Lediga deltidsjobb i Eda

Det finns totalt 14 lediga deltidsjobb att söka i Eda

Undersköterska demensboende natt
Eda kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vård och stöd verksamheten söker till demensboende Tallmogården i Charlottenberg en undersköterska för tjänstgöring natt 64-65 %. 13 nätter/6 veckor (heltidsmått 34,33 timmar/vecka) och varannan helg. Vi har de boende i centrum och arbetar personcentrerat för att ge var och en det de behöver, i team med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, biståndshandläggare, läkare och övrig baspersonal. Vårt arbete utgår från verksamhetens värdegrund samt det goda mötet och bemötandet mot såväl de vi är till för, som mellan oss i personalgruppen. Det dagliga arbetet kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltidssituationer, stöttning, vissa serviceinsatser samt delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och aktiviteter med de boende. I arbetet ingår också att dokumentera händelser kring de boende och upprätta genomförandeplaner, vi ser därför att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal och skrift. Schemasystemet Time Care används och du får själv lägga ditt önskemål för en period i taget. KVALIFIKATIONER • Du ska vara utbildad undersköterska eller ha påbörjat en utbildning till undersköterska • Meriterande är erfarenhet av omvårdnadsyrket och demensvård. • Du har en positiv inställning till ditt arbete, trivs i mötet med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att samarbeta. • Du är flexibel och kan vid behov byta arbetsplats. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Nämndsekreterare/vik arkivsamordnare
Eda kommun
Övriga handläggare

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Kommunledningsstaben är ett verksamhetsområde med fokus på stöd och service till våra medarbetare. Inom staben arbetar vi med IT, Ekonomi, HR, Lön, Information och Kommunikation. Vårt huvudsakliga uppdrag är att se till att våra medarbetare har en trygg och trivsam arbetsplats där alla får vara med. Tillsammans med övriga verksamheter i kommunen arbetar vi aktivt med utveckling av vår organisation med målet att vara en arbetsplats där alla har samma förutsättningar och möjligheter. Vill du blir vår nya kollega och vara med och skapa goda förutsättningar för våra medarbetare? Vill du ha ett varierande och meningsfullt arbete där du får vara med och utveckla kommunens administrativa arbete? Vi söker dig som är strukturerad och serviceinriktad! Vi erbjuder en kombinerad tjänst: Nämdsekreterare 50% tillsvidare Arkivsamordnare 25% vikariat 1 år med möjlighet till förlängning Du kommer att arbeta i en engagerad och dynamisk avdelning som ansvarar för bland annat nämndkansli, kommunarkiv, medborgarkontor, växel, hållbarhet, information och besöksnäring. Placeringsort är Charlottenberg, med möjlighet till distansavtal. Vill du vara med och göra skillnad i vår kommun? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I rollen som nämndsekreterare ansvarar du för att samordna och administrera ärenden inom bildningsnämnden. Du skriver kallelser och protokoll samt hanterar arkivering av dokument. Arbetet innefattar även ärendehantering, registrering och utlämnande av allmänna handlingar. Tjänsten innebär nära samarbete med kollegor, chefer och politiker. Du deltar aktivt i utvecklingen av administrativa rutiner och processer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom statsvetenskap, juridik, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Erfarenhet av offentlig förvaltning, med förståelse för kommunalrätt och ärendehantering Mycket god svenska i tal och skrift God IT-vana och erfarenhet av Office-paketet B-körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av nämndarbete, gärna i kommunal verksamhet Kunskap om arkivering Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Lex Intresse för AI och digitala lösningar Vi söker dig som är: Självständig och ansvarstagande Strukturerad och serviceinriktad Lösningsfokuserad och positiv Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Tjänsten som nämndsekreterare är en tillsvidareanställning på 50%. Utöver detta erbjuds tjänst som vik arkivsamordnare 25% 1 år från tillträdesdagen med möjlighet till förlängning.  Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

16 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Butikssäljare 10%, visstid, Stadium Outlet Charlottenberg
Stadium AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du jobba i ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som driven, serviceinriktad och flexibel? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi söker en butikssäljare till vårt lag. Stadium Outlet vill göra sport och sportmode tillgängligt för alla. För att lyckas med vårt uppdrag måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Vad innebär det att vara butikssäljare? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse i hela butiken. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikssäljare skapar du förutsättningar för våra kunder att hitta de produkter de söker. Detta innebära att du fyller på varor och ser till att butiken är inspirerande och attraktiv, välfylld med våra produkter. Du ser till att ge våra kunder bästa möjliga personliga service genom att hjälpa dem vid behov och ta emot dem i kassan. Vem är du? Vi tror att du delar vår inställning och övertygelse när det gäller att se varje utmaning som en möjlighet. Du trivs med att ha mycket ansvar och vill växa och utvecklas i rollen som butikssäljare. För att jobba på Stadium måste du ha fyllt 18 år. Butikserfarenhet är ett plus. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är på 10% och avser perioden från 1 september 2025 till 31 augusti 2026. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest. Det tar ca 15 minuter att besvara testet. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

