Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Forma framtiden med kod – bli en del av Frontwalker ADM! Frontwalker är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle. Nu söker vi en fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular – en tekniskt skicklig och konsultmässig kollega som vill utvecklas, samarbeta och skapa framtidens digitala lösningar. Är det du? Vem är du?Vi söker en skicklig och konsultmässig fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular, som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Teknisk kompetens: Fullstack .NET – Stark utvecklingsförmåga i backend och frontend. Frontend Erfarenhet av Angular. Backend: C# Testautomatisering: Van att arbeta med acceptanskriterier, (tex, Flow Red & Roll och Cypress.) Spårbarhet: Förståelse för kravhantering och spårbarhet genom utvecklingsprocessen. Erfarenhet av Azure modern infrastruktur, (tex. hub & spoke och landing zone-lösningar. Förståelse för komplexitet i nätverk. CI/CD & DevOps: Förmåga att bygga och optimera pipelines för kontinuerlig integration och leverans. Arbetssätt & mindset: Trivs med Scrum och vill ständigt förbättra arbetssätt och effektivitet. Receptiv, flexibel och redo att bidra där det behövs. Förmåga att snabbt sätta sig in i nya tekniker och arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Friskvård och bra försäkringar Flexibla lönemodeller Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Varför Frontwalker ADM? Hos oss blir du en del av en spännande resa. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en Frontwalker?Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!
Flyttfirman Östra Aros söker Extrapersonal med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en behovsanställning. Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat företag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. Extrapersonal expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros söker för närvarande extrapersonal till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som extrapersonal kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med B eller C-körkort men kan även ha behov av dig utan. Krav: Minimiålder 18 år. God fysik. Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller på lager. B-körkort C-körkort God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du behöver kunna hoppa in med kort varsel. Information om anställning: Detta är en behovsanställning, vilket innebär att arbetsmängden kan variera över tid. Vi erbjuder omgående anställning och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Behovsanställning Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.
Senzime - A global medical device company At Senzime, our mission is to safeguard every patient's journey, from anesthesia to recovery. We are an innovative medical device company specializing in precision-based patient monitoring solutions. We market an innovative portfolio of solutions, including the TetraGraph, for real-time neuromuscular blockade and recovery monitoring. Our success is built on the strength of our team. We believe in fostering a culture of transparency, integrity and accountability, we are committed to creating a workplace where everyone feels heard and valued. Join Our Team as a Senior Embedded Engineer! Are you passionate about cutting-edge technology, system architecture, and embedded systems? We are looking for a talented Embedded Engineer to join our dynamic team and help shape the future of innovative solutions. What You'll Do: Design & Development: Create and refine embedded software and architecture for advanced products. Drive Product Development: Contribute to the entire product lifecycle, from conception to delivery. Ensure Quality: Lead documentation, testing, and troubleshooting to ensure the highest standards. Innovate: Continuously improve processes and products within your area of responsibility. Get Involved In: Selecting the best development tools to optimize efficiency and outcomes. System architecture design, ensuring scalable and robust solutions. Conducting pre-studies and technical research for next-generation products. Building prototypes that bring ideas to life. Developing a more automated CI/CD testing environment Investigating complaints and driving solutions for continuous improvement. What We're Looking For: At least 3-5 years of experience in embedded systems and architecture software design. Strong knowledge in C/C++, python and in Linux systems. Knowledge in HIL and CI/CD systems. Solid understanding in electronic systems. Experience in embedded RTOS systems. Strong knowledge of signal processing in embedded systems. Proven track record in troubleshooting, testing, and product development. Proficiency in selecting and working with development tools. Ability to propose and implement changes to enhance company processes and products. Experience in the Medical Devices industry is considered a plus A team player with excellent problem-solving and communication skills Application Please send your application at the latest May 18th 2025.
Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det förekommer även enklare matlagning. Har du ett matlagningsintresse är det en fördel i detta uppdrag. Tjänsten är på schema och passar utmärkt för dig som redan jobbar deltid och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]
Are you interested in medical images and image analysis? Would you like to work in a growing company devoted to making a real difference in drug development through ground-breaking imaging? A company, where you would contribute and be a part of a collaborative team? If this ticks your boxes, you should continue reading. At Antaros Medical, we are pioneering imaging methodologies, such as Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Positron Emission Tomography (PET), to design and deliver clinical studies for decision making and differentiation in drug development. We value competence and development as well as ideas and solutions. Relations and trust are keys to success, and it is equally important for us to have fun while doing a meaningful job. We have currently around 130 employees working at our offices in Mölndal, Uppsala and Lund, and we are continuously growing and developing. As a part of our growth journey, we are looking for an analytical and detail-focused Image Analyst to join our team in Uppsala. As an Image Analyst, you will be responsible for quality control and segmentation of medical images from MR and PET investigations in a technical and research-intensive environment. You will work in a team that together analyse and deliver data for clinical trials using tools to segment organs and structures in the medical images. Your responsibility also includes communication with national and international imaging centres. You do not need any previous experience from image analysis and will, as part of your on-boarding, receive a mentor and undergo an extensive training programme. Your main responsibilities will be: Quality control of images and related documentation from the MR and PET investigations in the clinical trials Segmentation of images from the MR and PET investigations including documentation of this Communication with national and international imaging centres on image quality Who are we looking for? We emphasize personal suitability and believe that you are a structured and organized person with attention to details, who likes to work in an environment with high demands on quality. We further believe that you are a positive and communicative person who collaborates well with others and enjoys working against a deadline. Desired qualifications and skills: High school grade, preferably in natural science, possibly any relevant higher education, for example as a biomedical analyst or in healthcare (or equivalent or similar skills gained through work experience), higher education is not a requirement Computer proficiency Good knowledge of spoken and written English Are you interested? Great to hear! Please submit your application via this link. Interviews can be continuously held during the advertisement period. For more information about the position, please contact: Anna Ringheim Cadete, Head of Corelab, [email protected] The recruitment refers to permanent full-time employment. We only handle applications via our recruitment system TeamTailor. The recruitment is managed by Antaros Medical. We kindly decline any contact from recruitment- or staffing firms. About Antaros Medical At Antaros Medical, we combine ground-breaking imaging with profound experience in drug development and deep knowledge of disease mechanisms. We are specialized in cardiorenal & metabolic diseases and oncology. We have a global network of collaboration partners and customers, including both Big Pharma and Biotech, and several European collaboration initiatives such as Innovative Medicine Initiative (IMI) and COST. Antaros Medical has delivered small complex, mechanistic studies as well as multi-center clinical trials worldwide utilizing our innovative imaging methods. Our global headquarter and imaging Corelab are based in Sweden, and we have recently opened a subsidiary in the US. If you want to find out more about our company, go to our website: www.antarosmedical.com. Our culture is our people, and our values makes us everything that we are. Please feel free to have a look upon our Culture Handbook to get to know us even more: Our culture - Antaros Medical.
Är du intresserad av medicinska bilder och bildanalys? Vill du arbeta på ett växande företag som gör skillnad inom läkemedelsutveckling genom banbrytande bildbehandling, på en plats som ständigt går framåt, med fantastisk vetenskap och en informell atmosfär? Gillar du att nå mål i en fartfylld miljö genom teamwork och samarbete? Om detta stämmer in på dig, bör du fortsätta läsa. På Antaros Medical är vi banbrytande inom bildbehandlingsmetoder, såsom Magnetisk Resonanstomografi (MRI) och Positron Emission Tomography (PET), för att designa och leverera kliniska studier för beslutsfattande och differentiering i läkemedelsutveckling. Vi värdesätter såväl kompetens och utveckling som idéer och lösningar. Relationer och förtroende är nycklarna till framgång, och det är lika viktigt för oss att ha roligt samtidigt som vi gör ett meningsfullt jobb. Vi har idag cirka 130 anställda på våra kontor i Mölndal, Uppsala och Lund, och vi växer och utvecklas kontinuerligt. Vi söker nu en analytisk och detaljfokuserad Bildanalytiker (Image Analyst) som vill vara med och bidra på vår resa. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Uppsala. Som Bildanalytiker arbetar du med kvalitetskontroll och segmentering av medicinska bilder från MR- och PET-undersökningar i en teknisk och forskningsintensiv miljö. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans analyserar och levererar data för den kliniska studien genom att segmentera organ och strukturer i de medicinska bilderna. Du kommer också att ha kontakt med nationella och internationella imaging center/röntgenkliniker. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av bildanalys, utan kommer att bli tilldelad en mentor och genomgå ett omfattande träningsprogram som en del av din on-boarding. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kvalitetskontroll av bilder och dokument från MR- och PET-undersökningar från kliniska studier Segmentering av bilder från MR- och PET-undersökningar och dokumentation av detta Kontakt med nationella och internationella imaging center/röntgenkliniker angående bildkvalitet Din profil: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, och ser att du är en strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten person. Vidare tror vi att du är positiv och kommunikativ, som trivs i samarbete med andra och att arbeta mot en deadline. Rollen passar dig som har ett intresse för medicin, teknik och bilder, och som trivs med arbetsuppgifter som kräver koncentration och noggrannhet. Utbildning och erfarenhet: Gymnasieutbildning, helst inom naturvetenskap eller teknik, eller relevant högskole- eller yrkesutbildning, tex som biomedicinsk analytiker eller inom vården (eller motsvarande yrkeserfarenhet). God datorvana Goda språkkunskaper i engelska i tal och skrift Är du intresserad? Skicka in din ansökan via denna länk. Intervjuer kan ske löpande. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Anna Ringheim Cadete, [email protected] Rekryteringen avser tillsvidareanställning på heltid. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, Teamtailor. Rekryteringen sköts av Antaros Medical. Kontakt från rekryterare undanbedes. Om Antaros Medical På Antaros Medical kombinerar vi banbrytande bildbehandling med djup erfarenhet av läkemedelsutveckling och djup kunskap om sjukdomsmekanismer. Vi är specialiserade på kardiorenala och metabola sjukdomar och onkologi. Vi har ett globalt nätverk av partner och kunder, inklusive både Big Pharma och Biotechs, och flera europeiska samarbetsinitiativ som Innovative Medicines Initiative (IMI) och COST. Antaros Medical har levererat små komplexa, mekanistiska studier såväl som multicenterstudier i kliniska prövningar över hela världen med hjälp av våra innovativa avbildningsmetoder. Vårt globala huvudkontor och Imaging Corelab är baserat i Sverige, och vi har nyligen öppnat ett dotterbolag i USA. Om du vill veta mer om vårt företag, gå till vår hemsida: www.antarosmedical.com. Kulturen är våra människor och våra värdeord utgör allting som vi gör. Ta gärna en titt på vår kulturhandbok för att lära känna oss ännu mer: Our culture - Antaros Medical.
We are looking for new home cleaners to join our team in Uppsala. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Uppsala. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vi på GK arbetar med att utveckla, bygga och driva smarta tekniska lösningar som minskar klimatbelastningen från gamla och nya byggnader. Oavsett vilken typ av byggnad vi arbetar med, strävar vi efter lösningar som tar hänsyn till både dagens användare och kommande generationer. Vi söker en servicekoordinator för en heltidstjänst i Uppsala. Som servicekoordinator kommer du att hantera fakturor och order, utföra administrativa uppgifter samt ge support och service till både externa och interna parter. Vad kan GK erbjuda dig? Hos oss på GK är vi måna om varandra. Tillsammans tar vi ansvar, skapar förändring och en inkluderande arbetsplats där alla har utrymme att synas och utvecklas. Vi erbjuder: En arbetsmiljö som kännetecknas av en familjär känsla Kollegor som lär sig av varandra och vill varandra väl Goda utvecklingsmöjligheter En trygg och säker arbetsgivare, vi har kollektivavtal Friskvårdsbidrag på 5000 kr Hur kommer ditt uppdrag se ut? Som servicekoordinator hos oss får du en central roll i vår verksamhet. Du ansvarar för att hantera administration av serviceuppdrag och följa upp fakturor och fordringar, säkerställa att arbetade timmar och material registreras korrekt samt att fakturering sker snabbt och korrekt. Du hanterar även krediteringar och reklamationer. I din vardag ingår också administration av projekt, registrering av avvikelser, hantering av garantiservice samt uppdatering och justering av avtal. Vid behov stöttar du även i personaladministrativa uppgifter. Din bakgrund Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Har mycket god system- och datorvana Erfarenhet av att arbeta självständigt och med hög integritet Erfarenhet av service och/eller administration Meriterande Utbildning inom administration eller ekonomi Tidigare erfarenhet av en koordinerande roll Erfarenhet av att arbeta i systemet Unit4 Erfarenhet från bygg- eller VS-branschen För att lyckas i rollen tror vi att du Är energisk, positiv och har en framåtlutad inställning Är lösningsorienterad med god samarbetsförmåga Har god förmåga att kommunicera och bygga relationer, både internt och externt Arbetar strukturerat och systematiskt och trivs med administrativa uppgifter Ansökan Är du redo att ta första steget till en spännande resa tillsammans med oss på GK? Då är du välkommen med din ansökan! Vi tillämpar löpande urval i den här rekryteringen så skicka in din ansökan med en gång. Provanställning tillämpas. För den här tjänsten kan det bli aktuellt att du som slutkandidat får göra en ekonomisk och juridisk bakgrundskontroll. Syftet med bakgrundskontrollen är inte att sålla bort utan kontrollen görs för att både du och vi ska känna oss trygga med anställningen. Hör av dig till rekryterande chef om du vill veta mer om bakgrundskontrollen och varför den görs. På GK kan du vara dig själv och förvänta dig att bli respekterad, oavsett var du kommer ifrån eller vem du älskar. Mångfald och inkludering handlar för oss om att erkänna och respektera varandra att hitta styrka i det som gör oss lika och olika. Kvalificerade kandidater som känner igen sig i våra värderingar inkluderande, nyfiken och ansvarstagande uppmuntras att ansöka hos oss.
Nu söker Libera dig med CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag i Uppsala! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods, livsmedel eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 5-10 stopp per arbetspass. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Uppsala, leveranser kan komma att ske runtom i Uppsala, Stockholm eller Mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom CE-körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken körning du blir anställd för. Vanligtvis dag eller kväll, sällan nätter. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer