Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Utbildningsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom kommunens förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasiet och vuxenutbildning. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en speciallärare till Munkeboskola och två speciallärare till Regnbågens skola. Vi söker dig som har ett genuint intresse av att arbeta i en anpassad grundskola. Du ansvarar för att eleverna utmanas till optimalt lärande utifrån sina individuella förutsättningar. Du kommer att undervisa elever med behov av stöd, både individuellt och i grupp. Du planerar, genomför och följer upp undervisningen i nära samarbete med elevassistenter. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar kring våra elever. I uppdraget behöver du även samarbeta med vårdnadshavare, habilitering och i vissa fall andra myndigheter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare med en speciallärarexamen specialiserad mot funktionsnedsättning. Du ska ha erfarenhet att arbeta med barn med funktionsnedsättning samt att du har ett lågaffektivt bemötande och kan hantera stress. Du arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar ditt arbete väl. Du är trygg i dig själv och står upp för egna åsikter, har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. Du kommer med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor och finner nya lösningar på gamla problem. Varmt välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vårdhemmet Lugnet söker timvikarier till sommaren 2025 och framöver. Att kunna arbeta i viss mån under sommaren 2025 är ett krav. Intervjuer sker löpande, vi ser gärna att du söker så snart som möjligt. Vårdhemmet Lugnet är ett särskilt boende beläget på landsbygden mellan Märsta och Knivsta. På vårdhemmet Lugnet bor det personer med fysiska funktionsnedsättningar som behöver stöd och hjälp i sin vardag. I tjänsten ingår sedvanligt omvårdnadsarbete, ledsagning, delegering, Peg-skötsel, matlagning, städ, aktiviteter och social samvaro m.m. Vi önskar att du som söker har ett driv och engagemang att skapa en meningsfull tillvaro för våra boende. Att du inte har några svårigheter att arbeta både självständigt och i grupp. OBS. Du behöver ha körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till oss då det inte finns någon kollektivtrafik. Vi söker semestervikaríer till deltid och heltid. Dag, kväll och/eller natt. Rekryteringen till sommaren pågår fortlöpande. Vi hanterar endast ansökningar som bifogar cv och personligt brev. Välkommen med din ansökan!
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Glad och Positiv Personlig Assistent till 33-årig Kille i Sigtuna – Bli en del av mitt äventyr! Är du en sprudlande person som älskar att sprida glädje och är redo att göra vardagen ljusare för en aktiv och positiv 33-årig rullstolsburen kille i Sigtuna? Jag söker en engagerad och självständig individ som vill bli en viktig del av mitt liv och en del av en familj där omtanke och gemenskap är centralt. Om mig och mitt liv. Jag bor tillsammans med min familj och vår älskade hund. Jag söker någon som kan hjälpa mig att planera och leva mitt liv fullt ut. Mitt hem blir din arbetsplats, och tillsammans kommer vi att utforska vardagen genom olika aktiviteter och resor, både inom Sverige och utomlands. Dina arbetsuppgifter Som min personliga assistent blir du en nyckelperson i min vardag. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: * Hjälp med förflyttningar och omvårdnad. * Matlagning och andra dagliga sysslor som hushållssysslor med mera. * Assistera mig i att genomföra mina intressen och aktiviteter. Arbetstiderna är flexibla och kan variera med dag-, kvälls-, journatt- och helgpass. Vem är du? Jag söker dig som har "glimten i ögat" och en positiv inställning till livet. Om du delar mina intressen, kommer vi att ha mycket att prata om! Jag brinner för sport – speciellt Formel 1, bilar, fotboll och tennis (jag spelar själv en gång i veckan!). Jag älskar också musik inom house och trance, samt att utforska restauranger, pubar och gå på konserter. Dessutom uppskattar jag mode och kläder, så om du har ett öga för stil är det ett plus! Krav och meriter * Körkort är ett krav. * Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Detta är viktigt för mig då en tydlig och lättförståelig kommunikation är grundläggande för att vår vardag ska fungera smidigt. * Tidigare erfarenhet som personlig assistent eller inom vård är meriterande, särskilt kunskap om diabetes. Dock är det personkemin som är viktigast för mig! Tjänstens omfattning Tjänsten är flexibel och kan variera mellan 50–100%, beroende på vad som passar bäst. Redo för ett nytt äventyr? Är du redo att bli en viktig del av mitt liv och dela spännande upplevelser tillsammans? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss träffas för att se om vi kan skapa en fantastisk vardag tillsammans! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark.
