Lediga deltidsjobb i Eskilstuna
Det finns totalt 80 lediga deltidsjobb att söka i Eskilstuna
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 36-årsåldern bosatt i Eskilstuna har goda kunskaper i svenska Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen, såsom dataintresse Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 75%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, vardagar mellan kl.08-14:00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Justyna Langowska [email protected]
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Eskilstuna! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av plocktruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra plocktruck och känner dig trygg i att manövrera den. Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer. Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier eller annat arbete. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Arbetstider Måndag-Fredag 7-16, beroende på din tillgänglighet bokas du ut olika dagar Tillsättning Planerad start V26 med en högsäsong till ca V34 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Uniflex söker nu en engagerad och serviceinriktad administratör för uppdrag hos DHL Freight i Eskilstuna. Observera att detta är en timanställning, vilket innebär att du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51 %, som till exempel studier eller annat arbete. Om du vill arbeta i en roll där du får möjlighet att utvecklas och bidra till framgången hos en av världens ledande logistikaktörer, då kan detta vara rätt jobb för dig! Om tjänsten Som administratör hos DHL Freight i Eskilstuna kommer du att vara en del av teamet på deras terminal och ansvara för den dagliga kontorsdriften. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av: • Hantera inkommande och utgående samtal från kunder, chaufförer och kollegor • Administrera inkommande e-post • Bevaka och följa upp dagens distributionssändningar Tjänsten kan även komma att omfatta arbetsuppgifter relaterade till trafikledning, beroende på verksamhetens behov och din erfarenhet. Arbetstiderna är kontorstider, ca 08:00–17:00, och du kommer att bli inbokad efter behov. Upplärning sker på plats med en mentor i slutet på augusti. Vem är du? För den här tjänsten ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med telefon och dator som dina främsta arbetsverktyg. Erfarenhet av trafikledning eller liknande typer av koordinering är meriterande. Det är även meriterande om du har arbetat i en liknande roll eller har erfarenhet av kundbemötande. Vi söker dig som är lyhörd, noggrann, flexibel och serviceinriktad. Vi tror att du trivs i en arbetsmiljö där förändringar och variation är en naturlig del av vardagen. Du bör också vara bekväm med att arbeta i ett mindre team där alla hjälps åt för att nå gemensamma mål. Krav: • Att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51 %, till exempel studier eller ett annat arbete • Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 36-årsåldern bosatt i Eskilstuna har goda kunskaper i svenska Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen, såsom dataintresse Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 75%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, vardagar mellan kl.08-14:00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Justyna Langowska [email protected]
Pedagog sommarvikariat / timanställning till Eskilstuna Om oss Clustera Sverige AB är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har cirka 17 000 medarbetare med verksamhet i 11 länder runt om i världen. APM hjälper över två miljoner människor varje år att leva ett bättre liv och tillhandahåller tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning eller utbildning. Verksamheten i Sverige omfattar cirka 130 medarbetare. Clustera levererar arbetsmarknadstjänster och program i hela landet. Vi har ett genuint intresse av att hjälpa människor att komma vidare i både livet och karriären, och under åren har vi gjort det med mycket goda resultat och hög kvalitet. Vi är ISO-certifierade inom ISO 14001 och ISO 9001. Vad innebär det att vara en del av Clusteras team? Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och kreativitet och nytänkande välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchningstjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta dem. I arbetet möter vi människor där mötet med oss ska ha resulterat i motivation och inspiration till nya möjligheter för våra kunder, deltagare och samarbetspartners, men även för oss själva och samhället. Tjänsten som pedagog Det övergripande syftet och målet med tjänsten är att deltagaren med hjälp av individuellt anpassat pedagogiskt stöd (IPSU) ska kunna bli självständig och fullfölja en utbildningsinsats med godkänt resultat. Vi söker en pedagog för både sommarvikariat och timanställning i Eskilstuna. Du kommer att vikariera under sommarsemestern och vid annan ledighet, sjukdom med mera. Det finns även möjlighet till förlängning efter sommaren. Som pedagog stöttar du enskilda deltagare som har en funktionsvariation och går utbildningar genom Arbetsförmedlingen. Stöttningen sker i de specifika delar som deltagaren behöver hjälp med, genom pedagogiska insatser och arbete med arbetshjälpmedel. Utifrån hur behoven i utbildningssituationen ser ut skräddarsys IPSU med rätt kompetens, pedagogiska insatser och arbetshjälpmedel för respektive deltagare. Du arbetar med deltagarna på utbildningsplatserna. Resor förekommer till de olika utbildningsplatserna. Du ingår i ett team tillsammans med ytterligare pedagoger i närliggande område samt med specialister och samordnare. För att trivas i rollen känner du dig trygg med att arbeta självständigt tillsammans med deltagarna, är lösningsfokuserad och flexibel. Kommunikation, återkoppling och att skapa goda relationer med deltagare, kollegor, kunder med flera är naturligt för dig. Vi ser gärna att du har intresse av att nätverka. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Behörighetskrav Arbetslivserfarenhet • Dokumenterad erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariation i en utbildningssituation under minst 1 år. • Dokumenterad erfarenhet av arbete med kognitiva hjälpmedel i en utbildningssituation under minst 1 år. Arbetslivserfarenheten måste intygas. Utbildningskrav Relevant utbildning inom pedagogik och/eller funktionsvariation. Behärskar svenska språket i tal och skrift. Meriterande: Teckenspråkstalande Anställning: Sommarvikariat och timanställning vid behov med möjlighet till förlängning efter sommaren. Tillträde: Enligt överenskommelse, men väldigt snart. Sista ansökningsdag: 6 juli. Skicka gärna in dina ansökningshandlingar så snart som möjligt, eftersom vi rekryterar löpande. Vi erbjuder dig Varje medarbetare är lika viktig i Clusteras framgång! Personalen på Clustera är organisationens viktigaste resurs och därför är det självklart att erbjuda en utvecklande och stimulerande roll. Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Eva-Marie Johansson, [email protected]
We are looking for new home cleaners to join our team in Eskilstuna. Are you our next star? Your profile We enjoy making our customers’ everyday lives easier – and so should you. You like working independently, are driven by quality and customer service, and have a positive, responsible attitude with an eye for details. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you clean customers’ homes with high quality. You work independently and focus on delivering the best service and client satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Welcome to Hemfrid! -------------------------------------------------------------------------------------------- Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Eskilstuna. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Välkommen till Hemfrid!
Extrajobb i Eskilstunas krogliv Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Eskilstuna. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Cherry är anslutna till Visita och arbetar enligt kollektivavtal. Vi erbjuder lön enligt gällande avtal. Ingångslön från 155,58 kr per timme, beroende på tidigare erfarenhet från yrket. Utöver grundlönen tillkommer ersättning för OB, provision samt semesterersättning. Lönen är pensionsgrundande. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan genom att klicka på “sök tjänsten” här nedan. Om du har frågor kan du vända dig till Ida Kalmestad som är ansvarig i Eskilstuna. Du når Ida på 073 618 78 32 eller [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Eskilstuna! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av plocktruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra plocktruck och känner dig trygg i att manövrera den. Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer. Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier eller annat arbete. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Arbetstider Måndag-Fredag 7-16, beroende på din tillgänglighet bokas du ut olika dagar Tillsättning Planerad start V26 med en högsäsong till ca V34 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 & 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
DVT Assistans har sedan starten 2005 anordnat personlig assistans åt människor med funktionsnedsättning. Vi arbetar runt om i Mellansverige utifrån ledorden Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Vi tror på individuella lösningar där kunden alltid är i fokus. Tillsammans möjliggör vi för människor med olika funktionsnedsättningar att leva som andra och själva bestämma över sina liv. I dag sysselsätter DVT ca 200 personliga assistenter. Jag är en man på 58 år som bor i en villa utanför Eskilstuna. Jag har ett fysiskt handikapp och är rullstolsburen. Jag har även ALS. Som person har jag varit en väldigt aktiv man som uppskattat att resa och se mig omkring i världen. Andra stora intresse är träning på gym. Jag tycker också om bilar och båtar, men på grund av min sjukdom blir jag numera mycket hemma i villan. Jag söker dig, som vill vara hjälpa mig i min vardag med allt från sondmatning, städ, hygien, förflyttningar samt att du följer med mig på mina läkarbesök mm Jag letar efter dig, som är en person som tycker om att ge andra omvårdnad och vill sätta guldkant på en annan människas tillvaro. Det är dig jag letar efter och vill ha i mitt team! Det spelar ingen roll om du är kvinna eller man. Det är personkemin och din kunskap och erfarenhet som är viktigt för mig. Jag vill hitta en glad positiv assistent med hjärtat på rätt ställe. Du ska helst vara undersköterska eller mycket sjukvårdskunnig och ha erfarenhet av sondmatning. Jag ser gärna att du är rökfri. Timvikarie vid ordinarie assistents semester eller frånvaro. Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll, helg samt vaken natt. Tjänstgöringsgrad ca 50-75% DVT Assistans söker dig som delar vår tro på Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Du tycker om att arbeta med människor, är positiv och kreativ. Du ska ha en god människosyn som avspeglar sig i ett positivt förhållningssätt och bemötande. Vi utgår från att du är lyhörd inför kundens önskemål samtidigt som du kan ta initiativ och föreslå sysslor. De ansökningar som inkommer läses av kunden och anhöriga, samt personal på DVT Assistans. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Ange två referenser i din ansökan för att underlätta rekryteringen. Din ansökan kommer att läsas av uppdragchef, arbetsledare och kund. För tjänsten ska du skicka efter utdrag ur polisregistret. www.polisen.se, blankett 442.3
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 80 jobb