Underleverantör till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställnings leverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna konsulter i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens har inom omställning ramavtal med med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, CIKO och ett flertal privat aktör och kommuner. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. har avtal med ett flertal privata aktörer. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, AON, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Omställning eller coaching • Erfarenhet av rekrytering • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande en ett årig eftergymnasial utbildning • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, rekrytera, stödja och vägleda personer i olika förändrings, karriär och omställnings frågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Vi söker dig som är erfaren coach eller rekryterare och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Vi erbjuder även att arbeta med våra andra uppdrag inom omställning och rekrytering. För att kunna ha en stadigare inkomst. Fler olika tjänster. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösnings orienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker dig som är undersköterska. Vill du vara med och i sommar arbeta tillsammans med oss i Tyresö Husläkarmottagnings hemsjukvård? Beskriver du dig som serviceinriktad med stort intresse för möten med människor? Då är detta rätt tjänst för dig! Vad erbjuds du? Du kommer att utföra olika typer av hembesök, både planerade och mer akuta. Läkemedelsadministreringar, provtagningar, såromläggningar m.m. Vårdcentralen använder sig utav journalsystemet TakeCare och vi ser gärna att du kan hantera detta system. Vår syn på primärvård är att vi arbetar tillsammans med samtliga kompetenser och där alla delar är lika viktiga. Vi har även en fast läkarstab. Till oss kommer man lätt med allmänna kommunikationer. Vi ser det som en självklarhet att du vill vara med och bidra med arbetsglädje! Vem söker vi? Vi söker dig som är utbildad undersköterska. Du ska ha vana vid provtagning, såromläggning, KAD och blodtryck. Du har god omvårdnad av patienten och tycker om att ge god service. Du är noggrann och effektiv, tar initiativ och är ansvarstagande samt har god samarbetsförmåga och en positiv inställning. Mer om tjänsten Tjänsten är ett sommarvikariat. Vi hanterar ansökningar löpande, så passa på att sök redan idag! Om du har frågor är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef, Linda Camberving - [email protected] Vi ser verkligen fram emot din ansökan! Mottagning Tyresö Husläkarmottagning är en mottagning som har funnits sedan länge och har ett 20 tal anställda. Vi finns i utkanten av Tyresö Centrum, gångavstånd till buss direkt till Gullmarsplan och en fin arbetsplats i ett gammalt hotellkomplex. Om företaget Prima Vårds filosofi bygger på det lokala engagemanget och att den bästa kvalitetsutvecklingen sker genom lokalt engagemang. Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med verksamhet inom primärvård, barn-och kvinnosjukvård, psykiatri samt företagshälsovård. I bolaget ingår omkring 100 lokala vårdenheter med stor bredd. Intresserad om att läsa mer om Prima Vård? Slå oss gärna en signal eller besök gärna vår hemsida: https://primavard.se/om-prima-vard
Om jobbet Vi söker nu en personlig assistent till en glad och social tjej som bor tillsammans med sin familj i härliga Trollbäcken i Tyresö. På grund av hennes fysiska funktionsvariationer behöver hon hjälp i vardagen. Hon älskar att umgås med sina kompisar, lyssna på musik, besöka fritidsgården och ta en fika då och då. Hon har mycket energi, är en positiv person och vi hoppas att du också gillar att vara aktiv och engagerad! Om rollen Som assistent blir du hennes armar och ben och hennes stöd i kommunikation. Du hjälper henne i vardagen och finns med henne under såväl daglig verksamhet som utflykter. Tillsammans skapar ni en vardag fylld av skratt, upplevelser och gemenskap. Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, du som söker bör vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi söker dig som har ett genuint intresse för att hjälpa andra och som ser det fina i att vara en del av någon annans vardag. Du är ärlig, pålitlig och har en naturlig förmåga att skapa en varm och trygg miljö. Du har god fysisk styrka eftersom det förekommer både manuella och hjälpmedelsstödda lyft, men framförallt har du hjärtat på rätt ställe. Det är också viktigt att du är lyhörd och flexibel – varje dag är inte den andra lik! Det är ett plus om du har arbetat som assistent förut, men det allra viktigaste att ni klickar och att du ser henne som den nyfikna och livsglada person hon är. Din personlighet, empati och vilja att stötta hennei både stort och smått och att du är engagerad och trygg i din roll är det som gör skillnaden. Vad du kan förvänta dig av jobbet Tillsammans skapar ni en meningsfull och rolig vardag där dina idéer och initiativ är välkomna. Att vara en del av hennes liv betyder att ni både får skratta, hitta på saker, ibland bara ta det lugnt och prata om allt mellan himmel och jord. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Är du redo att bli en viktig del av vår kunds liv och tillsammans utforska nya äventyr? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid/heltid, arbetstiden är förlagd dag/kväll/helg på ett rullande schema Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med "Tyresö" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. På Omsorg Assistans har vi som policy att begära utdrag ur belastningsregistret från Polisen för alla personer som arbetar hos våra kunder vid eventuell anställning. Vänligen kontakta oss för mer information.
