Lediga jobb i Vadstena
Sök totalt 26 lediga jobb i Vadstena
Nu satsar vi i Vadstena kommun på vårdutveckling. Sök till oss och var med och forma framtidens vårdkompetens! Nu söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska med engagemang för lärande och utveckling som vill vara med från början i detta spännande arbete. Vadstena kommun gör nu en långsiktig satsning på kompetensutveckling inom hälso- och sjukvård samt vård och omsorg. Vi bygger upp en klinisk utbildningsenhet – en plats där våra medarbetare får möjlighet till kontinuerlig utveckling genom färdighetsträning och verklighetsnära scenarioträning blandat med teoretiska inslag. Vi vet att en bra introduktion och kompetens är avgörande – inte bara för att snabbt komma in i arbetet, utan också för att trivas, känna trygghet och utvecklas långsiktigt i sin roll. Genom kontinuerliga utbildningsinsatser skapar vi en god patientsäkerhet där vi säkerställer en god och likvärdig nära vård. Vi erbjuder: • En ny spännande och utvecklande roll där du är med och bygger något från grunden • Kompetenta och engagerade kollegor • Möjlighet att påverka och utveckla vår utbildningssatsning • En arbetsgivare som prioriterar kompetensutveckling • Tillsvidareanställning, heltid kombinerat med kliniskt arbete som sjuksköterska. Med utbildningsinsatsen vill vi också att du är med och utvecklar mentorskap inom vår verksamhet. Med en erfaren kollega som fungerar som bollplank, stöd och guide under första tiden skapas en trygg och stödjande arbetsmiljö. Mentorskap ser vi som en viktig del i att skapa trygghet, kvalitet och yrkesstolthet hos våra medarbetare. ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska i vår nya utbildningsverksamhet blir du en nyckelperson i utvecklingen av verksamheten. Du arbetar med att planera, genomföra och utvärdera utbildningsmoment för medarbetare inom hälso- och sjukvård, vård och omsorg med fokus på praktiska och medicinska baskunskaper. Exempel på innehåll: • Färdighetsträning och simuleringar i verklighetsnära omvårdnadssituationer • Kommunikation och bemötande i vårdrelationer • Läkemedelshantering och delegeringar • Förflyttningsteknik tillsammans med rehab • HLR och första hjälpen-utbildningar • Undervisning i medicinsk baskunskap • Delaktig vid introduktion av nya medarbetare med praktisk träning • Handleda och stötta medarbetare i praktiska moment • Samverka med chefer, undersköterskor, sjuksköterskor och externa samarbetspartners Du kommer att samarbeta med både interna och externa aktörer, och ha stora möjligheter att påverka utformningen av verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med bred medicinsk kunskap, lång yrkeserfarenhet inom kommunal hälso- och sjukvård eller annan relevant vårdverksamhet • Brinner för utbildning, handledning och verksamhetsutveckling • Har god pedagogisk förmåga och gärna erfarenhet av att utbilda • Är flexibel, initiativtagande och strukturerad • Har B-körkort ÖVRIGT Vi arbetar med en löpande rekrytering, vänta inte med din ansökan. Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringssystem som du når via länken under "ansökan". Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare och rekryterare. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera relevant information för tjänsten i ditt CV.
Klosterdelikatesser förädlar fisk och skaldjur fångade av lokala fiskare på ett hantverksmässigt sätt. Till vårt kräftkokeri i Vadstena söker vi 4-5 personer som kommer att arbeta med att handpacka våra prisbelönta kräftor. Arbetsuppgifterna kommer främst att handla om packning, men även pass i sortering och kök kan förekomma. Anställningen är en visstidsanställning som sträcker sig över kräftsäsongen. Arbetstider och arbetsmängd kommer att variera. När det är som intensivast kommer vi att packa i två skift, vilket innebär att det varannan vecka är tidiga mornar och varannan är sena kvällar. I början och slutet av säsongen arbetar vi deltid. Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann, har ett positivt sätt, som snabbt kan sätta dig in i vad som behöver göras och som ser kräftorna med kunden ögon, med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor och som bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Du kommer att arbeta nära tillsammans med ett par kollegor som gillar att spela musik medan de arbetar. Du kommer att vara ansvarig för att varje burk kräftor ger det fina intryck som våra kunder ska kunna förvänta sig och behöver därför vara omsorgsfull och noggrann, både när det gäller det estetiska och hygienrutiner. Vi erbjuder ett glatt gäng som brinner för att producera Sveriges bästa premiumkräftor. Hos oss får du trevliga arbetskamrater, ett omväxlande jobb och vara med och ta ansvar för paketeringen av våra premiumkräftor. Anställningen inleds med en utbildning. Ansök genom att skicka ett mail till: [email protected] som innehåller 4 delar: person- och kontaktuppgifter ett personligt brev där du berättar vem du är och beskriver vad du kan tillföra oss, ett CV där du beskriver vad du gjort tidigare 2 referenser. Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista datumet för annonsen, så vänta inte med din ansökan.
Klosterdelikatesser förädlar fisk och skaldjur fångade av lokala fiskare på ett hantverksmässigt sätt. Till vårt kräftkokeri i Vadstena söker vi 4 personer som kommer att arbeta med att koka våra prisbelönta kräftor. Arbetsuppgifterna kommer att växla mellan sortering, kok och packning. Anställningen är en visstidsanställning som sträcker sig över kräftsäsongen. Arbetstider och arbetsmängd kommer att variera. När det är som intensivast kommer vi att koka i två skift, vilket innebär att det varannan vecka är kvällsarbete. Vi söker dig som är driven, självgående, har ett positivt sätt, som snabbt kan sätta dig in i vad som behöver göras, ser möjligheter och har förmåga att lösa uppkomna problem, med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor och som bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Du behöver vara ansvarstagande, ha förmåga att se vad som behöver göras och orka med en del tunga lyft. Du kommer att vara ytterst ansvarig för att varje kok innebär samma höga kvalitet som våra kunder ska kunna förvänta sig och behöver därför vara omsorgsfull och noggrann, både när det gäller koktider, recept och hygienrutiner. Vi erbjuder ett glatt gäng som brinner för att producera Sveriges bästa premiumkräftor. Hos oss får du trevliga arbetskamrater, ett omväxlande jobb och ansvar. Anställningen inleds med en utbildning. Ansök genom att skicka ett mail till: [email protected] som innehåller 4 delar: person- och kontaktuppgifter ett personligt brev där du berättar vem du är och beskriver vad du kan tillföra oss, ett CV där du beskriver vad du gjort tidigare 2 referenser. Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista datumet för annonsen, så vänta inte med din ansökan.
Klosterdelikatesser förädlar fisk och skaldjur fångade av lokala fiskare på ett hantverksmässigt sätt. Till vårt kräftkokeri i Vadstena söker vi 2 personer som alternerar mellan att arbeta med sortering i kokeriet och att köra leveranser av kokta kräftor till butiker i södra och mellersta Sverige. Anställningen är en visstidsanställning som sträcker sig över kräftsäsongen. Arbetstider och arbetsmängd kommer att variera. Vi söker dig som har ett serviceinriktat och positivt sätt, som snabbt kan sätta dig in i vad som behöver göras, ser möjligheter och har förmåga att lösa uppkomna problem, med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor och som bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen. Du behöver vara ansvarstagande, ha förmåga att se vad som behöver göras och aktivt bidra till att ständigt förbättra processerna. Du ska vara bekväm med att köra i storstäder med en lätt lastbil och inte bli stressad av att saker ändrar sig i sista minuten. Vi är ett glatt gäng som brinner för att producera Sveriges bästa premiumkräftor. Hos oss får du trevliga arbetskamrater, ett omväxlande jobb och vara med och ta ansvar för produktion och distribution. B-körkort är ett krav, BE är meriterande. Anställningen inleds med en utbildning. Ansök genom att skicka ett mail till: [email protected] som innehåller 4 delar: person- och kontaktuppgifter ett personligt brev där du berättar vem du är och beskriver vad du kan tillföra oss, ett CV där du beskriver vad du gjort tidigare 2 referenser. Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista datumet för annonsen, så vänta inte med din ansökan.
