Lediga jobb i Ulricehamn
Sök totalt 96 lediga jobb i Ulricehamn
Ulricehamns kommun är i en spännande expansionsfas – vi växer men bevarar vårt lilla samhälles själ. Som kommunens största arbetsgivare, med över 2 200 medarbetare i mer än 100 olika yrkesroller, erbjuder vi ett arbetsliv där samhällsnytta, utveckling och gemenskap går hand i hand. Här präglas vardagen av Vision 2040 – “Tillsammans mot framtiden”, där vi utvecklar, tänker nytt och njuter av livet, tillsammans. Att jobba hos oss innebär att göra verklig skillnad i människors vardag – varje dag, året om. Här finns unik variation i uppdragen, stora möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling, och en kultur som uppmuntrar både mod och engagemang. Är du redo att forma framtidens Ulricehamn, tillsammans med oss? Sektor lärande arbetar med fokus på helhetsperspektiv från 0 till 19 år och tillsammans skapar vi en inspirerande kultur av samverkan inom lärandesektorn, där språk, närvaro och måluppfyllelse är våra främsta drivkrafter för framgång. Ätradalsskolan är en högstadieskola med omkring 260 elever i årskurs 7-9. Varje årskurs är uppdelad i fyra paralleller och till varje årskurs finns en mentor kopplad med huvudansvar för hela elevgruppen. Pedagogerna på skolan har inte mentorskap eller klassföreståndarskap i sina tjänster. På skolan finns tre arbetslag, varje arbetslag är kopplat till en årskurs men samarbetar även övergripande. Ätradalsskolan är en mobilfri skola. ARBETSUPPGIFTER Som speciallärare eller specialpedagog kommer du ingå i skolans spec-team samt elevhälsoteam och jobba för att stödja eleverna i att nå sina mål, både kunskapsmässigt och socialt. Du kommer jobba elevnära men förväntas också ha ett nära sammarbete med vårdnadshavare, mentorer och övrig personal. I jobbet kommer du att vara med och driva skolans arbete med extra anpassningar och särskilt stöd. Du förväntas kunna genomföra screening, kartläggning, pedagogiska utrednigar och bedömningar samt upprätta och utvärdera handlingsplaner, åtgärdsprogram etc. Som medarbetare på Ätradalsskolan är man en del i ett team som tillsammans arbetar för elevers utveckling, samt för att eleverna ska bli goda samhällsmedborgare. Vi arbetar utefter gällande lagar och förordningar som styr grundskolan. Personalen jobbar tillsammans för att upprätthålla skolans regler, skapa trygghet på skolan, skapa goda relationer med eleverna samt öka elevernas motivation till undervisningen. KVALIFIKATIONER Krav: Specialpedagogexamen eller speciallärarexamen. Det är meriterande om du har erfarenhet av; • ett utredande och dokumenterande arbete. • erfarenhet av Logos utredning • erfarenhet av att möta elever med behov av olika former av särskilt stöd. Personliga förmågor I ditt arbete visar du på en god samarbetsförmåga där du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. För dig är det elevernas utveckling och måluppfyllelse samt att kunna möta varje enskild elevs särskilda behov det som driver och engagerar dig i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektfullt sätt. Både som person och i din roll som speciallärare/specialpedagog är du lugn, trygg och stabil. Du har förmåga att se relationer i sitt rätta perspektiv och kan skilja på det personliga och på det professionella. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi ser gärna att du bifogar examensbevis och legitimation i din ansökan. Krav på registerutdrag vid erbjudande av anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan, grundsärskolan samt annan pedagogisk verksamhet enligt skollagen (2010:800, kap 2 §§ 31-33). Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Vi undanbeder oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag under rekryteringen. När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem för hantering i enlighet med GDPR. Vänligen observera att enligt offentlighetsprincipen är ansökningshandlingar allmänna offentliga handlingar som lämnas ut på begäran. Om du som sökande omfattas av sekretess ombeds du ta kontakt med kontaktpersonen för annonsen.
Engtex expanderar och vi har ett flertal lediga tjänster Engtex AB utvecklar och tillverkar sedan många år tekniska textilier i Sverige. Omsättningen uppgår till ca 200 MSEK med en exportandel på ca 90 % och försäljningsvolymen uppgår till ca 4 000 ton. Engtex ligger i Ulricehamn. Verksamheten har idag ca 70 anställda. Engtex har de senaste åren haft en mycket positiv utveckling, vilket möjliggjort omfattande satsningar på utrustning och kompetens. Våra kunder representerar ett brett spektrum av industrier över hela världen. Läs mer på www.engtex.com Lagerarbetare Arbetsuppgifter På Engtex lager arbetar du med hela material kedja, från inleveranser, materialförsörjning, utleveranser samt ombesörja att restmaterial körs bort. Det inkluderar även bokningar och arbete i vårt affärsdatasystem Monitor. Du har mycket kontakt med övriga avdelningar. Se mer specifikt nedan: · Bokar frakter inrikes och utrikes inom EU. · Ansvarar för emballering, utleverans och dokumentation rörande utleveranser sker enligt gällande instruktioner. · Ansvarar för att godsmottagning och dokumentation kring godsmottagning sker enligt gällande instruktion. · Ansvarar för lastning och lossning av ankommande och avgående gods, ex vadd, containerlossning/lastning · Ansvarar för ordning och reda på lagret & lagrets olika arbetsytor utomhus · Ansvarar för att spärrade tyger tydligt är utmärkta. · Ansvarar för materialförsörjning till produktion · Administrerar hantering av restprodukter · Arbetar i Affärssystem Monitor Övrigt För att bli aktuell för tjänsten krävs det att du har: · God förståelse för svenska i tal och skrift. · Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande. · Truckvana krävs · Det sker viss handlastning av tygrullarna, så god fysik krävs. · Du tycker om ordning och reda på din arbetsplats och arbetar på ett strukturerat sätt. Då du kommer att arbeta i ett team med övrig lagerpersonal värdesätter vi att du är flexibel och trivs med teamarbete. Arbetstiden är dagtid. ------------------------------------------------------------ Tjänsten är 100 % och tillträds snarast enligt överenskommelse. Det erbjuds förmånliga villkor såsom vinstdelning på tjänsterna. Hoppas att du är intresserad av att bli en del av Engtex och bidra till vår tillväxtresa! Vi arbetar med löpande urval, dock senast 2025-09-15 vill vi ha din ansökan till: [email protected] Då annonsering sker under semesterperioden, återkopplar vi när vi åter är på plats! Vid frågor angående tjänsterna kontakta: Mathias Carlsson, Produktionschef, 076-1465010 Catrin Fahlström, Lagerchef, 073-0478808 Malin Andén, Personalchef, 070-3343997
Engtex expanderar och vi har ett flertal lediga tjänster Engtex AB utvecklar och tillverkar sedan många år tekniska textilier i Sverige. Omsättningen uppgår till ca 200 MSEK med en exportandel på ca 90 % och försäljningsvolymen uppgår till ca 4 000 ton. Engtex ligger i Ulricehamn. Verksamheten har idag ca 70 anställda. Engtex har de senaste åren haft en mycket positiv utveckling, vilket möjliggjort omfattande satsningar på utrustning och kompetens. Våra kunder representerar ett brett spektrum av industrier över hela världen. Läs mer på www.engtex.com Maskinoperatörer Arbetsuppgifter Arbetet som maskinoperatör i stickeriet består av att övervaka maskinparken genom att kontrollera samtliga kvalitetsparametrar enligt instruktioner och fylla på ingående material tillsammans med övriga i teamet. Arbetstiden är tvåskift, men det förekommer även nattskift. Bakgrund Önskvärt är att du har vana som maskinoperatör från industriellt arbete, gärna textil-, alternativt övrig processindustri. Meriterande är 3-årig praktisk gymnasieutbildning, truckkort och traverskort. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Du skall som person vara strukturerad och noggrann i ditt arbete. Då du kommer att arbeta i ett team med övrig produktionspersonal värdesätter vi att du är flexibel och trivs med teamarbete. Det innebär att vi läger stor vikt vid personlig lämplighet. I övrigt så önskar vi att: · Du som söker bör motiveras av att arbeta med förbättringsarbete. · Du tycker om ordning och reda på din arbetsplats. · Du bör ha god fysik då tunga arbetsmoment kan förekomma. · Du bör vara tålmodig med att hantera tunna garner. Tjänsterna är samtliga på 100 % och tillträds snarast enligt överenskommelse. Det erbjuds förmånliga villkor såsom vinstdelning på tjänsterna. Hoppas att du är intresserad av att bli en del av Engtex och bidra till vår tillväxtresa! Vi arbetar med löpande urval, dock senast 2025-09-15 vill vi ha din ansökan till: [email protected] Då annonsering sker under semesterperioden, återkopplar vi när vi åter är på plats! Vid frågor angående tjänsterna kontakta: Mathias Carlsson, Produktionschef, 076-1465010 Malin Andén, Personalchef, 070-3343997
Vill du få möjligheten att spendera delar av sommaren tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även en person som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att leverera en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet! Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi - Att du gillar städa och kan jobba nätter Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Om kundföretaget UBAB grundades 1946. Idag är UBAB en av Sveriges ledande leverantörer av prefabricerade betongelement med mångårig erfarenhet från tusentals projekt. Företagets framgång är uppbyggd kring en stark tro på betongens och dess byggsystems fördelar, en ständig vilja att alltid söka nya förbättringar samtidigt som de sätter sina kunder i fokus och strävar efter att effektivisera byggprocessen. På det sättet når UBAB tillväxt genom nöjda kunder. För att läsa mer om företaget, se hemsidan www.ubab.com Arbetsuppgifter Din resa börjar här! Bygga hus i betong har vi gjort sedan urminnes tider. Det krävdes att man hade en fysisk förmåga och ett sinne för problemlösning. Detta är detsamma idag, däremot har processen moderniserats och vi bygger istället prefabricerade betongelement som sedan transporteras och byggs ihop på varje byggplats. Arbetet utförs till stor del i team, vilket betyder att du alltid har en kollega i närheten att samarbeta med. Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av: • Formsättning • Armering • Gjutning av betongelement Arbetstiden är förlagd till dagtid. Bakgrund och personliga egenskaper Vi ser gärna att du har en bakgrund inom bygg och anläggning eller tillverkningsindustrin. • Grundläggande förståelse för siffror samt ritningsläsning • Trivs med att arbeta i team För att passa för tjänsten bör du som söker trivas med fysiskt arbete, vara noggrann och flexibel inför nya arbetsuppgifter och snabbt hitta lösningar på problem som kan uppstå. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo. Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring. Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler Arbetsgivare Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.
