Vill du vara med och säkra att Sveriges största flygplats fungerar som den ska, varje dag? Hos Swedavia söker vi nu en engagerad och lösningsorienterad underhållsplanerare som vill ta en nyckelroll i vårt tekniska team på Stockholm Arlanda Airport, med fokus på bagagehantering och flygplatsteknisk utrustning. Vad innebär rollen? Som underhållsplanerare blir du en viktig kugge i maskineriet. Du ansvarar för att planera, bereda och följa upp det dagliga underhållet på våra tekniska anläggningar, med särskilt fokus på den avancerade bagageanläggningen. Du arbetar nära tekniker, tekniska förvaltare, arbetsledare och underhållschef, men rapporterar till chefen för planering och beredning. I rollen kombinerar du teknik och samordning med långsiktig optimering. Du ser till att underhållsplaner följs och skapar balans mellan förebyggande och felavhjälpande insatser – alltid med målet att skapa en säker, tillgänglig och kostnadseffektiv drift. Dessutom driver du utvecklingen av våra arbetssätt och deltar i förbättringsarbeten tillsammans med teamet. Du ansvarar för resurssättning, materialplanering (extern anskaffning av enskilda komponenter och optimering av lager) och uppföljning av nyckeltal. Genom analys av statistik från våra system bidrar du till datadrivna beslut. I tjänsten ingår även att kommunicera med interna och externa aktörer, göra beställningar samt arbeta med tekniska manualer och instruktioner. Vem är du? Vi söker dig som: Har en gymnasieingenjörsutbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet inom underhållsteknik. Har B-körkort. Är van vid att arbeta i underhållssystem (t.ex. IFS) och har förståelse för hur ett anläggningsregister fungerar. Är systematisk, noggrann och lösningsfokuserad, du gillar att ta ansvar och få saker att hända. Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbetsledning eller planering inom process-, energi- eller industriverksamhet Övergripande kunskap om underhållsterminologi enligt SS-EN 13306 Praktisk erfarenhet av mekaniskt underhåll i processmiljöer, t.ex. transportband, rullbanor, drivsystem eller annan utrustning för bagage- eller godshantering Praktisk kunskap inom starkström, styr- och reglerteknik eller PLC-system Tidigare arbetat i en arbetsledande roll Erfarenhet av lagerhantering Vad erbjuder vi dig? Hos Swedavia blir du en del av ett team med hög kompetens, där vi tillsammans ser till att tusentals resenärer når sina destinationer varje dag – tryggt och smidigt. Välkommen till ett arbete där tekniken möter flygets puls! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus Kärrman [email protected] Under semesterperioden v29-v32 kommer vi inte ha möjlighet att besvara frågor. Sista ansökningsdag är den 28 juli, urval sker från v 31 och annonsen kan stängas tidigare så tveka inte att söka redan idag! Hur är det att arbeta på Swedavia? Vårt fokus är att möjliggöra hållbart resande och uppmuntra nytänkande för att skapa en välkomnande, trygg och inkluderande arbetsgemenskap där du kan växa och göra verklig skillnad – läs mer här! Jobba hos oss | Om Swedavia Då flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet genomgår samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen en bakgrundskontroll. För vissa tjänster även en säkerhetsprövning. Swedavia är även en drogfri arbetsplats med nolltolerans mot droger. Drogtester genomförs före anställning och sker slumpmässigt under anställningen.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en vänlig, ung man med autism som bor i Sigtuna. Tjänsten är på ca 40-50 % på ett 4 veckors rullande schema, som varierar något mellan veckorna. Tjänsten kan eventuellt komma att utökas med tiden (men det är inget måste eller löfte), men bör i dagsläget gå utmärkt att kombinera med till exempel högskolestudier. Som assistent följer du med och stödjer och motiverar under olika aktiviteter som simning och skogspromenader. Du blir en viktig person för hans möjlighet att kommunicera med andra och för att kunna uttrycka vad han vill och behöver. I sociala sammanhang är du en trygg punkt som förutser och planerar för att förebygga onödig stress. Du fungerar som ett stöd under olika typer av vardagssysslor som till exempel vid måltider. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 1-3 kvällspass per vecka med start klockan 15.10 på vardagar, samt en lördag eller söndag ungefär varannan helg. Viss flexibilitet finns. Om kunden Några av hans intressen är att baka och laga mat, läsa Bamse, spela pingis, röra på sig och gå på den lokala bion i lugn miljö. Han går i ett anpassat gymnasium och bor i en trivsam och lugn miljö med sina föräldrar och ett syskon. Om dig Du är omtänksam och lyhörd och bra på att kommunicera tydligt. Du behöver vara bra på att känna in en situation, läsa av behov och anpassa dig därefter. Som person är du ansvarstagande, flexibel och trygg. Du har lätt för att planera, skapa struktur och ligga steget före. Du gillar att ta egna initiativ och utvecklas inom ditt jobb. Personkemin mellan dig och honom är viktig. Det är en lugn och fin ung man som är följsam och som behöver en assistent som är mån om honom och ser behov han inte uttrycker själv. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, så att stödet i kommunikationen fungerar, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Ser detta som ett varaktigt arbete flera år framåt i tiden och inte som ett tillfälligt extrajobb, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Beställ i god tid. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete med eller har en anhörig med autism och/eller IF, Har erfarenhet av arbete inom vården, i synnerhet av personlig assistans, LSS-insatser, inom anpassad skola (särskola), socialt arbete eller motsvarande, Innehar B-körkort. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi producerar mat och bygger framtid – vill du vara med? ChopChop söker produktionsmedarbetare till vårt team i Rosersberg! Vill du vara en del av något som växer – på riktigt? ChopChop befinner sig i en spännande tillväxtfas och öppnar nu ett nytt produktionslager i Rosersberg. Nu söker vi 2st drivna produktionsmedarbetare som vill jobba heltid (100%) och vara med på resan från dag ett! Vad innebär rollen? Som produktionsmedarbetare är du en viktig kugge i vår livsmedelsproduktion. Du kommer bland annat att: Delta i hela produktionsprocessen – från råvara till färdig produkt. Utföra enklare maskinunderhåll och följa säkerhets- och hygienrutiner. Hålla koll på kvalitet, följa HACCP-principer (vi utbildar dig!) och dokumentera det som krävs. Arbetet är varierat, fysiskt och kräver fokus – men du har alltid stöd av teamet runt dig. Vi letar efter dig som inte är rädd för att kavla upp ärmarna, ta i och göra ett riktigt bra jobb – varje dag. Du är : 18 år eller äldre – redo att ta ansvar och vara en viktig del av teamet. Noggrann och gillar när saker blir rätt från början (du har koll på detaljerna, helt enkelt). Arbetsvillig och lojal – du dyker upp i tid, är pålitlig och vill göra ditt bästa. En lagspelare som också kan jobba självständigt – du gillar att samarbeta men fixar även att ta eget ansvar. I god fysisk form – produktion innebär rörelse och tempo, och du trivs i ett aktivt jobb. Flexibel med arbetstider – du fattar att det ibland krävs kvällar eller tidiga morgnar. Har du erfarenhet av livsmedelsproduktion eller koll på HACCP? Grymt! Men om inte, ingen fara – vi ser till att du får den kunskap du behöver genom internutbildning. Och du – har du körkort? Det är inget krav, men absolut ett plus i kanten! Plats: Rosersberg, Järngatan 28. Start: Omgående Omfattning: Heltid (100%) Lön: Månadslön
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Märsta. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i Märsta. Som renhållningschaufför förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon, gärna lastbil med Frontlastare. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av Frontlastare Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Sigtuna kulturskola - en kreativ mötesplats i Sigtuna kommun! Vi är en kulturskola med ca 30 lärare inom musik, dans, drama/teater och bild och form, som undervisar barn och unga i åldrarna 0 - 21 år. Utöver ordinarie ämnesundervisning genomför vi mycket utåtriktad verksamhet och samverkan med skolor genom bl.a. kompanjonlärarskap, kulturpool och kulturklasser. Vi använder oss utav plattformen StudyAlong. Vi vill vara en viktig plats för barn och unga och möta dem på deras villkor. Vi vill ge dem goda förutsättningar till gemenskap, självkänsla och utveckling. Vi vill driva en kulturskola i utveckling som med öppenhet, kreativitet och omvärldsanalys fortsätter att vara aktuell och relevant i ett föränderligt samhälle. Kulturskolan är en del av Kultur- och fritidsförvaltningen. Kultur- och fritidsförvaltningen i Sigtuna kommun arbetar för att främja kultur- och fritidsverksamheten i kommunen, vi är en arbetsplats som vill göra skillnad! Vi är en politiskt styrd serviceorganisation där våra uppdragsgivare är invånarna. Vi arbetar tillsammans i våra olika verksamheter för att hitta nya idéer och lösningar som bidrar till invånarnas livskvalitet, hållbarhet och hälsa samt ökad integration och att motverka utanförskap. Förvaltningen består av fem verksamhetsområden som rymmer: - Fritid, idrott, sport, simhall, ishall och föreningsverksamhet - Scenkonst, film, teater, konst, musik, museum, bibliotek och kulturarv - Ungdomskultur, fritidsverksamhet, kulturskola och fältarbete ARBETSUPPGIFTER 40 % sånglärare, vikariat Vi söker dig som är en mångsidig och utåtriktad musiklärare med huvudinriktning sång och som också vill arbeta