Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Vi söker en Pizzabagre till våran restaurang Nya Favoriten vi se gärna att du som söker har rätt till anställningsstöd
Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Vill du vara en del i en global bransch med en expansiv tillväxt och världsledande teknologiutveckling? Vi står inför spännande utmaningar och söker nu efter flera produktionstekniker! Som produktionstekniker (PME) inom Rotating Parts jobbar du i ett team inom ett värdeflöde där ditt uppdrag är, tillsammans med ditt team, se till att vi levererar till rätt kvalitet, rätt kostnad och i rätt tid. Inom affärsområdet Rotating Parts, tillverkar och levererar vi roterande detaljer till kunder som GE, P&W, KHI samt Svenska flygvapnet. Roterande produkter klassas som flygmotorns kärna och kravbilden är den absolut högsta. Tighta toleranser och ibland frysta tillverknings-processer ställer höga krav på robusthet och automation. Du arbetar dagligen med att säkerställa kvalitet och leverans samt mer långsiktigt med att genomföra planerade förbättringsuppdrag. Rotating Parts är i en expansiv fas med flertalet skarpa offerter ute hos våra kunder samtidigt som befintliga program växer, vilket kommer kräva investeringar och uppstarter av nya utrustningar där Produktionsteknik står för en central roll. Du koordinerar aktiviteter kopplat till verktygstillverkning, verktygskonstruktion, produktionsberedning, metodteknik och CAM/NC. - Fokus är robusthet och noll fel vilket vi når genom ett mindset med 100% fokus på kvalitet och med hjälp av kvalitetsverktyg såsom PFMEA, SPC och Problemlösning. - Starka team är fundamentalt för att nå våra mål varpå Du inom teamet bidrar både med din kompetens, nyfikenhet samt teamkänsla för att skapa ett arbetsklimat med vinnande kultur. - Du har en tät dialog med operatörer och övriga tekniker i det dagliga arbetet samt deltar i dialog med kund avseende produktionstekniska frågor. - Du deltar i teknologiutveckling och industrialiserar nya metoder, processer och arbetssätt för att möta strategier inom området och på produkten. Kvalifikationer - Akademisk kandidat examen, högskolestudier alternativt likvärdig kunskap uppnådd genom erfarenhet - Lagspelare med vinnarvilja! - Driv och vilja att lära Dig - Orädd och självgående förmåga - Faktaorienterad och analytisk förmåga - Kunskap om kvalitetsverktyg såsom PFMEA, SPC, Problemlösning - Svensk och engelska i tal och skrift Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Talangbron är Nordens enda rekryteringspartner till en av Norges ledande apotekskedjor. Nu söker vi legitimerade apotekare med ledarskapserfarenhet som vill ta nästa steg i karriären och som är redo att skapa en vardag i Norge. Att arbeta som apotekschef i Norge innebär mer än bara ett nytt jobb, det är en möjlighet att leda ett team, vidareutveckla ett apotek och själv växa i rollen som ledare. Vi söker dig som vill ta ansvar för att driva och vidareutveckla ett apotek, både operativt och som ledare. Som apotekschef ansvarar du för att skapa goda rutiner, starka kundrelationer och ett professionellt bemötande. Du får även en viktig roll i att utveckla ditt team och driva försäljning och resultat framåt. Arbetsuppgifter inkluderar: Personal- och resultatansvar Utveckla och stärka teamet på apoteket Organisera och effektivisera det dagliga arbetet och bemanningen Rekrytering, introduktion och vidareutveckling av medarbetare Aktiv försäljningsuppföljning Kundmöten och receptexpedition Vara mentor och vägledare för kollegor Vi söker dig som: Har svensk legitimation som apotekare Har dokumenterad ledarskapserfarenhet Vill jobba som ledare och är motiverad att ta ansvar Är positiv, utåtriktad och engagerad Trivs med att sätta och nå mål, och motiveras av försäljning och utveckling Är serviceinriktad och strävar efter bästa möjliga kundmöte Har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt Ser värdet i lagarbete och kan bidra till en positiv och energifylld arbetsmiljö I rekryteringsprocessen får du personlig hjälp med: Auktorisation som farmaceut i Norge Ansökan om norskt ID-nummer och skattekort Stöd i att hitta bostad som passar dina behov Hjälp även för medflyttande familjemedlemmar om det behövs Varför jobba i Norge? Mer varierade och utvecklande arbetsuppgifter Som apotekschef får du en bredare roll med större ansvar och möjlighet att arbeta strategiskt och operativt. Snabba utvecklingsmöjligheter Du får tillgång till interna ledarskapsprogram och tydliga karriärvägar. Konkurrenskraftig lön och starka anställningsvillkor Du erbjuds goda ingångslöner, pensionsavtal, försäkringar och fina personalförmåner. Möjlighet till lägre skatt och extra förmåner I vissa regioner kan du efter ett år få tillgång till lägre skatt och kostnadsfri barnomsorg. Fantastisk livsstil och livskvalitet Kombinera karriär med närhet till natur, fjordar, fjäll och friluftsliv. Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och berätta mer om möjligheterna att starta ett nytt kapitel som apotekschef i Norge. Oavsett om du är redo att ta steget nu eller bara vill veta mer om hur processen ser ut är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Talangbron är Nordens enda rekryteringspartner till en av Norges ledande apotekskedjor. Nu söker vi legitimerade receptarier och apotekare som vill utveckla sin karriär och som är redo att skapa en vardag i Norge. Att arbeta som farmaceut i Norge innebär mer än bara ett nytt jobb. Det är en möjlighet att bredda din erfarenhet, utveckla din kompetens och ta en större och mer aktiv roll i kundens läkemedelsanvändning. Vi på Talangbron söker just nu farmaceuter som vill ta steget och ta en fast anställning i Norge. Genom vårt samarbete hjälper vi dig att hitta rätt arbetsplats utifrån dina önskemål och din erfarenhet. Behoven finns spridda över hela landet och vi matchar dig med det apotek som passar din profil och önskemål. I rollen blir du anställd direkt av verksamheten, vilket ger dig trygghet, stabila anställningsvillkor och en tydlig väg in i din nya yrkesvardag. Du får en varierad och utvecklande roll, där du arbetar brett med: Receptexpediering och läkemedelsrådgivning Farmaceutiska tjänster som inhalationsvägledning och läkemedelssamtal Vaccinationer och medicinhantering Bidra till utveckling och kvalitetssäkring på apoteket Arbetsuppgifterna är ofta bredare och mer utvecklande än på svenska apotek, vilket ger dig en unik möjlighet att växa i din kompetens. I rekryteringsprocessen kommer du bland annat att få hjälp med: Auktorisation som farmaceut i Norge Ansökan om norskt ID-nummer och skattekort Stöd i att hitta bostad som passar dina behov Hjälp även för medflyttande familjemedlemmar om det behövs Vi söker dig som: Har svensk legitimation som receptarie eller apotekare Kommunicerar obehindrat på svenska Är flexibel, engagerad och trivs med ett varierat arbete Meriterande om du har erfarenhet av apoteksarbete, rådgivning eller vaccinationer. Varför jobba i Norge? Mer varierade och utvecklande arbetsuppgifter I Norge får du en bredare roll med större ansvar, exempelvis inom farmaceutiska tjänster, läkemedelsrådgivning och hälsoprojekt. Ditt arbete blir mer självständigt och du får möjlighet att ta en aktiv del i kundens läkemedelsanvändning. Snabba utvecklingsmöjligheter På många apotek finns tydliga karriärvägar och möjligheter att snabbt ta större ansvar, exempelvis inom ledande roller. Konkurrenskraftig lön och trygga anställningsvillkor Du erbjuds goda ingångslöner, löneutveckling, pensionsavtal och försäkringar. Tryggheten i villkoren gör det lättare att fokusera på din karriär och utveckling. Möjlighet till lägre skatt och extra förmåner I vissa regioner får du efter ett års arbete tillgång till lägre skatt och kan även få tillgång till kostnadsfri barnomsorg. Hög livskvalitet och fantastisk livsstil Norge erbjuder en unik möjlighet att kombinera karriär med naturupplevelser, friluftsliv och en aktiv livsstil nära fjäll, hav och skog. Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och berätta mer om möjligheterna att starta ett nytt kapitel som farmaceut i Norge. Oavsett om du är redo att ta steget nu eller bara vill veta mer om hur processen ser ut är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Är du en driven och strukturerad person med passion för logistik och flygindustrin? Vi söker nu en logistiker som vill bli en del av ett dynamiska team! Som logistiker på GKN är du ansvarig för att säkerställa ett effektivt materialflöde från inköp till leverans. Du är en viktig länk mellan flera funktioner inom företaget och arbetar nära såväl produktion som inköp, lager och transport. Rollen innebär ett helhetsansvar för logistikflödet och omfattar både operativt arbete och strategisk utveckling. I rollen kommer du hantera följande; -Planering och samordning av materialflöden - Inköp: Säkerställa att material köps in i rätt mängd och vid rätt tidpunkt. - Materialförsörjning: Planera och optimera inflödet/rutterna av material till produktionslinjerna för att undvika brister eller överlager. - Demand/kundbehov: Koordinera med produktion för att uppfylla behov Produktionsplanering - Skapa produktionsplaner som balanserar behovet och tillgängliga resurser. - Identifiera flaskhalsar och föreslå lösningar för att minimera produktionsstopp och optimera ledtider - Kapacitetsplanering och optimering av ledtider Lagerhantering - Övervaka lagerstatus och optimera lagerhållning för att optimera cash flow - Optimera obalanser utifrån rådande kontraktutuella förutsättningar Transport och distribution - Planera och samordna transporter för att säkerställa kostnadseffektiv och snabb leverans av varor. - Hantera behov gentemot Godshuset med avseende på kritiska transporter Dataanalys och optimering - Analysera flöden och processer för att identifiera ineffektivitet och förbättra logistikkedjan. . Ta fram rapporter och KPI: er för att mäta logistiska prestationer och underlag för beslut Hållbarhet och kostnadseffektivitet - Arbeta med miljövänliga lösningar, som att minska avfall och använda gröna transporter. - Hitta sätt att