Arbetsbeskrivning Vår vision är att bli Sveriges bästa skolkommun. Sollentunas kommunala skolor når goda elevresultat och har höga trygghetssiffror tack vare fantastiska medarbetare. Genom att använda oss av forskning och beprövad pedagogik siktar vi mot ännu högre kvalitet för att stimulera barns och ungdomars kreativitet och lärande. I våra skolor ska eleverna uppnå utmärkta studieresultat och utveckla de kompetenser och förmågor som krävs för framtida studier och yrkesliv. Häggvik-Skälbyskolan söker nu en legitimerad lärare inom ämnena matematik och NO, teknik i årskurs 7-9. Häggvik-Skälbyskolan är en F-9-skola med ca 570 elever. Skolan har två delar; Skälby åk F-3 som ligger på Skälbyvägen i ett nybyggt skolhus med ca 220 elever och Häggvik åk 4-9. ca 330 elever, som ligger i en klassisk skolbyggnad på Sollentunavägen som vi delar med Sollentuna Musikklasser. Vi söker nu en legitimerad lärare i engelska och ev svenska för åk 7-9 Du kommer att ingå i arbetslag 7-9 och vara mentor tillsammans med en lärarkollega. Genom din undervisning skapar du förutsättningar för alla elever att lyckas och du använder dig av digitala verktyg för att öka lärandet samt för att skapa möjligheter till vidareutveckling. Du låter eleverna systematiskt vara delaktiga i utvärderingen av undervisningen för att skapa delaktighet av elevernas inflytande. Du ingår i ett arbetslag med utbildade lärare och speciallärare där samarbete är av största vikt. Arbetslaget är en viktig del under din arbetsdag, både för kollegialt lärande men även för att gemensamt arbeta fram strukturer och förutsättningar. Kvalifikationer Vi söker dig som är trygg och tydlig i ditt ledarskap samt har lätt för att skapa goda relationer. Du trivs med att arbeta i arbetslag och samarbete är av stor vikt. Du är trygg i din undervisning och digitala verktyg är en viktig del i din undervisning. Du kan annars ha en positiv inställning och vill lära mer för att höja din digitala kompetens i din undervisning. Din undervisning är också nyanserad och reflekterande samt bygger på struktur och det tillgängliga lärandet. Du har stor tilltro till elevernas lärande, deras kompetens och lätt för att föra kommunikation med vårdnadshavarna om såväl stödinsatser som kunskapsutveckling. Att du har erfarenhet av läraryrket är en förutsättning. Vi förväntar oss att du är en ansvarstagande person som är bra på att samarbeta. Du tycker om att inspirera andra och tar gärna egna initiativ. Du är målinriktad och sätter alltid våra elevers behov i första rummet. Du har en god förmåga att anpassa din undervisning så att den når alla dina elever. Du kommer till en skola med en stabil personalgrupp där det råder ett gott samarbetsklimat och god stämning. Elever och lärare trivs på skolan och resultaten är goda. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till Sollentuna – en kommun mitt i möjligheterna! Tillsammans gör vi Sollentuna bättre varje dag för våra invånare, företagare och organisationer. Vi har tydliga och ambitiösa mål för att skapa trygghet, välfärd och hållbar tillväxt. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och roligt jobb i en stabil miljö där ambitionsnivån är hög. Hos oss får du fantastiska kollegor som vill göra skillnad för andra. Nu söker vi dig som är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande. Följ med oss på resan mot att skapa Sveriges mest attraktiva kommun!
Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Inom avdelningen Barn och familj, Verksamhetsområde Bidrag, är vårt uppdrag att ge barnfamiljer bättre förutsättningar för ekonomisk trygghet genom att på ett effektivt sätt och med god kvalitet besluta och betala ut bidrag. Inom området barnbidrag är vi ca. 105 medarbetare, vi har ca. 95 000 inkommande kundsamtal och handlägger årligen ca. 400 000 manuella ärenden som hanteras rättssäkert och skyndsamt. Som Controller hos oss kommer du att ha ett nationellt uppdrag för Barnbidrag men verka för orterna Norrköping och Sollentuna, vilket innebär att resor i tjänsten kan förekomma. Analyser, ledningsstöd och utvecklingsarbete I din roll som controller inom Försäkringskassan ansvarar du för att områdeschef och enhetschefer får tillgång till det stöd som krävs för att leda och styra verksamheten. I rollen som controller ingår också att hantera såväl verksamhet som ekonomi och resurser. Det innebär att du ansvarar för analys och tolkning av produktionsflöden, verksamhetsresultat och finansiella resultat inom ansvarsområdet. Du utgör ett centralt stöd för produktions- och resursstyrning samt bidrar till effektivt resursutnyttjande, exempelvis genom att upprätta produktionsplaner eller flödesanalyser. På Försäkringskassan arbetar vi aktivt med ständiga förbättringar. Du deltar i relevanta forum och nätverk både inom avdelningen och på myndigheten. I arbetet ingår även att ta fram underlag för uppföljning och du bidrar till det lokala utvecklingsarbetet på området där du är ett verksamhetsnära stöd. Du finns med regelbundenhet ute på de lokala orterna för dialog och stöd till team och enheter. Du ingår även i områdets ledningsgrupp. Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har erfarenhet av att arbeta som controller, inom ekonomi och verksamhetsstyrning • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat • arbetar för att nå resultat med hög kvalitet • kan förstå och analysera komplexa frågor • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt. Det är meriterande om du • har erfarenhet av att arbeta som controller i en liknande verksamhet • har erfarenhet av att stödja verksamhet med olika ärendeflöden • har god pedagogisk förmåga och erfarenhet av att presentera inför grupper • är proaktiv och van vid förändringsarbete • har en god förmåga att hantera sifferunderlag, IT-baserade informationskällor och ekonomisystem • har en god sammarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt En tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort: Norrköping eller Sollentuna. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Nagam Alkass, 010-116 43 44 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Wedad Alsanji, [email protected], 010-113 44 82 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Diana Barac, 010-111 55 34, Saco-S: Daria Memetovic, 010-118 40 78, Seko: Johanna Grundström, 010-115 30 44. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 3 juli 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.
VI SÖKER INNESÄLJARE – Bli en del av ett växande elbolag – Är du kommunikativ, strukturerad och van att ha många bollar i luften? Vi söker en engagerad innesäljare som vill vara med på vår tillväxtresa! I denna roll har du daglig kontakt med kunder, ansvarar för inkommande förfrågningar och bokar in uppdrag till våra tekniker. Du är företagets röst utåt – och en nyckelspelare i vår service. VI ERBJUDER: Arbetstid: Vardagar 09.00–15.00 Flexibel arbetsplats både hemifrån och hos oss – vi ser gärna att du bor i Stockholm Fast ersättning + prestationsbaserad bonus Ett sammansvetsat team med högt tempo och god stämning KRAV: Flytande svenska och Engelska i tal och skrift God servicekänsla och kommunikativ förmåga Erfarenhet av kundkontakt är meriterande Att kunna förstå teknik och speciellt EL är merit Skicka gärna CV och Personligtbrev med bild av den som söker tjänsten. Maila till [email protected] Mvh Alvin Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en aktiv person som vill arbeta som personlig assistent i Sollentuna? Då har du kommit rätt. En personlig assistent sökes till en 56-årig kvinna i Sollentuna. Det finns en ledig tjänst på heltid samt deltid men vi letar även timvikarier (behovsanställning). Både män och kvinnor är välkomna. Arbetstiderna är förlagda dag och kväll i två olika pass mellan ca.07:00-23:00. Det varierar lite under veckan. Passen är i snitt 8,5 timmar långa. I arbetsuppgifterna ingår att följa med kunden till Rehabpoolen därav är det av vikt att du kan simma. Ett annat krav är att du måste vara rökfri. I övrigt är ditt jobb är att göra det som kunden själv skulle ha gjort utan sin funktionsnedsättning, utan att ta över de uppgifter som personen själv kan utföra. Detta inkluderar hygien, förflyttningar, hushållsarbete m.m. Din arbetsgivare blir IGS Assistans AB. IGS Assistans är ett privat företag med över 20 års erfarenhet inom personlig assistans. Vi har idag ca 250 anställda och sitter i ljusa, fräscha kontorslokaler vid Globen i Stockholm, med plats för personalmöten och utbildningar. Vi lägger stor vikt vid kundens individuella önskemål och självbestämmanderätt samt erbjuder utbildningar och friskvårdsbidrag till våra anställda. IGS Assistans är ett företag som satsar hårt på god kvalité med mångfald och utvecklingsmöjligheter. Utdrag från Polisens belastningsregister måste uppvisas innan anställning. Beställ gärna i samband med att du ansöker då handläggningstid är upp till 14 dagar. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Endast personer som är intressanta för en intervju kontaktas, intervjuer sker löpande så ansök snarast. Tim-lön enligt individuell överenskommelse. Kollektivavtal med Kommunal finns. Genom att ansöka samtycker du till att IGS Assistans AB sparar dina personuppgifter under rekryteringsprocessen.
