Nordisk kompetens AB jobb

Lediga jobb hos Nordisk kompetens AB

Byggkonstruktör till Isolamin
Nordisk kompetens AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Byggkonstruktör till Isolamin Nu har du möjlighet att vara med och bygga bostäder med ett nytt tänk inom industriell produktion. Vi bygger modulerna på plats i Överkalix med moderna produktionsprocesser. Vill du vara med? Är du nyfiken, driven och har en bred kompetens och praktiskt handlag – då vill vi träffa dig! Om företaget: Isolamin tillverkar produkter och kundanpassade lösningar inom området bostads- och hotellmoduler samt sandwichelement, där höga krav ställs på ljudreduktion, hållfasthet, täthet, brandsäkerhet och estetik. Nya produkter till nya marknader utvecklas löpande. All tillverkning sker i Sverige. Isolamin arbetar inom Bygg & Industri och har sina kunder främst i Skandinavien och Nordeuropa. Här är ett exempel: https://isolamin.se/moduler/ Isolamin Sweden AB ingår i företagsgruppen PartGroup tillsammans med Part Construction AB, PreBad AB, Space Interior Sverige AB, Altor Industrie, PCS Modulsystem AB och Part Systems AB. Om tjänsten: I din roll som byggkonstruktör kommer du framför allt att arbeta med tekniska lösningar och ritningar till våra produkter. Du kommer att arbeta nära arkitekt, konstruktörer samt produktionen. [Tillägg: Det innebär ett varierat och lösningsorienterat arbete i ett företag med korta beslutsvägar.] Isolamin är placerat i Överkalix. Det finns möjligheter för dig att ha kontor på plats i Överkalix, alternativt i Kalix eller i Luleå. Det finns även möjlighet att delvis arbeta hemifrån. Din profil – Vem söker vi: Vi värdesätter din personlighet och söker därför dig som har en positiv attityd, är energifylld och flexibel. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp. Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna en ingenjörsutbildning med byggnadsteknisk kompetens, eller motsvarande annan utbildning och erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms vara likvärdig. Krav: • Autodesk Inventor • Konstruktionsvana • 3D-modellering Meriterande: • Kunskaper inom industriell tillverkning • Konstruktionsberäkningar • Kunskap i ArchiCAD Vi erbjuder: 🔧 Interna utbildningar och introduktion inom industriell produktion 💬 Ett välkomnande team med hög kompetens och stor utvecklingsvilja 🌍 En arbetsgivare som tror på mångfald – vi välkomnar sökande oavsett kön eller kulturell bakgrund Möjlighet att påverka och växa inom ett växande företag med stark framtidstro. Ansökan: Låter det här som rätt tjänst för dig? Tveka inte – vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas så snart vi hittar rätt person. 📍 Placering: Överkalix (eller kontor i Kalix/Luleå + viss distans) 🕒 Arbetstid: Dagtid 📋 Omfattning: Heltid 📆 Tillträde: Enligt överenskommelse Vid frågor: Kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Nordisk kompetens: Åsa Ludvigsson 📧 [email protected] Din ansökan hanteras i enlighet med GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
30 juli 2025
Arbetsledare till Modulmontage, en del av Part Group
Nordisk kompetens AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Arbetsledare till Modulmontage – Kiruna Vill du vara med och leda ett unikt byggprojekt i hjärtat av nya Kiruna? Modulmontage, en del av Part Group, söker nu en arbetsledare som kan ta en central roll i uppbyggnaden av ett helt nytt bostadsområde med kundanpassade, prefabproducerade bostäder som monteras upp på plats. Modulmontage arbetar med industriellt byggande i teknisk framkant och använder moderna 3D-verktyg som Archicad och Inventor för att hantera ritningar och projektinformation. Företaget strävar efter ett digitalt arbetssätt som främjar kvalitet, säkerhet och effektivitet genom hela byggprocessen. Du blir en viktig del i ett effektivt, hållbart och modernt sätt att bygga – med plats för både ansvar, inflytande och utveckling. Om rollen Som arbetsledare har du en nyckelposition på byggarbetsplatsen. Du ansvarar för att leda och fördela det dagliga arbetet, säkerställa att produktionen följer tidplaner, kvalitet och arbetsmiljökrav samt att teamet har rätt förutsättningar för att lyckas. Du håller i dagliga uppstartsmöten, följer upp ritningar och flöden, koordinerar leveranser och lyft, hanterar dokumentation och deltar i byggmöten. Du är helt enkelt den som håller ihop platsens arbete – både operativt och kommunikativt – och är en viktig kontakt mellan montörer, platsledning, projektledning och underentreprenörer. Vi söker dig som: • Har en yrkes- eller högskoleutbildning inom bygg, teknik eller produktion • Har erfarenhet från byggarbetsplats eller produktionsledning • Är strukturerad, handlingskraftig och trygg i din kommunikation • Trivs med att ta ansvar och skapa ordning och struktur för att nå uppsatta mål • Har god datorvana och gärna erfarenhet av 3D-verktyg • Gärna har arbetat med prefab, snickeri, modulhus eller annat industriellt byggande tidigare • Körkort är meriterande men inget krav. Det viktigaste är att du kan smidigt ta dig till och från arbetsplatsen. • Erfarenhet av LEAN, arbetsmiljöansvar eller samordning av entreprenadarbeten är en fördel. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Med rätt grundförutsättningar och positiva personliga egenskaper ser företaget gärna att långsiktigt på din anställning med fortsätt arbete som arbetsledare i kommande projekt samt möjlighet att växa inom företaget och koncernen. Tjänsten är på heltid, på plats. Arbetstiden planeras att i huvudsak vara måndag till torsdag, 07.00–18.00, vilket ger dig en längre helg. Vissa moment kan dock kräva arbete även på fredag, och ibland även lördag, så flexibilitet är viktigt. Tillträde: Enligt överenskommelse, projektet beräknas starta i början av 2026 Plats: Kiruna Rekryteringen sker i samarbete med Nordisk Kompetens. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Ludvigsson: 📧 [email protected] Vänta inte med att skicka in din ansökan – rekryteringen sker löpande!

Igår
Sista ansökan:
20 november 2025
Arbetsledare till Isolamin
Nordisk kompetens AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Arbetsledare till Isolamin i Överkalix – Bli en nyckelperson i vår teknikdrivna produktion Vill du vara med och leda ett engagerat team i en modern produktionsmiljö där teknik, kvalitet och framtidstro går hand i hand? Då kan det vara just dig vi söker! Isolamin AB, etablerat 1973 och en del av Part Group, är ett stabilt industriföretag med bas i Överkalix. Med en toppmodern produktionsanläggning på 12 000 kvm levererar vi prefabricerade bostads- och hotellmoduler samt kundanpassade lösningar inom sandwichelement – alltid med fokus på kvalitet, innovation och teknisk utveckling. Som arbetsledare hos oss blir du en viktig länk mellan produktion och planering. Du får chansen att påverka, utveckla och bidra till en välfungerande och framtidsorienterad produktion. Om rollen Som arbetsledare får du en nyckelroll i att leda och strukturera det dagliga arbetet i produktionen. Du ansvarar för att arbetsuppgifter fördelas effektivt, att material finns på plats i rätt tid och att produktionen håller både tempo och kvalitet. Du samarbetar tätt med platschef, produktionschef och övriga funktioner inom företaget. Vi söker dig med teknisk bakgrund och ett genuint intresse för teknik och produktion. Du kan vara nyutbildad, självlärd eller ha tidigare erfarenhet – det viktiga är att du har rätt grundförutsättningar, driv och personliga egenskaper. Med rätt inställning får du möjlighet att växa in i rollen, och på sikt även utvecklas vidare inom företaget, koncernen. Vi erbjuder: • En utvecklande roll i en stabil och teknikintensiv industrimiljö • Möjlighet att växa in i rollen med stöd från erfarna kollegor • En arbetsplats som satsar på digitalisering och ständiga förbättringar • Långsiktiga utvecklingsmöjligheter inom företaget och koncernen Anställningsform: Heltid, tillsvidare Ansökan: Rekryteringen sker i samarbete med Nordisk Kompetens. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Ludvigsson: 📧 [email protected] Vänta inte med att skicka in din ansökan – urval sker löpande och vi ser fram emot att anställa rätt person så snart som möjligt!