minska logistikkostnader utan att kompromissa med kvaliteten SAP / ERP - Ansvarig för att ”rätt” systemparametrar är satta som korrelerar med nuvarande och/eller framtida förutsättningar - Använda och underhålla ERP-system för att för att hantera information och flöden. - Automatisera processer för att effektivisera arbetet. Kommunikation och samarbete -Samverka med olika avdelningar, inklusive inköp, produktion, lager och program, för att säkerställa smidiga flöden. Kvalifikationer Du som söker ser vi gärna har relevant eftergymnasial utbildning inom logistik, supply chain management eller motsvarande, och som har några års erfarenhet av liknande arbete inom tillverkande industri. Man får gärna ha erfarenhet från flyg/fordonsindustrin. I rollen som logistiker är det viktigt att kunna analysera materialflöden för att se var förbättringar skulle kunna behöva göras. för att underlätta i företagets produktion. Vi ser gärna att du har god erfarenhet från SAP eller andra ERP-system och känner dig trygg i med operativa arbetsuppgifter. Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift är ett krav i denna roll. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där GKN:s kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, detta medföra krav på visst medborgarskap. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa ansvarig rekryteringskonsult Nathalie Stenman Nyberg tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Vi på Remarkable söker efter dig som vill genomföra Mystery Shopping-uppdrag i och kring Trollhättan. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Du skall agera som en vanlig kund och observera bl.a. servicebemötandet och butiken som helhet. Att du har körkort och tillgång till bil är att rekommendera. Ett besök, inklusive rapportering, tar ca 40 minuter. Besöket är uppdelat i tre delar: Anonym del (Du går in i butiken och köper en specifik produkt) Presentation (Du presenterar dig som Mystery Shopper) Öppen del (Du observerar och rapporterar bl.a. kampanjer, exponering mm) Du får en skriftlig arbetsbeskrivning inför uppdraget. Ersättningen är 190kr/timme (gäller både resa till och från butik samt tiden som spenderas i butik) och milersättning. Alla ansökningar hanteras via hemsidan. Vill du få fler jobbtips? Connecta med oss: https://jobb.remarkable.se/
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Vi söker en engagerad och positiv kollega som vill skapa en positiv och inbjudande atmosfär för våra kunder och kollegor. Arbetet bidrar direkt till att butiken överträffar kundernas förväntningar - varje dag i veckan. Då du är spindeln i nätet i vår verksamhet i konditoriet är det viktigt att du vågar vara med och arbetsleda samt se flera steg framåt. Arbetsuppgifter I konditoriet är den främsta uppgiften att producera tårtor och bakverk. Vi säljer stora mängder bakverk så vi ser stort värde i ev. tidigare erfarenheter av volymförsäljning. Vi producerar även mackor, fikabröd och kakor för försäljning i både café och i butiken. God kännedom om produktion inom konditori eller liknande, och goda kunskaper i vad egenkontroll innebär är en merit för tjänsten men ett brinnande intresse för produkterna är en förutsättning. Vi värdesätter din förmåga att arbeta både i grupp och självständigt samt att bidra med engagemang och glädje till teamet. God service åt våra kunder ser du som en självklarhet. Konditoriet är placerat tillsammans med vår Bistro och samarbete med Bistron är en naturlig del av arbetsdagen. Vår filosofi för våra butikskonditorier är att kunden ska få goda och generösa bakverk till marknadens mest konkurrenskraftiga priser. Vårt utbud utvecklas ständigt så du kommer att trivas bäst hos oss om du gillar förändring, ett högt tempo och vill utmana marknaden tillsammans med oss. Vårt koncept är viktigt för oss så vi värdesätter förmågan att följa recept & rutiner samt att skapa goda förutsättningar på avdelningen så att produktion och rutiner fungerar. I denna tjänst ingår det också planering av arbetet, arbetsledning av en mindre grupp medarbetare samt beställningar till konditori/bistro och resultatuppföljning i vårt kondis. Butiken är öppen 9-20 alla dagar. Vår Bistro är också öppet årets alla dagar till kl. 19.00 så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i arbetet. Dock är de flesta arbetspassen i konditoriet på dagtid. Som butikssäljare i konditoriet ingår det att också arbeta på andra avdelningar i butiken vid behov. Det ingår i alla tjänster på Eko att betjäna våra kunder i kassan. Meriterande erfarenheter Tidigare erfarenhet av mat-hantering/restaurang gärna i volym Tidigare erfarenhet av konditori Kassa-erfarenhet Varit arbetsledare Tjänsten Vi har öppet 9-20 alla dagar. Kvällar och helger ingår i arbetet. Tjänsten avser en tillsvidaretjänst på heltid 38.25 timmar/ vecka. Tjänsten börjar med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 15maj 2025. Vi tillämpar löpande anställning vilket innebär att tjänsten kan vara tillsatt innan ansökningstiden går ut.
Välj ett jobb för att visa detaljer