Vill du ha ett jobb i sommar – eller året runt – där du träffar människor och gör något meningsfullt? Vi på Projekt Rätt Väg söker fältvärdar som vill jobba utomhus i norra Storstockholm – ibland även inne i stan. Tillsammans möter vi människor, berättar om vårt projekt och säljer produkter som finansierar aktiviteter för barn och unga. Vi arbetar aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet, samtal och lösningar. Vi söker dig som vill jobba heltid, deltid, sommarjobb eller extra – du väljer själv hur mycket du vill jobba. Vad går jobbet ut på? Du jobbar i team ute bland människor – till exempel i parker, på torg eller vid olika evenemang. Din uppgift är att: prata med folk berätta vad Projekt Rätt Väg gör sälja produkter som finansierar barnens fritidsaktiviteter Du får alltid stöd, en kort introduktion och jobbar aldrig ensam. Arbetstider och lön: Vardagar kl. 15.00–19.30 → 120 kr i timmen + bonus Helger kl. 10.00–18.00 → 135 kr i timmen + bonus Du kan jobba så mycket du vill – från några pass i veckan till heltid. Vill du ta mer ansvar? Efter två veckor med bra närvaro kan du bli teamledare: Teamledarlön: → 130 kr i timmen + bonus (vardagar) → 150 kr i timmen + bonus (helger) Vem söker vi? Vi letar efter dig som: gillar att prata med människor kommer i tid och tar ansvar vill ha ett enkelt men engagerande jobb trivs med att jobba utomhus Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver. Om Projekt Rätt Väg: Vi ser till att barn och unga får möjlighet att delta i fritidsaktiviteter. Överskottet från försäljningen går till: medlemskap i föreningar utrustning och kläder transport till träningar, matcher och läger Vi arbetar också aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet och lösningar. Det måste ta ett slut med alla skjutningar och sprängningar! Förövarna och offren är 10-25 år gamla! Så söker du: Kontakta mig på instagram @johan_projektrattvag eller skicka ett kort mejl till: [email protected] Berätta lite om dig själv och varför du är intresserad av jobbet , samt om det är deltid, heltid eller extra som du önskar arbeta . Vi anställer löpande – sök så snart som möjligt! Följ oss & läs mer: TikTok: @projektrattvag Hemsida: www.projektrattvag.se
Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 24 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 8000 barn och elever och har cirka 1000 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Vittra Sollentuna söker nu grundskollärare i NO, Teknik och Matematik åk 6-9 Detta söker vi: Vi söker nu dig som är legitimerad Lärare med ämnesbehörighet i NO, Teknik och Matematik åk 6-9 som vill förstärka vårt arbetslag åk 6-9 på Vittra Sollentuna. Du har en god ämneskompetens och har gärna erfarenhet av att undervisa genom ett differentierat arbetssätt. Du är skicklig på att se elevernas behov och förändra ditt förhållningssätt, bemötande samt arbetsmetoder för att skapa bästa förutsättning för varje elev. Du trivs med att vara en tydlig och varm ledare i undervisningen, där du har förmåga att skapa förutsättningar för rutiner, förutsägbarhet, extra anpassningar, differentiering och flexibilitet i din undervisning. Du tycker att det är intressant och kreativt att arbeta med att förstå och utveckla eleverna individuellt samt klassen som grupp. Du har en fallenhet för att skapa tillitsfulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor och arbeta språk- och kunskapsutvecklande i din undervisning. I Vittra eftersträvar vi ett ämnesövergripande arbetssätt som ger eleverna en helhetssyn och förståelse för hur olika ämnen hör ihop. I Vittra tillhör du ett arbetslag och därför är det viktigt att du är intresserad av att delta i och bidra till ett kollegialt lärande. I Vittra vill vi ligga i framkant när det gäller digitala hjälpmedel för ökad måluppfyllelse, därför är det en fördel om du är intresserad av och har erfarenhet av att använda IT i din undervisning. Vi erbjuder: Vittra Sollentuna ligger centralt med goda kommunikationer vid Sollentuna Centrum i Sollentuna kommun. Skolan har ca 210 elever i årskurs F-9 och ca 34 medarbetare . Skolan har tillgång till