Lediga deltidsjobb i Eda

Det finns totalt 10 lediga deltidsjobb att söka i Eda

Butikssäljare deltid Cubus Charlottenberg
Varner Retail AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du skapa de bästa shoppingupplevelserna i en av Sveriges största klädkedjor? Bli vår nya butikssäljare! Om Cubus Hos Cubus är människor vår största styrka, och vi vet att framgång börjar med en bra arbetsmiljö. Vi är ett engagerat och sammansvetsat gäng som älskar att arbeta tillsammans för att skapa bra kundupplevelser varje dag. Du blir en viktig del av en välskött butik med ett engagerat team som hejar på dig och vill att du ska lyckas. Du kommer att få möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundservice, samtidigt som du spelar en viktig roll för att nå butikens mål. Är detta du? Som butikssäljare på Cubus älskar du att umgås med kunder! Du är utan tvekan en skicklig säljare; alltid leende, tillgänglig och redo att skapa bra shoppingupplevelser för kunderna. Du trivs bäst med en varierad och rolig arbetsdag, där du tillsammans med teamet arbetar för att nå gemensamma mål. Du är noggrann med att utföra dina uppgifter på ett bra sätt, vare sig det handlar om att hålla butiken ren, hantera varor eller viktigast av allt, ta hand om kunderna. Du förstår sambandet mellan fysisk butik och nätbutik, och använder det aktivt för att möta kundens behov. Vi söker dig som: • Älskar att sälja • Gillar högt tempo • Samarbetar bra med andra • Är positiv och flexibel • Har stort intresse för kläder Är vi en bra match? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan i dag! Cubus är en av Nordens största modekedjor med 300 butiker i Norge, Sverige och Finland. Vi betonar garderobens viktigaste plagg, bra material och rimliga priser, vi erbjuder kläder för spädbarn, barn, kvinnor och män. Naturmaterial, moderna, bekväma passformar och bra funktion anpassad till alla årstider beskriver konceptet väl. På Cubus älskar vi tempo och strävar mot att skapa den perfekta shoppingupplevelsen, vi arbetar tillsammans och firar framgångar. Vårt mål är att erbjuda kundens favoriter, och vi uppnår detta eftersom vi har världens bästa kollegor! Cubus är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Carlings, Bik Bok, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Vill du berika en 13-årings liv v.30+v.32 i sommar?
God Assistans i Värmland AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som har möjlighet att arbeta v.30 och v.32 hos vår kund i Charlottenberg. Är det du? På grund av oförutsedda händelser har vi behov av en person som kan arbeta ett par veckor i sommar. Arbetet i denna assistans innebär att hjälpa en 13-årig kille att njuta av sommarlovet. Han har autism och behöver hjälp i vardagen för att få allt att fungera som det ska. Ni kommer spendera mycket tid utomhus och göra massa roliga aktiviteter. En regnig dag tror vi att ni bakar, kollar en film eller hittar på något annat. Oavsett är detta en mysig assistans där du verkligen blir behövd och är en förutsättning för ett härligt sommarlov. Att vara assistent:  Att vara personlig assistent är ansvarsfullt, tro inget annat. Man kan säga att du är en annan människas "armar och ben", du hjälper till med de saker som personen inte längre klarar av själv. Det kan innebära att du hjälper till med allt från att ta en promenad till att klä på sig. Ibland lagar du mat eller hjälper kunden med dusch och toalettbesök, allt beror på kundens förutsättningar.  Yrkesrollen passar dig som är ansvarstagande och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du beskrivs förmodligen som en person med ett stort hjärta och som tycker om att fixa så att andra mår bra. På God Assistans värnar vi om våra assistenter och vi vet att mår våra assistenter bra så gör de ett bra arbete. Det är därför som vi har ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000kr/år, kollektivavtal och en branschmässigt god lön.   Om kunden:  Vår kund är en pojke i 13-års åldern som bor i Charlottenberg och har autism. Han är en glad och positivt inställd person som älskar olika aktiviteter såsom att vara i naturen, cykla, hoppa studsmatta och baka. Han behöver hjälp med sin dagliga livsföring vilket betyder att du kommer hjälpa till med personlig omvårdnad och se till att dagarna blir så bra som möjigt. Förutsättningar och tjänsteinformation:  För att lyckas i rollen som assistent hos denna kund behöver du framförallt vara ansvarstagande, alert och gilla att göra aktiviteter. Vi tror att du har en god fysik så att du orkar hänga på alla upptåg som ni kommer göra. Vi söker antingen en kille som är aktiv med god fysik eller en lite äldre kvinna som ta en "mormors"-roll under dessa veckor.  Arbetstider: Vi behöver framförallt hjälp v.30 (mån-fre 09:00-17:00) och v.32 (mån-fre 10:00-18:00). Finner vi dig där allt klaffar riktigt bra, så finns möjlighet till mer arbete framöver. Krav: Du behöver kunna arbeta aktuella veckor.  Bil och körkort är meriterande. Påvisa utdrag ur belastningsregistret. Vi rekryterar löpande. God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se .

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Säljare extra - Quality Outlet Charlottenberg
Scorett Footwear AB
Butikssäljare, fackhandel

Scorett-gruppen är en av Sveriges ledande skokedjor inom detaljhandeln. Vi arbetar med att till varje säsong ta fram ett attraktivt sortiment med mycket hög kvalitet, trendfaktor och god komfort för både herr och dam. Vi ger alla medarbetare god produktkompetens och chans till utveckling och karriär – vilket är nyckeln till vår framgång. Vi arbetar också för en hållbar utveckling! Din nästa utmaning? Som säljare är du vårt ansikte utåt, den som ska ge varje kund en förstklassig service och shoppingupplevelse. Våra kunder ska alltid kunna förvänta sig att få kunskap, produktinformation, inspiration, tips och idéer – det blir din uppgift att kunna leverera detta med ett leende på läpparna. Andra arbetsuppgifter som du som säljare jobbar med är kassahantering, exponering, lagerhantering samt att hålla butiken ren och snygg. Passar du ihop med oss? Det absolut viktigaste är din personlighet. Vi tror att du är social och utåtriktad, du har massvis med positiv energi, du tycker det känns fantastiskt att få göra kunder nöjda och överträffa deras förväntningar. Att småprata kommer naturligt för dig och din lyhördhet bidrar till att du servar kunden efter dennes personlighet och specifika behov. Du är en teamplayer, du är tävlingsinriktad och du triggas av att jaga mål som både lyfter dig och din butik. Det är toppen om du har erfarenhet av att arbeta som säljare, gärna inom detaljhandeln. Erfarenhet av kassaarbete, butiksexponering och in- och utleveranser är också meriterande. Det är viktigt att du är flexibel och att du har möjlighet att jobba kvällar såväl som helger och vardagar. Älskar du dessutom mode och har en ”inga-problem-inställning” så är du helt rätt för oss! Vad kan vi erbjuda dig? Löpande utbildningar i produktkunskap, produktvård och skoproduktion. Möjlighet att göra karriär, exempelvis som biträdande butikschef och vidare till butikschef eller till tjänster på vårt huvudkontor. Vi letar alltid efter talanger bland våra säljare! Goda personalvillkor, avtalsmässig lön och spännande säljtävlingar. Att bli delaktig i ett expansivt modeföretag med positiv tillväxt med massa trevliga kollegor där vi har kul på jobbet tillsammans. Intresserad? Tjänsten innebär att du rings in vid behov, det kan vara både på veckodagar och helger så det är viktigt att du är flexibel. Det blir framför allt jobb nu i sommar men kan även bli mer till hösten. Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Därför rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Undersköterska demensboende natt
Eda kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vård och stöd verksamheten söker till demensboende Tallmogården i Charlottenberg en undersköterska för tjänstgöring natt 64-65 %. 13 nätter/6 veckor (heltidsmått 34,33 timmar/vecka) och varannan helg. Vi har de boende i centrum och arbetar personcentrerat för att ge var och en det de behöver, i team med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, biståndshandläggare, läkare och övrig baspersonal. Vårt arbete utgår från verksamhetens värdegrund samt det goda mötet och bemötandet mot såväl de vi är till för, som mellan oss i personalgruppen. Det dagliga arbetet kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltidssituationer, stöttning, vissa serviceinsatser samt delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och aktiviteter med de boende. I arbetet ingår också att dokumentera händelser kring de boende och upprätta genomförandeplaner, vi ser därför att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal och skrift. Schemasystemet Time Care används och du får själv lägga ditt önskemål för en period i taget. KVALIFIKATIONER • Du ska vara utbildad undersköterska eller ha påbörjat en utbildning till undersköterska • Meriterande är erfarenhet av omvårdnadsyrket och demensvård. • Du har en positiv inställning till ditt arbete, trivs i mötet med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att samarbeta. • Du är flexibel och kan vid behov byta arbetsplats. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Nämndsekreterare/vik arkivsamordnare
Eda kommun
Övriga handläggare

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Kommunledningsstaben är ett verksamhetsområde med fokus på stöd och service till våra medarbetare. Inom staben arbetar vi med IT, Ekonomi, HR, Lön, Information och Kommunikation. Vårt huvudsakliga uppdrag är att se till att våra medarbetare har en trygg och trivsam arbetsplats där alla får vara med. Tillsammans med övriga verksamheter i kommunen arbetar vi aktivt med utveckling av vår organisation med målet att vara en arbetsplats där alla har samma förutsättningar och möjligheter. Vill du blir vår nya kollega och vara med och skapa goda förutsättningar för våra medarbetare? Vill du ha ett varierande och meningsfullt arbete där du får vara med och utveckla kommunens administrativa arbete? Vi söker dig som är strukturerad och serviceinriktad! Vi erbjuder en kombinerad tjänst: Nämdsekreterare 50% tillsvidare Arkivsamordnare 25% vikariat 1 år med möjlighet till förlängning Du kommer att arbeta i en engagerad och dynamisk avdelning som ansvarar för bland annat nämndkansli, kommunarkiv, medborgarkontor, växel, hållbarhet, information och besöksnäring. Placeringsort är Charlottenberg, med möjlighet till distansavtal. Vill du vara med och göra skillnad i vår kommun? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I rollen som nämndsekreterare ansvarar du för att samordna och administrera ärenden inom bildningsnämnden. Du skriver kallelser och protokoll samt hanterar arkivering av dokument. Arbetet innefattar även ärendehantering, registrering och utlämnande av allmänna handlingar. Tjänsten innebär nära samarbete med kollegor, chefer och politiker. Du deltar aktivt i utvecklingen av administrativa rutiner och processer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom statsvetenskap, juridik, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Erfarenhet av offentlig förvaltning, med förståelse för kommunalrätt och ärendehantering Mycket god svenska i tal och skrift God IT-vana och erfarenhet av Office-paketet B-körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av nämndarbete, gärna i kommunal verksamhet Kunskap om arkivering Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Lex Intresse för AI och digitala lösningar Vi söker dig som är: Självständig och ansvarstagande Strukturerad och serviceinriktad Lösningsfokuserad och positiv Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Tjänsten som nämndsekreterare är en tillsvidareanställning på 50%. Utöver detta erbjuds tjänst som vik arkivsamordnare 25% 1 år från tillträdesdagen med möjlighet till förlängning.  Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

16 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Butikssäljare 10%, visstid, Stadium Outlet Charlottenberg
Stadium AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du jobba i ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som driven, serviceinriktad och flexibel? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi söker en butikssäljare till vårt lag. Stadium Outlet vill göra sport och sportmode tillgängligt för alla. För att lyckas med vårt uppdrag måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Vad innebär det att vara butikssäljare? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse i hela butiken. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikssäljare skapar du förutsättningar för våra kunder att hitta de produkter de söker. Detta innebära att du fyller på varor och ser till att butiken är inspirerande och attraktiv, välfylld med våra produkter. Du ser till att ge våra kunder bästa möjliga personliga service genom att hjälpa dem vid behov och ta emot dem i kassan. Vem är du? Vi tror att du delar vår inställning och övertygelse när det gäller att se varje utmaning som en möjlighet. Du trivs med att ha mycket ansvar och vill växa och utvecklas i rollen som butikssäljare. För att jobba på Stadium måste du ha fyllt 18 år. Butikserfarenhet är ett plus. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är på 10% och avser perioden från 1 september 2025 till 31 augusti 2026. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest. Det tar ca 15 minuter att besvara testet. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

11 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kock
Hotell Årjäng AB
Kockar och kallskänkor

Vi önskar att stärka vårt team i köket med en kock till, till vår restaurang på Hotell Charlottenberg Vi ser att du: är genuint intresserad av matlagning, människor och service Under arbetspasset ansvara du för att hålla köksområdet lokaler välkomnande. Vara behjälplig för våra gäster innan, under och efter besök och se till att de får bästa möjliga upplevelse Ha en hög kompetensnivå och alltid hålla sig uppdaterad om arbetet i köket/restaurangen samt lösningsorienterad. Du är flexibel och tycker om att arbeta i högt tempo och känner dig bekväm med snabba förändringar Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Du trivs att arbeta med förbättring och utveckling, är flexibel och är inte rädd för förändringar. Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Mejla din ansökan till Mikael Vogt. [email protected]

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Personliga assistenter
Eda kommun
Personliga assistenter

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER LSS-verksamheten söker dig som vill arbeta som personlig assistent. Det finns en tjänst på cirka 64 % där arbetstiden enbart är förlagd till helger och en tjänst på cirka 84 % med schemalagd arbetstid vardagar och helg. Provanställning kommer att tillämpas. Personlig assistent innebär att assistera en annan människa med allt vad det innebär, bland annat personlig omvårdnad, hjälp med att kommunicera samt få en meningsfull vardag. Social dokumentation samt upprättande och uppföljning av genomförandeplaner ingår i arbetsuppgifterna. Arbetet är förlagt till brukarens hem. KVALIFIKATIONER • Vi ser gärna att du som söker har godkänt betyg från gymnasiets vård och omsorgsprogram eller annan kompetens som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • Du är stabil, lugn och du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter i arbetet. • Du är kommunikativ och kan på ett enkelt och tydligt sätt informera och säkerställa att information nått fram. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Semestervikarie 28tim/v Skopunkten Charlottenberg
Nilson Group AB
Butikssäljare, fackhandel

NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till Skopunkten Charlottenberg Omfattning: 28 tim/v Semestervikariat Tillträde: 2025-06-30 Sista ansökningsdag är 2025-06-15. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
sommar-vikarie
Asian Town Charlottenberg AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

m jobbet Asian Town serverar både thailändsk och kinesisk mat samt en del andra typiska snabbmatsrätter. Vi är mycket serviceinriktade och ser alltid till att våra gäster får bästa möjliga upplevelse av sitt besök i våra restauranger. Det är av yttersta vikt att den maten vi serverar är av högsta kvalité. Vi söker nu ytterligare ett restaurangbiträde till vår restaurang i Charlottenberg. Med tanke på den stora mängden besökare under högsäsongen, måste du kunna hålla hög kvalitet och samtidigt hålla ett högt tempo. Vi kan inte nog betona vikten av vår mats kvalité, därför måste du kunna arbeta väl i en stressig situation. Vi söker dig med glimten i ögat och service i hjärtat. Viktiga egenskaper för tjänsten är att du trivs i en miljö med stor variation av arbetsuppgifter, är flexibel och lösningsorienterad. Du bör ha/vara: • God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor • Lyhörd för kundens behov • God samarbetsförmåga • Självständig och handlingskraftig • Noggrann, strukturerad och systematisk • Förmåga att kunna klara av att arbeta i ett högt tempo • Positiv attityd i uppgifter där man arbetar i ett team. Vi söker dig som har: - Erfarenhet av arbete inom restaurang. - God samarbetsförmåga. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025