Vi söker en Redovisningsassistent som kan arbeta till att börja med på 25%. Arbetsuppgifterna kommer vara enklare bokföring av kvitton/leverantörsfakturor samt scanning. Vi söker kandidater omgående och gör intervjuer kontinuerligt. Hittar vi vår kandidat kommer vi gå vidare omgående med kandidaten. Krav känna till Visma Eekonomi CV krävs den kan ni mejla till [email protected]
Vill du arbeta med försäljning i en stabil och växande bransch där du bidrar till att förenkla affärer mellan näringsliv och offentlig sektor? Pabliq söker nu en målinriktad och kommunikativ säljare som vill vara med och hjälpa företag att lyckas med sina offentliga affärer – i en roll med tydliga mål, god struktur och starkt stöd från teamet. Om företaget Pabliq är ett svenskt företag som tillhandahåller en digital bevakningstjänst för offentliga upphandlingar. Genom vår plattform får företag automatiserad och relevant information om aktuella affärsmöjligheter inom offentlig sektor – anpassat efter deras bransch, geografiska område och behov. Sedan 2019 har vi vuxit stadigt och arbetar idag med företag i både Sverige och Norden. Vår tjänst gör det enklare för företag att förstå, hitta och delta i upphandlingar – ett område som traditionellt har upplevts som komplext. Vi är ett resultatorienterat företag med högt engagemang och tydliga strukturer. Hos oss blir du en del av ett drivet och sammansvetsat team där vi hjälps åt att nå våra mål – och har roligt på vägen. Om tjänsten Som säljare på Pabliq får du en nyckelroll i vår fortsatta tillväxt. Du kommer att arbeta i ett engagerat team, där vi gemensamt fokuserar på att leverera värde till våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Boka och genomföra digitala säljmöten med företag i olika branscher Bearbeta och följa upp leads Presentera vår tjänst och identifiera kundens behov Arbeta strukturerat i CRM med dagliga och veckovisa mål Bidra till att vidareutveckla våra säljprocesser Tjänsten är på heltid och utförs på plats på vårt kontor i Stockholm. Du får tillgång till löpande coachning, verktyg och en beprövad säljmodell. Vi söker dig som: Har ett starkt eget driv och motiveras av tydliga mål Är trygg i att kommunicera via telefon och video Har förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Trivs i en roll där relationer och kundnytta står i fokus Vill utvecklas inom försäljning och växa i en kommersiell roll Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har troligen en bakgrund där du är van att prestera mot mål, exempelvis från försäljning, kundservice, idrott eller annan prestationsbaserad miljö. Vi erbjuder: Fast grundlön + provisionsmodell Gedigen introduktion och löpande utveckling En välfungerande tjänst med tydligt kundvärde Engagerade kollegor och en härlig arbetsmiljö Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Stockholm Urval: Sker löpande Kontaktperson: Oskar Norberg Professionals Nord söker för Pabliqs räkning säljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Pabliq. Alla frågor kring tjänsten går till [email protected]
Vi på Forenede Care söker dig som är undersköterska och vill jobba på timmar hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Björkgården i Solna! Som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Björkgården är ett särskilt boende uppdelat på fyra plan med 51 lägenheter, 11 lägenheter för de med demenssjukdom. Björkgården ligger centralt i Råsunda med närhet till tunnelbana, buss och pendeltåg. Hos oss får du kompetenta chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer eventuellt också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av till exempel läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få nya vikariat eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå timmar/deltid med startdatum 2025-06-16 eller enligt ök. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Visa upp ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-06-18 - rekrytering sker fortlöpande. Välkommen till oss!
Vill du ha en arbetsplats med goda karriärmöjligheter och trivs med att ha mycket kundkontakt? Då är denna tjänst något för dig, så ta nu möjligheten och ansök redan idag! Om företaget Fortum är ett ledande energibolag som den tredje största producenten av koldioxidfri el i Europa och erbjuder deras kunder lösningar inom el, värme, kyla, återvinning och avfallshantering. Fortum är en arbetsplats som erbjuder utmaningar och ansvarstagande, baserat på stor tillit. Som medarbetare blir du coachad och uppmuntrad att hitta dina egna lösningar och att utmana etablerade arbetssätt samt att det finns goda karriärmöjligheter internt. Arbetsuppgifter: I rollen som mötesbokare hos Fortum är dina huvudsakliga arbetsuppgift att kontakta och boka in möten med företagskunder. Under din tid på Fortum kommer du att erbjudas en unika säljutbildning där du har möjlighet att bli certifierad säljare. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att göra Fortum till Sveriges ledande energibolag och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Du kommer att bli coachad i dina samtal för att lyckas på bästa sätt, samt har goda möjligheter att utvecklas inom företaget och ta nästa steg, Erbjuda Fortums produktportfölj och boka in möten med nya företagskunder över telefon (B2B) Administrera och ansvara för ditt eget arbete Ansvara för att resultat- och budgetmål hålls Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Du erbjuds en fast grundlön samt en generös provisionsmodell vilket innebär att du har stor möjlighet att påverka din lön. Kontoret ligger i Solna med nära anslutning till Solna Station. Kvalifikationer: Vidare ser vi att du är en kommunikativ, ambitiös och driven person. Du motiveras av utmaningar och uppsatta mål samt är en lagspelare och trivs i en miljö där man uppmuntrar och peppar varandra. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation. Möjlighet att utvecklas på bolaget Intern säljutbildning Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Kiwa letar efter en ny stjärna inom OVK-besiktningar där du får möjlighet att kombinera både ditt tekniska och ditt sociala intresse i en spännande roll som besiktningsingenjör! Om rollen: I rollen besiktningsingenjör kommer du att arbeta med OVK-besiktningar. Du ansvarar för avtalskunder inom kommersiella fastigheter, vård-och omsorgsboenden, skolor eller liknande. Du kommer att ha en nära kontakt med både kunder och medarbetare där din roll blir att bygga långsiktiga relationer. Dina kunder finns i Stockholm med omnejd. På Kiwa arbetar vi utifrån ”frihet under eget ansvar” vilket möjliggör flexibilitet eftersom du själv planerar dina arbetsveckor. Din placeringsort är Stockholm där resor och resor med övernattning kan förekomma. Har du vad som krävs? Vi ser gärna att du redan är certifierad sakkunnig funktionskontrollant och kan utföra besiktningar. Utöver det tror vi att du är en kommunikativ stjärna som trivs med det sociala mötet. Du har en ”laget-före-jaget” inställning med en förmåga att kunna arbeta självständigt men samtidigt är en naturlig lagspelare. För att lyckas i rollen är du lyhörd, nyfiken, driven och noggrann. Krav: Teknisk gymnasieutbildning alternativ högskoleingenjörsexamen Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom relevant område Erfarenhet av ventilationssystem och injusteringar, exempelvis arbetat som ventilationstekniker B-Körkort Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift Goda kunskaper i Officepaketet Det är meriterande om du har erfarenhet av energideklarationer och utredningar av inomhusklimat. Vad kan du förvänta dig av oss i gengäld? Kiwa är idag ett av de mest framgångsrika företagen inom besiktning, provning, certifiering och teknisk konsultation vilket är tack vare våra medarbetare som genom sitt engagemang och sin kunskap bidrar med säkerhet och hållbarhet till våra kunder och även till samhället. Därför satsar Kiwa mycket på sina anställda och deras utveckling. Genom ditt dagliga arbete, intressanta projekt och utbildningar kommer du och din kompetens ständigt att utvecklas när du är en del av Kiwa! Hos oss är laget före jaget viktigt och tillsammans skapar vi en positiv arbetsmiljö där vi alla är en del av en större gemenskap, Kiwa-gemenskapen! Trygg