11 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Burger King Charlottenberg söker medarbetare
Nordic Service Partners AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Välkommen till Burger King! Vi söker dig som gillar omväxling, att arbeta i ett högt tempo och som vill vara en del av vårt härliga team! Hos oss finns möjlighet till allt från ett extrajobb till att göra en komplett karriär. Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas och växa med oss. Ett arbete hos oss på Burger King innebär flexibla arbetstider vilket gör att det går utmärkt att kombinera med till exempel studier. Om du värderar service, kvalitet och team-work är detta jobbet för dig! Vill du utvecklas och få nya erfarenheter? Vill du ge våra gäster fantastisk service och servera riktigt grymma burgare? Vill du ha kul på jobbet med härliga kollegor? Nu har du chansen – sök jobbet idag! Sök jobbet nu direkt på endast några minuter. Ansökningsprocessen består endast av några snabba urvalsfrågor och tre korta frågor som skall besvaras via video. Vi värdesätter attityd och inställning framför arbetslivserfarenhet och meriter. Vi lägger därför stor vikt på videosvaren och värdesätter att du tar din tid för att besvara dessa. Lycka till!

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Timvikarie extra inom vården i sommar-Eda kommun
Eda kommun
Vårdbiträden

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. 🌞 Timvikarie i sommar inom vården – arbeta när det passar dig! 🌞 Vill du jobba extra i sommar – men slippa fasta scheman? Vi söker dig som vill hoppa in som timvikarie inom vård och omsorg. Du bestämmer själv när du är tillgänglig – perfekt för dig som vill ha frihet och flexibilitet i sommar! Sök här så berättar vi mer vad vi kan erbjuda  Plats: Eda Kommun 🕐 Anställningsform: Timanställning (extra vid behov) du lägger dig tillgänglig när du kan arbeta.  📅 Period: Sommaren 2025, med möjlighet till förlängning 👥 Verksamhet: Äldreomsorg, hemtjänst eller LSS – beroende på erfarenhet ARBETSUPPGIFTER Hjälpa brukare med personlig omvårdnad, måltider och vardagssysslor Skapa trygghet, trivsel och delaktighet för de vi vårdar Samarbeta med kollegor inom teamet KVALIFIKATIONER Är minst 18 år Har ett genuint intresse för människor och vill göra skillnad Talar och skriver god svenska Har erfarenhet från vård och omsorg (meriterande men ej krav) Kan arbeta självständigt och ta eget ansvar Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Uppvisande av belastningsregister vid anställning krävs. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

5 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Kock
Hotell Årjäng AB
Kockar och kallskänkor

Vi önskar att stärka vårt team i köket med en kock till, till vår restaurang på Hotell Charlottenberg Vi ser att du: är genuint intresserad av matlagning, människor och service Under arbetspasset ansvara du för att hålla köksområdet lokaler välkomnande. Vara behjälplig för våra gäster innan, under och efter besök och se till att de får bästa möjliga upplevelse Ha en hög kompetensnivå och alltid hålla sig uppdaterad om arbetet i köket/restaurangen samt lösningsorienterad. Du är flexibel och tycker om att arbeta i högt tempo och känner dig bekväm med snabba förändringar Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Du trivs att arbeta med förbättring och utveckling, är flexibel och är inte rädd för förändringar. Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Mejla din ansökan till Mikael Vogt. [email protected]

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Personliga assistenter
Eda kommun
Personliga assistenter

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER LSS-verksamheten söker dig som vill arbeta som personlig assistent. Det finns en tjänst på cirka 64 % där arbetstiden enbart är förlagd till helger och en tjänst på cirka 84 % med schemalagd arbetstid vardagar och helg. Provanställning kommer att tillämpas. Personlig assistent innebär att assistera en annan människa med allt vad det innebär, bland annat personlig omvårdnad, hjälp med att kommunicera samt få en meningsfull vardag. Social dokumentation samt upprättande och uppföljning av genomförandeplaner ingår i arbetsuppgifterna. Arbetet är förlagt till brukarens hem. KVALIFIKATIONER • Vi ser gärna att du som söker har godkänt betyg från gymnasiets vård och omsorgsprogram eller annan kompetens som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • Du är stabil, lugn och du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter i arbetet. • Du är kommunikativ och kan på ett enkelt och tydligt sätt informera och säkerställa att information nått fram. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fastighetsskötare
Hotell Årjäng AB
Fastighetsskötare