Vi letar efter dig som vill vara med och göra världen till en härligare plats! Familjeföretaget Plusfamiljen har sedan 2006 erbjudit personlig assistans med ett helhetsgrepp. Vårt uppdrag är att skapa en kvalitativ assistans med mycket hjärta och personlighet. Med hög kvalité, engagemang och värme jobbar vi för att våra kunder ska kunna leva ett fullvärdigt och berikande liv, med frihet att forma det efter sina egna önskemål. Att jobba inom Plusfamiljen innebär att vara del av något större. Vårt arbete handlar i första hand om att göra skillnad för människor som behöver det som mest. Natttjänst som personlig assistent hos 25-årig kvinna i Tyresö Om mig Jag är en 25-årig kvinna som bor själv och har många intressen såsom samhällsfrågor och filosofi. Jag tycker mycket om att lära mig nya saker, tänka på och prata om världen och allt i den. Jag är väldigt ofta öppen för att prova det mesta så länge jag är frisk nog. Jag tittar på en hel del serier och tycker mycket om att leva mig in och diskutera dem. Har varit sjuk i sjukdomen ME sedan 14 år tillbaka. Detta innebär att i perioder blir jag väldigt utmattad och behöver återhämta mig. Jag har en del fysiska hinder, och i perioder kognitiva, men är mentalt mycket aktiv. Jag söker assistenter för att kunna bli "självständig" och bygga mitt egna liv. Jag har vaken natt vilket betyder att man är vaken under hela nattpasset. Söker dig som vill bygga något långsiktigt. Någon som kör med öppna kort och som vill komma hit och göra en positiv skillnad. Vem söker jag? • Du är öppensinnad, empatisk och mån om sina kollegor. • Pålitlig och lojal. • En person som är inkännande och förstår att alla dagar inte ser likadana ut. • Jag söker bara kvinnor över åldern 25. • Du behöver kunna prata och skriva på svenska då kommunikation är extra viktigt för mig. För att söka tjänsten måste du ha fyllt 25 år men gärna äldre, kunna uppvisa utdrag ur belastningsregistret samt uppge två närliggande referenser. Arbetstid och tjänstgöringsgrad Söker assistenter som kan jobba nattpass förlagda på vardagar & helger i ett grundschema. Tjänsten är i snitt 3 pass per vecka. Passen är förlagda 21:00-09:00, dvs 12-timmars pass. Det är en fördel om du är flexibel och kan hoppa in extra vid behov. Det här erbjuds du: Många av våra anställda har funnits med oss sedan starten 2006 vilket vi är mycket glada och stolta över! Vi vill att du som anställd ska må bra och känna att ditt jobb är meningsfullt. Som personlig assistent är du otroligt viktig för en annan människa och ibland för en hel familj. Som en av oss får du: • En kontaktperson-din chef, finns där för att svara på både praktiska frågor och för att ge stöd. • Kollektivavtal- det är superviktigt för din trygghet idag men också för din framtid. • Du är försäkrad och får friskvårdsbidrag. • Vi stöttar och utbildar dig när du behöver det. • Du får en fast grundlön per timme. • Semesterersättning och ob-tillägg utifrån kollektivavtalet. Varmt välkommen med din ansökan! Läs mer om oss på vår hemsida www.plusfamiljen.se om varför du ska välja just oss. Sista ansökningsdatum är 28/6 men tjänsterna kan komma att tillsättas innan dess. Vid frågor kontakta kundansvarig [email protected]
Jag söker dig som kan eller vill lära dig sköta en mängd olika funktioner som tex marknadsföring via expedia airbnb blocket amazon, upphandling anbud, kundservice och mycket annat. Du kan jobba en del hemifrån på distans efter att ha kommit igång på plats med oss i Tyresö. Ange din bostadsort vid ansökan samt löne anspråk och bifoga cv ochg ett foto.
Stiftelsen Stora Sköndal driver ett nytt hållbart vård- och omsorgsboende i centrala Tyresö. Sköndalsvillan är Sveriges första NollCO2-certifierade vård- och omsorgsboende. Vi söker engagerade undersköterskor för dag- och kvälltjänstgöring till vårt nya och moderna äldreboende. Var med och skapa en meningsfull och rolig vardag för våra boende! Som undersköterska på Sköndalsvillan ska du ge våra boende möjlighet att klara vardagen så självständigt som möjligt. Du ger individuell och trygg omsorg genom att arbeta i en nära relation med den boende och dennes närstående och du ser den boende ur ett helhetsperspektiv. Du sköter ett visst medicinskt omvårdnadsarbete utifrån delegering av sjuksköterska. Vi lägger stor vikt vid ett gott och situations anpassat bemötande, där du i varje möte arbetar för att göra det lilla extra. Teamarbete för god kvalitet Vi arbetar i team runt den boende med undersköterskor, sjuksköterskor, arbetsterapeut, aktivitetscoach och fysioterapeut för att kunna erbjuda en hälsofrämjande vård och omsorg av mycket god kvalitet. Vi har inrättat en bemanningsenhet som är en stor hjälp i bemanningsarbetet på enheterna. Dina personliga egenskaper är viktiga För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du har engagemang och viljan att vara med och driva en äldreomsorg av högsta kvalitet. Som person ser vi att du är innovativ, handlingskraftig, ansvarstagande och flexibel. Du är ansvarsfull och mogen att utföra kvalificerat och personligt omvårdnadsarbete. Du har hög servicekänsla och är hjälpsam gentemot dina kollegor och ser till att dina arbetsuppgifter blir genomförda på ett kvalitetsmässigt vis. Vi söker dig som har undersköterskeutbildning och dokumenterad erfarenhet av liknande arbete. Du har också erfarenhet av teamarbete tillsammans med undersköterskekollegor, sjuksköterska och rehab, med den boendes bästa i fokus. Du har också goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift, då arbetet ställer krav på kommunikation och dokumentation. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80% med provanställning och start enligt överenskommelse.** Utdrag från belastningsregistret ska uppvisas innan anställning.** Välkommen med din ansökan! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Rekryteringsansvarig som du hittar längst ner i annonsen Facklig kontaktperson André Petersson, tillgänglig på torsdagar Email: [email protected] Telefon: 076-003 31 18 Vi är en idéburen och icke vinstutdelande organisation inom stöd, vård, omsorg, utbildning och forskning. Att vi inte delar ut någon vinst gör att vi kan satsa alla resurser på att utföra vårt uppdrag så bra som möjligt. Sedan 1905 har verksamheter inom Stiftelsen Stora Sköndal utvecklats, förändrats och förbättras. Vissa verksamheter består, andra är helt nya. Men en sak förändras inte: Vi arbetar fortfarande utifrån övertygelsen om alla människors lika värde. Varje dag vill vi göra livet bättre för alla de människor vi möter i våra verksamheter. Idag är vi ca 750 medarbetare, både månadsanställda och timanställda som tillsammans arbetar mot vår vision - ett samhälle med en självklar plats för alla. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - jämlikhet, omtanke och förändring. Läs mer om oss på www.storaskondal.se
Om jobbet Vi söker nu personliga assistenter till vår kund i Tyresö. Hon är en kvinna på 75 år och bosatt med sin partner. Är du en positiv, lyhörd, flexibel och driven person är du kanske den som vi söker. Du som söker behöver vara tvåspråkig då våran kund kommunicerar både på svenska och spanska. Våran kund har MS vilket gör att du som personlig assistent hjälper till med allt i ett hems förekommande uppgifter, förflyttningar och personlig hygien. Du följer även med på fritidsaktiviteter och promenader. Hon tycker om att åka till shoppingcentrum och titta på kläder, smink eller annat. Arbetspassen är varierande till dag, kväll och helg. I första hand söker vi vikarier vid behov. Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent ska du alltid finnas i kundens närhet för att bistå med stöd vid alla kundens dagliga aktiviteter. Det kan handla om stöd och hjälp med hygien, hjälp vid matsituationer, inköp, träning och fritidsaktiviteter. Vi söker dig som är en ansvarsfull och trygg person. Du ska uppskatta att vara en trygg del i en persons vardag. Omfattning: Timanställning vid behov. Som anställd på Drivhuset assistans får du möjligheten att bidra till en meningsfull vardag för andra, samtidigt som du får möjlighet att utvecklas professionellt. Du erbjuds interna utbildningar och stöd i ditt vardagliga arbete. Våra arbetsplatser präglas av engagemang, kunskap, omsorg och en stark arbetsgemenskap. Villkor för anställning: För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett Bank-ID. Tillträde: Efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Skicka in din ansökan i form av CV och en kort beskrivning om dig redan idag och bli en del av vårt drivna och engagerade team!