Igår
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Kvalitetsingenjör med utvecklingspotential till Part Construction!
Nordisk kompetens AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Kvalitetsingenjör med utvecklingspotential till Part Construction! Vill du starta din karriär i en roll där du får växa, utvecklas och ta ansvar? Part Construction söker nu en kvalitetsingenjör till vårt team! Det här är en fantastisk möjlighet för dig som är nyexaminerad eller har några års erfarenhet inom teknik, industriell ekonomi eller ingenjörsyrket och vill bygga en långsiktig karriär inom kvalitet och service. Om Part Construction Part Construction är en ledande aktör inom prefabricerade badrumslösningar och har i över 30 år utvecklat produkter med hög kvalitet och innovativ design. De kombinerar modern teknik med hållbara material för att skapa badrum som håller länge och ger en optimal användarupplevelse. Deras kultur präglas av samarbete, engagemang och en vilja att alltid utvecklas. Hos dem lyssnar de på varandra och tror på att skapa en arbetsplats där alla trivs och får möjlighet att växa. Om rollen Som kvalitetsingenjör hos PART får du en viktig roll i att säkerställa att deras produkter uppfyller högsta kvalitetsstandard och att kundens behov alltid tillgodoses. Du blir en nyckelspelare i att förbättra deras processer och höja kvalitetsnivån i deras produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Besikta och kvalitetssäkra deras produkter på olika produktionsplatser • Utföra rotorsaksanalyser vid kvalitetsavvikelser och föreslå förbättringsåtgärder • Hantera och följa upp reklamationer och klagomål • Stötta och ansvara för befintliga typ godkännanden • Samverka med produktion och konstruktion för att säkerställa hög kvalitet • Resa till olika produktionsenheter och kundanläggningar vid behov • Stötta och utveckla deras processer inom kvalitetskontroll och servicekoordinering Vi söker dig som: • Är nyexaminerad eller har några års erfarenhet inom teknik, industriell ekonomi eller liknande ingenjörsutbildning • Har god förståelse för produktion, konstruktion och kvalitetsarbete • Är kommunikativ och duktig på att skapa goda relationer med kunder och kollegor • Är flexibel, självständig och prestigelös • Har ett analytiskt synsätt och kan ta egna initiativ för att lösa problem • Har B-körkort och kan resa i tjänsten vid behov Vi erbjuder: • En spännande och utvecklande roll i en växande verksamhet • Handledning och stöd för att du ska kunna växa i din roll • En arbetsplats med högt engagemang och god sammanhållning • Möjlighet till en långsiktig karriär och utveckling inom företaget • Friskvårdsbidrag • Flexibla arbetstider Tycker du det här låter intressant? Sök i så fall omgående, intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Kalix. Arbetstider: Dagtid Omfattning: Heltid med inledande provanställning 6 månader Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult: [email protected].

8 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Servicekoordinator hos Part Group!
Nordisk kompetens AB
Övriga handläggare

Om företaget: Part Group är en familjeägd koncern med ca 500 anställda som omsätter omkring 1 miljarder kronor per år. Verksamhet bedrivs i bolagen PreBad AB, Altor Industrie, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB och PCS Modulsystem AB. Huvudkontoret är beläget i Kalix där merparten av verksamheterna utgår från. De erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag prefabricerade lösningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. Vi har försäljningskontor i Arlandastad i Sverige. Om tjänsten: De söker en servicekoordinator till vår serviceavdelning. Du kommer att jobba i en arbetsgrupp bestående av servicekoordinatorer, administratör, materialansvarig, teamledare och servicechef. Som servicekoordinator jobbar du med att koordinera och planera ut tekniker för åtgärd av reklamationer gällande våra badrum. I huvudsak innebär arbetsuppgifterna: • Planering och samordning av serviceuppdrag på olika projekt • Daglig kontakt med kunder och projekt via telefon samt mail • Hantering av arbetsorder i vårt ärendehanteringssystem • Fakturering Tjänsten omfattar 100% De erbjuder en arbetsplats med högt tempo och energi där du får möjlighet att bidra med din drivkraft. Din profil/Vem söker vi: Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av att jobba med planering och kundkontakter. Du är flexibel och kan lätt växla mellan arbetsuppgifter, trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vi ser att du är strukturerad, noggrann och trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Då tjänsten innebär många kontakter är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga men även hög integritet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav: • Relevant utbildning minst gymnasial • Serviceinriktad, noggrann och strukturerad • Lätt att lära och förståelse för industriell produktion • Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika arbetsuppgifter • God kunskap i svenska både tal och skrift • God kunskap inom övriga nordiska språk meriterande Meriterande: • Tidigare erfarenhet av ärendehanteringssystem • Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter • Erfarenhet av byggindustrin Tycker du det här låter intressant? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag! Sista ansökningsdag: 2025-05-25 Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Kalix Arbetstider: Dagtid Omfattning: Heltid Vid frågor kontakta Åsa Ludvigsson på [email protected]