en fin utomhusmiljö vad gäller både skolgården och närmiljön. Skolan har under de senaste åren renoverats och är ljus och fin. Vi arbetar hela tiden med att skapa tillgängliga och inbjudande lärmiljöer inne som ute. Vittra Sollentuna är en skola där många kulturer blandas och där du som vuxen förebild gör skillnad varje dag tillsammans med eleverna och med dina fina och engagerade kollegor. Vi är en enparallellig skola med elever från förskoleklass upp till år 9. För oss är samarbete en avgörande faktor för att skapa en undervisning, en lärmiljö och ett relationellt klimat som leder till högre måluppfyllelse. Vi arbetar aktivt med ett kollektivt lärande i våra arbetslag i syfte att bland annat stärka elevernas läsförmåga i samtliga ämnen och på fritidshemmet och samverkan och samsyn är viktiga komponenter på vår skola. Vi har höga förväntningar på oss själva och vårt gemensamma arbete som grundar sig på kollegialt lärande och elevernas individuella behov. Tillsammans bygger vi en trygg och utmanande miljö där alla ska få utvecklas, barn som vuxna. Hos oss trivs våra medarbetare och elever. Övrig information Vi söker dig som är utbildad Grundskollärare med ämnesbehörighet i NO, Teknik och Matematik. Tjänsten är en heltidstjänst och Ferietjänst. Tjänsten är en Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. . Tillträde 11 augusti 2025. Vittra har Kollektivavtal med Lärarnas, Vision samt Kommunal vilket bland annat innebär tjänstepension enligt ITP-planen samt försäkringar. Pedagogisk lunch tillsammans med våra elever varje dag. 3000 kr per år i friskvårdsbidrag. Som medarbetare inom AcadeMedia får du tillgång till vår förmånswebb, en hemsida med där du enkelt ser hela din kompensation, alltså både lön och alla förmåner som du har via oss som arbetsgivare. Bland dessa förmåner finns också personalkortet, som ger en mängd rabatter på flera stora och välkända varumärken. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Rektor Elin Möller, [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vill du vara med och bidra till hållbara fastigheter och smarta tekniska lösningar? Nu söker vi en engagerad projektledare till Infometrics vattenmätarinstallationsprojekt inom teamet för Leverans. Vi söker dig som har erfarenhet av VVS och projektledning – och som också trivs med att samarbeta, kommunicera och utveckla både människor och teknik. Hos Infometric får du vara en del av ett kunnigt och omtänksamt team där de lär av varandra och stöttar varandras utveckling. Om rollen Som projektledare för installationer av individuell mätning och debitering (IMD) ansvarar du för att planera, driva och följa upp projekt i befintliga fastigheter. Det handlar om tekniska lösningar för vattenmätning, och du är navet som får allt att fungera – från planering till färdig installation.Detta är en roll för dig som vill ta nästa steg i din karriär, där du får arbeta mer administrativt, projektleda från kontoret och vara den tekniska länken mellan beställare, entreprenörer och interna funktioner. Du är bara ute i fält om det verkligen behövs – annars leder du arbetet från ett strukturerat och stabilt kontorsläge. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Projektleda installationer av IMD-lösningar (vattenmätning) Planera och koordinera entreprenörer och andra aktörer Hålla koll på tidplaner och ekonomi i projekten Samverka internt med sälj, ekonomi, eftermarknad m.fl. Utveckla och förbättra arbetssätt och tekniska riktlinjer Dela med dig av din VVS-kompetens och bidra till intern kunskapsdelning Vi söker dig som: Har en utbildning som VVS-ingenjör, eller motsvarande erfarenhet Har tidigare erfarenhet av projektledning inom VVS Är strukturerad, nyfiken och gillar att hitta lösningar Trivs med att samarbeta och bidra till andras lärande Har ett professionellt och vänligt förhållningssätt – både internt och externt Kommunicerar tydligt och pedagogiskt Har grundläggande kännedom om lagar och regler inom området Har B-körkort Extra plus om du har erfarenhet av: IMD eller liknande installationsprojekt Offentlig upphandling Styr- och reglerteknik Vi erbjuder En trygg och utvecklande arbetsmiljö där din VVS-kompetens värderas Ett kontorsbaserat arbete med flexibla arbetstider Ett team som präglas av samarbete, respekt och teknisk nyfikenhet Möjlighet att växa vidare inom teknik, ledarskap eller affär Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Infometric under 6 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Praktisk information Start: Omgående, enligt ök Placeringsort: StockholmArbetstider: dagtidOmfattning: heltidKontaktuppgifter: [email protected]
Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst två hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi letar efter hungriga, nyfikna och snabblärda killar och tjejer med en vilja för att jobba och leverera resultat. Fullgjord värnpliktsutbildning är starkt meriterande eftersom arbetet är fysiskt och psykiskt krävande. Arbetet mäts individuellt, och du skall drivas av att vilja plocka mer och tävla mot både dig själv och internt i gruppen. Du som söker ser arbetets upplägg som en rolig utmaning snarare än ett stressande moment. Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Just nu har vi en kund som behöver hjälp med stambyten i Rotebro. Att arbeta som hantlangare ute på en arbetsplats innebär att du är en snickares högra hand, där du dels hjälper till att hämta och bära verktyg, maskiner och material men även arbetar bredvid kvalificerad personal på anläggningen där enklare sysslor kan delegeras till dig.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker en trygg och stabil personlig assistent som behärskar polska i tal, har erfarenhet av sondmatning samt kunskap om epilepsi. Du kommer att arbeta nära en ung person med omfattande omsorgsbehov i vardagen. Arbetet innebär att ge praktiskt och socialt stöd i hemmet och personlig omvårdnad. Då personen kommunicerar på polska är det viktigt att du är flytande i språket. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en ung man i 18 års åldern bosatt i Sollentuna har goda kunskaper i polska har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av att jobba med sondmatning har erfarenhet av att jobba med epilepsi är rökfri har god fysik Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på 50% upp till 100%. Tjänsten innebär arbete på vardagar under eftermiddag, kväll och natt när kund kommer hem från skolan. På natten har du även jour. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Nathalie Claeyssens [email protected]
Bilmekaniker sökes med start omgående! Vi söker en erfaren och engagerad mekaniker för att ansluta sig till vår kunds dynamiska team. Som mekaniker kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet genom att utföra reparationer och underhåll av fordon. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativ service till våra kunder och strävar efter att upprätthålla ett starkt rykte inom fordonsbranschen. Om tjänsten • Utföra felsökning, reparationer och underhåll på olika fordonstyper. • Utföra service och rutinmässiga kontroller för att säkerställa fordonens prestanda och tillförlitlighet. • Diagnostisera elektriska och mekaniska problem och åtgärda dem effektivt. • Hantera och använda verktyg och utrustning på ett säkert sätt. • Följa tillverkarens rekommendationer och branschstandarder för reparationer och underhåll. • Dokumentera arbetet noggrant och ge korrekt information om reparationer och kostnader till kunder och kollegor. Vi söker dig som • Utbildning eller certifiering inom fordonsreparationer är önskvärt. • Erfarenhet av att arbeta som mekaniker och god kunskap om fordonsreparationer och underhåll. • Kompetens inom felsökning och diagnostik av mekaniska och elektriska system. • Förmåga att arbeta självständigt och effektivt, samt vara en lagspelare. • Starka problemlösningsfärdigheter och förmåga att fatta beslut under press. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du kan utveckla dina färdigheter och bli en värdefull medlem till vår kunds team. Om du är passionerad inom fordonsbranschen och har en stark arbetsmoral, skicka in din ansökan och CV idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer