Ger du våra kunder en toppensommar?

Välkommen till Attendo därdu kan göra skillnad Ljungs äldreboende är ett boende med 56 platser fördelad över 6 olika avdelningar. Det är tre avdelningar för demenssjuka äldre, två för somatisk sjuka och en avdelning med åtta platser är en växelvårdsavdelning. Ljung har även en dagverksamhet för äldre med en demensdiagnos. Nu rekryterar vi inför våren och sommaren och sökerundersköterskor eller vårdbiträden som vill ge våra sommaren en fin sommar när ordinarie personal är på semester. Beskrivning av tjänsten Du brinner för att göra de äldre delaktiga, vill erbjuda dagliga aktiviteter och har ett lugnt och inbjudande bemötande.Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Du ska kunna hantera digitala verktyg som är en del av den dagliga planering, läkemedelshantering och dokumentation.Vi söker dig med undersköterskeutbildning eller som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen. Stor vikt läggs vid bemötande, kommunikation, kontaktmanskap och dokumentation i journalsystem. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen Körkort B Du är även en bra arbetskamrat, är pålitlig och flexibel samtpassar tider. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag Om Attendo Attendo är ett av Nordens ledande omsorgsföretag och vi är drygt 27 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, LSS och individ- och familjeomsorg. Det är kommunerna som beställer de tjänster vi tillhandahåller. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varande. På Attendo kallar vi det med hjärta för omsorg. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Gruppchef, Gustavsgården

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Gustavsgården är ett boende för äldre med ett stort omvårdnadsbehov. Boendet består av tre hus med totalt 101 lägenheter med både demens och somatiska platser. Varje boende har en kontaktperson i personalgruppen, som kan bistå den boende i olika avseenden. I fokus för vår verksamhet står värdeorden: kompetens, flexibilitet, trygghet och tydlighet. Gustavsgården ligger centralt i Gustavsberg, dit du enkelt pendlar med buss från Slussen på cirka 30 minuter. På Gustavsgården erbjuder vi dig en spännande arbetsplats där du blir en av de viktiga pusselbitarna som tillsammans med dina kollegor utför hälso- och sjukvårdsinsatser samt utvecklar innehållet i vården. Här är alla yrkesfunktioner lika viktiga och kompetensutbyte sinsemellan är en grund för fortsatt kompetensutveckling och stärkande av teamkänslan. I teamet finns redan ett flertal erfarna, trevliga och positiva medarbetare. Nu söker vi en gruppchef för en tillsvidareanställning. I rollen som gruppchef ingår att ha personalansvar samt att ansvara för fördelade arbetsmiljöuppgifter. Som gruppchef leder och fördelar du arbetet för undersköterskor och vårdbiträden. Du tillser att lokala rutiner efterlevs samt har kontakt med anhöriga, biståndsenheten samt övriga personalgrupper på Gustavsgården. Du ger förutsättningar för din arbetsgrupp att bibehålla goda relationer till verksamhetens boende och anhöriga. Som gruppchef förväntas du vara närvarande för medarbetare, ge feedback och stötta dem i det dagliga arbetet. Som gruppchef har du ett nära samarbete med enhetschef.  Vi söker dig med tidigare dokumenterad ledarerfarenhet och har erfarenhet av att arbeta på särskilt boende. Högskoleutbildning i vårdadministration, chef och ledarskap eller motsvarande är meriterande. Du bör ha en god förmåga att möta människor samt att skapa goda relationer och förutsättningar att samverka internt och externt. Vi söker dig som är arbetsam, flexibel och att alltid gör ditt bästa. Vi värdesätter ett gott samarbete i vår glada och härliga ledningsgrupp. Vi hjälps alltid åt och prioriterar en positiv och glad miljö för alla som bor och arbetar på Gustavsgården.   Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. Språktest och arbetsprov kan förekomma.  Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet. Anställningen avser tillsvidareanställning på 100 %. Provanställning kan komma att tillämpas. Välkommen med din ansökan senast 22 maj 2024, rekrytering sker löpande.  Vill du veta mer kontakta TF Enhetschef Linnea Axelsson på telefon 08 570 471 11 Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

