Om jobbet Är du en händig och praktiskt lagd person som är intresserad av varierande arbetsuppgifter? Då är det här jobbet för dig! Arbetsbeskrivning Tjänsten som elmontör innebär mekanisk montering med pneumatik samt montering och dragning av kablage. Du ska vara kvalitetsfokuserad och väldigt noggrann, dessutom har du god förståelse av teknik och montering samt läsa, förstå och följa instruktioner. Du har Disciplin och är stresstålig samt kan arbeta självständigt och strukturerat. Du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde. Du får en ordentlig introduktion av andra erfarna kollegor, vilket ger dig en trygg start. Du kommer även att få möjligheter att utbildas i företagets produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Elmontering Mekanisk och pneumatisk montering förekommer Arbeta med legotillverkning av kundanpassade produkter Arbetstiden är på heltid och dagtid måndag-fredag, med möjlighet till flextid. övertid kan förekomma. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från tillverkningsbranschen. Har du tidigare arbetat med EL, pneumatik, mekanisk montering eller legotillverkning så är det ett stort plus. Du brinner för teknik och tillverkning och som värdesätter kvalitet framför kvantitet på arbetsplatsen. Du är en person som tar initiativ och ser vad som behöver göras. Du har grundläggande datakunskaper och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Utbildning Gymnasiekompetens med utbildning inom industri, CNC eller motsvarande teknisk utbildning är meriterande. Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidat. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, industri, ekonomi, HR och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.
Yrkesbenämning: Marknadsansvarig inom e-handel och gränsöverskridande handel Arbetsplats: Distans eller Stockholm (flexibelt) Anställningsform: Heltid Arbetsbeskrivning: Vi söker en noggrann och driven person som vill ansluta sig till vårt team som Marknadsansvarig inom e-handel och gränsöverskridande handel. Du kommer att ansvara för den dagliga driften av vår e-handelsplattform, med fokus på handel av hushålls- och vardagsprodukter över nationsgränser. Arbetsuppgifter: Hantera produktlistningar och säkerställa korrekt produktinformation på e-handelsplattformar Koordinera logistik, tullhantering och dokumentation för internationella leveranser Följa upp beställningar och bistå med kundservice vid behov Planera och stödja marknadsföringskampanjer och produktlanseringar Samla in och analysera försäljningsdata för att stödja affärsbeslut Säkerställa att verksamheten följer relevanta handelsregler och dataskyddslagar Kvalifikationer: Magisterexamen i internationell handel, marknadsföring, logistik eller liknande område Tidigare erfarenhet av e-handel, logistik eller administrativt arbete är meriterande Grundläggande kunskap om digitala plattformar och e-handelsflöden God förståelse för logistik, tull och internationella leveransprocesser Goda språkkunskaper i minst två av följande: svenska, engelska, kinesiska Mycket god organisationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt Självständig, noggrann och lösningsorienterad med stort intresse för digital handel Förmåga att arbeta strukturerat i en snabbväxande startupmiljö Vi erbjuder: Möjlighet att växa tillsammans med ett internationellt växande företag Praktisk erfarenhet inom gränsöverskridande e-handel Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete Ett samarbetsinriktat och stöttande team Konkurrenskraftig lön och resultatbaserade bonusar Ansökan: Skicka ditt CV och en kort presentation av dig själv till: 📧 Kontaktperson: Ray 📮 E-post: [email protected] Urval sker löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Want to help shape the future of waterborne transport and be part of a world-class team? At Candela, we design and build electric hydrofoil boats and ferries with performance previously unheard of in the industry. Our mission is to accelerate the transition to fossil fuel-free lakes and oceans. The Candela P-12 is our latest innovation—the world’s first electric hydrofoil ferry in operation, serving commuters in Stockholm and soon expanding to several other countries. By combining lightweight carbon fiber hulls, sensors, computers, and advanced submerged hydrofoils, our vessels fly above the water, delivering unmatched efficiency compared to conventional diesel ferries. We are now looking for a Painter to support Candela’s growth ambitions. Your core responsibilities will include: Cleaning and sanding the carbon fiber prior to painting. Prime, apply filler, sand and prepare the parts for paint. Using spray-painting to paint the surfaces. Wet sanding and polishing the painted surfaces. Maintaining technical equipment for the job and ensuring that they are in working order. Follow company guidelines and safety protocols. To be successful in the role: You have previous experience from working as a painter in an industry environment where focus has been on finish and precision. You can learn fast and adapt fast to changes and are willing to be part of an ambitious team with a high working pace and short decision paths. Lastly, as everyone else in the company, you think the products we are developing and producing are really cool! Required qualifications Experience of working with air spray guns priming and painting in an industrial environment (Preferable experience with cars, trucks or boat painting). Able