Lediga jobb i Eda

Sök totalt 46 lediga jobb i Eda

Socialsekreterare vuxenenheten

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en socialsekreterare till vuxenenheten. Huvudinriktningen kommer inledningsvis att vara ekonomiskt bistånd. Om erforderliga beslut fattas i juni månad kommer del av tjänsten ingå i ett tvärprofessionellt samarbetsprojekt med EU-finansiering. Du kommer då att arbeta i team för att minska ekonomisk utsatthet i Eda kommun. Då vi i gruppen samarbetar nära varandra och ser en styrka i att kunna anpassa verksamheten efter behov kan du också komma att få möjlighet att bredda din kompetens med förekommande arbetsuppgifter inom vuxenenhetens övriga inriktningar, såsom våld i nära relation, riskbruk och beroende, socialpsykiatri och LSS. Den lilla kommunens möjligheter gör dessutom att beslutsvägarna är korta och utrymmet för att påverka beslut och utveckling av verksamheten är stort. Som socialsekreterare utreder du och bedömer rätten till bistånd enligt gällande lagstiftning. Tillsammans med klienten försöker du hitta lösningar som stärker hans eller hennes resurser och möjligheter att bli självständig och självförsörjande. Vi arbetar för en god arbetsmiljö med en rimlig arbetsbelastning. På så sätt skapar vi utrymme för socialsekreterarna att göra ett kvalitativt socialt förändringsarbete. Tillsammans med ett välfungerande samarbete med kommunens arbetsmarknadsverksamhet har det gjort oss framgångsrika i arbetet med ekonomiskt bistånd. Det är också i denna utvidgade samarbetskontext ett eventuellt EU-projekt kommer ha sin bas. Flextid tillämpas på arbetsplatsen. Du har möjlighet att ansöka om växling av semesterersättning mot fler semesterdagar samt välja mellan friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. Du erbjuds extern handledning och annan kompetensutveckling. Vi erbjuder en trevlig arbetsgrupp samt en bra introduktion och ska göra vårt bästa för att du ska finna dig tillrätta hos oss. KVALIFIKATIONER För tjänsten krävs socionomexamen. Du ska vara bekväm med myndighetsrollen och väl förtrogen med rådande lagstiftning. Du behärskar ett professionellt bemötande, är noggrann och handlingskraftig. Du har god samarbetsförmåga, är engagerad, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, är flexibel och kan variera dina arbetsuppgifter efter enhetens och verksamhetens behov. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Välkommen med din ansökan innehållande meritförteckning. Vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande. Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Haganäset söker Restaurangpersonal

Om jobbet Välkommen att söka ett roligt och utvecklande sommarjobb hos oss på Charlottenberg Camping & Stugor Haganäset! Vår anläggning ligger vackert belägen vid sjön Bysjön mellan Åmotfors och Charlottenberg. Vi söker nu kompetenta och ansvarstagande medarbetare som kan leverera en förstklassig service till våra gäster med energi, glädje och professionalitet. Språkkunskaper i engelska och tyska är meriterande, liksom arbetslivserfarenhet av turistverksamhet och försäljning. Kökspersonal Vi söker dig som är organiserad, initiativrik och stresstålig, med en god känsla för service och med stort intresse för matlagning. Dina uppgifter kan bestå i allt från att diska och städa köket till att förbereda mat, sallad och att hjälpa till i servisen och /eller kassan. Kvalifikationer: B-körkort Kunskap i engelska, gärna tyska Tidigare erfarenheter samt utbildning i alkohol- och livsmedelshantering är tungt vägande vid ansökan. Säkerhetsansvar för anläggningen ingår i tjänsten varför myndig ålder måste vara uppnådd. Arbetstid: Varierande enligt schema. Lön: Enligt gällande kollektivavtal Anställningens längd: Början av juni till slutet av augusti. Vi tar endast emot ansökningar via e-post: [email protected] Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Haganäset söker receptionister

