Field Marketing Lead
Doktorse Nordic AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker nu en entreprenöriell, initiativtagande Field Marketing Lead till oss! Välkommen till ett snabbväxande och spännande företag, där du kommer få jobba i ett dynamiskt, inspirerande marknadsteam där möjligheten att växa är stor.  Om rollen Som Field Marketing Lead kommer du jobba med att marknadsföra och öka patientunderlaget för våra fysiska vårdverksamheter, däribland vårdcentraler och vaccinationsmottagningar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: Öka vårt patientunderlag genom lokala evenemang, partnerskap och marknadsföringsinsatser. Säkerställa att våra fysiska mottagningar erbjuder en patientupplevelse utöver det vanliga och följer vårt grafiska manér. Initiera, genomföra och analysera effekten av partnerskap, evenemang och nya typer av marknadsföringsinsatser. Jobba operativt i projekt med många olika intressenter, såväl från våra egna vårdverksamheter som externa partners. Här kliver du in i en roll där du får eget ansvar och möjligheten att påverka är stor.  Om dig Vi värdesätter en kreativ initiativförmåga och högt självledarskap. Du är lika duktig på att komma på nya idéer som att genomföra dem. Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö och har en hands-on-attityd. Som mer formella kvalifikationer tror vi att du har: Minst tre års erfarenhet i en liknande roll, troligtvis inom event, marknadsföring eller försäljning.  Goda kunskaper i svenska och engelska. Extra meriterande är det om du också har erfarenhet av: Jobbat med butiks- eller eventmarknadsföring Jobbat i eller med säljteam. Entreprenörskap. Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Mer praktiska detaljer Startdatum? Vi vill såklart att du ska vara en del av oss så snart som möjligt, men vi förstår om du sysslar med annat i dagsläget - så vi pratar ihop oss om lämpligt datum i slutet av processen. Det här är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Din hemvist kommer vara på vårt huvudkontor på Sveavägen 63. Du kommer också ha möjlighet att jobba hemifrån på fredagar. Känns det här som något för dig? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Högskolelektor i idrottsvetenskap
Gymnastik- och Idrottshögskolan (Gih)
Universitets- och högskolelektorer

Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH, är Sveriges främsta kunskapscentrum för idrott, prestationsutveckling, fysisk aktivitet och hälsa. Vi bedriver forskning med hög kvalitet och samhällsrelevans inom ämnet idrottsvetenskap med fokus på människan i rörelse. Vi utbildar lärare i skolämnet idrott och hälsa, såväl som tränare, hälsovetare, sport managers, idrottsvetare och forskare. Vid GIH arbetar och studerar 160 medarbetare och 1 400 studenter. Högskolan är belägen i centrala Stockholm i nära anslutning till Stockholms Stadion och ett stort idrotts- och friluftsområde.GIH är ett litet lärosäte med starkt varumärke som värnar om kvalitet, engagemang och nytänkande. Här är det korta kommunikations- och beslutsvägar mellan ledning och verksamhet och som medarbetare får du möjlighet att arbeta i en bred roll tillsammans med engagerade kollegor som har olika bakgrund.  Ämnesbeskrivning Idrottsvetenskap är ett flervetenskapligt ämne som tar sin utgångspunkt i idrottsliga praktiker som belyses utifrån humanistiska och samhällsvetenskapliga respektive medicinska och naturvetenskapliga perspektiv. Vid GIH förekommer undervisning och forskning inom de humanbiologiska, humanistiska och samhällsvetenskapliga kunskapsfälten.  