och stabil anställning- Kiwa har kollektivavtal Generöst friskvårdsbidrag Ersättning för bland annat läkarvård, vaccinationer och möjlighet till en grundlig hälsoanalys En timbank så du kan vara ledig när du vill- inte bara när kalenderns röda dagar infaller Möjligheten att åka med på Kiwas skidresa tillsammans med ca 100 härliga kollegor Så här söker du Ansök via vår hemsida och registrera ditt CV. Urval och intervjuer sker löpande. För frågor gällande rollen kontakta enhetschef Fredrik Persson på tfn 010-479 30 98 eller maila rekryteringsansvarig Sofia Kjellström på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi noga övervägt våra annonseringsvägar och vill därför undanbe oss kontakt med rekryterings- och annonsförsäljare. Om Kiwa We ARE Kiwa- Är du? För oss på Kiwa är vår värdegrund, ARE, utgångspunkten i allt vi gör. Ambitious, Reliable och Engaged. Känner du dig bekväm i vår värdegrund, strävar efter att skapa förtroende och trovärdighet mot kund och hos dina medarbetare och är samhällets och individens säkerhet i samhället viktigt för dig? Kiwa är idag ett av de mest framgångsrika företagen inom besiktning, provning, certifiering och teknisk konsultation. Vi är en global aktör med lokal förankring. Vi har starka kundrelationer och hög service med ett fokus på säkerhet, teknik och hållbarhet. Vi har ett brett utbud och erbjuder tjänster inom processäkerhet, fastighets- och lyftsäkerhet, lantbruk samt inom livsmedels- och byggbranschen. Som koncern är vi verksamma i över 40 länder och har ca 12 000 anställda runt om i världen. I Sverige har vi ett tjugotal kontor mellan Kiruna och Malmö där totalt 900 medarbetare arbetar tillsammans för ett säkrare samhälle. Övrig information Kiwas målsättning är att ha en arbetsplats som är drogfri. Därför genomför vi slumpmässiga alkohol- och drogtester under året. Bakgrundskontroller kan förekomma under rekryteringsprocessen.
Vi letar efter självgående betongare/armerare som har erfarenhet av att jobba med både armering och gjutning. Klart meriterande om du har erfarenhet från lite mer avancerad armering. Krav: Gedigen erfarenhet inom betong/armering. Förmåga att arbeta efter ritning. Trygg med att gjuta. God kommunikationsförmåga på svenska. Yrkesbevis eller motsvarande kvalifikationer. Meriterande: Heta arbeten. Säkra lyft. Anläggning Körkort Stämmer ovanstående in på dig? Du ansöker enkelt genom att SMS.a ”Armerare” till 076-3368454, så tar vi kontakt med dig. Självklart kan du även ansöka via knappen nedanför Vi erbjuder: Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal, trevliga arbetskamrater samt ett företag som man kommer att trivas i. Uppdragen kommer att fyllas så snart som möjligt, så vi uppmuntrar dig att inte vänta med att skicka in din ansökan. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Vi söker utbildade barnskötare till förskolor i hela Stockholmsområdet Vill du jobba som vikarie på olika förskolor där du själv bestämmer vilka dagar du ska jobba. Då är jobbet hos oss på BILDA perfekt för dig. BILDA personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med över 20 års erfarenhet av uthyrning och förmedling av personal. Genom ett stort yrkeskunnande med hög kvalitet erbjuder vi våra kunder och personal ett genuint engagemang. BILDA är en upphandlad leverantör i de flesta kommuner i Stockholmsregionen, bl.a. i Haninge kommun där vi nu söker flera behöriga barnskötare. Att arbeta som vikarie på BILDA innebär att du får ett utvecklande, kul och flexibelt arbete. Du bestämmer själv hur mycket eller lite du vill jobba. Genom BILDAs app kan du se och ansöka om alla uppdrag som matchar din profil. Brinner du för att arbeta med barn och unga samt vill vara med och utveckla deras olika förmågor? Då ska du skicka in en ansöka till oss på BILDA redan idag. Vi har just nu ett stort behov av att anställa fler behöriga barnskötare inom förskola. Nu söker vi dig som kan arbeta på förskolor runtom i hela Stockholmsregionen. Vi söker både behöriga förskollärare, behöriga barnskötare och obehöriga vikarier men med lång erfarenhet inom förskola. I förskolan arbetar du både på avdelningar med yngre barn (1-3 år) och äldre barn (3-5 år). Som vikarie på förskola är arbetsuppgifterna bland annat att hjälpa