Lediga deltidsjobb i Götene

Det finns totalt 15 lediga deltidsjobb att söka i Götene

Personlig assistent sökes hos man i Götene
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Götene. Under perioden före och efter sommaren kommer du att arbeta som timvikarie och vara tillgänglig vid behov. Under sommaren kommer du att täcka upp för ordinarie personals semester, vilket innebär möjlighet till fler arbetstimmar. Arbetstiderna kan variera vid på överenskommelse, men är i regel förlagda enligt följande: 07:00 - 15:00 15:00 - 20:00 09:00 - 16:00 på lördagar OM KUNDEN Kunden är en man i 60-årsåldern som lever med Parkinsons sjukdom och använder rullator som hjälpmedel i vardagen. Som personlig assistent kommer du att ge stöd vid förflyttningar och hjälpa till med medicinering. Dina arbetsuppgifter kommer även att inkludera: Stöd vid de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien och vid på- och avklädning Vidare tycker vår kund om att ta promenader och åker gärna på utflykter. Han vill vara aktiv och delaktig i vardagen, men gör det utifrån sin dagsform, vilket gör att engagemanget kan variera beroende på hur han mår just då. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som är lugn och tålmodig, med förmågan att arbeta metodiskt och strukturerat. Du behöver vara trygg i din roll och kunna ta initiativ, både i samtal och i aktiviteter, för att skapa en meningsfull och engagerande vardag. Du bör vara en person som trivs med att ta ansvar och som har en positiv inställning, samtidigt som du är flexibel och lyhörd för kundens behov och dagsform. Vår kund är bosatt på landsbygden, vilket innebär att kollektivtrafik inte finns i närheten. Den närmaste busshållplatsen ligger cirka 3 kilometer bort, vilket gör att körkort och tillgång till bil är fördelaktigt, men det är inget krav för tjänsten. MERITER Körkort och tillgång till bil för att ta sig till och från arbetsplatsen  Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personlig assistent sökes hos tjej i Götene!
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Kura Omsorg söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Götene. Vi erbjuder ett vikariat på cirka 50% under sex månader, med mycket goda möjligheter till fast anställning. Vikariatet är planerat att starta vecka 34, men vi ser gärna att du som är intresserad har möjlighet att börja omgående som timvikarie vid behov. Under vikariatet kommer du att arbeta två dagar i veckan, med arbetspass förlagda enligt följande: Måndag kl. 09:00 - 22:00 Onsdag kl. 14:00 - 09:00, under natten tillämpas väntetid.  OM KUNDEN Vår kund är en härlig tjej i 30-årsåldern med autism och intellektuell funktionsnedsättning. Hon kommunicerar inte verbalt, vilket gör att du som assistent behöver vara uppmärksam på kroppsspråk och ansiktsuttryck för att förstå och möta hennes behov.  Hon bor i egen lägenhet cirka fyra dagar i veckan och har ett tydligt veckoschema med aktiviteter som promenader, bowling och vattengympa. På fritiden tycker hon även om att använda dator eller surfplatta, fika på café eller ta en tur med tåget. Som assistent åt vår kund innefattar arbetsuppgifterna bland annat stöd vid personlig hygien samt att vara ett socialt och motiverande stöd i olika aktiviteter. Vidare reser vår kund ofta med sin familj under sommaren, vilket kan inkludera allt från mindre utflykter till att besöka nya platser och städer. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som är empatisk, engagerad och har en positiv inställning. Du är tålmodig och har förmågan att vara flexibel i ditt arbete, samtidigt som du trivs med att skapa struktur och trygghet för andra. Du är en person som gillar att arbeta både självständigt och som en del av ett team och kan anpassa dig efter kundens behov och aktiviteter. Det är viktigt att du har ett genuint intresse för att hjälpa andra och vara ett stöd i både vardagliga sysslor och sociala aktiviteter. Kund önskar kvinnliga assistenter.  KRAV Tål klor och är simkunnig  Goda kunskaper i svenska tal och skrift MERIT  Har erfarenhet av att arbeta med autism Tillträde Vi ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