Arbetsuppgifter  I arbetsuppgifterna ingår i första hand att bedriva utbildning, forskning och samverkan inom kunskapsområdena (1) Idrott, organisation, ledarskap och utveckling, samt (2) Idrott och samhälle. Området (1) Idrott, organisation, ledarskap och utveckling innefattar delområden som planering, organisering, ledning, styrning, utvärdering och utveckling av idrottsrelaterad verksamhet. Området (2) Idrott och samhälle innefattar exempelvis sociala, kulturella, organisatoriska och politiska perspektiv på idrott och idrottsverksamhet. Undervisning inom området (3) vetenskapsteori och vetenskaplig metod, samt handledning av självständiga arbeten ingår också. Undervisningen sker på grundläggande och avancerad nivå, främst inom programmen Sport Management och Hälsomanagement, samt masterprogrammet. Undervisning inom andra utbildningar och fristående kurser ingår också. Inom grundutbildning sker undervisning främst på svenska, på avancerad nivå kan även undervisning på engelska förekomma.  Vidare ingår uppgifter som handlar om att ta ansvar för, administrera, utvärdera och utveckla utbildning. Det kan också bli aktuellt med ansvars- eller ledningsuppdrag framöver, så vi välkomnar sökande med intresse för det. Behörighetskrav Behörig att anställas är den som: • Har avlagt doktorsexamen inom område som arbetsgivaren bedömer relevant för ovan angivna kunskapsområden. • Har visat pedagogisk skicklighet. • Har dokumenterad högskolepedagogisk utbildning om minst 7,5 högskolepoäng eller motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. • Har god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. • Har god samarbetsförmåga.  Bedömningsgrunder För denna anställning har följande bedömningsgrunder fastställts: • Mycket stor vikt läggs vid dokumenterad pedagogisk och vetenskaplig skicklighet. • Mycket stor vikt läggs vid dokumenterade kunskaper inom kunskapsområdena (1) Idrott, organisation, ledarskap och utveckling samt (2) Idrott och samhälle (se ovan för närmare beskrivning). • Stor vikt läggs vid dokumenterade kunskaper inom området (3) vetenskapsteori och vetenskaplig metod (se ovan för närmare beskrivning). • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, omfattande: att vara ansvarstagande, noggrann och självständig; att ha förmåga att organisera, kommunicera och samarbeta; samt att ha ett konstruktivt, kritiskt och utvecklingsorienterat förhållningssätt. • Stor vikt läggs vid dokumenterad förmåga att samverka med idrottsorganisationer och det omgivande samhället, samt företrädare för forskningsfältet nationellt och internationellt. • Stor vikt läggs vid genomgången högskolepedagogisk utbildning eller motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig.  • Stor vikt läggs vid administrativ skicklighet av betydelse för anställningens arbetsuppgifter. • Stor vikt läggs vid intresse och kompetens för, samt erfarenhet av, ansvars- och ledningsuppdrag. • Stor vikt läggs vid god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Varaktighet/Arbetstid Anställningen är en tillsvidareanställning motsvarande 100 %, med planerat tillträde enligt överenskommelse. Vid anställning tillämpas sex månaders provanställning. Lön Individuell lönesättning tillämpas. Ansökningsförfarande Du ansöker via vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen. Handlingar bifogas elektroniskt och ska vara i word- eller pdf-format. Ansökan ska innefatta följande handlingar: • Personligt brev. • CV - inklusive sammanställning av utbildningar, anställningar, pedagogiska, vetenskapliga och administrativa meriter, samt förteckning över vetenskapliga och pedagogiska publikationer (CV). I förteckningen av publikationer ska sökanden ange högst 5 skrifter som åberopas i första hand. • De fem publikationer som åberopas i första hand (se föregående punkt). Ansökan ska vara GIH tillhanda senast den 10 augusti 2025 Läs gärna GIH:s medarbetarskapspolicy. Åberopade meriter ska kunna intygas vid anmodan. GIH verkar för mångfald och jämställdhet inom samtliga anställningskategorier. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sanerare natt till MTR Facility Management!
MTR Tunnelbanan AB
Saneringsarbetare m.fl.

