Lediga deltidsjobb i Eskilstuna

Det finns totalt 114 lediga deltidsjobb att söka i Eskilstuna

Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

7 februari 2025
Sista ansökan:
9 mars 2025
Avarn söker väktare till Eskilstuna inför sommaren 2025
Avarn Security AB
Väktare och ordningsvakter

Som väktare inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet samt värna för en tryggare miljö.  En ronderande väktare arbetar med förebyggande säkerhet. Man är bilburen och besöker kunder i sitt distrikt/område för att bland annat kontrollera att larm är påkopplat, fönster och dörrar är stängda och låsta, elektrisk utrustning avstängd och att inga obehöriga vistas på objektet/området. Ronderande bevakning utförs både inom- och utomhus, oftast natt och man arbetar i skift. Arbetet är självständigt och rörligt. Vid stationär bevakning arbetar man hos kunden. Det kan innebära allt från receptionsarbete till rondering och bemanning av bevakningscentraler. Vi söker säkerhetsmedvetna, sociala, empatiska och positiva personer med en inre trygghet och en naturlig drivkraft att vilja hjälpa till. Väktare arbetar i många olika miljöer med väldigt varierande arbetsuppgifter - vi söker dig som tycker om att arbeta med människor och som har ett tydligt serviceinriktat engagemang. Vi ser även gärna att du kan kommunicera obehindrat på engelska och har ett brinnande teknik intresse. Vi söker dig som kan arbeta minst 6 veckor under perioden juni till augusti.  Tjänsteställe: Eskilstuna Arbetstider: Dag/Natt, varierande Varaktighet: Sommarvikariat med goda möjligheter till förlängning Tillträde: Enligt överenskommelse Kvalifikationer: Vi söker säkerhetsmedvetna, sociala, empatiska och positiva personer med en inre trygghet och en naturlig drivkraft att vilja hjälpa till. Väktare arbetar i många olika miljöer med väldigt varierande arbetsuppgifter - vi söker dig som tycker om att arbeta med människor och som har ett tydligt serviceinriktat engagemang. Vi ser även gärna att du kan kommunicera obehindrat på engelska. Vi söker dig som kan arbeta minst 6 veckor under perioden juni till augusti. Har du rätt profil för Avarn och du går vidare i processen men inte redan innehar föreskriven utbildning (VU1, VU2, ) står vi för din utbildning! Väktarutbildning (VU1, 9 dagar) genomgår på BYA Bevakningsbranschens Yrkes- och Arbetsmiljönämnd. Deltagande vid denna är en förutsättning för anställning. Kvalifikationer Utöver de personliga egenskaper som vi eftersöker och beskriver, behöver du uppfylla grundläggande krav för att bli kvalificerad för tjänsten: • fyllt 18 år innan du påbörjar uppdraget • gymnasiekompetens • god svenska i tal och skrift • ordnad ekonomi • körkort B Du behöver även vara ostraffad*, drogfri, ha en ordnad ekonomi samt en god hälsa och fysik för att kunna bli anställd på Avarn Security. Väktarutbildning är meriterande på dessa positioner. Andra meriterande kvalifikationer är erfarenhet av arbete i bevakningsbranschen, visst tekniskt kunnande, ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska samt tidigare erfarenhet av arbete i publika miljöer. Varmt välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt - dock senast 2025-03-31- sök tjänsten via vår hemsida- ej via mejl. Tester kommer att tillämpas i rekryteringsprocessen. Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer att vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring.  * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt.  För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas. Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen

7 februari 2025
Sista ansökan:
31 mars 2025
Modersmålslärare till Interkulturella enheten
Eskilstuna kommun
Elevassistenter m.fl.

