ligger i anslutning till Ösby Naturbruksgymnasium, ungefär en mil utanför Sala. På Ösby erbjuder vi programmen skog, mark och djur och programmet för fastighet och byggnation samt fordonsvård och godshantering. På skolan bedrivs ett fullskaligt jordbruk med en djurbesättning på 120 kor och mindre andel övriga djur inom jordbruk. På gården finns det en mängd övriga djur inom branscherna djurpark och zoo till exempel åsnor, getter, ormar, spindlar och fiskar med mera. Det går ca 270 elever på skolan, varav ca 35 av de eleverna går på Anpassad gymnasieskolas Nationella- och Individuella program. På Anpassad gymnasieskola arbetar vi med tydliga strukturer och kontinuitet för att ge en trygg skolmiljö, men samtidigt ger vi eleverna utmaningar där de får möjlighet att vidga sina erfarenheter. Varje elev har sin egen studieplan och vi lägger stort fokus på framtiden, arbete, boende och fritid. Målet är att eleverna ska gå vidare till arbete efter avslutad skolgång. Arbetsuppgifter Som instruktör kommer du att stötta eleverna i programgemensamma ämnen och karaktärskurser. I kurserna varvas teori med praktiska moment. Exempel på kurser är fastighetsskötsel, skötsel av utemiljöer, naturbruk, djurhållning, samt fordon och maskiner kopplade till områdena. Det ingår också att stötta i andra kurser som finns på Nationella programmet. I ditt uppdrag som instruktör ingår det att delta i planering, viss egen planering kan också förekomma. Du deltar i genomförande och utvärdering i det pedagogiska arbetet, enskilt samt i arbetslag med andra lärare och instruktörer. Tillsammans ansvarar ni för att nå varje enskild elev och stärka denne i sin kunskapsutveckling. Vi arbetar med positiv förstärkning av elevers styrkor och vi har ett lösningsinriktat förhållningssätt. I tjänsten ingår även viss dokumentation enligt gällande styrdokument och kontakt med vårdnadshavare. Skolan ligger på ett naturbruk och hela gården är vår arbetsplats, vilket innebär att arbetet sker både i klassrumsmiljö och i utemiljö där vi även arbetar i djurstallar. Kvalifikationer Vi söker dig som har kunskaper och erfarenhet av att arbeta med ungdomar med intellektuell funktionsnedsättning. Vi ser gärna att du har pedagogisk utbildning samt goda kunskaper i lågaffektivt bemötande. Det är meriterande om du har kunskaper inom alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Som person är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är nyfiken och kommer gärna med nya idéer. Du ser det som en styrka att arbeta i arbetslag, men kan även ta egna beslut runt situationer som kan uppstå. Det är viktigt för oss att du i relationen till andra människor har ett lösningsinriktat- och lågaffektivt förhållningssätt. Du behöver vara en god lyssnare med förmågan att lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. I den här rollen bör du ha goda kunskaper i det svenska språket samt vara en van användare av digitala hjälpmedel. B-körkort är ett krav eftersom viss undervisning sker utanför skolans område. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Heltid, tillsvidareanställning. Tillträdesdatum 2025-08-11, eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Individuell lönesättning tillämpas Krav på registerutdrag vid erbjudande av anställning. Detta enligt lagen om registerkontroll inom skol-, fritidshem och förskoleverksamhet. Rikspolisstyrelsens belastningsregister, RPS 442.5 (14-01-14). Ansökan Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 2025-07-12. Ansökan sker från www.sala.se/ledigajobb. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Upplysningar Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Rektor Börje Andersson, tfn. 0224-74 80 43, eller via mejl [email protected] Bitr rektor Ingrid Lindberg, tfn. 0224-74 81 08, eller via mejl [email protected] Facklig kontakt: Kommunal : 010-442 81 83 Om Sala kommun Sala är en trivsam småstad med levande landsbygd och närhet till flera storstäder. I kommunen bor nästan 23 000 invånare varav ca 13 000 i Sala stad. Tack vare korta avstånd, avgiftsfri kollektivtrafik och bra service runtom i hela kommunen finns möjlighet till livskvalitet och en enklare vardag. I kommunen finns ett starkt näringsliv, ett rikt föreningsliv och natursköna områden som inbjuder till aktivitet och rekreation. När längtan till storstan tar över kan du med enkelhet ta tåget. Du når Västerås och Uppsala på ca 30 min och Stockholm på ca 75 min. Är du inte redo att lämna storstan för Sala än så går det naturligtvis bra att pendla, vilket flera av våra 2000 medarbetare gör. Läs mer om Sala på www.sala.se. Välkommen med din ansökan! Sala kommun söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning och ålder. Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Har du erfarenhet av att arbeta med människor i utsatta situationer? Har du en stark tilltro till människans utvecklingspotential? Är du prestigelös, utåtriktad och duktig på att skapa och underhålla nätverk? Då ska du söka tjänsten som arbetsmarknadskonsulent hos oss! Om arbetsplatsen Arbetsmarknadsenhetens (AME) verksamhet omfattar arbetsmarknad och integration. Målet med verksamheten är att bidra till att få fler personer till egen långsiktig försörjning genom olika arbetsmarknadsinsatser samt integrationsarbete. På Jobbcenter har vi en mängd aktiviteter för våra anvisade deltagare och vi samverkar med myndigheter, Regionen, kommunala verksamheter, civilsamhället och näringslivet. Vi har en mängd egna praktiska verksamheter, driver ESF-projektet "Vägen till arbete" och samverkar med Samordningsförbundet via vårt samordningsteam. Vi har också hand om det kommunala aktivitetsansvaret (KAA) samt hanterar feriearbete på alla lov. På enheten arbetar 21 medarbetare. Arbetsuppgifter Som arbetsmarknadskonsulent på Jobbcenter arbetar du med personer som varit från arbetsmarknaden under längre tid. Du genomför coachande insatser både på individ och gruppnivå. I dina arbetsuppgifter ingår att planera, genomföra, dokumentera och följa upp insatser som ska stärka individens möjligheter till praktik, arbete eller studier. Du arbetar också med att motivera och vägleda deltagarna i deras utveckling. Samverkan med andra myndigheter och aktörer utifrån individens behov är en viktig del av uppdraget, liksom samarbete med övriga kollegor inom Arbetsmarknadsenheten. Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ett relevant område för tjänsten alternativt annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetet kräver initiativförmåga och självständighet i planering, genomförande och uppföljning. Som person är du trygg, stabil och har självinsikt. Du har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Rollen ställer höga krav på samarbetsförmåga och kommunikativa färdigheter. Du är engagerad och mån om att stötta deltagarna i deras utveckling. Krav • B-körkort för manuell växellåda. • Minst 2 års erfarenhet av att arbeta stödjande och motiverande med coaching, vägledning eller handledning av målgruppen. • God kunskap om den svenska arbetsmarknaden. • Erfarenhet av samarbete med myndigheter och andra aktörer. • Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. • God vana att arbeta i Officepaketet. Meriterande • Kunskaper i samtalsmetodik, exempelvis metoden 7-tjugo, MI, Lösningsfokus. • Språkkunskaper utöver engelska och svenska. • Erfarenhet av arbete i ESF-projekt. • Utbildning i kost och hälsa. • Kunskaper inom BIP. • Erfarenhet av dokumentation i verksamhetssystem. • Vana att arbeta med tolk Anställningsvillkor Tillsvidare, heltid Tillträde 25:e augusti 2025, eller enligt överenskommelse. Individuell lönesättning Provanställning kan komma att tillämpas. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan snarast, dock senast 31:a juli 2025. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Ansökan sker från www.sala.se/ledigajobb. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Upplysningar Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Marlene Jansson, Teamledare och facklig representant för Vision, 0224-74 98 24 Om Sala kommun Sala är en trivsam småstad med levande landsbygd och närhet till flera storstäder. I kommunen bor nästan 23 000 invånare varav ca 13 000 i Sala stad. Tack vare korta avstånd, avgiftsfri kollektivtrafik och bra service runtom i hela kommunen finns möjlighet till livskvalitet och en enklare vardag. I kommunen finns ett starkt näringsliv, ett rikt föreningsliv och natursköna områden som inbjuder till aktivitet och rekreation. När längtan till storstan tar över kan du med enkelhet ta tåget. Du når Västerås och Uppsala på ca 30 min och Stockholm på ca 75 min. Är du inte redo att lämna storstan för Sala än så går det naturligtvis bra att pendla, vilket flera av våra 2000 medarbetare gör. Läs mer om Sala på www.sala.se. Välkommen med din ansökan! Sala kommun söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning och ålder. Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Är du en kreativ och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som Visual Merchandiser i Kappahl Sala! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som Visual Merchandiser ansvarar du för att förverkliga Kappahls koncept och för att skapa köplust genom en inspirerande, föränderlig varuvisning. Du planerar och följer upp kampanj- och aktivitetsexponeringar samt utbildar och delegerar uppgifter till dina kollegor. Du medverkar även aktivt i den dagligen försäljningen ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Genom din kunskap om produkter, material, mode och trender påverka försäljningsarbetet i mötet med kunden. Tillsammans med ditt team arbetar du proaktivt för att nå uppsatta försäljningsmål. Att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet är en viktig del av rollen. Tjänsten är tillsvidare på 30 h/veckan med start enligt överenskommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Utbildning och erfarenhet inom butikskommunikation eller visual merchandising - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen.Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl Group grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 360 Kappahl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt online på över 20 marknader i Europa och Asien. Vi vill göra skillnad i modevärlden och vara en föregångare i branschen genom att alltid hålla våra löften: att ta hand om världen omkring oss, minimera miljöpåverkan för varje plagg och samtidigt uppfylla vårt medarbetarlöfte: " We promise you the right to always be yourself - a place to belong".Idag består Kappahl-teamet av cirka 4 000 kollegor i åtta länder, alla med olika bakgrund, ålder, kunskaper och stil. Vår gemensamma motivation är att skapa en ansvarsfull modevärld och erbjuda mode till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för bäraren och för den värld vi lever i. Idag är mer än 85 % av produkterna tillverkade av certifierade och/eller spårbara material. Vårt mål är att nå 100 procent år 2025 tillsammans med Kappahl-gruppens övergripande klimatmål om att halvera värdekedjans klimatutsläpp till år 2030. Läs mer på kappahl.se.
Vill du utvecklas i din yrkesroll? YW revision AB ger dig möjligheten att växa. Att jobba på YW Revision AB YW Revision AB är ett ägarlett företag med 10 anställda som har kundbasen i Mälardalen. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom redovisning, revision och ekonomiska konsultationer. Vi är stolta över att vara en aktiv partner i våra kunders verksamhetsutveckling och vi har ett stort personligt engagemang. Som medarbetare får du: Ett stimulerande arbete nära kunden Möjlighet att utveckla din roll i ett företag med gott rykte Personlig utvecklingsplan med kontinuerliga utbildningar Samarbeta med ett duktigt och seriöst team med högt i tak Tillgång till det nationella och internationella nätverket Baker Tilly Din arbetsdag På ett mindre företag som vårt finns unika möjligheter att utvecklas inom olika områden. Vi söker därför en medarbetare som gillar att arbeta med redovisning och konsultationer i nära samarbete med kund och kollegor. Du kommer att arbeta med kunders redovisning, bokslut och deklarationer. I yrket ingår även konsultationer där du är kundens bollplank i många frågor. Då kunskap är vår främsta tillgång kommer du att löpande kompetensutvecklas, både genom intern och extern utbildning. I takt med att du växer in i arbetsuppgifterna ges du möjlighet att specialisera dig i den roll där dina kunskaper används på bästa sätt. Du kommer främst att sitta i våra trevliga lokaler centralt i Sala men ibland arbetar du ute på plats hos dina kunder. Vem trivs här? Du är trygg i din roll som konsult och lägger stor vikt vid ett kvalitativt och professionellt arbete. Din serviceanda och goda förmåga att kommunicera är en naturlig del av ditt sätt att vara. Vem är du? Du har med dig en utbildning inom företagsekonomi. Högskoleutbildning inom redovisning är meriterande, likaså arbetslivserfarenhet inom yrket. Din målsättning skall vara att utvecklas som redovisningskonsult. Sök redan idag! Ansökan sker via mail till [email protected]. Vid frågor om tjänsten kontaktas Niklas Wiklund via mail eller 0224-678052. Vi kallar till intervjuer löpande och ser fram mot din ansökan!
