Svetsare – Tunga fordon
Ikett Personalpartner AB
Svetsare och gasskärare

Om tjänsten Ikett söker nu efter svetsare till en av våra kunder i Skurup. Är du en ambitiös person som känner ett stort engagemang för det du tar dig an? I rollen som svetsare ställs krav på ordning och reda samt noggrannhet. Vi söker efter dig som har erfarenhet av att svetsa i olika metoder och material. Arbetet är förlagt på dagtid. Start enligt överenskommelse. Om företaget Företaget utför påbyggnationer till lastbilar och skräddarsyr och tar fram unika lösningar anpassade efter kunders verksamhet, behov och önskemål. Din profil Vi söker efter dig som har ett intresse för fordon och att du som person är ambitiös, glad och har ett intresse för metallers egenskaper. Du som söker ska ha utbildning inom ämnet eller tidigare erfarenhet av svetsning. För att trivas i rollen ser vi att du som söker har: - Allmänna verkstadskunskaper så som att borra och skruva. - Har erfarenhet av svetsning i flera metoder, MIG/MAG, TIG, rörtråd. - Har erfarenhet av att svetsa i olika material så som svart, rostfritt och aluminium. - Har kunskaper i ritnigsläsning. - Har tidigare erfarenhet av montagearbete. - Du fungerar väl i grupp, bidrar med bra inställning och strävar alltid efter att lämna ifrån dig jobb med mycket hög nivå. Har du dessutom kunskaper inom hydraulik och el ser vi det som mycket meriterande för tjänsten. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

17 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Förskollärare till Kullerbyttans förskola

Vill du arbeta på en liten förskola där barnets bästa står i fokus? Är du dessutom intresserad av barngymnastik och redo att vara en nyckelperson i uppstarten av en relativt ny förskola i Trelleborg? Då är du välkommen att arbeta hos oss på Kullerbyttans förskola. Vi söker en engagerad och erfaren förskollärare med ett intresse för barngymnastik till vår förskola med inriktning på barns hälsa och rörelse. På Kullerbyttans Förskola värderar vi trygghet, glädje, hälsa och språk högt, och vi söker dig som delar dessa värderingar och är redo att skapa en inspirerande miljö för våra små äventyrare. Arbetsuppgifter: Som förskollärare hos oss arbetar du för att skapa en trygg, rolig och lärorik förskola. Du leder och utvecklar den pedagogiska verksamheten tillsammans med resten av arbetslaget. Du har ett särskilt ansvar för undervisningen, och arbetar med läroplanen som bas utifrån varje barns kunskaper, erfarenheter och specifika förutsättningar. Vi söker därför en förskollärare som vill och kan driva och fortsätta att utveckla verksamheten tillsammans med kollegor och ledning. Det viktigaste i ditt uppdrag är att: Det viktigaste för oss är att du verkligen älskar ditt jobb som förskollärare och att du kan erbjuda barnen värme och trygghet. Information om tjänsten: Anställningsform: Tjänsten är tillsvidare med en inledande provanställning på 6 månader. Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Om arbetsplatsen: Kullerbyttan är en relativt nyöppnad förskola med plats för 45 barn. I dagsläget är vi ca 30 barn fördelade på 2 avdelningar. Efter hand som barngruppen växer så kommer vi att utöka till tre avdelningar. Vi har olika samlingsrum men även flera gemensamma rum som t.ex. gympasal, ateljé, vattenrum, konstruktionsrum och ett litet bibliotek mm, där barnens lek och lärande kan få stort utrymme och där deras nyfikenhet och fantasi får stå i centrum. Vi kommer varje vecka att kunna erbjuda barnen gymnastikpass med personal som är utbildad inom barngymnastik. Vi kommer att ha gemensamma teman på förskolan men kommer även att arbeta med olika projekt utifrån barnens intresse och behov. Vi arbetar aktivt med pedagogisk dokumentation genom TYRA appen. Vi har en rymlig inhägnad gård med två separata lekplatser, vilket möjliggör aktiviteter som passar både små och stora barn. Utemiljön och närheten till stora grönområden erbjuder många möjligheter till varierad lek och utforskande. Vi kommer att lägga stor vikt på det språkutvecklande arbetet. Kullerbyttans förskola kommer att ha öppet mellan 06.30-17.00 och arbetstiderna kommer att variera. Förskolan strävar efter att skapa en arbetsmiljö där barnens lek och lärande står i fokus. Vi vill ha roligt när vi arbetar och strävar efter en god stämning och laganda där allas insatser är lika viktiga varje dag. Vi vill även skapa en atmosfär där barn, vårdnadshavare, personal och ledning alla känner sig värdefulla. "Allt ska vara möjligt" ska genomsyra förskolans förhållningssätt. Varje dag på förskolan ska vara fylld av lek, lärande och glädje! Vad erbjuder vi dig: Vi kan erbjuda dig en spännande arbetsplats där vi sätter barnen i fokus och aktivt arbetar med att förhålla oss och reflektera kring barnets behov och barnets bästa. Möjligheten att vara med och bygga upp och påverka utformningen, strukturen och undervisningen på förskolan. Samt möjligheter till ett kollegialt lärande och utvecklande erfarenhetsutbyte. Detta kommer att ske bland annat genom schemalagd utvecklingstid i arbetslaget, individuell utvecklingstid och förskollärarforum. Kvalifikationer: Vi söker dig som har förskollärarexamen. Vi vill gärna att du bidrar med engagemang, kreativitet och ett driv att utveckla verksamheten. Du möter varje barn med respekt och lyhördhet. Självklart har du ett professionellt förhållningssätt och arbetar för goda relationer med vårdnadshavare och kollegor. Du behöver ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då det ingår i ditt uppdrag att lära barnen att tala korrekt svenska, kommunicera med vårdnadshavare samt kunna arbeta med dokumentation. Det faller naturligt för dig att skapa tillitsfulla relationer och du möter andra på ett respektfullt sätt. Din drivkraft är att på bästa sätt vara delaktig och bidra till barnens bästa förskola. Krav: Du är legitimerad förskollärare. Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. God kännedom om förskolans styrdokument samt hur dessa appliceras i verksamheten. Ha förmågan att leda i olika sammanhang. God social förmåga gentemot barn, vårdnadshavare och kollegor. Meriterande: Du har flera års erfarenhet från arbete som förskollärare i förskoleverksamhet. Erfarenhet av barngymnastik eller barnträning. Flerspråkig Övrigt: Enligt skollagen krävs utdrag ur polisens belastningsregister innan anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. För att beställa utdraget se Skola eller förskola | Polismyndigheten (polisen.se) I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval vilket gör att vi kan komma att kalla till intervju under ansökningstidens gång. CV dokument I ditt CV vill vi att du beskriver: tidigare arbeten, tidsperiod, arbetsuppgifter. Relevanta erfarenheter och utbildningar. * Vad är det som gör att du söker arbete på vår förskola? * Vad kommer just du att bidra med i uppdraget som förskollärare hos oss? * Välkommen till Kullerbyttans förskola – där varje dag är en ny möjlighet till lek, lärande och glädje! Varmt välkommen med din ansökan!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Entreprenadchef
Jobway AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Är du en erfaren och driven Entreprenadchef som söker nya utmaningar? Vill du leda spännande projekt inom VA och ta ansvar för både genomförande och lönsamhet? Då kan VA Gruppen vara arbetsplatsen för dig! VA Gruppen är ett väletablerat företag som specialiserar sig på VA-projekt och entreprenader. Vi söker nu en Entreprenadchef som vill ta ansvar för våra projekt och säkerställa hög kvalitet, effektivitet och lönsamhet. Som Entreprenadchef hos oss kommer du att ha det övergripande ansvaret för företagets VA-projekt och entreprenader. Du kommer att leda och fördela arbetet för projekten via platschefer och säkerställa att säkerhet, kvalitet, miljö och arbetsmiljö följs på arbetsplatserna. Du ansvarar för att projekten drivs lönsamt och effektivt, samt att personal och resurser utnyttjas på bästa sätt. Exempel på arbetsuppgifter: Ekonomiskt ansvar för projekten Ansvara för att tillsammans med platschefer tillsätta projektspecifik organisation Stödja och säkerställa att avvikelser och ÄTA-arbeten hanteras korrekt Beräkna anbud Vi söker dig som: Har erfarenhet som Entreprenadchef eller motsvarande ledande roll inom bygg- eller VA-branschen Har dokumenterad erfarenhet av att leda projekt och arbeta med budgetansvar Är lösningsorienterad, strukturerad och har ett affärsmässigt förhållningssätt Är en skicklig ledare och har erfarenhet av personalansvar Svenska tal- och skrift samt B körkort Vi erbjuder dig: Ett omväxlande och ansvarsfullt arbete i ett väletablerat företag med höga ambitioner Möjlighet att utvecklas i rollen och växa med företaget Ett gott och professionellt arbetsklimat där samarbete och respekt är centralt Konkurrenskraftig lön och förmåner I denna rekrytering samarbetar VA Gruppen med rekryteringsföretaget Jobway. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Adam Wilander på [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om företaget: I dagsläget har vi över 160 anställda specialister som dagligen arbetar med VA-nätet i södra Sverige och Stockholm. Under 2023 omsatte vi ca 430 miljoner kronor. Vi äger våra egna maskiner och har finansiell styrka. Vårt mål är att alltid säkra friskt vatten och fungerande avlopp- och dagvattensystem. Alla funktioner i koncernen har vi byggt upp för detta ändamål. Utöver VA arbeten utför vi anläggningsarbete, kabelförläggning, schaktfri förläggning med styrbar borrning, hyvling, vägunderhåll och dikning.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Undersköterska- Bli en av oss på Attendo Johan Kocksgatan!
Attendo Sverige AB
Vårdare, boendestödjare

Välkommen till Attendo där du  kan göra skillnad Ta chansen att börja arbeta på Attendo Johan Kocksgatan i Trelleborg, ett modernt livsstilsboende med inriktning Sport & Spa. Verksamheten består av ljusa fräscha lokaler och på översta våningsplanet finns spa-avdelning med bastu och bubbelbad, en sportbar, ett gym samt en fantastisk takterrass med utsikt över staden. Vi arbetar utifrån Attendos vision att stärka individen utifrån våra värdeord, kompetens, engagemang och omtanke. Vi öppnar nu upp en ny avdelning i verksamheten och söker dig som är utbildad undersköterska. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och gör verklig skillnad för kunder varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. Vi söker dig med undersköterskeutbildning eller likvärdig utbildning som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Tjänsten är på 75-80% Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, via samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 25-06-19 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Administratör
Trelleborgs kommun
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

I Trelleborg jobbar vi tillsammans för en växande framgångskommun där det är gott att leva. ​ Våra 61 byar och 21 stadsdelar är kreativa mötesplatser som bubblar av liv. Här vill vi saker, berättar om dem och kommer precis som vi är. Det gör att vi välkomnar andra på samma generösa och nyfikna sätt. Välkommen att ta plats på resan!  Arbetsplatsen Kultur- och fritidsförvaltningen i Trelleborg skapar mötesplatser för barn, ungdomar och vuxna genom kultur, idrott och evenemang. Vi levererar kunskap, upplevelser och service till kommunens invånare, föreningar och besökare.   Tjänsten som administratör ingår i enheten Pedagogik, värdskap och besöksmålsutveckling under avdelningen Kulturarv, konst och museer.  Avdelningen omfattar verksamheter på Trelleborgs Museum, Vikingamuseet Trelleborgen, Axel Ebbes Konsthall och Kulturmagasinet. Trelleborgs Museer lägger stor vikt vid ett välkomnande och tillgängligt värdskap. Museerna har en omfattande pedagogisk verksamhet, flera evenemang, permanenta och tillfälliga utställningar, biograf, pedagogisk verkstad och friluftsmiljöer och samverkar med universitet, forskare och föreningar. På alla tre museer finns en foajé med butik och café som även fungerar som reception. Museerna har de senaste åren initierat flera deltagardrivna projekt och har satsat på att utveckla arbetet med communitykultur och deltagardrivna processer. Vårt mål är att skapa ett inkluderande värdskap och kulturutbud som främjar demokrati, jämlikhet och kreativitet för alla, oavsett bakgrund eller förutsättningar.   Arbetsuppgifter Axel Ebbes Konsthall öppnar i höst efter en omfattande renovering och utbyggnad. Den funktionalistiska byggnaden har fått nya ytor för utställningar, evenemang, ateljé, café och butik. Nu söker Trelleborgs Museer en administratör med intresse för konst och kultur inför återöppningen. Som administratör ansvarar du för värdskap, biljettförsäljning, butik och café samt administrativa uppgifter som bokningar, inköp, kassahantering och schemaläggning. Du är en nyckelperson i mötet med besökare, bidrar till att verksamheten flyter och hjälper till vid evenemang, visningar och på sociala medier. Du ingår i ett team som även arbetar med Trelleborgs Museum och Vikingamuseet. Tillsammans utvecklar ni butikssortimentet, sköter ekonomi- och livsmedelshantering, och ser till att besökare får bästa möjliga upplevelse. Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och trivs med varierande arbetsuppgifter. Arbetet innebär kvälls- och helgtjänstgöring enligt schema. Kvalifikationer Du som söker tjänsten ska ha:   Minst ett års arbetslivserfarenhet från museum eller besöksnäring  Yrkesmässig erfarenhet av administrativt arbete   God kassa-, IT- och datorvana  Gymnasieexamen  Förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet    Meriterande:   Ytterligare språkkunskaper  Utbildning inom försäljning, administration, service och besöksnäring  Utbildning inom konst, film och museer  Erfarenhet av samordning, schemaläggning, statistik och ekonomi  B-körkort   Övrigt Arbetstid/varaktighet:   Heltid/tillsvidare   Tillträde:   2025-09-01 eller efter överenskommelse   Sista ansökningsdag : 2025-06-26 via vårt rekryteringssystem, ej via brev eller e-post.     Fackliga kontakter: http://www.trelleborg.se/facket Observera att vi tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med kvalificerings- och urvalsfrågor. Detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Inför rekryteringsarbetet har Trelleborgs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Restaurangbiträde till Burger King Trelleborg
Pmm Faster Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker dig som är utåtriktad, positiv och gillar utmaningar samt har servicekänslan i blodet och som brinner för varje gästs välbefinnande. Att jobba hos oss innebär hårt arbete, ofta i ett högt tempo med ett stort engagemang. I gengäld erbjuder vi dig goda möjligheter till en berikande karriär, varierande arbetsuppgifter och ett helt gäng nya vänner. Tjänsten är på 20 timmar/vecka förlagt måndag till söndag, dag och kväll. Är du intresserad ? Maila till [email protected], bifoga CV, personligt brev samt foto. Markera ämnesraden med MA Trelleborg

