Sjuksköterska till Villa Silvertorget i Sigtuna
Vardaga AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsuppgifter  Villa Silvertorget ligger i stadsdelen Sigtuna stadsängar med naturen in på knuten. Villa Silvertorget erbjuder plats för 60 äldre personer i lägenheter. Lägenheterna är omfördelade i tre våningar varav två våningar med demens inriktning och en våning med somatisk inriktning. Vi ger omsorg med hjärta, integritet och valfrihet som utgår från varje boendes behov och önskemål. Samvaro, trygghet och den goda måltidsstunden står i fokus hos oss. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig:    Bra schema och arbetstider: Måndag-Fredag, dagtid, Heltid Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet.  Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska.   Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende.  Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer.  Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här.  Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. Du jobbar nära gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen.      Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska.  Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändringar i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Ung Omsorg Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov.  Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende.  Djur i omsorgen Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur.   Din erfarenhet och kunskap  Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en                   diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete  Övrigt  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning  Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-09-15 Intervjuer pågår löpande. Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef - Keivan Manouchehri, Mobilnummer: 073-5302867. Observera att det inte går att ansöka via E-post.  Vi tillämpar 6 månaders provanställning.  Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här.  Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703,  Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Platschef på långtidsparkering
Matchedin AB
Guider och reseledare

Platschef / Verksamhetsansvarig Placering: Arlanda Anställningsform: Heltid Vi söker en engagerad och ansvarstagande Platschef / Verksamhetsansvarig som vill vara med och driva vår verksamhet framåt. Flygets Långtidsparkering är en väletablerad aktör som erbjuder långtidsparkering nära Arlanda flygplats, med dygnet runt-service och egna transferbussar. Som platschef får du stort inflytande över både dagliga operationer och långsiktig strategisk utveckling med personal, kvalitet, kundfokus och resultat i centrum. Vi arbetar enligt Matchedins värdegrund, som bygger på respekt, inkludering och tron på varje människas potential – det genomsyrar både vårt ledarskap och vårt sätt att möta kunder och medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda, coacha och motivera personalen i det dagliga arbetet Ansvara för schemaläggning, bemanning och resursplanering Genomföra utvecklingssamtal och arbeta aktivt med kompetensförsörjning Sköta ekonomisk uppföljning, budgetering och rapportering Säkerställa kundnöjdhet och utveckla kundrelationer Arbeta aktivt med lokal marknadsföring och synlighet Ansvara för att verksamheten bedrivs enligt våra grundläggande värderingar Delta i praktiska och tekniska uppgifter vid behov Processer du bör kunna hantera: Personalhantering: rekrytering, introduktion, schemaläggning, arbetsmiljö och utvecklingssamtal Ekonomi & budget: planering, uppföljning och analys av verksamhetens resultat Kundhantering: bemötande, feedback, kundvård och ärendehantering Marknadsföring: lokal synlighet, sociala medier, samarbete med kommunikationsansvariga Drift & teknik: förståelse för verksamhetens praktiska och tekniska funktioner Kommunikation och uppföljning: Regelbundna avstämningar med ledningsgruppen sker varannan vecka, med fokus på praktiska beslut och verksamhetsnära frågor. Personalfrågor, arbetsmiljö och planering följs upp veckovis tillsammans med ansvariga inom HR. Personalbudget och resursfrågor stäms av månadsvis, med fokus på uppföljning och planering framåt. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla en arbetsgrupp på 15–30 personer med tydligt fokus på både dagligt arbete och långsiktiga mål Är självständig, ansvarstagande och lösningsorienterad Har god planerings- och beslutsförmåga Behärskar IT-system på en god nivå Är praktiskt lagd eller har god teknisk förståelse Vi värdesätter att du: Tänker snabbt och kreativt när utmaningar uppstår men behåller lugn i stressiga situationer Delar våra värderingar och tillämpar ett människosynsbaserat ledarskap Har D-körkort och YKB Talar och skriver flytande på svenska och engelska Ansökan: Vi tillämpar individuell lönesättning och omfattas av gällande kollektivavtal. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Lärare i spanska
Sigtuna Skolstiftelse
Gymnasielärare

Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket, SSHL, är en internatskola som drivs i stiftelseform via Sigtuna Skolstiftelse, och vars rötter sträcker sig tillbaka till 1920- talet. Skolan har idag ca 550 elever; elever som bor på skolan, internatelever, samt elever som bor hemma och kommer från närliggande orter, dagelever. Skolan bedriver undervisning på såväl svenska som internationella studieprogram; svenska gymnasiet samt IB-programmen MYP, Diploma samt CP. Detta innebär att skolan bär både en svensk och internationell kultur. På skolan finns det i dagsläget elever från ca 45 olika länder. Vår ambition är att ständigt arbeta för elevens bästa. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är en engagerad lärare och som kan undervisa spanska på 60%. Tjänsten är både på svenska gymnasiet och IB så du behöver kunna undervisa både på svenska och engelska. Mentorskap ingår KVALIFIKATIONER Din profil: Kvalificerad lärarexamen eller liknande, mycket god kommunikationsförmåga samt förmåga att arbeta både på svenska och engelska; erfarenhet av att arbeta med ungdomar.  Du har lätt för att skapa relationer med människor och är serviceinriktad. Du trivs med ansvar och har en lösningsorienterad syn samt har en förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Som person är du stresstålig, flexibel och strukturerad. Vidare är du handlingskraftig med sunt förnuft och stämmer av med dina närmsta chefer vid viktiga beslut. Du har förmågan att tänka analytiskt och kvalitet är viktigt för dig. ÖVRIGT Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och innan anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.  Intervjuer kommer att genomföras löpande under ansökningstiden, sista ansökningsdag är den 29 juni 2025. Tillträde till tjänsten är 7 augusti 2025. Välkommen med din ansökan via denna länk. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta: Kerry Browning, Rektor, 08-592 571 00, [email protected] eller Alexandra Koumi, Bitr. rektor, [email protected]  Facklig representant: Björn Nordgren, Sveriges Lärare, [email protected] Gå gärna in på vår hemsida: sshl.se  Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Däckmontör Rosersberg
Arena Personal Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Nu söker vi flera däckmontörer till kommande däcksäsong!  Om tjänsten Som däckmontör kommer du att arbeta hos vår kund i Rosersberg med att montera däck på fälg. I rollen förekommer även annat lagerarbete, såsom utlastning och plock, så du som söker bör vara flexibel med arbetsuppgifter.  Om dig För att passa i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av däckmontering. Du är i god fysisk form och arbetsvillig. Som person vill du gärna ha ordning och reda, är prestigelös och har hög arbetsmoral.  Krav för tjänsten - Erfarenhet av däckmontering (montera däck på fälg) - Goda kunskaper i svenska Övrigt Arbetstider måndag-fredag kl. 7:30-16:30 Tjänsten är på heltid under däcksäsongen, start från v.33 ungefär.  Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Bilvårdare/Garagearbetare
Trio Bilservice AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Om jobbet Bilvårdspersonal till Arlanda Trio Bilservice AB söker personal för ett spännande uppdrag inom biluthyrning på Arlanda hyrbilscenter där du kommer att arbeta som bilvårdare. Vi jobbar med de ledande företagen inom biluthyrning, på den största hyrbilsanläggningen i Sverige, där resenärer från hela världen hämtar och lämnar hyrbilar på väg till och från flygplatsen. Vi strävar efter att ge en god service för biluthyrningsbolagen och att skapa goda förutsättningar för våra anställda att utföra ett effektivt och kvalitativt arbete. Du kommer att ta hand om bilarna mellan uthyrningstillfällena. Tvätt av bilarna in och utvändigt, tankning av bilar, påfyllning av spolarvätska och adblue. kontroll av oljan och däcktryck samt skadebesiktning. Du är noggrann, har en god fysik och kan arbeta i högt tempot. Du fungerar bra både självständigt och i grupp och bidrar till ett positivt klimat på arbetsplatsen. Du har god körvana och gärna tidigare erfarenheter från branschen. Du är intresserad av en vid behovsanställning / timanställning Arbetstiderna kommer att vara varierande. Det innebär att man kommer att jobba i skift både vardagar och helger. Lön enligt kollektivavtal med Transportarbetareförbundet (bilvårdspersonal anställda vid biluthyrningsföretag) Endast manuell B körkort Referenser befordras Kontroll i belastningsregistret kommer att utföras.

