Sjuksköterskor sökes till uppdrag inom akutsjukvård, sommar
Sveda & Värk AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Sveda & Värk grundades av sjuksköterskor och som fortsatt är aktiva inom vårdbranschen. Just nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag på akutmottagning i Trollhättan. Är du en självgående person som har lätt att samverka med andra och som brinner för en hållbar vårdappart. Är det dig vi söker? Vänta inte med din ansökan! Information om uppdraget Sedvanligt arbete på avdelning inriktning akutsjukvård Krav: Leg sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. Meriterande med Sjuksköterska med specialist utbildning inom anestesi, ambulans, akutsjukvård och/eller barnsjukvård. Tidigare erfarenhet akutmottagning och/eller akutsjukvård. God vana i journalsystem Melior, Elvis. Genomförd S-HLR repetition senaste 12 månader. Var: Trollhättan Omfattning: ca 100% Tidsperiod: v.23-34 Arbetstider: Tjänstgöring enligt schema eller behov. Vi erbjuder dig En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schema lösningar i den mån det accepteras av kunden. Marknadsmässig ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär Tjänstepension OB enligt SKR Friskvårds bidrag Relevanta försäkringar Friskvårdsbidrag Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jour tillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag! Vill du veta mer om uppdraget eller har några frågor, tveka inte att ta kontakt med oss på [email protected] Av sjuksköterskor För sjuksköterskor

119 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Konsultuppdrag som redovisningsekonom till Trollhättan
Andara Group AB
Redovisningsekonomer

Söker du nya utmaningar inom redovisning? Vi söker nu en kompetent och noggrann redovisningsekonom för ett konsultuppdrag på 12 månader till Trollhättan. Om du har en stark analytisk förmåga och ett engagemang för ekonomiska processer, kan detta vara rätt möjlighet för dig! Beskrivning av rollenI rollen som redovisningsekonom kommer du att spela en central roll inom ekonomiavdelningen. Du kommer att hantera alla aspekter av redovisning samt bidra till att optimera och effektivisera ekonomiska rutiner. Rollen är placerad i Trollhättan och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du kommer att samarbeta med ett dedikerat ekonomiteam. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Hantering av löpande bokföring och finansiell rapportering Förberedelse och avstämning av månads- och årsbokslut Att bidra till budget- och prognosarbete Analys av nyckeltal och övervakning av ekonomiska resultat Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Ansvar för moms- och skattedeklarationer Kvalifikationer och personliga egenskaper Kandidatexamen i ekonomi eller likvärdig arbetslivserfarenhet Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom Goda kunskaper i aktuella ekonomisystem Stark analytisk förmåga och färdigheter i Excel Förmåga att arbeta både självständigt och i team Noggrann och lösningsorienterad med god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och som ständigt strävar efter att förbättra processer och arbetssätt. Anställningsform:Tjänsten är ett konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning. Start: Omgående. Omfattning: Heltid. Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Söker Engagerad och duktig däckskiftare
Ad Acto Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Till vår kund söker vi nu däckmontör i Trollhättan! Arbetsuppgifter I ditt arbete som däckmontör kommer du att få ta emot kunders bilar för att utföra byte av vinterdäck/sommardäck. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: att skifta däck balansera lagerföra däck tvätt av däck Då det förekomma en del tunga lyft ser vi därför att du som söker har god fysik. Du kommer även att få köra in kundernas bilar till verkstaden så B-körkort är ett måste. När säsongen kommer igång innebär det ett högt tempo på arbetsplatsen samtidigt som man måste hålla god kvalitet, därför spelar noggrannhet en stor roll. Arbetstiderna är förlagda på dagtid 7-16. Din profilFör att trivas som däckmontör hos vår kund ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av att byta och skifta däck. Du är en person som har ett intresse för bilar, lätt för att prata med kunder och du tycker om att arbeta med kroppen då detta är ett fysiskt krävande arbete. Som person är du en problemlösare, noggrann och stresstålig. Krav: B-körkort (även manuell växellåda) Prestigelös och hårt arbetande Talar svenska obehindrat Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Lön efter kollektivavtal. Du kommer att vara anställd hos oss på Ad Acto Rekrytering AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på Ad Acto Rekrytering är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adacto.se

122 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Back End Developer - Trollhättan
VIPAS AB
Övriga IT-specialister

Join Our Team VIPAS AB as a Back-End Developer and IT Specialist, Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our next star. About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: As a key member of the customer's Digital Factory & Automation digital infrastructure development team, you will play a crucial role in transforming the customer's current facilities into a digitized factory of the future. Your duties will include building and maintaining various digital projects and products, as well as providing general IT support. The Digital Factory & Automation department is seeking highly skilled and motivated individuals to join their team and help them achieve these goals. Key Responsibilities: Actively contribute as a team player, taking initiative independently. Develop and maintain web applications using contemporary frameworks and technologies. Design, implement, and manage databases, ensuring data integrity and security. Collaborate with cross-functional teams to define, design, and deliver new features. Ensure the performance, quality, and responsiveness of applications. Write clean, maintainable, and well-documented code. Stay updated with the latest industry trends and technologies. Participate in code reviews and provide constructive feedback to peers. Requirements: 3-10 years of work experience. Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Engineering, or a related field (or equivalent experience). Strong knowledge of back-end technologies (e.g., Node.js, Python, Ruby, Java). Experience with databases (e.g., MySQL, MongoDB, PostgreSQL). Understanding of RESTful APIs and web services. Excellent problem-solving skills and the ability to conduct independent research. Strong communication and teamwork skills. Familiarity with version control systems (e.g., Git). Experience in manufacturing and production processes. Proficiency in English. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected]. Note: Please do apply if you have Sweden citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljpartner med eget företag på distans
Studieinst Sverige AB
Företagssäljare

Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/

125 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Projektledare till Innovatum Science Center // Trollhättan
Oddwork Sweden AB
Regissörer och producenter av film, teater m.m.