På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Just nu söker vi dig som vill arbeta som personlig assistent till en social kvinna i 50-årsåldern med MS boendes i Vadstena. Hon gillar att bland annat ta en fika eller umgås med sin familj och vänner såväl som med sina assistenter. Kunden behöver hjälp med följande uppgifter: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid förflyttningar (hjälpmedel såsom lift, turner och manuell rullstol finns tillgängligt) Vi söker dig som kan arbeta ca 70% under v.25-30 med möjlighet att fortsätta som extra vid behov efter sommaren. Tjänsten innebär arbetspass under delade turer (du arbetar båda pass på samma dag) enligt följande arbetstider: Kl. 08:30-14:30 Kl. 16:30-21:30 Är du den vi söker? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet. KRAV: Du bör ej röka då kunden inte tål detta Meriter: Vårderfarenhet eller motsvarande Sysselsättningsgrad: Ca 70% under v.25-30 med möjlighet till extra vid behov efter sommaren. Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Vadstena kommuns målsättning som arbetsgivare är att vara en arbetsplats där människor trivs och erbjuds möjligheter att utveckla sin potential och där medarbetarnas vilja till personligt ansvarstagande stimuleras - här igenom väcks engagemanget för uppgiften vilket är en nyckelfaktor för att nå målen och få medborgare som är nöjda med kommunens verksamhet. Vadstena kommun fortsätter att vara en framgångsrik skolkommun. Hos oss i Kultur- och utbildningsförvaltningen hittar du förskola, grundskola och fritidshem med kunskap i fokus. Tillsammans är det cirka 750 elever i kommunens grundskolor. Vi fortsätter att utveckla och skapa en god förebyggande och hälsofrämjande elevhälsa för våra elever i Vadstena kommuns skolor. Elevhälsans uppdrag är att stödja elevernas utveckling mot utbildningens mål med fokus på det främjande och förebyggande arbetet. Genom att tidigt upptäcka och på detta sätt bidra till att skapa goda lärmiljöer som främjar elevernas lärande, utveckling och hälsa kan vi nå målet. Genom en samlad elevhälsa, ett gott samarbete på skolorna och en tydlig systematik i arbetet tror vi på elever som lyckas i skolan och mår bra. Elevhälsan i Vadstena söker en skolsköterska på 80% som värdesätter elevhälsofrågor och vill vara med och driva Vadstena kommuns skolutveckling framåt med elevers bästa i fokus. Vadstena är en attraktiv kommun belägen på den vackra Östgötaslätten, med utsikt över Vättern. Här finns en unik historisk miljö med anor från medeltiden. Kommunen har cirka 7.500 invånare och erbjuder hög kvalitet på kommunal service, bra boende och fantastiska kultur- och naturupplevelser. Helt enkelt en plats man längtar till. Vadstena kommun är en av kommunens största arbetsgivare med 600 medarbetare inom ett hundratals yrken. Välkommen med din ansökan till oss! ARBETSUPPGIFTER Centrala elevhälsan i Vadstena är en kommungemensam och tvärprofessionell verksamhet där kommunens olika elevhälsoprofessioner ingår. Elevhälsan arbetar huvudsakligen med att förebygga och främja elevers hälsa, utveckling, mående och måluppfyllelse enlig Skollagen. Som skolsköterska är du en naturlig del i elevhälsan och samarbetar med elevhälsans övriga professioner som består av skolpsykolog, skolkuratorer, specialpedagog och skolläkare. I din roll som skolsköterska kommer du främst att arbeta med förebyggande och hälsofrämjande insatser på individ-, grupp- och organisationsnivå. I skolsköterskans uppdrag ingår bland annat: - Hälsobesök och hälsosamtal enligt Socialstyrelsens riktlinjer - Vaccinationer enligt det nationella barnvaccinationsprogrammet - Medicinska bedömningar och rådgivning -Uppmärksamma förhållanden i miljön som kan ge ökad risk för ohälsa - Att vara ett språkrör för elevers rätt till en god hälsa - Deltagande i elevhälsoteam och samverkan med övriga professioner - Stödjande samtal med elever och rådgivning till vårdnadshavare och personal - Samverkan med externa aktörer såsom BUP, vårdcentral och socialtjänst Du bidrar till att skapa trygga och hälsofrämjande miljöer där eleverna kan utvecklas och lyckas i skolan. Som skolsköterska kommer du tillsammans med övriga professioner i elevhälsan vara delaktig i att initiera och medverka vid planering, samordning och genomförande av olika utbildningsinsatser i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet för våra elever. Att arbeta hos oss innebär ett spännande och utmanande arbete där du är med att utveckla skolornas elevhälsoarbete. Elevhälsan leds av en verksamhetschef med specialpedagogisk kompetens. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till skolsköterska, distriktssköterska eller barnsjuksköterska. Du har god kännedom om skolans styrdokument och elevhälsans uppdrag. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som skolsköterska eller med barn och unga. Vidare krävs det att du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen som skolsköterska krävs det att du har en god analytisk förmåga, tar egna initiativ, driver dina processer vidare samt tillämpar ett systematiskt arbetssätt. Du kan arbeta självständigt såväl som tillsammans med kollegor, elever och vårdnadshavare. Du är relationsskapande och förtroendeingivande och tillför entusiasm, energi och lust i arbetet. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang och med andra professioner. Du arbetar bra med andra människor. Du har ett salutogent och lösningsfokuserat förhållningssätt och är trygg i att hantera både akuta och långsiktiga hälsofrågor. ÖVRIGT Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi ett löpande urval, vilket innebär att kandidater kan bli kontaktade innan sista ansökningsdatum har passerat. Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringssystem som du når via länken under "ansökan". Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare och rekryterare. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera relevant information för tjänsten i ditt CV.
Om företaget Borghamns Stenförädling är ett familjeföretag med lång tradition inom stenbearbetning och högkvalitativ produktion. Vi är stolta över att leverera förstklassiga stenprodukter till både nationella och internationella kunder. Vårt team består av engagerade och skickliga medarbetare som tillsammans skapar en dynamisk och trivsam arbetsmiljö. På Borghamns Stenförädling värderar vi personlighet högt och strävar efter att bygga långsiktiga relationer med både våra medarbetare och kunder. Företaget står nu inför en spännande framtid med ett pågående generationsskifte. Som en del av denna utveckling satsar vi på att stärka arbetslaget ytterligare och välkomnar nya medarbetare som vill vara med och forma nästa kapitel i vår historia. Läs mer på: www.borghamns-stenforadling.se Dina arbetsuppgifter Vår produktion är vackert belägen på Östgötaslätten nära Vättern, vilket ger en inspirerande arbetsmiljö med närhet till naturen. Som produktionsmedarbetare hos oss kommer du att vara en viktig del av vår produktionsprocess. Du kommer att ingå i ett mindre team där dagliga ansvarsområden kan komma att variera. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Bearbetning och förädling av stenmaterial. - Övervakning och hantering av maskiner och utrustning. - Kvalitetskontroll och säkerställande av att produkterna uppfyller våra höga standarder. - Rapportering i vårt affärssystem Monitor ERP G5. Din profil Vi söker dig som är praktiskt lagd, noggrann och har en god förmåga att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet från stenbearbetning eller annan tillverkningsindustri är meriterande, men vi välkomnar även ansökningar från dig som är nyfiken och vill lära dig ett nytt yrke. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och tror att dina personliga egenskaper kan bidra till vår positiva arbetsmiljö. För att trivas och bidra hos oss tror vi att du delar våra värdeord: respekt för dig själv, framåtanda och glädje. Arbetstider: kl. 07.00 - 16.10. Frukost kl. 09.00-09.25. Lunch kl. 12.00-12.30 (12.45). Eftermiddagspaus kl. 14.50-15.05. Krav: - Grundläggande teknisk förståelse - Praktisk erfarenhet eller intresse för produktion och tillverkning - Datavana för enklare rapportering - Goda kunskaper i svenska Meriterande: - Erfarenhet av arbete inom stenförädling eller byggnadsindustri - Truckkort eller annan maskinförarutbildning Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Borghamns Stenförädling AB med Skill. Urval påbörjas löpande. Sista ansökningsdag 29/6. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Andreas Schmidt på [email protected] eller 0738-54 71 35. #LI-DNI Varmt välkommen med din ansökan!
Drömmer du om att arbeta i en fantastisk miljö där du blir en viktig del av gästernas upplevelse? Då kan vi ha jobbet för dig! Om oss Borghamn Strand är en plats för alla! Hos oss hittar du allt från nyrenoverade hotellrum och vandrarhemsrum till camping- och ställplatser. Vi har även en gästhamn samt ett café och en restaurang där vi lagar all mat från grunden med fokus på ekologiska och närproducerade råvaror. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och ansvara för att våra lokaler håller högsta standard. Om rollen Som lokalvårdare är du en nyckelperson i att säkerställa trivsel och komfort för våra gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Städning av hotellrum, vandrarhemsrum och gemensamma ytor. Säkerställa att lokalerna alltid är i toppskick. Hjälpa till med enklare underhåll och hantering av linne och förbrukningsmaterial. Vid behov, samarbeta med övriga avdelningar för att stötta verksamheten. Vi söker dig som: Har ett öga för detaljer och en stark servicekänsla. Är noggrann, självständig och ansvarstagande. Har tidigare erfarenhet av lokalvård eller hotellstädning (meriterande men inget krav). Trivs med att arbeta i en flexibel miljö och kan anpassa dig efter verksamhetens behov. Vad vi erbjuder: En arbetsplats med fantastisk natur och närhet till fritidsaktiviteter. Tillgång till kanoter, badtunna och bastu när de är lediga. Boendemöjligheter på området. Lön enligt HRF:s kollektivavtal. Om tjänsten Start omgående fram till 31 augusti med möjlighet till förlängning. Ansökan Är du redo att bli en del av vårt team? Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] senast [sista ansökningsdatum]. Välkommen till Borghamn Strand – där trivsel, natur och gemenskap står i fokus!
Receptionist sökes till natursköna Borghamn Strand! Drömmer du om att arbeta i en varierad receptionstjänst på en arbetsplats med fantastisk natur runt knuten? Då kan vi ha jobbet för dig! Om oss Borghamn Strand är en plats för alla! Hos oss hittar du allt från nyrenoverade hotellrum och vandrarhemsrum till camping- och ställplatser. Vi har även en gästhamn samt ett café och en restaurang där vi lagar all mat från grunden med fokus på ekologiska och närproducerade råvaror. Om rollen Som receptionist på Borghamn Strand är du gästernas första kontakt och ansikte utåt. Ditt arbete är varierat och innefattar bland annat: In- och utcheckning av gäster. Besvara mail och telefonsamtal. Hantering av bokningar via vårt bokningssystem (meriterande om du har erfarenhet av Sirvoy). Hjälpa till med andra uppgifter på hotellet vid behov, exempelvis i restaurangen eller frukosten. Vi är ett sammansvetsat team där vi stöttar varandra för att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för service och gästupplevelser. Är flexibel och redo att hoppa in där det behövs. Tar egna initiativ och är bra på att samarbeta. Har erfarenhet av hotell- och restaurangbranschen (krav). Vad vi erbjuder: En arbetsplats med fantastisk natur och närhet till fritidsaktiviteter. Tillgång till kanoter, badtunna och bastu när de är lediga. Boendemöjligheter på området. Lön enligt HRF:s kollektivavtal. Om tjänsten Tjänsten är mellan juli till september med start omgående och med möjlighet till förlängning. Det finns även möjlighet att börja deltid redan i juni. Ansökan Är du redo att bli en del av vårt team? Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] senast [sista ansökningsdatum]. Välkommen till Borghamn Strand – där service, natur och gemenskap står i fokus!
🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 26 jobb