Lediga deltidsjobb i Hagfors
Det finns totalt 10 lediga deltidsjobb att söka i Hagfors
Hagfors kommun erbjuder dig stora möjligheter till balans i livet. Du kan göra karriär och samtidigt njuta av ett gôtt liv med livskvalitet. Här finns ett modigt fôlk med framåtanda som uppskattar kombinationen av den lilla stadens potential och närheten till en storslagen natur. Vårt handlingskraftiga näringsliv stärker kommunen och sätter Hagfors på kartan internationellt. Den lokala flygplatsen gör att det är nära till Stockholm och resten av världen, vilket skapar möjligheter i både jobbet och privatlivet. Här hjälps vi åt att skapa ett rikt liv och tillsammans möjliggör vi en attraktiv kommun. Läs mer om arbetet i Hagforsstrategin. ARBETSPLATS INDIVID- OCH OMSORGSAVDELNINGEN Vi söker nu sommarvikarier till Bellmansgården! Bellmansgården är beläget i tätorten Ekshärad och har ett demensboende med två avdelningar samt ett ordinärt äldreboende med två avdelningar samt fyra hemtjänstgrupper. ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett genuint intresse av att arbeta med människor. Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska språket krävs i både tal och skrift. Du har dokumentations kunskaper samt allmänna datorkunskaper. Som vikarie hos oss är du ansvarig för omvårdnaden av våra vård- och omsorgstagare. Omsorgen ska utgå från våra medmänniskors egna behov och förutsättningar. Omvårdnadsarbetet innefattar exempelvis hjälp vid förflyttningar, personlig hygien, olika serviceinsatser samt medicinska arbetsuppgifter. Vi tror att du lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. Du är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar och trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Arbetstiden är förlagd till dag, kväll och natt. Här arbetar vi över gränserna och hjälps åt med arbetsuppgifterna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. LÖN Lön enligt avtal FACKLIGA FÖRETRÄDARE Nås via kommunens växel 0563-185 00. ÖVRIGT Ansökan sker genom vår hemsida. hagfors.se /jobba hos oss/lediga jobb. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Är du morgonpigg och vill förstärkta vårt gäng i Sysslebäck? Om NWT Direkt NWT Direkt är ett bolag inom NWT-koncernen som har en tydlig strategi för tillväxt de kommande åren. Inom koncernen driver vi verksamheter inom lokaljournalistik, marknadsföring, distribution och fastighetsförvaltning. Vi finns i Skaraborg, Dalsland och Värmland. NWT Direkt AB är ett distributionsbolag som distribuerar morgontidningar, tidskrifter och mindre paket i Värmland, delar av Skaraborg och norra Dalsland. Bolaget startade sin verksamhet 1 mars 2019. Om rollen Som distributör är du sista länken mot våra kunder och prenumeranter, det är därför viktigt att du är ansvarstagande och kan jobba självständigt. I huvudsak består dina leveranser av tidningar, tidskrifter, brev och paket. Utdelningen sker med bil och kräver svenskt B-körkort. Utdelningen sker nattetid och efter avslutad tur har du sedan dagen fri till annat. Tjänsten är ett vikariat med tillsättning omgående. Om dig Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Arbetet kräver att du är minst 18 år. Du ska förstå svenska eller engelska i tal och skrift. Du behöver ingen tidigare erfarenhet, då företaget står med utbildningen. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Övrigt Har du frågor kontakta: Mats Persson [email protected] Placeringsort: Sysslebäck Vi ser fram emot din ansökan senast 2023-12-10, vi kommer att hålla urval löpande.