13 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Personlig assistent sökes hos man i Götene
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Götene. Under perioden före och efter sommaren kommer du att arbeta som timvikarie och vara tillgänglig vid behov. Under sommaren kommer du att täcka upp för ordinarie personals semester, vilket innebär möjlighet till fler arbetstimmar. Arbetstiderna kan variera vid på överenskommelse, men är i regel förlagda enligt följande: 07:00 - 15:00 15:00 - 20:00 09:00 - 16:00 på lördagar OM KUNDEN Kunden är en man i 60-årsåldern som lever med Parkinsons sjukdom och använder rullator som hjälpmedel i vardagen. Som personlig assistent kommer du att ge stöd vid förflyttningar och hjälpa till med medicinering. Dina arbetsuppgifter kommer även att inkludera: Stöd vid de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien och vid på- och avklädning Vidare tycker vår kund om att ta promenader och åker gärna på utflykter. Han vill vara aktiv och delaktig i vardagen, men gör det utifrån sin dagsform, vilket gör att engagemanget kan variera beroende på hur han mår just då. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som är lugn och tålmodig, med förmågan att arbeta metodiskt och strukturerat. Du behöver vara trygg i din roll och kunna ta initiativ, både i samtal och i aktiviteter, för att skapa en meningsfull och engagerande vardag. Du bör vara en person som trivs med att ta ansvar och som har en positiv inställning, samtidigt som du är flexibel och lyhörd för kundens behov och dagsform. Vår kund är bosatt på landsbygden, vilket innebär att kollektivtrafik inte finns i närheten. Den närmaste busshållplatsen ligger cirka 3 kilometer bort, vilket gör att körkort och tillgång till bil är fördelaktigt, men det är inget krav för tjänsten. MERITER Körkort och tillgång till bil för att ta sig till och från arbetsplatsen  Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Städare

städerska / lokalvårdare Deltid Arbetsuppgifter Flyttstädning Hushållsnära tjänster Fabriksstädning Flexibel Stresstålig B-körkort

16 maj 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Receptionist - Lundsbrunn Resort & Spa
Winn Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