11 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

11 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
bilvård
Rehel AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

HEJ. VI SÖCKER 2 PERSONER MED ERFAREHETER AV DÄCK SERVICE,POLERING OCH BILVÅRD. NI SOM SÖCKER JOBBET SKA KUNA JOBBA SJÄLV OCH MES ARBETS KAMRATER .

12 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Design Engineer
MilDef Group AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

MilDef, en global ledare inom ruggade IT-lösningar, söker nu en Design Engineer/konstruktör till vårt team i Stockholm (Rosersberg). Du erbjuds en intressant och utvecklande roll i ett branschledande bolag som är framtidsorienterat, innovativt och inne i en mycket spännande tillväxtfas. MilDef verkar på en global marknad med världsledande taktiska IT-lösningar. Vi skräddarsyr IT-produkter och system gjorda för att prestera under de tuffaste av förhållanden. Ta chansen att bli en del av en bransch som gör skillnad – varje dag. Din nya utmaning Arbetsuppgifterna och projekten är varierande, från enklare kundanpassningar, till mer komplexa och utmanande projekt. Du konstruerar i 3D-miljö och skapar underlag i form av ritningar och sprängskisser. I 2D-miljö stöttar du systemingenjörer med att framställa exempelvis systemscheman. Du som konstruktör är med genom hela designprocessen fram till verifieringar och valideringar. Du kommer att ha ett nära samarbete med projektledare, samt vara ett tekniskt stöd mot andra intressenter inom företaget. Tillsammans med tekniska skribenter upprättar ni dokumentation. I den här rollen på MilDef kommer du få en nyckelroll i våra projekt samtidigt som du utvecklas i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Huvudsakliga arbetsuppgifter Konstruera, modellera 3D/2D. Genomföra såväl kravanalys som installations- och produktionssupport Stödja och delta vid produktions-, montage- och driftsättningsaktiviteter Samarbeta med inköpsavdelningen vid leverantörsfrågor och med underleverantörer Medverka till genomförande av tekniska beräkningar och analyser Granskning av dokumentation från leverantörer och underleverantörer Kommunikation med intressenter, andra avdelningar, underleverantörer, leverantörer tillsammans med projektet Det här bidrar du med Vi tror att du har en högskoleingenjörsutbildning alternativt motsvarande erfarenhet. Ett tekniskt intresse är en förutsättning, och innefattar detta intresse även elektronik är det en bonus. Det är meriterande om du har vana av att arbeta som CAD-konstruktör samt med Autodesk produkter. Vi arbetar i AutoCAD, Inventor och Vault. Du har förmodligen arbetat med integration av tekniska system och har kunskaper inom områdena bearbetning, hållfasthetsberäkningar och produktutveckling mot tuffa miljöer. Vi jobbar främst mot försvarssektorn och är ramavtalspart mot FMV och Försvarsmakten varför erfarenhet från försvarssektorn är meriterande. Du brinner för att ta saker i mål, är initiativrik och arbetar strukturerat med en positiv och prestigelös inställning. Då det tidvis är högt tempo är det viktigt att du har ett mått av tålighet, är flexibel, har en god prioriteringsförmåga och trivs att arbeta mot deadlines. Varför MilDef På MilDef erbjuder vi mer än bara en arbetsplats – här blir du en del av en kultur som präglas av innovation, samarbete och engagemang. Vi erbjuder också: En engagerande och utvecklande roll i ett ledande företag Möjlighet att arbeta med projekt som bidrar till nationell säkerhet och försvar. En samarbetsvillig och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. Kollektivavtal med bra försäkringar Friskvårdsbidrag Wellnessgrupp och regelbundna hälsoundersökningar. Happiness team som ordnar med roliga och personalvårdande aktiviteter. Läs mer om oss på MilDef.com. För information om tjänsten, kontakta gärna Peter Kristiansson, Head of Engineering, på [email protected] Skicka in din ansökan redan idag, vi jobbar med löpande urval. Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Viktig information Vi genomför bakgrundskontroller och drogtest på alla våra blivande kollegor innan anställning. MilDef - WE ARMOR IT. MilDef is a global systems integrator and full-spectrum provider specializing in rugged IT for military, government and critical infrastructure sectors. MilDef provides hardware, software, and services that shield and protect critical information streams and systems, when and where the stakes are the highest. MilDef’s products are sold to more than 200 customers through companies in Sweden, Norway, Finland, Denmark, United Kingdom, Germany, Switzerland, the United States and Australia, and through partner networks in more than 40 countries. MilDef was founded in 1997 and is listed on Nasdaq Stockholm since 2021. We kindly decline contact from advertising and recruitment sales. #LI-LB1

