Ls Jobbet AB jobb

Lediga jobb hos Ls Jobbet AB

Biträdande jurist
Ls Jobbet AB
Övriga jurister

Vi på Agenda Advokatbyrå förstärker nu teamet med ytterligare två biträdande jurister. Som en av Uppsalas största affärsjuridiska byråer representerar vi företag av varierande storlek och inom olika branscher inom en rad affärsjuridiska områden. Det lokala engagemanget är viktigt för oss och vi är en aktiv aktör i det lokala näringslivet i Uppsala. Är du nyutexaminerad jurist eller har du tidigare erfarenhet av byråverksamhet och vill utvecklas vidare inom affärsjuridik? Då är du välkommen med din ansökan till oss! I rollen arbetar du nära tillsammans med våra advokater och hos oss är du som biträdande jurist även tidigt i direktkontakt med kunden. Du får arbeta med uppdrag inom flera av affärsjuridikens områden. Erfarenhet är en av nycklarna till framgång inom juridiken och hos oss på Agenda har vi ett flertal advokater med över 25 års erfarenhet av kvalificerad affärsjuridik. Du får alltså tillfälle att jobba nära tillsammans med kompetenta och ambitiösa kollegor. Nu söker vi två nya kollegor! Nyutexaminerad juridikstudent med goda studieresultat och härlig energi. Vi tror att du genomför din sista termin på juristprogrammet just nu. Du är ambitiös och vill hitta en arbetsplats där du snabbt får användning av dina kunskaper från studietiden samtidigt som du får lära dig att jobba som biträdande jurist i skarpa case från dag 1. Biträdande jurist med minst 2 års arbetslivserfarenhet Vi söker dig som har minst 2 års arbetslivserfarenhet som jurist, helst från byråverksamhet men även annan erfarenhet kan vara relevant. Vi vill att du ska dela vårt intresse för affärer och affärsutveckling och ser gärna att du tänker nytt och tar egna initiativ. Du är driven och inkännande i din roll som konsult och strävar alltid efter att leverera ditt arbete med hög kvalitet. Du vill utvecklas långsiktigt med oss och våra kunder, men har också hög ambition här och nu. För oss är det viktigt att du som medarbetare får växa i ditt yrke, påverka i ditt arbete och att du får utrymme att vara dig själv. Samtidigt förväntar vi oss att du har ett tydligt eget driv och är självgående i dina uppgifter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hej Ylva, du är en av våra yngre delägare, hur kommer det sig att du valde Agenda? ”Jag valde Agenda för att jag såg att det var en byrå med oerhört kompetenta medarbetare och en byrå där alla tillåts att lyckas. Under mina år på byrån har jag hela tiden fått frihet under ansvar och det stöd som har krävts för att utvecklas som jurist och advokat, konsult och numera även som företagare. Jag har hittat en arbetsplats där mina styrkor har kommit till sin rätt och jag är väldigt stolt över att numera vara delägare i byrån och få vara med och utveckla den till något ännu bättre.” - Ylva Lindahl Hennel, Advokat och partner Annat bra att veta Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag! Varmt välkommen med din ansökan senast 9 mars 2025. Du kommer att vara placerad i våra moderna lokaler på Dragarbrunnsgatan 36 C, mitt i centrala Uppsala. Frågor kring denna rekrytering besvaras av rekryteringskonsult Sofie Skaränger, på 0703-426600 eller via e-post [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om arbetsgivaren - Agenda Advokatbyrå Hos Agenda får man mer än juridisk rådgivning, man får en relation som bygger på förtroende, ansvar och integritet. Vår organisation består av såväl erfarna advokater som engagerade biträdande jurister, med det gemensamma målet att affärsjuridik ska leda till affärsframgång. Vi är stora nog att leverera även i de mest komplicerade uppdragen men också små nog att alltid vara personliga, både mot varandra och med våra kunder. Vi arbetar brett med affärsjuridik och genom åren har vi bland annat riktat in oss på fastighetsbranschen, life science-området, ägarledda företag och den offentliga sektorn. Med juridiska tjänster och som experter och rådgivare i ett vidare perspektiv är vi så mycket mer än jurister. Vi är en partner.

