Lediga jobb i Tanum

Sök totalt 44 lediga jobb i Tanum

Livsmedelsoperatör till Kungshamn

Vi på Adecco söker just nu dig som vill jobba inom livsmedelsindustri/ produktion på heltid till vår kund i Kungshamn. Om tjänsten Som livsmedelsoperatör hos vår kund kommer du att arbeta med processövervakning. Du kommer att medverka i arbetet inom Hälsa, Miljö och Säkerhet och du är ansvarig för vissa kvalitetskontroller och att produktion utförs enligt gällande rutiner och regelverk. Toppkvalitet och säkra produkter är A och O därför är det viktigt att även du efterlever ställda hygienkrav. Manuella arbetsuppgifter förekommer också i tjänsten. Här kommer du att ingå i ett härligt team av andra drivna kollegor. Ni tar tillsammans stort ansvar i att se till att snabbt och noggrant leverera hög kvalitet. Det är en heltidstjänst där du kommer att arbeta dagtid eller 2-skift. Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd av Adecco och bli uthyrd till vår kund. Tjänsten som livsmedelsoperatör är på heltid med start omgående eller så snart som möjligt! Om dig Som person ser vi att du är samarbetsvillig och är strukturerad i ditt arbete. Du samarbetar väl med dina kollegor och du klarar av ett arbete i högt tempo. Du är arbetsvillig och har en hög arbetsmoral. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har: • God fysik, då du kommer gå och stå större delen av dagen • Goda kunskaper i svenska, både tal och i skrift, och har inga problem att följa och förstå instruktioner • Vara flexibel • Körkort och tillgång till bil Urvalet kommer att ske löpande så ansök gärna redan idag! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Nathalie Hallberg via [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

12 juni 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Folkhögskollärare - Matematik och naturkunskap

Västra Götalandsregionen, som är Sveriges största folkhögskolehuvudman, förvaltar sex folkhögskolor, Billströmska, Dalsland, Fristad, Grebbestad, Göteborg och Vara. Vi bedriver utbildning och folkbildning genom att deltagare kan läsa allmän kurs för att få behörigheter till högre studier eller profilkurs där de kan fördjupa sig i ett specialområde. Det finns ett trettiotal längre kurser att välja mellan. På flertalet av våra skolor driver vi också olika projekt för bland annat människor som står utanför arbetsmarknaden. På flertalet av våra skolor samt på förvaltningsnivå driver vi också olika projekt inom en rad områden. Till förvaltningen hör också Validering Väst samt uppdrag VIA som är ett stöd för individer som står längre från arbetsmarknaden. Vi vill skapa möjligheter för individen, och för samhället, genom att arbeta för trygghet, delaktighet och framtidstro. Många säger att deras år på folkhögskolan var deras bästa år i livet. Folkhögskolorna gör skillnad och gör så att människor hittar sin framtid. Grebbestads folkhögskola har cirka 150 studerande på långa kurser, fördelat på allmän kurs och profilkurs. Allmän kurs läser gymnasiegemensamma ämnen halva veckan och inriktningar andra halvan. Det är inriktningar som syftar till att kursdeltagarna får en chans att utöka sin behörighet inom ett intresseområde, men även prova en ny riktning i livet. På profilkurser kan de studerande undersöka och fördjupa sig i ett hantverk på heltid. Kursen främjar processer kopplade till kreativitet och skapande. Fokus på våra kurser är alltid den personliga utvecklingen och bildning genom medskapande. Grebbestad Folkhögskola har verksamhet året runt och på sommaren erbjuder vi korta kurser samt Bed and breakfast. Vårt internat spelar en viktig roll i skolans pedagogik och det finns möjlighet för cirka 60 studerande att bo där under året. I verksamheten är vi cirka 35 medarbetare. Beskrivning Ditt huvudsakliga uppdrag är att undervisa och handleda våra kursdeltagare som studerar hos oss och kompletterar sina meriter med behörigheter huvudsakligen från gymnasieskolans gymnasiegemensamma kurser. Folkhögskola skiljer sig mycket från att undervisa på gymnasieskolan även om vi ger motsvarande behörigheter. Vi söker därför lärare som har ett stort intresse av att utveckla undervisningsformer och forma sammanhang för bildning. Vi arbetar med ämnesövergripande, tematiska studier och är i pågående utveckling med ökade samarbeten mellan lärare med målet att skapa en helhet för våra kursdeltagare. I din ansökan vill vi därför att du inte bara anger vilka behörigheter du har i din lärarutbildning utan också vilka ämnesområden du har stora kunskaper inom. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i arbetslag tillsammans med engagerade och kunniga kollegor som tillsammans med dig och deltagarna formar läsårets lärande. För oss är det viktigt att forma ett uppdrag där du som lärare kommer till din rätt på bästa sätt, därför ser våra tjänster lite olika ut. Kvalifikationer Vi letar särskilt efter lärare med kunskaper inom Matematik och Naturkunskap men ser också att vi har behov av att förstärka lärargruppen med historia. Vi vet att det är en udda kombination men ibland matchas kompetenser på ett spännande sätt, historia är inte något krav. Vi utgår från att du kan undervisa inom dessa ämnen i kombination med andra intressanta ämnesområden. Du bör vara utbildad folkhögskollärare eller ha kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig ex en lärarutbildning för grundskola eller gymnasiet. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Erfarenhet av att undervisa på distans är meriterande. Meriterande är också utbildning inom specialpedagogik, specifik ämnesfördjupning eller speciallärarutbildning. Goda vitsord från tidigare läraruppdrag är ett krav. Villkor Semestertjänst - för dig som inte tidigare haft semestertjänst i din lärarroll ber vi er kontakta oss så vi får berätta mer om hur vi arbetar med undervisningstid respektive för- och efterarbetstid. Vi strävar efter en jämn köns- och åldersfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten. Intervjuer kommer att genomföras löpande och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

