På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Tanum. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning & service kommer du att tillsammans med kunden att hitta det bästa alternativet för denne. Det kan innebära en reparation av enheten, en uppgradering av deras telefon till en nyare modell eller att förse mobilen med tillbehör. Vi arbetar brett och skapar affärsmöjligheter i varje ärende. Varje kund som besöker oss skall få erbjudande om köp av tjänst eller produkt som är lämplig för kunden. Med vår bakgrund i reparationer kan vi alltid tillgodose kundens behov oavsett om det gäller reparation eller köp av ny mobil. Förenklad förklaring på hur vi arbetar: Felsökning -> Konstatera -> Alternativ för lösning av kunds problem -> Presentera lösning till kund -> Affär -> Merförsäljning. Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus
Bohusgranit är ett företag i Benderskoncernen som bryter och producerar naturstensprodukter. I bolaget arbetar ca 75 personer som bryter och förädlar produkter från kantsten, gatsten och murar till unika konstverk. Bohusgranit, Rabbalshede Bohusgranit är ett företag i Benders-koncernen som bryter och producerar naturstensprodukter. I bolaget arbetar ca 75 personer som bryter och förädlar produkter från kantsten, gatsten och murar till unika konstverk. Beskrivning Du blir en viktig del av vårt arbete med förädling av granit. Arbetet innebär att du i Rabbalshede lär dig ett hantverk som innefattar sågning, flamning, gradning och klippning av produkter som murar, stolpar, kantsten och trappor mm. Du kommer att ingå i ett arbetslag som gemensamt löser arbetsuppgiften. Arbetet bedrivs mestadels inomhus, året runt. Profil Du som söker måste ha körkort och vi ser gärna att du har gymnasiekompetens. Truckkort och erfarenhet av liknande arbete är meriterande då en stor del av arbetet går ut på att bänka av och på maskiner med truck. Eftersom vi jobbar i arbetslag är personliga egenskaper viktiga. Vi söker en glad och positiv person som bidrar till gruppens goda stämning och resultat. Du trivs med att arbeta med kroppen, både inomhus och utomhus. Övrigt Tjänsterna är på heltid med placering i Rabbalshede. Arbetstiden är förlagd till 2-skift, 0600–1500 mån-fre och 1445–0045 mån-tor. Tillträde snarast eller efter överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-07-04 Vi tillämpar löpande urval så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av Fabrikschef Niklas Bergquist 010-8881851
Vi söker dig som är ordningsam, noggrann, plikttrogen samt självständig i sitt arbete. Som person ska du ha lätt för att samarbeta i grupp samt kunna följa en arbetsorder. Du ska behärska det svenska språket och vi förutsätter att du är flexibel, då arbetet sker vardagar men även helger. Vi sätter stort värde på personlig lämplighet. Vi erbjuder dig en trygg och välkomnande arbetsplats där du blir en del av ett lag som hjälper varandra och jobbar mot samma mål. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat: Att ha ett trevligt bemötande mot gäster. Utförande av daglig och veckostäd. Städning av rum och allmänna utrymmen enligt uppsatta riktlinjer. Säkerställ att städningen alltid håller förväntad nivå. Varmt välkommen med din ansökan Start: Önskvärt ifrån 15/3 eller enligt överrenskommelse
Vi söker flera tjänster under sommarsäsongen, Kock, pizzabagare, servitörer och diskare. Kan man tänka sig flera av uppgifterna kan tjänsten bli heltid och fortsättning kan vara möjlig efter sommaren.