Är du morgonpigg och vill förstärkta vårt gäng i Hagfors? Om NWT Direkt NWT Direkt är ett bolag inom NWT-koncernen som har en tydlig strategi för tillväxt de kommande åren. Inom koncernen driver vi verksamheter inom lokaljournalistik, marknadsföring, distribution och fastighetsförvaltning. Vi finns i Skaraborg, Dalsland och Värmland. NWT Direkt AB är ett distributionsbolag som distribuerar morgontidningar, tidskrifter och mindre paket i Värmland, delar av Skaraborg och norra Dalsland. Bolaget startade sin verksamhet 1 mars 2019. Om rollen Som distributör är du sista länken mot våra kunder och prenumeranter, det är därför viktigt att du är ansvarstagande och kan jobba självständigt. I huvudsak består dina leveranser av tidningar, tidskrifter, brev och paket. Utdelningen sker med bil och kräver svenskt B-körkort. Utdelningen sker nattetid och efter avslutad tur har du sedan dagen fri till annat. Tjänsten är ett vikariat med tillsättning omgående. Om dig Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Arbetet kräver att du är minst 18 år. Du ska förstå svenska eller engelska i tal och skrift. Du behöver ingen tidigare erfarenhet, då företaget står med utbildningen. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Övrigt Har du frågor kontakta: Mats Persson [email protected] Placeringsort: Hagfors Vi ser fram emot din ansökan senast 2023-12-10, vi kommer att hålla urval löpande.
Är du morgonpigg och vill förstärkta vårt gäng i Ekshärad? Om NWT Direkt NWT Direkt är ett bolag inom NWT-koncernen som har en tydlig strategi för tillväxt de kommande åren. Inom koncernen driver vi verksamheter inom lokaljournalistik, marknadsföring, distribution och fastighetsförvaltning. Vi finns i Skaraborg, Dalsland och Värmland. NWT Direkt AB är ett distributionsbolag som distribuerar morgontidningar, tidskrifter och mindre paket i Värmland, delar av Skaraborg och norra Dalsland. Bolaget startade sin verksamhet 1 mars 2019. Om rollen Som distributör är du sista länken mot våra kunder och prenumeranter, det är därför viktigt att du är ansvarstagande och kan jobba självständigt. I huvudsak består dina leveranser av tidningar, tidskrifter, brev och paket. Utdelningen sker med bil och kräver svenskt B-körkort. Utdelningen sker nattetid och efter avslutad tur har du sedan dagen fri till annat. Tjänsten är ett vikariat med tillsättning omgående. Om dig Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Arbetet kräver att du är minst 18 år. Du ska förstå svenska eller engelska i tal och skrift. Du behöver ingen tidigare erfarenhet, då företaget står med utbildningen. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Övrigt Har du frågor kontakta: Mats Persson [email protected] Placeringsort: Ekshärad Vi ser fram emot din ansökan senast 2023-12-10, vi kommer att hålla urval löpande.
Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8600 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling, kollektivtrafik samt kultur och bildning. Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Vi driver vårdcentraler över hela länet och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby. Vill du bidra och göra något meningsfullt? Samtidigt som du utvecklas och knyter många kontakter? Då är våra sommarvikariat någonting för dig. Med patienten i fokus ger vi en effektiv vård med kunskap, kvalitet och känsla. Med din hjälp blir både vi och patienterna bättre – välkommen till Region Värmland! Om verksamheten Vi söker vårdadministratörer för sommarvikariat till primärvård och psykiatrisk öppenvård över hela länet, sommaren 2024. Vårdcentralen är en del av primärvården som är basen i den värmländska hälso- och sjukvården och erbjuder vård i livets alla skeden. På vårdcentralen får våra patienter bedömning, utredning, behandling, uppföljning och rehabilitering beroende på sjukdom och symtom. Arbetsuppgifter Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete där din insats är viktig för arbetsgruppen och patienten. I arbetsuppgifterna ingår bland annat journaldiktat i Cosmic utifrån diktat, remisshantering, posthantering, telefontid, kassaarbete och i övrigt förekommande vårdadministrativa uppgifter. För att du ska känna dig trygg i din roll som sommarvikarie får du introduktion hos oss på plats. Ett sommarvikariat hos oss är en bra start i din karriär som vårdadministratör eller en möjlighet att vidareutvecklas i ditt yrke. Kvalifikationer Du har godkänd vårdadministratörsutbildning, det vill säga tvåårig yrkeshögskoleutbildning eller universitetsutbildning med inriktning som medicinsk sekreterare eller liknande. Även du som är under utbildning till vårdadministratör är varmt välkommen med din ansökan. Som person är du är noggrann, har ett gott bemötande, tycker om att ge god service och att ta ansvar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt god samarbetsförmåga. Urval och tillsättning sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag. https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/lediga-jobb?id=558275 https://www.regionvarmland.se/berattelser Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8600 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling, kollektivtrafik samt kultur och bildning. Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Vi driver vårdcentraler över hela länet och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby. Vill du bidra och göra något meningsfullt? Samtidigt som du utvecklas och knyter många kontakter? Då är våra sommarvikariat någonting för dig. Med patienten i fokus ger vi en effektiv vård med kunskap, kvalitet och känsla. Med din hjälp blir både vi och patienterna bättre –Välkommen till Region Värmland! Om verksamheten Verksamheten psykiatrisk öppenvård är organiserad inom hälso- och sjukvården i Region Värmland. Den psykiatriska öppenvården består av flera enheter som har uppdrag över hela länet. Inom psykiatrisk öppenvård arbetar cirka 220 medarbetare. Inom området finns yrkesprofessioner som bland annat läkare, psykologer och sjuksköterskor. Öppenvårdsmottagningar finns i Arvika, Torsby, Hagfors, Säffle, Grums, Kristinehamn och Karlstad. Psykiatrisk öppenvård har två mottagningar i norra Värmland, en i Hagfors och en i Torsby. Vi söker nu legitimerade sjuksköterskor till Psykiatrisk mottagning i Hagfors inför sommaren 2024. Arbetsuppgifter Vi arbetar i team där olika yrkeskategorier ingår såsom läkare, psykolog, kurator, sjuksköterska, socialpedagog och vårdadministratör. Vi tar emot patienter med olika psykiatriska diagnoser och samverkar mycket med socialpsykiatrin i våra kommuner, speciellt Torsby och Sunne men även Hagfors och Munkfors. Som sjuksköterska hos oss kommer du jobba med bland annat rådgivning, bedömning och behandling samt stödsamtal och där tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Stort fokus på samverkan mot vårdgrannar men också internt i vår verksamhet. Arbetstiden är förlagt dagtid, kväll och helg. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Erfarenhet av arbete inom psykiatrin är meriterande. Stor vikt läggs vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet. Som person är du flexibel, har stort patientfokus och är problemlösningsfokuserad. Körkort krävs. Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! https://www.regionvarmland.se/berattelser Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se . Vi söker personliga assistenter till ett uppdrag i Munkfors. Vi söker dig som är undersköterska eller har erfarenheter som kan jämföras. Kunden bor i egen villa och har assistans dygnet runt. Kunden har behov av hjälp med sin dagliga livsföring efter sviter av en fallolycka och behöver viss hjälp med sin personliga omvårdnad, hushållssysslor sjukvårdsbesök och även fritidsaktiviteter. Du är noggrann, strukturerad och engagerad person med skinn på näsan. Du är en lagspelare som är flexibel och förstår vikten av ett gott samarbete. Vi söker nu undersköterskor då det förekommer såromläggning på arbetsplatsen och det är av vikt att du har erfarenhet av detta. Körkort är ett stort plus. Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.