13 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
System Safety Engineer
MilDef Group AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vill du vara med och skapa säkra, innovativa lösningar som skyddar människor, egendom och miljö? MilDef, en global ledare inom ruggade IT-lösningar, söker nu en System Safety Engineer till vårt team i Stockholm (Rosersberg). Ta chansen att bli en del av en bransch som gör skillnad – varje dag. Din nya utmaning I den här rollen på MilDef kommer du få en nyckelroll i våra projekt. Du arbetar nära projektledare och konstruktörer för att säkerställa att våra produkter uppfyller högt ställda säkerhetskrav när det gäller att skydda människor, egendom och miljö. Med ett systematiskt arbetssätt bidrar du till att våra lösningar är trygga att använda, samtidigt som du utvecklas i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Huvudsakliga arbetsuppgifter Identifierar och analyserar risker i system och produkter. Säkerställer att säkerhetsföreskrifter och kundkrav uppfylls. Tar fram detaljerade rapporter och rekommendationer samt deltar i granskning av tekniska dokument. Bidrar med support och utbildning. Vara en viktig kontaktpunkt för kunder, exempelvis Försvarsmakten och FMV Det här bidrar du med För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: En högskoleingenjörsutbildning eller motsvarande erfarenhet. Grundläggande kunskaper i både hårdvara och mjukvara, gärna med fokus på systemsäkerhet. Förmåga att självständigt driva frågor framåt och förstå tekniska krav. Starka kommunikativa och pedagogiska färdigheter och en känsla för detaljer. Erfarenhet av att använda Microsoft Office-paketet för att skapa rapporter och presentationer. Våra uppdrag kräver att du måste vara svensk medborgare och klarar vår säkerhetsprövning. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Varför MilDef På MilDef erbjuder vi mer än bara en arbetsplats – här blir du en del av en kultur som präglas av innovation, samarbete och engagemang. Vi erbjuder också: En engagerande och utvecklande roll i ett ledande företag Möjlighet att arbeta med projekt som bidrar till nationell säkerhet och försvar. En samarbetsvillig och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. Kollektivavtal med bra försäkringar Friskvårdsbidrag Wellnessteam och regelbundna hälsoundersökningar. Happiness team som ordnar med roliga och personalvårdande aktiviteter. Läs mer om oss på MilDef.com. För information om tjänsten, kontakta gärna Peter Kristiansson, Head of System engineering, på [email protected] Skicka in din ansökan redan idag, vi jobbar med löpande urval. Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Viktig information Vi genomför bakgrundskontroller och drogtest på alla våra blivande kollegor innan anställning. MilDef - WE ARMOR IT. MilDef is a global systems integrator and full-spectrum provider specializing in rugged IT for military, government and critical infrastructure sectors. MilDef provides hardware, software, and services that shield and protect critical information streams and systems, when and where the stakes are the highest. MilDef’s products are sold to more than 200 customers through companies in Sweden, Norway, Finland, Denmark, United Kingdom, Germany, Switzerland, the United States and Australia, and through partner networks in more than 40 countries. MilDef was founded in 1997 and is listed on Nasdaq Stockholm since 2021. We kindly decline contact from advertising and recruitment sales. #LI-LB1