12 juni 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Campingmedarbetare till First Camp Grebbestad/Strömstad

På vår populära familjedestination First Camp Edsvik-Grebbestad råder alltid härlig stämning. Destinationen är belägen med Skagerak som närmsta granne och på promenadavstånd från centrala Grebbestad. Här erbjuder vi en arbetsplats med härlig gemenskap och tillsammans sprider vi glädje till våra campinggäster. Campingmedarbetare till First Camp  Är du en kamouflage-expert som anpassar sig till varje situation? Kan du jonglera mellan reception, ta hand om vaktmästeri och sprida magi vart än du går? Då är du den ”Allt-i-Allo” vi vill ha! Vilka är First Camp? Vårt mål är klart - att bli världens ledande campingkedja. För att nå dit är våra campingmedarbetare avgörande. Medarbetarna med förmåga och vilja att bidra och hugga i där det behövs är oerhört viktiga spelare för övriga kollegor och inte minst våra gäster och deras upplevelse av sin semester hos oss! Vad innebär rollen? Som Campingmedarbetare representerar du First Camp i många olika situationer vilket gör detta till en stimulerande och omväxlande roll. Här är flexibilitet och arbetsvilja A och O. Dina arbetsuppgifter varierar och inkluderar in- och utcheckning i receptionen, enklare vaktmästerisysslor och lokalvård. För att skapa mervärde för både kollegor och gäster så är alla som arbetar på destination beredda att hugga i där det behövs, och du stöttar upp med alla förekommande arbetsuppgifter som finns på destinationen. Vem söker vi? Du har erfarenhet av att ha arbetat inom service och kundbemötande. Om du har en utbildning inom något av arbetsområdena är det meriterande, men inget krav. Du har lätt för att anpassa dig efter rådande situation och är duktig på att ta eget ansvar. Rollen kräver även att du är noggrann, strukturerad och ordningsam. Som campingmedarbetare uppskattar du högt tempo. Vi ser gärna att du tycker om att bjuda på dig själv, har humor och ser teamet framför jaget. Du gillar omväxling och uppskattar att dina arbetsuppgifter varierar, där ingen dag är den andra lik. Vi förväntar oss att du kan kommunicera utan svårigheter på svenska eller engelska, både för att kunna ta emot arbetsinstruktioner och för att bemöta våra gäster. Vad Erbjuder Vi? På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar: We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen. We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster. We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare. We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster. Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra. Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor Vi söker personal som kan arbeta extra vid behov, under juni-augusti, på våra campingar i Grebbestad och Strömstad.  Arbetet är fokuserat på reception samt lokalvård men andra uppgifter kan också förekomma. Tidiga morgnar, sena kvällar och helger är en del av äventyret. Lön enligt hotell- och restaurangfackets kollektivavtal. Körkort är ett krav. Ansökan Vi genomför urval och intervjuer löpande. Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag!  First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