Är du allmänspecialist och nyfiken på något nytt? Vi söker inte nödvändigtvis din ansökan – men vi vill gärna ha din nyfikenhet. Hos oss på Achima Care Sala vårdcentral händer det mycket positivt just nu. Från och med september får vi en ny verksamhetschef, Magdalena Sjöholm – en omtyckt och erfaren ledare inom Achima, känd för sitt lyhörda och tydliga ledarskap. Hon har under flera år framgångsrikt lett vårdcentralen i Eskilstuna och ser nu fram emot att tillsammans med teamet i Sala utveckla en ännu starkare, mer tillgänglig och engagerad verksamhet. Samtidigt fortsätter vi bygga vidare på det som redan fungerar väl – en stabil och uppskattad verksamhet där vi tror på teamkänsla, arbetsglädje och ständig utveckling. Vi vet att många erfarna läkare sällan söker via annons – men kanske har du börjat fundera på något nytt? En annan arbetsmiljö, nya kollegor eller möjligheten att påverka mer? Vi bjuder in dig till att lämna en intresseanmälan. Det kan vara så enkelt som ett samtal eller ett kort mejl – så tar vi det därifrån, helt förutsättningslöst. Du kan även ta direktkontakt med Magdalena på [email protected] alternativt 0733- 248 006. Om vårdcentralen Achima Care Sala är en centralt belägen vårdcentral med ca 9700 listade patienter och omkring 30 engagerade medarbetare. Vi arbetar personcentrerat och teambaserat med starkt fokus på samarbete, kompetensutveckling och arbetsglädje. Hos oss finns bland annat specialistutbildade sjuksköterskor, BVC, rehabteam och psykosocial kompetens. Vad vi tror på Arbetsmiljö där trivsel och trygghet är lika viktiga som kompetens Utrymme att påverka och utveckla det du brinner för Multiprofessionellt arbete där vi lär av varandra En stabil men dynamisk verksamhet Vem vi hoppas få kontakt med Du är specialist i allmänmedicin, värderar gott samarbete och har ett genuint patientfokus. Kanske söker du en ny fast anställning på heltid eller deltid – vi är öppna för olika upplägg. Nyfiken? Hör av dig till oss – så tar vi ett samtal utan krav. Om Achima Achima grundades redan år 2004 och har sedan dess varit aktörer inom primärvården. Idag har vi 11 vårdcentraler runt om i Sverige och ett huvudkontor som är beläget i vackra Karlskrona. Som anställd hos oss kommer du snabbt märka att vi har en stark företagskultur. Företagskulturen kallar vi The Achima Way och präglas av en familjär känsla med mycket arbetsglädje och fokus på bemötande. Vill du lära känna oss bättre innan du söker tjänsten? Besök oss gärna på sociala medier: Linkedin, Facebook och Instagram. Missa inte heller att läsa om alla förmåner du får som anställd hos oss! För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef, Magdalena Sjöholm, på [email protected] alternativt 0733- 248 006.
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Sala Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort eller förarbevis för moped trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 57 jobb