med sång och kör i öppen verksamhet. Tjänsten innebär att: Undervisa barn och unga i sång, både enskilt och i grupp, och driva sång och kör i öppen verksamhet. Ta ansvar för elevgrupper och verka för god dialog med elever och deras vårdnadshavare. Självständigt och tillsammans med kollegor planera och genomföra undervisning, konserter, föreställningar och annan utåtriktad verksamhet, samt en eller två dagars lovkurs under läsåret. Arbeta aktivt med rekrytering av elever, inte minst i den öppna verksamheten, och delta i kulturskolans interna arbete och utveckling. Sköta visst administrativt arbete som schemaläggning och hantering av StudyAlong. I arbetet kan ingå att skapa samarbeten med andra delar inom Kultur- och fritidsförvaltningen som exempelvis museum, bibliotek, fritidsgårdar. Tjänsten är huvudsakligen förlagd till vardagar, eftermiddag och kvällstid, men arbete på helger kan förekomma. KVALIFIKATIONER • Musiklärarexamen med sång som huvudinriktning, eller annan utbildning som bedöms likvärdig. • Erfarenhet av undervisning av barn och unga i sång i grupp Du är en person med god empatisk förmåga som har lätt för att skapa nya relationer och är bra på att skapa delaktighet, engagemang och progression i din undervisning. Du är nyfiken och initiativrik, tänker gärna i nya banor och har lätt för att hitta lösningar på problem. Du organiserar och planerar ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. I och med att Sigtuna kulturskola aktivt strävar efter att nå barn och unga som inte tidigare sökt sig till vår verksamhet är det viktigt att du är intresserad av och motiverad att arbeta med inkluderande metoder och förhållningssätt. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är en fördel. Känner du igen dig? Då är det här den rätta tjänsten för dig! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden gått ut så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Avdelningen för ekonomi och styrning finns inom kommunledningskontoret och har en samordnande roll genom att ge stöd och service till hela kommunen. Avdelningens ansvarsområde spänner över hela det ekonomiska spektret såsom ekonomisk planering, redovisning, budget och uppföljning, likviditets- och finansieringsfrågor, investeringar och ekonomiadministration. På avdelningen finns också ansvaret för kommunens inköp och upphandlingar, lokalstrategiska frågor samt uppdraget att hålla samman frågor kring verksamhetsplanering, uppföljning, statistik, kvalitet och analys. Vi driver också kommunens övergripande arbete för en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. ARBETSUPPGIFTER Söker du efter en spännande möjlighet inom ekonomi med fokus på systemförvaltning? Vi letar efter en engagerad systemförvaltare/ekonom för att förstärka vårt team. I denna roll kommer du att arbeta med drift, underhåll och utveckling av kommunens ekonomisystem. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och arbeta i en stimulerande miljö, då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker en erfaren och engagerad systemförvaltare/ekonom för att förstärka vårt team. I denna roll kommer du att ansvara för drift, underhåll och utveckling av kommunens ekonomisystem/e-handel och agera stöd vid frågor rörande e-handel från verksamheten och leverantörer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Delaktig i att implementering av nytt e-handelssystem • Att driva förbättringar av processer, rutiner och arbetssätt • Förvaltning och utveckling av system som redovisningsenheten ansvarar för • Bereda beslutsunderlag för vidareutveckling av system • Stötta i andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen vill vi att du: • Har som lägst högskoleutbildning med ekonomisk inriktning eller annan utbildning/yrkeserfarenhet som bedöms likvärdig. • Har flerårig yrkeserfarenhet av administration inom ekonomisystem. • Har god analytisk förmåga • Är självständig, problemlösningsorienterad, har god förmåga att arbeta både individuellt och i team. Det ses som meriterande om du: • Har erfarenhet av systemförvaltning av ett ekonomisystem • Har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor • Har erfarenhet av att arbeta med redovisning och inköp Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vill du ha ett jobb i sommar – eller året runt – där du träffar människor och gör något meningsfullt? Vi på Projekt Rätt Väg söker fältvärdar som vill jobba utomhus i norra Storstockholm – ibland även inne i stan. Tillsammans möter vi människor, berättar om vårt projekt och säljer produkter som finansierar aktiviteter för barn och unga. Vi arbetar aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet, samtal och lösningar. Vi söker dig som vill jobba heltid, deltid, sommarjobb eller extra – du väljer själv hur mycket du vill jobba. Vad går jobbet ut på? Du jobbar i