Om tjänsten Nu söker vi flera maskinoperatörer till en av våra kunder strax utanför Ulricehamn! Du som söker bör vara bosatt i närområdet då tjänsten är tänkt för anställning. Vi söker dig med tidigare erfarenhet som maskinoperatör, gärna inom livsmedelsindustrin och/eller vana av Merz och G.D maskiner. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara hantering och övervakning av produktionsmaskiner. Som person besitter du en god teknisk kompetens för att hantera maskinerna samt har förmåga att lösa tekniska problem. Att kunna följa instruktioner och arbetsrutiner är också av stor vikt. Är du rätt person för jobbet? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, rekrytering sker löpande! Arbetstider: 2-skift Start: Efter semestern Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Ulricehamns kommun är i en spännande expansionsfas – vi växer men bevarar vårt lilla samhälles själ. Som kommunens största arbetsgivare, med över 2 200 medarbetare i mer än 100 olika yrkesroller, erbjuder vi ett arbetsliv där samhällsnytta, utveckling och gemenskap går hand i hand. Här präglas vardagen av Vision 2040 – “Tillsammans mot framtiden”, där vi utvecklar, tänker nytt och njuter av livet, tillsammans. Att jobba hos oss innebär att göra verklig skillnad i människors vardag – varje dag, året om. Här finns unik variation i uppdragen, stora möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling, och en kultur som uppmuntrar både mod och engagemang. Är du redo att forma framtidens Ulricehamn, tillsammans med oss? Sektorn miljö och samhällsbyggnad består av två enheter; miljö- och byggenheten samt plan- och exploateringsenheten. På plan- och exploateringsenheten är vi ett drivet gäng på cirka 30 medarbetare som bland annat arbetar med detalj- och översiktsplanering, GIS, kart- och mätuppdrag, gatu- och trafikplanering samt mark- och exploateringsfrågor. Som planarkitekt blir du en del av ett team på sex planarkitekter som arbetar med detaljplanering. I din roll som planarkitekt kommer du att vara med och bidra till stadsutvecklingen och forma morgondagens Ulricehamn. Hos oss blir du en del av en kreativ miljö där teamkänslan och vår gemensamma produkt är avgörande. Vi arbetar aktivt med digitalisering och digitala verktyg för att underlätta och skapa en tydlighet för våra invånare. ARBETSUPPGIFTER I rollen som planarkitekt kommer du arbeta med framtagande av detaljplaner, tillhörande dokument, utredningar och andra strategiska handlingar kopplade till fysisk planering. I arbetsgruppen för detaljplaner ingår personer från flera yrkesroller och du kommer ha ett nära samarbete med många i och utanför sektorn. Du planerar din egen arbetsdag och driver dina ärenden både självständigt och i samverkan med andra kollegor. Du förväntas delta i arbetet med att utveckla arbetssätt och rutiner och ta ansvar för dina arbetsområden. Verksamhetens mål är att ta fram detaljplaner och planprogram inom uppsatta tidsramar samt utifrån kommunala mål och program. I rollen ingår att möta politiker, exploatörer, allmänheten och myndigheter för att sy samman en god helhet i ditt uppdrag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en examen inom samhällsbyggnad exempelvis fysisk planering, samhällsplanering, kulturgeografi, landskapsarkitektur eller ha motsvarande utbildning eller erfarenhet för att på ett bra sätt hantera yrket. För tjänsten behöver du ha kunskap om planprocessen, plan- och bygglagen och miljöbalken samt förmåga att sätta dig in i dess tillämpning. Du behöver även ha goda kunskaper inom digitala programvaror, meriterande är t.ex. Geosecma for ArcGIS och kunskaper inom Adobe-programmen. Du ska även kunna använda dig av Office-paketet. Som planarkitekt behöver du ha god kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och ha ett serviceinriktat förhållningssätt. Kontakten med människor underlättas av ett trevligt bemötande samtidigt som du måste vara trygg med att ställa tydliga krav när det är befogat. Som person är du driven, lösningsorienterad samt sätter upp och håller tidsramar på ett strukturerat sätt, men du måste även vara ödmjuk och flexibel i ditt arbetssätt. Att hålla en hög kvalitet är viktigt för dig. Du behöver ha en god förmåga att arbeta självständigt men också ha lätt för att samarbeta då du kommer att ingå i en mindre arbetsgrupp. Du har ett starkt kvalitets- och kundfokus genom hela arbetsprocessen. Du har ett problemlösande förhållningssätt i ditt arbete och till olika situationer som uppstår. Arbetsuppgifterna kräver lyhördhet för olika gruppers intressen samtidigt som de måste hanteras i ett helhetsperspektiv. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem för hantering i enlighet med GDPR. Vänligen observera att enligt offentlighetsprincipen är ansökningshandlingar allmänna offentliga handlingar som lämnas ut på begäran. Om du som sökande omfattas av sekretess ombeds du ta kontakt med kontaktpersonen för annonsen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Just nu söker vi lagermedarbetare som kan arbeta på vårt interna lager i Viared och hos någon av våra externa kunder! Vi söker personal för heltid och deltid. Hos oss fyller du ditt CV med värdefull arbetslivserfarenhet! Om tjänsten Du som ansöker måste vara flexibel på arbetstider och kunna arbeta heltid måndag till fredag. Om uppdraget Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: – Plock och pack – Lossning och lastning av containers – Sortering – Inleverans – Truckkörning Om oss Du kommer att vara anställd hos oss på Speed Competence, ett bolag inom Speed Group. I detta fall kommer du primärt att arbeta hos vår interna kund Speed Logistics, dvs. inom vår egen lagerverksamhet, men kan vid behov bokas ut till våra externa kunder. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed Competence är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag, gratis arbetskläder samt delta i olika konsultaktiviteter. Lönen är uppdragsspecifik och är ett genomsnitt av förtjänstläget hos jämförbar grupp på uppdraget hos kundföretaget. Vid eventuell obokad tid har du rätt till garantilön, i enlighet med bemanningsavtalet. Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning. Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed! Om dig Krav: - Flexibel på arbetstider och arbetsplats - God kunskap i svenska, både i tal och skrift - Körkort och tillgång till bil Meriterande: - Truckkort A + B - Lagererfarenhet Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Ta chansen att bli en del av vårt team på Speed – ansök redan idag! Ansökan Ansökan sker på www.speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. Urval sker löpande och platserna kan komma att bli tillsatta innan sista ansökningsdag, så missa inte chansen att blir en del av vårt team på Speed – ansök redan idag! När du ansökt får du ett bekräftelsemail på att vi har mottagit din ansökan. Vi återkopplar inte ytterligare till alla kandidater, utan kontaktar dig enbart om vi bedömer att din profil matchar vårt behov. ___ Sökord: Lagerarbetare, lagermedarbetare, lagerpersonal, lagerjobb, truckförare
Just nu söker vi lagermedarbetare som kan arbeta på vårt interna lager i Viared och hos någon av våra externa kunder! Vi söker personal för heltid och deltid. Hos oss fyller du ditt CV med värdefull arbetslivserfarenhet! Om tjänsten Du som ansöker måste vara flexibel på arbetstider och kunna arbeta heltid måndag till fredag. Om uppdraget Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: – Plock och pack – Lossning och lastning av containers – Sortering – Inleverans – Truckkörning Om oss Du kommer att vara anställd hos oss på Speed Competence, ett bolag inom Speed Group. I detta fall kommer du primärt att arbeta hos vår interna kund Speed Logistics, dvs. inom vår egen lagerverksamhet, men kan vid behov bokas ut till våra externa kunder. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed Competence är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag, gratis arbetskläder samt delta i olika konsultaktiviteter. Lönen är uppdragsspecifik och är ett genomsnitt av förtjänstläget hos jämförbar grupp på uppdraget hos kundföretaget. Vid eventuell obokad tid har du rätt till garantilön, i enlighet med bemanningsavtalet. Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning. Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed! Om dig Krav: - Flexibel på arbetstider och arbetsplats - God kunskap i svenska, både i tal och skrift - Körkort och tillgång till bil Meriterande: - Truckkort A + B - Lagererfarenhet Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Ta chansen att bli en del av vårt team på Speed – ansök redan idag! Ansökan Ansökan sker på www.speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. Urval sker löpande och platserna kan komma att bli tillsatta innan sista ansökningsdag, så missa inte chansen att blir en del av vårt team på Speed – ansök redan idag! När du ansökt får du ett bekräftelsemail på att vi har mottagit din ansökan. Vi återkopplar inte ytterligare till alla kandidater, utan kontaktar dig enbart om vi bedömer att din profil matchar vårt behov. ___ Sökord: Lagerarbetare, lagermedarbetare, lagerpersonal, lagerjobb, truckförare
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 96 jobb