7 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Avtalscontroller

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Är du en driven och lösningsorienterad avtalscontroller som gillar utmaningar och vill delta och driva utvecklingen kring uppföljning med hjälp av spendverktyg och avtalscontrollerverksamhet tillsammans med ett härligt gäng på upphandlingsenheten här på Värmdö Kommun? Som avtalscontroller hos oss blir du en viktig del i utvecklingen kring avtalskontroll av våra avtal för kommunen. På upphandlingsenheten är vi 14 anställda som tillsammans samordnar upphandlingar och inköp för hela kommunen. Upphandlingsenheten ingår i ekonomiavdelningen som är en del av Kontoret för styrning och stöd. Rollen som avtalscontroller innebär att vara avtalsförvaltare för kontorets ramavtal samt bistå i kontorets utveckling av arbetsprocessen för avtalsförvaltning. Du är spindeln i nätet när det gäller avtalsfrågor både internt på förvaltningen och externt med våra leverantörer, samt att du har nära dialog och samarbete med enhetens medarbetare och beställarorganisation. Du arbetar nära enhetens upphandlare och rapporterar till enhetschef. I din roll kommer du att - systematiskt analysera, följa upp och övervaka de avtal som är tecknade med våra leverantörer - hantera avvikelser och bistå i avvikelsehantering - föra och sammanställa statistik på befintliga leverantörer - delta i att planera och genomföra upphandling samt uppstart av nya leverantörer tillsammans med upphandlingsenhetens olika roller - administrera avtal i våra systemstöd e-avrop och Proceedo  - genomföra spendanalysarbete enligt kommunens kategorier - bidra och arbeta med kommunens arbete kring välfärdsbrottslighet Vi söker dig som har - eftergymnasial utbildning inom främst ekonomi, juridik eller upphandling eller annan inriktning som vi bedömer likvärdig och relevant för tjänsten alternativt flerårig erfarenhet från branschen - flerårig och aktuell erfarenhet av utformning, tolkning och uppföljning av avtal - mycket goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel - god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Det är meriterande, om du har - erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet, med fördel kommunal, med god förståelse för vad det innebär att vara styrd av lagen om offentlig upphandling, LOU - erfarenhet av analytiskt arbete Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är mål- och resultatorienterad samt självgående. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och att du är serviceinriktad i dina kontakter med uppdragsgivare och beställare. För att lyckas i rollen krävs att du har god förmåga att arbeta strukturerat, samt att du är flexibel för att kunna hantera ändrade förutsättningar. Vidare ser vi att du är snabbtänkt, pragmatisk och en lagspelare. Upphandlingsenhetens huvudsakliga uppgifter är att ansvara för kommunens upphandlingar, ge rådgivning internt och till kommunala bolag och genomföra utbildningsinsatser. Enheten arbetar strategiskt med utveckling av kommungemensam avtalsdatabas, e-handelssystem, inköpsstruktur och affärsetik. Värmdö kommun erbjuder friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse.  Välkommen med din ansökan senast den 21 maj 2024.  Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss, se kontaktperson nedan. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer eller via Servicecenter, 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Löneadministratör

Till löneenheten söker vi nu två nya kollegor för att stärka upp vårt team då vi är mitt i en spännande process av införande av nytt HCM- och lönesystem. Vi är på en utvecklingsresa som innebär en förändring av arbetssätt och processer och hos oss får du goda möjligheter att utvecklas inom löneområdet. Varmt välkommen med din ansökan! Om rollen Du kommer att tillhöra löneenheten som idag består av åtta medarbetare. Löneenheten tillhör kontoret för Styrning och Stöd och ger support till kommunens verksamheter i lönerelaterade och systemtekniska frågor samt ansvarar för förvaltning av lönesystemet. I rollen som löneadministratör har du ett mångsidigt uppdrag och arbetar med alla typer av förekommande arbetsuppgifter kring löne- och personaladministration. Inledningsvis under införandet av nytt HCM- och lönesystem kommer du att arbeta och ge support i nuvarande system Heroma parallellt med att du successivt lär dig i det nya lönesystemet HRM Software tillsammans med övriga på löneenheten. Exempel på förekommande arbetsuppgifter: Dagligt arbete med support via vårt ärendehanteringssystem, telefon och personliga möten Kontroll och registrering i anställningsprocessens olika delar Schemahantering Utfärdande av olika typer av intyg Hantera förfrågningar från exempelvis myndigheter Rapportuttag och sammanställningar Kvalitetssäkring genom kontroller i lönesystemet Din profil Vi söker dig som har minst ett års eftergymnasial utbildning inom löneområdet eller motsvarande utbildning, alternativt erfarenhet av lönearbete som vi bedömer som likvärdig. Du har en god systemvana där erfarenhet av HRM Software är meriterande. Du kan uttrycka dig mycket väl på svenska i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet av lönearbete inom kommunal verksamhet, erfarenhet av att arbeta i en stor organisation och kunskap om vårt kollektivavtal Allmänna bestämmelser (AB) ser vi det som meriterande. I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du serviceinriktad, prestigelös och har lätt för att samarbeta med andra. Du är pedagogisk i din kommunikation och ser vikten av att dela med dig av kunskaper och erfarenheter för att tillsammans uppnå gemensamma mål. Du trivs i en roll där du aktivt får bidra till utveckling av arbetssätt och processer. Vidare tar du eget ansvar för att hålla dig uppdaterad inom relevanta lag- och kollektivavtalsfrågor för att säkerställa en korrekt lönehantering. Självklart är du även noggrann och strukturerad samt har förmåga att flexibelt kunna prioritera om vid behov. Du bidrar med en positiv attityd, energi och engagemang till arbetsgruppen. Övrig information Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Du är placerad på kommunhuset i Gustavsberg. Värmdö kommun erbjuder friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö där möjlighet finns att arbeta hemifrån och vi tillämpar rökfri arbetstid. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Hanna Koponen på Jobbet.se på 0735920393 eller [email protected]. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag! Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Krav Minst ett års eftergymnasial utbildning inom löneområdet eller motsvarande utbildning, alternativt erfarenhet av lönearbete som vi bedömer som likvärdig God systemvana Kan uttrycka dig mycket väl på svenska i såväl tal som skrift Meriterande Erfarenhet av HRM Software Erfarenhet av lönearbete inom kommunal verksamhet Erfarenhet av att arbeta i en stor organisation Kunskap om vårt kollektivavtal Allmänna bestämmelser (AB) Om arbetsgivaren - Värmdö kommun Värmdö är en förtrollande vacker plats i förändring där modiga medarbetare får saker gjorda. Genom tillit, handlingskraft och öppenhet, får våra medarbetare möjlighet att göra livet bättre för invånarna. I Värmdö ska varje medarbetare uppnå frihet att växa, frihet att välja väg, frihet att göra skillnad. Möt friheten.

7 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Be Sporty-ledare för barn inom idrott eller dans

Kliv in i vår blå bubbla Vi vill vara veckans höjdpunkt för varje barn. Vi skapar bubbliga känslor och trollar fram gapskratt med vårt sätt att leda. Be Sporty grundades 2003 och är idag Sveriges största kursarrangör för barn inom idrott och dans. Kom med i vår framgångssaga som nu också finns i Norge och Danmark. En hel generation har vuxit upp med Be Sporty och flera av oss har själva varit ett Be Sporty-barn. Vi är nu över 600 ledare i 3 länder som vill få alla barn att upptäcka hur kul det är att röra på sig. På Be Sporty får du Upp till 250kr/lektion Vässa ditt ledarskap, betald utbildning Festlig gemenskap i vår community En riktig glädjeboost varje vecka! Bli en del av @besportylife Vi kallar oss för Sportys. Kika in på instagram för att följa livet i den blå bubblan. En Sporty är en figur som strösslar ut sprallig energi, en magnet som barnen ser upp till. Vi har stora hjärtan och är någon att lita på. Du hör själv, du blir en del av en speciell community. Du har en stor drivkraft och vilja att arbeta med barn Du har erfarenhet inom idrott eller dans Du kan arbeta minst ett läsår (2 terminer) 10 veckor/termin Omfattning: Arbetet pågår under höst- och vårtermin och vi har ett färdigt kursinnehåll. Varje termin innehåller 10 kursveckor och kommande termin startar i september 2024. Du jobbar 2-10h/vecka. Exempel på tidigare meriterande arbetsområden: arbete på förskola, fritids, nöjespark, utbildning inom pedagogik, idrott eller dans alt. bakgrund som gymnastikledare, fotbollstränare, danslärare, barnpassare eller gruppträningsinstruktör.

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Barnvakt/Nanny Ingarö 4fm/v + 4em/v - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Engelsk/tysktalande familj på Ingarö med två barn (4 & 6 år) önskar hjälp med barnpassning 4 förmiddagar i veckan mellan kl. 09:00-13:00 fram till augusti 2024. Därefter önskar familjen hjälp 4 eftermiddagar i veckan, mellan kl. 13:00-17:00. Familjen önskar hjälpen mellan måndag-torsdag. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Arbetsterapeut till nytt vård- och omsorgsboende

Legitimerad arbetsterapeut - välkommen till Bräcke diakoni. Nu kan du bli medarbetare på ett helt nytt vård- och omsorgsboende för att ge Värmdöborna ett tryggt hem om de inte längre kan bo kvar hemma. Vi söker dig som vill jobba som arbetsterapeut 100% och som är redo att starta i gång med oss vintern 2024/2025.  Pilhamns gårdar... ...blir det fjärde boendet som Bräcke diakoni driver i egen regi i Stockholmsområdet. Boendet har 70 lägenheter för personer med kognitiv sjukdom (demens) och är beläget på Ingarö, Värmdö  i en kulturhistorisk miljö med vackra promenadstråk. De som kommer till oss ska känna sig hemma så mycket som det är möjligt på ett boende med anknytning till platsen och naturen. Undersköterska, sjuksköterska, fysioterapeut och verksamhetschef ingår i ett team för att tillvarata individens berättelse och skapa förutsättningar att delta i en meningsfull gemenskap och att få fortsätta att vara aktiv utifrån de egna förutsättningarna.  Inom Bräcke diakonis äldreomsorg vill vi skapa livskvalitet. För oss innebär det att utveckla och ta tillvara människors resurser och skapa inflytande över det dagliga livet och i det egna hemmet. Att bli sedd och respekterad är en grund för trygghet, trivsel och tillit. Om jobbet Som arbetsterapeut hos oss har du stora möjligheter att påverka arbetssätt och rutiner redan från början. Du kommer ha ett nära samarbete med fysioterapeut och ha ett stort ansvar för utformning av aktiviteter på Pilhamn, både individuellt och i grupp.  I dina arbetsuppgifter ingår att utreda och bedöma förmågor och hjälpbehov i dagliga aktiviteter. Att möjliggöra aktivitet, delaktighet och självständighet hos den enskilde, genom bland annat aktivitetsträning och/eller miljöanpassning. I din yrkesroll ingår förskrivning och utprovning av hjälpmedel. Du samverkar med övriga teamet genom bland annat vårdplaneringar och teamträffar för att göra en personcentrerad hälsoplan. Vårt dokumentationssystem är Epsilon. I ditt arbete ingår även att sprida kunskap i omvårdnadsarbete, handleda och utbilda omvårdnadspersonal i förflyttningar och hantering av hjälpmedel. Om dig Du är legitimerad arbetsterapeut, helst med erfarenhet av arbete inom äldreomsorg. Det är av stor vikt att du har god samarbetsförmåga, flexibilitet samt förmåga att kunna arbeta självständigt. För oss är det viktigt att de boende befinner sig i en miljö som ger stimulans och meningsfullhet oavsett i vilket stadie av sjukdomen personen befinner sig. Du möjliggör detta genom att vara en arbetsterapeut med intresse och erfarenhet av kognitiv sjukdom, vara lösningsfokuserad och kreativ samt ha goda kunskaper i dokumentation. Som person trivs du i ett arbete där du får ta ansvar och bemöta olika människor. Du är lyhörd och samarbetar bra med boende, anhöriga och personal. Du har förmåga att handleda omvårdnadspersonal på ett pedagogiskt sätt. Du är rak och tydlig i din kommunikation och månar om goda relationer. Du agerar alltid för verksamhetens bästa.  Om oss Hos Bräcke diakoni får du vara med och forma en helt ny verksamhet, det ger dig en yrkesmässig utveckling och ett stimulerande jobb. I ryggen har du dina kollegor och ett delaktigt ledarskap som värnar om att du ska lyckas i din roll.  Som arbetsgivare tar Bräcke diakoni ansvar för sina medarbetare genom centralt kollektivavtal och en rad förmåner, klicka på länken för att läsa mer om detta: https://brackediakoni.se/vart-erbjudande/ Vid tillsättning av tjänsten kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och goda referenser. Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden så tveka inte att sända in din ansökan redan nu. Vi ser fram emot din ansökan! Vi är Bräcke diakoni. En snart hundraårig, idéburen stiftelse – men också en innovativ välfärdsaktör. Vi drivs av viljan att göra skillnad, inte av att tjäna pengar. Det gör att vi kan använda både hjärta och hjärna i våra verksamheter. Men vår vision är större än så – vi vill skapa ett medmänskligare samhälle. Vill du vara med?