Igår
Sista ansökan:
9 mars 2025
Samordnare/behandlingsansvarig
Ls Jobbet AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du ha ett viktigt och meningsfullt jobb där du verkligen får vara med och göra skillnad? Nu finns möjligheten att axla rollen som samordnare/behandlingsansvarig hos HVB Fristad! Om oss och tjänsten Sedan 1998 har vi på HVB Fristad hjälpt ungdomar med beteendeproblematik, kriminalitet och missbruk att med evidensbaserade metoder utifrån KBT nå en bestående beteendeförändring. Vi söker nu en samordnare/behandlingsansvarig med förmåga och erfarenhet av att självständigt planera och genomföra behandlingsinsatser för vår målgrupp. I dina arbetsuppgifter ingår att samordna behandlingsinsatser och leda arbetet med olika yrkesgrupper involverade. Du kommer att vara en del av ett team bestående av 12 behandlingsassistenter, samordnare, programansvarig, sjuksköterska och administratör. Tillsammans arbetar vi för en bättre vardag för de som behöver det som mest! Vem söker vi? Vi söker dig som har en bakgrund som socionom, beteendevetare eller legitimerad psykolog med inriktning på KBT. Har du steg 1 eller 2 utbildning är det meriterande. Det är även ett plus om du har erfarenhet av behandlingsarbete vid öppna institutioner. God svenska i både tal och skrift är krav för tjänsten, likaså B-körkort. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsfokuserad och lyhörd. Du har förmåga att skapa goda relationer och är professionell i ditt förhållningssätt. Dessutom har du ett respektfullt och medmänskligt beteende mot både ungdomarna och deras anhöriga, men även mot dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Annat viktigt att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ägare Hans Johansson på 018-565471. Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Krav Socionom, beteendevetare eller legitimerad psykolog med inriktning på KBT Erfarenhet av att planera och genomföra behandlingsinsatser Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift B-körkort Meriterande Steg 1 eller 2 utbildning Erfarenhet av behandlingsarbete vid öppna institutioner Om arbetsgivaren - HVB Fristad HVB Fristad, en del av Rättspårgruppen, ligger ett par mil norr om Uppsala och är ett av Sveriges ledande behandlingshem för pojkar mellan 13 och 21 år som är omhändertagna enligt LVU eller SoL. Behandlingen är förankrad inom inlärningspsykologins kognitiva och beteendeterapeutiska teorier (KBT).

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Göteborg, syd
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Gråbo, Göteborg, Landvetter, Lerum, Partille, Härryda, Hovås, Floda, Mölndal och Kungsbacka. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Göteborg, syd
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Gråbo, Göteborg, Landvetter, Lerum, Partille, Härryda, Hovås, Floda, Mölndal och Kungsbacka. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Göteborg, syd
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Gråbo, Göteborg, Landvetter, Lerum, Partille, Härryda, Hovås, Floda, Mölndal och Kungsbacka. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Skåne, mellersta
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Eslöv, Hörby, Höör, Kävlinge, Landskrona, Lund och norra Malmö. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Skåne, mellersta
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Eslöv, Hörby, Höör, Kävlinge, Landskrona, Lund och norra Malmö. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Distriktsäljare med egen rullande butik - Skåne, mellersta
Ls Jobbet AB
Företagssäljare

