Lediga jobb i Svalöv
Sök totalt 54 lediga jobb i Svalöv
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Vi söker en säkerhetsexpert/tekniker till Svalöv Om Tjänsten Som säkerhetsexpert/tekniker hos oss på Verisure supporterar du våra kunder både nya och befintliga. Du kommer dels montera och installera nya hemlarm men också hjälpa till vid eventuell service, batteribyten, uppgraderingar eller utökningar av kundernas larmsystem. Vi värnar om våra kunder och vill alltid leverera en kundupplevelse i världsklass. Hos oss får du en arbetsplats med hög energinivå och teamkänsla men också möjligheter för personlig utveckling. Du kommer att jobba hos oss på M.E Larm & Installation AB, som är marknadsledande leverantör och franchisetagare till Verisure Sverige AB av larm till villa och lägenhet. Vi erbjuder dig · Attraktiv lönemodell med grundlön, provision och bonussystem · Kollektivavtal och tjänstebil · Gedigna sälj- och serviceutbildningar · En stabil arbetsplats med lång branscherfarenhet · Marknadens mest innovativa tjänster och produkter Vi söker dig som har · Har B-körkort · Behärskar svenska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret · Har stort kundfokus och hög integritet · Drivs av att arbeta mot uppsatta mål · Teknikintresserad · Händig Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram . Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Svalöv. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 130platser i Sverige - både på våra fristående vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen, DOZ Apotek och Apotek Hjärtat. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.
Om oss Bemanning med omsorg. Ofelia vård månar om den svenska sjukvården, våra medborgare, om våra sjuksköterskor och övrig vårdpersonal. Vi är Sveriges tryggaste bemanningsföretag för dig som är sjuksköterska. Vi har uppdragen som du söker och villkoren som du förtjänar. Ofelia vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Detta är en garanti att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet och Unionen. Detta är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning sjuksköterskor till SÄBO/ordinärt boende Placeringen avser i första hand säbo men man arbetar i team så även arbete mot obo förekommer. Helg och kväll är ensamarbete och då arbetar man i hela kommunen. Kontakta oss gärna för mer information på [email protected]/010-178 36 20 Vi hjälper självfallet till med resa och boende vid behov. Din profil Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med relevant erfarenhet. Varmt välkommen med dina önskemål och din ansökan redan idag!
Svalövs kommun – med ett strategiskt läge inom familjen Helsingborg – erbjuder närhet, optimism och ett gynnsamt klimat för arbete och liv. Bra kommunikationer gör det lätt att arbetspendla. Här bor ca 14 500 invånare. Äldreomsorgen består av tre geografiska områden, Svalöv, Teckomatorp och Kågeröd. Inom varje område finns särskilda boenden och hemvård. Vi har kommit långt när det gäller välfärdsteknik dvs digital teknik som bidrar till ökad livskvalitet för äldre personer. Den hjälper oss i vår vardag, både utifrån brukarens och medarbetarens perspektiv. Svalövs kommun är en tobaksfri och hälsomedveten arbetsplats. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 2000 kronor per år samt tillgång till en förmånsportal fylld med förmåner. Vi söker nu enhetschefer till två av våra särskilda boenden, Ängslyckan belagt i Teckomatorp och Åsgården belagt i Kågeråd. Ängslyckan tillhör Område Slätten där en kollega ansvarar för hemvård och korttidsenhet. Åsgården tillhör Område Åsen där en kollega ansvarar för hemvård och demensenheten som finns på boendet. Ett nära samarbete med enhetschef och andra professioner är av stor vikt för arbetsplatsernas framgång och teamkänsla. Tjänsten innebär arbetsmiljöansvar för cirka 30 medarbetare där det är både dag, kväll och nattpersonal. Skillnaden är att som enhetschef på Åsgården är det enbart somatisk inriktning chef ansvarar för och på Ängslyckan finns det både somatisk och demensinriktning. I båda tjänsterna ingår administrativt stöd i form av en administratör som sitter ute på enheterna. I Svalövs kommun arbetar vi mycket i tvillingskapet inom respektive område där enhetscheferna tillsammans med sina medarbetare arbetar för utveckling, kvalitet och teamkänsla över gränserna mot samma mål. För oss är tvillingskapet betydligt mer än att täcka för varandras frånvaro. Just teamkänsla och prestigelöshet med gott humör och vilja att tillsammans göra det bästa för både den enskilde och verksamhet är viktiga ledord för oss inom äldreomsorgen. ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef arbetar du verksamhetsnära i det dagliga arbetet med att stödja och entusiasmera medarbetarna där du bidrar till att skapa en god arbetsmiljö. Du har ett helhetstänk och är en transparent, prestigelös ledare med genuint intresse för medarbetarnas välmående och utveckling. Din förmåga att kommunicera och skapa engagemang och delaktighet är viktiga egenskaper i ditt ledarskap för att lyfta medarbetarna att arbeta självständigt och växa. Med rollen följer också ett ekonomiskt ansvar för enheten, där du följer upp och tillser att verksamheten bedrivs inom tilldelad budgetram. Du ingår i vård och omsorgs ledningsgrupp tillsammans med övriga chefer och nyckelpersoner där alla bidrar med sin kunskap och kompetens för att tillsammans driva utvecklingen framåt. I ditt uppdrag ingår det att ansvara för att teamarbetet med myndighet, hälso- och sjukvårdspersonal och omvårdnadspersonalen fungerar optimalt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett tillitsbaserat ledarskap och har förmågan att stimulera, engagera och motivera medarbetare till förnyelse och utveckling. Vi vill att din ledarstil ska präglas av en god kommunikativ förmåga och en medvetenhet om betydelsen av väl fungerande information. Det är viktigt att du kan upprätta och behålla goda relationer inom och även utanför förvaltningen samt att du har mod, kreativitet och handlingskraft. Du kommunicerar tydligt och förklarar orsakerna till beslut samt underbygger argument med fakta. Du samtalar och agerar förtroendeingivande i olika sammanhang och är bra på att skapa en öppen dialog. Du ger, söker och kan ta emot konstruktiv feedback. Du vågar pröva nya arbetsmetoder som utvecklar verksamheten och hanterar oklara situationer. Du ska också kunna se möjligheter och lösningar där du tillsammans med medarbetare, kollegor och andra arbetar i ett team för bästa möjliga resultat. Vi söker dig som har adekvat högskoleexamen och med erfarenhet av att arbeta som chef . Du arbetar strukturerat, självständigt, men är ändå en lagspelare och uppnår resultat. Du gillar att arbeta med struktur och planering. Du är en person med tydligt verksamhetsfokus och har intresse för utveckling och de tillgängliga resurserna använder du på ett ansvarsfullt sätt. Du har erfarenhet av budgetarbete. Du kan förhålla dig till ändrade omständigheter och fokusera på rätt saker även i stressade situationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och att du arbetar med förändringsarbete i tidigare uppdrag. Du ingår i ledningsgruppen för äldreomsorgen som idag består av verksamhetschef och enhetschefer, där förtroende i ett öppet och fritänkande klimat är av stor vikt. Intervjuer planerar att hållas under v.51 Tillträde enligt överenskommelse Vi vill även att sökande utöver ett personligt brev svarar i annonsen på följande frågeställningar: 1. Vad tänker du kring betydelsen av ett fungerande tvillingskap? 2. Hur ser du på chefskap kontra ledarskap i ditt dagliga arbete? 3. Hur tänker du att ditt ledarskap i det vardagliga arbetet ska främja medarbetarna till en mer självständig arbetsgrupp och skapa trivsel på arbetsplatsen? ÖVRIGT Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar samt för att säkerställa kvaliteten i vår urvalsprocess. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Svalövs kommun är en allmän handling. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du på vår hemsida www.svalov.se. Användaren samtycker till och godkänner att Visma hanterar personuppgifter i enlighet med Vismas Policy om Personuppgifter och Cookies. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför all kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser
Har du erfarenhet av kommunal redovisning och vill stötta upp denna kommun och samtidigt glänsa med din kunskap? Vi har uppdraget just för dig! Om uppdraget Med start omgående söker vi en Interim Redovisningschef till Svalövs Kommun som tidigare haft en konsult men som nu slutar, uppdraget löper till och med 29/3-2024. Omfattningen är 100% av en heltid, med möjlighet till distansarbete 1-2 dagar/veckan. Du kommer arbeta på den centrala ekonomiavdelningen för hela kommunen som består av 9 ekonomer och 1 ekonomi assistent. Dina arbetsuppgifter För uppdraget krävs att du självständigt kan sätta dig in i uppgifterna, men givetvis med stöd från kollegor. Exempel på förekommande uppgifter är: - Övergripande redovisnings ansvar för enheten - Månadsbokslut och årsbokslut - Koncernredovisning - Kontakt med revisorer Dina kvalifikationer - Akademisk examen i ekonomi eller liknande - Erfarenhet av att arbeta som redovisningschef flera år - Minst tre års erfarenhet av kommunal redovisning - Erfarenhet och goda kunskaper i Visma, Raindance - Mycket goda kunskaper i Excel - Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7 dec. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