11 juni 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Mäss- & Eventkoordinator

VILL DU BLI EN DEL AV ETT VÄRLDSLEDANDE FÖRETAG INOM EN SPÄNNANDE BRANSCH? Tenstar Simulation har en vision att förändra världen. Vi utvecklar och säljer simulator-baserade utbildningsverktyg för skolor och utbildningsföretag. Genom att göra detta bidrar vi till en mer effektiv, säker och grön träningsmiljö för framtidens fordons- och maskinförare. Med heltäckande övningsprogram kombinerat med professionell hårdvara och verklighetstrogen grafik, tränar användaren i realistiska virtuella träningsmiljöer för lantbruk, anläggning, transport, trafik och skog. Vi är ett snabbväxande och innovativt företag med huvudkontor i Tanumshede i norra Bohuslän. Vi har en företagskultur där våra medarbetare bidrar till företagets utveckling genom ett starkt personligt driv och ett lösningsorienterad och självständigt arbetssätt. Ödmjukhet och ett gott samarbetsklimat präglar därför ditt sätt att arbeta. OM TJÄNSTEN Vi deltar kontinuerligt på mässor och event i främst Europa och USA. Dessa är en viktig del av vår marknadsföring för att stärka vårt varumärke, utöka vårt nätverk av samarbetspartners samt hitta potentiella kunder. Du kommer att vara ansvarig för planering och koordinering av våra mässor och event runt om i världen, resor kommer därför vara en del av din tjänst. Även interna event blir ditt ansvar att koordinera. Du kommer ha tät dialog med vår säljorganisation, samtidigt som du kontinuerligt kommunicerar med marknadsteamet för att samordna eventen. Du kommer att ingå i marknadsteamet och rapportera till vår marknadschef, baserad i Tanumshede. ARBETSUPPGIFTER – Övergripande ansvar för planering och koordinering av samtliga delar kopplat till event, internt och externt, allt från reselogistik och hotellbokningar till frakt och kommunikation med mässarrangör. – Delta på större event där du förutom att se till att montern blir korrekt samt agerar representant för Tenstar Simulation och våra produkter. – Som en del av marknadsteamet kommer du även vara delaktig i att producera material för marknadsföring. KVALIFIKATIONER – Erfarenhet av projektledning/-koordinering. – Erfarenhet av eventproduktion eller motsvarande är meriterande. – Skicklig i tal och skrift på svenska och engelska, fler språk är meriterande. PERSONLIGA EGENSKAPER – Utåtriktad och representativ. – Nyfiken och entusiastisk. – Strukturerad och noggrann, håller koll på allt från detaljer till det stora. – Självständig problemlösare som tar egna initiativ för att driva processer framåt. INFORMATION & ANSÖKAN Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Vårt huvudkontor i Tanumshede Ansök så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Skicka din ansökan till [email protected] Frågor om tjänsten besvaras av Tobias Grahn: [email protected]