to do masking, cleaning with degreaser, antistatic gun. Touch ups with cotton brush. Interest in and/or experience from setting up a painting process. This includes defining the needs from a health & safety, facility, and tools perspective. To be physically allowed to work in an environment where you are exposed to dust particles and chemicals - being comfortable to work in full head to toe PPE To be able to stand for extended periods and work hands-on as well as working within tight spaces Be able to communicate in English as it is required in your daily work Be comfortable working in a 2 shift schedule (8 hour shifts: mornings, afternoons) Join a stellar team By bringing together some of the world’s brightest researchers and engineers, we are pushing the boundaries of marine transportation. We take great pride in building engagement within our teams. Our internal motto is “with a revolutionary spirit and kindness”, which translates into an open and honest work environment. We are a 200-strong, multinational team of experts within dynamic modelling, hardware design, hydrodynamics, control theory, machine learning, structural engineering work and production to build the next generation of waterborne transport. This is a full-time position at our factory in Rotebro with a start date after the summer (mid-end of August). Application The selection and interview process is ongoing, so send your application in English as soon as it’s ready. Kindly note that we cannot process applications sent via email due to GDPR laws. We welcome the opportunity to meet you!
Nu söker vi på Norrgården i Sollentuna sommarvikarier till natten sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Norrgården Norrgården ligger i natursköna Norrviken. Vi är ett äldreboende med 5 avdelningar varav 3 är inriktade på demensvård och 2 somatiska. Totalt 46 boende. Norrgården är omgiven av en grönskande idyll nästintill Sollentuna kyrka. Vi har höns som trivs med sällskap i trädgården. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: juni 2025 Sista ansökningsdag: 27 juni Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Anna Westerberg tel: 070 08 08 647 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Om oss På Capio Geriatrik Sollentuna driver vi framtidens geriatrik och strävar därför efter att ligga i framkant vad gäller allt från arbetsverktyg och arbetssätt, till hur vi utformar vården för våra patienter! Vi arbetar i nyrenoverade lokaler och med ny utrustning, där vi tillsammans arbetar för att skapa en arbetsplats med öppet klimat, högt i tak, där vi hjälper varandra och skrattar tillsammans. Hos oss erbjuds du kontinuerlig individuell kompetensutveckling. Vår digitala utbildningsportal Capio Academy tillhandahåller flera utbildningar för ditt lärande och utveckling. Du har även möjlighet att delta på interna och externa föreläsningar och utbildningar. Vid anställning påbörjar vi även din framtida kompetensplan - för att kunna tillgodose dina önskemål om kunskap och utveckling i ditt yrke. Din roll Som sjuksköterska på avdelningen ansvarar du för den personcentrerade omvårdnaden och arbetar i team med undersköterskor, läkare, dietist, kurator, logoped, fysioterapeut och arbetsterapeut. Tillsammans vårdar vi geriatriska patienter med bland annat infektioner, hjärt- och kärlsjukdomar, KOL, diabetes, stroke och ortopediska besvär. Dina arbetsuppgifter är att utföra specifik omvårdnad, läkemedelshantering, dokumentation i Take Care samt LifeCare, samt diverse medicintekniska uppgifter. Du har också en självklar del i avdelningens kvalitets- samt utvecklingsarbete i en klinik där vi har nära till ledning och beslut. Vi erbjuder dig Som nyanställd sjuksköterska får du en Sign on bonus på 15 000 kr som utbetalas vid första löneutbetalning Närvarande chefer Kvarstannandebonus: 1 arbetsveckas komptimmar per år. Personalparkering till reducerad kostnad. Kompetensutveckling: Vi arbetar aktivt med kontinuerlig individuell kompetensutveckling. På Capio har du möjlighet att delta på interna och ibland externa utbildningar. För flertalet yrkeskategorier finns också kompetensmodeller framtagna. Friskvårdsbidrag: Du får 3 000 kr/år i friskvårdsbidrag, som gäller allt från träning till avkoppling och kostrådgivning. Tillgång till gym Företagshälsovård: Vi samarbetar med Falck för arbetsrelaterad vård. Gratis influensavaccin: För din, patienternas och verksamhetens skull får du som medarbetare tillgång till influensavaccinet varje år. Motionslopp & friskvårdsaktiviteter: Vi genomför under året projekt som steg- och aktivitetstävlingar. Kollektivavtal, ITP och mycket bra försäkringar. 10% rabatt på synfelsoperationer på Capio ögon. Terminalglasögon och 30 % på privata glasögon och solglasögon Fredagsfrukost Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och som trivs i den patientnära vården. Du är trygg i din yrkesroll, ansvarstagande och arbetar bra ensam men även i team. Då vi har en akutgeriatrisk inriktning är det meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete inom t.ex. akutsjukvård/geriatrik/slutenvård. För att arbeta som nattsjuksköterska vill vi att du har minst ett års erfarenhet av arbete som sjuksköterska på vårdavdelning. Goda kunskaper i svenska tal och skrift. Vi ser till personlig lämplighet vid en anställning hos oss. Tjänsten är på deltid ca 96 % Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan Publicerat: 2025-05-15 Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon.