Så här jobbar vi: Vi är först och främst säljare som levererar hög servicenivå. Hos oss ska våra kunder känna sig välkomna, sedda och hörda. Vi guidar och hjälper alla våra kunder, och vi lägger stor vikt på att vara förtroendeingivande, engagerade och ödmjuka säljare. Vi har tydliga gemensamma mål med vår framtida försäljning, strävar ständigt efter att utveckla våra säljaregenskaper och jobbar alltid med personlig styling. Vi är positiva, resultatinriktade och entusiasmerande med starkt eget driv. Vi jobbar nära i ett mindre team, är flexibla och stöttar varann. För att trivas hos oss tror vi att du: Är engagerad i ditt jobb och har förmågan att skapa både nära och långsiktiga kundrelationer. Gillar att jobba självständigt i oftast högt tempo, och ser utmaningar som både roliga och spännande i vardagen. Är noggrann, kreativ, strukturerad och du uppskattar en arbetsdag med varierande arbetsuppgifter. Har erfarenhet av sälj i butik och känner stor glädje i mötet med människor som vill bli inspirerade till att komplettera sin garderob. Känner att det är motiverande att för butiken ha en viktig roll, och att du trivs med att ha stort ansvar. Tjänsten är på ca 10 timmar under veckorna 24-35 med ersättning enligt gällande kollektivavtal. Känner du att du vill bli en i teamet och att ovan stämmer in på dig? Då är du välkommen med din kortfattade ansökan samt foto till [email protected] Urval sker löpande så skynda dig in med din ansökan. Tillträde enl överenskommelse.
Att arbeta som tandsköterska hos Tandhälsan Tanum Vi söker dig som är serviceinriktad, engagerad och trivs i rollen som tandsköterska! Hos oss får du arbeta på en mindre privatklinik med familjär stämning och erfarna tandläkare, tandsköterskor och tandhygienist. Som tandsköterska och en del av team ser vi att du älskar service, precis som vi gör. Du är dessutom entusiastisk, social och ödmjuk i din framtoning. Hos oss får rätt person chans till en bra lön och vidareutveckling. Du assisterar en tandläkare i den planlagda verksamheten och säkerställer att kvalitetsrutiner följs. Du jobbar delegerat och ansvarar för receptionsarbete. Vi arbetar med tandvårdsprogramet Opus Dental. Några av dina arbetsuppgifter: Assistera tandläkare i den planlagda verksamheten Genomföra röntgen och bedövning Receptionsarbete så som tidsbokning, hantering av remisser, besvara telefonsamtal Fakturering Arbete i sterilen Beställning av varor till kliniken 📅 Så söker du: Skicka din ansökan med CV och kort personligt brev till [email protected] Tjänsten är på heltid och inleds med en provanställning. Urval sker löpande. Tillträde sker 1 september 2025 eller enligt överenskommelse.
Vi söker nu en tandläkare till vår klinik i Grebbestad! Välkommen till Grebbestad Munhälsa, en personlig klinik där omtanke, kvalitet och arbetsglädje står i centrum. Nu söker vi en tandläkare som vill bli en del av vårt härliga team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en trygg och trivsam miljö, med nära kontakt både med kollegor och patienter. Vi värdesätter den goda stämningen på kliniken, samarbete, engagemang och flexibilitet. Vår passion är vår profession! Om tjänsten: Omfattning: Heltid eller deltid – vi anpassar oss efter vad som passar dig och din livssituation. Start: 1 september 2025 eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse. Vem är du? Du är legitimerad tandläkare med ett genuint intresse för människor och munhälsa. Du uppskattar det personliga mötet och bidrar till en positiv atmosfär på kliniken. Skicka in en ansökan eller slå en signal! Vi bjuder på kaffe och visar dig runt på kliniken. Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vill du bli en del av vårt härliga team i Tanum? Som fysioterapeut kommer du att ingå i teamet runt patienten tillsammans med kollegorna på rehab och övriga kollegor på vårdcentralen. Genom bredden av kompetens kan vi ta ett helhetsgrepp om patientens hälsa. Vi finns nära invånarna och erbjuder dig en arbetsplats med goda relationer och stark teamkänsla. Vårt mål som rehabenhet är att erbjuda patienter bästa möjliga vård och bemötande. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar där du som medarbetare har möjlighet att utveckla och påverka ditt eget arbete. Vi provar gärna nya idéer och inriktningar och är måna om din kompetensutveckling. Om tjänsten Som fysioterapeut arbetar du med bedömning, behandling och rehabilitering av patienter i alla åldrar samt med alla typer av besvär. Vi erbjuder behandling och träning individuellt och i grupp samt hembesök. Utprovning och förskrivning av hjälpmedel ingår i arbetsuppgifterna. Patienterna kan ha en komplex symtombild så vi lägger stor vikt vid att du som fysioterapeut kan arbeta både självständigt och i team med andra yrkeskategorier. Vi arbetar enligt Vårdval Rehab Västra Götaland. Om dig Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut och som vill anta utmaningen att arbeta självständigt och planera ditt arbete på ett effektivt sätt utifrån uppsatta mål. Har du tidigare erfarenhet inom yrket är det meriterande, men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad. I arbetet möter du många olika människor och därför är det viktigt att du är lyhörd, kommunikativ och kan identifiera individens unika behov, för att ta fram en gemensam behandlingsplan. För dig är det en självklarhet att samarbeta med dina kollegor och vid behov även andra aktörer. Krav på B-körkort. Vi erbjuder Ett stimulerande, omväxlande och utvecklande arbete Fortlöpande erfarenhetsutbyte samt ett nära samarbete med samtliga yrkesgrupper En spännande och lärorik organisation i ständig utveckling Möjlighet att påverka ditt schema och arbetstid Tydlig och närvarande ledning Ett gediget mentor- och utbildningsprogram Omfattning: Heltid eller enl. överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månader provanställning Förmåner: Tjänstepension, friskvårdsbidrag, fri primärvård (3 besök/år) Vi hoppas att du tycker tjänsten låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag. Varmt välkommen med din ansökan! Kvarterskliniken - en del av Medtanken Group Medtanken Group är en primärvårdsaktör i Västra Götalandsregionen och Region Skåne med 25 vårdcentraler samt flertalet rehabcenter, mottagningar för Ungas psykiska hälsa, seniorhälsa samt mycket mer. Vi bedriver vård i privat regi på likvärdiga villkor som offentliga verksamheter, inom ramen av avtal med regionerna. Vi bedriver även privat vård genom vårt specialistsjukhus samt företagshälsor. Vårt mål är att vi ska leverera den bästa servicen, en sömlös vård med ett högt engagemang och vara det självklara valet för våra patienter. Vårt arbete kännetecknas av att vi vill ge våra patienter en hög tillgänglighet till medicinsk bedömning samt ha ett tillitsskapande bemötande i världsklass. Detta samtidigt som vi är den bästa arbetsplatsen för våra engagerade medarbetare som ges möjligheten att jobba på toppen av sin kompetens. Verksamheterna drivs med ett flertal engagerade och kunniga team med patienten i fokus under varumärkena Medpro Clinic, Omtanken, Citysjukhuset +7, Kvarterskliniken och HMC - Hälsomedicinskt center.
Nu söker vi arbetsterapeut till vårt härliga team i Tanum/Fjällbacka På Kvarterskliniken Rehab i Tanum arbetar vi aktivt för att patienterna ska få den vård och rehabilitering de behöver. Vi finns i samma lokaler som Kvarterskliniken Tanum vårdcentral på andra våningen i varuhuset Hedemyrs. Här finns gott om parkeringsplatser och goda förbindelser med kollektivtrafiken. Som arbetsterapeut kommer du att ingå i teamet runt patienten tillsammans med kollegorna på rehab och övriga kollegor på vårdcentralen. Genom bredden av kompetens kan vi ta ett helhetsgrepp om patientens hälsa. Vi finns nära invånarna och erbjuder dig en arbetsplats med goda relationer och stark teamkänsla. Tjänsten är förlagd till våra enheter i Tanum samt Fjällbacka. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar där du som medarbetare har möjlighet att utveckla och påverka ditt eget arbete. Vi provar gärna nya idéer och inriktningar och är måna om din kompetensutveckling. Arbetsbeskrivning Som arbetsterapeut hos oss kommer du bland annat arbeta med Utredning och behandling av funktions- och aktivitetsförmåga Utredning och behandling vid nedsatt handfunktion Utredning och behandling av stressrelaterad ohälsa Utprovning och förskrivning av hjälpmedel Intyg för bostadsanpassning Hembesök Patienterna kan ha en komplex symtombild så vi lägger stor vikt vid att du kan arbeta både självständigt och i team med andra yrkeskategorier. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut och som vill anta utmaningen att arbeta självständigt och planera ditt arbete på ett effektivt sätt utifrån uppsatta mål. Har du tidigare erfarenhet inom yrket är det meriterande, men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad. I arbetet möter du många olika människor och därför är det viktigt att du är lyhörd, kommunikativ och kan identifiera individens unika behov, för att ta fram en gemensam behandlingsplan. För dig är det en självklarhet att samarbeta med dina kollegor och vid behov även andra aktörer. Krav på B-körkort. Vi erbjuder Ett stimulerande, omväxlande och utvecklande arbete Fortlöpande erfarenhetsutbyte samt ett nära samarbete med samtliga yrkesgrupper En spännande och lärorik organisation i ständig utveckling Möjlighet att påverka ditt schema och arbetstid Tydlig och närvarande ledning Ett gediget mentor- och utbildningsprogram Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Förmåner: Tjänstepension, friskvårdsbidrag, fri primärvård i koncernen (3 besök/år), förmånscykel via "Lease a bike" Vi hoppas att du tycker det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag. Varmt välkommen med din ansökan! Kvarterskliniken - en del av Medtanken Group Medtanken Group är en primärvårdsaktör i Västra Götalandsregionen och Region Skåne med 25 vårdcentraler samt flertalet rehabcenter, mottagningar för Ungas psykiska hälsa, seniorhälsa samt mycket mer. Vi bedriver vård i privat regi på likvärdiga villkor som offentliga verksamheter, inom ramen av avtal med regionerna. Vi bedriver även privat vård genom vårt specialistsjukhus samt företagshälsor. Vårt mål är att vi ska leverera den bästa servicen, en sömlös vård med ett högt engagemang och vara det självklara valet för våra patienter. Vårt arbete kännetecknas av att vi vill ge våra patienter en hög tillgänglighet till medicinsk bedömning samt ha ett tillitsskapande bemötande i världsklass. Detta samtidigt som vi är den bästa arbetsplatsen för våra engagerade medarbetare som ges möjligheten att jobba på toppen av sin kompetens. Verksamheterna drivs med ett flertal engagerade och kunniga team med patienten i fokus under varumärkena Medpro Clinic, Omtanken, Citysjukhuset +7, Kvarterskliniken och HMC - Hälsomedicinskt center.
Vi söker nu en personlig assistent till vår kund, en man i 70-års åldern bosatt i vackra Hamburgsund. Kunden lever med ALS och är rullstolsburen. Han har ett behov av stöd i vardagen, både praktiskt och socialt. Trots nedsatt talförmåga är han kommunikativ och kan själv uttrycka sina behov och önskemål. Vi söker dig som vill vara med och skapa trygghet, delaktighet och livskvalitet genom ett meningsfullt arbete! Arbetet innebär att du stöttar kunden i vardagliga moment så som personlig hygien, enklare hushållssysslor, sondmatning samt att vara ett socialt sällskap. Kunden uppskattar promenader och aktiviteter utanför hemmet, och du har en viktig roll i att motivera och aktivera honom. Arbetet är inte fysiskt krävande men kräver att du är inkännande, uppmärksam och har ett gott bemötande. Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie. Behovet är främst under vardagar men även vissa helgpass kan förekomma. Arbetspassen är förlagda mellan kl. 10.00-14.00. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet från vården – Det viktigaste är att personkemin stämmer och att du har en positiv inställning och ett genuint intresse för att hjälpa andra. (Har du erfarenhet inom vård och omsorg är detta dock meriterande, liksom körkort.) Låter ovan som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig och tillsammans skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund! Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000 kr/år samt kontinuerlig utbildning. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda. Detta skall uppvisas innan anställning, detta skall uppvisas efter genomförd intervju. Du beställer själv registerutdraget på polisens hemsida. Blanketter - barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se) Handlingar som styrker rätt att arbeta i Sverige måste uppvisas vid eventuell intervju: - En svensk medborgare styrks t.ex. med pass eller personbevis från Skatteverket. - Även EU/EES-medborgare har rätt att arbeta i Sverige. Medborgarskapet styrks t.ex. med pass eller uppehållskort. - Tredjelandsmedborgare (utanför EU/EES) styrker sin rätt att arbeta i Sverige med beslut från Migrationsverket, UT-kort (både fram-och baksida) eller ett LMA-kort. Vi som arbetsgivare får inte begära att handlingar som styrker rätten att arbeta i Sverige mejlas till oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer