Kickstarta din säljkarriär – Är du vårt nästa stjärnskott?
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Är du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av hög provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi söker dig som: Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Kökort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: provision + dagligbonus (10 000–50 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Utbildare Nätverkstekniker - Stockholm
Fordonsakademin Sverige AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Anslut dig till Fordonsakademin som utbildare för vår Nationella Yrkesutbildning Nätverkstekniker. Vi är i en expansiv fas och bygger nu ut vår yrkeshögskola med fler utbildningar. I rollen som utbildare kommer du att ha en central och påverkande position där du bidrar direkt till utbildningens kvalitet och relevans. Din expertis och ditt engagemang är avgörande för våra studerandes framgång. Denna tjänst är placerad i Solna och erbjuder spännande utvecklingsmöjligheter i en dynamisk och stöttande miljö. Huvudansvar: Självständigt utforma och utveckla föreläsningsmaterial baserat på våra detaljerade kursplaner. Planera, genomföra och utvärdera lektioner inom utbildningen för Nätverkstekniker Arbeta nära tillsammans med utbildningsledaren för att säkerställa att utbildningen är av högsta kvalitet Samverka med branschrepresentanter och andra lärare för att ständigt förbättra och uppdatera utbildningen. Följa upp och stödja de studerandes framsteg och lärande. Kvalifikationer Du bör ha omfattande erfarenhet från både IT-branschen och specifikt i rollen som Nätverkstekniker, eftersom detta är de områden du kommer att undervisa inom. Det är en fördel om du har god förståelse för yrkeshögskolans struktur och dess regelverk. Du bör vara pedagogisk och metodisk, med god förmåga att hantera administrativa uppgifter. Du trivs med att kommunicera både personligt och i digitala format. Du har en stark vilja att ta ansvar och är bra på att samarbeta med kollegor. Vidare krävs att du är väl erfaren i Office 365 och van vid att arbeta i olika digitala system och plattformar. Du bör också ha utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt. Vill du arbeta deltid och/eller är du konsult och vill fakturera via ditt egna bolag så är vi öppna för det också! Din profil Du har ett stort engagemang för människors och dess utveckling och drivs av en genuin nyfikenhet på utbildningsprocessen. Din motivation ligger i att se individer växa genom att tillägna sig nya kunskaper och att bidra till att förse arbetsmarknaden med relevant kompetens. Du har en positiv inställning och fokuserar på att hitta lösningar. Du trivs med att ta ansvar och arbeta mot tydliga mål och resultat. Ditt sätt att bygga relationer kombinerat med ett affärsmässigt sinne präglar ditt professionella och rådgivande tillvägagångssätt i arbetslivet. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 0728536226 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
25 november 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Rinkeby

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i [Ort] Vi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek Rinkeby. Apoteket är beläget i Rinkeby Centrum och i närområdet finns det matbutik, bostadsområde, vårdcentral. Du tar dig enkelt till oss, oavsett vilket förmedel du väljer att åka. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer, äldre, egenvårdskunder, receptkunder. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 2 farmaceuter samt 2 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Vi har ett bra samarbete med Kronans Apotek i Tensta. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 10:00-18:00 på vardagar, 10:00-15:00 på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid/deltid enligt ök, och du välkomnas till apotekschef Simin Afsharian team. Önskad start omgående/enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Simin Afsharian på tel. 070-549 8052 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

30 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kallskänka/cafébiträde
Cafeihaga AB
Kockar och kallskänkor

Nu söker vi en kallskänka till Kaffe & Cava. Vi är ett nyöppnat café i Hagastaden i Stockholm. Vi söker dig som är minst 18 år, har en positiv inställning, är självgående och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Som kallskänka har du fokus på att producera lättare mat som sallader, frukost, mackor, soppa och snittar. Vi räknar med att du som ansöker har ett stort intresse för matlagning. Erfarenhet som kallskänka eller annat köksjobb är ett krav. Tjänsten innefattar 50 % deltid med arbete även på helger. Tjänsten påbörjas under juni månad. Vi håller intervjuer löpande och önskar därför din ansökan snarast!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Butiksbiträde sökes till godisbutiken Caramella på Hötorget i Stockholm
Caramella AB
Butikssäljare, dagligvaror

Butiksbiträde sökes till godisbutiken Caramella i Stockholm. Vi söker dig som är - Serviceinriktad - Utåtriktad - Ordningssam - Flytande svenska och engelska - Stresstålig Dina arbetsuppgifter - Kassatjänst - Beställning av varor - Varupåfyllning - Varumottagning - Kundservice - Städning Tycker du att detta låter intressant? Skicka ditt CV, personliga brev och bild till [email protected]

30 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Taxiförare sökes Uber/Bolt
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Taxiförare söker för Uber/Bolt Heltid Deltid Helger Engenbil Alla alternativ finns Våra bilar finns i hela stora Stockholm för mer info ring Baker: 0736920858

30 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Anläggningsarbetare rörläggning

EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera.  Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel.  Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Det projekt som vi söker anläggare innefattar arbeten med schaktningsarbeten och förläggning av dag- spill och vattenledningar samt återställningsarbeten. Specifikt betongrör, PP-rör och PE-rör. Även finplaneringsarbeten som t.ex. plattläggningar och dyl För denna tjänst är det viktigt att du har erfarenhet av ovannämnda arbetsuppgifter. Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska Körkort B Utbildningen Trafikanordningar och markarbeten i offentlig mark Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
25 november 2025
Chefs Wanted Be Part Of Something New With Black Milk Gastro Group
Mad Milk Sushi AB
Kockar och kallskänkor