Nu har du chansen att bli en del av ett engagerat team hos vår kund Sollentuna Energi och Miljö – ett innovativt och miljömedvetet energi- och miljöbolag som ägs av Sollentuna kommun. I den här rollen blir du en viktig del av ett sammansvetsat kundserviceteam på 12 personer där ni tillsammans hjälper privat- och företagskunder med frågor inom el, fjärrvärme, fiber, vatten och avfall. Du hanterar kundärenden via telefon, chatt och mejl som registreras i ett ärendehanteringssystem och har daglig kontakt med kunder som behöver din hjälp och ditt engagemang. Kundserviceteamet har även ansvar för receptionen, där ni välkomnar besökare med ett professionellt och varmt bemötande. Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt pågår fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Önskad start är omgående. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Ta emot inkommande samtal, mejl och chatt från kunder Kontakta kunder proaktivt vid behov Administrera kunduppgifter och avtal i affärssystem Dokumentera ärenden i ärendehanteringssystemet Bidra till merförsäljning och skapa mervärde i kunddialogen Vem är du? Vi söker dig som är positiv, ansvarstagande och som drivs av att hjälpa kunden på bästa sätt. Du trivs med att arbeta i team i en föränderlig miljö, är nyfiken på att lära dig nya saker och brinner för att ge god service. Att identifiera kundens behov och hitta lösningar ser du som en självklar del av ditt arbete – och du gör det med en öppen attityd och ett leende på läpparna. För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har: Några års erfarenhet av arbete inom service och kundhantering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God datorvana och lätt för att lära dig nya system Det är meriterande om du: Bor i eller i närheten av Sollentuna Har tidigare erfarenhet inom energibranschen eller liknande Har erfarenhet med sälj eller kundrådgivning Har vana av att arbeta i affärs- och ärendehanteringssystem Lite mer fakta om tjänsten: Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt sträcker sig fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Arbetstiderna är mån - fre 07:45-16:30. (fredagar 07:45-13 maj-aug). Önskad start är omgående. Viktigt att veta: En bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidaten som en del av rekryteringsprocessen. Varför du kommer att trivas hos SEOM Hos Seom får du arbeta i en meningsfull verksamhet där miljö och hållbar utveckling står i fokus. Du blir en del av ett team där samarbete, hjälpsamhet och stolthet för det gemensamma arbetet är självklara inslag i vardagen. Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa perfekt för detta jobb? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Culligan Nordic Group Vi på Culligan Nordic är stolta över att vara en av Nordens största leverantörer inom vatten, kaffe och storkök. Vårt uppdrag är att vara det självklara valet för innovativa och hållbara vattenlösningar för privat och offentlig sektor i Norden, och vår målsättning är enkel - alla ska ha tillgång till rent dricksvatten samtidigt som vi minskar engångsförbrukningen av plast! På Culligan Nordic Group arbetar 365 anställda, spridda över Sverige, Norge, Danmark och Finland. Du känner igen oss på vårt höga kundfokus, pålitliga service och dedikation till miljövänlig & etisk handel. Rollen i korthetVill du ta ett nordiskt helhetsansvar för att minska kundbortfall i ett väletablerat och ständigt växande företag? Vi på Culligan söker nu en Retention Manager Nordic med analytisk skärpa och strategiskt driv, som brinner för att förstå kunders beteende och skapa effektiva strategier för att minska churn. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för retention-arbetet i Sverige, Norge, Danmark och Finland – med bas på vårt svenska huvudkontor i Sollentuna, Stockholm. Tjänsten ingår i vårt säljteam, men innebär också nära samarbete med marknad, logistik och övriga delar av organisationen. För att lyckas i rollen behöver du ha gedigen erfarenhet från liknande roll inom så kallade Route-Based Services; där du jobbat med en tjänst som planerar rutter mellan två punkter på ett effektivt sätt. Du kommer att: Äga och driva alla initiativ kopplade till att reducera churn (kundbortfall) i Norden Identifiera trender och orsaker till minskad försäljning eller avhopp hos kunder Utveckla verktyg, rutiner och metodik för att vända kunder och stärka lojalitet Utbilda interna team i arbetssätt och kundbemötande kopplat till retention Äga och driva arbetet med NPS (Net Promotion Score) – från utskick till analys och åtgärdsplaner Samarbeta tätt med säljare, marknad och logistik för att nå framgångsrika resultat och skapa en enhetlig kundupplevelse Bidra strategiskt till hur vi kommunicerar med kunder före, under och efter ett samarbete Vi tror att du: Har dokumenterad erfarenhet från en liknande roll inom sälj och minskad churn inom Route-Based Services Är van vid att arbeta självständigt, ta initiativ och driva långsiktiga projekt Är datadriven med mycket god analytisk förmåga – du älskar att förstå siffror och agera på insikter! Har strategisk höjd men är också operativt stark Kommunicerar obehindrat på svenska eller norska samt engelska – behärskar du även danska/finska är det meriterande Är en skicklig koordinator som trivs bra i samarbete över stora områden- det här är en nordisk roll där dina kollegor sitter utspridda över olika team i Sverige, Norge, Danmark och Finland Vad vi erbjuder En central roll med stort inflytande i en organisation med stark tillväxt och samhällsnyttigt fokus Möjlighet att arbeta nordiskt med stort eget ansvar Ett engagerat team med höga ambitioner och nära samarbeten Hybridmöjligheter och flexibla arbetssätt Plats Sollentuna, Stockholm Hos oss på Culligan gör vi mer än att leverera vatten – vi skapar lösningar som förbättrar människors vardag, hälsa och miljö. Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? Då kan det här vara din nästa utmaning. Vi rekryterar löpande, och kommer att granska din ansökan så fort vi kan. Om din profil passar för tjänsten kommer vi att kontakta dig för ett första steg, och skulle just den här rollen inte vara en matchning för dig kommer vi oavsett att återkoppla dig. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du specialistläkare med eller utan tilläggsspecialitet i palliativmedicin och nyfiken på hur vi i Aleris arbetar inom avancerad sjukvård i hemmet (ASIH)? Vi söker nu dig som är intresserad av att bidra till att bibehålla ett gott teamarbete och hög patientsäkerhet i vårt team i Sollentuna. Om oss Våra enheter ligger utspridda i norra delen av Stockholm på fem platser. Teamen är multiprofessionella där läkare, sjuksköterskor, fysioterapeut, arbetsterapeut, dietist och kurator ingår. Vi har lång erfarenhet av att bedriva avancerad sjukvård i hemmet med fokus på personcentrerad vård. Patienterna har ofta en komplex symtombild och vanligt förekommande diagnoser är exempelvis cancersjukdomar, hjärtsvikt och KOL. Som specialistläkare kommer du ha ett medicinskt ansvar för ca 35 patienter men det kan variera då vi också hjälper varandra under ledigheter. I teamet i Sollentuna arbetar du tillsammans med annan specialistläkare vilket ger ett kollegialt utbyte i vardagen. Du kommer tillsammans med enhetschefen och din specialistläkarkollega vara en viktig del i att leda och utveckla teamet såsom ASIH som vårdform. Rollen Vi söker dig som ärr specialistläkare inom allmänmedicin, geriatrik, onkologi, lungmedicin, hematologi, njurmedicin, anestesiologi eller internmedicin, med stort intresse av palliativ vård. Tilläggsspecialisering inom palliativ medicin är meriterande. Vi ser också att du har ett intresse för vårdformen som vi bedriver och är redo för en ny spännande utmaning där du får arbeta tillsammans med erfarna specialistläkare i ett multiprofessionellt team. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att undersöka bedöma och behandla patienter. Du deltar i teamarbetet där flera professioner ingår samt medverkar i olika utvecklingsarbeten inom verksamheten. Du har kontinuerlig kontakt och arbetar nära andra specialistläkare inom verksamheten och andra vårdgivare. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar Friskvårdsbidrag 4000 kr Flera förmåner och rabatter genom Benefits förmånsportal En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras Fredagsfrukost God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten Om dig Vi söker en specialistläkare som har god samarbetsförmåga, vill utvecklas och bidra. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för palliation. Vi arbetar i en kunskapsintensiv verksamhet där Aleris värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt vägleder oss i vårt dagliga arbete. Att kunna ge ett trevligt patientbemötande och ha humor är också viktiga egenskaper som vi värdesätter. Vi ser även att du är lugn och stabil som person och trivs i en varierande vardag. B-körkort krävs. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning Arbetstid per vecka: 40 timmar Anställningen innefattar jourarbete Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att fylla i formuläret nedan. Vi gör löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ingrid Dunder, tf läkarchef på tel. 073 029 02 36 eller [email protected]
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som apotekstekniker för Kronans Apotek i Rotebro(Franchise) Vi söker en driven och engagerad apotekstekniker till vårt apotek Kronan i Rotebro. Du kommer vara vår expert på receptfria läkemedel och vårt egenvårdssortiment. Apoteket är beläget i Rotebro centrum och i närområdet finns det matbutik, bostadsområde, vårdcentral, folktandvård och Meliva Bumm]. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter , som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån att erbjuda bästa möjliga rådgivning och försäljning av egenvårdsprodukter likväl det receptbelagda - med din receptkompetens. I din roll ingår också följande arbetsuppgifter: - Jobba med exponering och beställning av varor. - Kasshantering och lagerhållning. - Utveckling av kampanjarbete och kvalité. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik med teamet där ni tillsammans skapar kundupplevelser i världsklass. Apoteket är öppet 8:30-18:00 på vardagar, stängt på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en/ett tillsvidareanställning på [omfattning deltid och du kommer tillhöra apotekschef Matti Yacob team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är apotekstekniker med apoteksteknikerutbildning på yrkeshögskolenivå eller motsvarande. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Att jobba på ett franchise apotekDet här är ett av våra entreprenörsdrivna apotek, det vill säga franchise! Vad innebär då det? Ett entreprenörsdrivet apotek ägs av en entreprenör som självständigt driver och äger sitt apotek i sitt eget bolag och ansvarar självständigt för bolagets resultat och personal. Franchiseapoteken delar det gemensamma varumärket och sortimentet med den övriga organisationen. Entreprenören får även stöttning i frågor som rör verksamheten och dess medarbetare från centrala serviceorganisationen. Som medarbetare på ett franchiseapotek får du en stor inblick i hur det är att driva ett apotek. Du får vara med att påverka apotekets arbetssätt och resultat i stor utsträckning då det är korta beslutsvägar. Våra franchisetagare är självklart noggrant utvalda för att på bästa sätt bidra till kedjans totala resultat. Mer information och franchise hittar du på vår karriärsida. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Matti Yacob tel. 073-7095892 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi är en vård och omsorgsboende med 54 platser. 36 demens platser och 18 somatiska platser. Vi har sjuksköterska dag/kväll & helg. Du kommer ingå i Hälso-sjukvårdsgruppen på fyra sjuksköterskor. Ledningsgruppen består av Verksamhetschef och fyra gruppchefer. Vi är belägna i Silverdal, Sollentuna. Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst 100 % Arbetstider under dag/kväll/helg Tillträdesdatum enligt överenskommelse Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dem? Det här kan vi erbjuda dig Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Karriärvägar Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete Platt organisation med korta beslutsvägar Vi erbjuder även Fri parkering med tillgång till elstolpar Vi erbjuder kostnadsfri personalparkering i direkt anslutning till arbetsplatsen. För dig som kör elbil finns tillgång till laddplatser, så att du enkelt kan ladda bilen under arbetstid. Vad kan vi erbjuda dig mer? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Välj ett jobb för att visa detaljer