I över 300 år har människor sökt sig till Lundsbrunn för återhämtning, välmående och upplevelser. Nu är det din tur att bli en del av denna tradition. På Lundsbrunn Spa & Resort skapar vi magiska ögonblick – från avkopplande spaupplevelser till förstklassig service och gastronomiska höjdpunkter. Här möts historisk charm och modern komfort, mitt i Västra Götalands böljande landskap. Vill du vara med och ge våra gäster en upplevelse utöver det vanliga? Då har du hittat rätt. Har du ett öga för detaljer, ett sinne för service och ett leende som smittar av sig? Välkommen till vår reception, hjärtat i vår resort! Nu söker vi dig som vill vara en trygg och glad första kontakt för våra gäster och som älskar att se till att allt flyter smidigt, från incheck till utcheck. Hos oss är glimten i ögat och djupet i skrattgroparna våra viktigaste värdemätare i vardagen, vi lever som vi lär, med personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet i allt vi gör. För dig som gillar ordning, omtanke och omväxling I rollen som receptionist är du ansiktet utåt för Lundsbrunn Resort & Spa. Det är du som möter våra gäster först – och sist – och som är med och sätter tonen för hela upplevelsen. Du hjälper till att lösa stort och smått, svarar på frågor, checkar in och ut, vägleder och får andra att känna sig välkomna och sedda. Vi vågar bjuda på oss själva, engagerar oss helhjärtat i både gäster och kollegor – och sprider en glädje som smittar av sig. Det är så vi gör skillnad, varje dag. Ditt uppdragSom receptionist är du både navet i vår verksamhet och ansiktet utåt. Du skapar första intrycket och ofta det sista och är en trygg punkt för våra gäster under hela vistelsen. Det handlar om att ge service som känns, svara på frågor innan de ställs och se till att varje detalj är på plats för att helheten ska bli så bra som möjligt. Dina dagar innehåller bland annat: In- och utcheckning av gäster Telefon- och mejlhantering Bokningar och betalningar Proaktiv service – att fånga upp behov och lösa problem innan de hinner bli problem Att ge information, rekommendationer och vägledning med värme och närvaro Att följa upp, återkoppla och säkerställa att gästen är nöjd hela vägen Samarbete med övriga avdelningar för att skapa en sömlös upplevelse Ibland går allt som på räls, ibland händer allt samtidigt men du har förmågan att behålla lugnet, prioritera rätt och möta varje gäst med samma omtanke och professionalism. Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av arbete i hotellreception eller liknande serviceyrke Du gillar att ha koll, vara steget före och skapa struktur även när det händer mycket Du trivs med att vara social och professionell, både i mötet med gästen och i samarbetet med kollegor Du pratar svenska och engelska flytande, andra språk är ett plus! Du är flexibel, lösningsorienterad och ser detaljer som andra kan missa Och viktigast av allt, du bidrar till den energi och atmosfär som gör vårt hotell till en plats man gärna återvänder till Vi erbjuder dig Ett fartfyllt jobb i en levande hotellmiljö Ett sammansvetsat team som hjälps åt, har kul och stöttar varandra En arbetsplats där personlighet, glädje och engagemang är lika självklart som affärsmässighet Förmåner och villkor enligt kollektivavtal Möjlighet att växa och utvecklas inom hotellbranschen Det praktiska Omfattning: 75% Arbetstid: Varierande arbetstider, dag, kväll och helg Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Känner du igen dig i beskrivningen? Då hoppas vi att du söker!  Varmt välkommen till Lundsbrunn Resort & Spa, där vi varje dag skapar minnesvärda möten, med ett leende som smittar och ett engagemang som märks. Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och om Winn Hotel Group här.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Restaurangbiträde/Köksbiträde
Rasta Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Rasta Götene är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Götene har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket PREEM. ArbetsbeskrivningSom restaurangbiträde/Köksbiträde på Rasta är du en viktig del av teamet och ser till att våra gäster får en trevlig upplevelse. Du arbetar i en varierad och serviceinriktad miljö där du möter gäster, hanterar mat och dryck samt bidrar till en ren och trivsam restaurang. Tempot kan vara högt, men med rätt inställning och ett gott samarbete skapar vi tillsammans en välkomnande atmosfär där både gäster och kollegor trivs. Arbetsuppgifter Rollen som Restaurangbiträde/Köksbiträde innebär primärt tillredning av smörgåsar och salladsberedning, servering av dagens rätt, lättare tillagning av vår á la carte/dagens rätt samt kassatjänst.  Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en restaurang såsom städning och disk m.m. Kvalifikationer och Erfarenhet Fyllda 20 år – För att kunna vara serveringsansvarig krävs det att du har fyllt 20 år. Serviceinriktad inställning – Förmåga att bemöta gäster på ett trevligt och professionellt sätt. Stresstålighet & flexibilitet – Restaurangmiljön kan vara hektisk, särskilt under rusningstid. Grundläggande kassavana – Erfarenhet av kassasystem och betalhantering är en fördel. Tidigare restaurangerfarenhet – Erfarenhet inom restaurang och snabbmat är en stor fördel. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 65% Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Förmåner: Möjligheter till personlig utveckling och att bli en del av ett passionerat team. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Sommarjobb som Service Crew - Lundsbrunn Resort & Spa
Winn Hotel Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ha ett sommarjobb där du får möta människor, göra skillnad och vara en del av något riktigt härligt?  Välkommen till Lundsbrunn Spa & Resort! I över 300 år har människor sökt sig till Lundsbrunn för återhämtning, välmående och upplevelser. Nu är det din tur att bli en del av denna tradition! Vi söker glada, serviceinriktade sommarjobbare som vill hjälpa oss skapa fina minnen för våra gäster – oavsett om det är i restaurangen, på spa, i frukosten eller housekeeping. Vi söker dig som: Är positiv, nyfiken och gillar att ta i när det behövs Trivs med att jobba med människor och vill lära dig mer om servic Är flexibel och tycker det är kul att testa olika arbetsuppgifter Alltid gör ditt bästa, oavsett om du bäddar sängar, serverar kaffe eller visar gäster till spa Du kan jobba på en specifik avdelning eller hoppa in där det behövs som en del av vårt Service Crew. Vi ser gärna att du kan jobba 3–5 dagar i veckan, i snitt 5–6 timmar per dag, under perioden mitten av juni till mitten av augusti. Vad får du? En rolig och lärorik sommar i en fantastisk miljö Nya vänner och erfarenheter för livet Ett jobb där du verkligen gör skillnad för både gäster och kollegor Trygga villkor och bra stöttning, vi hjälper dig att komma in i rollen Redo för en sommar med mening? Skicka in din ansökan redan idag! Berätta gärna om dig själv och vad du är nyfiken på att prova hos oss. Det spelar ingen roll om du har erfarenhet sedan tidigare, vi söker rätt inställning, inte perfekta CV:n. Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och om Winn Hotel Group här.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Spavärd/Spareceptionist - Lundsbrunn Resort & Spa
Winn Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