Nu söker vi på Villa Fornudden sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Fornudden I natursköna Fornuddsparken i Trollbäcken, Tyresö, hittar du det nybyggda, moderna äldreboende Villa Fornudden med 60 platser. Här bor du i en egen lägenhet med tillgång till trivsamma gemensamma utrymmen och omsorg dygnet runt. Vårt mål är att ge en individuellt utformad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Silviacertifiering: medarbetare vid våran vård- och omsorgsenhet har fått en grundutbildning i demenskunskap. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 9/7-2025 Vecka 24-33 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Om jobbet Vi söker nu en personlig assistent till en glad och social tjej som bor tillsammans med sin familj i härliga Trollbäcken i Tyresö. På grund av hennes fysiska funktionsvariationer behöver hon hjälp i vardagen. Hon älskar att umgås med sina kompisar, lyssna på musik, besöka fritidsgården och ta en fika då och då. Hon har mycket energi, är en positiv person och vi hoppas att du också gillar att vara aktiv och engagerad! Om rollen Som assistent blir du hennes armar och ben och hennes stöd i kommunikation. Du hjälper henne i vardagen och finns med henne under såväl daglig verksamhet som utflykter. Tillsammans skapar ni en vardag fylld av skratt, upplevelser och gemenskap. Ibland blir det också aktiviteter utanför hemmet, du som söker bör vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi söker dig som har ett genuint intresse för att hjälpa andra och som ser det fina i att vara en del av någon annans vardag. Du är ärlig, pålitlig och har en naturlig förmåga att skapa en varm och trygg miljö. Du har god fysisk styrka eftersom det förekommer både manuella och hjälpmedelsstödda lyft, men framförallt har du hjärtat på rätt ställe. Det är också viktigt att du är lyhörd och flexibel – varje dag är inte den andra lik! Det är ett plus om du har arbetat som assistent förut, men det allra viktigaste att ni klickar och att du ser henne som den nyfikna och livsglada person hon är. Din personlighet, empati och vilja att stötta hennei både stort och smått och att du är engagerad och trygg i din roll är det som gör skillnaden. Vad du kan förvänta dig av jobbet Tillsammans skapar ni en meningsfull och rolig vardag där dina idéer och initiativ är välkomna. Att vara en del av hennes liv betyder att ni både får skratta, hitta på saker, ibland bara ta det lugnt och prata om allt mellan himmel och jord. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Är du redo att bli en viktig del av vår kunds liv och tillsammans utforska nya äventyr? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid/heltid, arbetstiden är förlagd dag/kväll/helg på ett rullande schema Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med "Tyresö" Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. På Omsorg Assistans har vi som policy att begära utdrag ur belastningsregistret från Polisen för alla personer som arbetar hos våra kunder vid eventuell anställning. Vänligen kontakta oss för mer information.
Vill du vara med i vårt fantastiska Team? Har du dessutom en positiv inställning och en hög servicekänsla och vill hjälpa våra kunder? Då kan det bli du som blir Minbil Skadecenters nya Skaderådgivare/Skadebesiktigare för Skadeverkstaden! Du är strukturerad, kan planera, prioritera och hålla koll på många saker samtidigt. Du arbetar systematisk, noggrant och prestigelöst. En viktig del i tjänsten handlar om att skapa förutsättningar för en mycket hög kundnöjdhet. Om dig Vi söker dig som är erfaren skaderådgivare/skadeberäknare/skadebesiktigare med flera års erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och det är viktigt att du är en serviceinriktad, glad person med en stor portion social kompetens. Du ser möjligheter i allt och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta tillsammans i ett Team och är flexibel. Det är viktigt för oss att du passar in i gruppen och är prestigelös. Du har erfarenhet från bilskadebranschen och besitter kunskap i de olika affärssystemen, planeringsverktygen samt kalkyleringsprogrammen. Erfarenhet av Cabas och CAB är ett krav. Vi ser gärna att du har någon fordonsutbildning och det är meriterande om du har en bakgrund som plåtslagare, lackerare eller verkmästare. Du talar och skriver obehindrat på svenska och gärna engelska. Körkort är ett krav. Du kommer att arbeta med: Ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för skadebesiktning, reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet. • Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in kunder • Göra Cabas kalkyler, planera in bilen i Cab • Ha kontakt med försäkringsbolagen och våra samarbetspartners • Slutredigering och fakturering • Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar • Svara i telefon och på mail • Ha löpande kommunikation med kunden och dina kollegor • Övrig administration • Vara andra enheter behjälplig Minbil Skadecenter ingår i Minbil Group med 6 anläggningar i Stockholm. Min bil är tillammans auktoriserad verkstad för 26 märken; KIA, Nissan, Subaru, Land Rover, Jaguar, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Lancia, Chrysler, Dodge, Honda, Hyundai, Suzuki, Saab, Opel, MG Rover, Ssangyong, Mitsubishi och Mazda,Aiways, Volvo och Ford. Förutom de olika bilmärkenas system så jobbar vi i affärssystemet Winassist. Vi är även ansluten till Autoexperten-kedjan samt en Godkänd bilverkstad. Tidigare erfarenhet av något/några av våra märken ses som extra plus
Välj ett jobb för att visa detaljer