We want to double the consumption of fruit and vegetables; do you want to join? We are now recruiting production workers to Vidinge Grönt! Who are welooking for? We are looking for positive candidates with good communication skills. You must be meticulous in your work for us to always deliver products with high quality to our customers. As a person, you think highly of your personal development and constantly want to try new tasks and responsibilities. What does the role imply? In the role as a production worker at Vidinge your main tasks will be to cut, wash, assemble, dry and package different salads into our products. You will work by our production lines. It is a demand that you can communicate, read, and write on English. We also see that you have basic knowledge within Microsoft Office. Former work experience at a warehouse or with the operative system AX is an advantage. The salary is according to our collective agreement with Livs. There are also salary add-ons for inconvenient working hours and overtime. In this position, you will work a variety of morning and afternoon shifts where you also will be scheduled on weekends. The work is physically demanding and takes place in a cold environment to keep the salad fresh (3-8 degrees). About Vidinge Vidinge Grönt AB is one of Skåne’s fastest growing companies. In short time the company acquired a dominating position in the market as a supplier of "ready to eat" products in the salad and vegetables segment on the Nordic market. Vidinge possess the most modern production facility for washing and packing salads in Sweden. Vidinge is now planning further expansion and development which is substantially going to increase the production capacity and the number of employees. The company has a turnover today of 700 million SEK with approximately 300 employees. Vidinge Grönt is in Norrvidinge, just north of Kävlinge, where the business also originates. This position will be of great importance in our company. The market is in a heavy expansion and is facing one of the most interesting phases in history. With the right attitude there is big possibilities to advance within the company. At Vidinge you will work together with experts in an inspiring environment of entrepreneurship and love for healthy, fresh, and great food! If you are interested in this position, send your CV on English to [email protected] Write “Production Worker” as subject in the email. Welcome to apply for the position!
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 5 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Svalövs kommun – med ett strategiskt läge inom familjen Helsingborg – erbjuder närhet, optimism och ett gynnsamt klimat för arbete och liv. Bra kommunikationer gör det lätt att arbetspendla. Här bor ca 14 500 invånare. Svalövs kommun – med ett strategiskt läge inom familjen Helsingborg – erbjuder närhet, optimism och ett gynnsamt klimat för arbete och liv. Bra kommunikationer gör det lätt att arbetspendla. Här bor ca 14 500 invånare. Solgården är ett äldreboende i centrala Svalöv. Vi har två somatikavd. och tre demensavd. Till våra utförarenheter inom somatik söker vi nu en engagerad person som vill agera som administrativt chefsstöd i en tid som präglas av ständiga förändringar. Till Solgården söker vi nu dig som vill vara med och forma morgondagens Svalöv. Våra ambitioner är höga. Vi söker dig som vill bidra med engagemang, kompetens och positivitet, som vill utvecklas tillsammans med oss och lära nytt. Kanske är det just dig vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I rollen som chefsstöd är du en nyckelperson med många olika kontaktytor och arbetsuppgifter. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med boendets enhetschef och stötta chefen i olika typer av uppgifter för att verksamheten ska bedrivas på ett så effektivt sätt som möjligt. Du kommer arbeta mot uppsatta mål med fokus på resultat. Arbetet kommer variera och ditt främsta fokus kommer ligga på planering, koordinering och problemlösning med arbetsuppgifter såsom schemaläggning, bemanning, personaladministration samt analys-och uppföljningsarbete. Du kommer även vara behjälplig chefen med fakturahantering samt dokumentation av olika slag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är administrativt lagd och har minst yrkeshögskoleutbildning inom exempelvis administration, beteendevetenskap, personalvetenskap eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, såsom planering, bemanning eller andra administrativa uppgifter. Du ska ha god systemvana och intresse för digitalisering. Det är meriterande om du tidigare arbetat med dessa frågor inom vård och omsorg. Då kommunikation och dokumentation ingår i arbetet krävs det mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i rollen ska du vara flexibel, lösningsorienterad och van vid att ta ansvar för att arbetsuppgifter blir korrekt utförda i en miljö där tempot periodvis är högt. Arbetet kräver att du är strukturerad och analytisk samtidigt som du arbetar utifrån ett helhetsperspektiv och kan planera, prioritera och organisera om ditt arbete effektivt när förändringar uppkommer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, såsom att du är serviceinriktad och har god kommunikativ, pedagogisk och social förmåga för att bemöta människor och skapa goda och långsiktiga arbetsrelationer. Du drivs av att samarbeta och göra skillnad och du värdesätter kunskapsutbyte för att förbättra och effektivisera verksamheten. ÖVRIGT Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar samt för att säkerställa kvaliteten i vår urvalsprocess. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Svalövs kommun är en allmän handling. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du på vår hemsida www.svalov.se. Användaren samtycker till och godkänner att Visma hanterar personuppgifter i enlighet med Vismas Policy om Personuppgifter och Cookies. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför all kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Svalövs kommun – med ett strategiskt läge inom familjen Helsingborg – erbjuder närhet, optimism och ett gynnsamt klimat för arbete och liv. Bra kommunikationer gör det lätt att arbetspendla. Här bor ca 14 500 invånare. Våra ambitioner är höga! Vi söker dig som vill bidra med engagemang, kompetens, positivitet som vill utvecklas tillsammans med oss och lära nytt. Vi befinner oss i ett utvecklingsskede och vi önskar höja omvårdnadskvalitet som vi erbjuder våra vårdtagare genom att bland annat förstärka vårt team i Hemvården Svalöv Centrum. För att lyckas med vårt uppdrag är vi övertygade att endast kompetenta och engagerade kollegor ska vara med i vårt arbetsteam. Vi har haft många sökande på våra två tidigare annonser och vi har lyckats rekrytera två nya fantastiska kollegor. Tyvärr har vi inte lyckats hitta den tredje som vi behöver och lägger därför en ny annos. Vi söker dig som vill bli vår undersköterskekollega på en tillsvidaretjänst på 100% tjänst som ska tillsammans med oss bidra till att höja kundnöjdheten och kvaliteten i det arbetet vi utför. Är du den? Vi söker även 1 undersköterska för 100% vikariat på 6 månader då 2 av våra kolleger läser vidar 1 undersköterska på 50% vikariat på 6 månader Vi söker även minst 2 st månadsanställda undersköterskor som kan hoppa in vid behov främst kvällar och helger ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska i Hemvården Centrum är du en del av äldre människors vardag och arbetar med att stötta dem med insatser som är inplanerade och som du får tilldelade till dig. Dina arbetsredskap är bl.a. din telefon och varje arbetspassfår du veta vilka vårdtagare du är planerad att gå till under respektive arbetspass. Ditt arbete och ditt bidrag är otrolig viktiga för våra Vårdtagare för att de ska kunna leva ett så meningsfullt, självständigt och aktivt liv som möjligt. Vi har inga delade turer och du arbetar varannan helg. Hos oss får möjlighet att växa. Det som krävs är ditt engagemang och vilja. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Arbetsuppgifter/Arbetstider Ditt arbete styrs av insatser som är i förväg planerade utifrån vårdtagarnas behov och utifrån den enskilda biståndsbeslutet. En arbetsdag kan bestå av att t.ex. ge stöd och hjälp med personlig omvårdnad, omsorgsarbete, medicinska insatser på delegation från sjuksköterska och annat som den du stöttar behöver hjälp med. Dokumentationen sker i Lifecare. I din roll ingår även att medverka till att verksamheten utvecklas och håller god kvalité. . Inom hemvården arbetar du dag eller kväll. Dagtid kan du börja antingen 06.45 eller 07.00. Kvällstid arbetar du till 22.00. Just nu arbetar vi med framtagning av nytt schema strikt anpassat till dem nya EU direktiv och i enlighet med en god arbetsmiljö. Du kommer att arbeta varannan helg. Vi erbjuder alla att arbeta heltid vilket innebär 37 timmar i veckan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska. i hemtjänsten kräver vi cykelvana samt B-körkort. Vi har vanliga cyklar och ElCyklar God kunskap i svenska språket krävs i både tal och skrift. Du behöver ha god digital kompetens då vi använder telefonen som arbetsverktyg samt läser och dokumenterar i flera digitala program. Du är ansvarsfull, engagerad, flexibel och lyhörd - med brukare, anhöriga och kollegor. Du förstår hur viktigt det är att varje enskild vårdtagare är delaktig och har inflytande över sin vardag. Respekten för våra Vårdtagares integritet och vilja är A och O i ditt arbete. Du är van att samarbeta och förstår att samarbete med alla kollegor är nyckel till att verksamheten fungerar optimalt och utvecklas. Du arbetar prestigelös och sätter främst arbetet, arbetsuppgifter, verksamheten som helhet framför enskilda skiljaktigheter. För att bli anställd som undersköterska krävs att du har bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen eller intyg från arbetsgivare att du hade en fast anställning som undersköterska 1/7 2023. Undersköterska blivit en skyddad yrkestitel 1 juli 2023 - Legitimation (socialstyrelsen.se) Inför anställning till tjänster där vård- och omsorgsarbete ingår behöver du kunna uppvisa ett godtagbart utdrag ur belastningsregistret https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret. ÖVRIGT Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar samt för att säkerställa kvaliteten i vår urvalsprocess. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Svalövs kommun är en allmän handling. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du på vår hemsida www.svalov.se. Användaren samtycker till och godkänner att Visma hanterar personuppgifter i enlighet med Vismas Policy om Personuppgifter och Cookies. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför all kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Visar 1 till 10 av 54 jobb