Vill du vara en del av ett interkulturellt arbetslag och trivs med ett flexibelt arbete där du undervisar elever i olika åldrar? Nu söker vi modersmålslärare för timanställning i språken: • Polska • Koreanska • Romani chib • Tamil Interkulturella enheten ansvarar bland annat för modersmålsundervisning i förskoleklass, grundskolan och gymnasiet. Våra modersmålslärare är ambulerande och undervisar på alla kommunens skolor där behovet finns. Enheten består av cirka 55 medarbetare, en administratör samt biträdande rektor och rektor. Vi värnar om vår mångfald och tillsammans talar vi ett 30-tal olika språk. Våra kontor finns på Smedjegatan 41, nära tågstationen för dig som pendlar. ARBETSUPPGIFTER Det språk du undervisar i ska vara ditt modersmål. Hur många timmar du jobbar kan variera beroende på hur behovet ser ut. Du undervisar på schemalagd arbetstid, på en eller flera olika skolor. Som modersmålslärare planerar du, genomför och utvecklar lektionerna självständigt utifrån läroplanen. Du har också ansvar för att sätta betyg i ämnet. I rollen kommer du även att komma i kontakt med vårdnadshavare, andra lärare samt rektorer. Studiehandledning kan också komma att ingå i tjänsten, i överenskommelse med skolan och undervisande lärare. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten hos oss behöver du ha språket du vill undervisa i som ditt modersmål. Du behöver också ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har avslutad gymnasieutbildning. Det är även till fördel om du har lärarutbildning och erfarenhet av undervisning genom arbete eller VFU, samt god kännedom om det svenska skolsystemet och om skolans värdegrund och uppdrag utifrån läroplanen. Eftersom du eventuellt kommer att undervisa på skolor som ligger utanför Eskilstuna centrum är det meriterande om du har B-körkort och tillgång till egen bil. Du får ersättning för resor mellan skolor om du använder egen bil. För att lyckas i rollen som modersmålslärare ser vi att du är en tolerant och prestigelös person som kan se sociala normer ur olika perspektiv. Du trivs med att arbeta självständigt och har ett strukturerat arbetssätt. Du är lyhörd, samarbetsvillig och har lätt för att bygga förtroendefulla relationer med såväl elever som kollegor. Det är också viktigt att du är flexibel och har ett professionellt förhållningssätt. I den här rekryteringen kommer vi be dig visa ett utdrag från polisens belastningsregister innan anställning. Beställ gärna ett redan nu på polisens hemsida. Har du frågor? Hör av dig till kontaktpersonen nedan. Välkommen med din ansökan! Eskilstuna kommun har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar på urvalsfrågorna blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Här kan du läsa mer om bakgrunden till beslutet:https://jobb.eskilstuna.se/personligt-brev ÖVRIGT Varje dag tar vi emot 18 000 barn och ungdomar i våra verksamheter. Tillsammans är vi cirka 3 500 medarbetare som bidrar till att barn och ungdomar utmanas, stimuleras och växa till goda lärande individer i våra förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, särskolor, interkulturell enhet och på våra familjecentraler.  Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalighet och att erforderliga beslut fattas.

7 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Brevbärare/paketbud - Eskilstuna
CityMail Sweden AB
Brevbärare och postterminalarbetare

Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Eskilstuna Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? I denna roll börjar du vanligtvis ditt pass någon gång mellan kl 9-11. Arbetspasset är 4-6 timmar långt beroende på mängden post och paket du ska dela ut för dagen. Du startar ditt pass på utdelningsenheten där du hämtar upp ditt fordon för dagen med tillhörande brev och paket. Vi använder främst elcykel under utdelning men det kan även förekomma utdelningsrundor med moped, bil eller vanlig cykel. Därefter sker utdelningen inom området. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar ditt pass. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du blir inbokad på arbetspass vid behov. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=

7 februari 2025
Sista ansökan:
7 mars 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales (Deltid)
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna på deltid. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenDagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonniers välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är ett krav. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en visstidsanställning på 6 månader. 1 månads uppsägningstid. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

7 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Sommarpersonal till Tuna Park Eskilstuna
Systembolaget AB
Butikssäljare, fackhandel

