Sommarvikarier - Chaufförer i Trollhättan
REMONDIS Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

Till vår enhet i Trollhättan söker vi nu sommarpersonal med C-körkort som vill vara en del av vårt viktiga arbete. Som chaufför hos oss hämtar du återvinningsbart material från våra kunder och tillsammans med våra produktionsarbetare se till att verksamheten flyter på, på anläggningen. Här erbjuds du ett varierande och utvecklande arbete och för rätt person så finns det goda möjligheter att utvecklas internt hos oss. Du utgår från Flygfältsvägen 19 och arbetar i regel vardagar mellan 07-16. Som miljöarbetare hämtar du återvinningsbart material från våra kunder. Arbetsuppgifterna är varierande och sker i högt tempo. Tjänsten innefattar bl.a.: • Insamling med baklastare eller skåpbil • Hantering av fordonsdator och rapportering av avvikelser • Daglig kontroll av fordonet Du får ett socialt jobb där du har mycket kontakt med våra kunder, och gör det där lilla extra för att kunden ska bli nöjd. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • C-körkort och giltigt YKB • ADR är meriterande Som person är du ansvarsfull, flexibel, duktig på att prioritera och kan fatta egna beslut i stressiga situationer. Du har daglig kontakt med kunder vilket ställer krav på dig att ha god social förmåga, vara serviceinriktad och hantera kunder på ett professionellt sätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Allra viktigast är att du, precis som vi, vill jobba säkert - tillsammans. Om REMONDIS Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.

100 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Gymansvarig
Svenska N'ergy AB
Gruppledare för kontorspersonal

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 75% som vill ta ansvar för att driva tillväxten i ett av våra viktigaste gym i Trollhättan samt Brålanda och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Distrikt MITT 4. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Kicki Häggblom på [email protected] Sista ansökningsdag: 2025-04-13

101 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Söker Engagerad och duktig däckskiftare
Ad Acto Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Till vår kund söker vi nu däckmontör i Trollhättan! Arbetsuppgifter I ditt arbete som däckmontör kommer du att få ta emot kunders bilar för att utföra byte av vinterdäck/sommardäck. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: att skifta däck balansera lagerföra däck tvätt av däck Då det förekomma en del tunga lyft ser vi därför att du som söker har god fysik. Du kommer även att få köra in kundernas bilar till verkstaden så B-körkort är ett måste. När säsongen kommer igång innebär det ett högt tempo på arbetsplatsen samtidigt som man måste hålla god kvalitet, därför spelar noggrannhet en stor roll. Arbetstiderna är förlagda på dagtid 7-16. Din profilFör att trivas som däckmontör hos vår kund ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av att byta och skifta däck. Du är en person som har ett intresse för bilar, lätt för att prata med kunder och du tycker om att arbeta med kroppen då detta är ett fysiskt krävande arbete. Som person är du en problemlösare, noggrann och stresstålig. Krav: B-körkort (även manuell växellåda) Prestigelös och hårt arbetande Talar svenska obehindrat Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Lön efter kollektivavtal. Du kommer att vara anställd hos oss på Ad Acto Rekrytering AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på Ad Acto Rekrytering är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adacto.se

104 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Extrapersonal
Gina Tricot AB
Butikssäljare, fackhandel

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Minst 18 år fyllda. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Personlig assistent Lomma
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

Om jobbet AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Trollhättan och Örebro. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende och serviceboende. Besök gärna vår hemsida www.oc.se Vi söker dig, med ett genuint intresse för människor och hjärtat på rätt plats. Du är positiv och har ett glatt humör med stor empati. Du sätter alltid kunden i fokus. Är lyhörd för kundens önskemål och förstår vikten av att respektera kundens hem, som även är arbetsplatsen. Du är pålitlig och ärlig, och vill utföra ditt arbete så noggrant som möjligt då du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa. Det är en fördel om du kan prata Albanska men inte ett krav. Arbetet sker under dygnets alla timmar och tjänsten är en deltidstjänst men chans till heltid finns för rätt person. Kunden simmar regelbundet och du kommer att vara med på badhuset. Vi söker hos dig: - gilla att vara i väg på aktiviteter med brukaren - ha ett intresse för träning Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med personlig assistans sedan tidigare, men viktigast är personkemin. OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