Vi söker en engagerad fastighetsskötare till Hotell Charlottenberg! Är du händig, lösningsorienterad och gillar att arbeta praktiskt med både människor och miljö? Nu har du chansen att bli en viktig del av vårt team på Hotell Charlottenberg som fastighetsskötare på 50 %. Vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad och som trivs med ett självständigt arbete där ingen dag är den andra lik. Du blir en nyckelperson i att hålla hotellets lokaler och utemiljö i gott skick – för både gäster och kollegors trivsel. Arbetsbeskrivning Som fastighetsskötare ansvarar du bland annat för att: Utföra enklare reparationer, underhåll och tillsyn i hotellets fastigheter och tekniska system. Sköta daglig drift och ronderingar, samt hantera felanmälningar. Se till att våra allmänna utrymmen, entréer och utemiljöer hålls rena, hela och välkomnande. Samarbeta med reception, kök och städ vid praktiska behov eller akuta åtgärder. Tjänsten innebär varierande arbetstider under vardagar och ibland helger, beroende på behov. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har erfarenhet av fastighetsskötsel, praktiskt underhåll eller liknande yrke. Är praktiskt lagd och trivs med att lösa problem. Har god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Har B-körkort (meriterande men inte krav). Det är meriterande om du även har: Kunskap inom el, VVS eller ventilation. Erfarenhet av fastighetsautomation eller styrsystem. Vana från hotell- eller serviceverksamhet. Som person är du noggrann, trygg och flexibel. Du har ett öga för detaljer och ser vad som behöver göras – och du gör det med glädje. Vi lägger stor vikt vid personlighet och engagemang. Vi erbjuder En trygg arbetsplats med engagerade kollegor och stor möjlighet att vara med och påverka ditt arbete. Hos oss får du ett varierande jobb där du gör skillnad – varje dag. Ansökan Skicka din ansökan till [email protected] och märk den med ”Jobbansökan Fastighetsskötare”, eller lämna in din ansökan direkt i receptionen.

26 maj 2025
Sista ansökan:
25 juni 2025
Nattreceptionist
Hotell Årjäng AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi behöver stärka vår nattbemanning med ännu servicestjärna till vår reception! Är du en glädjespridare och serviceminded ut i fingerspetsarna? Välkommen att söka ett roligt och utvecklande jobb som receptionist på Hotell Charlottenberg! Just nu söker vi dig som vill jobba i 50% i vår reception på Hotell Charlottenberg. Som receptionist hos oss är du ansiktet utåt för hotellet och en nyckelperson i våra hotellgästers upplevelse. Vi söker en driven och ansvarstagande medarbetare som kan leverera en förstklassig service till våra gäster med energi, glädje och professionalitet. Arbetsbeskrivning Som receptionist på Hotell Charlottenberg jobbar du bland annat med att Hanterar in- och utcheckning och är behjälplig till våra gäster innan, under och efter deras vistelse för att de ska få den bästa möjliga hotellupplevelsen Hanterar hotellets telefon, mail och inkommande bokningar. Du hanterar bland annat inkommande bokningar, fakturor, recensioner och svarar på gästernas frågor. Under arbetspasset ansvara du för att hålla receptionsområdet, samt andra lokaler välkomnande. Arbetet som receptionist innebär natt och varierade arbetstider under vardagar, kvällar och helger. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av service och/eller administration. Har god datavana och trivs i en administrativ roll. Har god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrivs på svenska och engelska. Det är dessutom meriterande om du: Har erfarenhet att jobba i hotsoft eller ett annat bokningsystem. Behärskar ytterligare ett eller flera språk. Har fallenhet för sociala medier och vill hjälpa oss utveckla Hotellets plattformar tillsammans med vår marknadsavdelning. Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Du trivs att arbeta med förbättring och utveckling, är flexibel och är inte rädd för förändringar.. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper i rekryteringsprocessen. Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över! Ansökan och övrigt Varmt välkommen in till hotellet med din ansökan eller skicka in den på [email protected] och märk med ”Jobbansökan Receptionist” Sista ansökningsdag 15 Januari 2025 Passa på att inkomma med din ansökan så snart som möjligt om du är intresserad. Vi gör ett löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att läsa just din ansökan!

26 maj 2025
Sista ansökan:
25 juni 2025
Timvikarier till kund i Charlottenberg
Azalea Care AB
Personliga assistenter

Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över! Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss? Vi behöver förstärkning till vårt härliga team i Charlottenberg.   Kunden för sin talan, är en glad och positiv tjej vars dagar varierar utifrån dagsform. För att trivas på jobbet är du social, driven och initiativtagande.   Du har ett gott hjärta och stor förstående för vad det innebär att arbeta i en annan människas hem.   Arbetstiderna är förlagda om dygnspass med ca 6h jour.   Vi ser gärna att du som söker är kvinna och har erfarenhet av arbete inom personlig assistans sedan tidigare men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Är du en glad, empatisk, social och engagerad person kommer du att trivas och passa för detta jobb!   Det är meriterande om du har B-körkort   Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till. Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer. Som personlig assistent hos oss får du: - God arbetsmiljö - Närhet kund – assistent - verksamhetschef - Fräscha arbetskläder - Kollektivavtal - Kompetensutveckling Välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.

23 maj 2025
Sista ansökan:
21 juni 2025