Lediga jobb i Västervik
Sök totalt 122 lediga jobb i Västervik
Är du en driven och trygg chef med genuint intresse för människor? Trivs du med ett aktivt arbete och stor variation? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vi söker chef till Tvätteriet i Västervik! I rollen leder du 30 medarbetare, med befattningar såsom tvättbiträde, tvättmaskinskötare och maskin- och textilansvarig. Enhetens uppdrag är att tillhandahålla rena textilier till Region Kalmar läns verksamheter, allt från personal- och patientkläder till handdukar och lakan. Du har personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar och ansvarar därmed för ledning, planering, uppföljning och förbättring. Du ingår i ledningsgruppen för basenheten logistik och rapporterar till basenhetschefen. Vi erbjuder dig en varierad roll med ett engagerande och inspirerande uppdrag där du i nära samarbete med dina medarbetare och interna kunder skapar förutsättningar för säkrare vård och god tillgänglighet. Vår målsättning är att ständigt utveckla vår verksamhet och att förbättra kvaliteten och effektiviteten i våra processer. Om dig Du har en för uppdraget relevant högskoleutbildning och/eller minst fyra års erfarenhet av arbete som chef och ledare. Erfarenhet från producerande verksamhet är meriterande. Eftersom resor över länet ingår i ditt arbete behöver du ha B-körkort. Vi söker dig som är trygg i rollen som chef och ledare. Du är lyhörd för medarbetarnas behov och tydlig i din kommunikation. Du leder med både hjärta och hjärna, och har modet att fatta beslut även i utmanande situationer. Med ett starkt driv och tålamod skapar du förutsättningar för långsiktig utveckling – både för dina medarbetare och för verksamheten som helhet. Du arbetar strukturerat, håller riktning och är handlingskraftig när det krävs. Du tror på delaktighet och engagemang, och vet att goda resultat byggs tillsammans. Hos dig finns ett genuint intresse för att utveckla, förbättra och göra skillnad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi vill att den vi söker har en positiv grundsyn och agerar utifrån Region Kalmar läns värdegrund med ett öppet, engagerat och kunnigt ledarskap. I Region Kalmar län arbetar vi med och utbildar våra chefer inom det utvecklande ledarskapet (UL). Det kännetecknas av att man är ett föredöme, visar personlig omtanke och inspirerar och motiverar sina medarbetare. Läs gärna mer om det här: Ledare och chef | Region Kalmar Län. Din framtida arbetsplats Vår basenhets huvuduppgift är att på ett smidigt och effektivt sätt tillhandahålla hjälpmedel, förbrukningsvaror, sjukvårdsmateriel och textilier för Region Kalmar läns olika verksamheter. Bredden i vårt uppdrag ger dig möjligheten att jobba med spännande innehåll, människor och projekt. Inom basenheten logistik är vi 120 medarbetare varav 30 av dessa medarbetare tillhör Tvätteriet. Vi är en del av Regionservice, som är 500 medarbetare med specialkompetens inom flera olika yrkesområden. Tillsammans ansvarar, utför och utvecklar vi servicetjänster för Region Kalmar läns verksamheter. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV, personligt brev och för tjänsten relevanta utbildningsbevis till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi ser gärna kvinnliga sökande för tjänsten, men stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en pojke i 5-årig pojke bosatt i Västervik har goda kunskaper i svenska tål pälsdjur, då det finns katt i hushållet är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller likvärdigt arbete har erfarenhet av andningshjälpmedel som till exempel syrgas och saturationsmätare har erfarenhet av pedagogiskt arbete med barn har B-körkort och tillgång till egen bil delar kundens intressen Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på 70%. Tjänsten innebär arbetspass förlagda under enbart vardagar. Arbetstiderna för tjänsten är nätter med aktiv tid mellan kl. 20-07:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde 2025-07-28, men vi ser gärna att du kan påbörja introduktionen tidigare. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Elin Hjerén [email protected]
Västerviks bibliotek Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med målgrupp Barn, ung och familj och därmed vara med och utveckla mediebestånd, läsfrämjande och kreativa verksamheter för barn och unga. Det kan också vara aktuellt att arbeta med verksamhet i Labbet - Västerviks biblioteks skaparverkstad. För att trivas med arbetet måste du tycka om att arbeta med barn och unga, vilja möta, vägleda och ge service till bibliotekets användare. I tjänsten ingår också arbete med allmänna biblioteksuppgifter och bemanning på bibliotekets enheter, inklusive kvälls- och helgtjänstgöring. Din kompetens Du har akademisk examen i biblioteks- och informationsvetenskap eller annan akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av biblioteksarbete. Erfarenhet av arbete med barn och unga och kreativt läsfrämjande är också något som vi ser som meriterande. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska språket, både muntligt och skriftligt. Om du har ytterligare språkkompetens utöver svenska och engelska så ser vi det som meriterande. Du arbetar lika gärna individuellt som i grupp och är bra på att skapa kontakter. Service och ett gott bemötande är en självklarhet för dig. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar initiativ, kommer med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor samt har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken. Du har en god förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbetet på ett effektivt sätt. Du förstår vikten av att kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom personlig mognad, ett pedagogiskt förhållningssätt, kreativitet, flexibilitet samt god samarbetsförmåga. Övrigt För den här tjänsten behöver du också ha B-körkort och vara en aktiv förare. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Vi håller intervjuer löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Att arbeta som barnmorska hos oss: Som barnmorska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en Kvinnokliniken i Västervik. Du behöver vara trygg i din yrkesroll och har erfarenhet som barnmorska på förlossning. Det är ett krav att du kan jobba i Obstetrix helt självständigt. Godkänt CTG-prov. Arbetstider: Dag, kväll, natt och helg. Period: v.29-45 Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som barnmorska hos Operationskonsulterna! Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Barnmorska 1 år Kompetenser: KRAV - Barnmorska - Obstetrix helt självständigt - Godkänt CTG-prov Språk: KRAV - Svenska Arbetslivserfarenhet: KRAV - Barnmorska, 5 års erfarenhet eller mer Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika förlossningskliniker. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna. Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, Tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap. Trygghet och säkerhet: Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA. Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare. Läs mer om oss på vår webbplats: operationskonsulterna.se Välkommen med din ansökan! - - - Oseriösa ansökningar anmäls till Arbetsförmedlingen Detta uppdrag riktar sig endast till personer med relevant utbildning inom vårdsektorn. Vi undanber oss ansökningar från personer utan denna bakgrund, dvs personer från andra branscher som saknar vårdutbildning. Ansökningar som inte uppfyller dessa krav där vi anser utan tvivel att det är en oseriös ansökan kommer att vidarebefordras direkt till Arbetsförmedlingen för vidare hantering. Vi tackar för er förståelse och ser fram emot ansökningar endast från kvalificerade kandidater. Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.
Ankarsrum Electric Motors AB är en ledande tillverkare av mindre elektriska motorer och drivsystem. Vi har kunder över hela världen, främst tillverkare av produkter inom industri, köksutrustning och medicinteknik. Ankarsrum Electric Motors är ett komplett företag med egen produktion och utveckling och mer än 350 års erfarenhet och kunskap. Under alla år har vi byggt upp vårt globala rykte och är nu känt som en tillverkare av kvalitetsprodukter och högteknologiska lösningar. Vår vision är att vara branschens mest hållbara tillverkare av elektriska drivsystem. Vi söker en Truckförare/lagermedarbetare Vi söker dig som letar efter ett nytt och spännande jobb med truckkörning och lagerarbete. I rollen ingår lastning och lossning av material med hjälp av motviktstruck eller ledstaplare. Tjänsten innehåller också arbete med vårt lager, där du bland annat kommer att flytta material till rätt lagerplats i fabriken, transporterar restmaterial till vår miljöstation och inventerar. Vi arbetar med affärssystemet Monitor där du kommer att avrapportera leveranser. Vid behov kan du också få hjälpa till i vår produktion. Vi söker dig som: - Är noggrann, lugn och lösningsorienterad - Har truckkort - Tidigare erfarenhet av truckkörning. Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete och arbete med affärssystem så är det meriterande Anställningsvillkor: Visstidsanställning, heltid med månadslön. Arbetsplats: Ankarsrum, Västerviks kommun Intresserad? Välkommen med din ansökan. Urval kommer ske löpande så vi ser gärna att du söker så snart som möjligt Skicka ansökan till: [email protected] Ytterligare information finns på: www.ankarsrummotors.com
Vi söker en Varuhuschef! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi söker som vår nya varuhuschef till varuhuset i Oskarshamn. Det är ju i varuhusen slaget om kunderna står och nu behöver vi dig för att vinna detta slag. Din viktigaste uppgift blir att varje dag presentera ett välskött och tilltalande varuhus med positiva och hjälpsamma medarbetare. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som Varuhuschef Som varuhuschef ansvarar du för den dagliga driften och inspirerar dina medarbetare till att ta eget ansvar. Du vill ständigt utveckla försäljningen och du vet att god lönsamhet är en förutsättning för ditt varuhus. För dig är kostnadsmedvetenhet, effektivitet och resultatfokus självklara hörnpelare i varuhusdriften. Ditt ansvar som Varuhuschef: • att uppnå försäljnings- och resultatmål i varuhuset – du ansvarar för effektivisering av kostnader och nyckeltal, optimering av omsättning och lönsamhet samt budgetering • personalansvar för alla medarbetare i varuhuset, från rekrytering och introduktion till utveckling och avslut • att säkerställa och genomföra koncept samt förankra och genomdriva centralt fattade beslut Din Profil Framför allt är du en person som trivs med ett högt tempo och som är trygg med att fatta beslut. Du är kommunikativ och närvarande i ditt ledarskap. Att engagera och utveckla dina medarbetare är något av det bästa du vet. Dina ambitioner är höga och du gillar att arbeta hårt. Raka puckar och ett glatt humör är självklart för dig. Dessutom har du: • flera års erfarenhet från ledande befattning inom handel, med personal- och budgetansvar • kunskaper i arbetsrätt och arbetsmiljöarbete • erfarenhet av försäljningsverksamhet, gärna från en verksamhet som hanterar stora volymer • lätt för att få med dig gruppen Om du inspireras av att jobba i en föränderlig miljö där flexibilitet är en nyckel, då kommer du att trivas hos oss! Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som ledstjärna i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med våra värderingar. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten som varuhuschef genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/ I samband med denna rekrytering samarbetar Rusta med Retail Recruitment och frågor rörande tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare. Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.
Operatör till produktion av kättingprodukter i stål Är du en händig, noggrann och lösningsorienterad person med intresse för industriproduktion? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Som operatör spelar du en viktig roll i vår produktion av kättingprodukter i stål. Du arbetar nära dina kollegor i ett team där kvalitet, säkerhet och effektivitet står i fokus. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Drift och övervakning av maskiner för tråddragning, glödgning, svetsning, härdning, målning och kalibrering. Genomföra operatörsunderhåll och maskinomställningar vid behov. Bidra till ordning och reda på arbetsplatsen genom löpande städning. Arbeta i affärssystemet SAP samt följa upp maskinernas effektivitet och tillgänglighet via Balthzar. Vara flexibel och stötta teamet där det behövs för att säkerställa en smidig och effektiv produktion. Tjänsten är förlagd till tvåskift, vilket innebär att vi söker dig som är flexibel och trivs med skiftarbete. Vi söker dig som: Har erfarenhet av industriarbete – men har du rätt vilja och engagemang ser vi gärna att du söker även utan tidigare erfarenhet. Är positiv, praktiskt lagd och tar gärna initiativ. Har god förståelse för vikten av säkerhet, kvalitet och effektivitet i industrimiljö. Är noggrann och har lätt för att samarbeta i team. Behärskar svenska i tal och skrift. Meriterande (men inget krav): Industriutbildning Truckkort och/eller traverskort Observera att utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras inför eventuell anställning. Vi erbjuder: En varierad och utvecklande arbetsmiljö Ett sammansvetsat team med stark laganda Stora möjligheter till kompetensutveckling inom industrin Urval sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter det intressant? Ansök redan idag via vårt rekryteringssystem och bli en del av vårt team!
Östra Ringsskolan, Gamleby Vår vision inom Barn- och utbildningsförvaltningen är: KOMPETENS FÖR LIVET Lust att lära – rätt att lyckas. Alla barn och elever är nyfikna, kreativa och tänkande. Hos oss har alla en känsla för tolerans och solidaritet. Vi möter barn och elever med höga förväntningar. Vi tror på deras förmåga att lyckas i lärandet för livet. I vårt arbete är mötet med barn och elever, undervisning, medarbetarskap och ledarskap centrala delar för att nå vår vision. Vi söker nu dig som är lärare i svenska och engelska till Östra Ringskolan för ett vikariat läsåret 25/26. Dina arbetsuppgifter Du kommer att enskilt och tillsammans med ditt arbetslag på skolan planera, genomföra och utvärdera arbetet enligt skolans styrdokument och med vår vision i sikte. Du kommer att driva egen undervisning i årskurserna 7-9 och även ha ett nära samarbete med övriga pedagoger i verksamheten. Som lärare arbetar du med att främja varje elevs utveckling och lärande. I ditt ansvar ligger att skapa goda relationer till elever, föräldrar och kollegor. Du är en vuxen förebild för alla elever på skolan. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad lärare och som har behörighet att undervisa i svenska och engelska på högstadiet. För att lyckas och trivas hos oss behöver du ha god förmåga att samarbeta, vara lyhörd och ha lätt för att sätta dig in i andra människors perspektiv. Du behöver vara trygg i dig själv, stabil och ha god självinsikt. Det är viktigt i rollen att du har en väl utvecklad pedagogisk förmåga. Du har god förståelse för hur barn och ungdomar tar till sig kunskap och om olika förutsättningar för lärande. Det är också viktigt att du är flexibel och lätt kan anpassa dig till ändrade omständigheter i verksamheten. Övrigt Tjänsten omfattas av registerkontroll. Sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Måltidsservice Vi söker nu en ny kock till måltidsservice poolverksamhet Dina arbetsuppgifter Som Poolkock kommer du att arbeta på samtliga av våra enheter inom förskola, grundskola, gymnasiekök och äldreomsorgskök. Du kommer att vara delaktig i alla förekommande arbetsuppgifter inom kök, disk och matsal. I rollen som Poolkock ansvarar du för att tillaga och leverera god, näringsrik, hållbar och säker mat till barn, elever och äldre och alltid med fokus på kvalitet och matglädje. En viktig del av ditt arbete är att i nära samarbete med dina kollegor, kontinuerligt arbeta för att utveckla och förbättra verksamheten. Med ditt positiva bemötande och höga servicenivå skapar du en inbjudande och trivsam miljö för våra matgäster. Din passion för matlagning, ditt engagemang och din kreativitet är avgörande för att skapa en måltidsupplevelse som verkligen gör skillnad i barnens och elevernas och äldres vardag. Genom din samarbetsförmåga och ditt professionella förhållningssätt bidrar du till en arbetsplats där matglädje och matgästen alltid står i centrum. Du har ett stort intresse för matlagning från grunden och en vilja att utveckla hela måltidsupplevelsen, samt ett starkt engagemang för att uppnå de mål som har satts upp inom verksamheten. Hållbarhet och näringsriktiga måltider är våra kärnområden, och vi hoppas att du delar vår passion för detta och vill vara med och göra en verklig skillnad. Ordinarie arbetstid är måndag-fredag, Din kompetens Vi söker dig som: • är utbildad kock, eller har annan för tjänsten relevant utbildning inom restaurang/livsmedel • har erfarenhet som kock och är van vid att arbeta med service och kundbemötande • kan kommunicera obehindrat på svenska både i tal och skrift • har erfarenhet av att använda digitala hjälpmedel i ditt arbete • har körkort Som person är du en naturlig relationsskapare som har lätt för att samarbeta med andra och ser service som en av dina främsta egenskaper. Du är en kreativ och initiativtagande person som vågar tänka nytt och testa nya idéer. Samtidigt har du förmågan att behålla fokus på de långsiktiga målen och du sätter alltid matgästens upplevelse i centrum. Du är flexibel och har förmågan att inspirera andra. Med ett positivt förhållningssätt gentemot både gäster och arbetskamrater förstår du vikten av att ditt engagemang har en avgörande betydelse för våra gästers matupplevelse. Övriga krav För denna tjänst krävs B-körkort med vana av manuell växellåda. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbetat inom storkök Övrigt Om du blir aktuell för tjänsten kommer du att behöva uppvisa ett godkänt utdrag från belastningsregistret. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (https://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i en matbutik på lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på Lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik. Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan lördag på förmiddagen under perioden v.26-33 Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste). Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 122 jobb