Vill du vara med och forma framtiden? Innovatum Science Center är en plats där experiment, innovation och lärande står i fokus. Med 4200 m² fyllda av interaktiva stationer och spännande utställningar är vi en plats för både nyfikenhet och kunskap. Nu är vi på jakt efter en projektansvarig/projektledare redo att inspirera och utveckla vår verksamhet. Är du den vi söker? Om rollen Som projektansvarig/projektledare hos oss är du motorn som driver projekt framåt – från idé till verklighet. Du ansvarar för att skapa struktur och se till att projekten når sina mål, samtidigt som du är öppen för att de ibland tar en ny och oväntad riktning. Rollen innebär bland annat att: Driva och koordinera flera parallella projekt, från upplevelsenäring till framtidstro för unga, samt interna projekt. Söka projektfinansiering, inklusive EU-ansökningar, och ansvara för rapportering. Bygga nätverk och samarbeta med partners för att dela kunskap och resurser. Vara en del av verksamhetsutvecklingen Vi söker dig som... … inte lämnar något åt slumpen och din fiende är "det löser sig nog". Du älskar att göra skillnad och ser glädje i att skapa något större än dig själv. Du är trygg, flexibel och har erfarenhet av att hantera förändringar utan att tappa fokus. Du har en förmåga att få andra att känna sig delaktiga och engagerade. Dessutom har du: Eftergymnasial utbildning, allt från ingenjör till besöksnäring. Erfarenhet av att leda projekt med flera parter, gärna från offentlig eller ideell sektor. Erfarenhet att leda individer och grupper. Förmåga att hålla projekt på rätt spår, även när riktningen ändras. Körkort. Varför Innovatum Science Center? Välkommen till en arbetsplats fylld av energi, kreativitet och glädje! På Innovatum Science Center i Trollhättan arbetar passionerade kollegor med att inspirera och utbilda människor i alla åldrar – från nyfikna barn till kluriga vuxna. Här förverkligas idéer, drömmar tar form och innovation möter lärande. Hos oss hjälps vi åt med allt – från att styra stora projekt till att plocka undan i vår klimatbutik, sortera legobitar eller till och med agera taxi för en kollega som behöver skjuts. Vi är som kuggar i ett maskineri – alltid redo att hålla varandra i rullning, oavsett om det gäller stora beslut eller små vardagsutmaningar. Vi värnar om våra medarbetare och en stark gemenskap där vi har kul tillsammans. Är du redo att hjälpa oss forma framtiden? Varmt välkommen till Innovatum Science Center! START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Däckskiftare till kund i Trollhättan (Säsongsjobb)
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu däckskiftare till höstens däcksäsong hos vår kund i Trollhättan. Tjänstens omfattning och startdatum: Tjänsten är på heltid och startar i oktober, med en varaktighet på cirka 2 månader. Arbetsuppgifter som däckskiftare i verkstadenDu kommer att arbeta i verkstaden med att byta däck på olika typer av fordon. Lagerarbete och hantering av däck kan också ingå i dina uppgifter. Möjligheter till att förlänga anställningenFör rätt person finns det goda möjligheter till förlängning efter däcksäsongens slut. Egenskaper vi söker hos vår framtida däckskiftareVi söker dig som har tidigare erfarenhet av däckskifte eller ett stort intresse för fordon och motorer. Du bör vara arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för fysiskt arbete. Du bör kunna arbeta självgående samt i team. Det är viktigt att du är lösningsorienterad, noggrann och kan ge ett professionellt kundbemötande. Förutsättningar för rollen som däckskiftareB-körkort är ett krav och du bör ha goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt. Ansök till rollen som däckskiftare idag!Vid frågor om tjänsten, kontakta oss via mail: [email protected]. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Om FordonsakademinVi är specialiserade på att förse fordonsbranschen med kompetent personal. Företaget startades av experter inom fordonsindustrin med lång erfarenhet av verkstadsarbete. Vi är engagerade i att matcha rätt person med rätt arbetsgivare vid rätt tidpunkt. Våra tjänster inkluderar rekrytering, bemanning och utbildning, med fokus på att höja kompetensen inom branschen. Vi ingår i Arenakoncernen, som med över 160 lokala kontor i Sverige, är aktiva över hela landet. Vi tror på varje individs potential och genom att lyfta varandra skapar vi tillväxt och utveckling för både medarbetare och företag. Värderingar och vårt sätt att arbetaVi strävar efter att skapa framgångsrika matchningar mellan kandidater och arbetsgivare, genom att arbeta personligt, engagerat och professionellt i hela rekryteringsprocessen. Vi sätter stort värde på långsiktiga relationer och hållbara resultat för alla parter.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025