15 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kundmottagare till Sundsvall!
Nordisk kompetens AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Kundmottagare till Sundsvall – För kunds räkning Är du serviceinriktad, självgående och gillar att möta människor i din vardag? Då kan du vara den vi söker! För vår kunds räkning söker vi nu en Kundmottagare till kontor i Sundsvall – ett omväxlande och socialt arbete med inslag av både administration och kundkontakt. Om tjänsten Som Kundmottagare är du företagets ansikte utåt och skapar ett välkomnande och professionellt intryck för besökare och medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: • Mottagning och vägledning av besökare • Kontorsservice och administrativa uppgifter • Skapa en trivsam arbetsmiljö genom god service Vem vi söker Du är en positiv och lösningsorienterad person med ett stort engagemang för service. Du trivs med att arbeta självständigt, är strukturerad och tycker om att bidra till god stämning på arbetsplatsen. Vi ser gärna att du har: • Minst 2 års erfarenhet av kundmottagning eller liknande serviceyrken • God datorvana • Förmåga att arbeta självgående och ta ansvar • Ett professionellt och vänligt bemötande • Meriterande (ej krav): erfarenhet av sociala medier och administrativt arbete Kvalifikationer • Minst 1-årig eftergymnasial utbildning • Utpräglad servicekänsla och god kommunikationsförmåga • God organisationsförmåga • Flexibel och trygg i både självständigt arbete och teamarbete Om anställningen Tjänsten är en timanställning vid behov, med möjlighet till tillsvidareanställning längre fram. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt!

19 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
🌲 Skogsröjare sökes för säsongsarbete 2025 – Västernorrland

🌲 Skogsröjare sökes för säsongsarbete 2025 – Västernorrland Är du redo för ett fysiskt arbete ute i naturen? Vi söker nu skogsröjare för säsongsarbete med start omgående eller inom kort, till flera platser runt om i Västernorrland. Du kommer att arbeta med röjning av ungskog – ett viktigt och uppskattat arbete som bidrar till ett hållbart skogsbruk. Tjänsten passar dig som gillar att jobba utomhus och trivs med ett praktiskt arbete i varierande väderförhållanden. 🔧 Arbetsuppgifter • Röjning av ungskog enligt instruktioner • Arbetet sker självständigt eller i team, beroende på uppdrag 🎓 Meriterande och krav • Röjkort RA/RB • Grönt kort (natur- och skogsbruk) • ADR (farligt gods) • HLR-utbildning • Tidigare erfarenhet inom skogsarbete eller liknande Vi välkomnar även dig som är ny i branschen och vill lära dig mer. Du får stöd och introduktion i början av anställningen. 💰 Anställning & lön • Säsongsarbete under 2025 • Lön enligt kollektivavtal – timlön eller ackordslön beroende på uppdrag • Möjlighet till fortsatt arbete för rätt person 📍 Placering • Flera orter inom Västernorrlands län 📬 Ansökan & kontakt Är du intresserad eller vill veta mer? Skicka din ansökan eller frågor via e-post – vi återkopplar så snart vi kan. 📧 Kontakt: [email protected] 🌿 Välkommen till ett viktigt arbete i den svenska skogen – där både kroppen och viljan får jobba.