I över 300 år har människor sökt sig till Lundsbrunn för återhämtning, välmående och upplevelser. Nu är det din tur att bli en del av denna tradition. På Lundsbrunn Spa & Resort skapar vi magiska ögonblick – från avkopplande spaupplevelser till förstklassig service och gastronomiska höjdpunkter. Här möts historisk charm och modern komfort, mitt i Västra Götalands böljande landskap. Vill du vara med och ge våra gäster en upplevelse utöver det vanliga? Då har du hittat rätt. Brinner du för service, mötet med människor och den där lilla extra känslan av omtanke?Vi söker nu en spa-värd som vill vara en del av vårt härliga team i spaavdelningen, där lugnet möter energin och varje gäst är dagens viktigaste person. Du blir ansiktet gästen möter i spareceptionen, och det är du som sätter tonen för deras upplevelse hos oss. En varm hälsning, en hjälpande hand och ett leende som smittar, det är du. Om rollenSom spa-värd/spareceptionist är du spagästernas trygga punkt under deras besök. Du arbetar i receptionen, har koll på bokningar och ser till att varje gäst känner sig välkommen, omhändertagen och lite extra bortskämd. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: Checka in och ut gäster i spaavdelningen  Hantera bokningar och registrera dem i vårt system Visbook  Svara på mejl och i telefon med samma värme som du har i mötet på plats  Boka in behandlingar och guida gäster till rätt upplevelse  Servera dryck och fika med ett leende  Se till att våra gästytor är rena, fräscha och inbjudande  Följa våra rutiner och bidra till att utveckla arbetssättet i avdelningen Vem är du? Vi söker dig som har service i blodet och ett hjärta som klappar för både struktur och människor. Du är trygg, flexibel och har en naturlig känsla för försäljning och omsorgsförsäljning, utan att det känns påklistrat. När du arbetar får du saker att hända, du är snabb i steget men alltid närvarande i mötet. Vi tror att du: Älskar mötet med människor och har en öppen, positiv energi  Är duktig på försäljning och förstår hur din roll påverkar helheten  Är ordningsam, noggrann och har koll på detaljerna  Har snabba fötter ihop med ett stort leende  Alltid har gästens bästa i fokus Tidigare erfarenhet från hotell eller reception är ett plus, men viktigast är din inställning, ditt engagemang och din servicekänsla. Vi erbjuder dig Ett varierat och roligt arbete i en avkopplande men livfull miljö  Ett gott gäng som gillar att jobba tillsammans och som stöttar varandra  Trygga villkor, kollektivavtal och möjlighet till utveckling inom företaget  En tjänst som går att kombinera med exempelvis studier Det praktiska Omfattning: 60% Arbetstider: Dag, kväll och helg Lön: Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och berätta varför du vill vara vår nya stjärna i spaavdelningen. Vi ser fram emot att höra från dig! Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och om Winn Hotel Group här.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Shiftleader Housekeeping - Lundsbrunn Resort & Spa