11 juni 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
SoMe Coordinator

VILL DU VARA EN DEL AV ETT VÄRLDSLEDANDE FÖRETAG INOM EN VÄXANDE OCH SPÄNNANDE BRANSCH? Tenstar tillhandahåller simuleringsbaserade utbildningsverktyg för skolor och företag inom jordbruk, anläggning, transport, trafik och skogsbruk. Våra simulatorer gör det möjligt att använda ett brett utbud av maskiner och fordon, alla med omfattande övningsprogram för att förbereda dig för verkligheten. Kombinerat med professionell hårdvara och verklighetstrogen grafik, erbjuder vi ett effektivt och säkert utbildningsverktyg där uppgifter utförs i verklighetstrogna virtuella miljöer. Alla våra lösningar utvecklas internt, både hårdvara och mjukvara, för att säkerställa att våra simulatorer är effektiva utbildningsverktyg. Vi har en vision att förändra världen. Våra lösningar bidrar till en mer effektiv, säker och grön utbildningsmiljö för framtidens maskin- och fordonsoperatörer. Vi är ett snabbt växande och innovativt företag med huvudkontor i Tanumshede i norra Bohuslän, Sverige. Arbetsuppgifter Driva vår närvaro på sociala mediaplattformar, både organiskt och betalt innehåll. Driva e-mail marketing (inkl. produktion) i vårt CRM. Ansvara för underhåll av tenstarsimulation.com. Jobba tillsammans med övriga i marknadsteamet för att skapa innehåll anpassat för rätt målgrupp och kanal som hjälper oss nå våra mål. Kvalifikationer Bred kunskap inom Adobe Creative Cloud. Erfarenhet från att ha arbetat i CMS-verktyg. Kunskaper inom CRM och e-mailmarknadsföring. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Meriterande Vana att skriva både promoterande och informativa texter Ansökan Känner du att du skulle passa in hos oss? Skriv en ansökan och berätta vad just du kan bidra med och vilka kompetenser du besitter. Din ansökan bör innehålla CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tills vidare Placering: Vårt huvudkontor i Tanumshede, norra Bohuslän. Sök snarast då vi arbetar med löpande urval Skicka ansökan till: [email protected] Frågor besvaras av Tobias Grahn, Marketing Manager: +46 (0)76 787 93 45 [email protected]

11 juni 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Fix My Phone Tanum

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för våra butiker i Nordby och Tanum. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning & service kommer du att tillsammans med kunden att hitta det bästa alternativet för denne. Det kan innebära en reparation av enheten, en uppgradering av deras telefon till en nyare modell eller att förse mobilen med tillbehör. Vi arbetar brett och skapar affärsmöjligheter i varje ärende. Varje kund som besöker oss skall få erbjudande om köp av tjänst eller produkt som är lämplig för kunden. Med vår bakgrund i reparationer kan vi alltid tillgodose kundens behov oavsett om det gäller reparation eller köp av ny mobil. Förenklad förklaring på hur vi arbetar: Felsökning -> Konstatera -> Alternativ för lösning av kunds problem -> Presentera lösning till kund -> Affär -> Merförsäljning. Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

11 juni 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Driftchef inom lokalvård i Tanum med omnejd

