Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska i Stockholm med oss på PersonalExpressen! Vi är Stockholms bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i Stockholm! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Nagelteknolog sökes till vår skönhetsklinik Vi på Valina Estetik söker en nagelteknolog som brinner för att skapa vackra och välvårdade naglar! Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att ge våra kunder en professionell och högkvalitativ nagelupplevelse. Arbetsuppgifter: Utföra manikyr Ge kunderna råd om nagelvård och behandlingar Säkerställa en hög hygienstandard på arbetsplatsen Skapa en trivsam och professionell upplevelse för våra kunder Vi söker dig som: Har erfarenhet av nagel behandlingar (utbildning och certifikat är meriterande) Är kreativ, noggrann och har ett öga för detaljer Är serviceinriktad och har lätt för att bygga kundrelationer Är positiv, ansvarsfull och har god arbetsmoral Arbetsplats: Vallgatan 1C 170 67 Solna Vi erbjuder: 4 veckors semesterersättning 25% personalrabatt på våra tjänster och produkter En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling Ett härligt team och trevliga kunder Lön enligt överenskommelse Är du intresserad? Skicka din ansökan med CV och gärna några referenser till [email protected] eller ring oss på 076 651 49 92. Du kan även följa oss på Instagram för att få en inblick i vår verksamhet: valinaestetikab Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker en fransstylist till vår skönhetsklinik i Solna! Är du utbildad inom fransförlängning och brinner för skönhet och kundservice? Då är du kanske den vi söker! Vi erbjuder en trivsam och professionell miljö där du får arbeta med det du älskar och samtidigt utvecklas tillsammans med ett engagerat team. Arbetsuppgifter: Utföra fransförlängningar (klassiska, volym och mix) Utföra lash lift och/eller brow lift (meriterande) Säkerställa hög hygienstandard Ge kunder god service och rådgivning om eftervård Vi söker dig som: Har utbildning och certifikat inom fransförlängning Har erfarenhet av att arbeta som fransstylist Är noggrann, social och ansvarstagande Arbetsplats: Vallgatn 1C 170 67 Solna Vi erbjuder: 4 veckors semesterersättning 25% personalrabatt på våra tjänster och produkter En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling Ett härligt team och trevliga kunder Lön enligt överenskommelse Är du intresserad? Skicka din ansökan med CV och gärna några referenser till [email protected] eller ring oss på 076 651 49 92. Du kan även följa oss på Instagram för att få en inblick i vår verksamhet: valinaestetikab Vi ser fram emot att höra från dig!
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Ametisten är ett modernt äldreboende i Solna för personer med demens- och somatisk sjukdom. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Ametisten har en aktivitetsprofil med historia, litteratur, film och teater. Vi samarbetar med bland annat hembygdsföreningen, filmstaden och biblioteket i Solna. Ungdomar från Ung Omsorg besöker boendet för att sätta en extra guldkant på tillvaron. Vi är en entreprenadverksamhet och våra uppdragsgivare är Solna Stad. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Tjänstgöringsgrad: Heltid 100% Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Hemfrid söker Husmor Premium – En exklusiv roll inom hushållsnära tjänster Hemfrid är Sveriges ledande företag inom hushållsnära tjänster. Vi erbjuder våra kunder en förstklassig helhetslösning med tjänster såsom städning, tvätt, organisering, matlagning och barnpassning. Nu söker vi dig som vill arbeta som Husmor Premium – en prestigefylld och ansvarsfull roll där du tar hand om hela kundens hem och vardag. Om rollen som Husmor Premium Som Husmor Premium arbetar du med ett helhetsansvar i exklusiva hem där du skapar ordning, trivsel och en harmonisk miljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Professionell hemstädning och organisering Tvätt, strykning och garderobsplanering Matlagning och förberedelse av måltider Barnpassning och familjestöd Planering och genomförande av evenemang i hemmet Inköp, ärenden och koordinering av hushållets behov Vem söker vi? För att trivas i denna roll ser vi att du är en erfaren och självgående person med ett öga för detaljer och service i toppklass. Du har en naturlig känsla för struktur, är diskret och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare ser vi att du: Har flera års erfarenhet inom hemstädning, husmor, hushållsnära tjänster eller som Housekeeper, Au-pair eller liknande Har erfarenhet av matlagning och gärna ett intresse för gastronomi Är organiserad och självgående med förmåga att planera och strukturera hemmet Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Är flexibel och kan arbeta måndag - fredag mellan 8-17 Har körkort (B) och gärna tillgång till egen bil (meriterande) Vad erbjuder vi? Hos Hemfrid vill vi vara branschens bästa arbetsgivare. Därför erbjuder vi: Tillsvidareanställning Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning och vidareutveckling inom hushållsnära tjänster Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget Gratis mobilabonnemang Ett inspirerande och internationellt arbetsklimat Vill du bli en del av vårt Premiumteam? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta oss på [email protected]. Observera att vi genomför en bakgrundskontroll innan anställning.
