Legal Counsel (Volunteer Opportunity)
AGILE GOTHENBURG
Domstols- och juristsekreterare m.fl.

About Us Agile Gothenburg is looking for a legal counsel to assist in a new project that is dedicated to safeguarding and advancing the rights of immigrants across Sweden and the EU. The project aims to provide legal advocacy, community support, and public awareness campaigns to ensure that all immigrants, regardless of their cultural or religious backgrounds, are treated with dignity and respect. The Opportunity We’re seeking a qualified and passionate volunteer Legal Counsel to help establish our legal advocacy efforts. You will have the unique opportunity to shape our legal strategies and make a tangible difference in the lives of immigrants facing complex legal challenges. What You’ll Do Provide legal advice and representation in immigration matters (asylum, visas, deportation, etc.). Conduct legal research and draft documents. Represent clients before authorities (as your availability allows). Collaborate with our team on legal strategies and public awareness campaigns. What You Bring Rocking (or about to rock) a degree in law or similar. Knowledge of Swedish and EU immigration law. Commitment to human rights, social justice, and immigrant rights. Strong communication, advocacy, and negotiation skills. We particularly encourage applications from individuals in Sweden with a foreign background (born abroad or with at least one foreign-born parent). Why Volunteer with Us? Be a founding member of our legal advocacy work. Directly impact the lives of immigrants. Join a passionate and mission-driven team. Flexible time commitment. Reimbursement for reasonable expenses related to your volunteer work. Seen as Merit Proficiency in languages commonly spoken by immigrant communities in Sweden is a significant advantage (e.g., Arabic, Bosnian, Persian, Somali, Tigrinya, Turkish, or Pashto). Location Sweden, preferably Gothenburg. Form of Employment Volunteer Scope of Work Part-time Duration Permanent Application Please send your application by email to [email protected] including “Legal Counsel” in the subject line. We’re looking forward to hearing from you!

10 april 2025
Sista ansökan:
6 oktober 2025
Extra personal till Indiska Kungsgatan Göteborg
Indiska 1901 AB
Butikssäljare, fackhandel

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik på Kungsgatan i Göteborg I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är ett semestervikariat som sedan övergår till extra vid behov på Indiska Kungsgatan i Göteborg med start omgående Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Bli vår nästa Rekryteringsassistent på deltid i Göteborg!
DFDS Professionals AB
Personal- och HR-specialister

Är du vår framtida rekryteringsassistent med passion för människor och utveckling? Vill du vara med på vår spännande resa i ett dedikerat team och ett företag där vi erbjuder de bästa bemannings- och rekryteringslösningarna på marknaden? Om tjänsten Vi letar efter vår nästa stjärna som vill kombinera HR-studier med arbete, cirka 2 dagar i veckan i Göteborg. Du kan kombinera arbete på kontoret och hemifrån beroende på arbetsuppgifter. Som rekryteringsassistent är du mycket involverad i DFDS Professionals rekryteringsprocesser och aktiviteter. Dina uppgifter inkluderar att kontakta potentiella kandidater, schemalägga intervjuer och stötta konsultchefer under rekryteringsprocessen. Ansvarsområden Utföra rekryteringsuppgifter som att schemalägga intervjuer och referenstagning Arbeta nära konsultcheferna för att upprätthålla kandidatinsamling enligt plan Förbereda och publicera jobbannonser Screena kandidater i vårt rekryteringsverktyg, genomföra bakgrundskontroller och verifiera deras kvalifikationer och erfarenhet Assistera vid intervjuer online och på plats Följa upp med kandidater under rekryteringsprocessen Hjälpa nya talanger med onboarding-processen, inklusive att förbereda dokument, arbetskläder samt koordinera Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara positiv och ha en bra samarbetsförmåga. Du ska vara bekväm med att arbeta självständigt och ha ett lösningsorienterat mindset. Du gillar att bygga relationer och arbeta mot mål, samtidigt som du ger bra service till kunder. Att vara proaktiv och lyhörd för andras behov är viktigt. Krav för tjänsten Pågående studier på 100% inom HR, ekonomi eller relevant område God datorkunskap God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Förmåga att arbeta självständigt samt som en del av ett team Körkort och tillgång till bil Ansökan Ansök med ditt CV samt skriv ett personligt brev om varför du skulle passa i denna roll – vi tar ej emot ansökningar via e-post. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta Operations Manager Antonia Wahlstedt på [email protected]. DFDS | HR | Rekrytering | HR-Administration | Recruitment | Göteborg | Deltid

9 april 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Personlig assistent i Göteborg
Novum Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker personliga assistenter till en pojke på snart tre månader med trakeostomi i Björkekärr i östra Göteborg. Pojkens behov förutsätter tillsyn och insatser dygnet runt. Då pojken andas genom en trakealkanyl kommer ni alltid att arbeta två assistenter tillsammans för att säkerställa att hans andning fungerar korrekt. En stor del av arbetet är att förebygga stopp i kanylen genom att regelbundet ta bort slem/saliv med en sugkateter och ge slemlösande inhalationer. Pojken har även en sond i magen som han han får sin mat igenom samt är i behov av slemmobilisering/lägesförändringar. I arbetet ingår också omvårdnad och det sociala samspelet med pojken. Som assistent i det här uppdraget erbjuds du ett givande arbete med en glad social och mysig liten kille. Familjen består av pojkens mamma och pappa. Som assistent kommer du att arbeta i pojkens närhet - både i hemmet men även när familjen går på promenader el gör utflykter. Familjen har en aktiv livsstil och mamman som kommer vara föräldraledig planerar bla att gå på öppna förskolan med pojken. Novum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behov i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent. Vem är du som sökande? Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk, lyhörd och ordningsam. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Vi ser att du är trygg som person och trivs med att ta initiativ, både självständigt och i samspel med andra i grupp. Du har en naturlig känsla för innebörden av att arbeta i någon annans hem och på ett ödmjukt sätt respekterar hemmamiljön i din roll som assistent. Det är viktigt att du som assistent gillar barn och att du som arbetar dagtid trivs med familjens aktiva och sociala livsstil. Det är ett stort plus om du har ett intresse för alternativ kommunikation och tecken som stöd. Övriga krav på dig som assistent i detta uppdrag: Du är icke-rökare. Du har obehindrad svenska i tal och skrift. Utbildning som undersköterska är en merit Tidigare erfarenhet av trakeostomi är meriterande. Önskvärt är även att du är glad, positivt och har ett salutogent förhållningssätt. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet. Du får introduktion i de medicinska uppgifterna på Drottning Silvias barnsjukhus samt i hemmet. Om anställningen Anställningsform: Viss tid så länge uppdraget varar. Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal (Fremia/Kommunal - Personlig Assistans). Arbetstiderna kommer vara förlagda till dag kväll och natt. Inledningsvis kommer vi att börja med nattpersonal. Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse. I den här rekryteringen tillämpar vi ett personlighetstest för samtliga sökande. Detta tar ca 15-20 minuter att genomföra och du får en inbjudan via din mejl efter du sökt tjänsten. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i uppdraget. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Då du som personlig assistent kommer att arbeta med ett barn krävs det att du inför eventuell anställning uppvisar ett belastningsregisterutdrag från polisen. Detta kan du beställa till din digitala brevlåda via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Butiksmedarbetare foodora market - Göteborg
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Denna tjänst passar dig som vill ha ett extrajobb! VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Arbetsledare foodora market - Göteborg
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