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Roserberg. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i hela Stockholmsområdet. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av liftdumper. Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera byggavfall Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Det är meriterande om du har CE körkort, ADR utbildning och krankort. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. God ersättning! Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.
Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.
Nordic work är ett av Sveriges största bemanningsföretag inom hotell- och restaurangbranschen. Hos oss får du en trygg anställning på ett auktoriserat bemanningsföretag – självklart med kollektivavtal, OB-tillägg och semestersättning. Eftersom vi samarbetar med restauranger, hotell och konferensanläggningar i Stockholm så kan vi erbjuda ett stort antal olika arbetsplatser, med olika typer av uppdrag inom fine dining, à la carte och festvåning. Läs mer om oss här . www.nordic-work.com Nu söker vi personal som vill jobba hos våra kunder som främst är belägna runt Arlanda och Märsta VAD VI ÖNSKAR AV DIG: Du har tidigare god erfarenhet inom servis Som person är du positiv och utåtriktad Du är strukturerad och noggrann Du uttrycker dig väl i svenska i såväl tal och skrift, engelska är meriterande God dryckeskunskap är meriterande Vi söker både personal som vill arbeta, deltid eller extra vid behov Vi hoppas att du snart blir en del av vårt gäng! Skicka in din ansökan idag via denna annons!
Super User till automatiserat lager i Märsta Är du tekniskt lagd, trivs med ansvar och har lagererfarenhet? Då kan det här vara nästa steg för dig. Vi söker en Super User till ett högautomatiserat lager i Märsta. Du blir en nyckelperson i driften och ser till att tekniken fungerar – varje dag. Som Super User har du ett utökat ansvar i den dagliga driften. Du kommer till exempel att: - Övervaka och säkra automatiserade processer - Felsöka och hantera driftstörningar - Stötta teamet och samarbeta med IT/systemstöd - Arbeta operativt vid behov, exempelvis med plock, pack och inleverans Vi söker dig som: - Har erfarenhet av lagerarbete - Är tekniskt intresserad och lösningsorienterad - Har god datorvana - Har truckkort (meriterande men inget krav) - Har erfarenhet av WMS eller automatiserade lager (starkt meriterande) Plats: Märsta Arbetstider: Dagtid eller skift – enligt överenskommelse Start: Snarast eller enligt överenskommelse Varför söka? Du får arbeta i ett modernt lager med fokus på teknik, där du kan växa i både ansvar och kunskap. Uppdraget är långsiktigt och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Ansök nu Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Simplex – vi öppnar dörrar till nästa steg i din karriär.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en vänlig, ung man med autism som bor i Sigtuna. Tjänsten är på ca 40-50 % på ett 4 veckors rullande schema, som varierar något mellan veckorna. Tjänsten kan eventuellt komma att utökas med tiden (men det är inget måste eller löfte), men bör i dagsläget gå utmärkt att kombinera med till exempel högskolestudier. Som assistent följer du med och stödjer och motiverar under olika aktiviteter som simning och skogspromenader. Du blir en viktig person för hans möjlighet att kommunicera med andra och för att kunna uttrycka vad han vill och behöver. I sociala sammanhang är du en trygg punkt som förutser och planerar för att förebygga onödig stress. Du fungerar som ett stöd under olika typer av vardagssysslor som till exempel vid måltider. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 1-3 kvällspass per vecka med start klockan 15.10 på vardagar, samt en lördag eller söndag ungefär varannan helg. Viss flexibilitet finns. Om kunden Några av hans intressen är att baka och laga mat, läsa Bamse, spela pingis, röra på sig och gå på den lokala bion i lugn miljö. Han går i ett anpassat gymnasium och bor i en trivsam och lugn miljö med sina föräldrar och ett syskon. Om dig Du är omtänksam och lyhörd och bra på att kommunicera tydligt. Du behöver vara bra på att känna in en situation, läsa av behov och anpassa dig därefter. Som person är du ansvarstagande, flexibel och trygg. Du har lätt för att planera, skapa struktur och ligga steget före. Du gillar att ta egna initiativ och utvecklas inom ditt jobb. Personkemin mellan dig och honom är viktig. Det är en lugn och fin ung man som är följsam och som behöver en assistent som är mån om honom och ser behov han inte uttrycker själv. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, så att stödet i kommunikationen fungerar, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Ser detta som ett varaktigt arbete flera år framåt i tiden och inte som ett tillfälligt extrajobb, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Beställ i god tid. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete med eller har en anhörig med autism och/eller IF, Har erfarenhet av arbete inom vården, i synnerhet av personlig assistans, LSS-insatser, inom anpassad skola (särskola), socialt arbete eller motsvarande, Innehar B-körkort. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Är du vår nästa redovisningskonsult? Vi söker dig som kombinerar gedigen fackkompetens med noggrannhet, struktur och en ödmjuk inställning. Trivs du med tydliga processer, men värdesätter det personliga mötet – både med kunder och kollegor? Då kan du vara den vi letar efter! Plats: Arlandastad Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Om rollen: Som redovisningskonsult hos oss kommer du att arbeta med hela redovisningsprocessen – från löpande bokföring till bokslut och deklarationer – för en varierad kundbas. Du följer eller upprättar etablerade arbetsbeskrivningar, säkerställer tydlig dokumentation och deltar i regelbunden uppföljning. Vi värdesätter ordning och struktur, men minst lika mycket en personlig och anpassningsbar kundkontakt. Dina ansvarsområden Löpande redovisning Månads- och årsbokslut Årsredovisningar (koncernredovisning är meriterande) Inkomst- och skattedeklarationer Kommunikation och samarbete med revisorer Kvalitetsgranskning och analys av ekonomiskt utfall Upprättande av arbetsinstruktioner och dokumentation Rådgivning och kundvårdande relationer Vad vi tror att du har Tidigare erfarenhet inom redovisning (se punkterna ovan) Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift Knappa in siffor på en stor miniräknare (är du rätt person vet du vilken typ vi menar) Du kommer att trivas hos oss om du... Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa andra Är bekväm med att både ge och ta emot feedback som utvecklar och motiverar Har öga för detaljer och tar ansvar för kvalitet Förstår vikten av tydlig dokumentation och uppföljning Trivs i en kultur där struktur skapar trygghet Har god kommunikationsförmåga och ett ödmjukt bemötande Vad vi erbjuder En utvecklande roll där du får växa tillsammans med ett engagerat team Kollegor som stöttar, delar med sig och gillar att fika En arbetskultur där struktur, omtanke och humor går hand i hand Ett kontor med eget gym (fikat krävde åtgärder…) Om oss Vi är ett företag som brinner för kundmötet och att skapa mervärde genom högkvalitativa tjänster inom lön och redovisning. Vi tror på kombinationen av struktur och personligt engagemang – och på att man jobbar bättre med kaffe och skratt nära till hands. Ansök så här: Skicka din ansökan till [email protected] med CV, LinkedIn-profil eller en kort berättelse om dig själv – välj det format som passar dig bäst. Var gärna kreativ, men inte för kreativ! Urval sker löpande
Välj ett jobb för att visa detaljer