106 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Sommarvikarier - Chaufförer i Trollhättan
REMONDIS Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

Till vår enhet i Trollhättan söker vi nu sommarpersonal med C-körkort som vill vara en del av vårt viktiga arbete. Som chaufför hos oss hämtar du återvinningsbart material från våra kunder och tillsammans med våra produktionsarbetare se till att verksamheten flyter på, på anläggningen. Här erbjuds du ett varierande och utvecklande arbete och för rätt person så finns det goda möjligheter att utvecklas internt hos oss. Du utgår från Flygfältsvägen 19 och arbetar i regel vardagar mellan 06-15. Som miljöarbetare hämtar du återvinningsbart material från våra kunder. Arbetsuppgifterna är varierande och sker i högt tempo. Tjänsten innefattar bl.a.: • Insamling med baklastare, liftdumper eller skåpbil • Hantering av fordonsdator och rapportering av avvikelser • Daglig kontroll av fordonet Du får ett socialt jobb där du har mycket kontakt med våra kunder, och gör det där lilla extra för att kunden ska bli nöjd. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • C-körkort och giltigt YKB • ADR är meriterande Som person är du ansvarsfull, flexibel, duktig på att prioritera och kan fatta egna beslut i stressiga situationer. Du har daglig kontakt med kunder vilket ställer krav på dig att ha god social förmåga, vara serviceinriktad och hantera kunder på ett professionellt sätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Allra viktigast är att du, precis som vi, vill jobba säkert - tillsammans. Om REMONDIS Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Sommarjobb - Dansktalande Customer Care Assistant till NutraQ
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NutraQ söker efter en dansktalande Customer Care Assistant till deras kontor i Trollhättan. Här blir du en del av ett härligt team på ett snabbväxande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. NutraQ har flera år i rad fått utmärkelsen Great Place to Work, här hjälps man åt och har kul tillsammans. Deras nya fräscha kontor ligger på Innovatum i Trollhättan, hit tar du dig enkelt med tåg eller buss. På kontoret i Trollhättan kommer du att tillhöra det danska Customer Care-teamet och jobba tillsammans med en sammansvetsad grupp. Ni kommer även ha ett tätt samarbete med det svenska och norska teamet, tillika med övriga delar av organisationen. Detta är ett konsultuppdrag med önskat startdatum 1 maj och som sträcker sig till 31 aug. Om rollen som Customer Care Assistant på NutraQ Som Customer Care Assistant på NutraQ kan du förvänta dig en varierad arbetsdag, du kommer vara första kontaktpunkten mot kunder som behöver hjälp och rådgivning kring NutraQs olika produkter. NutraQ har flera olika varumärken som Olso Skin Lab, VitaeLab, Edge of Arctic och Vesterålens. Med god kommunikationsförmåga och en fingertoppskänsla för service kommer du se till att kunderna får bästa möjliga hjälp och rådgivning. Du kommer även få möjlighet att jobba med försäljningsaktiviteter och bidra med att engagera NutraQs danska målgrupp och stärka kundupplevelsen i flera delar av kundresan. Huvuduppdraget blir att ge kundservice i världsklass samt att minska kundbortfall. Dina arbetsuppgifter Ge rådgivning och support till NutraQs danska kunder via telefon och mejl på ett professionellt och vänligt sätt. Aktivt driva merförsäljning genom att identifiera och tillhandahålla relevanta produkter och tjänster. Ringa upp kunder för uppföljningssamtal och välkomstsamtal för att säkerställa en överlägsen kundupplevelse. Hantera administrativa uppgifter relaterade till kundserviceprocessen. Kvalifikationer & erfarenheter Mycket goda kunskaper i danska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift Erfarenhet inom service och sälj är meriterande NutraQ erbjuder För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ: 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre. En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m. Hybridlösning – två dagar hemma och tre på kontoret Massage en gång/vecka under arbetstid Personlig förbrukning av NutraQs produkter Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt Gemensam frukost en dag/vecka Goda förbindelser med kollektivtrafiken. Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare på NutraQ tror vi att du är en person som trivs med att arbeta i team. Du har god kommunikationsförmåga och är bekväm med att hjälpa kunde både i telefon och på mejl. Du tycker det är positivt med förändringar och är inte rädd att våga testa något nytt. Vidare tror vi att du är en serviceinriktad person som gärna lägger lite extra krut på att förhöja och överträffa kundupplevelsen. Om NutraQ The NutraQ group is a leading international company within health and beauty industry. We develop, produce and distribute a wide range of products directly to our customers through a digital subscription-based business model. Our company, which employs around 200 employees, is headquartered in Oslo, Norway, with branches in Sweden, Denmark, Finland, Netherlands, Belgium, the Czech Republic, Poland, Slovakia, France and Italy. We are a diverse team of commercial specialist, Customer care and loyalty specialist as well as Business development, IT Finance and HR people. Our values: Brave, Innovative, Responsible and Respectful are very much present in our culture and working environment. We are therefore proud of the Great place to work certification representing a healthy and engaging organisation and work environment. You can read more about our company and brands on our website www.nutraq.com The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Produktionstekniker sökes till AQ Engineering i Trollhättan!
AQ Group AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