Chefs Wanted – Be Part of Something New at Leche Negra At Leche Negra, we’re building a new bistro in the heart of Stockholm, where quality, professionalism, and hospitality go hand in hand. From early breakfast to late dinner service, we want every guest to feel both welcomed and inspired. This is a kitchen for those who love craft, calm focus, and bold ideas. Our food is rooted in classic techniques, made from quality ingredients, and presented with both confidence and warmth. The goal? To create a place people want to come back to – again and again. You’ll be joining an opening team led by chefs with long experience from Michelin-starred kitchens – people who bring both precision and perspective, and who are committed to building something long-term with the right culture from day one. Every time someone steps through our doors, they should be met with a menu that feels exciting yet familiar – something playful, surprising, but never gimmicky. Just great food, served with care. We’re hiring chefs and kitchen staff to join our opening team. We're especially interested in people who: Take pride in structure, timing, and attention to detail Respect classical cooking Can handle pressure with calm, consistency, and focus Care deeply about guest experience Are committed, curious and driven – and enjoy being part of a growing team Above all, we value engagement – people who show up with energy, ideas, and pride in their work. This is not just a job – it’s a chance to help shape a restaurant from the ground up. The opening is scheduled for the autumn/Winter of 2025

30 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Senior Administratör
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Arbetsbeskrivning Under 2025 kommer AP7 att fortsätta utveckla sin förvaltning inom alternativa investeringar. I samband med detta behöver de stärka upp med kompetens inom värdepappersadministration och hantering av alternativa investeringar, såsom fond-i-fond, fastigheter eller direkta investeringar. Inledningsvis kommer du främst att bidra genom att vara delaktig i implementeringen och optimeringen av AP7:s nya systemstöd för administration av alternativa investeringar. Därefter kommer fokus att ligga på att utveckla och förstärka processerna för att säkerställa en effektiv och säker hantering av fondens innehav, transaktioner, betalningar (capital calls/distributions) inklusive daglig värdering av innehaven. Utöver administrationen av alternativa investeringar kommer du även att vara involverad i de dagliga uppgifterna för AP7 Aktiefond och AP7 Räntefond. De dagliga arbetsuppgifterna innefattar: - Administration av alla AP7:s övriga värdepapper (aktier, räntebärande, valutor, derivat). - Avstämning av innehav och bankkonto. - Hantering av bolagshändelser (Corporate Actions). - Säkerheter, värdepapperslån, utdelningar. - Daglig fondvärdering (NAV) av de två fonderna AP7 Räntefond och AP7 Aktiefond. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har intresse och förståelse för finansmarknaden samt är nyfiken, ansvarsfull och noggrann. Erfarenhet av och intresse för systemfrågor, digitalisering och processutveckling är ett måste. Du kan den administrativa kedjan väl och är genuint intresserad av att förbättra och utveckla arbetsprocesser och systemlösningar. Du bör ha minst fem års relevant erfarenhet av administration av i huvudsak alternativa investeringar (främst private equity men även fastigheter, infrastruktur och liknande) men även aktierelaterade värdepappersaffärer, från en större kapitalförvaltning hos en bank, ett fondbolag, en treasuryfunktion eller annan kapitalförvaltare. Du är en driftig lagspelare som sätter laget före jaget och då tempot stundtals är högt är det viktigt att du har god samarbetsförmåga såväl som en god förmåga och vana av att arbeta självständigt. Arbetet innebär många externa kontakter och för rollen krävs därför en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. AP7 arbetar för närvarande i SimCorp Dimension varför erfarenhet av att ha arbetat i det systemet är meriterande. Andra dagligt använda verktyg är leverantörers webb-portaler, Duco, Bloomberg samt Excel. Om AP7 AP7 är en statlig myndighet med uppdrag att förvalta premiepensionsmedel åt svenska folket. AP7 är den enda statliga aktören inom premiepensionssystemet med förvalsalternativet AP7 Såfa. De som avstår från att välja premiepensionsfonder får automatiskt sina medel placerade i förvalsalternativet. Idag förvaltar AP7 premiepensionen åt fem miljoner svenskar. AP7 är idag 66 anställda, varav 7 arbetar på Fond och värdepappersadministrationen. AP7 förvaltar cirka 1300 miljarder kronor. Läs mer om AP7 här. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar AP7 med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-MP1 #boff

30 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Servis
Ent Bar AB
Hovmästare och servitörer

Erfaren servitör/servitris till Enskede Deli Kul att du hittat till vår annons! Om oss: Vi är en charmig och populär kvarterskrog i hjärtat av Stureby med varm stämning och trogna stamgäster. Vår meny består av vällagade och varierade rätter med fokus på kött och fisk samt roterande rätter efter säsongens smaker. Under sommarhalvåret har vi en stor uteservering med 70 platser och en fristående bar, inomhus får vi plats med cirka 50 personer. Vi är en del av Matboden Södermalm som ligger på Folkungagatan, vid behov kan du komma att jobba något pass där om det skulle behövas. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet inom restaurangbranschen Är trygg i din roll och kan ta ansvar för service, bordsplacering och gästmöte Trivs i högt tempo men är orienterad, vänlig och professionell Är flexibel och van vid service under kvällar och helger Har god dryckeskunskap och intresse för mat i kombination Talar flytande svenska, engelska är ett plus Eftersom vi är ett mindre team som jobbar så är det viktigt att du är engagerad i arbetet och ställer upp där det behövs. Vi erbjuder: En härlig arbetsmiljö med kollegor du kan lita på Bra arbetstider. Vi har öppet mellan 16-22 tisdag till lördag Sköna gäster som du kommer bli familjär med En plats där du kan växa i din roll och stå ut ur mängden Lön enligt överenskommelse Är du den vi söker? Skicka in din ansökan till oss. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Mer om det här jobbet Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Blandad Lön: Efter överenskommelse

31 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025