Om jobbet Välkommen att söka ett roligt och utvecklande sommarjobb hos oss på Charlottenberg Camping & Stugor Haganäset! Vår anläggning ligger vackert belägen vid sjön Bysjön mellan Åmotfors och Charlottenberg. Vi söker nu kompetenta och ansvarstagande medarbetare som kan leverera en förstklassig service till våra gäster med energi, glädje och professionalitet. Språkkunskaper i engelska och tyska är meriterande, liksom arbetslivserfarenhet av turistverksamhet och försäljning. Receptionist Huvudsakliga arbetsuppgifter består av receptionsarbete såsom bokningar, in- och utcheckningar samt kassahantering. Vi söker dig som är ansvarsfull, initiativrik och stresstålig. Vi söker glada och serviceinriktade receptionister som vill vara Haganäsets ansikte utåt under sommaren! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av bokningar, in- och utcheckningar, gästmottagning och information. Receptionen och butiken är hjärtat i verksamheten varför det är viktigt att vara påläst om anläggningen, området och annat som gäster kan komma att behöva hjälp med. Det är också en stor fördel att kunna hålla många bollar i luften samtidigt. Tidigare erfarenhet av bokningssystem, försäljning och service är meriterande. Välkommen att söka en social, rolig och lärorik tjänst! Kvalifikationer: Ålder minst 18 år B-körkort Kunskap i engelska (förutom svenska eller norska), gärna tyska Matematiskt kunnig Datakunskap Säkerhetsansvar för anläggningen ingår i tjänsten varför myndig ålder måste vara uppnådd. Arbetstid: Varierande enligt schema. Anställningens längd: Början av juni till slutet av augusti. Lön: Enligt gällande kollektivavtal Vi tar endast emot ansökningar via e-post: [email protected] Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Vik Hållbarhetsstrateg 50%

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Kommunledningsstaben är ett verksamhetsområde med fokus på stöd och service till våra medarbetare. Inom staben arbetar vi med IT, Ekonomi, HR, Lön, Information och Kommunikation. Vårt huvudsakliga uppdrag är att se till att våra medarbetare har en trygg och trivsam arbetsplats där alla får vara med. Tillsammans med övriga verksamheter i kommunen arbetar vi aktivt med utveckling av vår organisation med målet att vara en arbetsplats där alla har samma förutsättningar och möjligheter. Vill du blir vår nya kollega och vara med och skapa goda förutsättningar för våra medarbetare? ARBETSUPPGIFTER I tjänsten som hållbarhetsstrateg jobbar du i huvudsak med miljö- och klimatfrågan i fokus. Du samordnar, ger råd och driver kommunens arbete med hållbarhetsfrågor. Det omfattar implementering av hållbarhetsarbete i organisationen, arbete med kommunens miljö- och energiplan samt hållbarhetsstrategi. I din roll har du ett nära samspel med handläggare, chefer och förtroendevalda i kommunen. Arbetet är omväxlande, utåtriktat och innebär många interna och externa kontakter. Tjänsten är ett vikariat 50% till och med 31 augusti 2025. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom miljö- och hälsoskydd, miljövetenskap eller annan motsvarande kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi arbetar i en komplex digital miljö och förutsätter att du kan förvalta och utveckla det digitala arbetssättet. Du ska ha god datorkunskap och behärska Office-paketet. Erfarenhet från kommunal/offentlig sektor är meriterande.. Tjänsten kräver att du har lätt att uttrycka dig tydligt och korrekt både i tal och skrift, samt har mycket goda kunskaper i det svenska språket. Som person är du driven men samtidigt prestigelös. Arbetet förutsätter att du har förmåga att arbeta självständigt under eget ansvar och har lätt för att samarbeta med andra. Det ställs stora krav på att du kan strukturera och organisera arbetet samt är effektiv och noggrann. Du är lösningsfokuserad, ansvarsfull och kan leverera i tid. Du är en person som kan skapa förtroende och vi sätter stort värde på att du har ett positivt och serviceinriktat bemötande. Intresse för, och god kunskap om klimatfrågor är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

17 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Rörläggare

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Teknik i Väst är en del av Arvika/Eda kommunkoncern och vi har cirka 150 medarbetare. Beskrivning Vi är ett resursbolag för drift och skötsel inom områdena gator och vägar, vatten och avlopp samt renhållning för Arvika och Eda kommuner. Dessutom hanterar bolaget verksamheterna elnät, fjärrvärme och kraft för Arvika samt driften av fiber för Arvika och Årjängs nät. Med kompetens och framåtanda skapar våra medarbetare kundnytta och bidrar till ett hållbart samhälle – för ett levande, modernt och väl fungerande Västvärmland. Hos oss gör varje medarbetare skillnad och är en resurs vi gärna satsar på. Nu söker vi en anläggningsarbetare med inriktning mot rörläggning till vårt team på enheten Underhåll. På enheten arbetar 5 personer med renovering, nybyggnation av VA och gata samt underhåll av befintligt ledningsnät. Placeringsort är Eda men arbete kan komma att utföras i både Eda och Arvika. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av renovering och underhåll av befintligt ledningsnät samt nybyggnad av VA/gata. Beredskapstjänstgöring ingår i arbetet.  Kvalifikationer Du har treårig gymnasieutbildning från bygg o anläggning eller motsvarande. Om du har erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen och från arbete med rörläggning alternativt VVS-branschen så är det meriterande. Erfarenhet från kommunal anläggningsverksamhet är positivt. Du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och du är med och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har ett kundfokus, är serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Vi ser gärna att du är flexibel och strukturerad. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi förutsätter att du kommunicerar väl på svenska i tal och skrift och att du har viss datorvana. B körkort erfordras. BE-körkort är meriterande. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Butikssäljare deltid Dressmann Charlottenberg

Vi letar efter vår nya kollega och supersäljare - kan det vara du? Hos oss jobbar du med sälj och service tillsammans med kunniga och duktiga kollegor. Du behöver bry dig om kunderna och tycka om att sätta ihop olika klädkombinationer anpassade till varje kund och för olika tillfällen. Vi stöttar och hejar på varandra och är goda vänner – även på fritiden. Många av oss har jobbat här länge för att vi trivs så bra med varierande arbetsdagar, högt tempo och inte minst att uppnå försäljningsmål genom god service. Vi ser fram emot att komma till jobbet varje dag och vi firar alla framgångar tillsammans som ett team. Om du vill du vara en del av vinnarlaget så hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi tänker att du är: - Utåtriktad, social och alltid sätter kunden först - Effektiv, kan hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med högt tempo - Engagerad, hjälpsam och har en positiv inställning - En som trivs med att jobba i team och som värdesätter vänskap på jobbet högt - Flexibel gällande arbetstid, pålitlig och ansvarsfull Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 400 butiker i 4 länder. Kedjan erbjuder kollektioner för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till fritid, arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 2400 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Folk- och skolbibliotekarie

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Samhällsbyggnad är ett verksamhetsområde med service och medborgarfokus. Här finns flera olika verksamheter som Fritid & Kultur, Arbete & Integration, Fastighet & Plan, Kostsektion och Räddningstjänst. Vårt arbete innebär att i olika former bidra till ett tryggt, hållbart och jämlikt samhälle för våra medborgare. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa ett tryggt och hållbart samhälle? ARBETSUPPGIFTER Tjänsten omfattar 50% arbete vid biblioteksfilialen i Koppom med schemalagda diskpass, övrigt biblioteksrelaterat arbete såsom inköp och gallring samt utåtriktat arbete mot alla låntagargrupper. En dag i veckan jobbar du även på huvudbiblioteket i Charlottenberg. 25% omfattar skolbiblioteksarbete såsom bokprat på två av kommunens skolor, fk-6 och fk-9. I tjänsten ingår också regelbunden hantering av boklådor och bokdepåer till skolor och förskolor. Du ansvarar tillsammans med en annan folk-/skolbibliotekarie för kontakten mellan biblioteket och kommunens skolor. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen i biblioteks- och informationsvetenskap samt gärna erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot barn och unga. Du jobbar i nära samspel med biblioteksteamet och är mån om att skapa en bra arbetsmiljö. Du är serviceinriktad och engagerad och vill utveckla både verksamheten och dig själv. Eftersom det förekommer mycket ensamarbete är det även viktigt att du är flexibel och har lätt för att jobba självständigt. • Akademisk examen i biblioteks- och informationsvetenskap är ett krav. • B-körkort är ett krav. • God datorvana och goda språkkunskaper i svenska och engelska är meriterande. • Erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot barn är meriterande. • Erfarenhet av biblioteksdatasystemet Book-IT är meriterande. ÖVRIGT Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