13 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Steelwrist söker Orderadministratör
Steelwrist AB
Ordersamordnare m.fl.

Steelwrist är idag den snabbast växande tillverkaren av tiltrotatorer och snabbfästen i världen. Vårt mål är att vara ”Bäst i världen på att utveckla, tillverka och sälja redskap som ökar grävmaskiners effektivitet”.  Vi behöver nu förstärka vårt team med en driven orderadministratör som kommer vara en viktig länk mellan företagets kunder, försäljnings- och produktionsavdelning. Vi erbjuder: Som Orderadministratör på Steelwrist kommer du in i ett spännande skede med tillväxt och expansion. Du ansluter till ett familjärt bolag och ett team med duktiga, engagerade och drivna medarbetare där man arbetar självständigt, men företagskulturen andas teamwork och högt i tak. Medarbetarna är Steelwrists viktigaste resurs och tillsammans värnar vi om en hög trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig vi-känsla. Vi erbjuder bland annat träningsbidrag, arbetstidsförkortning och div andra förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Sköta kontakt med säljare, kunder och agenter via e-mail och telefon. Du arbetar i ett team som orderregistrerar och leveranstidskontrollerar kundordrar samt säkerställer att frakter till kund sker på effektivt sätt. I nära samarbete med produktionsavdelningen ser du till att kunders önskemål uppfylls gällande kundspecifika krav och leveranstider. Ansvarar för att dagligen orderregistera kundorder, kommunicera leveranstid till kund samt omplanera leveranser vid eventuell störning. Du kommer också mäta och följa upp resultat. Arbetet innebär en hel del intern kommunikation med olika avdelningar för att dela information och säkerställa en god leverans. Arbetet kräver ett nära samarbete med personal från försäljning, ekonomi, utveckling, produktion och lager. Delta i kontinuerliga förbättringsarbeten för processer som rör orderavdelningen. Personlighet: Du trivs och din personlighet passar i ett mindre bolag med klara ambitioner att växa med alla utmaningar detta innebär. Du är en prestigelös, lösningsorienterad och ansvarsfull person, som vill driva dina arbetsuppgifter hela vägen. Du är en resultatinriktad genomförare som på ett engagerat sätt driver de arbetsuppgifter som ligger på ditt bord. Du kommer att arbeta under eget ansvar både självständigt och i team, därför är god kommunikations- och initiativförmåga viktiga egenskaper. Du förväntas även bidra till ständigt förbättringsarbete av arbetsprocesser och rutiner. Bakgrund och meriterande arbetslivserfarenhet: Som person är du tekniskt nyfiken, noggrann, drivande och självgående. Du har förståelse för industriell tillverkning, god datorvana och van att arbeta i affärssystem (meriterande Monitor ERP). Du drivs av att ständigt förbättra och att lösa problem. Du har goda färdigheter i svenska och engelska i både tal och skrift. Steelwrist expanderar kraftigt så ditt bidrag till vår utveckling är viktig

13 dagar sedan
Sista ansökan:
30 november 2025