Som distriktsansvarig säljare på SMARTAB trivs du med ett självständigt och praktiskt jobb, du älskar att träffa människor och du vill påverka din egen framgång och möjlighet att tjäna bra! Om tanken på att ge dig ut på vägarna och sälja genom att besöka både potentiella nya och befintliga kunder ansikte mot ansikte lockar dig, så kan det vara dig vi söker! Det viktigaste för att lyckas som säljare hos oss är inte hur många års erfarenhet du har. Vi värdesätter mer vem du är som person och att du har den vilja, attityd och det driv som krävs för att lyckas i din försäljning! Om tjänsten Du ansvarar för ditt eget distrikt och din specialbyggda lastbil, (”rullande butik”), som är din arbetsplats. Du utvecklar försäljningen och bygger långsiktiga kundrelationer på ditt distrikt genom att besöka 15-20 kunder per dag, både nya och befintliga. Du demonstrerar och visar våra produkters funktion, kvalitet och effektivitet hos kunderna du besöker. Du ser till att din rullande butik är välfylld och representativ. Till din hjälp har du CRM- och affärssystem, du får produktutbildning vid introduktion samt löpande under din anställning. Du får nära stöd och coachning av din regionchef och har också tillgång till support från övrig säljorganisation i form av medarbetare med lång erfarenhet. Läs mer om oss på vår hemsida: https://www.smartab.com/?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=209 "Jag har jobbat på Smartab i 5 år nu på distrikt Bohuslän/Dalsland och jag stortrivs verkligen med mitt jobb. Frihet under ansvar och jag får jobba med det jag tycker är kul och brinner för! Ingen dag är den andra lik. Viktiga egenskaper att ha i rollen som säljare hos oss skulle jag säga är att du såklart måste vara social, älska att träffa nya människor, vara lyhörd och kunna ta personer på rätt sätt. Att alltid vara serviceminded och viktigast av allt; Att älska det du håller på med!! Nyckeln till min framgång som säljare på Smartab tror jag mycket är, förutom ovanstående, att jag ser varje kund som lika viktig! Stora företag till minsta enskilda firma. Att bygga relationer och kunna se vad just denna kunden har för önskemål eller vilken lösning som passar bäst. Jobba långsiktigt och att man måste se brett på sitt distrikt och inte fastna i en enskild kundkrets!" -Fredrik Brander, Distriktsansvarig säljare Bohuslän/Dalsland. Om dig Du är praktiskt lagd och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar. Du har en positiv inställning och en ”det här fixar jag-attityd”. Du har ett naturligt driv och trivs med att skapa nya kontakter och ge bra service. Du är välorganiserad och har god planeringsförmåga. Du är van att hålla god ordning. Du motiveras och drivs av tydliga mål och resultatuppfyllelse. Du har antagligen ett motor- & fordonsintresse. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, kanske från någon form av praktiskt arbete med kundkontakt. Du har B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Du har datorvana. Du vill ta C-körkort, YKB och ADR, om du inte redan har det. Vi har ett bra upplägg för att organisera och finansiera detta. Bor du inom distriktet ser vi det som ett plus. I arbetet ingår fysiska arbetsmoment vilket kräver att du har förmåga att utföra dem, t.ex. att orka lyfta och bära varor i och ur din rullande butik. Annat viktigt Tjänsten är heltid och vi tillämpar provisionslön med mycket goda möjligheter till en hög månadslön. För att du ska känna dig trygg och hinna bygga ditt distrikt erbjuder vi självklart en garantilönemodell, ”Smartabs trygghetspaket”, vilket innebär en fast garanterad inkomst under upp till 36 månader. Du utgår hemifrån och ansvarar för ditt distrikt som innefattar bland annat Eslöv, Hörby, Höör, Kävlinge, Landskrona, Lund och norra Malmö. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Lina Haglund på 070-777 23 73 alternativt Hanna Koponen på 073-592 03 93. Om arbetsgivaren - Smartab Hi-Tech Chemicals AB SMARTAB grundades i Sverige 1993. Verksamheten består i att marknadsföra, sälja och distribuera bilvårdsprodukter och industrikemikalier för yrkesmässigt bruk. Vi fungerar som generalagent för det brittiska företaget Autosmart Ltd, som även utvecklar och tillverkar våra produkter. Autosmart är ett av världens ledande företag inom industrikemikalier för fordonsnäringen. SMARTAB har sedan starten 1993 stadigt ökat sina marknadsandelar och är numera marknadsledande inom vår näring i Sverige.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Sommarjobb receptionist 2025
Ls Jobbet AB
Kontorsreceptionister

Om du vill du ha ett hyresgäst- och kundorienterat jobb ska du ta chansen och söka sommarjobb som receptionist hos oss på Vätterhem! Våra fyra förvaltningsområden söker varsin receptionist till sommaren. Hos oss blir du en del av en härlig gemenskap där alla bidrar genom att ta ansvar för sina arbetsuppgifter. I tjänsten som receptionist får du ett varierande och socialt arbete. Du är Vätterhems ansikte utåt och den person som de flesta hyresgäster eller kunder kommer i kontakt med. Arbetsuppgifter: Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att svara i telefon, koppla vidare samtal till rätt person i företaget samt att ta emot besökare och leda dem vidare till rätt kontakt hos Vätterhem. Tjänsten innefattar även administrativa sysslor så som posthantering, svara på mejl från kunder och nyckelhantering till entreprenörer. Vi söker dig: Du är minst 18 år (du ska ha fyllt 18 år senast det datum då anställningen startar). Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av serviceyrken, god datorvana samt erfarenhet av Officepaketet. Som person är du serviceinriktad, strukturerad, positiv och engagerad. Sommarjobbsveckorna på Vätterhem sträcker sig mellan v. 20 - 33 i olika perioder, beroende på område och arbetsuppgifter. Du arbetar måndag till fredag och arbetstiderna är 7–16. I urvalsfrågorna på nästa sida får du kryssa i de veckor och de/det område du önskar att jobba inom. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta: [email protected] Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 31 mars 2025. OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem och hanterar inte ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan! Krav Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift Minst 18 år (du ska ha fyllt 18 år senast då anställningen startar). Meriterande Erfarenhet av serviceyrken God datorvana Erfarenhet av Officepaketet Om arbetsgivaren - Vätterhem Med engagemang och omtanke skapar vi hållbara och trygga stadsdelar där alla känner trivsel, gemenskap och framtidstro. Vätterhem äger, förvaltar och utvecklar moderna hem i Jönköpings kommun, med 8 915 lägenheter och cirka 400 lokaler. Vi är Smålands största bostadsbolag med en omsättning på 793 miljoner kronor och över 87 % nöjda hyresgäster. Vår värdegrund ”LUTA” – Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar – genomsyrar allt vi gör. Med en decentraliserad fastighetsskötsel och centraliserat huvudkontor, skapar vi delaktighet och effektivitet. Hos oss kan alla medarbetare påverka sitt arbete och företagets utveckling. Vi har olika roller men samma värde för bolaget.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025
Sommarjobb 2025
Ls Jobbet AB
Städare

