Lediga deltidsjobb i Eda
Det finns totalt 10 lediga deltidsjobb att söka i Eda
Letar du efter ett sommarjobb som ger dig energi (och kanske lite sockerchock ibland)? Då har vi drömjobbet för dig! Nu söker vi nya kollegor inför sommaren 2025 till Godisfabriken och våra butiker i Charlottenberg: Shoppingcentret, Tallmon och Morokulien! Godisfabriken: Vårt mål är att skapa kundupplevelser i världsklass, med ett brett sortiment av bland annat godis, snacks och dryck. Här är ingen dag den andra lik – högt tempo, roliga produkter och ett ständigt flöde av kunder gör jobbet både intensivt och roligt! Vi säljer både åldersreglerade produkter och arbetar ensamma därför är det meriterande om du har fyllt 18 år. Minimiålder är 16 år. Hos oss får du: Möta massor av kunder och sprida glädje till stora och små Hjälpa kunder att hitta sina favoriter i vårt breda sortiment av godis, snacks och dryck Hålla butiken fylld och inbjudande – och samtidigt ha kul på jobbet! Vi söker dig som är: Ansvarsfull och positiv Snabb och redo att kavla upp ärmarna Gillar att möta, samarbeta och ge service till alla olika människor Våra butiker säljer glädje på burk (eller i lösvikt ), och vi söker dig som vill vara med och skapa den bästa sommaren – för både dig och våra kunder! Tveka inte – sök idag eller senast 28 februari 2025! Vi kommer hålla intervjuer i slutet av februari. Hoppas att vi ses i sommar!
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Om tjänsten Som Butiksmedarbetare på Biltema är du en viktig del av kundernas upplevelse i varuhuset. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får bästa tänkbara service. Tycker du om ett högt arbetstempo och kundmöten kommer du trivas i vårt café som är ett uppskattat vattenhål för våra kunder. Din arbetsdag består av flera olika moment och varierar mellan varuplock, kassaarbete och arbete i kundservice och café. För dig som visar framfötterna finns goda möjligheter till extrajobb även under höst/vinter. Om Dig Kundens tid är värdefull och som medarbetare hos Biltema måste du kunna läsa av kundens behov. Vi söker därför dig som är en utpräglad servicemänniska och har kunden i fokus. Du trivs i ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Som person tycker du om att ta tag i saker, ser vad som behöver göras och vill ha ordning och reda runt omkring dig. Det kommer läggas stor vikt vid personlig lämplighet då du bland annat måste vara kommunikativ både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från detaljhandeln och då gärna inom kundservice, kassa och reklamationshantering. För att snabbt komma in i rollen ser vi gärna ett brinnande intresse för vårt sortiment och produktområden. Givetvis delar du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet. Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Sista ansökningsdag: 2025.03.09 Arbetsplats/placering: Biltema Charlottenberg Anställningsform: Deltid och visstid Lön: Enligt avtal Arbetstider: Varierar och innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Morgan Davidsson, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Om tjänsten Som butiksmedarbetare i vårt café kommer du att ta hand om våra kunder i caféet. Du kommer att arbeta med försäljning, ta emot leveranser från olika leverantörer, se till att caféet hålls rent och fräscht, ta hand om kunderna med ett leende på läpparna och arbeta tillsammans med kollegor i ett högt tempo. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service. För dig som visar framfötterna finns goda möjligheter till extrajobb även under höst/vinter. Om Dig Det är viktigt att du är intresserad av arbete i café. Då arbetsbelastningen periodvis är hög så behöver du vara stresstålig, glad och framåt och inte är rädd för att komma med egna idéer och initiativ. Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska och har kunden i fokus. Du gillar ett arbete där du ständigt ställs inför nya utmaningar och du har lätt både för att lära och för att lära ut. Vi söker dig som tidigare har arbetat i café med förekommande arbetsuppgifter. Om du dessutom tycker att det är viktigt med ordning och reda kommer du att trivas hos oss. Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet. Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Sista ansökningsdag: 2025.03.09 Arbetsplats/placering: Biltema Charlottenberg Anställningsform: Deltid och visstid Lön: Enligt avtal Arbetstider: Varierar och innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Morgan Davidsson, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Sugen på att vara med och demokratisera shoppingglädjen för alla våra kunder? Är du redo på ett jobb där ingen dag är den andra lik, där du får chansen att möta massor av olika människor och sprida glädje i deras vardag? Då kan vi ha jobbet för dig! ✨ Hos oss på Dollarstore kommer du att vara ansiktet utåt – både när våra kunder kommer in i butiken och när de lämnar den. Din uppgift är att se till att de får en positiv upplevelse, från första "hej" till sista "tack och hej då". Om du har erfarenhet av att jobba i kassa är det ett plus, men viktigast är att du gillar att möta människor och ge bra service. Tillsammans med din butikschef ser du till att butiken alltid ser tipptopp ut, är välfylld och inbjudande. Det betyder att du ibland behöver beställa nya varor och alltid hålla ett öga på att allt ser bra ut. Vi jobbar tätt tillsammans i vårt team och hjälps åt med allt som behöver göras. Ibland behöver man rycka in där det behövs och vara beredd på att arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag. 🌟 Hos oss på Dollarstore tycker vi att det ska vara kul att handla lågpris! Om du håller med och vill vara en del av vårt glada gäng, då kan det här vara rätt plats för dig 🌟 Varför Dollarstore? På Dollarstore får du chansen att omvandla våra utrymmen och förvandla dem till något unikt och minnesvärt. Det är en magisk upplevelse som låter kreativiteten flöda fritt. Halloween bjuder på möjligheten att omfamna mystik och spänning med kusliga dekorationer, medan trädgårdsrummet kan explodera i loungemöbler, vattenkannor och blomstrande färger under vår och sommar. Det är något speciellt med att se ett rum förändras med årstiderna – varje säsong bjuder på nya teman, färger och känslor. Att bygga dessa rum är som att skapa en liten värld där fantasi och verklighet möter varandra. Vi vill göra det roligt för människor att handla lågpris och som en del av Dollarstores team får du möjlighet att fortsätta göra det! I en spännande och dynamisk arbetsmiljö får du dagligen fortsätta bidra till vår framgång! Praktisk information 🕒Tillträde: Semestervikarie enligt överenskommelse månaderna: Juni - Juli - Augusti ⏳Anställningsgrad: Deltid 30h/vecka 📍Plats: Dollarstore Källgatan 10, Charlottenberg 💰Lön: Timlön enligt kollektivavtal Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har vad som krävs för att bli en framgångsrik butiksmedarbetare hos Dollarstore, skicka in din ansökan idag genom att klicka på "Ansök nu" nedan. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans fortsätta skapa fantastiska shoppingupplevelser för våra kunder!Vi är stolta över att vara en arbetsplats fri från diskriminering, där vi ser mångfald och inkludering som grundläggande värden. Vår rekrytering är alltid baserad på kompetens och vi strävar efter att skapa en miljö där alla, oavsett bakgrund, har lika möjligheter att växa och utvecklas. Genom att aktivt arbeta för en rättvis och inkluderande arbetsplats, ser vi till att alla våra medarbetare känner sig respekterade, värderade och välkomna. Som en del i Dollarstores rekryteringsprocess genomför företaget bakgrundsanalyser tillsammans med Svensk Bakgrundsanalys vilket är ett auktoriserat företag inom bakgrundskontroller. Vi ses! 👋 Notera: Vi tar emot ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök därför redan idag! Dollarstore är en av Sveriges största lågprisaktörer och vi fortsätter växa. Idag har vi över 130 butiker i både Sverige och Danmark där vi erbjuder våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Sedan augusti 2023 ingår Dollarstore i finska Tokmanni Group och tillsammans med dem är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden och är listade på finska börsen. Tillsammans med våra 2000 medarbetare brinner vi för försäljning och mötet med kunden. Välkommen till Dollarstore! DollarStores DNA - Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser - Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar. - Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business – helt enkelt. - Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Är du en lösningsfokuserad person som trivs i en roll där snabba beslut och god service är i fokus? Vi söker nu en Bemanningsadministratör som kan arbeta extra vid behov samt i sommar. Om tjänsten Som bemanningsadministratör ansvarar du för att boka in vikarier vid korttidsfrånvaro samt säkerställa att verksamheten har rätt bemanning. Du kommer att ha mycket kontakt med både personal och chefer via telefon och dator, vilket gör att du behöver vara snabb, effektiv och lyhörd. ARBETSUPPGIFTER • Boka in vikarier vid frånvaro • Hantera inkommande samtal och mejl rörande bemanning • Uppdatera och administrera scheman i vårt bokningssystem Timecare och Multiacess. • Samarbeta med chefer och medarbetare för att lösa bemanningsutmaningar KVALIFIKATIONER • Erfarenhet av administrativt arbete eller liknande roll är meriterande • God datorvana och snabb på att navigera i olika system • Stark kommunikationsförmåga och serviceinriktad inställning ÖVRIGT Arbetstider är dag, kväll och helger. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas vid anställning. Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!
Vill du skapa de bästa shoppingupplevelserna i en av Sveriges största klädkedjor? Bli vår nya butikssäljare! Om Cubus Hos Cubus är människor vår största styrka, och vi vet att framgång börjar med en bra arbetsmiljö. Vi är ett engagerat och sammansvetsat gäng som älskar att arbeta tillsammans för att skapa bra kundupplevelser varje dag. Du blir en viktig del av en välskött butik med ett engagerat team som hejar på dig och vill att du ska lyckas. Du kommer att få möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundservice, samtidigt som du spelar en viktig roll för att nå butikens mål. Är detta du? Som butikssäljare på Cubus älskar du att umgås med kunder! Du är utan tvekan en skicklig säljare; alltid leende, tillgänglig och redo att skapa bra shoppingupplevelser för kunderna. Du trivs bäst med en varierad och rolig arbetsdag, där du tillsammans med teamet arbetar för att nå gemensamma mål. Du är noggrann med att utföra dina uppgifter på ett bra sätt, vare sig det handlar om att hålla butiken ren, hantera varor eller viktigast av allt, ta hand om kunderna. Du förstår sambandet mellan fysisk butik och nätbutik, och använder det aktivt för att möta kundens behov. Vi söker dig som: • Älskar att sälja • Gillar högt tempo • Samarbetar bra med andra • Är positiv och flexibel • Har stort intresse för kläder Är vi en bra match? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan i dag! Cubus är en av Nordens största modekedjor med 300 butiker i Norge, Sverige och Finland. Vi betonar garderobens viktigaste plagg, bra material och rimliga priser, vi erbjuder kläder för spädbarn, barn, kvinnor och män. Naturmaterial, moderna, bekväma passformar och bra funktion anpassad till alla årstider beskriver konceptet väl. På Cubus älskar vi tempo och strävar mot att skapa den perfekta shoppingupplevelsen, vi arbetar tillsammans och firar framgångar. Vårt mål är att erbjuda kundens favoriter, och vi uppnår detta eftersom vi har världens bästa kollegor! Cubus är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Carlings, Bik Bok, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.
Vi söker engagerade och ansvarsfulla sommarjobbare till vårt företag för sommaren 2025. Om du vill få värdefull arbetslivserfarenhet, arbeta i en positiv arbetsmiljö och bidra till att vi blir Nordens bästa matbutik, då är detta jobbet för dig! Du kommer arbeta i kassan eller med varuplock på några av avdelningarna i butiken. Jobbet i butiken är varierande. Vi söker dig som: Är minst 16 år. Är flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Tycker om att möta människor och har ett intresse för kundservice. Vi erbjuder: En lärorik och utvecklande arbetsmiljö. Möjlighet att arbeta tillsammans med ett härligt team. Lön enligt kollektivavtal. Flexibla arbetstider under sommaren. Det finns möjlighet till fortsatt anställning.
Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi sommarpersonal som kan arbeta när vår ordinarie personal har semester. Arbetet kommer främst att ske under perioden 1 juni 2025 tom 31 augusti 2025 och arbetstiden kommer vara deltid. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.
Om oss på Swedemount💙 Vi är ett värderingsstyrt bolag som jobbar med ”ownership”, ”communication”, ”teamwork” och ”winners” för att främja en kultur som kort och gott innebär ”We make things happen”! Vi värderar våra medarbetare högt och tror på att varje person bidrar med något viktigt. Vid en intervju berättar vi gärna mer om vårt arbete för att bli en ännu bättre arbetsgivare. Sommarjobba på Sportshopen i Charlottenberg 2025 Nu söker vi dig som vill sommarjobba i en av våra två butiker i Charlottenberg! Sommaren på Sportshopen innebär roliga arbetsuppgifter, högt tempo, nya utmaningar, gemenskap och möjlighet att utvecklas. Vi är ett expansivt sportföretag som ger dig värdefull erfarenhet oavsett vad du vill göra i framtiden. Butikerna ligger på adresserna: - Helga görlins gata 1, Charlottenberg - Morastgatan 1, Charlottenberg 👇🏼Du som studerar eller tänker börja studera kolla även hit! 👇🏼 Vi värnar om våra medarbetare och om du gör ett bra jobb finns även chansen för ett extrajobb efter sommaren. Så om du ska börja studera i Göteborg, Luleå eller kanske Jönköping så kan ett sommarjobb hos oss vara starten för ditt nästa extrajobb vid sidan av studierna!🙌🏼 Sommarjobba med oss💙 Sommaren är till för att vi alla ska ha roligt och chansen att hänga med vänner! Tänk om du kan hitta detta i ett sommarjobb? På Sportshopen så kommer du att få arbeta med bland annat kundservice, kassaarbete och utplacering av varor samtidigt som du kommer att skapa en härlig gemenskap med dina kollegor som troligtvis kan bli dina vänner för livet! Vem vet, du och dina kollegor kanske hittar på lite roliga aktiviteter under och efter jobbet? 