Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% med truckkort och erfarenhet inom lager? Då kan det här vara tjänsten för dig! OnePartnerGroup söker nu engagerade och serviceinriktade lagermedarbetare för varierande arbete hos vår kunder i Borås. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av plock & pack, container lossning, lagring och truckkörning. Din profil Till denna tjänst söker vi personer med truckkort och mycket god fysik då arbetet kan innebära tunga lyft. För att trivas i rollen är det viktigt att du har hög arbetsmoral och trivs med att jobba i ett fysiskt krävande arbete med högt tempo. Vidare är du en målmedveten och resultatorienterad person som strävar efter att nå företagets målsättning tillsammans med dina kollegor. Krav Kunna arbeta dagtid minst 2-4 pass i veckan samt vissa kvällar Svenska i tal & skrift Har fyllt 18 år Studerande i minst 1 år framåt och kan styrka detta genom giltigt intyg Truckkort A1-4 samt B1-6, ange dina behörigheter direkt i ansökan Körkort och tillgång till egen bil Erfarenhet av tidigare arbete inom lager & logistik Villkor: Ort: Borås Arbetstider: Dagtid/kvällstid, kan förekomma helg Omfattning: Deltid När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Karol Doyo ([email protected]). Vi vill uppmärksamma om att det är semestertider, vilket innebär att vi kommer att påbörja intervjuer först i augusti. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!
Din framtida arbetsgivare I en värld där förändring är den enda konstanten behövs en partner som tänker längre och smartare. Effektiv kombinerar digital precision med mänsklig expertis för att rekrytera exakt den kompetens företag behöver – oavsett bransch, nivå eller tjänst. Vi är ett lag av dedikerade bolag, fördelade över olika orter. Därför kan vi effektivt lösa lokala behov. Med rekrytering, bemanning, matchning, personalutveckling och vår egna SaaS-lösning förenklar vi vardagen för både företag och människor. Som flerfaldigt prisat karriär- och rekryteringsföretag brinner vi för att lyfta människor och göra skillnad – på riktigt. Från samhällsnytta till nytt jobb. Från fotbollsplanen till vinnare i arbetslivet. Vad erbjuder rollen? Som Kandidatansvarig hos Effektiv får du en central roll i våra rekryterings- och bemanningsprocesser, där du framför allt fokuserar på att hitta, attrahera och engagera rätt kandidater. Du arbetar tätt tillsammans med en konsultchef i det dagliga arbetet och bidrar aktivt till att bygga upp och underhålla vårt kandidatnätverk. Samtidigt har du ett stort eget ansvar för det administrativa flödet kopplat till kandidathanteringen. Vanliga arbetsuppgifter innefattar: Aktivt nätverka och attrahera kandidater till olika uppdrag Skriva och publicera annonser i relevanta kanaler Göra urval och boka in kandidater till intervjuer Hålla intervjuer och genomföra referenstagningar Arbeta proaktivt med att utveckla och stärka Effektivs kandidatnätverk Du kommer även att bidra med nya idéer och arbetssätt för att nå ut till fler kandidater, samt hantera löpande administration som stöttar hela rekryteringsprocessen. Vem är du? Vi söker dig som är i början av dina studier på eftergymnasial nivå och vill arbeta extra vid sidan av. Vi tror att du studerar ett HR-inriktat program, till exempel personalvetenskap, psykologi, beteendevetenskap eller liknande – och är nyfiken på att omsätta dina teoretiska kunskaper i praktiken. Du trivs med ett högt tempo, är självgående och har en stark känsla för struktur och ansvar. Du är engagerad, nyfiken och har lätt för att kommunicera med olika människor. Vidare är du flexibel, initiativtagande och tycker om att arbeta mot tydliga mål. Vi tror att du har erfarenhet från en roll med många kontaktytor – kanske har du arbetat inom service, kundtjänst eller administration tidigare. Det är meriterande om du har kunskap inom rekrytering, search eller digitala nätverk. Du har god datorvana och håller dig gärna uppdaterad om digitala verktyg och trender. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Är detta din perfekta match? Det här är den perfekta rollen för dig som vill få praktisk erfarenhet inom HR och rekrytering samtidigt som du studerar. Hos Effektiv får du chansen att växa i en roll med mycket ansvar, samtidigt som du får stöttning och vägledning av erfarna kollegor. Du får vara med och påverka, testa nya idéer och utvecklas i en framtidsbransch – allt i ett värderingsstyrt företag där vi har kul på jobbet och bryr oss om varandra. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande med start i augusti. Sista ansökningsdatum är 31 aug. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Anders Salo på [email protected] Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos oss. Sökord Kandidatansvarig,Rekrytering,Bemanning,Bemanningsbranschen,Rekryteringsassistent HR-assistent,Studentjobb HR,Extrajobb inom HR,Personalvetare,HR-student,Kandidathantering,Kandidatnätverk,Digital rekrytering,Search,Administration inom HR,Talent acquisition,Studentjobb rekrytering
Vi söker nu fler engagerade och flexibla studenter till en ledande aktör inom tredjepartslogistik (3PL). Här hanteras varor åt välkända kunder inom främst mode och retail. Som lagerarbetare hos vår kund kommer du att ha en varierad arbetsdag. Du kommer framför allt att arbeta med plock och pack med hjälp av pick-by-voice-system, men även andra uppgifter som lossning, lastning och truckkörning kan förekomma. Flexibilitet är nyckeln – det är viktigt att du är öppen för att rotera mellan olika stationer och hugga i där det behövs. Du blir en viktig del i det dagliga flödet och en nyckelspelare i att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i logistiken. Arbetstider: Mån-fre kl. 07:00–16:00. Vi ser gärna att du är tillgänglig flera dagar i veckan, särskilt under högsäsong. Vi erbjuder ett varierande arbete där du snabbt blir en viktig kugge i ett större maskineri. Du får även en närvarande konsultchef som stöttar dig på plats, goda möjligheter till övertid och – för rätt person – chans till långsiktighet och större ansvar. DETTA SÖKER VI Vi letar efter dig som har en positiv inställning, är van vid att arbeta i ett högt tempo och som gärna tar ansvar. Du är noggrann och effektiv, trivs med fysiskt arbete och vill vara med och bidra till ett bra arbetsklimat. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska eftersom arbetet sker med röststyrning (pick-by-voice) och god förståelse för instruktioner är avgörande. Du tycker om att vara flexibel – både när det gäller arbetsuppgifter och arbetstider – och ställer gärna upp när det behövs, även på övertid. Det är också ett stort plus om du är intresserad av att jobba långsiktigt och vill växa tillsammans med teamet. Vi ser gärna att du har: - Tidigare erfarenhet från lagerarbete - God förståelse för svenska språket i tal och skrift (krav) - Erfarenhet av pick-by-voice, truckkörning eller arbete med VMS-system som NICE eller Ongoing är meriterande - Truckkort A+B är ett plus, men inte ett krav - Studier eller annan huvudsaklig sysselsättning 50% i minst 1 år framåt - Kan arbeta 2-3 vardagar i veckan under terminerna (främst i början på veckan) OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Kunskapsskolan i Sverige driver grund- och gymnasieskolor under namnen Kunskapsskolan och Kunskapsgymnasiet. Kunskapsskolans första skolor startade år 2000 och idag går det drygt 14 500 elever i de 30 grundskolorna och 7 gymnasieskolorna. På Kunskapsskolan har vi en pedagogik som är personligt utformad och utgår från varje individ. Genom vårt arbetssätt skapar vi nära relationer mellan lärare och elev, vilket ger förutsättningar för att varje elev ska nå längre än de själva tror är möjligt. I en miljö där eleven får vara sig själv och får rätt stöd och utmaningar skapar vi en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas. Kunskapsskolan Borås är en grundskola för elever i förskoleklass till årskurs 9. Skolan är uppdelad på två skolbyggnader, en för förskoleklass-åk 3 och en för åk 4-9, med idag cirka 190 respektive 510 elever. Skolan startade 2008 och ligger på regementsområdet i Borås. På vår skola har vi nöjda elever som trivs och som har goda studieresultat. Kunskapsskolan Borås söker ett skolmåltidsbiträde till vår förskoleklass till årskurs 3-verksamhet Som skolmåltidsbiträde ansvarar du för att servera lunch och mellanmål till eleverna i vår skol- och fritidsverksamhet under och efter skoltid tillsammans med skolmåltidsansvarig i F-3-verksamheten. Vi har ett mottagningskök, vilket betyder att all lunchmat lagas på annan plats och transporteras hit. I arbetsuppgifterna ingår det bland annat att ta emot och servera mat, hantera disk och hålla ordning i matsalen och inte minst se till att eleverna får en trevlig matsituation. Kvalifikationer • Har tidigare erfarenhet av livsmedelshantering • Har genomgått grundläggande hygienutbildning • Är relationell som person och har lätt för att hantera sociala sammanhang • Är effektiv och välorganiserad Meriterande kvalifikationer • Erfarenhet av restaurang, storkök eller liknande. Tjänstens utformning Tjänsten är en tillsvidaretjänst på deltid 50% Rekryteringsprocess Ansökan sker via länken nedan senast den 30 juli 2025. För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på www.polisen.se Vid frågor kontakta rektor Björn Nyman på [email protected] eller via telefon 0733-229905 (semester mellan 30/6-28/7). Mer information på om oss och vår pedagogik hittar du på vår hemsida, kunskapsskolan.se / kunskapsgymnasiet.se Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär.
Att hjälpa människor till en bättre hälsa är ett av de viktigaste uppdragen man kan ha. På Södra Älvsborgs sjukhus (SÄS) är vi 3700 medarbetare med 120 olika yrken som tillsammans bidrar till det varje dag. Vilken roll vill du spela? Oavsett roll kan vi erbjuda dig ett meningsfullt, tryggt och utvecklande arbete där du finns till och gör skillnad för andra. Våra medarbetare säger ofta att SÄS är ett ”lagom stort sjukhus” – det är så pass stort att man kan utvecklas och göra karriär och så pass litet att det finns en känsla av gemenskap över verksamhetsområdena. Hos oss finns en framåtanda och det pågår alltid spännande satsningar och forskning för att förbättra vården för våra patienter och möta framtidens utmaningar inom hälso- och sjukvård. Vill du veta mer om oss? Följ oss i sociala medier: https://www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr, https://www.linkedin.com/company/s%C3%B6dra-%C3%A4lvsborgs-sjukhus/mycompany/, https://www.instagram.com/sodra_alvsborgs_sjukhus/?hl=sv Om oss Verksamhetsområdets uppdrag är att utreda och behandla patienter inom specialiteterna kirurgi, ortopedi och öron-näsa-hals samt urologi. Vi har tre slutenvårdsenheter och fyra mottagningar och vård bedrivs i Borås och Skene. I Borås genomförs både i den akuta såväl som den planerade verksamheten och i Skene genomförs endast planerad verksamhet. Läkarenhet kirurgi består av cirka 40 medarbetare fördelat på två läkarchefer och har fem sektioner: övre gastro, kolorektal, bröst/endokrin, kärl samt akut. Varje sektion leds av sen sektionsansvarig och inkluderar överläkare, specialister inom kirurgi, urologi och kärlkirurgi samt ST-läkare. Medarbetargruppen präglas av drivna individer med lång erfarenhet och hög kompetens. Om vår lediga tjänst Som läkarchef på läkarenhet kirurgi kommer du tillsammans med befintlig läkarchef att ha ett delat ansvar för ekonomi, personal och verksamhet. Du leder och utvecklar verksamheten tillsammans med ditt arbetslag med fokus på högkvalitativ vård. Du ingår i ledningsgruppen och arbetar nära övriga 13 chefer för att driva verksamhetsområdets strategiska utveckling. Som chef på SÄS bidrar du även till förvaltningens utveckling och företräder fattade beslut. I din roll ingår, utöver nära dialog och planering för utvecklingen av dina medarbetare, även rekrytering, kompetensförsörjning samt att vara delaktig i schemaläggningsarbetet. För administrativt stöd har du en administratör dedikerad till enheten. Vidare kommer du ha ett samarbete med två utvecklingscontrollers, ekonomicontroller, HR-partner och ledningsstöd. Som läkarchef är du direkt underställd verksamhetschef för verksamhetsområde kirurgi, ortopedi och öron-näsa-hals. Chefsuppdraget uppskattas till 40–60% och innebär delat ledarskap. Tjänsten kan kombineras med kliniskt arbete som specialistläkare inom kirurgi, urologi eller kärlkirurgi inklusive jourtjänstgöring. Din profil Du är i första hand läkare där det är meriterande med specialistkompetens inom kirurgi och erfarenhet av ledarskap och/eller chefsuppdrag. I andra hand innehar du en kandidatexamen inom hälso- och sjukvård som arbetsgivaren bedömer relevant i kombination med erfarenhet av ledarskap och/eller chefsuppdrag. Vi förutsätter att du är en balanserad person med goda ledaregenskaper och har en förmåga att inspirera, engagera och skapa delaktighet. Förändringsledning och utveckling är naturliga delar av ditt chefskap och du tar vara på dina medarbetares kompetens och uppmuntrar till deras förmåga att driva förändrings- och förbättringsarbeten på enheten. Inom ramen för omställningen av sjukvården förväntas du ta ett ansvar i resan att utveckla verksamheten mot nya arbetssätt. Du är strukturerad, analytisk och har förmågan att verka i komplexa sammanhang, se helheten och arbeta strategiskt för mål och strategi. Kommunikation och lyhördhet är starka sidor hos dig och med ditt närvarande ledarskap bidrar du till ett gott arbetsklimat. Vi värdesätter chefskap enligt VGR:s chefskriterier: Värdegrundsbaserat chefskap, Mål- och resultatorienterat chefskap, Kommunikativt chefskap och Utvecklingsorienterat chefskap. Övrigt Vänligen bifoga utbildningsbevis och/eller yrkeslegitimation med din ansökan. Intervjuer planeras genomföras 21 augusti och kommer att genomföras tillsammans med facklig representant. Rekryteringsprocessen kan komma att innehålla testning i form av kapacitets- och personlighetstest samt strukturerad intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Vi söker nu ett restaurangbiträde på 75% - Är du den rätta? Möjlighet till heltidstjänst kan bli aktuellt alt fler timmar vid större gästgenomströmning. Restaurangen serverar dagligen lunch alla vardagar samt ett mindre frukostutbud. Vi söker dig som brinner för mat och restaurang och vill anta en ny utmaning. Du brinner för service och mötet med gästen. Du har ordning och reda på ditt arbete och i din planering, både bakom i köket och runt omkring i restaurangen. Du klarar av att ha många bollar i luften och är en teamplayer men kan också arbete självständigt. Du är positivt inställd och ser lösningar före hinder. Du har gästens upplevelse som viktigaste mål och är med och levererar en fantastiskt helhetsupplevelse. Du är stresstålig och har lätt för att hålla huvudet kallt under stressiga situationer och tappar inte din planering eller ditt glada humör. Du kommer arbeta med en restaurangs alla olika uppgifter, från mötet med gäster, servering av mat, kassahantering och servering, sköta mottagning och viss beredning i köket samt salladsberedningen, diskning och städning. Du kan komma att bistå med hjälp i beställningar/cateringar. Du är van att jobba ensam och planera din dag väl göra klart innan hemgång och lämnar köket och restaurangen i perfekt skick till dagen efter. Du arbetar ensam och har därmed ett sinne för detaljer och är flexibel samt lätt för att se vad som behöver göras samt ta ansvar för att färdigställa uppgifter. Vi jobbar för våra gästers upplevelse och som en i teamet hos oss är du en stor del i upplevelsen men också i det övriga arbete som pågår. Vi ser gärna att du har lätt att arbeta självständigt. Du är prestigelös och har inga problem att rycka in där det krävs, allt från städning till kassahantering och där emellan vid sjukdom eller stor arbetsbelastning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare liknande arbete och det är meriterande ifall den är mångårig. Arbete med liknande uppgifter och upplägg är också meriterande. Arbetstider är normalt förlagda vardagar 8:30 - 15:00. Restaurangen håller stängt helger och helgdagar. Körkort är meriterande. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Tillträde 2025-08-04 Sök genom att mejla [email protected] och märk din ansökan med "Köksbiträde Hedin"
Vem är jag? Jag är en glad och livlig 11-årig tjej som bor i Borås tillsammans med mina föräldrar och äldre bröder. Jag älskar att bada, pyssla, titta på Youtube, baka, spela spel, busa med bröderna samt åka på äventyr. Eftersom jag har en fysisk funktionsnedsättning och sitter i rullstol så behöver jag din hjälp. Annat som du som assistent hjälper mig med är ståträning (efter program) och stretchning. Vem är du? Jag söker dig som är tålmodig, driven, kan ta egna initiativ och som har barnasinnet kvar! Du som söker behöver vara i god fysik form eftersom man behöver kunna lyfta mig. Du måste också behärska svenska språket bra. Kan du teckenspråk så är det ett plus i kanten, men det är inget krav. Även körkort är önskvärt, men inte heller det är något krav. Dock är det ett krav att du tål pälsdjur eftersom vi har en liten kattunge. Om tjänsten: Vi söker en person som kan arbeta varannan helg samt några vardagar i veckan. Under sommaren är arbetspassen främst förlagda till dagtid. Efter sommaren kommer passen i huvudsak att vara på kvällstid. Tjänstens omfattning beräknas till cirka 40-60 %. Arbetstiderna på vardagar är ca kl 15.30-20.00 och kl 10-18 på helg. Exakta tider planeras i samråd med kunden. Tjänstens tillträde är omgående. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med ansvarig koordinator. Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Välkommen att ansöka! Annonsens ref.nr: 1119 Ansvarig rekryterare: Jonna Ankarhem
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Borås. Vi söker även dig som vill arbeta som vikarie vid behov vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom. Kunden föredrar manliga assistenter Arbetstider fasta tjänsten vardagar : Kl. 07.25-18.25 Tisdagar Kl. 18.25- 07.25 ( väntetid 5.88 timmar) Torsdag till fredag Kl. 11.00-18.25 Onsdagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående Om kunden Kunden är en man i 60 -års åldern . Han behöver din hjälp som assistent i sin vardag pga sina symtom av sjukdomen MS. Kundens intressen är bland annat simma, träna på gym, gå på bio, meditera, träffa vänner och gå på kulturella arrangemang. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Följa med på aktiviteter tex till simhallen Förflyttningar Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation . Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du är simkunnig och tål klor samt är rökfri. Du besitter en mycket god social förmåga och är lugn i din personlighet och har ett gott tålamod. Du behöver vara inkännande och veta när du ska ta initiativ eller backa. Krav: Simkunnig och tål klor Rökfri under arbetstid Yrkesmässig erfarenhet som personlig assistent eller inom vård och omsorg Fullvaccinerad mot Covid-19 Flytande Svenska i tal och skrift Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Sysselsättningsgrad: 1 fast tjänst 3 pass i veckan . I tjänst som vikarie vid behov. Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att ti llsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Är du på jakt efter ett kortare uppdrag i slutet av sommaren som är socialt och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett uppdrag som datorutdelare till vår kunds verksamhet i Borås med omnejd. Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Om jobbet som datorutdelare I rollen som datorutdelare kommer du att ha blandade arbetsuppgifter, främst kommer det handla om att leverera ut datorer till kunder i Borås med omnejd. Kan även handla om emballagehantering samt att hålla enklare genomgångar för grupper gällande datorerna. Övrig information * Placeringsort: Borås, Svenljunga, Alingsås * Anställningsform: Extrajobb, kort uppdrag mellan augusti och september * Arbetstider: Dagskift, främst mellan 07.00-16.00 * Upplärning: i början av augusti Är det dig vi söker till tjänsten? För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du känner dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Du ska vara en person som inte har några svårigheter att prata inför andra människor. Det är också viktigt att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Vi söker dig som är social och gillar att vara strukturerad och organiserad. Krav för tjänsten är att du * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, till exempel annat extrajobb, studier mm * har god svenska i både tal och i skrift * har B-körkort och tillgång till bil * kan prata inför andra människor * har god förståelse i engelska Meriterande för tjänsten är om du har ett tekniskt intresse. Kunderna du kommer att åka till är i Borås och Svenljunga. För att bli aktuell för tjänsten ska du kunna ta dig till samtliga områden! I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Välj ett jobb för att visa detaljer