20 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Driven säljare till Canon Business Center – Bygg framgång och relationer me
Nordisk kompetens AB
Företagssäljare

Driven säljare till Canon Business Center – Ta nästa steg i din försäljningskarriär! Har du drivkraften och förmågan att bygga starka affärsrelationer? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team där idéer får ta plats, kollegor stöttar varandra och där du ges möjlighet att utvecklas? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om tjänsten Canon Business Center i Luleå söker nu två engagerade medarbetare som vill göra skillnad för företag genom innovativa dokument- och utskriftslösningar. Vi arbetar med kunder i olika branscher, från småföretag till stora koncerner, och erbjuder marknadsledande produkter och tjänster som hjälper dem att effektivisera sitt arbete, stärka sin säkerhet och minska sin miljöpåverkan. Som en del av vårt team blir du en nyckelspelare i vår tillväxt, där du genom ditt engagemang och din förmåga att bygga relationer hjälper företag att optimera sin digitala utveckling. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Sälja Canons breda sortiment av produkter, mjukvaror och tjänster. • Självständigt boka möten, bygga nya kundrelationer och utveckla befintliga samarbeten. • Identifiera kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. • Samarbeta med ett nätverk av kompetenta säljare från hela landet och dra nytta av Canons starka varumärke. • Delta i teamaktiviteter som stärker sammanhållningen och arbetsglädjen. Din profil Vi söker dig som: • Är en engagerad och initiativrik person som motiverar både kunder och kollegor. • Drivs av att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. • Trivs med att arbeta målfokuserat och är beredd att ta ansvar för din egen framgång. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av kundbokningar och affärsberäkningar. • B-körkort och goda kunskaper i svenska samt grundläggande engelska. Vad vi erbjuder Hos Canon Business Center får du: • En arbetsplats med stark teamkänsla och god sammanhållning. • Tillgång till ett engagerat nätverk av professionella säljare. • En av Sveriges bästa säljutbildningar för rätt kandidat, där du får fördjupad kunskap inom försäljning, produktutbud och finansiering. • Stora möjligheter att utvecklas och växa inom företaget. • Ett välrenommerat varumärke som ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. • Attraktiva förmåner och en inspirerande arbetsmiljö. Placeringsort Vi söker säljare med ett starkt nätverk och en vilja att bygga långsiktiga relationer med sina kunder. Du kan antingen utgå från vårt huvudkontor i Luleå och arbeta med kunder i regionen, eller om du bor i Piteå eller Kalix kan du fokusera på att utveckla affärer där. Oavsett ort kommer du att vara en del av vårt team och ha regelbunden kontakt med kollegorna i Luleå. För den som utgår från Piteå eller Kalix innebär rollen även regelbundna besök på kontoret i Luleå några dagar i veckan för att samarbeta med teamet och träffa kunder i andra delar av länet. Är du den vi letar efter? Kontakta Jonny på Nordisk Kompetens, [email protected] som hanterar rekryteringen, så berättar han mer! Denna rekrytering hanteras av Nordisk Kompetens och tjänsten kan tillsättas innan tiden löper ut så tveka inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Hör gärna av dig till Jonny Häggström – han ser fram emot att komma i kontakt med dig! Kontakt: Jonny Häggström, rekryteringskonsult E-post: [email protected]

26 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Underkonsult inom rekrytering och omställning i Kalmar
Nordisk kompetens AB
Arbetsförmedlare

Underleverantör till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering i Kalmar. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställnings leverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna konsulter i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens har inom omställning ramavtal med med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, CIKO och ett flertal privat aktör och kommuner. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. har avtal med ett flertal privata aktörer. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, AON, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Omställning eller coaching • Erfarenhet av rekrytering • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande en ett årig eftergymnasial utbildning • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, rekrytera, stödja och vägleda personer i olika förändrings, karriär och omställnings frågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Vi söker dig som är erfaren coach eller rekryterare och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Vi erbjuder även att arbeta med våra andra uppdrag inom omställning och rekrytering. För att kunna ha en stadigare inkomst. Fler olika tjänster. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösnings orienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Underkonsult inom rekrytering och omställning i Falun/Borlänge
Nordisk kompetens AB
Arbetsförmedlare

Underleverantör till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställnings leverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna konsulter i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens har inom omställning ramavtal med med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, CIKO och ett flertal privat aktör och kommuner. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. har avtal med ett flertal privata aktörer. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, AON, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Omställning eller coaching • Erfarenhet av rekrytering • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande en ett årig eftergymnasial utbildning • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, rekrytera, stödja och vägleda personer i olika förändrings, karriär och omställnings frågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Vi söker dig som är erfaren coach eller rekryterare och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Vi erbjuder även att arbeta med våra andra uppdrag inom omställning och rekrytering. För att kunna ha en stadigare inkomst. Fler olika tjänster. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösnings orienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025