Personlig assistent sökes till man med humor i Hagfors kommun! Vem är vi? Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Vi söker nu en person som vill arbeta som timvikarie/heltid till en av våra kunder i Hagfors kommun. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och arbeta efter Humanas vision – Alla har rätt till ett bra liv. Du kommer tillsammans med dina kollegor bli ansvarig för omsorgen som utgår från kundens egna behov och förutsättningar. Arbetet kräver flexibilitet, du bör vara beredd att anpassa arbetssätt utifrån olika situationer och dagsformen av vår kund. Arbetstiderna är förlagda under dag- och kvällstid. Vem är vår kund? Kunden är en rullstolburen man i 60-års åldern som bor en bit utanför Hagfors så det krävs att du har körkort och tillgång till bil för att ta dig till jobbet. Han bor i en villa på landet och du som assistent bör därför vara redo för diverse göromål som kan uppstå. Det är viktigt att kunden inte utsätts för stress och påfrestande situationer. Vi anser det viktigt att du engagerar dig i kundens intressen. Han tycker om att följa nyheterna på datorn och diskutera det som händer i världen och samhället. Därtill har han ett stort musikintresse i alla former, och delar gärna med sig av det. Andra intressen är att meka i sin verkstad och dessutom är katten väldigt, väldigt viktig och skall skämmas bort! Vem är du? Du kommer att få hjälpa till med allt som kan tänkas kan uppkomma i kundens vardag som till exempel personlig omvårdnad, förflyttning, matlagning, handling, träning och daglig skötsel av hemmet. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet inom vård och omsorg. Det är viktigt att personkemin fungerar väl så vi lägger stor vikt vid det. Du är en person med positiv energi och delar kundens sinne för humor och social interaktion. Du ser och tar ansvar för vad som behöver göras och är lyhörd för kundens behov. Om du är den vi söker kan introduktionen påbörjas omgående. För denna tjänst krävs det att du: - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Har B-körkort och tillgång till bil - Inte är allergisk mot pälsdjur. Det finns en katt i hemmet. Det är även meriterande om du har: - Erfarenhet av en liknande roll - Undersköterskeutbildning eller likvärdig. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiderna är förlagda under dagtid och kvällstid. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och att övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Att jobba på Humana Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänsten Din roll på Storesupport kommer vara ambulerande butikskonsult runt om i Värmland. Du kommer att utgå ifrån din bostadsadress, men vid behov arbeta runt om hela Värmland. Du kommer vara på plats i våra kunders butiker där vi behövs som mest och det är meriterande om du bor i norra delarna. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetet innebär vid start främst kassaarbete och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med alla dess arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Du kommer att ingå i vår pool i Värmland och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma. Krav - Bil och Körkort Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Om Storken Föräldrakooperativet Storken startades 1989 och är beläget i bostadsområdet Dalen i Hagfors. Vi har plats för 17 barn i åldern 1-6 år. Vi sätter barnen i centrum och har små barngrupper med hög personaltäthet. Vi har en fantastisk utemiljö i form av stor trädgård samt närhet till skog, pulkabacke och stora grönområden. På ett föräldrakooperativ är det en styrelse som är huvudmannen. Styrelsen består av vårdnadshavare som är medlemmar i kooperativet. Huvudmannen, dvs. styrelsen har ett lagreglerat arbetsgivaransvar där man har yttersta ansvar för personalen och deras arbetsmiljö. Ett föräldrakooperativ drivs i demokratisk form där alla medlemmar är med och bestämmer utifrån de lagar och regler som gäller. Du som söker: Vi söker dig som är legitimerad förskollärare. Erfarenhet av föräldrakooperativ är en merit. Du ska ha god kännedom om förskolans styrdokument. Vi söker en positiv och kreativ person, som är social och har ett professionellt bemötande mot barn, vårdnadshavare och kollegor. Vi söker dig som är van vid digitala verktyg, är initiativrik och lösningsfokuserad. Om tjänsten: Du ansvarar för att driva, följa upp och utveckla den pedagogiska verksamheten enligt förskolans styrdokument tillsammans med de övriga pedagogerna och rektor. Du kommer att samarbeta med kollegor och vårdnadshavare för att skapa en positiv och inkluderande miljö där varje barns behov och intressen tas till vara på. Lön och förmåner Tjänsten är på 80% och förläggs till största del inom barngrupp, med viss planeringstid. Pedagogisk lunch äts tillsammans med barnen. Tjänsten är tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Fast månadslön, ange löneanspråk. Ansökan Skicka in din ansökan tillsammans med ett personligt brev och ett CV med referenser. Även ett utdrag ur belastningsregistret krävs innan anställning, vilket är en förutsättning för arbete med barn. Sista ansökningsdag 8 december. Vid frågor angående tjänsten kontakta My Melin, personalansvarig: 073 708 44 21. Övrigt Intervjuer kommer att ske löpande. Tillträde enligt överenskommelse Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Visar 1 till 10 av 10 jobb