22 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Personlig assistent i Trelleborg.
Din Förlängda Arm i Norr AB
Personliga assistenter

Om jobbet Vi söker nu en ny assistent till min härliga arbetsplats. Jag söker dig som vill vara min förlängda arm i min vardag. Jag är en rullstolsburen kille i 30-års åldern som som gillar hockey, jag försöker gå på så många av Mif:s hemmamatcher som jag bara kan. Jag rehabtränar på gym några gånger i veckan. Mode är ett annat av mina intressen, jag vill vara hel ren och snyggt klädd. Jag gillar att vara ute på långa promenader och få frisk luft och titta på stadslivet. På sommaren besöker jag gärna en trevlig badstrand på dagen och tar gärna en öl på en mysig pub på kvällarna. Du som söker följer givetvis med mig på alla mina aktiviteter och bör därför dela mina intressen. Du ska vara med mig och bistå med alla de arbetsuppgifter som uppkommer i min vardag när min ordinarie personal är ledig Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/utbildning kan vara en fördel men det viktigaste och avgörande är den personliga lämpligheten. Din Förlängda Arm AB är ett norrbottniskt företag med kunder över hela Sverige. Företaget startades 2003 och har efter det växt och är nu en av de största privata assistanssamordnarna i Norrbotten. Ledorden i vår verksamhet är trygghet, kunskap, inflytande, närhet och glädje.Din anställning kommer att vara Assistans med Hjärtat i Norr AB, ett systerföretag till Din Förlängda Arm AB. Det innebär att det är Assistans med Hjärtat i Norr AB som kommer att vara personuppgiftsansvarig. Är du intresserad av tjänsten är du välkommen att besöka vår gemensamma hemsida dfarm.se för att lämna in din ansökningshandling.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Personlig assistent, Trelleborg