AQ Engineering är ett ingenjörsbolag med över 25 års erfarenhet från tillverkningsindustrin. Bolagets huvudfokus är ingenjörskonsulter men har även ett eget concept center där man konstruerar och tillverkar prototyper samt lågserieprodukter, detta främst till bilindustrin. Bolaget hete tidigare 1 TechROi Engineering AB men förvärvades 1 november 2024 AQ Group och är nu en del av AQ Engineering AB. Som produktionstekniker på AQ får du en omväxlande vardag med stor frihet och samtidigt stort ansvar för dina produkter. Du kommer ingå i ett team med andra medarbetare som har en bred samlad kompetens av teknik kompetens. Arbetsuppgifter Ansvara för produktionen samt kvalitén på din/dina produkter Ansvara för att planera, monitorerna och kontrollera produktion av dina produkter Ha dialogen med samtliga intressenter för produkten och verka som teknisk expert Vi söker dig som gärna har relevant utbildning antingen från Industriell ekonomi, Maskinteknik eller liknande. Alternativt har du längre erfarenhet av produktionsteknik. Vi ser gärna att du har en bakgrund från producerande industri samt erfarenhet av liknande befattning, detta är dock inget krav. Du har goda kunskaper från tekniksektorn samt hanterar engelska i både i tal och skrift. För rollen är det viktigt att vara väl rustad med olika personliga egenskaper för att kunna hantera de utmaningar och krav som rollen innebär. En produktionstekniker spelar en viktig roll i att säkerställa effektivitet och produktivitet i tillverkningsprocessen. Som person bör du vara öppen för att prova nya idéer och metoder för problemlösning, vara kreativ och ha förmågan att tänka utanför boxen är en tillgång. Att vara ansvarstagande och agera proaktivt i att identifiera och åtgärda eventuella avvikelser är avgörande för rollen. För oss är samarbete och kommunikation nyckeln till framgång. Att vara prestigelös och kunna samarbeta med olika teammedlemmar och intressenter är avgörande för att upprätthålla en positiv arbetsmiljö och för att säkerställa smidig samordning mellan olika avdelningar och funktioner. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas i rollen Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer.

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Maskinoperatör sökes till träindustrin!
Tranpenad AB
Maskinsnickare och maskinoperatörer, träindustri

Vill du vara en del av ett växande företag där dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och utvecklande? Passa då på att söka den här tjänsten hos en av våra mer spännande kunder! Om tjänstenVår kund belägen mellan Trollhättan och Alingsås är i en expansiv fas och behöver få in fler kompetenta och drivna medarbetare. Företaget arbetar inom träindustrin med tillverkning av kök. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande i fabriken men fokus kommer ligga på jobb som maskinoperatör eller i måleriet. Arbetsuppgifterna kommer som sagt vara varierade och kan innebära bland annat: Operatör på olika maskiner, fräsar och svarvar Montering av färdiga produkter Arbete på måleriavdelning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper vilket gör att vem du är blir viktigare än vad du har gjort tidigare. För att trivas inom bemanningsbranschen är det viktigt att man är flexibel, social och gillar att vara på jobbet. Du bör ha ett eget driv och en vilja att utvecklas och en hög arbetsmoral. Krav Körkort Datavana Arbetserfarenhet Meriterande Tidigare erfarenhet av träindustrin Erfarenhet som maskinoperatör Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid 7-16 Omfattning: Heltid Lön: Enligt avtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Inköpschef till Forest Technology Group
CMMTTO AB
Inköpare och upphandlare

