Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Varberg. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Varberg Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Om oss Capio Ätstörningscenter ligger i natursköna Apelviken i Varberg.Vi bedriver ätstörningsvård för vuxna och barn i heldygnsvård. Vi är ett gott gäng av undersköterskor, psykolog, socionom, sjuksköterskor, kock, sekreterare och chef.Vi jobbar med ett manualstyrt KBT-E förhållningssätt med att häva svält, minska tvång och hitta ny energi för ett friskare liv. Här värdesätter vi en välkomnande arbetsmiljö där vi hjälps åt och stöttar varandra för att göra vårt bästa för patienterna. Din roll Är som undersköterska/ skötare i heldygnsvård med vuxna patienter. VI står måltidsstöd när patienterna äter och efter huvudmål så har vi ett aktivt distraherande.Vi hanterar ångest inför måltid, under måltid samt efter måltid.Vi lyssnar aktivt på våra patienter, validerar patienterna och finns som ett stöd. Ditt bemötande och förhållningssätt enligt KBT är viktigt. • Kollektivavtal• Närvarande chef Om dig Du brinner för att göra skillnad och tycker om att arbeta med människor.För att passa i vårt team har du lätt för att samarbeta och är flexibel. Tjänsten är ett sommarvikariat under perioden vecka 23 - 33. Publicerat: 2025-01-22 Sista ansökningsdag: 2025-02-28
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Vidhöge äldreboende i Varberg. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Vidhöge äldreboende Välkommen till Vidhöge, ett äldreboende beläget i Veddige i Varberg. Verksamheten ligger i närheten av Ramstorps gård och Ramstorps förskola samt omgärdas av vackra grönområden. I närmiljön finns vårdcentral, apotek och livsmedelsaffär. Vidhöge omfattar 20 lägenheter fördelade på två enheter. Vi har ett gemensamt kök, matsal, vardagsrum samt en altan som vetter mot verksamhetens innergård. I enheternas gemensamhetsutrymmen umgås vi, intar måltider och genomför aktiviteter. På vår lugna altan erbjuder vi utevistelse samt anordnar uteaktiviteter m.m. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Mona Östby Telefonnummer: 0340 82 989 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Sannagården äldreboende i Tvååker. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Sannagården äldreboende Välkommen till Sannagården, ett äldreboende beläget i Tvååker i Varberg. Verksamheten omgärdas av ett trevligt bostadskvarter och grönområden med gångvägar och trevliga promenadstråk. I närmiljön finns affärer, caféer, restauranger, apotek och livsmedelsaffär. Sannagården omfattar 30 lägenheter fördelade på fyra enheter varav en med inriktning demens. Varje enhet har mottagningskök, matsal, vardagsrum samt en balkong/uteplats som vetter mot verksamhetens innergård. I enheternas gemensamhetsutrymmen umgås vi, intar måltider och genomför aktiviteter. På vår lugna innergård erbjuder vi utevistelse samt anordnar uteaktiviteter m.m. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Mona Östby 0722 03 99 57 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Under natten ansvarar du för att utföra arbetsuppgifter enligt planering, utöver omvårdnadsarbete. Detta omfattar bland annat: Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Dokumentera enligt Socialtjänstlagen. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbetet. Samarbeta med sjuksköterska. Om Sannagården äldreboende Sannagården omfattar 30 lägenheter fördelade på fyra enheter varav en med inriktning demens. Varje enhet har mottagningskök, matsal, vardagsrum samt en balkong/uteplats som vetter mot verksamhetens innergård. I enheternas gemensamhetsutrymmen umgås vi, intar måltider och genomför aktiviteter. På vår lugna innergård erbjuder vi utevistelse samt anordnar uteaktiviteter m.m. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/norlandia-aldreomsorg/sannagarden-norlandia-aldrboende Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd.Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver habevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 80,87% enligtöverenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar6 månadersprovanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-02-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Mona Östby Telefonnummer: 0340 82 989 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Hos Södras sågverk och övrig träförädling omvandlas våra medlemmars skogsråvara till träprodukter som säljs över hela världen. Inom Södra Wood hittar vi ständigt nya bevis för att trä som material erbjuder närmast oändliga möjligheter. Dessutom gör vi hela kundresan så enkel som möjligt med byggsystem för hela byggprocessen, exaktkapade produkter, logistiklösningar, digitala tjänster och mycket mer. Nu söker vi söker dig som vill vara en del av resan att fortsätta utveckla Södra Wood i Värö! Det här får du jobba med på Södra Som Projekt- och Investeringschef på Södra Wood så kommer du ha ägandeskapet och ansvaret för framdriften av enhetens investeringsportfölj i alla faser, från förstudie till genomförandet av investeringsprojektet. Genom omtanke för varandra sätter vi på Södra hälsa och säkerhet först i varje situation. Därför blir ditt ansvar även att säkerställa att arbetsmiljön inom projektverksamheten följer lagar, avtal och föreskrifter samt policyer. Du kommer även att arbeta med bland annat följande: - Ansvara för upprättande av enhetens investeringsplaner samt budget och