MTR är en av världens främsta operatörer för järnvägsbunden trafik och har sin bas i Hongkong. I Sverige är vi över 3500 kollegor som driver tunnelbanan, fordonsunderhållsbolaget MTR Tech och MTR Facility Management. Vårt uppdrag är att underlätta människors vardag och länka samman och utveckla hållbara samhällen. För mer information om MTR besök www.mtrnordic.se. På Facility Management levererar vi tjänster till resenärer, Trafikförvaltningen och MTRs bolag för att öka leveranssäkerheten och vara konkurrenskraftiga. Vår strategi innefattar ökad effektivitet, konsolidering och affärsutveckling med fokus på extern försäljning. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu fler sanerare till vår verksamhet! Som sanerare ansvarar vi för att underhålla och återställa våra miljöer inom kollektivtrafiken.  Arbetet kräver förmåga att göra individuella bedömningar i och du förväntas använda rätt saneringsmetod för att bort klottret och återställa underlaget, men också ta hänsyn till effektivitet och miljö. Tjänsten innebär arbete med kemikalier, vilket ställer höga krav på säkerhetstänk och förmåga att ta till sig och tillämpa rutiner. Som sanerare följs du upp på kvaliteten och effektiviteten i ditt arbete och du arbetar både självständigt och i team på uppdrag av gruppchef och gruppledare. Nu söker vi personal till nattschema måndag till torsdag kl. 21:00-06:00.  Uppgifterna skiljer sig något mellan dag och nattjänst men huvudsakliga uppgifter är: • Sanering, foliering, målning • Högtrycksspolning • Slipning • Reklamuppsättning i tunnelbanemiljö  • Ta emot, dokumentera och registrera ditt arbete i ärendehanteringssystem via smartphone Oavsett om du arbetar dag eller natt så utgår tjänsten ifrån vårt platskontor i Rådhuset. Du kommer under arbetstid att färdas med bil mellan ärenden, därför krävs att du har manuellt b-körkort. KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som sanerare är det viktigt att du som person stimuleras av att arbeta i ständig förändring och att du har en vilja att själv utvecklas, att bidra till verksamhetens utveckling och att tänka nytt. Vidare är du noggrann, ansvarsfull och flexibel. Du är självgående men har även lätt för att samarbeta och har stor respekt för tid och punktlighet. Som person är du säkerhetsmedveten, stresstålig och det är bra att ha god fysik då vissa av arbetsmomenten är fysiskt krävande. Det är även bra om du är van att hantera tekniskt systemstöd. Att arbeta som sanerare hos oss är ett ansvarfullt uppdrag där det är av yttersta vikt av vara säkerhetsmedveten. Vidare har du • B- körkort med manuell växellåda • Mycket goda kunskaper i svenska språket • Godkända gymnasiebetyg (eller motsvarande) i svenska, matematik och engelska är starkt meriterande Meriterande om du har studerat El-, eller arbetat som elektriker, om du har liftutbildning, slipningskompetens eller tidigare hantverkserfarenhet. ÖVRIGT Med oss på MTR gör du skillnad i människors vardag och för samhället omkring oss. Vi utmanar gamla sanningar och hittar nya lösningar för att utveckla oss själva och de samhällen där vi finns. Det har gjort oss till ett av världens ledande tågbolag. Våra värderingar är den röda tråden i vårt dagliga arbete: utmärkt service, ömsesidig respekt, ständig utveckling och mätbara resultat. De hjälper oss att skapa säkra resor, nöjda kunder och medarbetare som trivs. Vi är ett stort bolag vilket ger dig ett brett nätverk och möjligheter att utvecklas. Förmåner Som anställd hos MTR får du en rad förmåner, som SL-kort med resor i hela Stockholms län och Ticket Rikskortet till förmånsbeskattning. Förutom friskvårdsbidrag kan vi även erbjuda rabatter hos flera träningsanläggningar och företag inom friskvård. Vill du arbeta tillsammans med oss på MTR? Välkommen med din ansökan och besvara ett antal urvalsfrågor. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Isabel Paymandar, Talent Acquisition Business Partner, via [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. Urval och intervjuer sker löpande.  Varmt välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Stockholm