barn vid måltider, av- och påklädning och lek både inne och ute. Du arbetar tillsammans med annan personal på avdelningen och ni ansvarar tillsammans för att den dagliga verksamheten fortgår. BILDA har kollektivavtal, erbjuder en introduktionsutbildning samt löpande coachande stöd och dialog med en tilldelad kontaktperson hos BILDA. För att arbeta som vikarie behöver du: - Gymnasieexamen eller motsvarande - Tidigare arbetslivserfarenhet inom förskola i Sverige - Tala och skriva god svenska Meriterande är om du har: - Relevant utbildning såsom barnskötarexamen eller förskollärarexamen. För att passa in i rollen som vikarie tror vi även att du har hög social kompetens, är flexibel samt van att ta egna initiativ. Du bör även trivas i en energisk miljö samt vara engagerad och ansvarstagande i ditt arbete. Det centrala i vikarierollen är även ditt stora intresse för att arbeta med barn och ungdomar. Tycker du att detta passar in på dig? Sök då tjänsten via vår hemsida eller klicka på “sök jobbet” här i annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar per e-post eller telefon. För att arbeta med barn behöver du enligt lag ha ett utdrag ur Polisen belastningsregistret. Via vår hemsida kan du hitta information och ladda ner blanketten "begäran om utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn inom skola & förskola” https://bildapersonal.se/konsult/blanketter/ Beställ gärna belastningsregistret redan idag så går processen snabbare om du går vidare i rekryteringen. Vi ser fram emot din ansökan. Hälsningar Rekryteringsteamet på BILDA personal
Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har verksamhet i Tyskland, USA och Storbritannien. De bygger, äger och förvaltar fiberinfrastruktur och är en viktig aktör i den digitala omställningen. Hos Open Infra får du arbeta i en entreprenöriell organisation med snabba beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Som kundtjänstmedarbetare representerar du företaget utåt och du har en nyckelroll i att leverera förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för följande arbetsuppgifter: Besvara och lösa kundärenden via telefon och e-post. Hantera frågor relaterade till fakturor, tjänster och tekniska problem. Säkerställa att kunderna får snabb, korrekt och tydlig information. Dokumentera och följande upp kundärenden. Utveckla och förbättra kundtjänstens processer och rutiner. Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Mycket goda kunskaper i tyska samt svenska och/eller engelska, både i tal och skrift. En god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. En bra förmåga att arbeta strukturerat och kunna hantera flera ärenden samtidigt. Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller sälj. Erfarenhet av arbete inom telekom eller fiberbranschen. Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Grundläggande IT-kunskaper och vana vid ärendehanteringssystem. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är dessutom en lagspelare som är flexibel och bidrar med positiv energi i teamet. Samtidigt är du uthållig och har en bra förmåga att hantera komplexa kundärenden med ett professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du är nyfiken och intresserad av telekom/fiberbranschen. Mer om anställningen Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning Arbetstider: Mån – Fre 08:00–17:00 Plats: Arbetet sker på huvudkontoret i Solna, Frösundavik. Lön: Fast lön + bonus + provision Möt dina framtida kollegor – Här kan du läsa mer om arbetsplatsen och teamet ”Det känns bra eftersom vi tillsammans löser problem. Det speglar också vårt arbetssätt – vi jobbar tillsammans. Arbetet kan vara stressigt, som när exempelvis nätverksavbrott inträffar, men chefen och teamledaren är alltid uppskattande. De ger sitt bästa och förväntar sig samma engagemang från oss som agenter.” “Working as a customer service agent is dynamic, rewarding, and fun! Every day brings new challenges, teamwork, and opportunities to help customers. The supportive environment, friendly colleagues, and sense of accomplishment make it an engaging and enjoyable experience.” Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