Aktiv kille på 12 år utökar sitt team! Vi söker dig som är glad och lösningsfokuserad och ser möjligheter i stället för hinder till en kille som bor tillsammans med sin familj och sin egna hund i Trelleborg. Du bör va vid god fysisk form då man oftast är iväg hela dagar på olika typer av utflykter, mycket kollektivt åkande samt promenader med hans hund, cyklande, bad och mycket annat skoj. Utåtagerande beteende förekommer så det är viktigt man klarar av att hantera sådana situationer. Kunskap och erfarenhet av AUTISM, ADHD och IF är önskvärt men inget krav. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då Uppdragsgivaren är minderårig. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ambassadör till Levamottagningen AB
Levamottagningen AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vill du vara en del av en meningsfull satsning och påverka företagskulturer på djupet med fokus på mental hälsa? Brinner du för att förbättra arbetsmiljö och alla medarbetares välmående? Vill du arbeta självständigt, skapa långsiktiga relationer och påverka hur företag ser på hälsa? Då är detta rätt roll för dig! Vi har ett tydligt uppdrag – att vara en trygg plats där individer, familjer och företag får kvalificerat stöd för att utvecklas och må bra genom livet. Vi tror på att varje människa är ett spektrum av möjligheter, och vårt team med både ambassadörer och terapeuter är här för att hjälpa dig utforska och förstå dem. Med omtanke, hjärta och odelad uppmärksamhet erbjuder vi en plats där det känns okej att vara precis den du är – och en stadig grund för den du vill bli.  Som ambassadör hjälper du företag att förstå värdet av professionellt psykologiskt stöd för sina medarbetare. Genom utbildning, nätverkande och strategisk rådgivning skapar du affärsmöjligheter och bidrar till att bygga en starkare arbetskultur med fokus på förbättrad mental hälsa. Vi erbjuder: ✔ Frihet att styra ditt arbete ✔ Gedigen utbildning och mentorskap ✔ Konkurrenskraftig ersättning baserad på resultat Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet inom HR, ledarskap eller personalansvar ✅ Är målmedveten, självgående och lösningsorienterad ✅ Är bosatt i Stockholmsområdet eller Skåne Tillsammans för välmående Du behöver ingen anledning för terapi. Utveckling är för alla. Vi utbildade i att lyssna, se, förstå och skapa förändringar. Det som gör Levamottagningen unik är att vi inte bara fokuserar på ett problem som ska lösas – vi ser en hel människa. Därför ger vi rådgivning som är både kvalificerad och personlig; vi hjälper dig att hitta rätt yrkeskategori (psykolog, psykoterapeut eller psykiater), den mest effektiva metoden. En personlig matchning som känns trygg och rätt för dig. Vi hjälper dig att reda ut om det finns flera faktorer som påverkar din utmaning – och i vilken ordning de bör hanteras, allt för att skapa en trygg väg framåt för dig. Om oss Levamottagningen grundades av Åsa Hedrén Videbaek, legitimerad psykoterapeut sedan 2006. Med en lång bakgrund som ledare och entreprenör inom privata vårdbolag tog Åsa år 2024 steget att öppna Levamottagningen. Idén var enkel men viktig; att samla ett engagerat team av psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, coacher och psykiatriker, med fokus på medkänsla och kvalificerad omsorg från första kontakt.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Annonsrubrik Farmaceut till Apotek Hjärtat, Ica Maxi Ulricehamn

Är du legitimerad Receptarie/ apotekare och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Ica Maxi Ulricehamn. Ulricehamn är en liten ort som är mellan Borås och Jönköping. För mig som chef är teamet och arbetsmiljön det viktigaste, att mina medarbetare trivs på sin arbetsplats. Vårt samarbete och laganda bidrar till att vi tillsammans når resultat samtidigt som vi strävar efter att ha den bästa arbetsplatsen. Det är viktigt att du är en positiv och flexibel person och har fokus på målet. Vi jobbar dagligen mot tydliga mål, kommunicerar hela tiden om vad som är viktigast idag. Ibland är det siffror, ibland är det att hinna inventera och ibland är det att skylta våra nya produkter, så kunderna inte missar dem. Alltid, alltid med kunden i första rummet. Vad vi än gör, är det för att se till att vi behåller våra kunder och får fler att upptäcka oss. Tjänsten är tillsvidareanställning. Hel- eller deltid kan diskuteras. Det finns möjlighet att jobba deltid med heltidslön. Apoteket är öppet 8-20 alla dagar i veckan. Vårt härliga team består av 5 medarbetare som önskar välkomna en ny kollega att dela vår vardag . Goda pendlingsmöjligheter finns och gratis parkering erbjuds utanför apoteket. Apoteket ligger med 5 minuters promenad avstånd från busshållplatsen där bussar från Borås/jönköping kommer. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: Khadijeh Mothi, +46761014651, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!

31 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025