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Stockholm Vi söker en driven och engagerad farmaceut för att stärka upp med till vårt apotek Renstiernas gata. Apoteket är beläget i hjärtat på Södermalm, SoFo, nära Nytorget. Det ligger nära till mycket butiker och restauranger. Det är även vårdnära då det ligger en vårdcentral precis ovanför och Ersta sjukhus en 5 minuters promenad bort, tandläkare och äldreomsorg. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder och många stamkunder då apoteket ligger beläget i ett stort bostadsområde. Du kommer arbeta tillsammans med ett sammansvetsat och drivet team bestående av 5 farmaceuter samt 3 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Apoteket är ett kluster med Sickla Köpkvarter. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 08.30-19 på vardagar, 10-16 på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid/deltid och du välkomnas till apotekschef Mahbobeh Rajabi team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Mahbobeh på tel. 076-1011930 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Kurator till ASIH i Innerstaden (Linnégatan Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en kurator till ASIH i Innerstaden, Garnisonen Östermalm Hos oss ser vi det som en självklarhet att du arbetar med patienten i fokus. För att trivas i vårt team behöver du ha god förmåga att samarbeta och trivas såväl med teamarbete som självständigt arbete. Vi värdesätter respekt samt ärlighet och lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Beskrivning av tjänsten Som kurator hos oss kommer du att ansvara för kuratorsuppgifter inom enheten. Ditt arbete handlar i första hand om samtal vars syfte är till att stödja, uppmuntra, informera och avlasta patienten och dess närstående i frågor samt problem som är relaterade till patientens sjukdom. Det erbjuds kuratorskontakt till patienten och närstående, vilket sker enskilt eller i form av par- och/eller familjesamtal. I din roll som kurator deltar du också i ronder tillsammans med hela Teamet, samt fortsätter med våra mycket uppskattade anhörigträffar. Arbetsuppgifterna innefattar även utredning samt bedömning av patienter samt anhörigas behov av stöd och rådgivning. Våra patienter är svårt sjuka så vi värdesätter en varm och trygg omvårdnad. I arbetat ingår det även att informera om samhällets resurser samt svara på frågor som berör ekonomi, arbete, bostad, transport, försäkringar, med mera. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har socionomexamen. Legitimation inom hälso- och sjukvård är tungt meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du som söker har tidigare erfarenhet av kuratorsarbete inom palliativ vård, onkologi, och/eller somatisk vård med människor i alla åldrar samt av att samverka med andra vårdgivare. Du kommer behöva transportera dig mellan olika platser, vilket kräver att du har giltigt B-körkort. Våra patienter bor i Innerstaden, Lidingö och Solna, eftersom arbetet utförs i patienters hem kan husdjur förekomma.  Vi erbjuder nyrenoverade lokaler (Linnégatan, Garnisonen Östermalm) och trevliga kollegor. Dessutom individanpassad introduktion, kompetensutveckling, friskvårdsaktiviteter och mycket mer. Tjänstgöringsgrad 80%, 6 månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Sjuksköterska till ASIH Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH Innerstaden (Garnisonen, Östermalm) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda trevliga kollegor, nyrenoverade lokaler på Östermalm och möjlighet till utveckling. Dessutom konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens, friskvårdsbidrag, anpassad introduktion etc. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är på heltid, 37 tim/vecka och inkluderar dag- och kvällspass samt c:a var tredje helg. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Junior Account Manager
Edge of Talent AB
Företagssäljare

Edge of Talent är ett kompetens- och konsultbolag som erbjuder skräddarsydda kompetenslösningar för våra kunder, oavsett om det handlar om konsultuppdrag, anställningar eller långsiktiga samarbeten. Vi är stolta över att matcha rätt talang med rätt uppdrag och skapa möjligheter för våra kandidater och konsulter samt våra partners  för att växa tillsammans.  På Edge of Talent brinner vi för att matcha rätt person med rätt uppdrag. Vi är specialister på rekrytering och konsultlösningar och vi hjälper våra kunder att växa genom att hitta och utveckla den bästa kompetensen. Bli en nyckelspelare i vår tillväxtresa! Är du en driven och målinriktad säljare i början av din karriär? Vill du vara med och forma framtidens kompetensförsörjning? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som Junior Account Manager kommer du att spela en central roll i vår tillväxt. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya kunder, bygga långsiktiga relationer och sälja in våra tjänster inom rekrytering och konsultlösningar. Du kommer arbeta tillsammans med seniora säljare och rapporterar till vår säljchef.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: -Prospektering och nykundsbearbetning inom olika branscher - Genomföra kundmöten och behovsanalyser -Presentera och sälja in våra tjänster - Samarbeta med rekryteringsteamet för att säkerställa leverans - Följa upp och utveckla befintliga kundrelationer Vem är du? Vi söker dig som:  - Har 1–2 års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom tjänsteförsäljning och som vill utvecklas inom försäljning. - Är självgående, resultatorienterad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål - Har en stark kommunikativ förmåga och lätt för att skapa förtroende - Är nyfiken, lärande och vill utvecklas inom försäljning och rekrytering - Talar och skriver flytande svenska och engelska Vad erbjuder vi? En dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö där du får vara med och påverka Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling Ett engagerat och stöttande team med hög kompetens inom rekrytering och HR Konkurrenskraftig lön och förmåner Möjlighet att arbeta med spännande kunder och projekt Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och  skriv en rad om varför du vill ha jobbet.  Vi ser fram emot din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
3 december 2025
Expressarbetare till Pipers AB
PIPERS AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Om tjänsten Vi söker nu trevliga samt arbetsvilliga personer för expressarbeten i Stockholm. Du väljer själv vilka dagar/tider som passar just dig. Vi utför transporter, flyttar samt monteringar. Vi är alltid minst 2 personer vid varje arbetspass och vårt arbetsredskap är lätta lastbilar. Arbetstiden samt arbetsplatserna varierar, vi jobbar i hela Stockholmsområdet. Våra kunder är primärt privatpersoner, men även företag och organisationer. Vi ser gärna att du är i fysiskt god kondition samt att du är social och serviceinriktad. Ett stort plus är om du har B-körkort.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Drifttekniker

Newsec erbjuder fastighetsägare, investerare och hyresgäster ett komplett utbud av tjänster inom de två tjänsteområdena Property Asset Management och Advisory. Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt företag med cirka 2 700 medarbetare spridda på de sju nordiska och baltiska marknaderna. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi söker nu en Drifttekniker till Stockholm, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Nu söker vi dig som är Drifttekniker och som med nyfikenhet och engagemang är redo att ta dig an din nästa utmaning. Som Drifttekniker på Newsec arbetar du både självständigt och i grupp på dina tilldelade fastigheter. Din uppgift är att delta i såväl den dagliga som den planerade fastighetsdriften. Du kommer bland annat arbeta med energi- och driftoptimering, tillsyn, felsökning och reparationer av tekniska installationer inom värme, ventilation, övervakningssystem samt styr och regler. I rollen ingår att skapa och upprätthålla goda relationer med kunden genom att vara tillmötesgående och professionell. Din profil Vi söker dig som har: Driftteknikerutbildning från yrkeshögskola alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet Flerårig erfarenhet av arbete som Drifttekniker Goda kunskaper inom styr och regler samt övervakningssystem God kommunikationsförmåga på svenska och grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Övergripande datorkompetens B-körkort Meriterande: Certifikat för Heta arbeten, fallskydd, anläggningsskötare brandlarm eller anläggningsskötare sprinkler. Som person är du nyfiken, utåtriktad och har en hög servicekänsla då rollen innebär mycket kontakt med hyresgäster och kunder. Du samarbetar bra med andra, är flexibel och duktig på att planera och strukturera ditt arbete. Vidare är du självgående, har en god analysförmåga och en positiv inställning till att lösa problem.   Din värdegrund För oss är det viktigt att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: Excellence, Innovation, Integrity och Impact. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen. Newsec erbjuder dig Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Din personliga utveckling är viktig för oss och därför så erbjuds du löpande utbildning och goda karriärmöjligheter. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser och karriärföretag. Ansökan  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med provanställning de första 6 månaderna. Arbetstiden är måndag - fredag kl 07:00-16:00. Rekryteringsprocessen är kompetensbaserad och innefattar ett personlighetstest samt ett test för att pröva logisk slutledningsförmåga. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan redan idag! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mejl. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.newsec.se, där hittar du även våra andra lediga tjänster och har dessutom möjlighet att Connecta med oss.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025