foodora Market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Vi tillhandahåller så kallade DMarts (darkstores) och ser till att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får hem sina varor från 15 minuter. Häftigt va? foodora market är en gamechanger och vi hoppas du vill vara med på vår fortsatta resa! Vi söker nu en arbetsledare till vår butik i Göteborg, som är redo att axla en ledarroll inom dagligvaruhandeln och vill vara med oss på vår spännande resa mot att bli marknadsledande på snabb e-handel. Som arbetsledare ansvarar du för att den dagliga operativa verksamheten fungerar på ett effektivt vis med visionen Sveriges snabbaste livsmedelsbutik. Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 15-30 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA Du leder dig själv och övrig personal så att alla arbetsmoment utförs enligt våra gemensamt framtagna arbetssätt Du hjälper till att ta ett helhetsansvar för verksamheten Du arbetar aktivt med att förbättra våra gemensamma arbetssätt samt hittar nya effektivare lösningar Du testar nya arbetssätt, utvärderar dessa och sprider lyckade lösningar vidare till övriga i bolaget för best practice Agera föredöme för andra gällande bolagets värderingar och vision VEM DU ÄR Prestigelös - Du är inte rädd för att hugga in där det behövs Lösningsorienterad - Du tycker om att ställas inför nya utmaningar i en verksamhet som förändras snabbt Samarbetsvillig - Du har den självklara energin som smittar av sig till andra KVALIFIKATIONER Du har troligen jobbat något eller några år inom butik, lager, restaurang eller liknande verksamhet Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift Har du erfarenhet av en ledarroll ses det som meriterande Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. VILKA VI ÄR Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik! Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*! För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår plattform - vi vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :) *LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss. Kolla gärna in vår instagram lifeatfoodora_se och utforska vad våra foodorians håller på med just nu. Vem vet, de kanske är dina framtida kollegor!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Restaurangmedarbetare Järntorget, Göteborg
Holy Greens AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Ex. Deltid Plats: Järntorget, Göteborg Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Distributör Sävedalen| Behovsanställning
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Sävedalen och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten startar enligt överenskommelse och är en behovsanställning. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Sävedalen. Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Sommarjobb Kafébiträde
Hajring AB
Kafé- och konditoribiträden

Om arbetet som Kafébiträde Tjänsten gäller från och med Juni - Aug 2025 på 75% Vi söker en serviceinriktad och entusiastisk person för rollen som Kafébiträde på deltid. Det innebär daglig kontakt med kunder och förmågan att skapa en välkomnande atmosfär. Arbetsuppgifterna innefattar att servera kaffe, baka enklare godsaker och säkerställa att Kaféet är organiserat och inbjudande. Ansvarsområden inom kaféet Förbereda och servera kaffe och andra drycker. Ansvara för kassahantering och kundbetalningar. Baka och förbereda lättare Kafémenyer såsom smörgåsar och bakverk. Hålla Kaféet rent och välorganiserat för att skapa en trevlig upplevelse för kunderna. Bemöta kunderna på ett vänligt och hjälpsamt sätt samt ge service med ett leende. Efterfrågade kvalifikationer och egenskaper Erfarenhet av att arbeta i en kafé- eller restaurangmiljö är meriterande men inte ett krav. Förmåga att hantera stress och arbete i en snabb miljö. Stark kommunikations- och samarbetsförmåga. Noggrannhet och ansvarskänsla i utförandet av arbetsuppgifter. Flexibilitet och positiv attityd mot varierande arbetsuppgifter. Bor i Göteborg. Född mellan 2007 och 2003. Flytande svenska samt goda engelskakunskaper Serviceinriktad Arbetsvillkor och förmåner Möjligheten att utveckla kundservicefärdigheter och lära sig mer om kafédrift. En inkluderande och stödjande arbetsmiljö där alla uppmuntras att bidra med idéer. Arbeta i ett dynamiskt och kreativt företag med stark teamkänsla. Om du känner att denna spännande roll som Kafébiträde passar dig, ser vi fram emot din ansökan!

5 april 2025
Sista ansökan:
22 september 2025
Extra butikssäljare Kavat Store Göteborg
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en person som brinner för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, stora som små? Då är det kanske just dig vi behöver! Vi söker en flexibel och engagerad extrasäljare som kan hoppa in vid behov – och som vill arbeta extra mycket under sommaren! Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully on Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Teamet i Göteborg är ett glatt och härligt gäng med högt i tak och en gemensam förkärlek till kaffe! Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder. Det gör vi bland annat genom att ge dig som personal en grundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. Som säljare på Kavat kommer du att: Ge kunderna ett bemötande och service i världsklass. Jobba med målinriktad service- och butiksförsäljning. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Vem är du? Som person brinner du för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team här i Göteborg så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning Extra vid behov (vardagar och helger) med fler arbetstimmar under sommaren Tillträde Omgående

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025