Är du en erfaren inköpare som älskar att hitta förbättringar och besparingar? Som Inköpschef hos FTG erbjuds du en roll med både strategiskt och operativt ansvar för inköp. Det här är rollen för dig som gillar att kunna påverka och att jobba både globalt och lokalt. Varför inte söka rollen redan idag!? Hos FTG får du arbeta med ett välkänt varumärke inom skogsindustrin, med produkter som är synonymt med kvalitet och innovation. FTG driver branschen framåt genom tekniska framsteg och starka kundrelationer. Om rollen I rollen som Inköpschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för både det operativa och strategiska inköpsarbetet på företaget. Du kommer att leda en inköps-medarbetare, ansvara för förhandlingar och avtal samt driva förbättringsprojekt med fokus på kostnadsbesparingar och effektiva leverantörssamarbeten. Du rapporterar till VD och ingår i ledningsgruppen. Övriga arbetsuppgifter: Förhandla och ingå nya avtal samt säkerställa kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med systerbolaget FTG Baltic, vidareutveckla och optimera det strategiska inköpsarbetet genom att se över befintliga leverantörer och avtal. Säkerställa ett kontinuerligt och långsiktigt hållbart leverantörsarbete. Ansvara för budget- och prognosarbete relaterat till inköp och leverantörsrelationer. Leda och förhandla transportavtal för att säkerställa kostnadseffektiva och effektiva logistiklösningar. Om dig För att lyckas i rollen som Inköpschef är du en person som trivs med att ta initiativ och har en stark drivkraft för att skapa värde och förbättringar. Du är orädd och har lätt att kommunicera på både svenska och engelska. Vi ser att du är en person som trivs med att vara delaktig i alla delar av inköpsprocessen, från att hantera det dagliga operativa arbetet till att driva långsiktiga strategiska initiativ. Du har en passion för att utmana och utveckla leverantörsrelationer och är en nyfiken och engagerad ledare som alltid strävar efter att hitta förbättringspotential. Vi söker dig som har: En relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Erfarenhet av både strategiskt och operativt inköpsarbetet. God kunskap i sourcing-processer och inköpsmetodik/förhandlingar, gärna från en internationell miljö. Erfarenhet av budget- och prognosarbete. Meriterande: Förståelse för logistik och materialplanering. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Forest Technology Group med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om FTG FTG (Forest Technology Group) har genom kontinuerlig innovation levererat hållbara och driftsäkra produkter som varit banbrytande inom utvecklingen av skogsvagnar och skogskranar i Sverige sedan 1950-talet. Våra tre välrenommerade varumärken – Mowi, Moheda och Källefall – förenar en gedigen tradition av hög kvalitet, teknisk innovation och pålitliga lösningar för skogsindustrin. Sedan början av 2010-talet har vi framgångsrikt vuxit också på den europeiska marknaden och är idag en etablerad partner för skogsbrukare över hela kontinenten. FTG grundades 2005 och består av två systerbolag: FTG Cranes i Sverige och FTG Baltic i Litauen. Vi är en del av Bruks Siwertell Group, en global ledare inom system för hantering av torra bulkmaterial. Gruppen levererar innovativa lösningar till industrier som hamnar, sågverk, pappersbruk, biobränslefabriker och bioenergikraftverk. Sedan 2018 ägs Bruks Siwertell Group av JCE Group och Kalmar (tidigareCargotec), två starka aktörer med djupa rötter inom industrin och en tydlig vision för hållbar tillväxt. Vill du bli en del av vårt team? Välkommen till en arbetsplats där innovation, kvalitet och engagemang står i fokus!

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025