Coor är framgångsrika inom lokalvård och vi söker nu en ny driftchef till vår lokalvårdsleverans i Tanum med omnejd som kan utveckla våra leveranser och säkerställa att vi gör det med kvalitet. Vår region är just nu på en förändringsresa och vi söker nu dig som vill vara med på den. Är du den inspirerande, engagerade och affärsmässiga ledare vi söker? Vi har en prestigelös och entreprenöriell kultur där man som ledare har ett stort eget ansvar. Här finns det kunniga kollegor och chefer som ställer upp och hjälper varandra uppnå framgång. Vill du vara med och arbeta i en grupp där vi har högt i tak, där möjligheten att utvecklas är högst närvarande och där vi tillsammans strävar efter att lyfta individen för att skapa en attraktiv arbetsplats? Om rollen Vi söker en ledare som på ett självständigt, serviceinriktat och affärsmässigt sätt vill leda, driva och utveckla vår lokalvårdsverksamhet. Rollen innebär ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi. Det är en nyckelroll med stor möjlighet till påverkan då du sitter med i regionens ledningsgrupp. Tjänsten innebär direkt personalansvar av en grupp om ca 30-40 medarbetare, vilka du coachar och motiverar. Du är ödmjuk inför branschen vi verkar inom och känner en yrkesstolthet till den.  I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: • Personalansvar och utveckling av medarbetare • Samarbete med driftledare samt leda och koordinera verksamhetens löpande arbete • Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund • Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen • Koordinering, styrning och samarbeta med andra grupper inom Coor såväl som med underleverantörer • Upprätta mål samt löpande uppföljning av dessa • Budget, prognos och bokslutsarbete • Aktivt delta i regionens ledningsgrupp Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar sex månaders provanställning.   Vår kandidat Vi ser att du tidigare har arbetat som ledare inom lokalvårdsbranschen eller någon annan personalintensiv bransch. Har du erfarenhet av lokalvårdabranschen är det starkt meriterande och är du bekant med INSTA 800 och andra kvalitetsuppföljningssystem är även det meriterande. Vidare har du körkort B och talar, skriver och förstår svenska obehindrat. Personliga egenskaper Som person ser vi att du har en stark drivkraft, är flexibel och serviceinriktad samt kan arbeta både självständigt och i grupp. För alla våra tjänster fäster vi stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och struktur samt att du har en positiv inställning och ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du tycker om människor och har lätt för att få med dig andra genom att vara positiv, inspirerande och tydlig. Vidare ser vi att du tycker om affärer och du har en fallenhet för kundrelationer och kommunikation. Som ledare på Coor förväntas du ta ett stort eget ansvar och får därmed också stor frihet att planera din egen tid. Kontaktuppgifter och övrig information Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. OBS - vi tar inte emot ansökningar via mail, tjänsten söker du via annonsen på vår hemsida.  Vid frågor om rollen vänligen kontakta rekryterande chef, Regionchef Maria Bäckevik på [email protected]  Vi genomför bakgrundskontroll på all vår personal. Vill du veta mer klicka här Vi ser fram emot att höra från dig!  Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

10 juni 2024
Sista ansökan:
9 juli 2024
Sjuksköterska! Sluta leta! Låt oss hitta jobbet till dig!

SSK! Inte hittat vad du söker? Låt oss hjälpa dig! Som sjuksköterska har du ett stort utbud av jobberbjudanden att ta del av. Att hitta erbjudanden som passar just dig är därmed inte alltid så lätt. Processen att hitta nästa möjlighet i livet kan tyvärr bli en väldigt tidskrävande process. Mängder av annonser ska läsas och ansökningar ska skrivas. När du väl hittat något som verkar intressant så ska det sedan förhandlas och allt som oftast blir det inte riktigt som man vill eller önskar. Allt som oftast hamnar man i valet att tacka ja till något man inte är helt nöjd med, eller att behöva börja om samma krävande process. Låt istället oss på VårdMatch hjälpa dig att smidigt finna vad du söker. I vårt formulär anger du dina önskemål och preferenser. Du är kanske på jakt efter nya utvecklingsmöjligheter? Eller ett schema som passar bättre in i livet? Kanske är det bara en fråga om ersättning och förmåner? Oavsett vad du söker efter så är vi på VårdMatch alltid här för att lyssna. Sedan återkopplar vi med lämpliga matchningar som har potential att kunna erbjuda vad du söker. Vi på VårdMatch arbetar inte på uppdrag av arbetsgivare utan det är du som kandidat som står i vårt absoluta centrum. Vi representerar dina intressen genom hela processen, även i förhandlingarna. Varmt välkommen till VårdMatch och berätta vad du söker i ditt yrkesliv. Låt livet vara mer än dåliga erbjudanden! Har du frågor angående VårdMatch och våra tjänster så är du alltid välkommen att höra av dig till ansvarig matchare. Filip Ohlin - Rekryterare & Matchare [email protected]

10 juni 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Frukostvärd/Värdinna

Nu söker vi dig som är morgonpigg, har glimten i ögat och vill ge våra övernattande gäster en varm & gemytlig bra start på dagen. Du skall givetvis sätta gästen i fokus, vara positiv och noggrann, kan arbeta i grupp likväl som självständigt. Du är den första våra gäster möter på morgonen, en bra start på dagen är viktig för alla =) Personlig lämplighet är något vi värderar högt.

10 juni 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024