6 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Food Courier - Car in Gustavsberg

Gear up for the ultimate part-time hustle! 🚀 Join us as a foodora Courier – experience or no experience doesn’t matter! Cruise the city and make some cash! 🏍️ Ready to ride? Apply now and let the good times roll! What we offer: Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 170 SEK/hour Enjoy the flexibility to set your own working hours – work when it suits you! 🕒 Work those muscles while making moolah – exercise and earn, talk about a win-win! Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. 🌎 Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job🕶️ What you need to have: Your personal ride – whether it's a zippy car or a rad bike, let's roll!🚗🚴‍♂️ Street-smart smartphone – your navigational sidekick for city adventures!📱 The right to work in Sweden and a Swedish bank? Basic language skills in English or Swedish Apply to work with us now at https://bit.ly/2KSaGyk ************ ************ ************ *********** ************* Gör dig redo för det ultimata extrajobbet! 🚀 Joina oss som en foodora kurir – erfarenhet eller ingen erfarenhet spelar ingen roll! Cruisea staden och dra in cash.🏍️ Redo att rulla? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 170SEK/timme Flexibiliteten att själv bestämma dina arbetstider 🕒 Låt musklerna arbeta medan du tjänar deg Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. 🌎 Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: Ditt personliga färdmedel – oavsett om det är en snabb bil eller en grym cykel, låt oss rulla! 🚗🚴‍♂️ En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! 📱 Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska. Ansök nu för att jobba med oss på https://bit.ly/2KSaGyk

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Receptionist till Fågelbrohus

Vill du jobba i ett nära team som präglas av gemenskap och glädje i en vacker skärgårdsmiljö? Fågelbrohus är en pärla som är belägen på Värmdö i en lantlig idyll. Här njuter gästerna av relaxavdelning med uppvärmd pool och härliga matupplevelser i vår restaurang. I närheten av hotellet finns en golfklubb, stall och inte minst vackra Stockholms skärgård. Om rollen:Som receptionist är du den första kontakten för våra gäster och spelar en central roll i att skapa en positiv upplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att ge service till gäster, hantera in- och utcheckning samt vara ansvarig för telefon- och e-postkommunikation. Din vänliga och professionella attityd är avgörande för att skapa en välkomnande atmosfär och säkerställa att gästerna känner sig omhändertagna under hela deras vistelse. Din förmåga att effektivt utföra dessa uppgifter bidrar till enhetens framgång och våra gästers tillfredsställelse. Din profil:Vi söker en serviceinriktad och positiv receptionist som trivs med att arbeta i ett team. Du är ansvarsfull och kan hantera flera uppgifter samtidigt med ett leende på läpparna. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, särskilt om du har erfarenhet från hotellbranschen och tillgång till bil. Om du är en glad lagspelare med öga för detaljer, är du precis den vi letar efter! Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är ett vikariat på heltid under sommaren med möjlighet till förlängning under hösten.Tillträde skerenligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Hotellchef Sofie Eggeborn på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

6 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024