Gillar du att möta människor i en roll där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget i sommar!  Till vår butik i Tuna Park Eskilstuna söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 30 timmar i veckan.   Arbetspass i vikariepool kan förekomma. Butikerna som ingår i området är: Arboga, Kungsör, Torshälla, Eskilstuna city, Strängnäs samt Mariefred. I din roll som försäljare hos oss  Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga. Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.  Vi söker dig som       • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.     • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.      • Kan arbeta varierande arbetstider, tidigast från 06.00 och senast till 22.00 i juni, juli och augusti. • Gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.  • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt och ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar.  Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra.        Vad vi står för och hur vi arbetar     I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.     Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss.   Kontakt      Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Stefan Berglund, butikschef, på telefonnummer: 0721-553693.      Känns rollen rätt för dig?    Kul! Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. I ansökningsformuläret kommer du få svara på ett antal frågor om din kompetens och erfarenhet för rollen. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg.  Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!     Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!     -------     Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

6 februari 2025
Sista ansökan:
21 februari 2025
Sommarungdom till Region Sörmland
REGION SÖRMLAND
Övriga servicearbetare

Region Sörmland, Eskilstuna, Katrineholm, Flen och Nyköping Vi söker dig som bor och går i gymnasiet i Sörmland och går ut årskurs 2 till sommaren. Vi är en av Sörmlands största arbetsgivare med jobb inom hälso- och sjukvård, IT, kultur, utbildning, kollektivtrafik och hållbar utveckling. Region Sörmland har många spännande och viktiga jobb och kommer i framtiden att ha stort behov av engagerade medarbetare som vill växa och utvecklas med oss. Tillsammans bidrar vi till att ge länets invånare en bra service, god vård, tillgång till utbildningsmöjligheter, hållbar regional utveckling och kulturupplevelser. Därför vänder vi oss till dig som är nyfiken på våra verksamheter. Du kommer att få en god inblick i någon av våra arbetsplatser och du får introduktion och handledning. Eftersom det är arbete inom hälso- och sjukvård kan det förekomma vaccination- och infektions kontroll. Vad får jag jobba med? Under din placering kommer du få möjlighet att arbeta inom något av våra verksamhetsområden och utföra enklare arbetsuppgifter. Du kan exempelvis få sköta förråd, bädda sängar och vara behjälplig vid måltider eller hjälpa till med administrativa uppgifter, arkivering, vaktmästeri, lokalvård eller inom restaurang som köksbiträde. Utbildning och erfarenhet Du går ut gymnasiet årskurs 2 till sommaren och har inte tidigare haft sommarpraktik inom Region Sörmland. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och samarbetar bra tillsammans med andra människor. Anställning och information Du får en visstidsanställning under fyra sammanhängande veckor, 6 timmar om dagen (30 timmar i veckan). Varierade arbetstider kan förekomma inom olika verksamheter. Sommarjobben förläggs huvudsakligen i två perioder: Period 1, vecka 25 - 28 (16 juni - 11 juli) Period 2, vecka 29 – 32 (14 juli - 8 augusti) Du kan endast få placering under en period. Lönen exklusive semesterersättning är 120 kr/timmen. Urval Urval sker genom lottning. Den som blir lottad kommer att få kallelse till intervju per e-post eller telefon. Besked ges fram till den 9 maj 2025. Information om tjänsten lämnas av Administratör Susanne Morberg, 070-231 78 37. Kom och jobba hos oss på Region Sörmland! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-04-01. Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
1 april 2025
Väktare till Securitas Stockholm Sommarjobb 2025
Securitas AB
Väktare och ordningsvakter

Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Om rollen Är det den samhällsviktiga verksamheten, gemenskapen du får med kollegorna eller bara tryggheten i att vi är största arbetsgivaren i branschen. Trivs du att arbeta ensam eller i grupp. Vill du arbete dag eller natt. Vill du arbeta i ett högt tempo eller i en lugn miljö. Securitas har arbetet för dig! Nu söker vi dig som vill bli vår nya medarbetare för timanställning inför sommaren 2025 med möjlighet till arbete året runt och goda möjligheter till en framtida heltidstjänst. Om du inte redan är utbildad väktare bekostar Securitas din utbildning inför anställning. Securitas tilldelar dig ett schema över sommaren så du i god tid kan planera din sommarledighet. Vi ställer samtidigt höga krav på tillgänglighet under högsommaren. Om du arbetar heltid i 12 timmars skift så blir vanligtvis halva månaden ledigt. Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder – främst vid industrier, på kontor och i verkstäder – genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter tillsynsronder, larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Arbetet är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar. Arbetstiderna är huvudsakligen natt. Som stationär väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute vid någon av våra kunder genom att vara uppmärksam och se till att allt är i sin ordning på kundens objekt. Ofta arbetar du vid entrén till ett större företag och kontrollerar de som passerar in och ut, men du kan även utföra rondering och kameraövervakning. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund. Man arbetar självständigt och under eget ansvar. Arbetstiderna kan vara både dag och natt. Som receptionist är du placerad på något av våra kundföretag. Din främsta uppgift är att leverera trygghet ute vid någon av våra kunders receptioner. Du är/blir utbildad väktare men arbetar huvudsakligen som receptionist och är kundens ansikte utåt. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund, men innebär ofta det första mottagandet av kundens besökare, anställda och entreprenörer. Det är även vanligt att t ex dirigera samtal i företagets växel. Du är väldigt serviceinriktad och tycker om att bemöta människor. Arbetstiderna är huvudsakligen kontorstider. Som handelsväktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute vid butiker – främst genom stationär bevakning i butiker, larmryck, butikskontroll samt ingripa vid brott. Arbetstiderna är huvudsakligen butikstider. Som hamnväktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute Stockholms hamnar och sjöfart – främst genom säkerhetskontroll, passkontroll, kroppsvisitering och röntgen. Arbetstiderna är väldigt varierande och anpassat efter sjöfarten. Kravspecifikation Krav Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet Ordnad privatekonomi Meriterande om du Har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare B-körkort Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Rekryteringen påbörjas under januari men skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson. Vi har högt tryck via vår mail så vi om ni ansökt behöver ni inte maila oss ert CV. Det registreras automatiskt vid ansökan. Alexandra Rehnberg [email protected] Joakim Stevelind [email protected] Tjänsten är timanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 28 mars 2025 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

6 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Bingovärd deltid
Pema AB
Croupierer och oddssättare m.fl.

Det här är BingoRingen: BingoRingen är stolt en samarbetspartner med Sveriges föreningsliv. Vår vision är att bedriva bingospel och lotterier med ett stort hjärta, mycket glädje, samt på ett ansvarsfullt och utvecklande sätt. Till oss kommer gäster för en social och trevlig avkoppling i vardagen med roliga bingospel. Allt vårt överskott går till föreningslivet, vilket gör vårt arbete mycket betydelsefullt. BingoRingen föddes 29 december 2017, men ledningen var aktiv inom bingo redan långt innan dess. Idag är vi 16 bingohallar runt om i Sverige och huvudkontoret ligger i Karlstad. Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi söker nu en medarbetare som kan jobba ca 30% på schema samt extra vid behov. Arbetspassen är lagda på dagar, kvällar och helger. Då vi har öppet alla dagar i veckan infaller arbetspassen på varierade veckodagar. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat försäljning, caféverksamhet, kassahantering och kundservice. Hos oss är det viktigt att kunderna står i fokus och att vi ger bästa möjliga service och upplevelse. Under din första period hos oss kommer du gå under upplärning för att lära dig och förstå arbetet. Därefter kommer du arbeta ensam på arbetspassen. Beskrivning av kvalifikationer: Vi vill att du ska vara serviceinriktad, lyhörd, social och stresstålig samt ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Meriterande om du kan fler språk men inget krav. Ett plus är om du har bra sinne för siffror och är snabblärd. På BingoRingen i Eskilstuna arbetar vi själva under arbetspassen och därmed viktigt att du kan arbeta självständigt och kan ta egna initiativ. Om du tidigare har arbetat inom kundservice och försäljning ser vi det som en merit, men störst vikt kommer läggas på dina personliga egenskaper. I din ansökan vill vi se CV samt personlig presentation. Under rekryteringsprocessen kan vi komma att be om utdrag från belastningsregistret. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via e-post. Märk din ansökan med: Bingovärd Eskilstuna Då vi har ute annonser runt om i Sverige är det viktigt att du märker ansökan rätt. Vi sköter rekryteringen internt och med hänvisning till detta undanber vi att försäljare kontaktar oss.

