Lediga deltidsjobb i Arboga
Det finns totalt 23 lediga deltidsjobb att söka i Arboga
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för en dagligvarukedja som växer snabbare än branschen för sjunde året i rad som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Vi söker nu butiksäljare, deltid 20 h/vecka! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: • Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda • Säkerställa färskhet och slutdatum på varor • Hålla rent och fräscht i butiken • Betjäna kunder i kassan • Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång. • Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch • Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 20 timmar i veckan. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Vill du vara med på vår utmanarresa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: o Klicka på “Sök nu” o Fyll i formuläret o Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
RG Marknadspartner AB erbjuder bl a säljtjänster inom främst dagligvaruhandeln och fackhandeln. Huvudkontoret finns i Gävle och vi är verksamma sedan 1994. Företaget är rikstäckande med lokalkontor runt om i landet. Är du som person social, serviceinriktad, noggrann, ansvarsfull och trivs med kund- och personalkontakt ute i butik? Då söker vi dig som kan tänka dig att dels förvalta ett mindre antal fasta timmar i butik, från 2-6tim/v i dagsläget samt vara tillgänglig vid behov vid sjukdomar, kampanjer eller inhopp vid andra behov. Körkort ger utrymme för fler uppdrag! Vi söker dig som redan har erfarenhet av dagligvaruhandeln eller likvärdigt som anses meriterande. Ett glatt leende uppskattas! Uppdragen består primärt av besök i butik för att ta hand om och fylla på lösgodis- eller naturgodisavdelningen, men kan också bli andra uppdrag såsom ombyggnationer, andra uppdragsgivares plockuppdrag, inventeringar mm. Även demouppdrag finns det möjlighet till om man vill! Maila din ansökan med CV och personligt brev märkt med ”Butikskonsulent Arboga" till [email protected]. Läs mer om oss på vår hemsida www.rgmp.se. Lön enligt Handels avtal. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående och innan ansökningstidens slut, så välkommen skicka in din ansökan redan nu.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Arboga Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Vi söker dig som: Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, natt (aktiv samt jour), vardag som helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
We are looking for new home cleaners to join our team in Köping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Köping.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Vi söker nu assistenter i alla åldrar som brinner för sin yrkesroll och som har stor förståelse för allas rätt till ett bra liv. Vi ser gärna att du är en pigg och engagerad person med glimten i ögat. Hos vår kund kräver arbetet att du har god kondition, har lätt för att ta instruktioner och är självgående. Du kommer att arbeta i hemmet i närheten av hans familj, men ni som assistansteam förväntas sköta arbetsuppgifterna självständigt. Du erbjuds trevliga kollegor och en aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion och utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Assistentens roll och erfarenhet Vi söker dig som är driven, strukturerad, plikttrogen och har hög arbetsmoral. Man behöver vara påhittig och för att passa till denna tjänst behöver du kunna kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Assistenterna i denna grupp behöver vara lyhörda, stabila och ha förståelse för kundens funktionsnedsättning- Vi värdesätter personlig mognad. Introduktion och utbildning sker på arbetsplatsen och inom företaget. Det viktigaste är att du och kunden klickar med varandra och har roligt. Meriterande erfarenheter och krav · Krav att behärska svenska i tal och skrift. · Krav att du är helt rökfri. · Krav på B-körkort, tillgång till egen bil. · Krav att du är simkunnig. · Erfarenhet av arbete med barn i lägre åldrar. · Erfarenhet av TAKK- teckenkommunikation. Arbetstider/ tjänstgöringsgrad · Deltidstjänst efter överenskommelse. · Även timanställd, som kan utökas till en deltidstjänst. · Arbetspassen är förlagda över dygnets alla timmar. · Vardagar och helger enligt schema. Om lön Vi tillämpar lön enligt Fremia Om anställningsvillkor Kollektivavtal Vi erbjuder utbildningar och friskvårdspeng Kontaktpersoner Maria och Jörgen Ekstedt E-post: [email protected] Mejla: -CV med FOTO. Uppgifter om våra KRAV måste framgå tydligt i ditt CV! (.pdf-format) -Personligt brev. Varför passar just du som personlig assistent? (.pdf-format) Från och med 1:a januari 2011 är det ett krav att man måste ha polisbrottsregister när man utför insatser åt barn under 18 år. Vi på FMF Assistans tar polisbrottsregister på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Ett belastningsregister- LSS beställer man på https://digitaliseringsinitiativet.se/belastningsregistret Sök jobbet senast Rekryteringen sker fortlöpande och snabbt tillträde prioriteras. Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: En tillsvidareanställning på 75% Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.
Inom socialförvaltningen ansvarar verksamheten för funktionsstöd för att ge stöd och service enligt LSS (lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). LSS är en rättighetslag som ska garantera personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar goda levnadsvillkor, att de får den hjälp de behöver i det dagliga livet och att de kan påverka vilket stöd och vilken service de får. Vi söker nu timvikarier som kan arbeta flexibelt och med kort varsel inom verksamheten för funktionsstöd Arbetsuppgifter Som timvikarie kommer du att arbeta på en eller flera enheter inom verksamhetsområdet och täcka upp för ordinarie personals frånvaro. Arbetet innebär att ge stöd och omsorg till brukare utifrån den enskildes behov. Du bör kunna arbeta minst tre dagar i veckan. Kvalifikationer Du ska ha fyllt 18 år. Det är meriterande om du är utbildad stödassistent, vilket innebär att du läst vård- och omsorgsprogrammet med inriktning på funktionsnedsättning eller barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogiskt eller socialt arbete. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariationer. Vi söker också dig som är oerfaren men som har planer på att utbilda dig inom ett vårdyrke. Du behöver kunna tala och förstå svenska bra och kunna uttrycka dig väl i skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du ska vara ansvarstagande, flexibel och ha ett intresse för att möta människor i deras vardag. Till vissa tjänster krävs B-körkort. Villkor Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning på varierande tider för att täcka vårt bemanningsbehov, dag, kväll, helg och till vissa tjänster även natt eller sovande jour nattetid. Du bör kunna inställa dig på arbetsplatsen inom en timma efter att vi ringt dig och du bör ha ordnad barntillsyn. Om du blir aktuell som vikarie kommer du att få lägga din tillgänglighet på din sida i vårt system Time Care Pool för fem veckor framåt. För att bli anställd inom verksamheten behöver du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Utdrag "Barn med funktionsnedsättning" beställs från https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623. Normal handläggningstid hos Polisen är cirka två veckor. Ansökan Bifoga personligt brev och CV/meritförteckning i Word- eller PDF-format (ej Pages) samt ange dina referenser. Urval Vi rekryterar löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag 2024-11-30. Urval sker utifrån din kompetens och erfarenhet men också utifrån dina svar på frågorna som ställs när du registrerar din ansökan. Om du blir aktuell för intervju så kommer du att bli kontaktad av oss. Rekryteringen av timvikarier sker kontinuerligt utifrån verksamhetens behov och vi skickar därför inte ut något mejl om det inte är aktuellt med intervju för tillfället. Välkommen med din ansökan! Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen. Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!
Visar 1 till 10 av 23 jobb