16 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Undersköterska/vårdbiträde 50 % till demensboende

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vård och stöd verksamheten söker dig som vill arbeta med personer som har demenssjukdom. Vi söker undersköterskor/vårdbiträden till två 50 % tjänster på boendet Tallmogården som ligger i Charlottenberg. I anslutning finns tre andra boenden som också har åtta lägenheter vardera. Vi har de boende i centrum och arbetar personcentrerat för att ge var och en det de behöver, i team med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, biståndshandläggare, läkare och övrig baspersonal. Vårt arbete utgår från verksamhetens värdegrund samt det goda mötet och bemötandet mot såväl de vi är till för, som mellan oss i personalgruppen. Det dagliga arbetet kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltidssituationer, stöttning, vissa serviceinsatser samt delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och aktiviteter med de boende. I arbetet ingår också att dokumentera händelser kring de boende och upprätta genomförandeplaner, vi ser därför att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal och skrift. Schemasystemet Time Care används och du får själv lägga ditt önskemål för en period i taget. KVALIFIKATIONER • Du ska vara utbildad undersköterska, vårdbiträde eller ha annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. • Meriterande är erfarenhet av omvårdnadsyrket och demensvård. • Du har en positiv inställning till ditt arbete, trivs i mötet med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att samarbeta. • Du är flexibel och kan vid behov byta arbetsplats. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sjuksköterska till kombitjänst

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill jobba på en tjänst som har kombinationen med tjänstgöring dag, kväll, natt samt helg. Sysselsättningsgrad 100 %. Du måste vara flexibel. I kommunen arbetar vi med hemsjukvård både inom särskilt boende, LSS och i ordinärt boende. I arbetet ingår bl.a. att leda det medicinska arbetet och göra självständiga bedömningar av omvårdnadsinsatser. Du kommer att handleda, delegera och undervisa personal i hälso- och sjukvårdsinsatser samt identifiera och förebygga risker i vården. Det innebär även att arbeta aktivt i våra kvalitetsregister. Arbetstiden är förlagd måndag till söndag och vi använder Time Care för schemaläggning. Vid arbete i sjuksköterskeorganisationen har du 35 timmars arbetsvecka. KVALIFIKATIONER • Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, gärna med vidareutbildning i öppen hälso- och sjukvård eller vård av äldre. • Du ska ha ett gott bemötande och vara professionell i din yrkesroll, ha lätt för att samarbeta men också god förmåga att arbeta självständigt. • Du ska ha god datavana, gärna erfarenhet av verksamhetssystemet Procapita/Lifecare samt kvalitetsregister så som Senior alert, Palliativa registret och liknande. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. • För tjänsten krävs B-körkort och tillgång till egen bil vid behov. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Personlig assistent- Vikarie med möjlighet till fast rad

Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över! Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss? Till vår personalgrupp i Charlottenberg behöver vi nu förstärkning i form av en personlig assistent! Kunden är en glad och positiv tjej som bor i Charlottenberg.                       Dagarna är varierande utifrån dagsform, och för att trivas på jobbet är du social, driven och initiativtagande. Du har ett gott hjärta och stor förstående för vad det innebär att arbeta i en annan människas hem. Arbetstiderna är varierade och du som söker ska kunna arbeta dag, kväll, natt och helg (jour under natten förekommer). Anställningen inleds som vikarie med möjlighet att få en fast tjänst.   Vi ser gärna att du som söker är kvinna och har erfarenhet av arbete inom personlig assistans sedan tidigare men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Är du en glad, empatisk, social och engagerad person kommer du att trivas och passa för detta jobb! Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan idag! Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till. Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer. Som personlig assistent hos oss får du: - God arbetsmiljö - Närhet kund – assistent - verksamhetschef - Fräscha arbetskläder - Kollektivavtal - Kompetensutveckling Välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024