I över 300 år har människor sökt sig till Lundsbrunn för återhämtning, välmående och upplevelser. Nu är det din tur att bli en del av denna tradition. På Lundsbrunn Spa & Resort skapar vi magiska ögonblick – från avkopplande spaupplevelser till förstklassig service och gastronomiska höjdpunkter. Här möts historisk charm och modern komfort, mitt i Västra Götalands böljande landskap. Vill du vara med och ge våra gäster en upplevelse utöver det vanliga? Då har du hittat rätt. Har du öga för detaljer, ett hjärta för service och en naturlig känsla för teamwork?Vi söker nu en Shiftleader Housekeeping till vårt städteam, en praktisk och viktig roll, där du får kombinera noggrant städarbete med visst ansvar vid husfruns frånvaro. En tjänst för dig som trivs med att arbeta hands-on, ta ansvar för dina ytor och bidra till att hotellet håller toppklass, varje dag. För dig som ser det lilla som gör den stora skillnaden Vi letar efter dig som har erfarenhet av hotellstädning och ett naturligt öga för vad som behöver göras för att skapa en välkomnande miljö. Du gillar när det är rent, organiserat och effektivt – och har lätt för att hålla koll både på detaljerna och på helheten. Varannan helg kliver du in som ansvarig i husfruns ställe och tar hand om rumsfördelning, checklistor och den dagliga planeringen. Ditt uppdragSom Shiftleader Housekeeping är du en nyckelperson i den dagliga driften. Ditt fokus ligger på att städa hotellrum och gemensamma ytor, men du har också en stödjande roll i teamet, särskilt när husfrun inte är på plats. Dina dagar innehåller bland annat: Att städa hotellrum, reception, lobby, konferensutrymmen, restaurang och spaavdelning. Att se till att städdriften fungerar under ditt pass – både genom eget arbete och genom att stötta kollegor. Att ta ansvar för rumsfördelning och listor varannan helg, när husfrun är ledig. Att säkerställa att kvaliteten håller hög nivå och att rätt rutiner följs. Att ha uppsikt över material, textilier och utrustning så att arbetet kan flyta på smidigt. Att samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en sömlös gästupplevelse. Vem är du? Du har erfarenhet av hotellstäd eller liknande roll med höga kvalitetskrav. Du har attention to details, du ser det som andra kanske missar, och förstår hur små justeringar skapar stora upplevelser. Du gillar att jobba i team och är en positiv och pålitlig kollega. Du trivs med att ta ansvar, hålla ordning och se till att saker blir gjorda Du känner igen dig i våra värdeord: Personlighet, Engagemang, Glädje och Affärsmässighet (PEGA) – och visar dem i ditt bemötande, din arbetsstil och i hur du får andra att känna sig välkomna. Vi erbjuder dig En praktisk roll där du framför allt jobbar med städning av både rum och gemensamma ytor. Möjlighet att ta ansvar vid husfruns frånvaro, varannan helg. Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. En arbetsplats där vi hjälps åt, har nära till skratt och alltid strävar efter att bli bättre tillsammans. Det praktiska Omfattning: 75 % Arbetstider: Varierande schema inklusive varannan helg. Dag- och kvällspass kan förekomma. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Känner du att du har rätt inställning och driv för att lyckas i rollen? Skicka då in din ansökan redan i dag! Vi ser fram emot att välkomna en ny, glad stjärna till vårt housekeeping-team! Winn Hotel Group AB äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och om Winn Hotel Group här.

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Kock sommarjobb
Rasta Sverige AB
Kockar och kallskänkor

Rasta Götene är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Götene har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket PREEM. ArbetsbeskrivningVi letar efter en stresstålig och engagerad kock som kan bidra till att göra vår verksamhet på Rasta till en succé under sommarsäsongen.. Du kommer tillsammans med de övriga i teamet att ha nyckelrollen i att säkerställa att våra besökare får en smakfull och minnesvärd upplevelse genom kvalitativa måltider och utmärkt service. Arbetsuppgifter Planera och förbereda måltider med hög kvalitet och noggrannhet. Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö för effektiv och säker matlagning. Du förbereder och tillagar måltider av hög kvalitet. Arbetar tillsammans med övrig kökspersonal för att säkerställa en smidig och effektiv lunch-/middagsservering. Kvalifikationer och Erfarenhet Erfarenhet från professionellt kök – Tidigare arbete som kock, gärna inom svensk husmanskost. Stresstålig och effektiv – Van vid att hantera högt tempo och arbeta under tidspress. Kunskap om livsmedelshantering och hygien – God förståelse för säker matlagning och HACCP-rutiner. Självgående och ansvarsfull – Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbetsområde. Goda kunskaper inom köksekonomi – Förståelse för råvarukostnader, svinnhantering och effektiv köksdrift. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Säsongsanställning. Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig. För frågor eller mer information om rollen, kontakta

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025