🌞 Om detta låter som något för dig, ta då chansen och bli en del av vårt härliga gäng och få möjligheten att växa i en spännande roll (och inom bolaget!).🙌🏼 Arbetsuppgifter🤸🏼♀️ I våra butiker jobbar vi tillsammans för att ge våra kunder service utöver det vanliga, och vi har roligt tillsammans medan vi gör det! Vi vägleder våra kunder och delar gärna med oss av produktkunskap samtidigt som vi ser till att butiken är påfylld och i ordning. Försäljning är ett naturligt inslag i rollen och vi älskar känslan av att göra en kund riktigt nöjd. Rollen passar dig som är flexibel, tycker om att möta människor och gillar att ge service. Vi ser gärna att du har intresse för sport och fritid och har du erfarenhet av att jobba i butik är det meriterande. Exempel på arbetsuppgifter: - Kassaarbete - Placering av varor - Kundservice och försäljning Vårt erbjudande Anställningsperiod: juni-augusti Anställningens omfattning: 60-100% Arbetstid: varierande tider på vardagar och helger Lön: enligt kollektivavtal med Handelsanställdas förbund Ansök snabbt och enkelt, utan CV och personligt brev! 📧 Vi tycker det är viktigare med rätt person än erfarenhet och utbildning. Därför har vi istället urvalsfrågor som utgör underlag för vår bedömning. Har du frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta [email protected]. Vänligen notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail. Sökande till våra butiker ska ha fyllt 16 år. Ansök gärna så snart som möjligt då urval sker löpande, dock senast 31 mars 2025. I rekryteringsarbetet för den här tjänsten så har vi tagit ställning till externa rekryterings- och marknadsföringskanaler. Vi undanbeder oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vilka är vi? Swedemount Sportswear & Fashion AB startade år 1991 och har idag 18 butiker under namnet Sportshopen samt en butik under namnet Bazar. I Sörred utanför Göteborg har vi vårt 20 000 kvm automatiserade lager och kontor. I Grebbestad på västkusten ligger även vårt huvudkontor och vår störta butik som är Nordens största sportbutik på 14 000 kvm. Våra butiker finns belägna runt om i Sverige, från norr till söder med en växande E-handel som även sträcker sig mot den europeiska marknaden. Sportshopen tillhör idag en av de större enskilda aktörerna i Sverige av försäljning inom sport och fritid. Vårt sortiment består i huvudsak av kläder och skor från ledande märkesleverantörer, men vi utvecklar och tillverkar även våra egna varumärken – kläder som ska kunna användas vid aktiviteter i hårt klimat, året runt. Vi är över 350 härliga och engagerade medarbetare runt om i Sverige som arbetar för att hela tiden inspirera och hjälpa människor till ett aktivt liv! Vi vill genom kompetent personal, välsorterade butiker och bra priser visa att sport och friluftsliv kan vara något för alla. Vi värdesätter teamwork och drivs av passionen att alltid vara bättre än vad vi var igår. Läs gärna mer om oss på http://www.sportshopen.com.
Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Samhällsbyggnad är ett verksamhetsområde med service och medborgarfokus. Här finns flera olika verksamheter som Fritid & Kultur, Arbete & Integration, Fastighet & Plan, Kostsektion och Räddningstjänst. Vårt arbete innebär att i olika former bidra till ett tryggt, hållbart och jämlikt samhälle för våra medborgare. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa ett tryggt och hållbart samhälle? ARBETSUPPGIFTER Som fritidsledare inom den kommunala fritidsverksamheten ingår i huvudsak arbete inom den kommunala ungdomsgårdsverksamheten, som drivs i en form av s k öppen fritidsverksamhet. Utöver ordinarie ungdomsgårdsverksamhet ingår arbetsuppgifter som ledare i samband med genomförande av skollovsaktiviteter, simskola mm. I tjänsten kan även komma att ingå andra arbetsuppgifter inom avdelningens ansvarsområde. Som anställd vikarie inom fritidsgårdens verksamhet kommer du arbeta med att stötta upp och genomföra den dagliga verksamheten. Som vikarie kommer du först och främst bli inringd vid behov, ex. sjukdom, ledighet eller förstärkning. Fritidsgården bedriver mestadels sin verksamhet under kvällstid. Anställningen gäller fram till årsskiftet men kan komma att förlängas. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med någon form av eftergymnasial utbildning. Fritidsledarutbildning eller liknande som kan bedömas likvärdig och/eller erfarenhet från arbete med barn och unga är meriterande. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 10 jobb