Vi letar nu efter erfarna lastbilschaufförer som inte bara är mästare på vägen, utan också delar vår strävan efter kvalitet och kundnöjdhet. Om du tror att du har vad som krävs för att styra riktningen för vårt transportteam, då är detta din chans att glänsa! Just nu har vi flera lediga jobb - svara på frågorna i annonsen så återkommer vi om vi har ett uppdrag som passar dig! Egenskaper Vi konsultchefer på Rekryteringsgruppen brinner för att ständigt visa stort personligt engagemang till våra anställda och kunder och det engagemanget hoppas vi förmedlas vidare till dig som är ute på vägarna och arbetar. Vi ser därför att du som söker jobbet är just det - personligt engagerad och därmed har en positiv inställning, är nyfiken, flexibel och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Känner du igen dig och är redo att ta på dig olika arbetsuppgifter och utmaningar? Då kan det här jobbet vara rätt för dig. Vi som anställer dig tror på dig och det vill vi att du också gör! Krav: CE-körkort YKB Meriterande: Tillgång till egen bil Truckkort ADR Vana av att köra bil och släp Vana av att köra link och växelflak Vad kan Rekryteringsgruppen erbjuda dig som anställd? Vi tar hand om dig som anställd och erbjuder alla våra medarbetare trygga anställningsförhållanden med marknadsmässiga löner, tjänstepension, semester- och övertidsersättning samt försäkringar enligt kollektivavtal. Som konsult har du även förmånen att ha en dedikerad konsultchef som är tillgänglig för dig under hela din anställningstid. Konsultchefens huvudsakliga ansvar är att matcha dig med lämpliga kunduppdrag och skapa en miljö där du känner dig bekväm och motiverad i ditt arbete. Tillträde: Omgående Lön: Fast enligt avtal Arbetstider: Varierar beroende på uppdrag. Vi har dag och nattkörningar. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Skicka din ansökan via Teamtailor! "Sökord: Arbetare, ambulerande, distribution, bud & paket, lediga jobb, lastbilschaufför, distribution, CE-chaufför, Uppsala, fjärr"
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Villa Djäknegatan är ett nyöppnat äldreboende i Uppsala med 80 platser. Vi har både demens- och omvårdnadsplatser. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Måndag-fredag 07-16. Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Demenscertifiering Vi skall bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-04-18 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Viktoria Mann, Verksamhetschef Villa Djäknegatan. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Våra assistansanvändare runt om i Uppsala söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Some of the things you’ll do Are you passionate about health, safety, sustainability, and quality? Do you thrive in a collaborative environment where your expertise drives real impact? We are looking for an HSEQ Manager to lead and enhance our Health, Safety, Environment, and Quality (HSEQ) standards within our Cathode and Cell Engineering and Manufacturing operations. This is an opportunity to play a crucial role in ensuring the well-being of employees, protecting the environment, and maintaining the highest product quality. You will work alongside innovative team, influencing processes and strategies that will shape the future of our organization. Key responsibilities include (but are not limited to) Operations system framework Close work with the head of Operations to establish a comprehensive management system that lays the groundwork for future ISO9001 and ISO14001 implementation and certification. This collaborative effort will involve developing strategies and frameworks that align with the requirements of these internationally recognized standards, ensuring our organization's commitment to excellence and continual improvement. Review, develop, implement & update operational management mission, policies, strategy, mid & short-term plan and processes & procedures. Accountable for developing, driving and overseeing operational best practices, improvement of environmental safety, product safety and compliance. i.e. planned maintenance guidelines, metal contamination, dust reduction etc… Develop and utilize standard key performance indicators to monitor and report organizational performance to assure sustainable improvement on quality and actual safety risk reduction. Develop regular cost consumption summary for responsible areas, especially on procurement & labor cost to develop short & mid-term OPEX plans. Develop Q&HSE management standard and lead operation management, especially on process and product safety, hazardous material handling, dust zero and contamination-free. Lead implementation of measures to help protect workers from potentially hazardous work methods, processes, or materials. Develop an HSE & QMS culture within operation Monitor and report compliance status through internal audits and risk assessments, addressing areas of non-compliance. Conduct investigations into allegations of misconduct, determining appropriate actions to address wrongdoing. Engage with stakeholders including employees, management, regulators, and the public to promote transparency and accountability. Continuously improve the management system and policies to address emerging risks, legal changes, and organizational growth. Technical leading work Participate actively in design reviews, offering valuable feedback and insights to enhance CAM and cell manufacturing process. Collaborate closely with project managers to comprehend high-level designs and ensure alignment with project goals. Understand cathode and cell technologies trend and translate them into detailed technical development for process. Technology discovery and evaluation, partnership building and benchmarking of CAM and cell manufacturing equipment vendors via close collaborations with Process Engineering and R&D teams Provides solution, support, and training to Operations staff to ensure quality output. Transfer CAM and cell process equipment trouble shooting skill and provide to solve chronic failures to increase in line yields and efficiency. Continuous improvement of state-of-the-CAM and cell processes to optimize product quality & process reliability, production costs based on experience and knowledge. Develop manufacturing standards, tools, processes, guidelines, etc. Support commissioning processes from a technical perspective when needed. What Were looking for Bachelor’s or Master’s degree in Chemical, Mechanical, or Industrial Engineering. Minimum of 10 years of experience in the secondary battery industry with a proven portfolio of completed projects related to battery manufacturing. Extensive experience in CAM manufacturing processes, including raw material feeding, reacting, calcination, material flow handling, product packaging, dust handling, mixing/blending, and sieving. In-depth understanding of cell manufacturing processes, covering electrode production, assembly, and formation. Strong expertise in dust and contamination reduction strategies. Excellent troubleshooting skills and the ability to work effectively with multiple stakeholders in a multicultural environment. Strong communication skills with a collaborative approach to working across teams and disciplines. What you will get We can promise you that you will be challenged, develop your skills and have the opportunity to work with truly amazing and competent colleagues. If you like changes and want to set new processes and ways of working - this is the place for you! Diversity and inclusion are very important to us and we are committed to creating an inclusive work environment. We want to be a workplace where everyone’s perspectives and opinions are valued, and we are dedicated to creating opportunities for all employees to thrive and reach their full potential.
JCS rekryterar personal till olika positioner inom Utbildning, HR, Lön, Ekonomi, Administration, Marknad & Kommunikation. I våra processer arbetar vi alltid i team från start till slut - med kravprofilsmöte, urval, intervju, referenstagning, anställning och regelbunden uppföljning med våra kunder och konsulter. ---------------------------------------------------------------------- Kontorschef Rusta o matcha 2 Vi söker dig som är eller har varit anställd som kontorschef/huvudansvarig. Uppdraget gäller Arbetsförmedlingen upphandling Rusta och matcha 2, och den vi söker skall vara vår verksamhetsansvarig för tjänsten. Det är inte i första hand en coach vi söker. Vi söker nu en person som ska fungera som huvudansvarig för Rusta och matcha eller har varit anställd som samordnare/ huvudansvarig i ett företag du har arbetat som huvudansvarig för tjänsten Stöd- och matchning i minst sex månader. För att uppfylla våra kvar önskar vi att du uppfyller något av kraven nedan. Alt1: Du har studerat minst 120 högskolepoäng med huvudinriktning inom något/några av följande • Arbetsliv • Organisation och personalarbete • Studie- och yrkesvägledning • Företagsekonomi • Psykologi • Beteendevetenskap • Arbetsterapeututbildning • Socionomutbildning • Samhällsvetenskap • Pedagogik Alt2 Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet, de senaste 5 åren motsvarande heltid inom följande • Arbetsledning med personalansvar • Rekrytering • Omställningsarbete för arbetssökande • Studie- och yrkesvägledning • Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration) • Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor • Arbete med social- och grupp-psykologi • Karriärvägledning ---------------------------------------------------------- Bifoga referenser i ansökan enligt rubrik. ---------------------------------------------------------- Vi öppnar och behandlar enbart annonser enligt kravprofil 1 och 2. ---------------------------------------------------------- För frågor kring tjänsten, Daniel Nyman [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Nu söker vi på Villa Hovstallet i Uppsala en fysioterapeut 100% fast anställning. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Coachande och stöttande chefer nära dig Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Som fysioterapeut ingår du i ett team tillsammans med arbetsterapeut, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal. Tillsammans har ni i uppgift att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. I rollen som fysioterapeut, hittar du tillsammans med de boende, de bästa sätten att använda sina egna förmågor i vardagen. Du stöttar och motiverar personerna att själva utveckla och bibehålla sin rörelseförmåga. Ofta innebär detta att du undersöker/bedömer/behandlar de boendes rörelseproblem och funktionsnedsättningar. Det innebär också att du provar ut och ordinerar medicinska hjälpmedel. Du jobbar också förebyggande genom att utbilda övriga medarbetare om förflyttningsteknik för att undvika belastningsskador. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Om Villa Hovstallet Villa Hovstallet ligger centralt i nybyggda Industristaden i Kungsängen med gångavstånd till Uppsalas stadskärna med resecentrum, stadsparken och Fyrisån. En härlig detalj i huset är den översta våningen som med stora glaspartier och ett trädgårdsrum fungerar som en samlingsplats för den som vill umgås med sina grannar, delta i fysisk träning eller bara njuta av platsen i sig. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. VR-teknik: Vi har infört VR-teknik på boendet, som gör det möjligt för de som bor här att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: … lockas av ett arbete som är varierat som kräver stor kunskap om vård/omsorg. ... tycker om att möta människor i olika situationer. … är ansvarsfull och driftig och har ett positivt och pedagogisk förhållningssätt … har god förmåga att samarbeta likväl som att arbeta självständigt … trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. … är van att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. ...tar ledningen och organiserar fysiska aktiviteter med de boende. Du är legitimerad fysioterapeut och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen men det är inte ett krav. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 2025-06-01 Sista ansökningsdag: 2025-05-01 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Enhetschef Sara Hoffman tel: 073-1522755 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Akademikerförbunden (företräds av Akademikerförbundet SSR) Tfn: 08-617 44 00. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Forma framtiden med kod – bli en del av Frontwalker Group Frontwalker Group är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle. Nu söker vi en fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular – en tekniskt skicklig och konsultmässig kollega som vill utvecklas, samarbeta och skapa framtidens digitala lösningar. Är det du? Vem är du?Vi söker en skicklig och konsultmässig fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular, som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Teknisk kompetens: Fullstack .NET – Stark utvecklingsförmåga i backend och frontend. Frontend Erfarenhet av Angular. Backend: C# Testautomatisering: Van att arbeta med acceptanskriterier, (tex, Flow Red & Roll och Cypress.) Spårbarhet: Förståelse för kravhantering och spårbarhet genom utvecklingsprocessen. Erfarenhet av Azure modern infrastruktur, (tex. hub & spoke och landing zone-lösningar. Förståelse för komplexitet i nätverk. CI/CD & DevOps: Förmåga att bygga och optimera pipelines för kontinuerlig integration och leverans. Arbetssätt & mindset: Trivs med Scrum och vill ständigt förbättra arbetssätt och effektivitet. Receptiv, flexibel och redo att bidra där det behövs. Förmåga att snabbt sätta sig in i nya tekniker och arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Friskvård och bra försäkringar Flexibla lönemodeller Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Varför Frontwalker Group? Hos oss blir du en del av en spännande resa. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en Frontwalker?Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!
Vi på Lexman Bemanning söker en bagare för rekrytering till ICA Maxi Bålsta! I ICA Maxi Bålstas fullskaliga butiksbageri erbjuds kunderna nybakat bröd och bakverk, bakade från grunden av skickliga bagare och konditorer – alla veckans dagar. Nu söker vi på uppdrag av ICA Maxi Bålsta en erfaren och engagerad bagare som vill bli en del av deras härliga team! Om rollen:Som bagare på ICA Maxi Bålsta kommer du att: Baka bröd och bakverk av hög kvalitet. Säkerställa att hyllorna alltid är välfyllda med nybakat bröd och bakverk. Bidra till en inspirerande och välkomnande miljö i butiken. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet som bagare, gärna från en butiksmiljö. Har goda kunskaper om degar, jäsning och bakprocesser. Är positiv, stresstålig och van att arbeta efter rutiner. Trivs med att samarbeta i team och har hög arbetsmoral. Är flexibel och kan arbeta tidiga morgnar och helger. Arbetstiderna varierar mellan 05:30–18:00. Anställningsform: Omfattning: Deltid, 30 timmar/vecka. Lön: Enligt Handels kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringen hanteras av oss på Lexman Bemanning, men anställningen kommer att ske direkt hos ICA Maxi Bålsta. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till ICA Maxi Bålstas fantastiska bageriteam! Ansök idag!
Nu söker vi på Villa Djäknegatan i Uppsala sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Djäknegatan I maj 2024 öppnade Vardaga det nybyggda äldreboendet Villa Djäknegatan som ligger i Uppsala. Villa Djäknegatan har 80 lägenheter fördelat på fyra våningsplan för äldre personer med demenssjukdom och somatisk sjukdom. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 30/4 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Viktoria Mann, verksamhetschef, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Erfaren ekonom för Heltid / deltidstjänst sökes med omnejd till ett litet, få-manna bolag efter att vår nuvarande ekonom går i pension. Du bör ha erfarenhet av bokföring. Tillträde är flexibelt enligt överenskommelse, men tjänsten tillsätts snarast. I tjänsten väntas du genomföra följande uppgifter: Bokslut (inkl. årsredovisning enligt K2 & inkomstdeklaration INK2) Lönehantering (inkl. personaladministration, arbetsgivardeklarationer & semesterhantering) Löpande bokföring såsom momshantering Du skall kunna sköta all bokföring i ett bolag, från ax till limpa. Vi är ett litet glatt gäng som sitter i ett lugnt och grönt område i Luthagen med bra anslutningar och nära till grönområden. Bolaget är i ett expansivt skede och jobbar med att producera och utveckla ekologiska produkter. Tjänsten är för närvarande Heltid / deltid beroende på person och är placerad i Uppsala.
Välj ett jobb för att visa detaljer