Vi på Vätterhem söker semestervikarier! Varje sommar anställer vi cirka 100 medarbetare. Hoppas att du vill vara en av dem! Vi söker dig som är minst 18 år som vill ha ett varierande, socialt och fysiskt arbete. Service är viktigt för dig och du vill bidra till att hålla det fint och tryggt på våra förvaltningsområden. Hos oss blir du en del av en härlig gemenskap där alla bidrar genom att ta ansvar för sina arbetsuppgifter. Vi söker dig som: Är minst 18 år (du ska ha fyllt 18 år senast det datum då anställningen startar). Är engagerad, ansvarsfull och kan arbeta självständigt. Har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Har arbetslivserfarenhet och körkort, det ser vi som meriterande. Vi söker Fastighetsmedarbetare till Österängen, Råslätt, Råslätt Studie, Öxnehaga och City Arbetsuppgifter: Städning av trapphus och allmänna utrymmen inomhus. Rensa ogräs, klippa gräs och sophantering. Mindre reparationer i lägenheter kan förekomma Vi söker Fastighetsvärdar och Parkvärdar till Österängen Arbetsuppgifter: Städning av trapphus och allmänna utrymmen inomhus. Rensa ogräs, klippa gräs och sophantering. Mindre reparationer i lägenheter kan förekomma i rollen som fastighetsvärd. Vi söker Trädgårdsarbetare till Råslätt och City/Strandängen Arbetsuppgifter: Grönyteskötsel, så som gräsklippning, rensning av rabatter, bevattning av sommarblommor och transporter. Vi söker Lokalvårdare till Råslätt/Råslätt Studie Arbetsuppgifter: I första hand städ av lägenheter, och eventuellt av trapphus och lokaler. Yttre skötsel på området. Denna tjänst kräver att du har B-körkort. Sommarjobbsveckorna på Vätterhem sträcker sig mellan v. 24- 34 i olika perioder, beroende på område och arbetsuppgifter. Arbetstiderna är måndag till fredag klockan 7–16. I urvalsfrågorna på nästa sida får du kryssa i de veckor, arbetsuppgifter och de/det område du önskar att jobba inom. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected] Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 31 mars 2025. OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem och hanterar inte ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Vätterhem tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Krav Minst 18 år (du ska ha fyllt 18 år senast då anställningen startar). Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Telefon- och datorvana för tjänsten som Receptionist. Om arbetsgivaren - Vätterhem Med engagemang och omtanke skapar vi hållbara och trygga stadsdelar där alla känner trivsel, gemenskap och framtidstro. Vätterhem äger, förvaltar och utvecklar moderna hem i Jönköpings kommun, med 8 915 lägenheter och cirka 400 lokaler. Vi är Smålands största bostadsbolag med en omsättning på 793 miljoner kronor och över 87 % nöjda hyresgäster. Vår värdegrund ”LUTA” – Långsiktighet, Utveckling, Trygghet och Ansvar – genomsyrar allt vi gör. Med en decentraliserad fastighetsskötsel och centraliserat huvudkontor, skapar vi delaktighet och effektivitet. Hos oss kan alla medarbetare påverka sitt arbete och företagets utveckling. Vi har olika roller men samma värde för bolaget.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025