team ute bland människor – till exempel i parker, på torg eller vid olika evenemang. Din uppgift är att: prata med folk berätta vad Projekt Rätt Väg gör sälja produkter som finansierar barnens fritidsaktiviteter Du får alltid stöd, en kort introduktion och jobbar aldrig ensam. Arbetstider och lön: Vardagar kl. 15.00–19.30 → 120 kr i timmen + bonus Helger kl. 10.00–18.00 → 135 kr i timmen + bonus Du kan jobba så mycket du vill – från några pass i veckan till heltid. Vill du ta mer ansvar? Efter två veckor med bra närvaro kan du bli teamledare: Teamledarlön: → 130 kr i timmen + bonus (vardagar) → 150 kr i timmen + bonus (helger) Vem söker vi? Vi letar efter dig som: gillar att prata med människor kommer i tid och tar ansvar vill ha ett enkelt men engagerande jobb trivs med att jobba utomhus Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver. Om Projekt Rätt Väg: Vi ser till att barn och unga får möjlighet att delta i fritidsaktiviteter. Överskottet från försäljningen går till: medlemskap i föreningar utrustning och kläder transport till träningar, matcher och läger Vi arbetar också aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet och lösningar. Det måste ta ett slut med alla skjutningar och sprängningar! Förövarna och offren är 10-25 år gamla! Så söker du: Kontakta mig på instagram @johan_projektrattvag eller skicka ett kort mejl till: [email protected] Berätta lite om dig själv och varför du är intresserad av jobbet , samt om det är deltid, heltid eller extra som du önskar arbeta . Vi anställer löpande – sök så snart som möjligt! Följ oss & läs mer: TikTok: @projektrattvag Hemsida: www.projektrattvag.se
Kungsbud är ett familjeföretag i en spännande expansionsfas, och vi söker nu en pålitlig och serviceinriktad C-chaufför till vår terminal i Rosersberg. Trivs du bakom ratten och gillar att möta människor i vardagen? Då kanske du är den vi söker! Om tjänsten Som chaufför hos Kungsbud ansvarar du för att leverera gods till både företagskunder och privatpersoner. Du utgår från vår terminal i Rosersberg och kör dagliga rutter inom regionen. Arbetet är varierande och innebär både distribution och kundkontakt, vilket ställer krav på punktlighet, noggrannhet och servicekänsla. Krav för tjänsten C-körkort Giltigt YKB (Yrkeskompetensbevis) Digitalt förarkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet som chaufför är meriterande men inte ett krav – vi värdesätter rätt inställning och ansvarskänsla högt. Vi erbjuder En plats i ett växande familjeföretag med stark teamkänsla Trygg anställning med kollektivavtal och marknadsmässig lön En varierande arbetsdag med stort eget ansvar Fast utgångspunkt från vår terminal i Rosersberg Ansökan Skicka din ansökan och eventuella frågor till [email protected]. Urval sker löpande – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Märk ansökan med CHAUFFÖR ROSERSBERG
Vi söker en duktig sjuksköterska med god erfarenhet av primärvård till ett uppdrag på en privat primärvårdsmottagning i norra Stockholm. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter på vårdcentral. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad distriktssköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet samt primärvårdsvana. Uppdraget passar perfekt för dig som är engagerad, lättlärd och trygg i din yrkesroll. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift då god journalföring är viktigt. Vi lägger stor vikt vid goda referenser. Du ska ha god medicinsk kompetens, ett stort patientfokus samt bra samarbetsförmåga med kollegor. Period Vecka 30-33 Omfattning Arbetstider: mån-fre 8-15 Om oss Clara Care är det personliga bemanning- och rekryteringsföretaget. Vi är lyhörda och hjälper dig att hitta ditt nästa uppdrag. Vi erbjuder bl.a: Hög ersättning som vårdpersonal förtjänar Flexibilitet utifrån dina önskemål, behov och förutsättningar Boende och resa vid uppdrag på annan ort Avsättning till tjänstepension Vår vision är ett samhälle med en välfungerande vård och omsorg för alla! Där trivs personalen eftersom de har en hållbar arbetsmiljö, bra villkor och ges förutsättningar att göra ett bra jobb samtidigt som de får möjlighet att utvecklas. Där är patientsäkerheten hög och vårdköerna korta. Vi vill göra branschen mer human och tillgänglig, Clara Care är din partner! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Våra uppdrag tillsätts löpande så är du sugen på att veta med, kontakta oss redan idag!
Vi på Submit söker nu efter flera packare för våra samarbetspartners i Norrort. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för våra kunder i Norra Stockholm. Tjänsterna är främst inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, eller filippinska är ett plus. Plats: Norra Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Deltid Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer