Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 2 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid 50% under sommaren – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop? Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt. Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig? Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss? Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.
Almunge vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Vill du också ha 1100 på din lista? Då har du som är distriktsläkare möjligheten att söka! Nu finns en unik möjlighet att vara med på vår satsning där vi anställer fler distriktsläkare till Almunge vårdcentral med sikte på att redan under 2025 erbjuda 1100 listade patienter per heltidsarbetande distriktsläkare. Var med från start så finns mycket goda möjligheter att vara med och påverka våra nya arbetssätt, patientflöden och tidboksupplägg! Vi erbjuder tillsvidareanställningar på heltid och deltid, tjänstgöringsgrad kan diskuteras utifrån sökandes önskemål. Tillträde enligt överenskommelse. Ditt uppdrag Hos oss kommer du att arbeta i nära samarbete med alla professioner på vårdcentralen. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med möjlighet till andra stimulerande uppgifter som till exempel handledning av AT/ST-läkare och ansvar för olika kliniska processer utifrån intresse. Som en del av arbetet ingår att vara med och utveckla vår verksamhet och det finns goda möjligheter att påverka arbetsupplägg och tidbok och på så sätt har du möjlighet att påverka din arbetsmiljö. Det ingår även viss jour/beredskap såsom det gör inom hela primärvården i region Uppsala. Din kompetens Vi söker dig som är läkare med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Eftersom vi nu är i ett skede där vi utvecklar vår verksamhet så är det meriterande om du har ett intresse för sjukvårdsutveckling med patienten och patientflöden i fokus. Det är också bra om du uppskattar att arbeta i team kring patienterna med övriga professioner, för att få till effektiva flöden. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vår verksamhet Vi är den lilla läkarledda vårdcentralen med de stora möjligheterna och söker dig som vill utvecklas tillsammans med oss! Vi finns i fräscha lokaler på landsbygden i den östra delen av Uppsala kommun (2,5 mil från Uppsala). Bussen stannar precis utanför och det är fri parkering vid vårdcentralen. Här jobbar alla professioner nära varandra för att ge den bästa möjliga vården och du kan bli en i vårt team! Vi har ca 5100 listade patienter och är ca 20 medarbetare som erbjuder det mesta inom primärvård, vi har god läkarbemanning och förmånen att ha flera dubbelspecialister anställda, bland annat en geriatriker, handkirurg och barnläkare. Vi har även mycket välfungerande sjuksköterskeledda mottagningar. På vårdcentralen arbetar vi för att ge våra patienter bästa möjliga omhändertagande. Vi värnar om en god och stimulerande arbetsmiljö med personliga lösningar. Vill du veta mer? Vill du veta mer om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef Helena Sippola på telefon: 018-6118464 eller e-post: [email protected] Fackliga företrädare nås via växeln: 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Knivsta vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Här på Knivsta vårdcentral erbjuds ett UNIKT tillfälle för dig som distriktsläkare att få arbeta med 1100 patienter på din lista! Hur skulle du arbeta om du hade 1100 på din lista? Nu har du chansen att förverkliga detta genom att vara med på Knivsta Vårdcentrals framtidssatsning. Vi är glada att kunna anställa fler distriktsläkare till vårdcentralen för att redan under 2025 nå målvärde på 1100 listade patienter per heltidsarbetande distriktsläkare. Detta ger oss möjligheten att fortsätta utveckla och förbättra våra arbetssätt, patientsäkerhet och arbetsmiljön på vårdcentralen. Läs mer om vad en på 1100 listade patienter kan innebära för dig: https://regionuppsala.se/jobb-och-utbildning/bli-var-nya-kollega/jobba-hos-nara-vard-och-halsa/1-pa-1100/ Ditt uppdrag Under 2025 har vi möjlighet att påbörja arbetet med 1100 patienter per heltidsarbetande distriktsläkare och därför behöver vi bli fler. Nu har du chansen att vara med från start och utforma nya arbetssätt och patientflöden tillsammans med dina kollegor. Dina arbetsuppgifter består av mottagningsarbete med omväxlande uppgifter liksom stor möjlighet till handledning av studenter och AT/ST-läkare. Det finns möjlighet till uppdrag på BVC, SÄBO, UM samt MVC enligt dina önskemål. Det ingår även viss jour/beredskap. Din kompetens Vi söker dig som är läkare med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du tycker om att jobba i team med patienten i centrum och vill gärna bidra till utvecklingen av verksamheten. Vidare lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vår verksamhet Knivsta vårdcentral är en stabil och välbemannad vårdcentral där vi sätter patientkontinuitet och kvalitet i fokus. Vi ligger centralt bredvid järnvägsstationen med goda kommunikationsmöjligheter till både Uppsala och Stockholm. Knivsta kommun har en ung befolkning och en snabb tillväxt, vilket gör att vi ligger i framkant med nya arbetssätt samt digitalisering. För oss är samarbete, utveckling både inom professionen och av verksamheten viktig och vi ser gärna att du delar våra värderingar. Vi har 12 500 listade och ett 50-tal medarbetare. Vårdcentralen tillhör förvaltningen Nära vård och hälsa, Region Uppsala. Alla professioner finns representerade på vårdcentralen med fysioterapeuter, kurator, psykologer, dietist, distriktsköterskor, sjuksköterskor, astma- och diabetessköterska, undersköterskor, barnmorskor och medicinska sekreterare. Vi har därför stora möjligheter till multiprofessionellt teamarbete med olika patientutbildningar, som t ex KOL- och smärtgrupper där vi får nytta av vårt gym. Gymmet kan också användas för medarbetare under raster, före eller efter arbetstid. Verksamheten omfattar mottagningsverksamhet, mödra- och barnhälsovård, ungdomsmottagning och äldreboende. Vårdcentralens läkargrupp består i dagsläget av 7 Specialister och 5 ST läkare, BT läkare och AT läkare. Vi har en stabil läkargrupp med god sammanhållning som gillar kollegiala diskussioner och där förbättringsarbete och kvalitet har stort fokus. Läkargruppen tar ofta gemensamma luncher antingen i centrala Knivsta eller på vår sköna uteplats när solen skiner. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta verksamhetschef Anna Waxin på e-post: [email protected] (http://mailto:[email protected]/) eller telefon: 018-611 69 22 (http://018-611%2069%2022/). Fackliga företrädare nås via växeln 018-611 00 00. Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Bifoga kopia på din legitimation och intyg på det som styrker din kompetens och erfarenhet. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Avarn Security har uppdraget att leverera säkerhetstjänster till Stockholm Arlanda Airport. Vilket innebär skyddsvaktsbemanning som arbetar med bevakning av samhällsviktig anläggning och flygplatskontrollant bemanning som ansvarar för att inga obehöriga personer eller otillåtna föremål passerar säkerhetskontrollerna. Vi har sedan många år tillbaka även levererat säkerhetstjänster till Oslo Lufthavn Gardermoen.Nu söker vi fler kollegor till vårt team som vill bidra till säkerheten på Arlanda flygplats. Vi erbjuder dig ett spännande arbete som flygplatskontrollant på en av Sveriges största arbetsplatser. Arbetet utgår från Arlanda flygplats där man jobbar i säkerhetskontrollerna som flygplatskontrollant. I arbetet som flygplatskontrollant är din huvudsakliga arbetsuppgift att tillsammans med kollegor ansvara för att inga obehöriga personer passerar säkerhetskontrollen och att alla otillåtna föremål stoppas. I rollen som flygplatskontrollant är det viktigt att du är uppmärksam, stresstålig, samt har ett högt säkerhetstänk. Vi ser att du är en ansvarsfull person med stort fokus på ditt arbete. Arbetet är fysiskt krävande och under en arbetsdag står och går du större delen av dagen. Det förekommer även en del tunga lyft. Som person är du glad och positiv och tycker om att arbeta med människor. Du vill bidra till att alla får ett professionellt bemötande, från den vane affärsresenären till familjen som åker i väg på sin första resa. Du klarar av att kombinera säkerhet och service och på så sätt skapa trygghet för både resenärer och kollegor genom ditt höga säkerhetstänk. Anställningen inleds med obligatorisk utbildning på 3 veckor med både teoretisk och praktisk del, Avarn står för utbildningen och man får lön under perioden. Efter avslutad utbildning och praktik, med godkänt resultat, har du möjlighet att börja arbeta. Arbetstiderna varierar och du måste räkna med att kunna jobba mycket tidiga morgnar, vanligaste starttiden hos oss är 03:50. Du arbetar på skift, där du jobbar både vardagar och helger. Vi erbjuder anställning på deltid, 50% eller 70% med start under sommaren/sensommaren 2025. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: • Vara minst 18 år • Ha svenskt medborgarskap • Vara ostraffad och laglydig • Kunna kommunicera väl på svenska och engelska • Ha god hälsa och fysik • Inte ha betalningsanmärkningar eller oreglerade skulder • Godkänt slutbetyg i svenska och engelska på gymnasienivå eller motsvarande utbildningsnivå • Fungerande färgseende och hörsel För dig som får tjänsten väntar en härlig arbetsplats med omväxlande arbetsuppgifter samt möten med alla slags människor - allt i en internationell flygplatsmiljö. För att få arbeta på Arlanda krävs en godkänd säkerhetsprövning, vilket innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de fem senaste åren. Detta skall styrkas i form av intyg, betyg eller likvärdigt som dokumenterar perioden maj 2020 till nu. Säkerställ att du har dokumentationen i ordning inför en eventuell intervju. Avarn genomför ekonomisk granskning vid rekryteringsprocessen. Varmt välkommen in med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt - dock senast 2025-08-31. Sök tjänsten via annons -ej via mejl. Välkommen med din ansökan, hoppas vi hörs! /Rekryteringsgruppen Avarn Arlanda Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen
Installationstekniker sökes till MilDef i Rosersberg! MilDef verkar på en global marknad med världsledande taktiska IT-lösningar. De skräddarsyr IT-produkter och system gjorda för att prestera under de tuffaste av förhållanden. De ska nu utöka deras starka team i Stockholm med fler installationstekniker. Du erbjuds en intressant och utvecklande roll i ett branschledande bolag som är framtidsorienterat, innovativt och inne i en mycket spännande tillväxtfas. Om tjänsten Hos MilDef får du arbeta med spetsteknologi och omväxlande med mekanik, tekniska apparater och elinstallationer. Deras uppdrag skiljer sig åt över tid varför arbetet är varierande och utvecklande. Ena veckan kan det handla om serieproduktion av olika system och vid andra tillfällen skapar de helt unika system utifrån rådande situation i världen. MilDef arbetar med alla olika typer av plattformar, objekt och anläggningar och har genomfört projekt som involverar stridsfordon, stridsbåtar, ledningscontainrar och anläggningar som ledningscentraler, simulatoranläggningar mm. Som montör hos MilDef arbetar du nära deras konstruktörer och är inblandad i hela processen i alltifrån utformning av system till konstruktion och testning. Bakgrund Du arbetar förmodligen idag som Fordonselektriker, Fartygselektriker, Elektriker, Ledande Montör, Installatör, Eltekniker, datatekniker, Teletekniker eller Systemtekniker. Vi lägger stor vikt vid din personliga mognad, din motivation och din vilja att leverera med kvalitet och i tid. Har du dessutom en vilja att utvecklas i din roll är vi nog rätt för varandra. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll, men det är inget krav för att lyckas i denna roll. Du kan läsa en ritning (el och eller mekanik) och har grundläggande förståelse för el-scheman. Krav: Deras uppdrag kräver att du måste vara svensk medborgare och klarar vår säkerhetsprövning. Resor kan förekomma i tjänsten varför körkort är ett krav Vilka är MilDef? Hos MilDef blir du en viktig del i ett positivt och innovativt team, i ett internationellt bolag i stark tillväxt som fokuserar på kunderna och är extremt kvalitetsmedvetna. MilDef Group verkar på en global marknad med världsledande taktiska IT-lösningar. Man digitaliserar världen, specifikt där mycket står på spel, kraven är som hårdast och där tekniken måste vara oslagbar. Ambition är att vara den mest innovativa och flexibla aktören i branschen, med en kombination av högpresterande produkter, enastående kundservice, lång erfarenhet inom de flesta ingenjörsdiscipliner och en företagsanda baserad på ärlighet, proaktivitet och integritet. På MilDef letar man alltid efter passionerade, smarta och engagerade medarbetare som kan tillföra en ny dimension på vår resa mot framtiden. Hos MilDef kommer du att få de verktyg och det stöd du behöver för att växa, både i din profession och som person. Mildef strävar efter en balanserad ålders- och könsfördelning samt en etnisk och kulturell mångfald.
Om jobbet: Vi på RA Hospitality söker duktig och erfaren personal inom hotellstäd till vårt grymma städteam på Arlanda. Vem är du? har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på ett av Arlandas många hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänstenSom lagerarbetare hos vår kund blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering. ArbetsuppgifterOrderplock Truckkörning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. KravObehindrad svenska i tal och skrift Truckkort A+B MeriterandeKörkort B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid, 07:00-16:00, måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Bilmekaniker sökes med start omgående! Vi söker en erfaren och engagerad mekaniker för att ansluta sig till vårt dynamiska team på. Som mekaniker kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet genom att utföra reparationer och underhåll av fordon. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativ service till våra kunder och strävar efter att upprätthålla ett starkt rykte inom fordonsbranschen. Arbetsuppgifter: • Utföra felsökning, reparationer och underhåll på olika fordonstyper. • Utföra service och rutinmässiga kontroller för att säkerställa fordonens prestanda och tillförlitlighet. • Diagnostisera elektriska och mekaniska problem och åtgärda dem effektivt. • Hantera och använda verktyg och utrustning på ett säkert sätt. • Följa tillverkarens rekommendationer och branschstandarder för reparationer och underhåll. • Dokumentera arbetet noggrant och ge korrekt information om reparationer och kostnader till kunder och kollegor. Kvalifikationer: • Utbildning eller certifiering inom fordonsreparationer är önskvärt. • Erfarenhet av att arbeta som mekaniker och god kunskap om fordonsreparationer och underhåll. • Kompetens inom felsökning och diagnostik av mekaniska och elektriska system. • Förmåga att arbeta självständigt och effektivt, samt vara en lagspelare. • Starka problemlösningsfärdigheter och förmåga att fatta beslut under press. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du kan utveckla dina färdigheter och bli en värdefull medlem av vårt team. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner baserat på erfarenhet och kompetens. Om du är passionerad inom fordonsbranschen och har en stark arbetsmoral, skicka in din ansökan och CV idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Glädje, engagemang, innovation och flexibilitet är våra värdeord som avspeglas i vår vardag - i varje möte med våra kunder och hur vi är mot varandra. Nu söker vi undersköterskor som vill jobba dagar och kvällar hos oss i Rosersberg. På Rosersbergs kontoret är vi cirka 15 medarbetare och 1 biträdande enhetschef som varje dag gör det bästa för våra kunder. Arbetstiderna är: 07.00-15.30 och 15:30-22:30. Vårt kontor ligger vid goda kommunikationer med buss och tåg. I hela region Sigtuna är vi cirka 100 medarbetare, en enhetschef och 4 biträdande enhetschefer. Vi har våra kontor i Sigtuna, Märsta och Rosersberg. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har åtminstone ett par års erfarenhet från äldreomsorgen, gärna från hemtjänsten. Du behöver kunna dokumentera på datorn och du har goda kunskaper i svenska. B-körkort är ett krav. Du som söker brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är attkunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Vi erbjuder: AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Våra engagerade, erfarna och kunniga medarbetare tar hand om dig och erbjuder en fin introduktion. Ansökan: Vi gör löpande urval så skicka din ansökan gärna så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi.
Företaget söker taxichaufför. Du måste tala engelska eller svenska. Vi söker deltids- eller heltidsförare. Du måste ha svenskt körkort B och svenskt taxilegitimation.
Välj ett jobb för att visa detaljer