MW Group är ett modernt nordiskt totalförsvarsbolag som levererar teknik, tjänster och personal för Nordens samhällskritiska infrastruktur, totalförsvar samt privata företag och myndigheter. MW Group levererar tjänster till samhällsviktiga funktioner på den nordiska hemmamarknaden och utomlands om behovet är globalt. MW Group är partner med den svenska, finska och danska försvarsmakten. Vill du komma hem efter en arbetsdag och känna stolthet över ditt uppdrag och din prestation? Om rollen som installatör/montör Vi söker just nu flera individer på konsultuppdrag som är duktiga på och vill utvecklas i rollen som teknisk installatör/montör Rollen går ut på att stödja våra tekniska experter (elektriker, larmtekniker, fibertekniker etc.) i olika typer av installationer. Stödet kan bestå i att dra olika typer av kabel, genomföringar, sätta kabelkanaler, enklare snickeriarbeten med mera. Även andra typer av arbeten kan förekomma. Det finns goda möjligheter att utvecklas mot t.ex. fibertekniker i en framtid. Arbetet kan ibland innebära resor utanför Stockholm. Formella krav • Du har erfarenhet av tekniska installationer. • Du har erfarenhet av att dra kabel och förstå hur system hänger ihop. • Du har erfarenhet av att hantera handverktyg. • B-körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. • Godkänd bakgrundskontroll Meriterande • Bakgrund ifrån Försvarsmakten Om MW Group MW Group är en modern nordisk industrigrupp, som investerar i totalförsvarsviktiga företag som levererar teknik, tjänster och personal för Nordens samhällskritiska infrastruktur, totalförsvar samt privata företag och myndigheter. MW Group möjliggör att tjänster och produkter sömlöst kan förflyttas mellan det militära försvaret, offentlig sektor och privata aktörer för att snabbt skala upp den nordiska motståndskraften och skydd när behov finns. För mer information, besök www.mw.group.
Position purpose statement The Product Support Specialist at Abilia is responsible for providing first- and second-line technical assistance and customer support for the company’s products. The position aims to resolve user issues efficiently, document recurring problems, and escalate complex cases to senior team members, ensuring a positive customer experience and continuous product improvement. You prioritize a workload to ensure the most critical issues are resolved first and document standard support procedures that co-workers may follow. Main tasks Main tasks included, but are not limited to: Offer technical support and troubleshooting for hardware and software issues. Constantly provide excellent service to all our external customers and internal contacts. Manage and resolve incoming support cases by phone, email, and onsite. Document and follow up on support cases in our case management system. Perform warranty and repair matters. Contact with second and third-line support and collaborate with the development department to solve complex technical problems Conduct courses for technicians at technical aid center Provides training to other colleagues, and you have a close relationship with many of our customers. Key skills and competencies This role requires a person with deep knowledge in technical support and customer service and a deep understanding of related disciplines. The individual works independently, often solving complex problems by applying existing solutions in new ways. They may lead projects or be accountable for ongoing objectives and often support less experienced colleagues. Key to success are adaptability, initiative, strong communication and problem-solving skills, as well as competence in operating systems like Windows, iOS, and Android. Excellent communication and problem-solving skills Works independently and in teams. Solves complex problems using existing solutions creatively May lead projects or ongoing tasks Supports and guides more junior colleagues Strong adaptability, initiative, and responsibility High proficiency in Windows, iOS, and Android Performance Criteria Delivering Survice & Support at a high level of customer and partner satisfaction (NPS) and achieving SLA goals. Key contacts inside and outside of Abilia You have a close relationship with internal colleagues and contacts. Personal suitability will be emphasized.
Välj ett jobb för att visa detaljer