Vill du vara en del av en meningsfull satsning och påverka företagskulturer på djupet med fokus på mental hälsa? Brinner du för att förbättra arbetsmiljö och alla medarbetares välmående? Vill du arbeta självständigt, skapa långsiktiga relationer och påverka hur företag ser på hälsa? Då är detta rätt roll för dig! Vi har ett tydligt uppdrag – att vara en trygg plats där individer, familjer och företag får kvalificerat stöd för att utvecklas och må bra genom livet. Vi tror på att varje människa är ett spektrum av möjligheter, och vårt team med både ambassadörer och terapeuter är här för att hjälpa dig utforska och förstå dem. Med omtanke, hjärta och odelad uppmärksamhet erbjuder vi en plats där det känns okej att vara precis den du är – och en stadig grund för den du vill bli. Som ambassadör hjälper du företag att förstå värdet av professionellt psykologiskt stöd för sina medarbetare. Genom utbildning, nätverkande och strategisk rådgivning skapar du affärsmöjligheter och bidrar till att bygga en starkare arbetskultur med fokus på förbättrad mental hälsa. Vi erbjuder: ✔ Frihet att styra ditt arbete ✔ Gedigen utbildning och mentorskap ✔ Konkurrenskraftig ersättning baserad på resultat Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet inom HR, ledarskap eller personalansvar ✅ Är målmedveten, självgående och lösningsorienterad ✅ Är bosatt i Stockholmsområdet eller Skåne Tillsammans för välmående Du behöver ingen anledning för terapi. Utveckling är för alla. Vi utbildade i att lyssna, se, förstå och skapa förändringar. Det som gör Levamottagningen unik är att vi inte bara fokuserar på ett problem som ska lösas – vi ser en hel människa. Därför ger vi rådgivning som är både kvalificerad och personlig; vi hjälper dig att hitta rätt yrkeskategori (psykolog, psykoterapeut eller psykiater), den mest effektiva metoden. En personlig matchning som känns trygg och rätt för dig. Vi hjälper dig att reda ut om det finns flera faktorer som påverkar din utmaning – och i vilken ordning de bör hanteras, allt för att skapa en trygg väg framåt för dig. Om oss Levamottagningen grundades av Åsa Hedrén Videbaek, legitimerad psykoterapeut sedan 2006. Med en lång bakgrund som ledare och entreprenör inom privata vårdbolag tog Åsa år 2024 steget att öppna Levamottagningen. Idén var enkel men viktig; att samla ett engagerat team av psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, coacher och psykiatriker, med fokus på medkänsla och kvalificerad omsorg från första kontakt.
Är du en driven och resultatinriktad person med ett intresse för försäljning? Vi söker nu en engagerad säljare till vårt team för en heltidstjänst med omgående start! Om rollen: Som säljare hos oss kommer du att arbeta med att aktivt kontakta nya och befintliga kunder, identifiera behov och erbjuda lösningar som skapar värde. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till avslutad affär. Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 08:30–17:00. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för försäljning och kundrelationer. Är självgående, målfokuserad och motiveras av att nå och överträffa mål. Är kommunikativ och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav – vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personlighet. Vi erbjuder: Fast lön . En positiv och energifylld arbetsmiljö. Stöd och utbildning för att utvecklas i din säljkarriär. Möjlighet att växa med företaget. Plats: Stockholm , Solna Tillträde: Omgående Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: Mejla din ansökan och CV till [email protected] eller ring 0766004720 vid frågor. Vi ser fram emot att höra från dig!
Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Inom AFRY Cyber Security and Resilience arbetar vi för att tillsammans med våra kunder stärka totalförsvaret. Förutom informations- och IT-säkerhet är vi också starka inom produktsäkerhet, OT-säkerhet och säkerhetsskydd. Vi arbetar med cyber ur ett brett perspektiv och på alla systemnivåer, alltid i syfte att skydda verksamhet och samhället från angrepp och störningar. Våra kunder är primärt inom försvarssektorn och samhällsviktig verksamhet, både offentliga och privata aktörer. Vår huvudlinje är att vi arbetar i konsultteam med långsiktiga uppdrag och vi sätter stort värde i att bygga och dela kompetens med varandra. Jobbeskrivning Cybersäkerhetskonsult försvarssystem Vi söker nu en cybersäkerhetskonsult med några års erfarenhet som är nyfiken på att få arbeta med IT-säkerhet i försvarsrelaterade system. Vi söker både tekniska experter och projektledare med generalistkompetens inom cybersäkerhet. Kunderna är primärt myndigheter i försvardomänen och uppgifterna handlar om att säkerställa kravuppfyllnad samt hitta lösningar för att utveckla säkra system. Arbetet bedrivs främst i team och i projektform, ibland i kundens lokaler men oftast på vårt kontor i Solna. Vi är väletablerade inom IT-säkerhetsområdet och du kommer in i ett stabilt team med bred kompetens och stort driv där alla delar kunskaper med varandra. Kvalifikationer Som konsult behöver du vara duktig på att kommunicera, attbygga och förvalta professionella relationer - såväl kollegiala som kundorienterade. Du tar ansvar, är driven och kan styra ditt eget arbete. Du är flexibel och affärssinnad, driven av att skapa verkligt värde och nytta för AFRYs kunder. Vi söker dig som har: - relevant utbildning inom säkerhet, cyber, IT, systemutveckling eller närliggande område - minst tre års arbetslivserfarenhet av IT-/cybersäkerhetsområdet, men gärna längre - goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande erfarenheter: - erfarenhet av kravhantering och kravuppföljning - utveckling av försvarssystem - arbete med ackreditering och kännedom om FM KSF - erfarenhet från försvar eller annan samhällsviktig verksamhet - kunskap om angränsande områden såsom: säkerhetsskydd, systemteknik Då vi jobbar gentemot försvarsverksamhet och med säkerhetskänslig verksamhet krävs i denna tjänst svensk medborgarskap. Säkerhetsprövning och registerkontroll genomförs i samband med anställning. I rollen kan det förekomma tjänsteresor runt om i Sverige. Ytterligare information Välkommen med din ansökan. Sista ansökningsdag är 2025-06-12 Kontaktperson för frågor: Denim Nygren, Sektionschef Civil Security & Defence [email protected] Ellinor Danielsson, Rekryteringspartner [email protected] AFRY strävar efter att skapa en inkluderande och mångfaldig miljö och vi söker aktivt efter kvalificerade kandidater oavsett kön, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet, religion, funktionsnedsättning eller ålder. Du kommer att vara en del av ett globalt och mångsidigt företag där våra olikheter är våra styrkor. Följ med oss för att påskynda övergången till ett hållbart samhälle. Vi lämnar oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Vi letar efter självgående betongare/armerare som har erfarenhet av att jobba med både armering och gjutning. Klart meriterande om du har erfarenhet från lite mer avancerad armering. Krav: Gedigen erfarenhet inom betong/armering. Förmåga att arbeta efter ritning. Trygg med att gjuta. God kommunikationsförmåga på svenska. Yrkesbevis eller motsvarande kvalifikationer. Meriterande: Heta arbeten. Säkra lyft. Anläggning Körkort Stämmer ovanstående in på dig? Du ansöker enkelt genom att SMS.a ”Armerare” till 076-3368454, så tar vi kontakt med dig. Självklart kan du även ansöka via knappen nedanför Vi erbjuder: Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal, trevliga arbetskamrater samt ett företag som man kommer att trivas i. Uppdragen kommer att fyllas så snart som möjligt, så vi uppmuntrar dig att inte vänta med att skicka in din ansökan. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
eLinked AB är expansivt Konsultbolag som arbetar inom installationsbranschen. Vi arbetar främst med uthyrning av våra fastanställda elektriker och ledande montörer, samt även montörer i övrigt inom installation. Vi arbetstoppar befintliga projekt, eller går in med hela arbetslag. Och hos oss har du därför möjlighet att testa på flera olika projekt och därmed kompetensutvecklas om så önskas. Utöver det arbetar vi även med konsultuthyrning av tjänstemän samt rekrytering inom hela installationsbranschen. eLinked har sitt Huvudkontor i Göteborg, med filialer i Stockholm, Malmö, Nyköping och Oslo, Norge. eLinked söker ett par erfarna elektriker (4+ år) som vill arbeta på ett långsiktigt projekt i Norra Stockholm. Det gäller en större entreprenad (nyproduktioner av hus) där man är med från start till slut på varje enhet och man arbetar självständigt i mindre arbetslag. eLinked sätter alltid våra medarbetare i första rummet och värdesätter att ha en god kontakt med våra elektriker. Vi är lyhörda och måna om att alla skall trivas och må bra. Därför kör vi kontinuerlig uppföljning för att bemöta frågor och önskemål i den utsträckning som går. Jobbeskrivning Som elektriker hos eLinked får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation, underhåll och ombyggnationer. Till detta projektet kommer du att vara med på en större entreprenad och nyproduktion från start till slut. Det är ett större projekt som startar i augusti och väntas fortlöpa minst ett parår fram. Vi kommer att gå in närmare om projektet vid första möte. Mycket av arbetet kommer att bestå av: - Dragning av kraft, data, belysning - Brandlarm och övrig svagström som dörrautomatiker, passage mm. - Komplettering - Inkoppling och driftsättning av centraler. Tjänsten erbjuder Som elektriker på eLinked arbetar du ihop med våra övriga elektriker och ofta ledande montörer ute på projekten. Du går som uthyrd konsult till dom projekten vi är med och samarbetar på. När projektet sedan är klart placerar vi om dig på något nytt likvärdigt projekt, eller efter nya önskemål om du vill testa något annat. Här är möjligheten att få bredda sin kompetens och sitt kontaktnät mycket stora. Många av våra anställda uppskattar variationen av arbetsplatser arbetsuppgifter vi kan erbjuda, där du har chansen att bredda ditt eget kontaktnät i branschen. Utöver det så erbjudes många härliga arbetskollegor med många trevliga aktiviteter på firman. Vi arbetar kontinuerligt med att kompetensutveckla våra elektriker genom att följa deras erfarenhet och utbilda inom kurser. Många av våra elektriker har startat som 1-3 års montörer och är idag Ledande montör på projekt, eller ledande montörer som idag är arbetsledare eller projektledare. eLinked erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Ackord på de arbetsplatser som erbjuder detta Kollektivavtal: Installationsavtalet med tillhörande förmåner som reseersättning/restid mm. Arbetstelefon med fria samtal och surf Dator eller surfplatta - till projekt/ansvarsroller som kräver tydlig dokumentation Fora: Olycksfalls försäkring - Tjänstepension Friskvårdsbidrag via Nordic Wellness, Sats, 24/7. Ett stort kontaktnät i el-branschen Trevliga aktiviteter med firman God uppföljning och kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar Kurser Din profil För att vara en attraktiv elektriker på eLinked ser vi gärna att du värdesätter yrkesstolthet, en vilja att göra ett snyggt och bra jobb samtidigt som du är en schysst arbetskollega. Det är viktigt att kunna samarbeta likaväl som att arbeta självständigt. Krav för att söka tjänsten: Fullständig El-utbildning ECY eller likvärdigt el-certifikat godkänt/validerat utlåtande av installatörsföretagen Minst 4 års erfarenhet som elektriker. B-körkort (Manuell) Meriter: Erfarenhet inom entreprenad, service eller industri Erfarenhet som ledande montör Allmän Behörighet Kurser och certifikat såsom: Liftkort, Fallskydd, ESA 14 mm. Ansökan: Välkommen med att registrera din ansökan via länken med ett uppdaterat CV så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Välj ett jobb för att visa detaljer