6 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Systemutvecklare – Datalager & BI-lösningar
Quattro Bemanning & Rekrytering AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Q Professionals AB är ett företag nicschat mot techsektorn. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega TechSverige. Beskrivning För vår klient söker vi en BI-utvecklare för att ta fram en lösning för uttag av faktureringsunderlag för vidarefakturering. Uppdraget inleds med en förstudie som sedan ligger till grund för det fortsatta utvecklingsarbetet. Arbetet sker i nära samarbete med verksamhetsrepresentanter som ställer krav på lösningen samt med regionalt tekniskt stöd. Regelbundna utvecklingsmöten kommer att hållas för att säkerställa projektets framdrift och kvalitet. Arbetsuppgifter - Genomföra en förstudie för att kartlägga behov och krav för faktureringsunderlag. - Utveckla och förvalta BI-lösningar baserat på insamlade krav. - Arbeta med datamodellering enligt Kimball-metoden. - Utveckla ETL-processer i SQL Server Integration Services (SSIS). - Hantera T-SQL för databearbetning och analys. - Samverka med verksamhetsrepresentanter och tekniska team för att säkerställa en effektiv lösning. - Delta i regelbundna utvecklingsmöten och driva arbetet framåt självständigt. Kvalifikationer - Erfarenhet av utveckling och förvaltning av BI-lösningar. - God kunskap i datamodellering enligt Kimball. - Erfarenhet av T-SQL och databashantering. - Kompetens inom ETL-utveckling i SQL Server Integration Services (SSIS). - Förmåga att självständigt driva och leda sitt arbete. - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Meriterande - Erfarenhet av att arbeta i agila metoder såsom Scrum eller Kanban samt användning av DevOps. - Kunskap om versionshantering, releasehantering och automatiserade byggen. - Erfarenhet eller kännedom om hälso- och sjukvårdens informatik. Egenskaper vi värdesätter Vi söker en självgående och drivande person som tar ansvar för sitt arbete och självständigt driver uppgifter framåt. Rollen kräver en kommunikativ och samarbetsinriktad individ som har lätt för att interagera med olika intressenter. Vidare ser vi gärna att du är analytisk och lösningsorienterad med förmåga att identifiera och hantera utmaningar på ett strukturerat sätt. Eftersom uppdraget kan variera i omfattning och innehåll, är det också viktigt att du är flexibel och kan anpassa dig till förändrade behov. Villkor För att öka dina chanser att gå vidare i processen, uppmanar vi dig att uppdatera ditt CV och tydligt lyfta fram hur du uppfyller de specifika kvalifikationerna och kompetenserna för tjänsten. Med hög konkurrens är det viktigt att visa på din relevanta erfarenhet och hur du kan bidra till just det uppdrag vi söker.  Vi ser gärna att du skickar in din ansökan tillsammans med ett CV på svenska. Som konsult hos Q kommer du att arbeta heltid hos vår klient. Tjänsten är delvis placerad i Nyköping och Eskilstuna, med möjlighet till visst distansarbete. Det finns även möjlighet till förlängning av uppdraget. Låter detta som en spännande möjlighet? Vi ser fram emot din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

6 februari 2025
Sista ansökan:
10 februari 2025