uppföljning av dessa - Genomföra förstudier, förprojekt samt beredning av investeringsanslag för godkännande och därefter genomförande - Leda det tekniska utvecklingsarbetet för enhetens anläggning inklusive arbetsprocesser och metoder - Samordna externa resurser vid investeringar i maskinutrustning, fastigheter och ytor - Aktivt delta och bidra till ledningsarbetet på enheten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Värö Vem söker vi? Vi söker dig som har stor erfarenhet av att leda och genomföra investeringsprojekt från start till mål. Du har en utbildning som civilingenjör – eller högskoleingenjör med maskinteknisk inriktning. Alternativt annan motsvarande relevant utbildning och erfarenhet. Utbildning inom BAS-P och BAS-U. Vi uppskattar egenskaper såsom förmågan att samarbeta, men även har drivet att självständigt se helheten och att vara en problemlösare som kan agera flexibelt utifrån projektens och investeringarnas behov. Du är självsäker i din kompetens och genom ett tydligt, kommunikativt och konstruktivt arbetssätt utvecklar och bygger du relationer som skapar förtroende. Vidare har du sinne för ordning och reda och arbetar strukturerat för att säkerställa leverans. Du ser alltid möjligheter till förbättring och utveckling för dig själv och verksamheten och samarbetar gärna tätt tillsammans med andra och skapar genom din prestigelöshet en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi ser också att du har erfarenhet av: - Senior erfarenhet av projektledning - Erfarenhet av samordnande arbetsuppgifter - B-körkort Så här är det att jobba på Södra Hos Södra får du möjlighet att utvecklas på jobbet, samtidigt som du är med och bidrar till ett hållbart skogsbruk som skapar värde för människor och miljö. Vi sätter stort värde på ditt personliga engagemang och är måna om att du ska trivas och må bra. För din trygghets skull har vi kollektivtal och goda villkor, samt flera förmåner som du har nytta av både på jobbet och på fritiden. Södra Wood är en del av Södras kombinat i Värö. Det innebär att samtliga affärsområden finns representerade på en site. Vad tror du, kan det här vara något för dig? Då vet du vad du ska göra. Vi ser verkligen fram emot att få höra ifrån dig! Vill du veta mer? Har du frågor om rekryteringsprocessen? Kontakta Södras HR-avdelning: 0470-895 00. Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen? Kontakta rekryterande chef Kerstin Jonasson, tel. 072-224 98 95. Fackliga frågor hänvisas till: - Akademikerna, Eva Bergenheim, [email protected] - Unionen, Rose-Mari Hallden, [email protected] - Ledarna, Per Wildier, [email protected], Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan via länken senast den 4 februari 2025. Vi använder tester som en del i rekryteringsprocessen, och undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Var med och bygg ett hållbart samhälle Södra är ett av landets största skogsindustribolag och ägs gemensamt av över 50.000 familjeskogsbruk i södra Sverige. Förutom att utveckla skogsbruket strävar vi efter att alltid använda skogsråvaran på det mest effektiva och klimatsmarta sättet. Pappersmassa, trävaror, textilmassa och bioprodukter är bara några exempel. Genom att arbeta tillsammans har vi styrkan, engagemanget och modet som krävs för att bygga ett hållbart samhälle. Det sker med fötterna på marken, med örat mot omvärlden och med blicken framåt.
Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på våra filialer i Varberg och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, Paxster(eldriven fyrhjuling) eller elmoped . Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. B-körkort. Svenskt eller Europeiskt för bil (internationellt körkort är inte giltigt) Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från Varberg.Scheman för dessa tjänster är: Måndag till lördag– arbete 6 dagar i veckan. Alternativt ett rullande schema : 4dagar arbete, följt av 2 dagars ledighet, därefter 4 dagar arbete och 2 dagars ledighet Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en bruttolönpå ca 19200 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Är du vår nästa Wok-stjärna? Bli en del av Rosegarden-familjen! Rosegarden Neo Asian är en välkänd och populär restaurangkedja med asiatiska smaker som fått Sverige att sukta efter mer. Vår första restaurang, som öppnade i hjärtat av Värnamo, lade grunden för vårt äventyr och idag driver vi stolt 18 restauranger runt om i landet. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår familj och förgylla våra gästers smakupplevelser! Vem letar vi efter? Vi söker dig som har en passion för asiatisk matlagning och som vill ta med den energin till vår kökspersonal i Varberg. Du har en positiv inställning och bidrar till en god stämning i köket. Du arbetar effektivt och trivs med att vara en del av ett team där alla strävar mot samma mål. Du talar svenska eller engelska, men meriterande om ni kan ytterligare ett asiatisk språk såsom kinesiska eller vietnamesiska. Vi söker både dig som kan arbete heltid och deltid. Vad vi erbjuder Som en del av vårt team kommer du att få arbeta med innovativ teknik och automatiserade robotar som revolutionerar tillagningsprocessen – en unik möjlighet att kombinera traditionellt hantverk med framtidens kök. En heltidstjänst med arbete både vardagar och helger. Ett härligt gäng kollegor och en chans att utvecklas inom en etablerad restaurangkedja Låter det som något för dig? Varmt välkomna med er ansökan.
Sommaren 2025 för ambulansen Varberg, region Halland. Ambulansen Varberg. Krav: Minst två års erfarenhet av ambulanssjukvård oavsett kompetens. Tidsperiod: Vecka 27-32 Sedvanliga arbetsuppgifter som specialistsjuksköterska inom ambulanssjukvård. Vill du ha större flexibilitet, trygghet och bättre lön? Vi erbjuder bra lön och förmåner som gör skillnad i ditt yrkesliv. Att vara en del av CURA Vårdbemanning innebär att du får: • Trygga villkor • Personlig kontaktperson • Resor och boende vid behov • Flexibilitet att välja anställning eller eget företagande • Möjlighet till kompetensutveckling och karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden Vi är med dig hela vägen, oavsett erfarenhet. Hos oss får du stöd av en dedikerad konsultchef och blir en del av vår gemenskap. Ser fram emot att arbeta tillsammans.
Älskar du att skapa ordning, effektivitet och resultat som gör skillnad? Vill du ha en central roll där din insats påverkar både kundupplevelser och företagets framgång? Då har vi möjligheten för dig! Om TjänstenSom Lager- och Logistikansvarig hos oss på Gildhouse blir du en nyckelperson i vårt team. Du ansvarar för att vårt lager fungerar som en väloljad maskin, samtidigt som du säkerställer att våra kunder får en serviceupplevelse i toppklass. Rollen är bred och dynamisk – perfekt för dig som gillar att arbeta strategiskt men inte tvekar att kavla upp ärmarna när det behövs. Du kommer inte bara optimera våra logistikflöden utan också bidra till att utveckla vår försäljning via vår B2B-webbplats och stärka relationerna med våra kunder. Din förmåga att skapa effektiva processer och hitta förbättringsmöjligheter blir avgörande för att ta oss till nästa nivå. Vad Du Kommer Att Göra Leda teamet på lagret och skapa en inspirerande arbetsmiljö. Koordinera och planera lagrets resurser för smidiga och punktliga leveranser. Ansvara för orderhantering, kundtjänst och fakturering i nära samarbete med säljteamet. Förhandla med leverantörer för att säkerställa bästa möjliga villkor. Optimera lagerlokalen och skapa effektiva arbetsprocesser. Stödja våra fältsäljare och utveckla starka kundrelationer. Hantera och utveckla försäljningen via vår B2B-webbplats. Genomföra och leda noggranna inventeringar för att säkerställa korrekt lagerhållning. Bidra till att förbättra våra logistik- och leveransflöden. Vi Söker Dig SomVi letar efter en positiv och energirik person som är lösningsfokuserad och trivs i en miljö där varje dag erbjuder nya möjligheter. Du är naturligt motiverad och drivs av att skapa positiva resultat för både kunder och team. Utmaningar ser du som möjligheter att växa, och du inspirerar andra med ditt engagemang och fokus på effektiva lösningar. För att lyckas i rollen söker vi dig som har: Erfarenhet av lagerarbete och logistik. En kommunikativ och säljande personlighet som bygger starka relationer. Mycket god datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Erfarenhet av e-handelslösningar (meriterande). Truckkörkort (meriterande). Erfarenhet av att utföra och leda inventeringar. Ett analytiskt och proaktivt förhållningssätt som leder till effektiva lösningar. Vad Vi ErbjuderHos Gildhouse blir du en del av ett expansivt företag med stora ambitioner och stark laganda. Vi erbjuder: En central roll där din insats gör skillnad. Möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och verksamheten. En inspirerande arbetsmiljö med engagerade och drivna kollegor. Tillgång till konkurrenskraftiga produkter och starka varumärken. Om GildhouseGildhouse är en ledande aktör inom skönhetsbranschen som designar, producerar och säljer smarta skönhetskoncept inom smycken, håraccessoarer och skönhetsprodukter. Med huvudkontor och lager i Varberg är vi ett team på 16 medarbetare som tillsammans omsätter cirka 40 MSEK per år. Bland våra kunder finns ICA, Coop, Åhléns, Kicks, Lyko och Gekås. Ansökan och RekryteringsprocessTjänsten är på heltid med placering i Varberg. Vi rekryterar löpande och fyller positionen så snart vi hittar rätt person. Vänta inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vår framgångsresa!
Välj ett jobb för att visa detaljer